Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020

ΟΣΟΝΟΥΠΩ...ΆΝΟΙΞΗ..!!!!

Η ανάρτηση αυτή είναι πολύ τυχερή που δημοσιεύεται σήμερα...
Εδώ και πολύ καιρό.. άρχισαν τα προβλήματα..
Μια δυσκολία την είχαμε.. να πούμε την αλήθεια..μια αργοπορία στα βήματα..μια κόντρα μεταξύ μας.. να επιμένω εγώ και να συναντώ άρνηση στην συνεργασία μας..
Μπορεί να μην μου το  έλεγε κατάμουτρα..αλλά κάτι είχα καταλάβει εδώ και καιρό πως ήθελε το λίφτινκ του..
Έπρεπε να κάνω κάτι αφού η επικοινωνία μου μαζί σας εξαρτάται από εκείνο..
Τι να κάνω; αφού ξέρει πολύ καλά πια πως δεν μπορώ να κάνω χωρίς αυτό..λες και είχαμε  και στο χωριό μας τρομάρα μου..(χωριό δεν έχω ..αλλά έχω πόλη) 
Σας μπέρδεψα; γιατί άλλο θα μιλούσα παρά για το "λάπιτόπι" μου; 
Το παίρνω λοιπόν αγκαλιά και μια και δυο στον λιφτιέρη-ηλετρονικό....
-Δες παιδί μου τι έπαθε ετούτο και μου τα κακάρωσε..
Σας τα κακάρωσε; δικό σας είναι; 
-Εμ ποιανού να είναι του γείτονα;
-Και βέβαια δικό μου είναι..
Στην αρχή με κοίταξε καλά καλά από πάνω μέχρι κάτω..ενώ ένα γελάκι είχε σχηματιστεί στα χείλη του..
-Τι σας παρουσιάζει; μου λέει.
-Το και το..του λέω..αργεί να μου ανοίξει τις σελίδες ..τα μέηλ μου .. αργεί γενικώς.. 
-Πάλι καλά που δεν σας τα κακάρωσε μου λέει χαμογελαστός αυτή την φορά..
-Κάνε του ότι χρειάζεται γιατρέ μου..
Και το έκανε παιδιά μου αγνώριστο..!!!!
Την ανάρτηση αυτή μπορείτε να την πείτε και συνέχεια της προηγούμενης αφού το θέμα της είναι και πάλι η Ανοιξη..
Και η αφορμή...σιγά να μην δεν έβρισκα..ήταν ένα μπλοκ ζωγραφικής για ακουαρέλα..που μου είχε κάνει δώρο η  Μαρία η Βιλλώτη η δασκάλα μας..!!!
Μια που είχα χρόνο αφού το "λαπιτοπι" μου ήταν σε ανάρρωση..  αποφάσισα  να το χρησιμοποιήσω..
Ειπα να κάνω μια απόπειρα μια και ποτέ δεν έχω τολμήσει να ζωγραφίσω ακουαρέλα.. λουλούδια..
Και αν δεν είναι Ανοιξη το λουλούδι τότε τι άλλο είναι;
Το δείχνουν οι καλεντούλες μας πιο άνθισαν όλες μαζί..

Ανοιξα το YouTube..

Η παιδικότητα της προσπάθειας μου μην σας τρομάξει..
Μονοχρωμία..
Είναι οι πρώτες μου..

Αν και θα μπορούσα να πω.. που πας βρε Καραμητρο;.






Ομως  να μην την κάνω την δοκιμή μου;Το λουλούδι το..  απλό..
Χρειάζεται  να κάνεις μαθήματα..οι ατέλειες φανερές..
Πρέπει να μάθεις τεχνικές..


Δείτε την προσπάθεια αυτή απλά με το μάτι της καρδιάς..
Την επόμενη φορά ελπίζω  πως θα έχω κάνει μαθήματα.. 
Να είστε όλοι καλά παρεάκι μου να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε..να προσέχετε τον εαυτό σας..
Κάνετε κάποιον να χαμογελάσει θα νιώσετε ομορφότερα εσείς..
Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή.. 
ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗ.. θα πω εγώ..και ας είναι νωρίς..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!







31 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.....
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ.......ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗΗΗΗ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΚΡΙΝΑΚΙΑ ΣΟΥ....
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ....
    ΜΠΡΑΒΟ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ..
    .Η ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η.. ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΒΙΛΙΩΤΗ....
    ΥΠΕΡΟΧΗ....ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ.....
    ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΗς...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ..
    .ΜΑΓΙΚΟ ΧΕΡΑΚΙ...ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΑΣΚΑΛΑ...
    ΤΙΜΗ ΜΑς ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι Ιριδα μου εχεις πολύ δκιο με την Μαρία ..είναι υπεροχη δακαλα.. εδω την Κρητη ερχεται μια φορα τον χρονο και κανει σεμιναρια η .. η εξελιξη της κόρης μου στα πορτραιτα ειναι καταπληκτική..
      φετος θα κανω και εγω μαθηματα ακουαρελας.. ετσι απλα για να μην κανω λάθη οταν θελω να ζωγραφισω κάτι...
      Να έχεις ενα ομορφα μήνα καλή μου καλη Σαρακοστη φιλώ σε..😊

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Ρούλα μου. Χρόνια σας πολλά!
    Ουάααααααου τσίλικο έγινε το λαπιτόπι! Άντε τώρα φυσάει ναι; Είδες τι ωραίο έγινε; Μπράβο που το έφτιαξες!
    Και τι καλύτερα εγκαίνια από τις ζωγραφιές σου! Πολύ όμορφες Ρούλα μου, γεμάτες χρώμα της Άνοιξης και της καρδιάς σου.
    Καλή Σαρακοστή σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι το ηθελε το λιφτινκ του ..εγω η ασχετη νομιζα οτι θα ληταν παντα όπως το πήρα .. ομως μηχανήματα είναι και αυτά και μαλιστα ταλαιπωρημενα απο τα ασχετα χερια μου.. εδω εμεις χαλαμεπόσο μαλλον τα λαπιτόπι..
      Η επισκευη του μου εδωσε τον χρονο να δοκιμασω κατι καινουργιο για μενα ..ακομα βρισκομαι στο νηποιαγωγειο.. οταν εςρθει η δασκαλ μας εδω θα κανω μαθηματα.. τουλαχιστον αν κανω κατι να το κανω σωστα..
      Σε ευχαριστω πολύ για τα παντα ευγενικα σου λόγια να εισαι καλα να εχεις μια ομορφη εβδομαδα ..καλή Σαρακοστή .. 😊

      Διαγραφή
  4. Με υγεία και χαρά το λάπιτόπι σου Ρούλα μου!
    Γιατί γέλασε ο γιατρός;
    Σε πέρασε για μεγάλη;
    Δεν ήξερε, δεν ρώταγε τί εστί σμαραγδένια;😂😂😂😂😂
    Τέλος πάντων τώρα έμαθε.
    Οι ακουαρέλα σου είναι μια χαρά.
    Οι επόμενες θα είναι ακόμα καλύτερες.
    Viva Roula🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φιλεναδα ..το χρειαζόταν το λίφτινκ του γιατί πήγαινε πιο αργα απο τον κάβουρα.. οσο για τον γιατρό...εεεε ναι με κοίταζε κάπως χε..χε..🤣🤣
      Η ακουαρελα θελει Ρένα μου την τεχνική της για να έχεις ενα αξιοπρεπες αποτελεσμα.. το καλοκαιρι που θα κατεβει η δασκαλα για το σεμιναριο θα εχει ακομα μια μαθητρια..να μαθω τουλαχτιστον τα βασικά..γιατί τι να καταλαβεις απο το βιντεο.. το εκανα για να δω τι μπορω να κανω... αλλά οπως όλα τα πραγματα θελουν τον δασκαλο τους ετσι και εγω θελω την Βιλλιωτη .οπως και η ακουαρελα..😊
      Να εισαι καλα να έχεις ενα ομορφα μηνα φιλεναδα καλη Σαρακοστη φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα αγαπημένη μου και ελπίζω το λαπιτόπι σου να σε βγάλει για πολλά χρόνια ακόμη.Είχε και τη καλή του πλευρά αφού το έριξες στη ζωγραφική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα αχτίδα μου ...και εγω το ευχομαι για το λαπιτοπι μου γιατί οι εποχες ειναι δυσκολες για λιφτινκ φιλεναδα..
      Οσο για την ζωγραφική..και βέβαια είχε την καλή του πλευρα... ας πούμε πως έκανα μια μικρή προσπαθεια.. ομως θα κανω μαθηματα οταν ερθει κατω η δασκαλα μας..γιατι όλα θελουν την τεχνική τους..
      Καλάνα περνας κορίτσι μου καλη Σαρακοστη.. φιλιαααα!!😊

      Διαγραφή
  6. Κλαημερα Ρουλα μου!
    Καλό μηνα και καλη αρχή στη ζωγραφική!
    Μου αρεσε η κερασια στην τελευταια εικονα, οχι οτι οι υπολοιπες ειναι κακες!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Αριάδνη μου το να ασχουλουμε με την ζωγραφική ενω δεν ξερω και πολλά..ειναι πολυτέλεια..για μενα αλλα επιδη ειμαι ενα άτομο που δοκιμαζει πράγματα.. το τολμισα..και αυτό..
      Οντως η κερασιά μου άρεσε και μενα ολα θέλουν την τεχνική τους ..οταν την μαθω θα γινω καλύτερη..
      Καλα να περνας και εσυ με ότι κανεις .. Καλό μηνα φιλιααα!!!! 😊

      Διαγραφή
  7. Μια χαρά πήγε το λίφτινγκ του μηχανήματος. Θέλει κι αυτό τη φροντίδα του, Ρούλα μου. Οι δε ζωγραφιές σου, χωρίς να είμαι ειδικός, μου αρέσουν πολύ, γιατί έχουν τις "ατέλειες" που ορίζει η τεχνική του κάθε ζωγράφου. Κι αυτό ειδικά τούς καθιστά αναγνωρίσιμους και ιδιαίτερους. Αλλιώς, βγάζεις φωτογραφίες για να έχεις πιστό αντίγραφο του είδωλου.
    Φαντάζομαι τον τεχνικό που σου αναβάθμισε το λάπτοπ 😂
    Θα έχει να το λέει...
    Ρουλάκι μου γλυκό καλό μήνα και καλή Σαρακοστή. Και καλά ταξίδια στους ωκεανούς του διαδικτύου. Ποιος μας πιάνει τώρα ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστα Κανελλακι μου όλα τα πραγματα θελουν την φροντιδα τους οπως οι ανθρωποι και τα λάπιτόπι.. αν δεν τους κανεις ένα λίφτινκ..ε;..😂
      Καλά πλακα είχαμε..να μου λέει για φορματ.. σκληρούς δίσκους και μνήμες.. και εγώ να κουτουνώ την κεφαλή μου..🤣 παντως το εκανε καινουργιο..
      Εεεε να μην δοκιμασω και την ακουαρελα; εκλεπτυσμένα έτσι την λενε ..
      Εγω τις ηξερα νερομπογιες.. εδω τα παιδακια την ζωγραφιζουν.. εεεε και εγω κατα εκει είμαι..
      Σε ευχαριστώ πολύ για ολα..Κανελλακι μου καλη Σαρακοστη και καλό μήνα την αγαπη μου παντα..φιλώ σε❤

      Διαγραφή
  8. Το μάτι της καρδιάς ενθουσιάστηκε με τις προσπάθειες σου Ρούλα μου, μια και η ακουαρέλα είναι ότι πιο δύσκολο, είναι αυτό που λένε, "μια και έξω"! ;)
    Τα λουλουδάκια σου, άψογα, έφεραν την Άνοιξη πριν την επίσημη της έναρξη που είναι στις 19, μας λυπήθηκε ο Μάρτης και μας στέλνει νωρίτερα, δύναμη, αντοχή στον φόβο και επιβράβευση σε όποιον αντιστέκεται να ακούσει την τρομοκρατία των ΜΜΕ! :P

    ΑΦιλάκια με αγάπη στις καρδιές μας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά επρεπε να κανω πρωτα μαθηματα και μετα να το κάνω το τολμημα..για να γινει σωστα θα περιμενω το καλοκαιρακι που θα έρθει κατω η δασκαλα να κανω σεμιναριο..
      Και μονο να κοιταξουμε ενα λουλουδακι ποσο ομορφα νιώθουμε ε;
      Να είσαι καλα Στεφανία μου την αγαπη μου θα τα πουμε σε ευχαριστω που είσαι εδώ..❤

      Διαγραφή
  9. ποσο αγαπαω την ακουαρελλα! ονειρο μου ειναι μια μερα να μαθω να φτιαχνω κ εγω κατι....
    ξετρελθηκα με το δεντρακι σου!!
    καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα μου αρέσει Λίστα μου γι αυτο και εκανα μια προσπαθεια..αλλά θελει να μαθει κάποιος την τεχικη γυρω απο την ακουαρέλα..το καταλαβα όταν προσπαθησα μονη μου να κανω την προσπαθεια..
      Αν μπεις στο YouTube θα βρεις πολλα να σε βοηθησουν ..αυτο με το δεντρακι ηταν το πιο ευκολο..στην πρακτικη του..
      Να περνας όμορφα με ότι και να κάνεις ..καλο σου μηνα Λιτσα μου φιλιά..!!😊

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Εσένα Σ.Λ. Αριστακι μου να περνάς καλά χαίρομαι που σε "βλέπω" στην γειτονιά..την αγαπη μου πάντα..😊

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Ρούλα μου, καλό μήνα, Όμορφιές και στην αυλή σου και στη ζωγραφική σου. Μπράβο Ρούλα για την διάθεσή σου κυρίως...να δημιουργείς.
    Να είσαι καλά!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννόκα μου με ανυπομονησία είναι αλήθεια περιμενω να γεμισει πάλι η αυλή μου με τα λουλουδακια της..και η Ανοιξη θα φροντίσει γι αυτό.. το κανει κάθε χρονο τόσο καλά!!!
      Οι παιδικές προσπαθεις στην ζωγραφική.. ελπιζω να ανεβω επιπεδο και ταξη..όταν με το καλό κάνω το καλοκαιρι που θα ερθει η δασκαλα μας μαθήματα..
      Μου αρεσει να μαθενω πραγματα..
      Να περνας καλα Αννίκα μου καλη Σαρακοστή και καλό μηνα να έχεις φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
    2. Ο δαίμων του πληκτρολογίου Αννίκα μου έκανε το γιώτα όμικρον..σόρυ..🤨

      Διαγραφή
  12. ποσο γλυκο αυτο το δεντρακιιιιιιιιιιιιι!!!με το καλο η ΑΝΟΙΞΗ κ στις ψυχες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρεσε αυτό Σοφάκι μου με το χαρτί κουζίνας έγιναν τα ροζ του μόνο τον κορμό έκανα με το πινελάκι.. θέλει μαθήματα για να πετύχεις ένα όμορφο αποτέλεσμα.. με τον καιρό θα μάθω..που θα πάει;χι.χι..
      Να περνας όμορφα κορίτσι μου καλή Σαρακοστή και καλή Ανοιξη να πουμε ...καλο μξηνα φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  13. τι υπεροχα πραγματα ειναι αυτα
    μπραβο σας
    καλη σαρακοστη ψυχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μύρισε Άνοιξη ήδη από τα τέλη του Φεβρουαρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την παροιμία την ξέρουμε Νατασσα μου πως ο φλέβαρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει..
      Πως και πως την περιμενουμε την Ανοιξη που οσονουπω θα φανεί..το λένε τα λουλουδακια που ανθίζουν .. κανοντας την διάθεση μας ποιο καλή..
      Να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα..καλή Σαρακοστή και καλό μήνα..φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  15. Εμένα και τα μάτια της καρδιάς και τα κανονικά τις λατρεψαν τις ζωγραφιές σου Ρούλα μου!! Ειναι σαν κι εσενα, γεμάτες ομορφιά, χαρά, αισιοδοξία! Μακάρι να ηταν όλος ο κόσμος μας ετσι!!
    Με γεια το ανανεωμένο λαπ τοπ! Εγω πήρα καινούργιο, γιατί ο υπολογιστής τα παιξε εντελώς...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλά βλέπεις Νικη μου με τα μάτια; χα..χα ..για την καρδιά δεν έχω αμφιβολίες το πως βλέπει...εκεινη τα βλέπει όλα όμορφα...χι..χι..ελπίζω την επόμενη που θα πιασω τα πινελα...εεε οπως καταλαβένεις θα το ξανακάνω το ολισθημα... γιατί μου αρεσει η ακουαρέλα..
      Με γεια και σε σένα κουκλα μου το λάπιτοπι..τωρα θα εχουμε και οι δυο καινουργια...το δικο μου κατα μία έννοια ..αφου έκανε ολόκληρο λίφτινκ..χι..χι.
      Πάρα πολύ χαρηκα σημερα Νικη μου να είστε όλοι καλα και να περνατε ακομα καλύτερα.. την αγαπη μου πάντα..φιλιαααα!!😊

      Διαγραφή
  16. Έφερες τη Ανοιξη με τις ζωγραφιές σου Ρούλα μου....γεμάτες όμορφα χρώματα και αισιοδοξία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρούλα μου εμένα οι ζωγραφιές σου μου αρέσουν πάρα πολύ! Τα χρώματά τους είναι τόσο όμορφα που φτιάχνουν τη διάθεση! Ευτυχώς που έφτιαξες το λάπτοπ. Εγώ να δω πότε θα φτιάξω το δικό μου που με παιδεύει. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή