Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 8 Μαΐου 2023

ΠΑΜΕ...ΜΑΡΟΚΟ;

Ναι ναι θα σας πάω ταξίδι...που πάει ο νους σας καλέ; Όχι δεν θα κάνω καμία κλήρωση για ταξίδι,(μακάρι να μπορούσα να σας χάριζα ένα) εξ άλλου δεν γιορτάζω  ούτε έχω κάποια επέτειο, οπότε θα αναρωτιέστε πως θα σας πάω ταξίδι και μάλιστα στο Μαρόκο;

Εδώ είναι που μπαίνει στο κάδρο η μεγάλη μου κόρη, που εδώ και πάρα πολλά χρόνια ταξιδεύει με τις τέσσερις  φίλες της γυναικοπαρέα ,που είναι μαζί από το γυμνάσιο, κάθε χρόνο εκτός Ελλάδος.

Τα ταξίδια είναι ένα πό τα ωραιότερα πράγματα που μπορεί να χαρίσει κάποιος στον εαυτό του. είναι εμπειρίες ζωής, αφού γνωρίζεις ανθρώπους κουλτούρες της κάθε χώρας που επισκέπτεσαι!  

Λατρεύω τα ταξίδια Τοξότης γαρ και θα μπορούσα να τρώω ψωμι κι ελιά που λένε, για να ταξιδεύω... όχι ότι δεν έχουμε ταξιδέψει να λέμε την αλήθεια. Αλλά όχι τόσο, όσο θα ήθελα...Θέλετε οι συνθήκες τις ζωής μας, θέλετε οι προτεραιότητες της οικογένειας; πέρασαν τα χρόνια και τώρα πια απολαμβάνω τα ταξίδια μέσα από ντοκιμαντέρ και τις φωτογραφίες της.

Από αυτές λίγες, θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα και θα σας πάω ένα ταξίδι μέχρι το Μαρόκο.

Απλά απολαύστε τες χωρίς λόγια!















Εδώ η Κατερίνα μου απολαμβάνει τις διακοπές της...

Και εδώ γκρο πλάν!


Αυτός ο καναπές μπήκε επίτηδες στο τέλος για να ξεκουραστείτε, απ το μακρύ ταξίδι στο Μαρόκο παρεάκι μου.  

Το Μαρόκο, είναι ένα “Παραμύθι από την Ανατολή”, έχει µία μοναδική ικανότητα να σαγηνεύει με το μυστήριο που το τυλίγει τους ταξιδιώτες του. Δεν είναι η πρώτη φορά που πηγαίνουν εκεί αλλά όσες φορές και να πας, πάντα θα υπάρχει στο μυαλό σου και μια επόμενη. 
Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και να μην ξεχνάτε, πως ένα χαμόγελο δεν κοστίζει τίποτα, χαρίστε το! 😊

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...





 


26 σχόλια:

  1. Αχ! Αυτά τα εξωτικά ταξίδια πόσο μου λείπουν γιατί κάποτε που οι συνθήκες και η ηλικία μου, το επέτρεπαν, ταξίδευα στα πέρατα του κόσμου!
    Δεν έχω πάει στο Μαρόκο αλλά στην Τυνησία και οι παραπάνω πανέμορφες φωτό της Κατερίνας μοιάζουν πολύ με της Τυνησίας τα αξιοθέατα!
    Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου και εύχομαι να είναι πάντα γερή δυνατή να ταξιδεύει!
    Καλή μας βδομάδα με πολλά πολλά ΑΦιλάκια αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ τα λατρεύω φιλενάδα γενικώς τα ταξίδια και εσύ είσαι τυχερή που μπόρεσες και έκανες αυτά τα ταξίδια, που τώρα βρίσκονται στο σεντούκι των αναμνήσεων σου.
      Τι ωραιότερο από αυτό ε; Ναι τα μέρη εκείνα, έχουν παρόμοια κουλτούρα και παραδόσεις, ανάλογα σε ποια θρησκεία πιστεύουν.
      Οντως οι χώρες αυτές έχουν ένα μυστήριο που σε κάνει αν πας μια φορά , να ξαναπάς. Πάντοτε παρότρυνα τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου να ταξιδεύουν.
      Τώρα πια ταξιδεύω μέσα από εκείνα και ταξιδιωτικές εκπομπές.
      Στεφανία μου καλή εβδομάδα σου εύχομαι να είσαι καλά, την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡 🌼🌻

      Διαγραφή
  2. Μηπως να το καθιερωναμε και εμεις?Ελα δεν θελω αντιρρησεις.Προλαβαινουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ ΄Λίτσα μου αυτά λέγονται στην ώρα τους 🤣 και βέβαια δεν θα είχα αντιρρήσεις ίσα ίσα θα το έκανα με χίλια!!
      Αχ άτιμα χρόνια πόσο γρήγορα φεύγετε...😭 Στην επόμενη ζωή θα το έχουμε υπόψιν μας!🤣
      Χρόνια τώρα το κάνουν κάθε φορά και σε άλλη χώρα, και αν τους αρέσει ξαναπάνε...
      Φιλενάδα καλά να είσαι υπομονή και όλα καλά θα είναι...την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🌻🌼

      Διαγραφή
  3. Συγγνώμη, η Κατερίνα είναι στη φωτογραφία; 🙄 Προς στιγμή νόμιζα ότι είναι η εγγονή σου. Τι φίλτρο πίνετε εκεί πέρα, βρε Ρούλα μου, κι έχετε σταματήσει το χρόνο;
    Λοιπόν, το Μαρόκο είναι απ' τις χώρες που θέλω να πάω. Μέχρι Τυνησία αξιώθηκα, αλλά ξέρω ότι το Μαρόκο δεν συγκρίνεται, είναι κοσμοπολίτικο και με περισσότερα αξιοθέατα. Το "ρεπορτάζ" σου το επιβεβαιώνει. Πανέμορφες εικόνες και έντονα χρώματα που λατρεύω. Ευχαριστούμε για το μίνι-ταξιδάκι που μας πήγες, έστω και με τη φαντασία μας, πετάξαμε για λίγο πάνω απ' τις έγνοιες.
    Φιλί γλυκό και καλή εβδομάδα να έχεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι η Κατερίνα μου είναι...είδες Κανελλάκι μου; μάλλον το νερό τση Κρήτης δεν κατέχω ήντα έχει και κάνει τα μαγικά του...και την Χριστίνα μου που την γνώρισες ε; ακόμα πιο μικρή δείχνει.🤣
      Τυνησία είχανε πάει και εκείνες άλλη φορά, αλλά και στο Μαρόκο. Όσες φορές και να πας όλο και κάτι θα δεις που θα σε γοητεύσει τόσο πολύ που θα θέλεις να ξαναπάς.
      Ωραιες εμπειρίες ζωής αγάπη μου και χαίρομαι που τις κάνουν τα παιδιά μου.
      Και εγω ξετρελάθηκα με τις φωτογραφίες που μου είχε στείλει, με τα χρώματα...όταν η τεχνολογία θα ξεφύγει,
      θα μπορούνε να νιώθουν και τις μυρωδιές...😮
      Να περνάς όμορφα όσο μπορείς Κανελλάκι μου...καλό σου ξημέρωμα...🌙 αγκαλιά και φιλί στέλνω 🧡🤗 Σ.Λ.

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένη μου φίλη, Ρούλα μου, καλησπέρα σου.
    Σήμερα πήγαμε ταξίδι. Και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα όμορφη χώρα, το Μαρόκο, με πολλούς "οπαδούς" για την ιστορία, τη φύση, την ομορφιά της. Σε ευχαριστούμε για την περιπλάνηση, την ξενάγηση, τις ωραίες εικόνες και τις στιγμές, που μοιράστηκες μαζί μας. Μάς έφτιαξες τη μέρα καλή μου φίλη.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι λίγο είπα να ξεφύγουμε με μερικές φωτογραφίες που κάνουν την φαντασία μας να καλπάζει, αφού είναι πιά δύσκολα, εως ακατόρθωτο (για μας προσωπικά το λέω) να πάμε τόσο ΄μακρινό ταξίδι και μάλιστα σε χώρες που
      αφήνουν το μυστήριο και την ομορφιά τους, να κεντρίζει το ενδιαφέρον μας... Ταξιδεύουμε ακόμα και μέσα από τις φωτογραφίες.
      Είμαι της άποψης και το λέω στα παιδιά μου , αν μπορούν να μην χάνουν την ευκαιρία για ένα ακόμα ταξίδι...
      Ευχομαι να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς περισσότερο, καλό απόγευμα! 🌼🌻

      Διαγραφή
  5. Δεν υπάρχει πιο ξεχωριστό,απο το να απολαμβάνεις,
    την Κατερίνα σου,σε τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αξίδι αναψυχής..
      Συγνώμη,Σμαραγδάκι,αλλά ο μπλόγκερ είναι.. αυτός που είναι..

      Καλή επιστροφή στην Κατερίνα σου..
      Οσο για εμάς.. φύγαμε για Μαρόκο.. εδώ και τώρα.. Τα λόγια είναι όντως περιττά..

      Σε φιλώ, καλή μου..
      λ.


      Σε φιλώ

      Διαγραφή
    2. Ποια είσαι καλή μου και σε βγάζει ανώνυμη;
      Θα συμφωνήσω πως είναι ξεχωριστό να μπορούν να κάνουν τα παιδιά μας αυτό που αγαπάνε, γιατί το απολαμβάνουν πρώτα και μετά από χρόνια, θα ανοίγουν το μπαουλάκι
      των αναμνήσεων μέσα από τις φωτογραφίες των ταξιδιών που έχουν κάνει στην ζωή τους!
      Στο Μαρόκο έχουν πάει πριν ένα μήνα, αλλά εγώ τώρα βρήκα την ευκαιρία να βάλω τις φωτογραφίες...
      Να περνας όμορφα με ότι κάνεις...αν δεις την απάντηση γράψε μου πια είσαι πλίζζζ! φιλιααα! 😘🌺

      Διαγραφή
  6. Μας ταξίδεψες Ρούλα μου και το είχα πολύ ανάγκη.....Μαγευτικό το Μαρόκο....εύχομαι τα κορ΄ιτσια να απολαμβά;νουν τα ταξίδια τους, εγώ πιά μέσα από εικόνες....αλλά τις χαίρομαι πραγματικά....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαύδια μου πόσο σε καταλαβαίνω να ήξερες! το ίδιο αισθανόμουν και εγώ, γιατί μόνο μέσα απο φωτογραφίες και εικόνες ταξιδεύουμε με τα φτερά της σκέψης πια, βλέποντας όμορφα μαγευτικά μέρη 😊.
      Ευτυχώς που τα παιδιά μας έχουν μπροστά τους χρόνο να κάνουν ταξίδια και μέσα από αυτά και εμείς φίλη μου.
      Σήμερα συγκεκριμενα σε είχα στην σκέψη μου και χάρηκα πολύ που σε είδα εδώ...αυτόν το καιρό δεν έχω καθόλου χρόνο είμαι φουλ τάιμ που λένε... θα τα πούμε κάποια στιγμή να περνάς όμορφα καλο σου βράδυ Κλαύδια μου την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🌻🌼

      Διαγραφή
  7. Τυχερούλααα!!! Για μας Ρούλα μου " φάτε μάτια ψάρια" Ευτυχώς ταξιδεύουν οι φίλοι (blog) και απολαμβάνουμε και μεις ομορφιές. Να είναι καλά το κορίτσι σου! Και συ να μας ταξιδεύεις με όμορφες φωτογραφίες!
    Φιλιά πολλά Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα ευτυχώς που μπορούν εκείνα να ταξιδεύουν Αννίκα μου γιατί όπως κατάλαβες μια από τα ίδια και εμείς, μόνο από φωτογραφίες και από τις περιγραφές πια ταξιδεύουμε...Ένα μπλόκ που εκτός από τις φωτογραφίες κάνει και παρα πολύ όμορφη και εξαιρετική ξενάγηση στην κάθε φωτογραφία ξεχωριστά, είναι το μπλοκ της Μαγδας... http://magdax.blogspot.com/
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Αννίκα μου καλό βράδυ να έχεις την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🌻🌼



      Διαγραφή
  8. Τυχερές που έχουν καθιερώσει να κάνουν ένα ταξίδι γυναικοπαρέας !!!
    Κι εγώ λατρεύω τα ταξίδια, Μαρόκο δεν έχω πάει και ευχαριστήθηκα έστω φωτογραφικά..
    Να είναι καλά και να απολαμβάνει τα ταξίδια της κι εσύ να μας ανεβάζεις υλικό
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις τι ωραία που περνάνε τα κορίτσια Ράνια μου και να σκεφτείς ότι όλες έχουν γίνει γιαγιάδες μαζί με την κόρη μου ... 😊κάνουν αυτήν την παρέα από ελεύθερες και θα το συνεχίσουν όσο πάει...
      Με τα ταξίδια και εγώ μαζί σου τα λατρεύω φίλη μου. Τώρα που δεν μπορώ πιά το κάνω μέσα από φωτογραφίες.
      Το Μαρόκο πράγματι είναι από τις χώρες που όλοι μας θα θέλαμε να πάμε, αφού μαγεύουν τον επισκέπτη τους,
      με τις ομορφιες τους!
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Ράνια μου την αγάπη μου φιλιαααα!🧡🌻🌼

      Διαγραφή
  9. Αααα, τί μου θύμησε αυτή η ανάρτησή σου, Ρούλα μου!!!! Πήγα κι εγώ μιά φορά στο Μαρόκο, για κάποιο συνέδριο, αλλά ώς συνήθως, μείναμε μιά-δυό μέρες παραπάνω μετά την δουλειά, για να γνωρίσουμε το μέρος και ήταν πραγματικά εντυπωσιακό! Οι φωτογραφίες της Κατερίνας σου με ξεσήκωσαν να ανατρέξω στις δικές μου από εκείνο το ταξίδι.
    'Ισως κάποια στιγμή καταφέρω να κάνω μια σειρά αναρτήσεων με φωτογραφίες από τα δικά μου ταξίδια, όπως το ήθελα εδώ και χρόνια!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτες οι χώρες Μαρόκο , Τυνήσια ,Αίγυπτος, είναι οι χώρες που με μαγεύουν Μαριάννα μου και που θα ήθελα να είχα πάει όταν είχα τα νιάτα μου τώρα το έχασα το τραίνο, αλλά ευτυχώς πάει η Κατερίνα μου και μέσα από εκεινη , τις φωτογραφίες της και τις διηγήσεις της, μπορώ να ταξιδεύω νοητά παντού.😊
      Να το κάνεις αυτό Μαριάννα μου θα έχει ενδιαφέρον να μας ξεναγήσεις σε μέρη που έχεις πάει...γενικά τα ταξίδια είναι η ομορφιά των ματιών μας!
      Ενα μπλοκ πολύ ενδιαφέρον που κάνει αναρτήσεις μόνο από ταξίδια εδώ http://magdax.blogspot.com/
      με εξαιρετικές ξεναγήσεις! αν δεν το ξέρεις πραγματικά θα το λατρέψεις.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου καλό σου βράδυ...φιλιααα!🧡🌻🌼

      Διαγραφή
  10. Τέλειο μέρος για διακοπές ακόμα και τώρα την Άνοιξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τηνε ναι Νατάσσα μου πράγματι θα ήθελα να μπορούσα να πήγαινα και εγώ ...είναι πολύ όμορφος τόπος για να κάνεις διακοπές. Σου εύχομαι να πας κάποτε αν σου αρέσουν οι χώρες αυτές. Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ φιλιααα! 🌻🌼

      Διαγραφή
  11. Εντάξει βρε Σμαράγδι μας, πάρε ένα σφυρί, και χτύπα μας, εκεί που πονάμε! 🤣 Επειδή έχω πάει στο Μαρόκο όμως, και δεν ήταν μόνο ένα από τα πιο όμορφα μέρη που έχω δει, αλλά και που πέρασα πάρα πολύ όμορφα, άντε, σε συγχωρώ! 😊 Αλλά όπως ξέρεις, πάντα ζηλεύω τα ταξίδια, όσα κι αν έχω κάνει. Υπέροχες φωτογραφίες, με υπέροχη αύρα, με υπέροχη κόρη! 🧡 Στείλε της την "συναδελφική" μου αλληλεγγύη και.. αγωνιστικούς χαιρετισμούς! Πολλά φιλιά! 🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πετρίνα μου, εσένα σκεφτόμουν όταν αποφάσισα να κάνω αυτήν την ανάρτηση και το ταξίδι σου στο Μαρόκο.😊 Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα...έτσι δεν λένε για όποιον δεν κάνει στα νιάτα του αυτό που θέλει; π.χ. ταξίδια; Τότε όμως είχαμε άλλες προτεραιότητες επιβίωση, σπίτια για τις κόρες, γάμους και πάει λέγοντας...άλλες εποχές τότε.
    Τα παιδιά μας ζούνε ευτυχώς σε πολύ καλύτερες συνθήκες, οπότε τα ταξίδια , μπορούν να είναι μέρος της ζωή τους.
    Η παρότρυνση δική μου από μικρές...να μην αφήνετε όταν σας δίνονται οι ευκαιρίες να ταξιδεύετε, τα ταξίδια είναι εμπειρίες ανεπανάληπτες.
    Και το καλύτερο, δεν σου το είπα, όλες οι φίλες και οι τέσσερις είναι γιαγιάδες.🤣 Θα της δώσω τους χαιρετισμούς σου
    Καλά ταξίδια η ευχή μου Πέτρίνα μου την αγάπη μου φιλιαααα 🧡🤗🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πονεμένη ιστορία τα ταξίδια Ρούλα μου.
    Μας αρέσουν πολύ, αλλά όλο και τα λιγοστεύουμε για πολλούς και διάφορους λόγους.
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτές τις ωραίες φωτογραφίες.
    Να είναι καλά τα παιδιά μας που ταξιδεύουν και βλέπουμε κι εμείς ωραίες εικόνες.
    Φιλιά πολλά και στο κοριτσάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφο που δείχνει το Μαρόκο. σε ευχαριστούμε που μας το έδειξες μέσα από τις φωτογραφίες της κορούλας σου.
    Να 'ναι γερή, να ταξιδέψει σε αμέτρητους προορισμούς και εσύ να 'σαι γερή να την καμαρώνεις.
    Καλό βράδυ Σμαραγδένια μου.
    Πολλές ευχές για την γιορτή της μητέρας αύριο :)
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χάρη στην Κατερίνα σου και σε σένα απολαύσαμε ένα πολύχρωμο ταξίδι Σμαραγδάκι μου!! Αυτό μου έμεινε εμένα. Τα πολλά και ζωηρά χρώματα. Είμαι καλά και χαίρομαι που είσαι κι εσύ καλά! Πολλά φιλιά με πολλή αγάπη για το νοιάξιμό σου φιλενάδα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή