Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

ΑΣ..ΣΚΕΦΤΟΎΜΕ ΚΆΤΙ ΌΜΟΡΦΟ...

Σήμερα θέλησα  να ανατρέξω στα παλιά και να βρω   κάτι  όμορφο που είχα γράψει κάποτε...
Θέλησα αυτές  της δύσκολες μέρες να το θυμηθώ,να το μοιραστώ μαζί σας κάνοντας το εικόνες, που θα μου έφερναν το χαμόγελο  έστω και για λίγο..

ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ..
Απόρησες, που αυτό το ηλιοβασίλεμα σου φάνηκε πιο μενεξεδί και το πέταγμα του γλάρου πιο ανάλαφρο..
πηγή

Απόρησες,που τα αστέρια απόψε είναι πιο λαμπερά και το φεγγάρι σου στέλνει το πιο πλατύ του χαμόγελο..
πηγή

Απόρησες,που δεν άφησες τον ύπνο να ακουμπήσει απαλά τα βλέφαρα σου, γιατί ήθελες να δεις το ξημέρωμα..
πηγή

Απόρησες,που άκουσες το τραγούδι του Μαρτιού και ψιθύρισες καλήμερα στην μαργαρίτα που κρατούσες στη χούφτα σου..
πηγή
Με ρώτησες όλα  αυτά γιατί;
Και εγώ σου απάντησα..
Σε άγγιξε η αγάπη δεν το κατάλαβες;
πηγή

Έτσι κι αλλιώς  δεν μπορούμε  να  αποφύγουμε αυτό που ζούμε θα...περάσει που θα πάει!!
Ο φόβος είναι κακός σύμβουλος..ας τον διώξουμε με ένα χαμόγελο..
Ας έχει ο καθένας μας την  προσωπική του ευθύνη  απέναντι στον συνάνθρωπο μας παρεάκι μου..
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα..να προσέχετε τον εαυτό σας γιατί κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε... 






32 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρούλα μου.
    Μακάρι να περάσει γρήγορα αυτός ο εφιάλτης.
    Να προσέχετε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tο ότι θα περάσει είναι σίγουρο Ρένα μου απλά θέλει χρόνο και υπομονή και να ακολουθήσουμε πιστά τις οδηγίες που μας λένε.. δεν είναι δύσκολο να τις εφαρμόσουμε...
      Ας μείνουμε σπίτι ίσως βρούμε και πιο όμορφα πράγματα να κάνουμε.. να διαβάσουμε.. να πλεξουμε .. να ζωγραφίσουμε να μιλήσουμε με τους δικούς μας ...εξ άλλου υπάρχει το ιντερνέτ που δίνει την δυνατότητα φιλενάδα για να επικοινωνήσουμε ..για σκέψου.. πόσο έχει μεγαλώσει ο κόσμος μας;
      Να είστε όλοι καλά να προσέχετε και εσείς και...υπομονή Ρενα μου φιλακιααααα...ακίνδυνα ...😊

      Διαγραφή
  2. Αχτιδένια μουυυυυ! Δεν " μασάμε" εμείς οι ...παλιές! Ας κρατήσουμε τα μέτρα, ας κρατήσουμε τη δύναμη ψυχής και όλα θα περάσουν γλυκιά μου, εσύ ...πλέξιμο...εγώ κέντημα...που θα πάει θα περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια δεν "μασάμε" φιλενάδα..να έχουμε υπομονή μονο και είναι μια θύελλα που θα περάσει όπως και τόσες κρίσεις περάσαμε και τα βγάλαμε πέρα.. λίγο μυαλό θέλει..δεν θα πάθουμε τίποτα αν κάτσουμε και λίγο μέσα..καλό θα μας κάνει..
      Ευθύνη προσωπική είναι να φυλάξουμε τους γύρω μας και εμάς ..πόσο πιο απλά πράγματα δεν καταλαβαίνουν κάποιοι..
      ευκαιρία είναι να δούμε και να ανακεφαλαιώσουμε πράγματα και σχέσεις..και εξ άλλου είναι η εποχή της τεχνολογίας..αν το σκεφτούμε καλά καθόλου αποκομμένοι δεν είμαστε..
      Να είστε καλά αχτιδα μου.. και να προσέχετε όλοι..μακρινά φιλάκιααα..!! 😊

      Διαγραφή
  3. Ωραίο αυτό που μας θύμισες! Να χαμογελάμε...προσπαθούμε Ρούλα μου μια και ζούμε πρωτόγνωρα πράγματα και ακόμη λένε έχουμε τα δύσκολα μπροστά μας
    Κουράγιο και να προσέχετε
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνοντας για κάτι να μου αλλάξει την διάθεση Αννιώ μου το βρήκα στα παλια μου και επειδή χρειαζόμαστε να σκεφτόμαστε και όμορφα πράγματα..μέχρι να περάσει αυτός ο τυφώνας..γιατί... θα περάσει φίλη μου δυστυχώς με απώλειες..πρωτόγνωρα όντως όσα ζούμε..Αννιώ μου..εμεις οι πιο μεγάλοι περισσότερη προσοχή..
      Το να μείνουμε σπίτι είναι ευκαιρία για να κάνουμε πιο ουσιαστικά πραγματα για όλους μας...
      Ευτυχώς έχουμε και την επικοινωνια μας με το διαδίκτυο.. φίλη μου..
      Να είστε και εσείς όλοι καλά να προσέχετε και να ελπίζουμε ..φιλιααααα!!!!😊

      Διαγραφή
  4. καλη δυναμη γλυκια μου
    να προσεχετε

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ ..αυτό πρέπει να κάνουμε και..το κάνουμε Κική μου υπομονή θα περάσει αρκεί να έχουμε όλοι μας προσωπική ευθύνη και ναι... μένουμε σπίτι..
      Καλή δύναμη σε όλους φιλιααααα!!!😊

      Διαγραφή
  5. Θα περάσει κι αυτό Ρουλα μου! Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου είμαστε όλοι μαζι σ αυτό και σιγουρα θα περάσει..ας ελπίσουμε να τελειώσει γρήγορα..
      Να προσεχουμε όλοι... να έχουμε προσωπική ευθύνη ..να μην χαθούν άλλοι άνθρωποι..καλη δύναμη..φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  6. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα...υπομονή.
    Καλή δύναμη και κουράγιο...θα περάσει κι αυτό.
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου!
    Να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως είναι δύσκολα Αννίκα μου όμως μέσα από της δυσκολίες βγαίνουν και όμορφα συναισθήματα ..δες πόσο αλλαζουν οι ανθρωποι και γίνονται πιο υπευθυνοι για τους γύρω τους..ίσως αλλάξουν πολλα πράγματα στο πως βλέπουμε την ζωή και τις αξίες της....ίσως γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι Αννικα μου..
      Να έχουμε υπομονή και δύναμη και όλα θα πανε καλά..καλο σου βράδυ.. φιλιαααα!!!😊

      Διαγραφή
  7. Την καλύτερη δουλειά έκανες Ρούλα μου!
    Έφερες στην επιφάνεια μια πολύ όμορφη ανάρτηση γεμάτη υπέροχες εικόνες. Και έβαλες δίπλα τους στιγμές ξεχωριστές, ανθρώπινες, γεμάτες συναισθήματα.
    Νομίζω ένα εξαίρετο δώρο για μας στο ξεκίνημα της βδομάδας.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόση μαυρίλα γύρω μας θέλησα να ακουμπισει το βλέμμα μας σε όμορφες εικόνες.. και να μας χαρίσει κάποιο χαμόγελο..που είναι αλήθεια ότι το έχουμε αναγκη αυτόν τον καιρό..
      Αν ακολουθούμε σ αυτες τις δυσκολες στιγμες τις οδηγίες..σωστά..και ο καθενας να παρει την προσωπικη του ευθηνη.. τότε θα βγούμε γρηγορα από αυτο που μας συμβαίνει..
      Να είσαι καλά και να προσεχεις όποως όλοι μας.. καλο σου βραδυ...😊

      Διαγραφή
  8. Τόσο καιρό γκρινιάζαμε για την "κρίση" και τα μνημόνια. Τώρα έφτασε η εποχή που γνωρίζουμε το αληθινό πρόσωπο της κρίσης. Ας σκεφτούμε τι πέρασαν οι γονείς μας στην κατοχή, πώς επέζησαν και πως είναι καθήκον μας να σταθούμε όρθιοι και αλώβητοι. Τώρα θα φανούν οι αντοχές μας και πόσο καλά αντανακλαστικά έχουμε.
    Χαμογελαστή καλησπέρα Ρουλάκι μου, με μια ανάσα αισιοδοξίας με τα λόγια και τις φωτογραφίες σου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι κορίτσι μου..η μια κρίση πίσω μετά την άλλη.. πανω που είπαμε δόξα το θεό λέμε βοήθα Παναγια μου..
      Δεν ξέρει κανείς που θα φτασει όλο αυτό.. το οτι θα περάσει είναι σίγουρο αλλά δεν ξέρουμε τι θα αφησει πίσω του..μακαρι αυτή η κριση.. να μας κανει καλύτερους ανθρώπους Κανελλάκι μου και να βαλει σε επαναδιαπραγμάτευση τις αξίες στην ζωής μας..
      Και αν το σκεφτούμε καλά καθόλου αποκομμένοι δεν είμαστε με τοση τεχνολογία γύρω μας...
      Θα κοιταξουμε μετα μονο τα καλά που θα καταφερουμε να πάρουμε μεσα απο ένα τετοιο τσουνάμι ας είμαστε αισιοδοξοι.
      Ας μείνουμε σπίτι και ας έχει ο καθενας μας την προσωπική του ευθύνη..για τον ευατό του και τους γύρω μας..
      Να είστε καλα Μαράκι μου την αγαπη μου παντα.. φιλιααα!!!!😊

      Διαγραφή
  9. Όμορφες εικόνες, ότι καλύτερο για την εβδομάδα που ξεκινάει.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια όμορφη εικόνα Ελένη μου μας βγάζει για λίγο από τις δυσκολίες που περνάμε.. αφού πρεπει να μείνουμε σπίτι ας κανουμε οτι μπορούμε για να μην αφήσουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές να μας βαλουν κάτω..έχουμε και μεσα στο σπίτι όμορφα πραγματα να κανουμε.. ο καιρός θα περασει γρήγορα αρκεί να κανουμε και εμεις αυτο που πρεπει..για να το ξεπεράσουμε..
      Να είστε καλα φιλη μου και να προσεχετε όλοι ...καλο σου ξημεωμα.. φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  10. Πραγματικα ομορφες εικονες.παρηγορια στις δυσκολες μερες που περναμε.Ομως υπομονη και θα περασουν.Ως τοτε μεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να γεμίσω με λιγη ομορφια τα ματια μας φιλεναδα..από τα τόσα θλιβερα και δυσκολα που μας εχουν έρθει κάπως ουρανοκατεβατα είναι αλήθεια..
      Ομως είμαστε όλοι μαζι σ αυτο και θα το ξεπεράσουμε αρκεί να έχουμε υπομονη και να υπακούμε σε αυτά που λένε..οι γιατροί και όλα θα πανε καλά..Λίτσα μου..
      Μένουμε σπίτι και περιμενουμε...να προσεχετε όλοι σας καλη δυναμη απο όλους μας.. φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  11. Αυτό με την καρδιά στο τέλος μου έδωσε την ευκαιρία να σκεφτώ πολλά που δεν γνώριζα μέχρι τώρα για την δική μου καρδιά.
    Πρόσφατα διάβασα πως η καρδιά αλλάζει σχήμα ανάλογα με το τί αισθανόμαστε τη συγκεκριμένη στιγμή. Φαντάσου τώρα ανακάλυψη! Όταν χαιρόμαστε φουσκώνει στο κέντρο και όταν στενοχωριόμαστε παθαίνει το ίδιο στις άκρες της.
    Οπότε, να χαιρόμαστε πρέπει και να αισιοδοξούμε. Θέμα επιλογής είναι.
    Να είσαι καλά Σμαραγδάκι μου και να διατηρήσεις την αισιόδοξή σου ματιά.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρα πολύ ενδιαφερουσα και όμορφη ανακάλυψη Μαρία μου για την καρδια..ουτε και εγω την ήξερα ..τι ωραια που μας το είπες!!
      Να ας κρατήσουμε την αισιοδοξία μας πως θα περασει και αυτό το δύσκολο διάστημα με όσο γίνεται λιγότερες απώλειες..
      Ο ανθρωπος είναι απο τα πιο δυνατα όντα στον πλανητη γη..
      Να είσαι καλα Μαρία μου και να προσεχετε όλοι..καλο σου ξημερωμα..φιλιαααα!!!😊

      Διαγραφή
  12. υπεροχη αναρτηση..ευχαριστουμε!!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ,,,ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕΕΕΕΕΕ!!!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή δύναμη σε όλους μας και ας έχουμε την αισιοδοξία πως θα πράσουν όλα τα δυσκολα γρήγορα και να βγούμε καλύτεροι από ότι είμαστε Ιριδα μου..
      Ας προσεξουμε όλοι μας με προσωπική ευθύνη του καθε ένος μας..
      Ας μείνουμε σπίτι..όλοι μεχρι νεοτέρας...και την δική μου αγαπη εχεις κούκλα μου.. φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  13. αγαπη αγαπη αγαπηηηηηηηηηηηη!!!
    ΠΙΣΤΗ Κ ΕΛΠΙΔΑ .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ...Σοφάκι μου αυτή η κρίση που ΄λεχει σχεση με την υγειά μας θα μας κάνεινα δούμε αλλιως τις αξίες της ζωής μας..και σιγουρα μετα που θα περάσει θα μας αφησει πιο ανθρώπινα συναισθηματα τον ένα για τον αλλον..και αυτό μονο η αγαπη θα το εχει κανει κορίτσι μου..
      Αλοιμονο αν μας λειψει και η ελπίδα που είναι αυτο που μας κρατα ενωμενους. πως θα περάσει γρήγορα ...
      Να είστε καλα όλοι..εσεις εκει πάνω έχετε μαζι με τον ιό... και το θέμα στα σύνορα της πατρίδας μας που κρατανε οι ακρίτες και τα παλικαρια μας απόρθητα..να τους έχεις η Παναγια όλους καλά..την αγαπη μου Σοφακι μου φιλια... 😊

      Διαγραφή
  14. Καλησπερα γλυκιά μου Ρουλα!
    Με την τρυφερη αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριαδνη μου σε αυτες τις δύσκολες ώρες μας κανει καλό να έχουμε στην σκέψη μας όμορφες εικονες..για να μην ξεχνάμε πως ο κόσμος μας δεν είναι αυτός που βλέπουμε τωρα.. θα ξαναγίνει αυτός που ξερουμε με την δική μας προσπαθεια..και υπομονή είναι αυτή που δεν έβλαψε ποτε κανεναν..θα περασει και αυτό Αριάδνη μου
      Να προσεχετε..καλή δυναμη..φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  15. Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο... Ντοστογιέφσκι
    Το blogging θα μας κρατήσει συντροφιά και η Άνοιξη θα κάνει το θαύμα της! ;)
    Υπομονή, σύνεση και προσοχή και μαζί θα το ξεπεράσουμε! :P

    ΑΦιλάκια άπειρα γιατί είναι από αυτά που δεν σε κολλούν! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Στεφανία μου..μολις αρχισει να ζεστενει ο ήλιος και ανθισουν τα λουλουδια ..η Ανοιξη μπαινει σε δύο μέρες..θα βλέπουμε με αισιοδοξία.. τα πραγαματα .. ΄χι οτι δεν είναι δύσκολα..όμως ο ανθρωπος ε΄χει μεγαλες αντοχες φιλεναδα.. Εμεις εδω έχουμε και την παρεούλα μας και ο καιρός θα περασει ομως δυστυχως με απώλειες...που ευχωμαι να είναι οσο τον δυνατον πιο λίγες..
      αρκεί να αναλαβουμε όλοι μας την προσωπικη μας ευθυνη να προσεχουμε τοους εαυτο μας και τους γύρω μας..
      Ολοι μαζί είμαστε σε αυτό φιλεναδα.. και αυτό ειναι δύναμη..να προσεχεις.. πολλα φιλιαα και απο μενα ..😊

      Διαγραφή
  16. Πόσο τις χρειαζόμαστε αυτές τις όμορφες κουβέντες, αυτές τις όμορφες εικόνες. Ίσως τώρα να μην μπορούμε να δούμε τη μαργαρίτα, να την κρατήσουμε στη χούφτα μας, να της μιλήσουμε, να τη ρωτήσουμε ποιος μας αγαπά βαθιά.. Η σκέψη πως είναι εκεί και μας περιμένει, να της μιλήσουμε όταν θα μπορέσουμε, μας κάνει και χαμογελάμε.. Μεγάλη αλήθεια το «δεν μπορούμε να αποφύγουμε αυτό που ζούμε». Ας το ζήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέσα στην τόση μαυρίλα Τζοαννα μου το μυαλό μας χρειαζετε κατι όμορφο να ξεφυγει από αυτη την δυσκολη κατασταση..
      Ας σκεφτόμαστε τουλαχιστον την Αξοιξη που έρχεται και που θα μας χαρίσει λιγο απο την αισιοδοξία της για καλύτερες μέρες που θά έρθουν ειμαι σιγουρη..μπορει τα πραγματα να μην είναι τα ίδια οπως πριν αλλα ο ανθρωπος έχει την δυναμη να επιβιώνει μεσα απο αντίξοες συνθηκες τόσους αιωνες...θα το περασουμε και αυτό .. αρκεί να ακολουθησουμε τις οδηγίες και ότι μας λενε εκεινοι που ξερουν.. ας ειμαστε υπευθυνοι ο καθενας ατομικά και να προσέχουμε τους αγαπημενους μας..
      Να προσεχεις και εσύ Τζοαννα μου να είσαι καλά ..να έχουμε υπομονή και θα περασει απλα θέλει τον χρόνο του..καλο σου ξημέρωμα.. φιλιαα!!!😊

      Διαγραφή