Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2020

ΛΕΝ Η ΑΓΑΠΗ...!!




            Λεν η αγάπη σαν την θάλασσα πως μοιάζει.
           Και σε μαγεύει απ την πρώτη την  στιγμή,
          Πότε γαλήνια και πότε φουρτουνιάζει
          Και από τα δίχτυα της κανείς δεν έχει βγει.

               Λευκά πανιά θα βάλω πάνω στο κατάρτι,
               για ν αρμενίσω στης αγάπης το καιρό.
               Κι όταν ο άνεμος θα κάνει τον αντάρτη,
               σαν Οδυσσέας το λιμάνι μου θα βρω..


Με αυτό το μικρό μου βίντεο στο  όμορφο ηλιοβασίλεμα υπό τους ήχους των κυμάτων...και δύο στίχους μου, 

συμμετέχω στο δρώμενο  ιστορίες του καλοκαιριού που διοργανώνει  η Μαρία Νικολάου στο Κείμενο της..!!

Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα...
Το καλοκαιράκι συνεχίζεται.. παρ όλο που τα πράγματα μας δυσκολεύουν, ας μην το βάζουμε κάτω.. ένα χαμόγελο μας δίνει δύναμη να πιστεύουμε πως αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..!!!

 που περνάτε και τα λέμε..!!!





25 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το ποίημά σου Ρούλα μου!
    Το καλοκαίρι αυτό είναι επεισοδιακό.
    Ας ελπίσουμε να μη γίνουν χειρότερα τα πράγματα στο βωμό του κερδους.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επισοδιακό για όλους μας Ρένα μου .. ας αλλάξουμε λιγο την διαθεση μας τουλάχιστον με τα δρώμενα της γειτονιά μας...που μας κάνουν να χαμογελάμε λίγο... χριαζόμαστε την καλή διάθεση εστω και αν δεν υπαρχει..ας την ψάξουμε φιλενάδα..
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι🏊‍♀️🌞 να έχουμε να περνάτε όμορφα..φιλιααα!!

      Διαγραφή
  2. Γλυκό,τρυφερό,αισιόδοξο όπως είσαι πάντα εσυ Ρουλάκι μου!
    Σ αγαπω και καλή επιτυχία στο δρώμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχουμε και λίγη αισιοδοξία Χαρουλακι μου πως θα έρθουν και καλύτερες μέρες ..τότε χαθήκαμε και αυτό δεν το θέλουμε έτσι δεν είναι καμάρι μου;
      ας χαρούμε λίγο με τις όμορφες καλοκαιρινές εικόνες...
      Να είσαι καλά κορίτσι μου και εγω σ αγαπώ η αγάπη είναι αμοιβαία να τα πούμε και αλλιως ναι;
      Καλο υπόλοιπο καλοκαιράκι 🏊‍♀️⛱🌞 Χαρά μου φιλακιααα!!!❤

      Διαγραφή
  3. Μας συνεπήρες με λέξεις και εικόνες.
    Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου με το όμορφο δρώμενο σου που μας δίνει την αφορμή μέσα στις δύσκολες καταστάσεις να θυμόμαστε ωραίες καλοκαιρινές στιγμές μας..
      Να έχεις και εσύ κορίτσι μου ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιράκι..🌞⛱ 🏊‍♀️
      να περάσεις τέλεια...φιλιαααα!!!

      Διαγραφή
  4. Και οι στίχοι σου γεμάτοι λυρισμό και οι εικόνες σου ταιριαστές, όμορφες. Καλοκαιρινές στιγμές γεμάτες ομορφιά και αναπόληση. Για να μπορούμε να γαληνεύουμε λιγουλάκι κοντά στην αγκαλιά της.
    Καλησπέρα Ρούλα μου. Να περνάτε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαιράκι σαν εποχή μόνο όμορφες στιγμές μας δίνει.. μα κάνει χαρούμενους.. ακόμα και αν είμαστε σε δυσκολίες... και όταν έχεις κοντά σου την θάλασσα γαλήνια η φουρτουνιασμένη.. σε κάνει να θέλεις να γράψεις τις σκέψεις σου...ή απλά να την απολαμβάνεις..
      Να είσαι καλά και αν απολαύσεις όσο πιο όμορφα γίνεται ότι κάνεις.. καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι..🌞⛱

      Διαγραφή
  5. Θα μιλήσω πρώτα για τους δικούς σου στίχους Ρούλα μου που ξέρουν να αγγίζουν και στην συνέχεια θα πω πως οι φωτό σου συνόδευσαν πολύ ταιριαστά τους στίχους σου!
    Τα λόγια της Αλκυόνης που τόσο αγαπούμε έδεσαν όμορφα την συμμετοχή σου στο δρώμενο!
    Και φυσικά όλα αυτά είναι Αγάπη!!!

    ΑΦιλάκια ζεστά και πάντα χαμογελαστά! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάχνοντας στα κιτάπια μου φιλενάδα κάπου ήταν καταχωνιασμένοι οι στίχοι χα..χα. οι φωτογραφίες και αυτές βγήκαν από το σεντούκι των αναμνήσεων ..αλλά η φωτογραφία που έβαλα στην κεφαλίδα.. είναι πολύ φρέσκια..με τα άσπρα καραβάκια από αγώνες ιστιοπλοΐας που έγιναν εδώ πριν λίγο καιρό..
      Κανονικά έπερεπε να βαλω το γνωστό τραγούδι ...άσπρα καράβια τα όνειρα μας.....η θάλασσα βλέπεις δίπλα μου.. και μου δίνει αυτήν την δυνατότητα..να βγάζω δικά της στιγμιότυπα...
      Η Αλκυόνη ..από τις αγαπημένες μου...
      Καλά να είσαι Στεφανία μου καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι..⛱🌞 πάντα με χαμόγελο φιλακιαα!!❤

      Διαγραφή
  6. Ρομαντικό, τρυφερό, όμορφο το ποίημα για την αγάπη!
    Και το βίντεο υπέροχο με ατέλειωτη αμμουδιά!

    Την αγάπη όλων μας!
    Καλή συνέχεια σ΄αυτό το παράξενο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς αδέρφι μου που υπάρχουν και αυτές οι όμορφες καλοκαιρινές στιγμές που αποτυπώνονται στις φωτογραφίες ή στα βίντεο μας.. και έτσι έχουμε την ευκαιρία όταν η μνήμη εξασθενεί να την ανασύρουμε μέσα από την τεχνολογία και να ξαναθυμόμαστε τα όμορφα μας σε αυτό πράγματι το παράξενο καλοκαίρι..
      Να είστε όλοι καλά αγάπη μου μου να περάσετε όπως αγαπάτε το υπόλοιπό του ..🌞⛱
      και την δική μας αγάπη πάντα σε όλους σας φιλιααααα..!!❤

      Διαγραφή
  7. Η όστρια φύσηξε την μυρωδιά της θάλασσας ως εδώ πάνω. Όμορφοι οι στίχοι σου μας ταξίδεψαν στο απέραντο βαθύ μπλε.
    Και τη δική μας αγάπη Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν την έχεις δίπλα σου Αννίκα μου και η μυρωδιά της είναι στην καθημερινότητα σου ...την βλέπεις και στα καλά και στις φουρτούνες της..είναι όμορφη η άτιμη όπως και να είναι..
      Οι στίχοι ..κάτι παλιές σκέψεις βρήκαν την αφορμή με το δρώμενο ...να βγουν στην επιφάνεια...
      Να είσαι καλά φίλη μου να περνας όμορφα ότι και να κανείς αυτό το δύσκολο από πολλές απόψεις καλοκαιράκι..🌞⛱
      Η αγάπη αμοιβαία .. θα τα πούμε μόλις αναρρώσω καλά φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφη συμμετοχή, πολύ όμορφες οι εικόνες που προβάλλουν μέσα από τους στίχους σου.
    Η θάλασσα, μια δροσερή αγκαλιά παρηγοριάς, μας περιμένει. Όπως είμαστε.
    Να ευχηθώ ένα όμορφο καλοκαίρι, όσο πιο ξεκούραστο γίνεται. Τα λέμε το φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Τζοάννα μου όσο και δύσκολο να είναι αυτό το καλοκαιράκι δεν παύει να η εποχή που περιμένουμε να απολαύσουμε μικρές χαρούμενες στιγμές είτε στην θάλασσα είτε οπού αλλού μας αρέσει..
      Επειδή βρίσκομαι δίπλα της συνεχώς είναι φυσικό να γράψω για θαλασσινά ταξίδια..
      Να είσαι καλά να περάσεις και εσύ ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιράκι...⛱🌞 σίγουρα θα χαρώ να τα ξαναπούμε εδώ θα είμαστε το Φθινόπωρο..

      Διαγραφή
  9. Πως φαινεται η αγαπη για την θαλασσα?πολυ ομορφο και ζεστο φιλεναδα.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται ε φιλενάδα; εμ αφού την βλέπω καθε λεπτο μπροστα μου ειναι δίπλα μου πως να μην την αγαπω Λίτσα μου; και να φανταστείς ότι δεν ξέρω να κολυμπώ...αυτό δεν έπρεπε να το γράψω ε;
      Είπα να σας δροσερεψω λίγο με τις φωτογραφίες και το βιντεάκι μου..
      Να είστε καλά να περνας όμορφα ότι και κάνεις..καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι..⛱🌞 φιλιάαααα 😘

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίοι οι στίχοι σου Ρουλίτσα, όπως και οι φωτογραφίες και το βιντεάκι με τα κύμματα!
    Τέλεια η συμμετοχή σου στο δρώμενο! Καλή επιτυχία!
    Φιλάκια και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου ..γενικά μου αρέσει να συμμετέχω σε δρώμενα της γειτονιάς.. δεν διαγωνιζόμαστε για κάτι..απλά γράφουμε τις μικρές ή μεγάλες στιγμές του καλοκαιριού ..έτσι για να χαμογελάμε και να θυμόμαστε τα όμορφα..και η θάλασσα σου δίνει τέτοιες ευκαιρίες φίλη μου..
      Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι...🌞⛱🏊‍♀️ φιλιαααα!!!

      Διαγραφή
  11. Για να παραφράσω τους στίχους του ποιητή, "πόσο μπλε ξόδεψες" για να μας φωτίσεις τα σκοτάδια που ζούμε!
    Στο πλέξιμο καμιά δεν σε φτάνει. Και σ' αυτό το "πλέξιμο" όμως, εικόνας και στίχων, είσαι μοναδική.
    Και μ' αρέσει που πάντα τα "πλεκτά" σου, τα κάνεις με "λαιμό-χαμόγελο".
    Είσαι η χαρά της ζωής Ρουλάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά τα σχόλια σου Κανελλάκι μου με κάνουν και κοκκινίζω..από χαρά, αλλά δεν ξέρω αν τα αξίζω βρε αγάπη μου..
      Κάτι στιχάκια που ήταν καταχωνιασμένα.. βρήκαν αφορμή να σεργιανίσουν για λίγο στην απλωσιά της..εεεε και το βίντεο μου θύμισε το περσινό, φυσιολογικό μας καλοκαιράκι και είπα να... ένας όμορφος συνδυασμός για χαμόγελα... και τσουπ νάτο το δρώμενο.. χα..χα.
      Να είσαι καλά Κανελλακι μου μου σε ευχαριστώ τόσο πολύ, να σου ευχηθώ από εδώ και πέρα να είναι το υπόλοιπο καλοκαιράκι σου...όμορφο 🏊‍♀️⛱🌞 να το περάσεις όπως εσύ θέλεις..καλό σου ξημερωμα 🌙αγάπη μου ...φιλώ σε..❤

      Διαγραφή
  12. Kαλησπέρα Ρούλα μου!
    Πανέμορφοι οι στίχοι σου καί εκπληκτικές όλες οι φωτογραφίες σου μέ τήν αγαπημένη μου θάλασσα!
    Μού άρεσε πάρα πολύ καί τό υπέροχο βίντεο μέ τό ονειρικό ηλιοβασίλεμα! Αυτό τό Καλοκαίρι είναι δυστυχώς διαφορετικό από τά άλλα! Χαίρομαι γιά τήν αισιοδοξία σου,μακάρι νά μπορούσα νά έχω λίγη καί εγώ!! Καλή επιτυχία στό δρώμενο! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ της θάλασσας είσαι Δήμητρα μου ε; πως να μην την αγαπήσεις όταν βρίσκεται δίπλα σου;
      Να βλέπεις τις φουρτούνες της ...τις ηρεμίες της όταν καλμάρει...και προπαντός τις εναλλαγές των χρωμάτων της ανάλογα με κέφια της...
      Το βίντο τραβήχτηκε το περσινό όμορφο και κανονικό καλοκαιράκι ευτυχώς...
      Ας ελπίσουμε να μην μας ξανασυμβεί άλλη φορά ένα τόσο παράξενο όσο δύσκολο καλοκαίρι..⛱🏊‍♀️🌞
      Να περάσεις το υπόλοιπο που μένει όσο μπορείς καλύτερα Δήμητρα μου.. καλό σου ξημέρωμα🌙 φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχοι οι στίχοι σου Ρούλα μου, ρομαντικοί και τρυφεροί! Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου και το βίντεο που τους συνοδεύουν!Πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή