Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

H ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ.....

Εμείς...και όταν λέω εμείς, εννοώ εκείνος και εγώ.. την πήραμε εν άλλαξ την αγάπη..!
Η προηγούμενη ανάρτηση ανήκε εξ ολοκλήρου σε εκείνον και από τα παινέματα σας.. γελούσαν και τα μουστάκια του..(λέμε τώρα).
Ομως ήρθε και η δική μου η σειρά,βεβαίως βεβαίως να σας δείξω και το δικό μου επίτευγμα..!!
Σαν τι θα μπορούσα να φτιάξω;Η αγάπη έχει τα δικά της μονοπάτια και σου τα δείχνει εκεί που λες... δεν μου έρχεται καμιά ιδέα.
Ψάχνοντας στα ραφτικά μου ένα κουτί με υπόλοιπα χρωματιστών κλωστών..μου χαμογέλασαν προκλητικά.. έλα μου είπαν, εδώ είμαστε.
Εσείς είσαστε εδώ .. εγώ τι θα σας κάνω;
Εεεε όλο και κάτι θα σκεφτείς τι μυαλό είσαι..μου είπαν.. 

Αυτό ήταν..!! το ηθικό στα ύψη και η ιδέα έτοιμη..
Βρε τι σου κάνουν μερικές χρωματιστές κλωστίτσες..!!
Και τι άλλο θα έκαναν εκτός από το θέμα μας, που αυτόν το καιρό έχει πάρει φωτιά με τους τόσο πολλούς  και όμορφους χαρταετούς που έχουν γεμίσει την γειτονιά μας;
Αφού βρήκα στο ίντερνετ σχέδια με χαρταετούς  τα ζωγράφισα πρώτα σε μια λαδόκολλα..


Μετά, με ένα καρμπόν τα ξεπάτησα σε τρία κομμάτια ύφασμα,που τις υποδέχτηκε με χαρά..




και εκείνες κάτω από την καθοδήγηση μου άρχισαν να ζωγραφίζουν..χμ.. να κεντάνε ήθελα να πω..!




Σειρά είχε η ραπτομηχανή μου..
η οποία  έβαλε μια τρεσούλα γύρω-γύρω στο κάθε κομμάτι πανί..
και τα οποια τα έραψα σε ένα μεγαλύτερο μακρόστενο πανί.
Ααααα να μην ξεχάσω .. πως έβαλε το χεράκι του.. πάλι ο συνήθεις ύποπτος..!!
Έκοψε τα ξυλαράκια για να βάλω το κορδονάκι που θα κρεμαστεί το μικρό αυτό πανό στον τοίχο..!! 

 Θήκες που βρήκαν να χωθούν, ο πρασινούλης 
              ο αρκουδάκος
            Και ο Μπάγκς Μπάνυ
 Τι χαρά...που θα πετάξουν και οι δικοί μου πάνινοι χαρταετοί στην Βέροια στην γιορτή της αγάπης, να συναντήσουν αγαπημένες μου φίλες τους δικούς σας..!!   
Αγαπημένη  μου παρέα αυτόν τον καιρό αργώ κάπως να κάνω τις επισκέψεις ..μου σε όλες σας..και η αιτία είναι η προσπάθεια να φτιάξουμε, όσο μας παίρνει ο καιρός περισσότερους χαρταετούς να πετάξουν..!! 
 
 Η στιγμή  που περνώ από εσάς είναι η καλύτερη μου  γιατί χαλαρώνω και ευχαριστιέμαι  να τα λέμε .. έστω και μέσα από ένα άψυχο; υπολογιστή..!
Σας ευχαριστώ που μου κρατάτε συντροφιά..να είστε καλά και να χαμογελάτε..
Ας χαρίσουμε  στα παιδιά και άλλα  χαμόγελα μπορούμε να το κάνουμε!
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα όπως εσείς την ονειρεύεστε..!!
Οι χαρταετοί συνεχίζονται...!!!  
υ.γ.δεν ξέρω γιατί τα γράμματα μου γίνονται μια μικρά και μια μεγάλα...μην τους δίνετε σημασία..!!
  

  

75 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο αποτελεσμα, εγω δεν τα καταφερνω καθολου με αυτα, δεν το χω!
    Καλό ξημέρωμα :)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ραφτική που ξερω με βοήθησε και μενα Αριαδνη μου.. νομίζεις οτι και εγω θα τα καφερνα αν δεν ηξερα;...δεν πειραζει φιλη μου καπου αλλου θα έχεις την ικανοτητα να κανεις να έχεις μια ομορφη μερα.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το εύγε σου κούκλα μου.. έστω και αν με κάνει να κοκκινίζω. να είσαι καλά Ιριδα μου...και να έχεις μια ομορφη μερα... εστω και μεσα στο καταχείμωνο...φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  3. Πάντα άξια καλή μου Ρούλα.
    Υπέροχα όσα έφτιαξες.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά φίλε μου σε ευχαριστω πολύ παντα με ενα καλό λογο εισαι να έχεις μια ομορφη εβδομαδα ..με υγεια.... !!

      Διαγραφή
  4. Αχου θα με τρελάνεις!!!! Καταπληκτική ιδέα..... όταν ο άνθρωπος έχει φαντασία.... χρυσά χέρια και υπέροχο βοηθό.... φτιάχνει θαύματα!!!!! Πολλά πολλά φιλιά και στους δυο σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό δεν ήθελα να σου το πω...τι εφτιαχνα... ηθελα να το δεις τελειωμένο Βικάκι μου θα συναντηθει με τους δικους σας χαρτααετους της καρδιας . φιλη μου.. να περασει καλα στην γιορτή της αγαπης να έχεις μάτια μου και μεσα στον χειμωνα μια ομορφη μερα.... φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική ιδέα Ρούλα και πολύ καλοφτιαγμένη.
    Είχες δεν είχες βρε παιδί μου, να του κλέψεις τη δόξα αφού στα ξύλα δεν τον φτάνεις με τίποτα χιχι !!!!!!! Να είστε καλά και οι δύο για την προσφορά σας !!!
    Καλή εβδομάδα !!!! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε αποθυμένο το έχω...Ράνια μου να του τηνκλεψω αλλα δεν....αλλά οπως είδες δεν γινεται χωρις να βαλει και εκεινος σε κατι το χερακι του :) :) εεε να κανει και εκεινος κατι ..τι ολα εγώ θα τα κανω;..:) να είσαι καλά φίλη μου σε ευχαριστούμε πολύ να έχεις μια ομορφη μερα.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά, πολύ ωραία ιδέα, Ρούλα!!! Απίθανες οι κρεμαστές τσεπούλες σου!!!!!
    Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου ... πενιας τέχνας κατεργαζεται λένε .. εεεε αυτό εκανα και εγώ.. είπα οτι καπου θα χρειαστούν και αυτες οι θηκούλες και έτοιμες στο αψε σβύσε :D να είσαι καλα και να έχεις μια ομορφη μερα .. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετική ιδέα και το αποτέλεσμα υπέροχο !!!!! Μπράβο , Ρούλα !!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου καποιες ιδέες μας κανουν κλίκ και γίνονται πραγματικοτητα οταν υλοποιούνται :D να εισαι καλα .. και να έχει μια ομορφη μερα .. φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  9. Τέλειο και πολύ πρακτικό!!!!!!!!!
    Μπράβο Ρούλα μου!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο σκέφτηκα να κανω Κωσταντίνα μου και χαιρομαι που μου βγήκε έτσι... ας κανουμε το καλυτερο που μπορούμε και οχι μόνο.. :D να είσαι καλά και να έχεις μια ομορφη μερα, φιλάκαιααα!!

      Διαγραφή
  10. Ποιός δίνει σημασία στα γράμματα όταν τα έργα φωνάζουν;
    Καλή εβδομάδα Ρουλάκι μας, και πόσο χάρηκα που οι δικές σου κλωστούλες διαμαρτύρονταν στα κουτάκια τους μέχρι να βρεις την ιδέα!Να σου πω οτι κι οι δικές μου κλωστούλες το σκέφτηκαν αλλά μάλλον άργησαν πολύ!
    μέχρι που σήμερα είναι όλα κατάλευκα και οι αετοί δεν μπορούν να πετάξουν, ίσως ομως....να φωτογραφηθούν στο χιόνι!
    Το έργο σου είναι όλο αγάπη!πανέμορφο καλοδουλεμένο και έτοιμο να δώσει πολλή χαρά στα παιδάκια!
    την καλημέρα μου, απο μια χιονισμένη Δευτέρα!
    φιλιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι χαρταετοί σου αδέρφι θα ειναι οι μοναδικοι που θα ειναι χιονισμενοι φανταζομαι :D :D πόσο ζηλευω..το χιόνι!!!..θα περιμενουμε να τους δούμε...
      τα γραμματα δεν ξερω γιατι μου γινονται εσται..και ενω ξερω να τα κανω όλα ιδια δεν μου πατιεται η επολογή ολων..:\ σε ευχαριστώ πολύ αγαπη μου να έχεις μια ομορφη ασπρη μερα :D φιλακιαααααα..!!

      Διαγραφή
  11. Χρωστούσα μια καλημέρα, μια ευχή για καλή εβδομάδα κι άλλη μια: οι εμπνεύσεις σου να σε οδηγούν πάντοτε σε τέτοιες ωραίες, μέσα στην απλότητά τους, δημιουργίες!
    Φυσικά γνωρίζω και πόσο σπουδαίος είναι ο σκοπός, αυτοί οι χαρταετοί της καρδιά!

    Εύχομαι καλή συνέχεια στις ομορφιές!
    Και πάλι καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες σου οι ευχές έφτασαν μαζεμένες φίλε μου σε ευχαριστώ παρα πολύ παντα κανουμε πράγματα που μας ευχαριστουν .. οπως να κενταμε χαρταετους.. για την γιορτη της αγαπης... χαιρομαι που σου αρεσαν..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα...!!

      Διαγραφή
  12. Επανέρχομαι για το "ς" που έλειψε από την "καρδιά" στο παραπάνω σχόλιό μου... Ας είναι μόνο τέτοιες οι λεπτομέρειες που θα την τραυματίζουν.
    -Διευκρινίζω: αντί για "χαρταετοί της καρδιάς" που είναι το σωστό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου Ρουλάκι μου!
    Χίλια μπράβο για την συμμετοχή σου.
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενα μου χαιρομαι που σου αρεσε... σε ευχαριστώ πολύ για τα ομορφα σου λόγια να έχεις μια ομορφη μερα φιλη μου :D φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφα πράγματα φτιάχνεις Ρούλα μου!!! Πολύ ωραία η ιδέα σου, πανέμορφο αποτέλεσμα!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου..προσθαθούμε για να χαρισουμε χαμογελα ο σκοποες ειναι διπλος αυτήν την φορα.. για την γιορτή της αγαπης που θα γίνει στην Βεροια... στις 13-15 Μαρτίου.. να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα να μου φιλήσεις την μικρή σου.. :) ...φιλακιαααα

      Διαγραφή
  15. Δεν υπάρχεις!!!!!!
    Καλά και οι δύο δεν υπάρχετε! Είστε στο αγαπημένο μου ζευγαράκι ! Τέλος!
    μαζί κάνετε θαύματα!
    Ρουλίτσα μου....Σ.Λ. Μ.Α .κι όλ ατα φιλιά του κόσμου!

    Καλή εβδομάδα αεικίνητο κορίτσι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν δεν υπαρχω Αριστακι μου τότε πως ειμαι εδώ;:D: :D :D τωρα με τις φατσουλες θα σε τρελλάνω λέμε :D παρε να έχεις χαμόγελα και <3 αγάπες....να έχεις μια ομορφη και χαρούμενη μερα... σε ευχαριστώ πολύ..φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  16. Κι αυτό όμορφο και χρήσιμο! Σας ζηλεύω όλες τις χρυσοχέρες!!!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλα και σε ευχαρσιστω πολύ φίλη μου αν περνα κατι απο το χέρι μας προσπαθουμε να το κανουμε .. λιγο το ραψιμο βοηθησε λιγο το κάντημα βοηθησε.. και έτοιμο ..!! αρκει να υπαρχει η διαθεση...:D να έχεις μια ομορφη μερα.. φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  17. υπεροχααααααααααααα..........αχ του μου θυμισε αυτη η μεθοδος με το καρμπον ειδος υπο εξαφανιση πια....η μανα μου εβγαζε τα ματια της καποτε ωρες φτιαχνοντας σχεδια για μεταξωτα....μου αρεσαν παρα πολυ κ οι κρεμαστρες κ οι δυο ειστε ανησυχοι...μα τι γλυκο χαμογελο εχει το αγορι σου...ταιριαζεται απολυτα.....τα συγχαρητηρια μου κ στον κυριο ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ...αλλα κ συ " ζωγραφισες" παλι.....φοβερη ιδεα....καλο ταξιδι να χουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε μια τέτοια μανα είμαι και εγώ :D πως θελεις να μην τα θυμαμαι Σοφακι μου;
      Ευτιχως που βοηθαει και αυτό το αγορι...:D στα δύσκολα .. σε ευχαριστούμε πολύ κορίτσι μου για τα ομορφα σου λογια να έχετε μια ομορφη μερα.. ελπίζω να έχουν περασει τα δύσκολα μικρή μου :) φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα Ρουλάκι μου
    Είσαι χρυσοχέρα...μου άρεσαν πολύ

    φιλί γλυκό ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω θα σου καλησπερα Ελένη μου τετοια ωρα και μερα που απαντω στο σχόλιο σου.. :D και θα σε ευχαριστήσω που σου άρεσαν χαιρομαι ..να έχεις λενη μου μια ομορφη μερα ..φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο!!! Είναι τέλεια και τόσο χρήσιμα!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου εκει που θα παει για διπλό καλό σκοπό στην γιορτή της αγαπης...ελπιζω να έχει μια καλή τυχη μαζί με τους άλλους αετους της καρδιας μας..:) να έχεις μια ομορφη μερα Μαρια μου...φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  20. Πως να αντισταθούν οι καημενούλες κλωστές σε τέτοια χρυσά χέρια ??Υπέκυψαν πανηγυρικά !!!Πανέμορφες ,λειτουργικές και χρηστικές οι θήκες σου Σμαραγδένια μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους εδωσα τελεσίγραφο Ολυμπία μου θα κανουμε χαρταετούς....ας μπορουσαν να μου έλεγαν οχι.. να λεμε την αλήθεια μεγάλη βοήθεια μου έκαναν..να είναι καλα οι κλωστουλες μου...:D :D να είσαι καλα φίλη μου και να περνας ακομα καλύτερα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  21. Πανέμορφο!!!!δενέχω λόγια!!!έχουμε πέσει με τα μουτρα όλοι στη δουλειά!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ!! τι ωραια που δουλεουμε όλες μαζι για εναν ομορφο σκοπό Δεσποινα μου.. αυτό θα πει αληλεγγυη και αγαπη για τα παιδια .. και αυτήν την φορα ο σκοπος ειναι διπλος .. πιστευω να προλαβουμε... έχω ακόμα λίγα να τελειώσω ..να έχεις μια ομορφη μερα καλη συνεχεια σε ότι κανεις.:) . φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  22. Τι ωραία ιδέα και πόσο όμορφο το αποτέλεσμα!
    Μπράβο, Ρούλα μου, είσαι φοβερή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου σε ευχαριστώ πολύ ελπιζω να αρεσει και εκει που θα παει.. στους χαρταετους της καρδιας και στην γιορτή της αγαπης στην Βεροια..:D να είσαι καλά μικρή μου και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  23. Είσαι μεγάλη χρησοχέρα Σμαραγδένια μου.
    Γειά στα χέρια σου υπέροχες έγιναν οι θήκες !


    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαποτε ήμουν για να πω την αλήθεια Ζουζου μου τωρα λιγα πράγματα μπορω να κανω.. και χαίρομαι πολύ που μπορώ εστω και αυτά χαιρομαι που σου άρεσαν..:D να έχεις μια ομορφη μερα αρμενάκι μου..φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  24. Απέραντος ο θαυμασμός μου, Ρουλίτσα μου, μου άρεσε πολύ η ιδέα σου και μπράβο και στον άνδρα του σπιτιού και "των μικρών σπιτιών" που σε βοήθησε...
    Τελικά αυτή η εκδήλωση είμαι σίγουρη πως θα σαρώσει!!!
    ΑΦιλάκια πολλά, χαμογελαστά και χιονισμένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου στου Θεού τ αυτί Μαγισσούλα μου μακαρι να εχει επιτυχια γιατι ο σκοπος ειναι διπλος...και θα χαρισει χαμογελα :D :D :D .... ειδες; εβαλα και εγώ φατσούλες..
      Φανταζομαι το βουνό σου. χιονισμενο.. οπως την αλλη φορα που μας έβαλες φωτό..να έχεις μια άσπρη μερα κυριολεκτικώς..:) φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ τη θαύμασα Ρούλα μου και αυτή τη δημιουργία σου, κέντησες κυριολεκτικά !!! Σε φιλώ και εύχομαι καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμήθηκα το κέντημα Κλαυδία μου..και να είναι καλα οι χαρταετοι που με ξαναέβαλαν στο άθλημα . ..:D αλλα ειδα οτι πια τα χέρια μου δεν με υπακούν οσο θα ήθελα... προσπάθησα.. και εβγαλα ενα αξιοπρεπες αποτελασμα νομίζω.. να έχεις μια ομορφη μέρα :) φιλη μου .. φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. Γιωτα μου σε ευχαριστώ πολύ .. να είσαι καλα :) και να περνάς ακομα καλύτερα... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
    2. Γιωτα μου σε ευχαριστώ πολύ .. να είσαι καλα :) και να περνάς ακομα καλύτερα... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
    3. Γιωτα μου σε ευχαριστώ πολύ .. να είσαι καλα :) και να περνάς ακομα καλύτερα... φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  27. Υπεροχα ...Μπραβο Ρουλά μου ...πολύ όμορφα !!!
    κάλο φτιάχναμε και κάλο δουλεμένα...
    και ας έβαλε λιγάκι το γεράκι του ...Όλα τα μπράβο σε σένα
    πάνε..καλή εβδομάδα και πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε το χρειαζόμαστε αυτό το χεράκι .:D .για τα δύσκολα φίλη μου σε ευχαρσιστώ πολύ να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
    2. Ρουλά καλήμερα ..κάλο φτιαγμένα εννοώ ..χαχαχα
      τα γραπτά μου δεν είναι και τα καλύτερα (δεν πειγα σε Ολλανδικο σχολειο )
      φιλακια

      Διαγραφή
  28. Ρουλίτσα μου υπέροχη η θήκη σου. ¨οτι πιάνουν τα χεράκια σου μάλαμα γίνεται. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλως την Γιούλα μου τι μου κανεις βρε ψυχή; ολα καλά πολύ χαρηκα που σε ξαναειδα τι ωραια που περάσατε με τα κορίτσια στην βολτίτσα σας !!!!! καφεδακι και παρέα.. το καλυτερότερο...:D :D σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδα για τα ομορφα σου λογια .. δεν σας ξεχναμε έχετε πολλα χαιρετισματα απο τον δικο μου να έχεις μια ομορη μερα και να περνας καλά φιλακιαααααα!!

      Διαγραφή
  29. Θαύμασα τίς πανέμορφες θήκες σου Ρούλα μου τούς χαρταετούς καί τό καδράκι!!!
    Εξαιρετικές όλες οι δημιουργίες σου !!!Μπράβο σέ εσένα καί στόν Σμαραγδένιο σου!!Είστε αχτύπητο ζευγάρι!!!!Νάστε καλά καί πάντα νά προσφέρετε!!
    Καλό βράδυ!!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε πολύ και οι δύο Ντίμη μου χαιρόμαστε .να δημιουργουμε και να κανουμε πράγματα που πρωτα ευχαριστουν εμας...και ευχώμαστε να δινουν χαρα και χαμογελα ... στα παιδια γιατί αυτά ειναι το μελλον .. ο σκοπος ειναι διπλος αυτη
      την φορα... να είσαι καλα φιλη μου και να περνας ακομα καλύτερα..:D φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  30. Απίθανη η ιδέα σου Ρούλα με τις θήκες και πόσο χρήσιμη σαν κατασκευή!!! όμως και το καδράκι δεν πάει πίσω. Θαύματα από τα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου το πως ερχονται καμια φορα οι ιδέες ειναι να απορει κανείς το θεμα ήταν αρκετα δυσκολο αλλα απο οτι βλέπω δεν έλειψε απο καμία μας η φαντασια και η ευφευρετικότητα..:) και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό να έχεις μια ομορφη μερα Ελενη μου φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  31. αυτα ειναι! υπεροχα καμωμενα με αγαπη και το φωναζουν απο μακρια!
    σ αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ασωτε μας αρέσει να φτιάχνουμε πραγματα οι δυο μας.. εχουμε γινει πια αυτοκολιτακια μετα απο μισο αιωναι συμβίωσης .. να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα...:) !!

      Διαγραφή
  32. Λίγες κλωστές, πανί, μια ραπτομηχανή και η συνεργασία με τον "Αρχιτέκτονα"...
    Αετούς το λες εσύ...
    Αγάπη το λέω εγώ...
    Από σας τους δυο, μόνο κατασκευές αγάπης μπορούν να βγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο θα έλεγες Κανελλάκι μου παρα μονο τα λόγια της καρδια σου και σε ευχαριστούμε πολύ γι αυτό...... αυτό που νιώθουμε δεν περιγραφεται θα μπορουσε να γινει και χωρις να δημοσιευται.. καταλαβενεις τι λεω... αλλα αφου ειμαστε σε μια ομαδα το κανουμε και εμεις οπως 'ολοι... να είσαι κλα ματια μου και να παιρνας ακομα καλήτερα.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  33. Ααα αα ααα αα! !!!!!!!!
    Τι ωραία θήκη είναι αυτή!
    Θα την αγοράσω για το δωμάτιο της Ευγενούλας μας.
    Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να κάνει κάποιος όταν έχει περίσσια αγάπη!
    Φιλάκια πολλά και στους δύο σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Ρενακι μου τωρα οτι βλέπεις και σου αρέσει για την Ευγενουλα θα ειναι τον νου σου να έχεις γιατί αυτά ειναι ανεξέλεχτα φιλεναδα στις γιαγιαδες...:D :D σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα με την Ευγενουλα... χαρηκα που τα είπαμε... φιλακιαααααα!!!

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα Ρουλα! Είναι τόσο γλυκά και όμορφα! Γειά στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου να είσαι καλά και να έχεις μια ομορφη μερα αυριο..:) φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  35. Ρουλακι μου τα χρυσα σου τα χερακια εβγαλαν παλι αριστουργημα!!! Τελειο !!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ μακαρι να μπορούσα να κάνω περισσοτερα
      να είσαι καλα φίλη μου και να έχεις μια ομορφη μερα φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  36. ειναι υπεροχα!
    γεια στα χερακια σου!
    καλημερα! Καλη Τσικνοπεμπτη να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά φιλη μου και να έχεις μια ομορφη μερα φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  37. Αυτό θα πει κέντησες κυριολεκτικά!!!
    Χίλια μπράβο Ρουλίτσα μου για την τόσο ωραία και λεπτή δουλειά που έκανες κι άλλα τόσα στο Σμαραγδένιο σου!!!

    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή