Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΣΑΣ.....και...ΤΕΛΟΣ...ΣΙΩΠΗΣ...!!!!!!!



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!
πάλι εδώ!!!!!!
Αγαπημένοι μου φίλοι αυτής της όμορφης μπλοκογειτονιάς....πριν απο μια εβδομάδα..ήμουν πολύ χαρούμενη..όπως ακριβώς είμαι και τώρα...εγώ άλλα ήθελα να κάνω από αυτά που έγιναν...
Πρώτα..πρώτα ήθελα να σας κάνω μια μικρή έκπληξη..με ...ενα μικρό δωράκι που είχα ετοιμάσει να σας κάνω... πρίν το Πάσχα. απο την χαρά μου για δυό όμορφα πράγματα που έχουν συνβεί τώρα τελευταία στη ζωή μου...το πρώτο ήταν το παραμύθι μου που εικονογράφησε...τόσο όμορφα η φίλη μας η Μαρία Βιλλιώτη..!!!
καιτο άλλο ευχάριστο...που μου..
συνέβη είναι η πανέμορφη  μουσική επένδηση
των στίχων μου από  τους εξαίρετους μουσικούς την Ροδούλα και τον Γιάννη Παπαιωάννου..!!!!!!!!! 
Αλλά...φίλοι μου  άλλαι οι βουλες οι δικές μου ...και άλλες του κομπιουτερά...χι..χι..
σου λέει ..με ρώτησες εμένα;
κάτσε να σου κάψω τον σκληρό δίσκο
να μάθεις!!!!
Τι μαθένω τώρα...που μεγάλωσα η γυναίκα!!!!!
Γι αυτό και η μεγάλη σιωπή εκ μέρους μου!!!!!
Δεν ξέρω αν σας έλειψα....
Εμένα πάντως  μου λείψατε πολύ ΟΛΟΙ....!!!!
μου έλειψε η επικοινωνία μας!!!!!
το χιούμορ....τα αστεία με την δασκάλα..μας...και όλη η όμορφη παρέα..που έχουμε κάνει εδώ μέσα.
να μου επιτρέψετε να πώ με άλλους περισσότερο και άλλους...(οσους ακόμα δεν γνώρισα καλά)λιγότερο ....αλλά...όμως με όλους σας.. ένιωσα...τοσο όμορφα...με την αγάπη σας!!!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
Για όλα αυτά.. θέλησα να κάνω σε έναν από εσάς.. (παρόλο που αξίζετε όλοι από ένα δωράκι...)που έχετε αφήσει σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτησή μου ..(Θαλασσινό κοχύλι)..και για να είμαι τελείως αμερόληπτη ο πρώτος ή  η πρώτη φίλη που θα γράψει σχόλιο εδώ να μου γράψει και έναν
αριθμό από το 1 μέχρι το 33... πλίζζζ....και όποιος είναι στον αριθμό που θα αντιστηχεί το όνομα του..θα είναι και εκενος που θα πάρει το μικρό μου δώρο...πολύ θα ήθελα να ήταν πρίν το Πάσχα...αλλά
δεν ξέρω αν αυτό είναι πιά εφικτό...όμως θα το προσπαθήσω
αν και αυτό εξαρτάται  από το πόσο 
γρήγορα...θα μου κάνετε επίσκεψη!!!
το δώρο μου είναι αυτό...!!μία θήκη για να βάζει όποιος την πάρει τις κόκκινες Πασχαλιατικες χαρτοπετσέτες .. !!!!!
και αυτό!!!!είναι γιά ώρες ανάγκης
π.χ. να κοπεί το ρεύμα...να μην ψάχνετε τον αναπτήρα και το κερί..
Σας ευχαριστώ..όλους μέσα από την καρδιά μου!!!!!!

58 σχόλια:

  1. Καλώς την!!!Ρουλίτσα μας έλειψες!!!Επιτέλους επιστρέφεις...τα'χει αυτά η τεχνολογία...Τι γλυκά είναι αυτά που έφτιαξες;Είμαι η πρώτη; Να πω νούμερο εγώ; Κάνει;Θα πω το 17 κι αν πέσει σε μένα ο ακυρώνουμε...χαχα.Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως μου τες όλες ΩΩΩΩΩΩ!!!!!! τι χαρα!!!!!! Μαρακι μου.....τι ωραίο συναισθημα ειναι αυτό που μας κανει να χαιρόμαστε την φιλία που γενήθηκε εδώ;;!! μονο να με συνχωρέσετε όλες..γιατί μεχρι να μαθω και το λάπτοπ χι..χι.. η γυναικα θέλω και την ώρα μου.....πάνω που ειχα πάρει το κολάι ..απο τον παλιο αντε...παλι απο την αρχη και ΝΑΙ...!!!!!! εισαι η πρώτη που μου έγραψες σχόλιο...και η τυχερή...είναι ...ταρατατάααααααμμμμ!!!!! η ΑΘΗΝΑ!!!!απο την όμορφη Σάμο.....και για του λόγου το αληθές αρίθμησα τα σχόλια όπως ήρθαν με την σειρά..για επαλύθευση..ανατρέξτε στην προηγούμενη ανάρτησή μου....σε φιλώ πολύ και σας ευχαριστώ πολύ για όλα...

      Διαγραφή
  2. Ομορφο δωρακι Ρουλα μου αν και εγω δεν ειχα δει την προηγουμενη αναρτηση σου!Νομιζω πως θα το χαρει πολυ η τυχερη που θα το παρει!Περσασα να σου ευχηθω καλη Ανασταση με υγεια και καθε ευτυχια και να σου πως το συρταρι σου ειναι θαυμα οφθαλμων απο κοντα!Πηγα προχθες στης Ρενας και το χαζευα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως σε ξαναβρίσκω ΕΥΑ μου...και εγώ χαρηκα με την Αθηνα..που κερδισε και ειναι λέει η πρωτη φορα της...το μπολκ της λέγεται...ΒΟΛΤΑ ΣΤ ΟΝΕΙΡΟ....παραληψή μου που δεν το έγραψα πιο πάνω....και χαιρομαι πολύ που σας άρεσεκαι το συρταρακι.. μου .οπως νομίζω ότι όμορφα θα ειναι όλα ..γιατί έχουν φιαχτεί με αγαπη.... φιλακια πολλα...και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΣΟΥ!!ΤΙ ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ...ΤΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΤΕΧΝΙΕΣ...ΤΑΛΕΝΤΟ ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
    ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!

    ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ...Κ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΜΕΙΝΕΙ ΧΩΡΙς ΙΝΤΕΡΝΕΤ...ΚΑΙ ΑΜΑΝ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ..ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ...ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!..ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ...

    ΠΕΡΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Κ ΑΠ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ..ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ Κ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!(ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελε... μην με κανετε βρε παιδια και κοκκινίζω ..απο τα καλά σας λόγια.. σε ευχαριστώ παρα πολύ... περασα απο το σπιτικό σου και ειδα το τραγούδι μας εκεί..αν εννοούσες αυτό....και λέω το τραγούδι μας ...γιατί εδώ σ αυτήν την γειτονιά γεννήθηκε και θα μεγαλώσει ..ελπίζουμε... πολλα φιλακια..και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ...

      Διαγραφή
  4. καλημερα!!!πολυ ομορφα τα δωρακια σου μπραβο! ΚΑΛΩς ΗΡΘΕς πισω....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ...ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ...ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τέτοια ώρα θα σου πώ καλησπέρα ΙΡΙΔΑ μου..σας ζητώ συγνώμη για την απουσία μου..αλλα δεν ήταν απο μένα....τωρα θα προσπαθήση σιγά σιγά να περασω απο όλες να σας πω μια καλησπερα..μια.καλημερα... ενα γιά... καλό σου ΠΑσχΑ..και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ...!!!!! φιλακια..

      Διαγραφή
  5. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΣ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ.μου λειψατε πολύ.. καλως σε ξαναβρίσκω.... και εσένα και όλους σας..χαιρομαι τόσο πολύ...!!!! παλι εδώ κοντα ασς να τα λεμε..να γελάμε και να κλαίμε γιατι όχι αλλά μόνο από χαρά...ακομα προσπαθώ να συντονιστό με το καινούργιο μαραφετι..χι..χι.. που θα παει όμως;; θα το μαθω..και τότε θα το παίζω στα δάχτυλα..χι..χι.. όχι που θα του περασει... φιλω σε θα τα πούμε...να σου ευχηθώ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ γλυκια μου ...με όσους αγαπάς..

      Διαγραφή
  6. Ρουλα μου γλυκιά, περασα να ευχηθώ Καλή Ανασταση και Καλό Πάσχα! Με υγεια και αγαπη στην οικογενεια σου!
    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου βρε ΚΟΥΛΑ μου όμορφη....δεν θελω αντιρήσεις... το τι έπαθα ελπιζω να το καταλαβες τοσες μερες σιωπής...αχ!!! ατιμο κομπιούτερ...χαλάς και δεν ρωτας τον άλλον αν μπορεί να κανει χώρια σου;;;χι.χι.. Το μήνυμα αυτό ειναι η τέταρτη φορα που το γραφω στο καινούργιο μου λαπιτόπι (λάπτοπ) στην καθομιλουμενη...χι..χι..και μου το εξαφανίζει ..νομίζει ότι ειμαι και εγώ γρήγορη σαν αυτό..χι.χι.σου χρωστώ επισκέψεις αλλα θα τις κανω σιγα σιγά.. σε φιλώ ματσ μούτσ..για να μάθεις!!! χι..χι.. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ γενικώς..

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΠΑΝΗΛΘΕΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΘΑ ΠΩ ΤΟ ΤΟ 5 ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΚΕΤΙΣΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eπιτέλους Εφούλα μου...γύρισα και χαιρομαι πολύ γι αυτό....πόσο μου λείφατε!!!!! βρε Εφούλα μου δεν ήτανε το 5 ..χι..χι.. αλλα το 17.. της Αθηνούλας από την Σαμο....αν σου αρέσει πολύ αυτό το σετακι... δεν ξέρεις καμιά φορα τι μπορεί να γίνει;;;; χι..χι...πολλα φιλακια καλή μου και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ..γενικώς....φιλισε μου και την Ζέτα σου..

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου γλυκιά σαν μέλι!
    Επιτέλους και πάλι μαζί!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγονακι μου... ΝΑΙ..!!! πάλι μαζί!!!!! τι ΄όμορφα!!!!! δεν περνούσανε οι μέρες βρε παιδί μου να μπορέσω να τα πούμε!!! εχω μείνει πολύ πίσω....χι..χι..
      και μια που μελωσαμε....δεν την γλιτώνεις την μαντιναδα...χι..χι..
      Μια ηλιαχτίδα για ψυχή
      στο μπέτι σου φωλιάζει
      κι απλώχερα τσ ελπίδας φως
      ρίχνει σαν σκοτεινιαζει.....!!!!!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.....φιλια...

      Διαγραφή
  9. Καλώς την! Εγώ θέλω σαν δωράκι να μου δείξεις από κοντά πως γίνεται η πετσετοθήκη. Αυτά εχει αγάπη μου η τεχνολογία.

    Καλή Ανάσταση!

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!!!! Τζιντερουλα μου εσύ θα το βρείς ετοιμο...και θα σου δείξω κι ολας ειναι παρα πολύ ευκολο.. καλά δεν μπορείς να φανταστείς τι τραβάω με το λαπιτοπι..χι..χι.. θα το μάθω όμως...δεν θα με κάνει αυτό ότι θέλει...χι..χι.. εδώ του έκαψα τον δισκο του παλιού αυτόν δεν θα μαθω;;;;ενα σου λέω μόνο ότι έχει και ασύρματο ποντικι... αυτό που το βάζεις ε;...Να σου ευχηθώ απο τώρα καλή ΑΝΑΣΤΑΣΗ θα τα πουμε σίγουρα και πιο πρίν.. φιλώ σε..

      Διαγραφή
  10. ήρθα και γω με το 4 τι μοναδική πετσετοθηκη πασχαλιάτικη Ρουλάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επιτέλους, σου επέτρεψε ο computer να μας ξανάρθεις και μάλιστα με δωράκια....
    Λέω το Νο 21 (είναι το Φ, όπως Φιλία). Τα δωράκια σου, τρισχαριτωμένα και πολύ πολύ χρήσιμα!!!!
    Σε φιλώ, φίλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ ΣΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ....ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια ειναι τα δωράκια σου!!Καλο Πασχα να έχεις!!!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυρία Ρούλα, πάντα δημιουργική! Σας εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρουλίτσα μας, επιτέλους ξανά κοντά μας!!!!!! Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, υγεία, αγάπη και ειρήνη για όλο τον κόσμο!!! Να είσαι καλά να τους χαίρεσαι όλους, μικρούς - μεγάλους, φιλάκια και στον Σμαραγδένιο μας!!!!
    ΥΓ κάνε μου μιά χάρη..... της τρελής!!!!!.... σκύψε να αγγίξεις λίγο Κρήτη, από μένα!!!!!.... μιλάμε για μεγάλη τρέλα!!!!! χαχαχαχα!!!!! φιλάκιαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΙΖΖΖ ΣΟΥ!!!!!Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΡΔΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ.ΤΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΤΥΧΕΡΟ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΚΙ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση να έχετε, τις καλύτερες ευχές μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας!Πολύ όμορφα τα δωράκια σου!Καλό Πάσχα σου εύχομαι ολόψυχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση Ρούλα μου...είδες τελικά ποσο μας λείπει αυτό το μαραφέτι;...όμορφο το δωράκι σου τυχερός αυτός που θα το κερδίσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιούπιιιιιιι!!!!!!
    Κέρδισα εγώ ??????? Δεν το πιστεύω !!!!!!!!
    Δεν έχω κερδίσει ποτέ σε τέτοιου είδους διαγωνισμούς , λαχνούς κλπ

    Είμαι σίγουρη ότι έπαιξε μεγάλο ρόλο , η Σμαραγδένια θετική σου αύρα και η σύμπνοια που έχουμε με την Μαρία !!!!
    Δεν εξηγείται αλλιώς !!
    Σας ευχαριστώ και τις δυό σας ,
    πρωτίστως εσένα για το υπέροχο , χειροποίητο δωράκι σου
    και μετά το καλλιτεχνικό Μαράκι για την επιλογή στο Νο 17 !!
    Χαίρομαι σαν παιδί,γιατί θα έχω στο σπίτι μου κάτι τόσο όμορφο από τα χεράκια σου ,
    υγεία να χουμε, κάθε Πάσχα θα στολίζω το γιορτινό τραπέζι με τη γιορτινή σου θήκη !!
    Και πάλι , Ζήτωωωωωω , γιούπιιιιιιιι , κέρδισαααααααα :) :)

    Καλό Πάσχα,Καλή Ανάσταση με υγεία, αγάπη και οικογενειακή ευτυχία !!!!
    ΥΓ με γειά το λαπτοπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χάρηκα τόσο πολύ Αθηνούλα μου...που εισαι εσύ η τυχερή όπως θα χαιρόμουν και για όλες τις φίλες αλλά τώρα που μου λες ότι έίναι η πρώτη σου φορά....χάρηκα δυό φορες περισσότερο....αλλά οπως καταλαβένεις το δωρακι θα στο στήλω αυριο αλλά θα έρθει κατόπιν εορτής που λένε...δεν πειράζει ομως..αφου δεν μου ήρθαν οπως ...ήθελα στις ημερομηνίες ...Αθηνουλα μου πάντα να εισαι τυχερή και σε συναισθήματα....γιατί αυτά αξίζουν πιό πολύ απο όλα τα δώρα του κόσμου!!!!σου ευχωμαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ....να μην ξεχασεις να μου στήλεις στο μεηλ μου διευθηνση....φιλούρες!!!!!!!!Παντα τέτοια...χ..χι..

      Διαγραφή
    2. Αθηνούλα έτσι είμαι κι εγώ στις κληρώσεις...κερδίζουν οι 9 στους 10 και είμαι η ενδέκατη μη σου πω!!! Πολύ μου αρέσει η ''σύμπνοια''μας! Έτσι ακριβώς είναι...είπαμε τίποτα δεν είναι τυχαίο!Φιλιά και στις δυο σας και καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  21. Πολύ χαίρομαι που έληξε η αφωνία, πολύ χαίρομαι που ξαναζωντανεύει η τάξη, πολύ χαίρομαι που τράβηξε κλήρο η Κυρία, ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΑΘΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος τύπος!Θα κάνουμε μαζι Ανάσταση, με το καινούργιο λαπιτόπι!!!
    Φιλάκια Ρουλάκι μαςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που είσαι χαρούμενος άνθρωπος!!!Είδες συνδυασμός;

      Διαγραφή
  22. Καλώς μας ήρθες ....σαν την Ελλάδα...μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση Ρούλα μου!
    Με υγεία και αγάπη στο σπιτικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλη Ανασταση και καλο Πασχα Ρουλακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρούλα μου, να'σαι πάντα καλά! Τι έκαναν πάλι τα χεράκια σου! Συγχαρητήρια στην Αθηνά που κερδισε ! Φιλάκια πολλά ! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να'χεις με όσους αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφα τα εργόχειρά σου Ρούλα μου !!! Καλώς ήρθες πίσω στην γειτονιά ! Με γειά και το καινούργιο σου λαπ-τοπ !! Και συγχαρητήρια στην Αθηνά που ήταν και η τυχερή !!!
    Καλή Ανάσταση και καλό οικογενειακό Πάσχα !!!!!!!!!!!!!!! Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είσαι πολύ γλυκιά Ρούλα μου!! Κι εγώ ήμουν πολλές μέρες εκτός και τα 'χω χάσει όλα αυτά τα καταπληκτικά που αναφέρεις... Τρέχω στις παλιότερες αναρτήσεις σου να αναπληρώσω τα κενά!! Να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα αυτές τις μέρες με τους ανθρώπους που αγαπάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!
    Να περάσεις καλά με την οικογένεια σου
    και να μας δείχνεις πάντα τις υπέροχες δημιουργίες
    σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Kαλημέρα Σμαραγδένια,
    έστειλα μέιλ στη διεύθυνση που έχεις στο προφίλ σου ,
    αυτό δεν είναι το μέιλ σου roulamakedonisa@gmail.com ?
    Ρίξε μια ματιά στην αλληλογραφία σου αυτή, και στο ξαναστέλνω !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλό πάσχασμαραγδένια μου σου εύχομαι...τις καλύτερες ευχές μου.καλή ανάσταση,φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρούλα μου, το ίδιο πρόβλημα με το σκληρό μου δίσκο είχα κι εγώ! Μόλις προχθές μου τοποθέτησαν έναν νέο.
    Πολύ χαίρομαι που θα βλεπόμαστε και πάλι. Τα έργα των χεριών είναι μικρά αριστουργήματα! Ίσως να μοιάζουν με την ψυχή σου.!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ να έχετε και να είστε όλοι σας πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και από εμένα , υπέροχα τα εργόχειρά σου Ρούλα ελπίζω να προλάβω να λάβω μέρος σε προσεχή διαγωνισμο σου, (μήπως αλλάξει και η δική μου τύχη) αν φυσικά με εντάξης στην παρέα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ρούλα μου πέρασα για ευχές!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ. Να περάσετε όμορφα με τους δικούς σας, παιδιά εγγόνια!!!
    Να συγχαρώ και την Αθηνά που είναι η νικήτρια του διαγωνισμού σου.
    Πολύ όμορφη η σκέψη σου.
    Πολλά φιλάκια Ρούλα μου
    Υ.Γ.
    βιάζομαι να πάω σε όσο πιο πολλά σπιτάκια, γιατί αυτές τις μέρες με τις δουλειές που τρέχουν δεν προλαβαίνω. Θα το ξενυχτίσω απόψε μάλλον χαχαχαα αλλά χαλάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΤΕ ΤΟ ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΜΆ ΣΟΥ!!! ΠΟΣΟ ΧΑΡΑ ΘΑ ΈΝΟΙΩΣΕΣ!!!

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ρουλάκι μου γλυκό, τι πρωτότυπα δώρα καλή μου;;!!!και χρήσιμα!!συγχαρητήρια στην τυχερή μας Αθηνά από την όμορφη Σάμο μας!!!Πάντα τέτοια!! Καλό σου Πάσχα Ρουλάκι μου και καλή Ανάσταση σε όλη την οικογένεια καλλιτεχνών!!! Να περάσετε υπέροχα!!!φιλάκια και πολλή αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα!
    Πέρασα να σου ευχηθώ καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! Γενικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλή ανάσταση...καλό πάσχα....υγεία και χαρά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλημερα καρδια μου..να σε καλα..να περασετε ομορφα.Ευλογημενη Ανασταση Κυριου..σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σμαραγδένια μας,
    Το Χαμομηλάκι σας εύχεται Καλή Ανάσταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή Ανάσταση φίλη μου, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι αγαπάς. Φως λαμπερό Αναστάσιμο να λούζει πάντα τα όνειρά σου και να φωτίζει το δρόμο σου! Σε φιλώ :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. χρονια πολλαααα!!!!χριστος ανεστη!!Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χριστός Ανέστη, και του χρόνου με υγεία!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟΟ ΚΙΝΗΤΟ!!!!!!
    ΜΕ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ , ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ;
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά. Ευχαριστώ για τις ευχές σου. Να είσαι πάντα καλά. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή