Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2023

ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ...

 Από τον τίτλο και μόνο, θα καταλάβατε γιατί θα μιλήσουμε σήμερα...

Χα...χα...σαν να πρόκειται να κάνω διάλεξη μιλάω... μην φοβάστε δεν θα το προσπαθήσω, άλλωστε με τι προσόντα! 😊

Το ότι μου αρέσει να διαβάζω το ξέρετε όλοι. Το διάβασμα για μένα είναι το φαγητό του μυαλού...

Πάντα προσπαθώ να ξεκλέψω χρόνο για διάβασμα, μέσα στις τόσες ασχολίες του σπιτιού που έχει η κάθε μια από εμάς. Προσπαθώ, να δίνω στον εαυτό μου μισή ώρα το πρωί, λίγο πριν να ξυπνήσουν οι γύρω μου και μισή ώρα το βράδυ λίγο πριν τον ύπνο.

Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι για αγορά βιβλίων έβγαλα κάρτα δανεισμού, από την Βικελαία δημοτική βιβλιοθήκη του Ηρακλείου.

Επίσης μου πρότεινε και η φίλη μας Μια Πέτρα την σελίδα metabook.gr. όπου μπορούμε να αγοράσουμε με λίγα ευρώ διαβασμένα βιβλία...μια πολύ καλή ευκαιρία για όσους αγαπάμε το διάβασμα. 

Οπότε καταλάβατε πως για μια ακόμη φορά η ανάρτηση  έχει θέμα το βιβλίο.

Τα δυο πρώτα που δανείστηκα από την βιβλιοθήκη, ήταν το ένα..


Στο οπισθόφυλλο μπορείτε να διαβάσετε την περίληψη...
 


Το δεύτερο είναι το...



Το οπισθόφυλλο θα σας έδινε  μια γεύση για το τι πραγματεύεται το θέμα του, αλλά η φωτογραφία που έβγαλα ήταν θολή και επειδή τα είχα επιστρέψει δεν είχα την δυνατότητα να βγάλω άλλη. Το είδα μετά.

Και τα δυο πάντως, είχαν να κάνουν με την απαξίωση της γυναικείας ζωής.

 Το πρώτο στον σκοταδισμό της ιεράς εξέτασης καιρό της Αναγέννησης με θύματα τις γυναίκες που έκαιγαν στην πυρά σαν μάγισσες και το δεύτερο, διαδραματίζονταν στο Πακιστάν στην   Λαχώρη, μια   ιστορία πέντε φίλων η μία ήταν γυναίκα και το πως κατέληξε ο καθένας στην ζωή του, αλλά  και με το ξεκίνημα των  φανατισμένων τζιχάντ και τις θρησκευτικές  απόψεις του Ισλάμ.

Το δεύτερο ήταν κάπως κουραστικό...

Αυτά είχα να σας πω αυτήν την φορά, ελπίζω να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να κάνετε αυτό που αγαπάτε και  μην ξεχνάτε, πως, ένα χαμόγελο υπάρχουν πάντα αφορμές να το χαρίσουμε. Θα μας επιστραφεί οπωσδήποτε! 

Χρόνια πολλά σε όσες φίλες γιορτάζουν αύριο, να σας χαιρόμαστε!

Σας αφήνω με ένα όμορφο  ηλιοβασίλεμα από αυτά που απολαμβάνω καθημερινά.


Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι...🏊‍♀️🍉

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.






14 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρούλα μου, που βρίσκεις αναγνώσματα που σίγουρα πολλά προσφέρουν και πάνω απ' όλα χαλάρωση!
    Καλή Παναγιά για αύριο με αγάπη, φως και χαρά στις καρδιές μας!
    Τα ΑΦιλάκια χαμογελαστά και πολύ χαρούμενα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ χαρούμενη που πήγα στην δανειστική βιβλιοθήκη Στεφανία μου...μπορεί στην αρχή να μην ξέρω τι θα επιλέξω να διαβάσω , αφού μόνο από τον τίτλο το κάνω προς το παρόν, αλλά σιγά σιγά θα μάθω να κάνω τις επιλογές μου.
      Είναι μια λύση για όσους δεν μπορούν πια να αγοράζουν βιβλία.
      Αλλη μια επιλογή είναι το metabook.gr που μου έχει προτείνει η φίλη μας η Πέτρα, βιβλία σε πολύ χαμηλές τιμές.
      Ευκαιρίες για διάβασμα φίλη μου να περνας καλά με ότι κάνεις...καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι. με αγάπη φιλιααα 🧡😘

      Διαγραφή
  2. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, αγαπημένη μου φίλη. Το διάβασμα είναι μια θαυμάσια καταφυγή και ειδικά μέσα στο καλοκαίρι. Οι δε επιλογές σου είναι ξεχωριστές. Να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς το διάβασμα είναι, όταν βρίσκεις καιρό να το κάνεις, ταξίδια που σε παρασέρνουν μέσα από τους ήρωές του, στις περιπέτειες και στα συναισθήματα τους.
      Είναι αυτά που σου κρατούν συντροφιά όταν την χρειάζεσαι στις μοναχικές ώρες σου.
      Με την εγγραφή μου στην δανειστική βιβλιοθήκη νομίζω ότι θα μάθω να επιλέγω κι όλας. Προς το παρόν παίρνω αυτά που ο τίτλος του μου κεντρίζει το ενδιαφέρον...
      Σε ευχαριστώ πολύ να περνάς και εσύ όπως αγαπάς καλύτερα. Καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι. 🍉🍺🍨

      Διαγραφή
  3. Η καλύτερη συντροφιά τα βιβλία Ρούλα μου!
    Κάποτε διάβαζα πιο πολύ.
    Τώρα παρασύρομαι εύκολα στο διαδίκτυο με τις κατασκευές και χάνω το χρόνο μου.
    Καλά να περάσετε το υπόλοιπο καλοκαίρι.
    Φιλιά πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις Ρένα μου πως εγω βρίσκω χρόνο για να διαβάσω, απλά έχω βάλει πρόγραμμα να έχω μισή ώρα το πρωί πριν σηκωθεί ο δικός μου και το βράδυ λίγο πριν κοιμηθώ μισή ώρα... όλες οι άλλες ώρες τις μέρας είναι ακατάλληλες για διάβασμα...🤔, όταν μένεις διπλά και κοντά με τα παιδιά...Εσύ με καταλαβαίνεις απόλυτα φιλενάδα.😊
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι να έχουμε όσο κρατήσει... να περνάτε όμορφα ωστόσο...την αγάπη μου φιλιααα 🧡😘

      Διαγραφή
  4. Πολύ με ενδιαφέρουν τα βιβλία που στηλιτεύουν την απαξίωση των γυναικών ανά τους αιώνες. Θα μου πεις ακόμα και σήμερα τις δολοφονούν και τις κακοποιούν Σμαραγδάκι μου και σκέφτομαι, πως πρέπει να τις φοβούνται πολύ για να μην σταματάει αυτός ο διωγμός. Πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή σου.
    Καλό καλοκαίρι, όσο απόμεινε, σου εύχομαι και καλή συνέχεια στα αναγνώσματά σου.
    Σε φιλώ γλυκά με πολλή αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα Μαρία μου και από ότι έχω καταλάβει στα περισσότερα βιβλία υπάρχει αυτή η απαξίωση στις γυναίκες και δυστυχώς συνεχίζεται μέχρι σήμερα και στην πραγματικότητα, στο έτος 2023...πόσες γυναικοκτονίες ακούμε!
      Ακριβώς όπως το λες μας φοβούνται, ...αιώνες κρατάει αυτός ο διωγμός. Μεγάλο και άλυτο θέμα φίλη μου.
      Είναι η πρωτη φορά που δανείζομαι βιβλία και δεν έχω μάθει ακόμα να κάνω τις επιλογές μου, όμως σιγά σιγά θα μάθω να το κάνω...σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή.
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι όσο κρατήσει ακόμα, να περνάς όμορφα Μαρία μου. Την αγάπη μου φιλιααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  5. Πόσο όμορφη συντροφιά τα βιβλία Ρούλα μου, κι εγώ τα λατρεύω !!!!
    Καλό αποκαλόκαιρο να έχουμε και ναι να κάνουμε ότι αγαπάμε και να αγαπάμε ότι κάνουμε !!!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ράνια μου το βιβλίο είναι ο σύντροφος, που μας παίρνει από το χέρι και μας ταξιδεύει στα δικά του μονοπάτια...
      Με τον δανεισμό νομίζω ότι βρήκα την λύση στο να διαβάζω , γιατί η αγορά τους τώρα είναι λίγο δύσκολη, και για μένα ήταν η διέξοδος.
      Υπάρχει όπως έγραψα και πιο πάνω και το metabook.gr που με λίγα χρήματα προμηθεύεσαι βιβλία.
      Την πρόταση αυτή μου την πρότεινε η φίλη μας η Πέτρα.
      Να περνάς όμορφα καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι Ράνια μου και πολύ ωραίος ο επίλογος σου...θα συμφωνήσω απόλυτα...την αγάπη μου φιλιάααα και έξτρα στην κουκλίτσα σας 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  6. Σε θαυμάζω που διαρκώς ψάχνεσαι, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Και σιγά μου σου ξέφευγε η δανειστική βιβλιοθήκη, που είναι πολύ της μόδας σήμερα. Επίσης, όλοι οι μεγάλοι εκδοτικοί πλέον, έχουν και την επιλογή "Χρησιμοποιημένο" και τα προσφέρουν σε πολύ δελεαστικές τιμές. Και είναι σε άριστη κατάσταση, για να ξέρεις.
    Καλή συνέχεια στις βιβλιο-αναζητήσεις σου, Ρούλα μου αγαπημένη ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Κανελλάκι μου ότι έχω το κουσούρι να ψάχνω γενικώς και να μαθαίνω για οτιδήποτε μου κεντρίζει το ενδιαφέρον 🤣.
      Επειδή δεν είμαι ακόμα στη θέση να ξέρω τι να αναζητήσω από βιβλία που δανείζομαι, μου έχουν γράψει μια λίστα τα εγγόνια αν υπάρχουν να τα διαβάσω και χαίρομαι πολύ που θα έχω και τις άλλες επιλογές που μου προτείνεις αγάπη μου.
      Ασχετο αν οι ώρες μου είναι τόσο λίγες για διάβασμα, μισή ώρα πριν να ξυπνήσουν το πρωί και μισή το βράδυ πριν τον ύπνο...😊 είναι αυτή η ώρα που ξεκουράζω σώμα και μυαλό...
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι με το καλό να περάσει...
      Νοερά στέλνω αγκαλιά και φιλί.🤗 😘 Σ.Λ.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ

      Διαγραφή
  7. Ρουλίτσα μου πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή σου, τόσο εγώ όσο και η κόρη μου είμαστε...βιβλιοφάγοι και πάντα μας συντροφεύει ένα βιβλίο έστω και λίγο κάθε μέρα.
    Πολύ καλά έκανες όσον αφορά τη δανειστική βιβλιοθήκη, είναι ευκαιρία να διαδίδονται τα καλά βιβλία σε πολλούς αναγνώστες. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου ωραία είναι να διαβάζεις και εμένα μου αρέσει πολύ, αλλά είναι δύσκολο λίγο να αγοράζουμε βιβλία πια..
      Αν και υπάρχει όπως μου είπε μια φίλη και το .metabook.gr για πολύ φτηνά βιβλία, αλλά και η επιλογή της δανειστικής βιβλιοθήκης είναι μια λύση και αυτή.
      Οτι μας βολεύει φίλη μου να κάνουμε...
      Να περνάς όμορφα και εσύ σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα καλό σου ξημέρωμα🌙 φιλιααα! 🤗

      Διαγραφή