Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2018

ΣΥΛΛΟΓΙΚΌ..ΚΕΝΤΗΜΑ..!!!





Πριν ένα χρόνο ήτανε
που η φίλη η  Κλαυδία
μια πρόταση μας έκανε
μ αγάπη και ουσία.
Να μην τα ξαναπώ εγώ,
τα λέει όλα εκείνη.
κάτω από  στην Ακρόπολη
τις απορίες λύνει.
-Εγώ τι κάνω την ρωτώ;
-Πες μου τι θες να κάνεις
μου λέει εκείνη και ευθείς
το θέμα μου το πιάνεις;
-Πως να το πιάσω αν δεν μου πεις
της λέω με απορία.
-Θα σου αρέσει σίγουρα
 μην έχεις αγωνία.
Τι θέμα θα χω  την ρωτώ;
κι ευθείς το ξεφουρνίζει
τον Καζαντζάκη θα κεντάς
και πες μου δεν αξίζει;
Τιμή μου και καμάρι μου
της απαντώ ευθέως
σε τούτονε τον  άνθρωπο
έχουμε όλοι χρέος.!!
Σε διάταξη ημερήσια
μέτρημα και κουτάκι
να μην ξεφύγει βελονιά
απ το τετραγωνάκι.
Πήραν φωτιά τα δάχτυλα
κι άρχισαν να κεντάνε 
κλωστές γεμάτες χρώματα
και βελονιές μετράνε!
Σιγά ..σιγά.. το κέντημα
παίρνει μορφή και σχήμα,
κι αργά ολοκληρώνεται
όλος το βήμα.. βήμα.
τα πράγματα δυσκόλεψαν
σαν φτάσαμε στο τέλος
για μια μπορντούρα έγιναν 
συσκέψεις με το μέλος.
-Κλαυδία μου τι γίνεται;
πως θα καταφέρω;
Δεν μου ρχεται αυτή σωστά
τέλεια να την φέρω..
Ολη την  μέρα  την κεντώ..
το βράδυ την ξηλώνω..
την θέλω να ναι τέλεια 
και δεν το μετανιώνω!!
Ο Καζαντζάκης με κοιτά
απ τον καμβά του μέσα
δεν ξέρω αν συμφωνεί κι αυτός
η δεν μου έχει μπέσα.
Ετσι που τον κοιτώ κι εγώ
θαρρώ πως του αρέσει
σε κέντημα συλλογικό.
να χει κι αυτός μια θέση.!!!
Αυτό το δημιούργημα μου παρεακι μου θέλησα αυτήν την φορά να σας δείξω .. το κεντούσα όλο το καλοκαιράκι... η ολοκλήρωση του με γέμισε πολύ χαρά..!!
Κλαυδία μου  σε ευχαριστώ πολύ που θα έχω την χαρά να συμβάλω και εγώ με ένα  μικρό λιθαράκι
σ αυτήν την υπέροχη προσπάθεια!!!
Να είστε όλοι καλά.. να  έχετε μια υπέροχη εβδομάδα...και ξέρετε ε; να μην ξεχνάτε να βρίσκετε ευκαιρίες να  χαμογελάτε!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!







43 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη δουλειά έκανες Ρούλα μου, πόσος κόπος για να έχεις αυτό το τέλειο αποτέλεσμα. Γεια στα χέρια σου τα χρυσά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σταυροβελονια Κατερίνα μου ειναι αληθεια οτι θελει χρονο γιατι μετρας και κεντας.. αλλά οταν τελειωνει αυτο που κανεις νιωθεις ομορφα για το αποτελεσμα..
      Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου να είσαι καλά φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω λόγια να σου πω πόσο καταπληκτικό έγινε !!!!!!!! Μπράβο Ρούλα, γεια στα χέρια σου !!!!! Και τι να θαυμάσω... το κέντημα ή την παρουσίαση με αυτό τον υπέροχο τρόπο που μόνον εσύ ξέρεις και μπορείς να γράφεις !!!!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο σου και στην ομορφιά ψυχής σου !!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολύ που σου αρεσε Ρανια μου το κεντημα.. ειναι απο τις φορες που το χαρηκα και εγώ αφου η σταυροβελονια με γυρισε πολλα χρονια πίσω..οταν μαθενα τις κορες μου να κεντούν..χα..χα..
      Οσο για το εμετρο .ηθελα να το παρουσιασω.. με τον ιδιο τροπο που εβαλε η Κλαυδια την προσκληση!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια Ρανια μου να περνας ομορφα και εσύ φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  3. Υπεροχη γραφη!!Υπεροχο κεντημα!!!!!!!!!!!!!ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοσκινο πες μου που να βρω να βαλω να μην φαινεται η κοκκινιλα μου φιλεναδα.. σε ευχαριστώ πολύ να εισαι καλα Ιριδα μου να περνας ομορφα.. φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχο που έγινε!!!Μπράβο Ρούλα μου πραγματικά πανέμορφο. Και τα γράμματα τόσο τέλεια...και το ποίημα που μα τα λες τόσο όμορφα. Τι να πω πάντα βρίσκεις τρόπους και με εντυπωσιάζεις.
    Μπράβο..
    Καλή σου εβδομάδα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω οτι δίποτε κανουμε με αγαπη Αννιώ μου τοτε γινεται ομορφο ε;
      Σε ευχαριστω παρα πολύ που παντα εχεις ενα καλο λογο να πεις.
      Να εισαι καλα φιλη μου να περνας ομορφα..φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  5. "Δεν υπάρχουν ιδέες, υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες, κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει" (Καζαντζάκης)
    Η αρχοντιά μήτε αγοράζεται μήτε πουλιέται, μόνο τη δίνει ο Θεός τσ' ανθρώπου όντε γεννιέται.
    Κι εσύ Ρούλα μου ΚΑΤΕΧΕΙΣ ΤΗ!
    Υπέροχο έργο! Μπράβο!
    Καλημέρα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σοφα λόγια έχει πει αυτός ο ανθρωπος Αννίκα μου ε; καθε του προταση ειναι και μια ολοκληρη φιλοσοφια..
      Σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου για την μαντιναδα με τιμα ιδιαιτερως η αφιερωση..!!
      Να περνας ομορφα ότι και να κανεις φιλακιαα!!!

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου καταπληκτική δουλειά και το κέντημα και το ποίημα που σκάρωσες για να το παρουσιάσεις. Θαυμάζω πολύ τα γράμματα που αν και κεντημένα έχουν αυτή την συμμετρία.
    Μπράβο σου!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσε Ελένη μου το κεντημα ..οσο για έμμετρο εεε είπα να ακολουθησω την ταχτικη της Κλαυδίας που το έχει να σκαρωνει ποιητικα στιχακια..και μαλιστα ολοκληρες ιστορίες..
      Τα γραμματα μου εστηλε σε μεηλ ολη την άλφα βητα ..και τα εβλεπα κεντώντας το κειμενο ..ηταν μια δουλεια που είχα να την κανω παρα πολλα χρονια να κεντησω σταυροβελονια!!!
      Σε ευχαρσιστω φίλη μου για τα όμορφα σου λογια.. να είσαι και να περνας καλά φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  7. υπεροχο
    πω πω
    δεν υποαρχουν λογια
    συγχαρητηρια

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστώ παρα πολύ για τα ομορφα σου λόγια καλη μου !!
      Να εισαι καλά φίλη μου και να περνας ομορφα με οτι κανεις.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  8. Είσαι υπέροχη!!!!

    Καλή εβδομάδα να έχεις Ρουλάκι μου (Αμ το ποίημα που το συνόδεψε που το πας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόσεξες ε; κατι πήγα να κάνω και εγω...χι..χι..σε ευχαριστώ πολύ Λενιώ μου για τον χρόνο σου που φανταζομαι οτι ειναι λιγος..και το πέρασμά σου από εδώ!!
      Να είσαι καλά και να προσεχεις φιλω σε!!

      Διαγραφή
  9. Τεράστιο το χαμόγελο Ρούλα μου... έχω μείνει άναυδη! :)
    Και πού να φανταζόταν ο Καζαντζάκης πως θα γινόταν κέντημα και έμπνευση για ποίημα! :P

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω και να έχουμε μια ακόμη δημιουργική βδομάδα! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Στεφανια μου; τι μπορούμε να κάνουμε αν το θελουμε; δεν ξέρεις πόσο το διασκεδασα αυτό και το κεντημα και το έμμετρο φιλεναδα!!:D
      Πιο πολύ ομως χαίρομαι που σου εβαλα ένα μεγαλο χαμόγελο στα χείλη σου μεγαλη ανταμοιβή..για μενα!! σε ευχαριστώ εγώ φιλεναδα να περνας ομορφα.. φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  10. Παναγία μου!!!Είναι τέλειο!!! Γεια στα χέρια σου και μπράβο σου!!! Κρατώ αυτή τη φωτο γιατί πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ παρα πολύ με συγκίνησες με το σχόλιο σου και βέβαια να κρατησεις την φωτο.. χαιρομαι πολύ που σου αρεσε.
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλυτερα.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  11. Ουάου! Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο βλέποντας το αποτέλεσμα. Α, Ρούλα μου είσαι απίστευτη! Μπράαααβο! 😙 Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα και εσύ βρε κοριτσι μου ..τι ουάου.. ενα κεντημα είναι με πολλες βελονιες..χα,,χα
      Σε ευχαριστώ πολύ παντως για το ουάου.. οχι ότι δεν το χαρηκα.. την αλήθεια να την λέμε!!
      Να εισαι καλά Αλεξανδρα μου και να περνας όμορφα οτι και να κάνεις,, φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν ξέρω τί μου άρεσε περισσότερο: Η απίθανη μαντινάδα? Το εκπληκτικό κέντημα? Ή μήπως η χρυσή σου η καρδιά???
    Ρουλάκι μου, υποκλίνομαι!!!
    *Η φθινοπωρινή μου αλλεργία, μου έκανε δώρο ένα πρησμένο βλέφαρο και δεν μπορώ να κοιτώ πολύ ώρα την οθόνη... αλλιώς θα σε εκθείαζα κι άλλο!!! <3 <3 <3
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κορίτσι μου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα τωρα να δεις Συριανακι μου..σε παρακαλώ πολύ μην σκύβεις και ασε τις υποκλίσεις αγαπη μου μην εχουμε μαζί με την αλεργία και κανενα λουμπακο..χι..χι..θα με εκθεσιάσεις άλλη φορα..χα..χα.τωρα προσεχουμε ναι;
      Τα ευχαριστώ μου πολλα που ταλαιπωρησες..
      το βλέφαρο για να μου γραψεις θα σε μαλωσω ομως !!! να μου προσεχεις.. ελπίζω να εχει περασει η αλεργία σου και να είσαι καλύτερα τωρα..περαστικούλια σου..φιλακιαααα!!<3

      Διαγραφή
  13. ειναι αυτο που λεμε.κεντησες παλι.φιλακια ρουλιτσα μου χρυσοχερα με το Χ κεφαλαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. εμ τι να εκανα βρε Λίτσα μου κυριολεκτικά κεντησα.. με βελονα και κλωστή και σταυροβελονια..χι..χι..
      Σε ευχαριστω πολύ συμπατριώτισσα μου να περνας όμορφα ναι; φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  14. Καταπληκτικό το κέντημα!
    Αλλά και τι υπέροχη παρουσίαση του έκανες!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου βγήκε το στιχουργικο μου Μαρία μου αυτήν την φορα και έναυσμα ηταν της Κλαυδιας το έμμετρο..χα..χα..
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου φιλη μου καλό Σαββατοκύριακο να περασεις φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  15. Ρούλααααα!!!!
    Τί κέντημα είναι αυτό και τί ανάρτηση ;
    Είσαι μοναδική .
    Όταν είδα τα πρόσωπα που έπρεπε να αποδοθούν με την σταυροβελονιά είπα αποκλείεται.
    Να όμως που διαψεύστηκα παταγωδώς!
    Μπράβο μπράβο και σε σένα και στην Κλαύδια για την ιδέα της και σε όλες όσες συμμετέχουν στο συλλογικό .
    Εγω διάλεξα ενα μονόχρωμο για να το κάνω πιο εύκολα κι ακόμα να το αρχίσω .
    Ελπίζω ομως να το κάνω στην ώρα του.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι φωναζεις καλέ; λες και δεν κεντας εσύ..φιλεναδα.. τι εκανα; τον Καζαντζακη κεντησα . δεν ηταν και κατόρθωμα..χα..χα.. ομως να λεμε την αλήθεια οσο περνουν τα χρόνια όλο και πιο δυσκολα γινεται.. απλα επειδή είχα χρονο το καλοκαιρακι .. και ήθελε δουλίτσα εκατσα και το κεντησα ..εεε να μην συμβαλουμε και εμεις λιγο στην ιδέα; χα..χα..
      Ας κανουμε ότι μπορούμε Ρενα μου ..σε καταλαβαινω απόλυτα με δυο εγγονουλες είναι ο χρονος τόσος λιγος!! γερα να ειναι τα κορίτσια σου και θα βρεις τον καιρό και εσύ!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια παντα..να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.. καλο Σαββατοκυριακο να εχετε Ρενα μου φιλακιαααα!!<3

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου, υπέροχος έγινε ο Καζαντζάκης σου! Γειά στα χέρια σου!!!!
    Ενώ παρακολουθώ από το Facebook τα υπέροχα έργα που κεντούν τα μέλη της ομάδας, δεν ήξερα ότι ετοιμάζεις κάτι κι εσύ! Μας το κρατούσες για έκπληξη, έ?
    Αλλά και η μαντινάδα σου, είναι εξ ίσου υπέροχη!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eγω Μαριαννα μου οπως ξερεις δεν εχω φεης μπουκ και δεν μπορω να δω τι έχουν κεντησει τα αλλα κοριτσια ελ΄πιζω να τα δω μαζεμενα στο μπλοκ της συλλογης ..
      Η εμετρη παρουσίαση μου βγηκε ετσι αυθορμητα αφου διαβασα στο μπλοκ του συλλογικου κεντηματος την προσκληση της Κλαυδίας σε στιχους..
      σε ευχαριστώ πολύ για τα καλα σου λογια φιλεναδα.. να περνας καλα φιλακιααα!!:)

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ και δες σύμπτωση!!!σε σαράντα μέρες από τώρα, είναι η ημερομηνία θανάτου του...(αντί για σταυροβελονιά, μέτρησα...μέρες )

    ΕΊΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΉ!
    Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ με το ποίημά σου,υπέροχη , μοναδική!!!!
    ΕΎΓΕ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗΜΈΡΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτο για την ημερομηνια ουτε που το σκεφτηκα.. χα..χα.. μονο εσύ θα το προσεχες αδερφι μου..!!
      Η σταυροβελονια θελει χρόνο αλλα και αγαπη για το αποτελεσμα που θελεις !!!μοναδικη δεν είμαι αγαπη μου ..όλες μπορούμε να το κανουμε αν θελουμε το κεντημα..
      Οσο για την εμμετρη παρουσιαση ενταξει ηρθε η εμπνευση και με βρηκε ..χι.χι..
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημενο μου καρντάση να είσαι καλα και φιλια σε όλους σας.. εξτρα στην μικρή Αννουλα..!!<3

      Διαγραφή
  18. Και πάλι με κατέπληξες καλή μου φιλενάδα
    κόσμημα, το Συλλογικό κέντημα στην Ελλάδα,
    τον Καζαντζάκη τίμησες, με τον δικό σου τρόπο
    με βελονιές στο εταμίν, με γνώση και με κόπο
    Δεν έχω μέτρα να μετρώ την άμετρη χαρά μου,
    που έχω φίλες σαν κι εσέ μαζί στα όνειρά μου.
    Που να βρώ λόγια γιά να πώ, πόσο ευγνώμων νοιώθω
    γιά κάθε μία βελονιά , γιά τον κοινό μας πόθο
    καθώς το κάθε θέμα μας, παίρνει πιά την μορφή του,
    πλουτίζοντας το έργο μας , με την αφήγησή του.
    Είναι μαγεία η αίσθηση αυτής της συγκυρίας,
    που μοιραζόμαστε όλες μας, δοθείσης ευκαιρίας,
    κεντώντας, κάνουμε σπονδή , κατάθεση ψυχής,
    σ΄Ελληνικό Πολιτισμό, έννοιας μοναδικής !!!

    Το ευχαριστώ μου είναι ελάχιστο Ρούλα μου γιά εκφράσει τα συναισθήματά μου τόσο γιά την συμπόρευσή σου και την υποστήριξη σου στην ιδέα μου, όσο και γιά το εκπληκτικό έργο που κέντησες. Ο μέγιστος Καζαντζάκης ζωντάνεψε από τα χέρια σου, με κλωστή και βελόνα !!!Το ποίημά σου ζωντάνεψε τις κουβέντες μας, τις λεπτομέρειες, την έγνοια μας γιά την υλοποίηση του έργου....τα χρώματα, το σχέδιο, η μπορντούρα, ο τύπος των γραμμάτων, η επιλογή της φράσης....όλα τα συμπεριέλαβες , με τον μοναδικό σου τρόπο Ρούλα μου, στην καταπληκτική έμμετρη εξιστόρησή σου. Πόσο με χαροποίησε η έκπληξή σου, πόσο ευγνώμων αισθάνομαι γιά όλα , χαρισματική μου φίλη !!! Σε φιλώ, σε σφιχταγκαλιάζω και εύχομαι ολόψυχα, ο Θεός να σε έχει καλά, να μας δίνεις παραδείγματα καλοσύνης, αγάπης, αισιοδοξίας και οπωσδήποτε συμμετοχής και δημιουργικότητας !!!











    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι να σε εμπνευσει και κάποιος Κλαυδία μου οπως εσύ με το εμμετρο σου στην παρουσίαση του συλλογικου κεντήματος.. αυτό μου εδωσε την εμπνευση και μένα να το παρουσιασω ετσι..χα.χα..θυμηθηκα και παλιες καλες εποχες με κατι τετοιες προσπάθειες στο Κωμειδύλλιο φιλεναδα..ηταν να μην το σκεφτώ .. κυλισε σαν νερακι μετα .. χα..χα..
      Εγω σε ευχαριστω για την ιδέα και την υλοποιηση της.
      Ευχομαι φιλη μου να εχει επιτυχία στην ιδέα σου.. καλά να είσαι φιλακιααα!! :) <3

      Διαγραφή
  19. Τώρα τι μπορώ να πω για σένα!!! Μαζί με τον κεντημένο Καζαντζάκη( που τόσο ήθελες) μας χάρισες και ένα ωραιότατο ποίημα με λέξεις δικές σου ολοκληρωτικά της καρδιάς !!
    Φιλενάδα μου σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα Νικολ μου ειναι θεμα εμπνευσης..και οταν αγαπας αυτο που κανεις το αποτελεσμα σε αποζημιώνει ε; ποσα μου θυμησε το κεντημα καλοκαιριατικα..χα..χα.. τι ωραιες αναμνησεις που εχουμε απο τα καλοκαιρια μας!!
      Οσο για τον στιχο ειναι να μην με παρακινήσει καποιος..χα..χα εχω την απαντηση..αν και οχι παντα ..
      Το ξερεις οτι χαρηκα πολύ που τα εκανα και τα δύο..χα..χα..
      Να περνας ομορφα παντα οτι και να κανεις αγαπη μου.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  20. Και ποίημα και κέντημα!
    Καλά είσαι απίστευτη!
    Πτου, πτου μη σε ματιάσω!
    Φιλί μεγάλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αν είναι να κανεις κατι Αρτίστα μου να να το κάνεις και όταν σου βγαίνει εις διπλούν ακομα καλυτερα..χα..χα..
      Αν και δεν πιστευω στο μάτι... ρίξε κανενα ξεματιασμα φιλεναδα..χο..χο!!
      Να περνας ομορφα ναι; φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  21. Γεια σου Ρούλα είμαι η Μαρία Πλατάκη και ακολουθώ το blog εδώ και καιρό Το δικό μου blog είναι το travel in litterαtute Πάτα το όνομα μου και μπορείς να μπεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία χαιρομαι πολύ για την γνωριμία και σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη και βεβαια περασα απο τοαγιολογο μπλοκ σου θα χαρω ναανταλαζουμε επισκεψεις πατωφντας επανω στα ονοματα μας δεν ξερω πως αλλιως να σε βρισκω.. επειδή δεν ξερω αγγλικα..παντως θα τα λεμε σιγουρα..
      Σε ευχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια να είσαι καλα φιλια!!:)

      Διαγραφή