Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022

ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ...

από το ίντερνετ

Αυτή η ανάρτηση θα είναι έτσι απλά για να αποχαιρετίσουμε το καλοκαιράκι παρεάκι μου (αν και θα είναι μαζί μας νομίζω λίγο καιρό ως συνήθως,) και να καλωσορίσουμε το Φθινόπωρο ημερολογιακά, που και εκείνο θα διεκδικήσει τις μέρες του, ως είθισται...

Οπότε και ο ο τίτλος...

Ναι όπου να΄ ναι και τα δυο είναι στα όρια τους, το πρώτο οδεύει προς το τέλος του, με ότι αυτό συνόδευσε τον καθένα μας και το δεύτερο μόλις άρχισε να κάνει τα πρώτα του βήματα.

Σε αυτό το μεταβατικό στάδιο δεν θα ήθελα να σας κουράσω πολύ, αλλά να σας δείξω τον τρόπο που εγώ θέλησα να το κάνω, με πολύ παιδικό τρόπο, που σε αυτό (το παιδικό) συντελεί βέβαια και η απειρία μου στο συγκεκριμένο θέμα...

Όμως είπαμε πως κάνουμε ότι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα, ανεξαρτήτως από το αποτέλεσμα...

Οπότε ο δικός αποχαιρετισμός στο καλοκαιράκι,(όποτε φύγει)😊 είναι η απόπειρα μου για μια ακόμα φορά να βγάλω μπλοκάκι και νερομπογιές...


Όπως ακριβώς έκανα για το Φθινόπωρο, (όποτε έρθει)για να μην έχει παράπονο κι αυτό...😊



Τα πρωτότυπα δεν σας τα δείχνω γιατί θε να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...🤣 🤣

Εύχομαι να είστε όλοι καλά, να έχετε αντίθετα με τα προγνωστικά έναν όμορφο μήνα, να προσέχετε τον εαυτό σας γιατί κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει,(ξέρω θα μου πείτε το έχουμε ακούσει πολλές φορές, αλλά μια ακόμη φορά ας το πούμε ίσως να το εμπεδώσουμε)😊 και μην ξεχνάτε, ένα χαμόγελο κανει πρώτα σε μας καλό και μετά σε εκείνον που το χαρίζουμε!

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο σε όλους σας, σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 




19 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι Ρούλα μου, όταν πρώτη- πρώτη σχολιάζω την ζωγραφική σου που ομολογώ προοδεύει και γίνεται ακόμα πιο όμορφη κάθε φορά!
    Και δεν είναι τυχαίο που πρωτομηνιά σήμερα ετοιμαζόμαστε να υποδεχτούμε το φθινόπωρο!

    ΑΦιλάκια λοιπόν για έναν όμορφο, δημιουργικό και χαρούμενο μήνα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφες οι δημιουργίες σου!!! Μπράβο!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα... Όμορφο και ζεστό. Σαν τα χρώματα που δημιούργησες τους υπέροχους πίνακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι λες εσύ, Ρούλα μου, εγώ βλέπω κάποιες υπέροχες δημιουργίες, τις οποίες αγάπησα με τη μία χωρίς αμφιβολία. Πολύ καλή δουλειά. Όμορφα θέματα και γλυκά χρώματα. Και μάλιστα με υδατοχρώματα, που είναι, εξ ορισμού, δύσκολα στην ανάμιξη. Μπράβο Ρούλα.
    Καλό μήνα να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο σου μηνα Ρουλακι μου και καλη επιτυχια με οτι καταπιανεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιοι άνθρωποι και μάλιστα διπλογιαγιάδες, θα μείνουν στην ιστορία με τα έργα τους. Ο τρόπος σκέψης να συνδυάζεις τις τεχνικές σου ικανότητες με το τρέχον, επίκαιρο θέμα, δεν έχει προηγούμενο. Αυτό εγώ το λέω δημιουργικό μυαλό. Μπράβο βρε Ρούλα μου! Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!!!
    Να είσαι καλά! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και τα δύο, Ρουλάκι μου (αν και νομίζω ότι προτιμώ το καλοκαιράκι). Μπράβο σου! Φαντάσου να μην ήσουν και άπειρη δηλαδή!
    Πολλά φιλάκια και καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όσο πας γίνεσαι και καλύτερη !!!!! Τι όμορφα που είναι !!!!!
    Καλό δημιουργικό μήνα αγαπημένη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό βράδυ Κυριακής Σμαράγδα ;) Οι ζωγραφιές σου πανέμορφες !! μου κάνει εντύπωση πόσο καλά χειρίζεσαι το πινέλο στις λεπτομέρειες ..!! Πρέπει να αγαπάς τη ζωγραφική :) Καλό ή ρεμο μήνα Σεπτέμβρη να έχουμε με υγεία , ειρήνη , αγάπη !! <3 Καλή εβδομάδα ! Σε φιλώ γλυκά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρούλα μου υπέροχες οι ζωγραφιές σου! Γεματες τρυφερότητα κι ευαισθησία, όπως κι εσυ!
    Κι αν τις έφτιαξες τοσο ωραίες μ αυτες τις απλές νερομπογιές, φαντασου τι θα κάνεις με κανονικές ακουαρελες!!
    Καλό Φθινόπωρο και πολλά φιλιά σε όλους σας!!

    Νίκη, Ονειροποιείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ό,τι κι αν λες εσύ, τα χεράκια σου κάνουν θαύματα. Υπέροχες και ταξιδιάρικες οι ζωγραφιές σου, Ρούλα μου!
    Να περνάς όμορφα και να υποδεχτείς το φθινόπωρο με ανανεωμένη διάθεση και με το ποτήρι πάντα μισογεμάτο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στεφάνια μου
    Γιώτα μου
    Ειρήνη μου
    Γιάννη μου
    Λίτσα μου
    Αννικα μου
    Πίπη μου
    Rejani Rehana
    Ράνια μου
    Κούλα μου
    Νίκη μου
    Κανελλακι μου
    Όλους σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σας λόγια σχετικά με την προσπάθεια μου να ζωγραφισω και με τις ευχές σας για όμορφο μήνα
    Με τα πενιχρά μου εφόδια και με ότι βρίσκεται στο συρτάρι μου και χωρίς τεχνική
    Αυτόν τον καιρό βρίσκομαι σε διακοπες εξ ου και η ομαδικη μου απάντηση
    Μου είναι δυσκολο από το κινητό να το κάνω και ο χρόνος λίγος
    Θα τα πούμε λεπτομερώς όταν με το καλό επιστρεψω...
    Καλό Σεπτέμβρη σε όλους σας
    Σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρούλα μου,μην υποτιμάς τον εαυτό σου λέγοντας παιδικές τις ζωγραφιές σου.
    Ξέρεις πόσοι θα ήθελαν να ζωγραφίζουν έτσι;
    Όταν συμμετέχει η καρδιά , το αποτέλεσμα είναι τέλειο .
    Να περνάτε καλά και περιμένουμε ρεπορτάζ αναλυτικό.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλενάδα... ευχαριστώ πολύ σίγουρα θα κάνουμε ρεπορτάζ ΧΑ χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ρούλα μου, καλό φθινόπωρο να έχουμε! Πιστεύω ότι οι ευχές μέσα από τα σοφά σου λόγια θα πιάσουν τόπο!
    Οι εικαστικές σου προσπάθειες είναι σούπερ ό,τι και να λες!
    Καλά να περνάς όπου κι αν βρίσκεσαι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου πίστεψέ με ξέρω τι λέω δεν κατέχω και πάρα πολλά, από ζωγραφική όταν δεν έχεις και τα απαραίτητα υλικά τότε κάνεις με αυτά ότι μπορείς.
      Δεκαπέντε μέρες με πρόβλημα στο ίντερνετ, την έκανα και εγώ κανονικά διακοπές 🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου Γλαύκη μου . Να είσαι καλά και καλή σχολική χρονιά... φιλιαααα! 🧡

      Διαγραφή
  16. Ρουλάκι μου καλό και δημιουργικό μήνα να χεις!!🌸🌸 Πάντα χρυσοχέρα είσαι να σε χαρώ, με κέφι και μεράκι!! Πολλά φιλιά σου στέλνω!! Καλό μας αποκαλόκαιρο!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή