Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

"Τα γνωμικά εμπνέουν # 2.. Ο άλλος μου εαυτός!

 



Ο Άλλος μου εαυτός.


-Τι μου λες; πως δεν έχω εγώ αυτοπεποίθηση;

-Έτσι νομίζω.

-Και από που το κατάλαβες;

-Δεν βλέπω να το προσπαθείς...

-Τι θέλεις να πεις, για κάνε μου το λιανά; 

-Να, δεν βλέπω να ενδιαφέρεσαι και πολύ για την εξωτερική σου εμφάνιση.

-Τι θα ήθελες να κάνω δηλαδή;

-Ας πούμε να έκανες ένα make over;

Να άλλαζες λίγο την εμφάνισή σου; το χρώμα των μαλλιών σου στο πιο μοντέρνο; όλο με ένα t-shirt και ένα παντελόνι κυκλοφορείς. 

Δοκίμασες να βάλεις ένα φόρεμα;

-Μα αυτά με βολεύουν. Εσύ νομίζεις ότι η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο στην αυτοπεποίθηση μας;

-Δεν θα σου άρεσε να θαυμάζουν γι αυτήν; Δεν απορείς που κάποιοι σε κοιτάζουν περίεργα;

-Ε...και; δεν με πειράζει και αν δεν αρέσω, τα έχω καλά με μένα και με όσους με αποδέχονται όπως είμαι.

Αυτοπεποίθηση είναι να πιστεύεις στον εαυτό σου και να ξέρεις να πατάς γερά στα πόδια σου.

Αυτοπεποίθηση, δεν είναι μόνο η εμφάνιση, είναι ο αυτοσεβασμός στον εαυτό σου και στον άνθρωπο πάνω από όλα.

Αυτοπεποίθηση είναι ακόμα πολύ περισσότερα, που για να τα αναλύσουμε θα χρειαζόμασταν πολλές ώρες...σου έλυσα τις απορίες σου;

Μα πες μου ποιος είσαι εσύ και μου κάνεις τόσες ερωτήσεις;

-Ο άλλος σου εαυτός!  


  Αυτοπεποίθηση δεν είναι το ''Αρέσω''

Αυτοπεποίθηση είναι το ''Δεν πειράζει κι αν δεν αρέσω'

Αυτό ήταν το γνωμικό και το θέμα, που έπρεπε να πατήσουμε επάνω στην έννοια του.

Με τίτλο "τα γνωμικά εμπνέουν" #2 που διοργανώνει με επιτυχία η Μαίρη με την γήινη ματιά. για δεύτερη φορά.

Αυτή ήταν η δική μου προσπάθεια και  συμμετοχή στο δρώμενο.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που της δώσατε!!

Την πρωτιά την πήρε η Κανελλάκι μας, αλλά πολύ κοντά ήταν και άλλες συμμετοχές.

ΕΔΩ θα διαβάσετε όλες τις όμορφες  συμμετοχές.

Ραντεβού στα επόμενα...

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε... 



   

35 σχόλια:

  1. Ρούλα μου, το κείμενό σου είναι πρωτότυπο γραμμένο σε μορφή διαλόγου. Συγχαρητήρια για την όμορφη ιδέα, φίλη μου. Ένα κείμενο που ταιριάζει άψογα με το θέμα που έβαλε η Μαίρη μας. Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς Μία μου , ότι μέχρι την τελευταία στιγμή δεν είχα σκεφτεί τίποτε, διότι δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ..
      Ηταν ένας διάλογος με μένα κυρίως και ακριβώς αυτό που σκέφτομαι...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια την αγάπη μου φιλιααα!! ❤🌼

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ Ρούλα μου. Αν δεν τα βρούμε πρώτα απ όλα με τον εαυτό μας, πως θα τα βρούμε με τους άλλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς λέω και εγώ....δεν είναι εγωισμός να αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι, αυτό όμως θέλει χρόνια και πολύ δουλειά να το αποδεχτούμε όσο είμαστε νέοι και η εξωτερική εμφάνιση είναι το πρωτεύων...
      Τυχεροί όσοι το καταφέρνουν φίλη μου.
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου ξημερωμα φιλιααα!🌙🌼

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια αγαπημένη μου για τη συμμετοχή σου!
    Πολύ ωραία διατύπωσες το νόημα του γνωμικού!
    Ηταν ενα υπεροχο δρωμενο!
    Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα να σου πω την αλήθεια μου Κική μου, το θέμα ήταν αρκετά δύσκολο , δεν είχα και τον χρόνο να κάτσω να σκεφτώ και αλλιώς και το μόνο που σκέφτηκα στο τέλος ήταν ένας διάλογος με τον εαυτό μας...
      Σε ευχαριστώ πολύ που του χάρισες τον χρόνο σου!!
      να είσαι καλά, να περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλο ξημερωμα 🌙Κική μου φιλια ❤ 🌼

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει αυτή η συζήτηση με τον άλλο εαυτό μας...Πολύ πρωτότυπη. Συγχαρητήρια Ρούλα μου για τη συμμετοχή σου. Πάμε τώρα στη μινι σκυτάλη...
    Καλή εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε ίσως πρέπει να την κάνουμε Αννιω μου και να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς μάλιστα με τον εαυτό μας.. όμως νομίζω πως τέτοιες συζητήσεις τις κάνουμε κάπως αργά, και ποτέ όσο είμαστε νέοι... περνώντας τα χρόνια αποκτούμε μια ωριμότητα στις σκέψεις μας...
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου ναι πάμε για την προσπάθεια της σκυτάλης, γιατί ξέρω ότι θα διαβάσουμε πάλι ωραίες ιστορίες, να περάσουμε καλά, καλό σου ξημερωμα🌙 φίλη μου φιλιαααα!! ❤🌼

      Διαγραφή
  5. Πολύ έξυπνος και σοφός διάλογος. Η επικοινωνία με τον εαυτό μας, μόνο βοηθητική μπορεί να είναι.
    Με το καλό και στα επόμενα δρώμενα μας Σμαραγδένια μου να μας συντροφεύσεις με τις συμμετοχές σου τις όμορφες!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θέλουμε να μιλήσουμε με ειλικρίνεια με τον εαυτό μας Μαρινάκι μου, συνήθως το κάνουμε σε πιο μεγάλη ηλικία. Οι πιο νέοι είναι φυσικό η εμφάνισή τους να τους ενδιαφέρει...όμως μεγαλώνοντας, βλέπεις ότι υπάρχουν πολύ πιο ουσιαστικά πράγματα και αξίες που αξίζει κανείς να ασχοληθεί μαζί τους..
      Το μάθημα μου το έχουν δώσει τα εγγόνια μου που έχουν άλλες προτεραιότητες και πολλές φορές τα συμβουλεύομαι!! κάτι περισσότερο θα ξέρουν αυτά, όπως εσύ Μαρινακι μου αφού έχετε περίπου την ίδια ηλικία!!
      καλό σου ξημέρωμα🌙 μικρή μου φιλιαααα ❤🌼

      Διαγραφή
  6. Εμείς και ο άλλος μας εαυτός. Καμιά φορά μας εκπλήσσει, μας αποτρέπει,μας προτρέπει, καμιά φορά παίρνει φωτιά κι άλλες μαζεύεται στη γωνιά του. Ότι κι αν είναι, είναι ο μόνος πιστός μας σύντροφος που μπορεί να μας ταλαιπωρεί αλλά μας δίνει και άπειρες δυνατότητες ευχαρίστησης. Και το μικρό δρώμενο έξυπνο και απολαυστικό. Μπράβο Ρούλα μου!
    Καλή συνέχεια και σε υπόλοιπα.
    Σε φιλώ με αγάπη
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας εκπλήσσει Αννίκα μου αν είμαστε ειλικρινείς απέναντι του...μας προσάπτει πολλά αλλά αυτός είναι που θα μας καθοδηγήσει στο σωστό και στο τι μας κάνει πραγματικά ευτυχισμένους, και να τα βρίσκουμε μαζί του...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που του έδωσες φίλη μου!
      Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις φιλιαααα!! ❤🌼🌻

      Διαγραφή
  7. Εντάξει, με το "make over" μ' έστειλες αδιάβαστη 😄
    Ρουλάκι μου, ξέρεις πόσες φορές έχω κάνει τέτοιους διαλόγους με την αφεντομουτσουνάρα μου;
    Συγχαρητήρια αγαπημένη μου για την πρωτότυπη συμμετοχή σου!
    Πάντα διεισδυτική η ματιά σου, ξέρεις να δουλεύεις με τέχνη ακόμα και τις εσωτερικές μας συγκρούσεις.
    Καλή εβδομάδα να έχεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι πες μου Κανελλάκι μου ότι το..."make over" δεν είναι αλλαγή, να πέσω κάτω...το έψαξα στο Αγγλοελληνικό λεξικό αφού 🤣
      Χρειάζεται πότε πότε να τα λέμε μαζί του για να ξεκαθαρίζουμε μερικά πράγματα μεταξύ του! εξ άλλου γιατί να τον κουβαλάμε μαζί μας αν δεν θέλει να μας ακούσει ε; 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ που στοχεύεις πάντα τόσο καλά...Σ.Λ. φιλί!❤ 🌻🤗

      Διαγραφή
  8. Έξυπνος και κρίσιμος διαλογισμός Ρούλα μου. Εφεύρεση πολύ καλή και αρκετά δύσκολη θα έλεγα. Δεν αποτυπώνεται εύκολα ο διάλογος με τον εαυτό μας. Πολλές φορές με εκπλήσσει όχι μόνο η διάθεσή σου αλλά και η λογοτεχνική σου ικανότητα Ρούλα μου να το ξέρεις.
    Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γνωμικό αυτό ήταν αρκετά δύσκολο και ο χρόνος μου περιορισμένος και ότι γράφτηκε είναι αλήθεια στα γρήγορα ήταν γιατί τέλειωνε η προθεσμία...
      Το να μιλάς με τον εαυτό σου ίσως είναι αποδοτικό, αλλά να το κάνεις με ειλικρίνεια και τότε μπορείς να τα βρίσκεις μαζί του!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και τα καλά σου λόγια.
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς και να προσέχεις καλο σου βραδάκι!! 🌙🌼🌻

      Διαγραφή
  9. Πες σε αυτον τον ευατο σου να βγει παραεξω.Γιατι απο οτι φαινεται κανει θαυματα.Φιλακια Ρουλιτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα νομίζεις πως είναι εύκολο βρε φιλενάδα; πρέπει να όμως να κοιτάμε και λίγο προς τα μέσα μας και τι ακριβώς θέλουμε από τον αυτό μας για να νιώθουμε εμείς καλά με αυτά που έχουμε και όχι να είμαστε ευχαριστημένοι...με τα χρόνια μαθαίνουμε να δίνουμε αξία σε πράγματα που πραγματικά αξίζουν για εμάς, και ας δυσαρεστούμε πότε πότε τον άλλο μας εαυτό!! Κάνουμε ότι μπορούμε!!😊
      Λίστα μου να είστε καλά όλοι, να προσέχετε και να περνάτε όμορφα...καλο βραδάκι φιλενάδα!! φιλιααα!! ❤🌼🌻

      Διαγραφή
  10. Μ αρέσει αυτό για την αυτοπεποίθηση "δεν πειράζει κι αν δεν αρέσω" το κρατάω! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν όλοι μας σκεφτόμασταν έτσι και δεν μας ένοιαζε τι θα πει ο κόσμος για μας, θα είμασταν πιο καλά με το τον εαυτό μας Ελεν μου.😊
      Ας κρατήσουμε αυτό το... δεν με πειράζει...αρκεί να νιώθουμε εμείς καλά..
      Να περνας όμορφα ότι και κάνεις αυτό είναι το καλύτερο...καλο βραδάκι να περάσεις φιλιααα!! 🌼🌻❤

      Διαγραφή
  11. Τι σοφή συμμετοχή, μπράβο!
    Ναι, Ρούλα μου, μέσα μας υπάρχει ένας εαυτούλης το "εγώ" που λένε οι ψυχολόγοι που είναι εγωκεντρικό και αντιστέκεται στην Αλήθεια που είναι η φωνή της καρδιάς. Όλοι μας είμαστε φωτεινά άτομα και ο "εαυτούλης" είναι αυτός που παρεμβαίνει και τα χαλάει όλα!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και πολύ υπερήφανα που έχω μια τόσο σοφή φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή την βρίσκεις Στεφανία μου; πολύ χαίρομαι που το διαβάζω από σένα, γιατί η γνώμη σου μετράει για μένα στο επίπεδο της συζήτηση με το εαυτούλη μας...νομίζω όταν μένουμε μόνοι μαζί του, στις συζητήσεις μας τις περισσότερες φορές κερδίζει η καρδιά μας, οταν κάνουμε αυτό που αρέσει σε μας και όχι στους άλλους!!
      Μακάρι να το κάναμε πιο ταχτικά φιλενάδα με συγκινείς με τα λόγια σου να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βραδάκι..🌙 φιλιαααα με αγάπη Ανοιξιάτικα.. 🌻🌼❤

      Διαγραφή
  12. φοβεροοοοοοοοοοοο δεν το σκεφτηκα ποτεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλό Σοφάκι μου αυτό, αλλά όταν είμαστε νιάτο χα..χα.. δεν το σκεφτόμαστε ποτέ, αλλά όταν περάσουν τα χρόνια έχουμε το θάρρος να του τα ψάλουμε του εαυτού μας όταν μας πάει κόντρα σε αυτά που μας κάνουν χαρούμενους και όχι τα πρέπει που.... πρέπει να κάνουμε!!
      Για κάνε μια συζήτηση μαζί του δεν είναι κακό Σοφάκι μου!!😉
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς αυτή είναι η ουσία κορίτσι μου καλό σου βραδάκι... φιλιά στα κορίτσια και σε σένα φίλη μου!! ❤🌼🌻

      Διαγραφή
  13. Τύφλα να 'χει (ο Μάρλον Μπράντο!) το "make over",
    όταν ο άνθρωπος νιώθει καλά με την εικόνα του, κι
    αυτό είναι το ζητούμενο, γλυκό Σμαραγδάκι!🌺🌷🌸
    Όλη η ουσία μέσα σε ένα..t-shirt κι ένα παντελόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου θύμησες βρε Πετρίνα μου; όλες τις γενιάς μου είμασταν ερωτευμένες με αυτόν το κούκλο... 🤣 🤣
      Το "make over" να ξέρεις πόσο με δυσκόλεψε γιατί ενώ το ακουγα, δεν ήξερα την ακριβή έννοια του ...ας είναι καλά τα εγγόνια μου με τα αγγλικά τους που μου έκαναν την μετάφραση μέσο βάιπερ...τι μαθαίνω η γυναίκα!! 😊😊 όντως το ζητούμενο είναι αυτό να περνάμε καλά με αυτό που είμαστε να αγαπάμε τον εαυτό μας έστω και αν διαφωνούμε μαζί του στις συζητήσεις μας!!
      Ας πιάνουμε την ουσία του πράγματος και να είμαστε καλά με ότι έχουμε Πετρίνα μου !!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε να περνας όμορφα με ότι κάνεις και εσύ.. καλο σου βραδάκι φιλιααα!!❤🌼🌻

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα - καλημέρα
    Τι ανατροπή αυτή στο τέλος. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν κάποιο ζευγάρι που συζητούσε και διαφωνούσε. Ωστε ήταν ο άλλος εαυτός που έκανε τις ερωτήσεις. Χμ, αυτή η φωνή που σπέρνει τον σπόρο της αμφισβήτησης μέσα μας και μας μπερδεύει.
    Τη χάρηκες τη συμμετοχή σου καταλαβαίνω - αυτό έχει σημασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζοάννα μου...είδες; καμιά φορά είναι καλό να τα λεμε με τον εαυτό μας όταν έχει διαφορετική άποψη από εμάς 😊 εεε δεν χρειάζεται να του κάνουμε όλα τα χατίρια όταν δεν συμφωνούμε με αυτά ε;😉
      Εγώ είναι να μην δω να γίνεται δρώμενο στην γειτονιά...η συμμετοχή μου είναι δεδομένη ανεξαρτήτως βαθμολογίας. Έτσι για να περνάω καλά εγώ!!
      Για πες μου όμως γιατί δεν μπορώ να βρω το μπλοκ σου;😮 αν μπορείς γράψε μου εδώ πως να σε βρω ξανά πλιζζζ!!

      Διαγραφή
  15. Ε άμα δεν αρέσεις στον άλλο σου εαυτό και θέλει μια αλλαγή κάνε του τη χάρη, κάπου ψάχνεται και θέλει βοήθεια χιχιχι
    Φιλί και έφυγα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά μου κάνει Μάνια μου και τα τσουγγρίζουμε πότε πότε...αλλά κατά βάθος τον συμπαθώ αφού είναι ο δικός μου άνθρωπος!!😊 και ας με καταπιέζει!!
      Είναι αλήθεια ότι με θέλει πιο...πιο...αδυνατούλα, αλλά αν σου αρέσει το φαγητό πως να του αντισταθείς ε;
      Την επόμενη φορά που θα τα πούμε θα δω μήπως του κάνω την χάρη...εαυτός είναι αυτός!!!🤣
      Φιλί και από μένα και έρχομαι Μάνια μου!!❤🌼

      Διαγραφή
  16. Ο καλύτερος διάλογος,Ρούλα μου!
    Κι εγω συνηθίζω να μιλάω με τον εαυτό μου συχνά.
    Αυτή η αυτοπεποίθηση με δυσκόλεψε.
    Εσύ μια χαρά τα κατάφερες.
    Μέχρι και make over έκανες.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια πως έχουμε λαλήσει όλοι μας Ρένα μου 🤣...
      Το θέμα του γνωμικού ήταν για μένα αρκετά δύσκολο, ο καιρός περνούσε ... και πήγαινε να λήξει η προθεσμία και κάποια στιγμή μου ήρθε αυτός ο διάλογος...έτσι κι αλλιώς η συμμετοχή έχει σημασία και η προσπάθεια μετράει..😉
      Και εννοείτε φιλενάδα πως συνεχίζουμε ακάθεκτοι... να περνάτε καλά .. καλό βραδάκι φιλιααααα!! ❤ 🌙🌼🤗

      Διαγραφή
  17. Αυτός ο άλλος εαυτός ο δικός μας.....μας δυσκολεύει κάπου κάπου , αλλά έλα που είναι ολόδικός μας και τον αγαπάμε....Την απόλαυσα την υπέροχη συμμετοχή σου γιά την πρωτοτυπία και τις αλήθειες της !!! Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κλαυδία μου αν είμαστε ειλικρινείς απέναντι του να το πούμε ότι, είναι και η φωνή της λογικής μας, μας τα ψέλνει ενίοτε όταν κάτι δεν του αρέσει...αλλά επειδή τα βάζει και με την καρδιά μας και το τι θέλει εκειίνη στην πραγματικότητα, εεε τότε κάνουμε αυτό που θέλει η καρδιά..😊
      Χαίρομαι που σου άρεσε φιλενάδα ... να είσαι καλά και να περνας όμορφα φιλιααα!!❤🌼🤗

      Διαγραφή
  18. Αυτές οι εσωτερικές συγκρούσεις θα μας φάνε Σμαραγδάκι μου :)
    Όποιος καταφέρνει στη ζωή του να βάζει τάξη στο "μέσα" του και να προχωράει ελεύθερος από τα μη και τα πρέπει, είναι βασιλιάς και βασίλισσα. Ευτυχώς που υπάρχει ο χρόνος για να μας συμμορφώνει και να μας δείχνει τις πραγματικές διαστάσεις σε όλα.
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου! Πολύ μου άρεσε η τελική ανατροπή του διαλόγου σου.
    Καλό απόγευμα Σμαραγδάκι μου και πολλά φιλιά από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή