Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

ΤΕΛΕΥΤΑΊΕΣ...ΧΕΙΜΩΝΙΆΤΙΚΕΣ..ΕΙΚΌΝΕΣ..!!!

Ο χειμώνας πια πνέει τα λοίσθια...λέω τώρα εγώ ε; 
Οι μέρες του μετρημένες αν όχι στα δάχτυλα..ημερολογιακά όμως είναι στο τέλος του..
Όμως τις μέρες που του ανήκουν τις έκανε και με το παραπάνω φέτος..και προπαντός εδώ στην Κρήτη.
Λες και την είχε βάλει στο μάτι..και να.. οι βροχές..τα χιόνια..
Θα μου πείτε χιόνια είναι αυτά η δείγμα;εεεε αυτά είχαμε στην πόλη στα βουνά όμως έβγαλε το άχτι του.. 
και οι δυνατοί βοριάδες των δέκα μποφόρ..
Ο ουρανός βαρύς και ασήκωτος..

Ότι πράσινο στην αυλή μου ξεράθηκε και τα τεράστια κύματα με την αλμύρα τους έκαψαν τα λουλούδια  (το σπίτι μου απέχει μόνο λίγα μέτρα από εκείνη..)
Καθισμένη έβλεπα μέσα από την τζαμαρία την χειμωνιάτικη αυλή μας..
Τα δέντρα μας γυμνά από τα  φύλλα τους..

Τα σπουργιτάκια ..ίσα που φαίνονται επάνω στα κλαδιά τους..τους μικρές σκούρες μπαλίτσες..να περιμένουν να τους ρίξω ψιχουλάκια..ενώ η άσπρη γατούλα επάνω στην απέναντι σκεπή να παραφυλάει..να τσακώσει κανένα..

ευτυχώς μέχρι τώρα δεν τα έχει καταφέρει.. είναι γρηγορότερα από εκείνη..

Και τι κάνουμε όταν ο χειμώνας μας κλείνει μέσα; 
Το κλασικό και μη εξαιρετέο πλέξιμο..
Σιγά που θα μου έλειπαν οι αφορμές..
Ενα δωράκι που ήθελε να κάνει η Έρρικα μας σε ένα μωράκι..πλέχτηκε με συνοπτικές διαδικασίες..



και η συνέχεια ήταν ένα σάλι που έπλεξα για μένα .. αλλά.. που πήγαινε πιο όμορφα στις πλάτες της κόρης μου..χι..χι.. κάποτε θα κάνω και ένα δικό μου που θα πάει; 

Βέβαια ο χειμώνας θα θέλει να κάνει τα δικά του πριν φύγει..μπορεί να πάγωσε τα πάντα αλλά κάπου στην αυλή μας κάποια μικρά φυλαράκια δυόσμου έχουν κάνει την εμφάνισή τους..μαζί τους ξεπροβάλει και ένα μικρό βιαστικό μοβ ζουμπουλάκι..

 και ένα τολμηρό κόκκινο γαρυφαλλάκι στην γλάστρα.. κόντρα στην παγωνιά.. δεν δίστασε να μας θυμίσει ότι η Άνοιξη όπου να είναι θα προβάλει..!!!

Να είστε καλά..να έχετε μια όμορφη εβδομάδα να μην ξεχνάτε να χαμογελάτε ακόμα και στα δύσκολα..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και λέμε..







32 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Ρούλα, τι ωραίες φωτογραφίες !!!
    Κι εδώ ο Χειμώνας μας κάνει κάτι περίεργα και αν βγει σωστή η παροιμία "Μάρτης, γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης" έχουμε ακόμη να περιμένουμε διάφορα αποχαιρετιστήρια .... το σάλι πανέμορφο και το χρώμα και το σχέδιο, να το χαρεί η κόρη σου!!!
    Κι εδώ τώρα ανθίζουν οι αμυγδαλιές και άρχισαν και οι λεβάντες μου και βγάζουν άνθη.....Καλή σου εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι θα κάνει και τα πισματα του μέχρι να φύγει τελείως είναι σίγουρο Ράνια μου αλλά δεν θα κάνει το κρύο του Δεκέμβρη..
      Κάθε μέρα θα είναι και ένα βήμα πίσω...
      Κατευθείαν αλλάζει η διάθεση μας με ένα μικρό λουλουδακι η φιλαράκι που ξεπροβαλει μας δίνει και ένα χαμόγελο ε;
      Αχ οι αμυγδαλιες φιλενάδα τι όμορφες που είναι ανθισμενες...
      Να περνάς όμορφα φίλη μου καλό σου βραδάκι φιλιαααα...

      Διαγραφή
  2. Ένας Αμερικανός ταχυδακτυλουργός ο Robert Orben έχει πει:

    Η Άνοιξη είναι ο τρόπος του Θεού να πει : «πάμε άλλη μια φορά!!!!».

    καλημεραααααααααααααα!!!!την αγαπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπεροχα τα πλεκτα!οπως και οι φωτογραφιες!!
      καλη εβδομαδα!!!
      ...irida.....

      Διαγραφή
    2. Ωραιότερη επισήμανση δεν θα μπορούσε να γίνει Ίριδα μου πράγματι ο κύκλος της ζωής είναι αυτός τα πάντα με σοφία Εποιησε...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα πλεχτουλια...
      Να είσαι καλά κούκλα μου να περνάς όμορφα φιλιάαα...

      Διαγραφή
    3. Πολύ σωστά τα λέει ο τύπος Ίριδα μου.. Είναι ο κύκλος της ζωής και της φύσης αφού τα πάντα εν σοφία Εποιησε... Εμείς απλά ακολουθούμε αυτόν το κύκλο...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα πλεχτουλια μου..
      Ανοίγει ο καιρός σιγά σιγά
      Να περνάς όμορφα καλό βραδάκι φιλιάαα...

      Διαγραφή
  3. αντε ειδατε κ ασπρη μεραααααααααααα καλημεραααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα είδες Σοφακι μου; είδαμε και εμείς λίγο χιονακι και το πανιγυρισαμε..
      Πάντως φέτος η Κρήτη είχε την τιμητική της στο χειμώνα αυτόν... Καλό ήταν γιατί θα έχουμε νερό το καλοκαίρι...
      Είδες κορίτσι μου ότι η φύση ξέρει τι κάνει...
      Να περνάς όμορφα με όλους τους καιρούς κορίτσι μου... Φιλιάαα...

      Διαγραφή
  4. Η Γατούλα να κάτσει στα ...αβγά της και να αφήσει τα πουλάκια ήσυχα! Άντε μπράβο να της πεις! Έχει άλλο φαγητό εναλλακτικό.
    Είχε χειμώνα τελικά και εκεί ε; Χμμμ εδώ ακόμα κρατεί. Και έκανε και ζημιές Ρούλα μου απ ότι μας λες και βλέπουμε. Πιστεύω ο κήπος σου θα ανθίσει ξανά, θα γεμίσει με τη φροντίδα σας και η Άνοιξη θα φέρει τη ζωή ξανά. Και τότε θα γεμίσεις υπέροχα χρώματα και αρώματα.
    Τα έργα σου εξαιρετικά, δεν το συζητάμε, το ξέρουμε.
    Να είστε όλοι σας καλά, να προσέχετε και να ξεχειμωνιάσουμε όμορφα. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος πρώτη φορά που έκανε τόσο κρύο και πολύ χιόνι στα βουνά και στα χωριά συνήθως μέχρι 10 βαθμούς το πήγαινε
      Αλλά το κλίμα έχει αλλάξει και όταν χιονιζε εδώ στην Θεσσαλονίκη έκανε ήλιο..
      Γάτες έχουμε πολλές στην γειτονιά ευτυχώς που τα πουλάκια είναι γρήγορα... Τους ρίχνω ψιχουλακια και μαζεύονται στα δέντρα χειμώνα καλοκαίρι...
      Όσο για τα πλεχτα μου εσύ ξέρεις καλύτερα τι όμορφα νιώθεις όταν δημιουργείς με τα χέρια σου ότι και να ειναι αυτό που είναι το χόμπι σου μέχρι να μπορούμε..
      Γιατί θα έρθει και η στιγμή που θα θέλουμε να κάνουμε κάτι και δεν θα είναι στο χέρι μας... Το ξέρω από τον δικό μου πόσο χαιροταν με τις δικές του..
      Τώρα τα έχει παρατήσει γιατί δεν μπορεί...
      Σε ευχαριστώ να είσαι καλά και καλό σου ξημέρωμα...

      Διαγραφή
  5. Ολες οι εποχες εχουν την ομορφια τους Ρουλιτσα μου και ο χειμωνας επισης.Αλλα φτανει πια.Καιρος να αναφωνησουμεΩ γλυκυ μου εαρ.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πράγματα είναι απλά φιλενάδα έρχεται μια εποχή ας πούμε χειμώνας στην αρχή όλα καλά και όταν αρχίζουμε να βαριομαστε.. Να σου ή αλλαγή η επόμενη εποχή η Άνοιξη.. Το καλοκαίρι.. Το Φθινόπωρο.. Και όπως πολύ σωστά το λες όλες οι εποχές έχουν τις χαρες τους Λίτσα μου
      Να περάσεις όμορφα την καθαρή Δευτέρα καλή σαρακοστη φιλιάαα....

      Διαγραφή
  6. Σας άφησε και με όμορφες εικόνες και δημιουργίες, βλέπω, ο χειμώνας, Ρούλα μου, ακόμη κι αν έκανε τις ζημιές του!! Εμ, χειμώνας είναι αυτός! Σ' εμάς πάλι περίεργος ήταν... ήπιος αλλά με κάτι μικρά τρελά ξεσπάσματα! Νά'σαι καλά, καλό ξημέρωμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως οι χειμωνες εδώ είναι η ποιοι Όλγα μου φέτος ήταν πολύ εντονος έτσι για την αλλαγή για να δοκιμάσουμε και εμείς την παγωνια του...
      Δεν μπορούμε να έχουμε παράπονο από το κλίμα της πατρίδας μας..
      Το ότι έχει αλλάξει το κλίμα το έχουμε καταλάβει και μακάρι να είναι έτσι τόση η αλλαγή του...
      Σε ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις φιλιάαα..

      Διαγραφή
  7. Σμαραγδένια μου αυτός ο χειμώνας με τα τόσα προβλήματα σε κάθε μέρος της γης ήταν μάλλον από τους σκληρούς σε χτυπήματα. Η Άνιξη η αγαπημένη θα έρθει μα εγώ έχω επιφυλάξεις ακόμη και στον Απρίλη!Όπως λένε...πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αληθινή η παροιμία αυτή Αχτιδα μου και έχουμε ακόμα τον Μάρτη αλλά είμαι και εγώ λίγο βιαστικη σαν τα λουλουδακια μου φιλενάδα...
      Κάθε μέρα που περνα πάντως μας φέρνει πιο κοντά στην Άνοιξη ε;
      Να περάσετε όμορφα ότι και να να κάνετε τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
  8. Καλημερα Ρουλα με τις ομορφιες σου!
    Η αληθεια ειναι πως τα τελευταία χρόνια εκνευριζομαι με αναρτησεις που λενε
    "ερχεται ο πιο βαρυς χειμωνας"
    Έχει να κανει χειμωνα, τουλαχιστον 4 χρονια.
    Μενω στη Βορεια Ελλάδα και έχει φυσιολογικες , για να μην πω ζεστες θερμοκρασιες για την εποχή.
    Ασε που εχω να δω χιονι, πάνω απο 2 χρονια.
    χεεχεχεχεχ τα ειπα και ησύχασα.
    Άνοιξη θα κανει 1 μηνα το πολύ μετά θα αρχίσει κλασσικα ο καυσωνας....
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ξεχνάμε τους προηγούμενους χειμωνες Αριαδνη μου και κάθε χρονιά είναι και διαφορετικη...
      Φέτος πάντως επάνω στη Θεσσαλονίκη έκανε πιο ηποιο χειμώνα...και εδώ πιο κρύο.. Αλλά η φύση θα κάνει τα δικά της λέμε δεν λέμε εμείς..
      Πολύ καλά τα είπες και ησυχασες..
      Το ξέρω ότι είμαι λίγο βιαστικη σαν τα λουλουδακια μου όμως θα περιμένω τι να κάνω; χειμώνας Άνοιξη θα κάνουν τα δικά τους... Εμείς απλά θα περιμένουμε..
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Αριαδνη μου φιλιάαα...

      Διαγραφή
  9. Μέσα από την καρδιά μου, Ρούλα μου, εύχομαι η ανάρτηση σου, με τις χειμωνιάτικες φωτό να τρομάξουν τον Μάρτη γιατί τον λένε και παλουκοκαύτη και να μας φέρει πιο πολλές λιακάδες και λουλουδάκια! ;)
    Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που δεν κάηκαν τα λουλουδάκια στις γλαστρούλες μου και αυτό γιατί έγινε κάτι πρωτόγνωρο, ενώ παντού γύρω είχε πολύ χιόνι, το βουνό μου, δεν είχε ούτε μια σταλιά για δείγμα! :P
    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα και χαμογελαστά! :k :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι και να κάνουμε εμείς μαγισσουλα μου οι εποχές θα κάνουν τον κύκλο τους... Απλά είμαι βιαστικη βλέποντας τα πρώτα φιλαράκια να ξεφυτρωνουν..
      Όταν λέω εγώ πως ο χειμώνας φέτος εδώ ήταν βαρύς για την Κρήτη κάτι ξέρω.. Χα χα.. Τα δικά σου λουλουδακια την γλυτωσαν τα δικά μου την πατησαν.. Να μην έχει κανείς
      παράπονο φιλενάδα...
      Χι χι δύο μέρες τώρα έχουμε Άνοιξη.... Λες να μας κάτσει από τώρα ; βιάζομαι ε;
      Φιλενάδα ας κάνει ότι θέλει ο χειμώνας στο τέλος του είναι..
      Να περνάς όμορφα ότι καιρό και να κάνει στο βουνό σου καλό ξημέρωμα και από εδώ καλοκαιρινά σήμερα φιλάκια...

      Διαγραφή
  10. Μωρέ άμα έχεις την άνοιξη μέσα σου, όσο κρύο κι αν κάνει, δεν σε αγγίζει. Τα μωρουδιακά δωράκια που ετοίμασες -εντελώς προχείρως- είναι πανέμορφα! Το ωραιότα σάλι που έπλεξες -κι αυτό εντελώς προχείρως- κατασχέθηκε απ' την κόρη σου, όπως ήταν φυσικό και επόμενο. Και είναι θέμα χρόνου να ξανανθίσει ο κήπος και να γεμίσουν τα παρτέρια σου χρώματα και ανοιξιάτικες μυρωδιές. Πάντα είσαι η ήρεμη δύναμη, Ρούλα μου. Να μας θυμίζεις πως το φάρμακο για τους πάσης φύσεως ιούς, είναι το χαμόγελο στη ζωή ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κανελλακι μου όλως προχειρως ετοιμαστηκαν τα πλεχτουλια.. Όταν σε κλείνει ο χειμώνας και μια ιοσουλα μέσα τι περιμένεις;
      Πώς θα περάσει η ώρα; θα μου πεις αγάπη μου πως έχω το μπλοκ... Ναι αλλά και αυτό στην ώρα του όταν έχουμε πιο ουσιαστικά πράγματα να κάνουμε...
      Όπως να πλέξω ένα δικό μου σαλι.. Λέω εγώ τώρα.. Χι χι...
      Πάντα τα σχόλια σου με κάνουν και κοκκινιζω να το ξέρεις..
      Κανελλακι μου να είσαι καλά κορίτσι μου να περάσεις όμορφα τις μέρες αυτές...φιλω σε...

      Διαγραφή
  11. Τρελάθηκα με το πλεκτό συννεφάκι. Πανέμορφο! 10 μποφόρ;Παναγία μου! Πάει κι ο Χειμώνας. Ευτυχώς. Δεν τον αντεχω για πολύ. Θα μου πεις... Και ποιος τον αντέχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα μποφόρ Ειρήνη μου όσοι μένουν κοντά στην θάλασσα όταν αγριευει είναι τρομακτική αλλά πανέμορφη όταν την βλέπεις μέσα από το παράθυρο σου στην ζεστασιά του σπιτιού σου....
      Αλλά όταν τις περισσότερες μέρες του χρόνου είναι γαληνια τότε σε ανταμιβει με την ομορφιά της..
      Λίγη υπομονή ακόμα και η Άνοιξη θα προβάλει....
      Χαίρομαι που σου άρεσε το σύννεφακι..
      Να περάσεις όμορφα ότι και να κάνεις φιλιαααα...

      Διαγραφή
  12. Μετράμε τις μέρες του χειμώνα Ρούλα μου (αν και εδω ήπιος ήταν) Όχι πως κι ο Μάρτης δεν θα κάνει τα δικά του.Όμορφες οι φωτογραφίες σου και ομορφότερα τα έργα σου, να τα χαρούν όπου τα χουν.
    Φιλιά Ρούλα μου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννικά μου είναι αλήθεια ότι ο χειμώνας δεν είναι και η αγαπημένη μου εποχή παρ όλο που είμαι παιδί του χειμώνα του Νοέμβρη..
      Μου αρέσει η Άνοιξη κσι μαλον βιάζομαι να έρθει φίλη μου..
      Και βέβαια ο Μάρτης θα δικαιώσει την παροιμία του πως είναι παλουκοκαυτης και.. γδαρτης...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Άννικά μου..
      Να περασεις όμορφα καλή Σαρακοστη φιλιά...

      Διαγραφή
  13. Του τον έστησες τον "επίλογο" του χειμώνα Σμαραγδάκι μου.
    Του έδειξες με τρόπο την πόρτα και μάλλον το πήρε το μήνυμα. Δυόσμος και γαρυφαλλάκι, έχει και το μπαλκόνι μου. Με αυτά παρηγορούμαι κι εγώ περιμένοντας την Άνοιξη που σ' εμάς μάλλον έσκασε ήδη μύτη.
    Να είσαι καλά να δεις τον κήπο και τα δέντρα σου πάλι καταπράσινα κι άσε τη θάλασσα να διαολίζεται απ' τους ανέμους. Στην Κρήτη οι γκίζες μέρες είναι έτσι κι αλλιώς μετρημένες πια στα δάχτυλα.
    Πολλά φιλιά "Ελληνίδα μάνα" ;)

    Υ.Γ. Υπέροχα τα πλεκτά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρία μου εγώ την πόρτα την έδειξα εκείνος όμως θα την δει; χι χι ότι και να θέλουμε εμείς αν δεν περάσουν οι μέρες του δεν θα φύγει.. Οπότε λίγη υπομονή.
    Σε ευχαριστώ πολύ για σχόλιο σου ήταν πολύ τιμητικό για μένα να με προσφωνεις με αυτόν το τίτλο έχω κοκκίνισει μέχρι τα αυτιά..
    Να είσαι καλά Μαρία μου να περάσεις όμορφα... Καλή Σαρακοστη φιλιάαα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι εικόνες που μας φερνεις Ρούλα μου, όπως και τα εργα σου, πάντα φτιαγμένα με γούστο, μερακι και πολλή αγάπη!
    Να είστε καλά, καλό μήνα ευχομαι κι ανοιξη που θα ερθει να μας χαρίσει τις δικές της ομορφιές!!
    Φιλιά πολλά απο όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου θαρεις πως ο Μάρτης θυμωσε που κάλεσα την Άνοιξη πιο γρήγορα και εδώ και μια εβδομάδα κάνει κρύο και φυσάει εδώ..
      Ομως απο αύριο δεν είναι κανονικά η Άνοιξη;
      Αν ζεστανει ο καιρός θα είναι καλύτερα νομίζω...
      Μακάρι κορίτσι μου να περάσει γρήγορα και αυτό που περνάμε
      Να είστε καλά και να προσέχετε
      ... Την αγάπη μου πάντα φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Έχει ο χειμώνας τα καλά του.
    Κάνει κρύο και καθόμαστε μέσα, οπότε δημιουργούμε περισσότερο.
    ΥΠΈΡΟΧΑ τα πλεκτά σου.
    Βέβαια τα πουλάκια θα έχουν διαφορετική γνώμη, αλλά όπου να'ναι έρχεται η άνοιξη και θα βρίσκουν πιο εύκολα τροφή.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρούλα μου υπέροχες οι φωτογραφίες σου! Μπορεί ο χειμώνας να μας έκλεισε μέσα, εσύ όμως βρήκες την ευκαιρία να δημιουργήσεις! Καταπληκτικά τα πλεκτά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή