Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

MIA...ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ..!!!


Μια πρόσκληση.. τι πρόσκληση;
Θα αναρωτηθείτε..
Απ την αρχή μη θέλετε αμέσως 
να το βρείτε..
Δεν είναι γάμου  πρόσκληση.
Δεν είναι για βαφτίσια
μην σας κρατώ σε άγνοια
θα σας το πω στα ίσα.
Δεν είναι μια δεν είναι δυο.
δεν είναι τρεις και πέντε
που στέλνουν πρόσκληση σε σας
κι όχι στο πάρα πέντε.
Μαθήτριες δεκατέσσερις
με χρώματα έχουν παίξει
και τα παρουσιάζουνε
για των ματιών τη θρέψη.
Εγκαίνια το Σάββατο
στις 6  του  Απρίλη
στο Βοο! Cafe θα βρίσκονται
ελάτε εχθροί και φίλοι.
21 στου Σαρρή είναι η διεύθηνσή τους
και θα χαρούν αν βρίσκεστε,
και σεις εκεί μαζί τους.
Είναι του βλέμματος τροφή.
δεν είναι ότι κι ότι
Αφού δασκάλα είχανε
την Μαρία την Βιλλώτη!!!

Να είστε όλοι καλά παρεάκι μου  να προσέχετε τον εαυτό σας..να του χαρίζετε ένα  χαμόγελο..αν δεν υπάρχει γύρω σας κανείς για το κάνει.
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.!!





22 σχόλια:

  1. καλη επιτυχιααα.καλη επιτυχια.χαρισμενο το τραγουδακι για τα κοριτσια που κοπιασαν και φυσικα για τη δασκαλα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ !!!!!
    Αλλά με δασκάλα την Μαρία μας, θα θαυμάσει ο κόσμος ταλέντα!
    Όσο για μας, νοερά θα είμαστε μαζί τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρούλα μου, η Κατερίνα Σμαραγδάκη μήπως είναι η κορούλα σου? Μιας που βρίσκομαι στην Αθήνα και λαμβάνω μια τόσο όμορφη πρόσκληση από εσένα, θα προσπαθήσω να πάω. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία!! Και η κόρη σου συμμετέχει ναι; Και η Χαρά μας...Υπέροχα θα είναι.
    Αυτά είναι ομορφιές
    Πάντα τέτοια και να καμαρώνεις, ναι;
    Φιλιά και πολλές καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρούλα μου βλέπω ότι το μήλο έπεσε κάτω από τη μηλιά και πως αλλιώς θα ήταν άλλωστε. Η μαμά με τα στιχάκια της και η κόρη με την ζωγραφική της δίνουν το παρόν.
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι αναγκη εχω εγω απο διαφημιση αφου εχω εσενα; Ρουλιτσα μου ευχαριστουμε για την ομορφη παρουσιαση-προσκληση! Παιρνει και η Κατερινα μας το βαπτισμα! Μονο που δεν ειδατε πως εχουμε κι ενα αγορι καλε στην παρεα...οχι μονο κοριτσια. Κανεις δεν το βλεπει ξαι θα μου τρομαξει και θα φυγει...χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία!!! Η παρουσίαση σου ειναι υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όπου έχει μπει το μαγικό χεράκι της Μαρίας Βιλλιώτη και όταν η πρόσκληση είναι και ποιητική, η επιτυχία είναι εγγυημένη! ;)
    Μπράβο στην Κατερίνα σου και καλή συνέχεια στα καλλιτεχνικά της βήματα! :P

    ΑΦιλάκια Ρούλα μου και πολύ χάρηκα την όμορφη αυτή πρόσκληση! <3 :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία Ρούλα μου! Η Κόρη σου; πόσο χαίρομαι! ξέρω ότι θα διαπρέψει. Εύχομαι τα καλύτερα καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΜΠΡΆΒΟ Ρούλα.
    Μα τί ωραία πρόσκληση είναι αυτή
    Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια και στο αγόρι που συμμετέχει .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλή επιτυχία να έχει η έκθεση! Που θα έχει.
    Και είναι πολύ ωραίος χώρος.
    Φιλιά Ρουλάκι μου!

    (με τις ετοιμασίες για Θεσσαλονίκη, αν τα καταφέρω θα πάω, θέλω πολύ να δω το Κατερινάκι και να γνωρίσω και την Μαρία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΩΩΩΩΩ!!! Τι όμορφο κάλεσμα είναι αυτό!
    Καλή επιτυχία!!!

    Φιλάκια, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα με το καλό Ρούλα μου.
    Καλοπλοοη να είναι η έκθεση ζωγραφικής σας και να αγκαλιαστεί και να αγαπηθεί και να ταξιδεύει και ευλογημένοι να είστε όλοι εσείς που ντύνετε την ψυχή σας γιορτινά και μας την προσφέρετε σαν δώρο ακριβό με τη μαρτυρία των χρωμάτων.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρούλα μου, τι υπέροχη η πρόσκληση σου!!!
    Καλή επιτυχία στην Κατερίνα σου και σε όλους τους καλλιτέχνες μαθητές και μαθήτριες της αγαπημένης μας Μαρίας!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρουλάκι μου αγαπημένο ,δε θα μπορούσαμε ναχουμε καλλίτερο διαφημιστή της Εκθεσής μας απο σένα! Θα χαρουμε πολύ για όποιο φίλο ερθει να μας δει απο κοντά αλλά πιοτερο να τα καταφερει το Κατερινιώ και να μας κάνετε μαζί την έκπληξη.Θάναι ο,τι καλλίτερο θα μπορούσαμε να περιμένουμε
    Φιλάκια πολλά ελπίζοντας οτι οταν θέλεις κάτι πολύ μπορεί να πραγματοποιηθεί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωωωωωω!
    Αυτά είναι τα ωραία!
    Καλή επιτυχία!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη επιτυχια!!!!!!στα κοριτσια....και στο αγορι......ωραια προσκληση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτη την φορά θα μου επιτρεψετε να σας απαντησω με ενα σχόλιο όλους και να σας ευχαριστησω παρεακι μου εναν εναν ξεχωριστα αγαπες μου...
    Λίτσα
    Αδερφι..
    Μία
    Αννιώ
    Ελενη
    Βιλλιωτη
    Δραστηρια
    Αιναφετς
    Γιαννη
    Ρένα
    Κανελλακι
    Μαιρυ
    Σταυρούλα
    Μαριαννα
    Αλεξάνδρα
    Χαρά
    Αρτίστα
    Ιριδα.....
    Σας ευχαριστω παρα πολύ γαι τα ομορφα σχόλια σας..και στο ερωτημα αν συμμετεχει η κόρη μου στην εκθεση...ναι εχω την χαρα να ειναι μια από της μαθητριες της δασκαλας Μαριας Βιλλιώτη και είναι η πρωτη της φορα που θα εκτεθεί στο κοινο..
    Ενώνω και εγω τις ευχες μου μαζί με τις δικες σας.. για καλή επιτυχια.. σε όλα τα κορίτσια και στο αγορακι μαζί..!!
    Να περνατε όμορφα οτι και να κανετε.!!! την αγαπη μου σε όλους.!!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία πρόσκληση Ρούλα μου Θα προσπαθήσω να έρθω Μπράβο στην κόρη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΥΤΈΣ τις όμορφες ώρες, είναι εκεί!!!!
    Νοερά, είμαστε κοντά τους!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ!
    Εγινε πλέον θεσμός!Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή