Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

ΣΥΝΝΕΦΟΠΑΡΕΑ.......!!!

Όταν ο ουρανός σου συννεφιάζει και τα σύννεφα του είναι γκρίζα...τότε παίρνεις τις κλωστές σου  και φτιάχνεις  δικά σου χρωματιστά...
Από ένα ροζ συννεφάκι ξεκινάς και αφήνεις την φαντασία σου να ταξιδέψει..
Το γεμίζεις με πολύχρωμες σταγονίτσες βροχής.. .και με ένα φύσημα αγάπης τις στέλνεις με ευχές σε μια καινούργια ψυχούλα που ήρθε στον κόσμο μας...


Μέχρι εδώ όλα καλά...αλλά...ήταν να μην το δουν κάποια παιδάκια που...έχουν ενηλικιωθεί εδώ και χρόνια...και που ήθελαν και εκείνα το δικό τους συννεφάκι..
Και έτσι άρχισε να γεμίζει ο ουρανός μου με χρωματιστά συννεφάκια...
Με ροζ συννεφάκια ..που ήθελαν να γίνουν.. μαξιλαράκια.

Με γαλάζια...που  αφήνουν την  λευκή βροχή τους να πέφτει ακανόνιστα..

Και λευκά σύννεφα με ασημόσκονη που μέσα τους έκρυβαν και μια νεροσταγόνα φοβητσιάρα..που δεν ήθελε να πέσει αν δεν φορούσε αλεξίπτωτο....και εγώ δεν ήθελα να της χαλάσω το χατίρι....


Να περνάτε καλά ...να έχετε μια όμορφη εβδομάδα..να χαμογελάτε...ακόμα και ένα θλιμμένο χαμόγελο έχει την δύναμη να γαληνεύει..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...!!!




48 σχόλια:

  1. Πρώτη φορά, οι συννεφιές μού έφτιαξαν τόοοοοσο πολύ τη διάθεση!
    Το πιο γλυκό καλωσόρισμα στο νεογέννητο και η πιο παραμυθένια λογο-πλεχτική για μας τους "μεγάλους"!
    Υπέροχα τα συννεφάκια σου, Ρούλα μου!!!
    Με το καλό να στολίσουν τα δωμάτια και τα όνειρα των δικών σου.
    Να είσαι καλά που μας ανεβάζεις το ηθικό με τις δημιουργίες και τον πλούτο των συναισθημάτων σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβως 'ηθελα να κανω Κανελλακι μου παρ ολο που ο καιρος της καρδιας μου έχει τα γκριζα του ..να είναι καλα τα ενήλικα εγγονια μου που θελησαν ..και ζήλεψαν μπορω να πω...το πρωτο συννεφακι που εκανα..και οπως ειδες ουτε ανασα δεν πηρα.. και αυτά ακριβως τα συννεφακια ήταν που εφτιαξαν την δικη μου διαθεση.. και τι καλύτερο απο το μοιρασμα αυτης;
      Να περνας καλα κορισι μου σε ευχαριστω πολύ ...φιλω σε...♥

      Διαγραφή
  2. Όταν μου το έλεγες για τα συννεφάκια, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ήταν τόσο όμορφα!
    Ειδικά αυτό με το αλεξίπτωτο στη σταγόνα είναι φοβερό!
    Μπράβο Ρουλάκι χρυσοχέρα! ⛅ ⛅ ⛅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω Αρτιστα μου για ενα πηγαινα να κάνω ..αλλά ελα που διπλα μου και γυρω κυκλοφορουν και ζηλιαρικα πλασματα...οποτε αρχισαν να πλυθενουν τα χρωμτιστα συννεφάκια και να μου κρατουν συντροφια στις γκριζες μερες μου...
      Αυτό με την σταγονα και το αλεξιπτωτο...ηταν μια ιδεα φιλεναδα απο μια ιστοριούλα-παραμυθι που ειχα γραψει πριν απο πολλα χρονια..και που την διαβαζα οταν τα εγγονια μου ηταν μικρα...και μου το θυμισαν..
      Σε ευχαριστω πολύ αρτιστα μου να είσαι καλα και να προσεχεις την Σταυρουλα...φιλω σε..

      Διαγραφή
  3. Μια φορά κι έναν καιρό ήταν κάτι μικρούλικα συννεφάκια που όλο έχαναν το δρόμο τους γιατί ο δυνατός αέρας τα έφερνε έξω απ΄την πόρτα της Σμαραγδένιας. Χάζευαν για λίγο την αυλή και ύστερα απομακρύνονταν προς τη θάλασσα. Έβγαινε η γιαγιά Ρούλα στην αυλή έβλεπε τα συννεφάκια και ονειροπολούσε.
    -Αχ να μπορούσα να τα κρατήσω λίγο ακόμη, σκεφτόταν.
    Και το μυαλό της που δούλευε σαν μηχανή οκτακύλινδρη έπιασε αμέσως την ιδέα.
    Βελόνες κλωστή και φύγαμε.Τα χέρια της πήραν φωτιά και έπλεκε και έπλεκε κι ούτε κατάλαβε πότε έφτιαξε τέσσερα, γιατί δεν είναι ωραίο ένα μοναχικό σύννεφο.
    Όταν τα τελείωσε χαμογέλασε ευχαριστημένη. Θα έστελνε το ροζ σε μια μικρούλα να συντροφεύει τον ύπνο και τα όνειρά της, και τα άλλα......εε δεν τα λέμε και όλα. Λέτε να μην βρήκαν κιόλας τη θέση τους;
    (και ζήσανε όλοι καλά και μεις...τα γνωστά)

    Μπράβο Ρούλα, πολύ όμορφα τα συννεφάκια σου. Να φέρουν πολλά χαμόγελα και όμορφα όνειρα!
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω σε ευχαριστω παρα πολύ Ανννικα μου για το τοσο ομορφο παραμυθι σου ..πολυ χαιρομαι που με σκεφηκες ετσι ακριβως..δεν απεχεις και πολύ απο την πραγματικοτητα...διπλα στην θαλασσα μενω...οσο για τα συννεφακια μπορω να πω οτι είμαι λιγο συνννεφοπαρμενη...οταν θελω να ξεφυγω απο την καθημερινοτητα και πολλες φορες το να δημιουργεις κατι σε βγαζει απο αυτην..
      Θα φυλαξω το παραμυθι-σχολιο να το διαβασω στο δυσεγγονο μου οταν ερθει..ελπιζω σε λιγα χρονια...
      Οσο για τα συννεφακια φιλη μου ολα εχουν παει στον προορισμο τους..και ολα μαζι μικρα και μεγαλα παιδια ειναι πολύ χαρουμενα..
      Να εισαι καλα και να περνας ομορφα σε ευχαριστω...φιλω σε...

      Διαγραφή
  4. Καλέ τι υπέροχα συννεφάκια είναι αυτά! Αχ, μπράβο, Ρούλα μου! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου άρεσαν Μια μου να εισαι καλα ..σε ευχαριστώ παρα πολύ να περνας και εσυ όμορφα με οτι κανεις.. φιλω σε..

      Διαγραφή
  5. Τα λάτρεψα τα συννεφάκια σου! Να ζήσει το νεογέννητο και σιγουρα θα γαληνεύει κοιτώντας το συννεφάκι του. Αλλά εκείνο με το αλεξίπτωτο, τι φαντασία κι αυτή! Ωραία ιδέα και ως χρυσοχέρα τα έκανες πανέμορφα. Πάντα να σου χαμογελάνε ακόμη και τα σύννεφα Ρούλα μου
    Να τα χαρούν τα μεγάλα παιδιά που απέκτησαν όμορφα σύννεφα
    Τα φιλιά μου καλά να μου είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ Αννιω μου αυτη τη σταγονα που φοβοτανε να πεσει και ήθελε αλεξιπτωτο...μου την θύμησε η εγγονη μου απο μια μικρη ιστορια-παραμυθι μου που τους ελεγα οταν ηταν μικρα..πριν απο πολλααααα χρονια..
      Το συνηθιζα κατι τετοιο γιατι βαριοταν τα ιδια ..και τα ιδια..και ετσι εγραφα δικα μου που συνηθως είχαν θεματα που μπορουσαν να καταλαβουν γυρω απο την φυση ..και το περιβαλον...
      Μεγαλωσαν πια αλλα χαιρομαι που ακομα τα θυμουνται ...
      Σε ευχαριστω πολύ φιλη μου να εισαι καλα φιλω σε.. !!!!

      Διαγραφή
  6. Τώρα που έφτιαξες συννεφάκια, λες να χειμωνιάσει επιτέλους Ρουλίτσα μου;
    Τα έκανες τόσο ωραία που θα θελήσει ο χειμώνας να έρθει.
    Φτάνει τόση ζέστη.
    Είσαι καταπληκτική.
    Τί ωραία ιδέα είχες, να φτιάξεις συννεφάκια!
    Να ζήσει το μωράκι, αλλά και οι μεγάλοι να τα χαρούν επίσης .
    Το αλεξίπτωτο όλα τα λεφτά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου καλά του ειναι του καιρού να χειμωνιασει και λιγο...φτανει το καλοκαιρακι του φθινοπωρου.. τι θα κανει; θα φυγει...
      Με τα συννεφακια φιλεναδα ηταν να μην κανω το πρωτο για δωρακι ...και να το δουν τα δικα μου ..ολοκληρα παιδια για παντριά και να θελουν τα συννεφακια τους ..τι να οω φιλεναδα;..την ιδεα με το αλεξιπτωτο την θυμηθκαν εκεινα και μου το ζητησαν...απο μια παραμυθοιστορια που ειχα γραψει οταν ήταν μικρα και ηθελαν παραμυθια..
      Σε ευχαριστω πολύ Ρενα μου να ειστε ολοι καλα να περνατε ομορφα...φιλω σε..

      Διαγραφή
  7. καλημερα!!!!καλοτυχο και γερο το μωρακι!!!υπεροχα τα συννεφακια σου....εξυπνη η τσαχπινια σου....χιχι(αλεξιπτωτο) φιλι...αγκαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Ιριδα μου να είσαι καλα ..τα συννεφακια αυτα εφτιαξαν λιγο τον ουρανο μου...για το αλεξιπτωτο..διαβασε αν ξαναερθεις πιο πανω σττα σχολια ..την ιδεα...
      να περνας ομορφα οτι και να κανεις...φιλη μου φιλω σε..

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα! Πώς να μην ομορφ'υνει η μέρα μας με τόση αγάπη!Το ροζ συννεφάκι , θα βρει τη θέση του, όμως ήδη έχει γραφεί το παραμύθι, με την σημερινή σου ανάρτηση.Απλ'α θα περιμένει την ώρα του! Αγαπημενη Σμαραγδένια...μόνο εσύ με μια κλωστή κι ένα βελονάκι...μας παρασέρνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδερφι μου πολύ χαιρομαι αν τα καταφερνω να σας κανω να χαμογελατε και εννοειτε οτι η αγαπη παει και ερχεται..ξερει τον δρομο απο μονη της..εμεις δεν κανουμε τιποτε χωρις εκεινη..τηνιδεα του αλεξιπτωτου θα σου την πω γιατι εχει σχεση με ενα παλιο μου παραμυθι .. το οτι τα συννεφακια σε εκαναν να γραψεις ..πες μου οτι δεν ειναι συμποτωση και αυτό..να τρελαθω...θα μιλησουμε σιγουρα..μολις βρω τον χρονο ναι αγαπημενη μου;
      Να περνατε ομορφα να χαιρεστε οτι αγαπατε μικρη μου.. φιλω σας...

      Διαγραφή
  9. Είδες Ρούλα μου, πώς η ζωή μας μαθαίνει να βρίσκουμε τρόπους να γλυκαίνουμε την καθημερινότητα μας και να διώχνουμε τα βαριά γκρίζα σύννεφα και στην θέση τους να δημιουργούμε δικά μας, πολύχρωμα που σκορπούν χαρά γύρω μας;
    Να θυμόμαστε πως: "Πίσω από κάθε σύννεφο βρίσκεται ένα ουράνιο τόξο, έτοιμο να λάμψει ή πίσω από κάθε σύννεφο ο ήλιος πάντα λάμπει"!

    ΑΦιλάκια πολύ γλυκά και φωτεινά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ Στεφανια μου ποσο σοφά ειναι αυτα τα λογια...κατι ηξεραν εκεινοι που τα έλεγαν..χρειαζεται χρονος αλλά ξερεις οταν κανεις υπομονη ο χρονος είναι με το μερος σου και τοτε οι δημιουργίες ειναι το σωσιβιο να βγουμε στην επιφανια..και να αντικρισουμε παλι τον ηλιο με αλλα ματια ..
      Να εισαι καλα φιλεναδα να περνας ομορφα οτι και να κάνεις... φιλακιαα.

      Διαγραφή
  10. Σμαραγδένια μου όπως πάντα χρυσοχέρα και εφευρετική στα σχέδια, τα συννεφάκια σου υπέροχα και τόσο γλυκούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ φιλεναδα...το να δημιουργεις πραγματα ειναι το καλυτερο γιατρικο για μυαλο και για καρδια...το ξερεις αυτο καλυτερα απο μενα...
      Να εισαι καλα Γιωργια μου να κανεις οτι αγαπας γιατι αυτο εχει σημασια...να περνας ομορφα... φιλω σε..

      Διαγραφή
  11. Η Καινούργια ζωή που ήρθε, σαν αγγελούδι, φέρνει μαζί της την αύρα της αγάπης που δίνει στα χέρια σου αυτήν την υπέροχη έμπνευση. Τι να πω βρε κορίτσι μου για την γλυκύτητά τους. Πόσο όμορφα.
    Εύχομαι κάθε τι όμορφο στη νέα ζωούλα που ήρθε κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγουρα οποια καινουργια ζωη ερχεται στο κοσμο ειναι ευλογια για τους γονεις και τους γυρω τους αγαπημενους..
      σε ευχαρισρτω πολύ φιλε για τα ομορφα και ευγενικα σου σχολια καθε φορα..που περνας απο εδω..
      Να εισαι καλα και να περνας οπως εσύ επιθυμημεις...καλο σου ξημερωμα..!!1

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφα τα συννεφάκια σου Σμαραγδάκι μου!! Σα ζαχαρωτά είναι :)
    Yπέροχη και πολύ γλυκιά η ιδέα σου. Η βροχή είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά από τα άλλα σύννεφα, τα συνηθισμένα!
    Είμαι σίγουρη πως το χάρηκε πολύ η μαμά του μωρού όπως θα το χαρεί και το μωρό όταν αρχίσει να μεγαλώνει.
    Να το χαίρεστε με υγεία :)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου χαιρομαι που σου αρεσαν τα συννεφακια...και για μενα η σταγονες τις βροχης ηταν αυτο που ηθελα να συμπληρωσω σε αυτα...
      Οντως χαρηκε η μαμα και η γιαγια της μικρούλας.. αλλα χαρηκαν και τα δικα μου ..
      Να περνας ομορφα και εσυ με οτι κανεις..ευχαριστω πολύ.. φιλακια..

      Διαγραφή
  13. ααααα τι καλααααααααα εγινες συννεφοκατασκευαστης!!!!πολυ γλυκουλια... ευχες κ για το μικρουλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δουμε τι άλλο θα γινουμε Σοφακι μου ωραο επαγγελμα παντως ε; μακαρι να μπορουσαμε να κανουμε και αληθινα σε πολλα χρωματα...αν και η φυση εχει όλη την παλετα των χρωματων στα χερια της και κανει θυαματα...
      Σε ευχαριστουμε για τις ευχες κοριτσι μου..
      Να περνας ομορφα με τα κοριτσια σου.. φιλακια σε ολες σας..

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι συνεφοκατασκευές σου συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασα μου σε υχαριστω πολύ και χαιρομαι που σου αρεσαν τα συννεφακια ...και επιτελους εβρεξε εδω...λες να επεξαν και αυτα τον ρολο τους;...
      Να είσαι καλα να περνας ομορφα φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου τα συννεφάκια σου είναι από κείνα που όσο και αν γεμίσει ο ουρανός από αυτά σου φτιάχνουν την διάθεση.
    Να περνάς όμορφα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να δεις Ελενη μου συπτωση σημερα εβρεξε εδω με τα απο μηνες και ηταν τοσο ομορφα ..μυριζε το χωμα..και νομιζω οντως οτι αυτα τα συννεφακια οπως λες μου εφτιαξαν την διαθεση.. ποσο χαρηκαααα!!!
      Να είσαι καλα Ελενη μου να κανεις οτι σου αρεσει.. φιλω σε...

      Διαγραφή
  16. ποσο τυχεροι μικροι κ μεγαλοι με τοσο υπεροχα δωρακια!! ξεχωρισα το λευκο συννεφακι!!
    πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Λιτσα μου; νομιζω οτι εγω ειμαι η τυχερη που εχω ολους αυτους τους αγαπημενους μου γυρω..και αυτος ειναι ο λογος που δεν μπορω να τους χαλαζσω το χατήρι..
      σε ευχαριστω πολύ που περασες.. να εισαι καλα να κανεις οτι σου αρεσει.. φιλακιαα!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα τα συννεφάκια σου! Και ποιος δε θα 'θελε ένα!!
    Καλημέρα σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια σου αρεσαν καναρινακι μου; αν οντως θελεις μπορεις να μου γραψεις στο μεηλ μου ...
      Να περνας ομορφα να κανεις οτι αγαπας...ειναι ψυχοθεραπεια αυτο ..οπως εγω που αγαπω το πλεξιμο...καλο σου ξημερωμα.. φιλιααα!!

      Διαγραφή
  18. Το ίδιο σκεφτήκαμε φιλενάδα μου...οταν συννεφιάζει ο ουρανός κάνεις τα πάντα να τον φωτίσεις με χρωμα!
    Και έπραξες άγια. Τουλάχιστον γλυκάθηκε το μέσα σου και ομόρφυνες τον κόσμο γύρω σου,μοιράζοντας χαρά απο την καρδιά σου
    Σμαράγδι μου αγαπημένο,μπράβο στ άξια χέρια σου.
    Φιλιά πολλά αγαπημένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο θα μπορούσα να κανω ΧΑΡΑ μου; κατι επρεπε να κανω με τα γκριζα τα δικα μου και σ αυτο βοηθησαν και οι αγαπημμενοι μου γυρω μου ..που ηθελαν ακουσον ακουσον κοτζαμ παιδια χρωματιστα συννεφακια..πως να χαλασω χατηρια αγαπη μου; ηταν το καλυτερο που εκαναν για μενα..εβαλαν σε εγρηγορση μυαλο και χερια...
      Σε ευχαριστω πολύ για τα ομορφα σου λογια..αν και ντρεπομαι γιατι δεν κανω τιποτε παραπανω απο οτι θα εκανε μια γιαγια ..για τα εγγονια της..ε;.
      Χαρηκα πολύ που περασες από εδω ΧΑΡΑ μου και τα είπαμε..να περνας ομορφα κοριτσι μου αγαπημενο.. την αγαπη μου παντα.. φιλω σε.. ❤

      Διαγραφή
  19. συννεφουλα μου... εισαι υπεροχη
    ευχομαι οτι καλυτερο

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστω παρα πολύ να εισαι καλα ..να περνας ομορφα με οτι κανεις ..καλο σου ξημερωμα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  20. Ρουλακι μου πανεμορφα τα συννεφακια.να τα χαρουν μικρα και μεγαλα παιδακια.και μακαρι ολα τα συννεφακια της ζωης τους και ολων μας βεβαια να ηταν τοσο ομορφα.φιλακια κοριτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσα μου ευτυχως που ηταν και αυτα τα συννεφακια κι αυτον τον καιρό ξεστρατησε ο νους απο τα δυσκολα για λιγο.. Το ξερω οτι ολα θα ειναι καλύτερα απο μερα σε μερα ..πρωτα ο Θεος...
      Σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα να είσαι καλα καλο σου ξημερωμα.. θα τα πουμε..φιλω σε...❤

      Διαγραφή
  21. Καλό μηνα Ρουλα μου,
    με δημιουργιες στο κλιμα της εποχης
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Αριαδνη μου καλο μηνα να εχουμε ..το να δημιουργεις κατι.. ότιδηποτε και να ειναι πραγματικα σε κανει να χαιρεσαι...
      Να εισαι καλα και εσυ και να περνας ομορφα φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  22. Τα πιο χαριτωμένα σύννεφα μας χαρισες Ρουλα μου!! Ωρα να ταξιδεψουμε κι εμεις λιγάκι! Καλο μηνα να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενια μου πανω που τα εφτιαχνα ...να και η βροχη εδω ..λες να φθινοπωριασε επιτελους; χαιρομαι που σου αρεσαν ..ηταν μια ιδεα που προσπαθησα να την υλοιποιησω βλεποντας τόσα στο πιντερεστ...
      Καλο μηνα και σε σενα Ευγενια μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις.. λετρευω τις τσαντουλες σου.. καλο σου βραδυ φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  23. Πανεμορφα τα συννεφα σου!!!!🌟Πέρασα να ευχηθω καλό μηνα να εχουμε με υγεια και χαρες!!!Ειχα λιγο καιρο να ερθω απο εδω.🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι όμορφα που είναι

    νομίζεις ότι από στιγμή σε στιγμή θα ανοίξουν τα ματτάκια τους και θα σε κοιτάξουν

    και τα τέσσερα είναι όμορφα , ξεχώρισα το δεύτερο, το ροζούλι

    καλό μήνα με υγεία , χαρές και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινακι μου αυτον το καιρο ευτυχως που τα συννεφακια αυτά μου κρατουσαν συντροφια μεχρι να τα τα τελειωσω..και μετα αρχισε να βρεχει εδω..που ακομα ειχαμε καλο καιρο και επιτελους λεμε οτι φθινοπωριασε... χαρηκα που σου αρεσαν ...
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα και να εχεις ενα ομορφο μηνα φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  25. ΑΧΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!
    Τι όμορφα που είναι, τα λάτρεψα!!!
    Ρουλίτσα μου γεια στα χεράκια σου τα χρυσά, να ζήσει καλότυχο και γερό το μωράκι, να τα χαρούν και τα μεγαλύτερα μωρά σου!
    Εύχομαι και στα δισέγγονα!

    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή