Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

ΜΙΑ ΜΙΚΡΉ....ΠΡΌΓΕΥΣΗ..!!!

Θα μπορούσα να περιμένω άλλη μια εβδομάδα γι  αυτή την ανάρτηση ..αλλά.... όταν παίρνεις στα χέρια σου ένα καινούργιο πόνημα πως να έχεις υπομονή;
Πως να μην δώσεις μια μικρή πρόγευση για αυτό που χαίρεσαι;
Ξέρω  ξέρω πως θα με καταλάβετε γιατί το ίδιο θα κάνατε και εσείς ε; 
 Με μεγάλη μου χαρά κρατώ στα χέρια μου το τρίτο βιβλίο της αγαπημένης μας Μαρίας Κανελλάκη ..
"Στα παπούτσια των άλλων."

Ενα ακόμη δικό της πόνημα γεμάτο από την σπιρτάδα της σκέψης της ..

Ενα Βιβλίο που μας βάζει όντως σε καινούργια...μα  και σε παλιά παπούτσια των άλλων..!!!!!!
Και να νομίζουμε ότι είναι τα δικά μας..!!!

Ενας πανέξυπνος τίτλος..που θα ανεβάσει το ενδιαφέρον σας στο κόκκινο.!!!

Οσοι ξέρετε την Μαρία σίγουρα η γραφή της σας έχει συναρπάσει αλλά...και όσοι δεν την ξέρετε, καιρός είναι να την μάθετε...πηγαίνοντας όσοι μπορείτε  στη επίσημη 
παρουσία του βιβλίου της..
Λεπτομέρειες θα βρείτε στο απάγκιο της....εδώ πήρατε μια πολύ μικρή πρόγευση...

Μας χωρίζει μια θάλασσα Μαράκι μου όμως θα είμαι εκεί με το μυαλό και την καρδιά μου..όπως όλη η παρέα που δεν θα μπορέσει να βρίσκετε κοντά σου..
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΙ ΜΟΥ..!!!
Να  είστε  όλοι καλά παρεάκι μου να έχετε μια όμορφη εβδομάδα..γεμάτη  αφορμές για χαμόγελα..!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...!!





23 σχόλια:

  1. Διάβασα μόλις το οπισθόφυλλο, που συγκλονίζει γιατί αφήνει να εννοηθεί τί περιέχουν οι σελίδες του!
    Καλοτάξιδο Μαράκι μας!
    Η υπογραφή στα έργα σου, είναι υποθήκη ψυχής!
    Δεν ξεχνώ ποτέ εκείνο το ..ταπεράκι ...σου.
    Έκανες πολύ καλά αδερφούλα μου που έγραψες για το βιβλίο!
    ΚΑΛΟΤΆΞΙΔΟ!
    Αχ...αυτή η ενσυναίσθηση...Μεγάλο ζητούμενο!
    Να είστε καλά και οι δυο!
    Σας αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρα μας για κάτι τόσο όμορφο όπως η γέννηση ενός καινούργιου βιβλίου και μάλιστα από οποιονδήποτε το έχει γράψει
      και πόσο μάλιστα από την αγαπημένη μας Κανελλάκη αδέρφι μου... το ξέρουμε ότι πρέπει να μοιράζεται..και αυτό ακριβώς έκανα..
      Ας ενώσουμε λοιπόν τις ευχές μας για καλά του ταξίδια...
      Να περνάς όμορφα μικρή μου καλό σου απόγευμα.. την αγάπη μου πάντα..φιλιααα!!! 😊

      Διαγραφή
  2. Ωωω τί ωραία.
    Το περιμένω κι εγώ για να το διαβάσω Ρούλα μου.
    Περιμένω κσι το Μαράκι μας φυσικά, να έρθει στο Βορρά.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα κάποια στιγμή θα γίνει και αυτό Ρένα μου θα βρεθείτε στην πατρίδα..
      Το βιβλίο είναι καταπληκτικό με την υπογραφή και την γραφή της Κανελλάκη μας..
      Με τις ευχές μας να είναι καλοτάξιδο...
      Να περνάς όμορφα φιλενάδα.. φιλιααα! 😊

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ιριδα μου με τόσες ευχές καλοτάξιδο θα είναι φίλη μου...σε ευχαριστώ που περνάς και τα λέμε...καλό σου βράδυ φιλιαααα!!! 😊

      Διαγραφή
  4. Είμαστε έτοιμοι να συνταξιδέψουμε με την Μαρία στο καινούργιο της πέταγμα Ρούλα μου. Ξέρουμε ότι θα πατά στα δικά της όμορφα εκφραστικά μονοπάτια. Να είσαι καλά και να ευχηθώ μια όμορφη βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα συνταξιδέψουμε μαζί της όσοι μπορούνε από κοντά και όσοι δεν μπορούμε από μακρυά θα στείλουμε την σκέψη μας να την συντροφεύει στο ταξίδι της αυτό για άλλη μια φορά..καλοτάξιδο να είναι!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές..κάλο σου βράδυ.. να περνάς καλά.!! 😊

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Ρούλα μου! :)
    Η αφεντιά μου, κοιτάζει πώς θα οργανωθεί για να "περπατήσει" μέχρι την παρουσίαση! ;)
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλές αναγνώσεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αφεντιά σου φιλενάδα να πάρει τα ποδαράκια της και να πάει στην παρουσίαση του βιβλίου..χι..χι..τι κρίμα να μην είμαστε κοντά να πάμε παρεούλα!
      Να το πάρεις.. πίσω από αυτά που διάβασα βρήκα πολλά από τον εαυτό μου..!!! και νομίζω ότι λίγο πολύ όλοι μας θα μπούμε και σε παπούτσια άλλων.. .
      Να περνάς καλά φίλη μου καλό σου βράδυ.. φιλιαααα!!!😊

      Διαγραφή
  6. Όταν ένα βιβλίο "αγγίζει" ανθρώπους σαν κι εσένα, έχει εκπληρώσει τον προορισμό του.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις, Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τι να πω γι αυτό το σχόλιο Κανελλακι μου; ότι χαίρομαι πολύ; αλήθεια είναι..
      Ομως θα μου επιτρέψεις να έχω και εγώ την χαρά και την τιμή να με συγκαταλέγεις στις φίλες σου..
      Να είσαι καλά κορίτσι μου το καινούργιο σου γέννημα να απλώσει τα φτερά του να πετάξει ψηλά..την αγάπη μου πάντα σε ευχαριστώ πολύ για όλα.. μου φιλώ σε..!!😊

      Διαγραφή
  7. Το Καννελάκι μας γράφει....και συναρπάζει....Καλοτάξιδο και το 3ο βιβλίο της !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Κλαυδία μου η γραφή της συναρπάζει γιατί είναι αληθινή και οι ιστορίες της είναι ιστορίες της διπλανής μας πόρτας και πολλές φόρες και δικές μας..όταν το διαβάσεις θα το καταλάβεις..
      Με τις είχες μας θα ταξιδέψει μακρυά και αυτό όπως και τα άλλα της.!
      Να είσαι καλά φίλη μου ..κάλο σου βράδυ.. φιλιαα!!😊

      Διαγραφή
  8. Μπραβο για τα υπεροχα αυτα λογια γλυκια μου
    Το ξεκινησα και εγω! Ανυπομονω να το γευτω!
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είπα τίποτε που να μην το άξιζε το βιβλίο της Κανελλακη μας Κική μου ..όπως και όλοι όσοι βγάζουν την ψυχούλα τους πονήματα για να την απλώσουν στα μάτια μας ..
      Εσύ το ξέρεις καλύτερα από όλους Κική μου αφού βαδίζεις στα μονοπάτια αυτά της συγγραφικής συντροφιάς..
      Να είσαι καλά κορίτσι μου να κάνεις ότι αγαπάς πάντα...φιλιάααα!!!😊

      Διαγραφή
  9. Καλοταξιδο και καλη αναγνωση Ρουλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δύο Αριάδνη μου να είσαι καλά κορίτσι μου να κάνεις πάντα ότι αγαπάς .. τα φιλιά μου στην πατρίδα..!!😊

      Διαγραφή
  10. Δεν το πήρα ακόμη, μα το έχω στη σειρά. Ξέρω πως γράφει θαυμάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι υπέροχο βιβλίο φιλενάδα θα βρεις μέσα πολλές ιστορίες που θα σε συγκινήσουν και θα ταυτιστείς μαζί τους..
      Να είσαι καλά αχτίδα μου να περνάς όμορφα..θα τα πούμε φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  11. αχ πόσα λέει αυτος ο τιτλος!!!!!
    εσυ ως γνησια βιβλιοφαγος θα το καταβροχθησες!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σοφάκι μου πόσο ευρηματικός είναι αυτός ο τίτλος; αν πεις και για το μέσα του βιβλίου.. αυτό κι αν ειναι να μπεις στα παπούτσια των άλλων και όχι μόνο αλλά και στα στα δικά μας αγάπη μου..Όντως διαβάστηκε απνευστί...
      Να είστε καλά όλοι σας φιλιά και στα κορίτσια σου.. καλό Σαββατοκύριακο..😊

      Διαγραφή
  12. Καλοτάξιδο το βιβλίο! Πρέπει να είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή