Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 22 Απριλίου 2024

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΈΣΑ...ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΟΥ !

 Το καλύτερο κατά την γνώμη μου, που μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για τον εαυτό του όσο είναι νέος και μπορεί,  είναι να ταξιδεύει. 

Θα μου πεις δεν είναι εύκολο με τις σημερινές συνθήκες και θα συμφωνήσω.

Όμως, αν αυτό το βάζουμε στόχο να κάνουμε έστω και ένα ταξίδι τον χρόνο, θα είναι μέσα στις αποσκευές της μνήμης μας, όταν θα μεγαλώσουμε και δεν θα μπορούμε λόγο ηλικίας και όχι μόνο, να το κάνουμε πια, προτρέπω τα παιδιά μου να το κάνουν τώρα που μπορούν.

Θα μου πείτε γιατί δεν μπορείτε να το κάνετε και εσείς; εδώ έρχονται από την άκρια του κόσμου μεγάλοι άνθρωποι ακόμα και με τα μπαστουνάκια τους. Και θα σας απαντήσω, πως  μεγαλώνοντας, μπορεί το μυαλό μας να θέλει, αλλά το σώμα δεν ακολουθεί...😉 

Οπότε όπως καταλάβατε, μέσα από τα ταξίδια των παιδιών μου θα ταξιδέψω  απολαμβάνοντας τα τοπία από τις φωτογραφίες τους από την βόρεια Ιταλία και την Βερόνα! 

Αν δεν έχετε τι να κάνετε ακολουθήστε με...😊

 Διαδρομή μέχρι τις Δολομιτικές Άλπεις, που διακρίνονται στο βάθος. 

 Ποτάμια που κυλούν νωχελικά...  

Χωριουδάκια πνιγμένα στο πράσινο.


Η αγροτική ζωή των κατοίκων, στις παρυφές των Άλπεων...

Δέντρα φυτεμένα θαρρείς επάνω σε πράσινη μοκέτα, να αγναντεύουν τις μυτερές κορφές των βουνών.  

Πηγαίνοντας  ψηλότερα, το χιόνι κάνει αισθητή την ύπαρξή του, με τα μικρά ξύλινα σπιτάκια να περιμένουν τους επισκέπτες τους!  


Κατεβαίνοντας στην Βερόνα...

Καταπληκτικά τοπία... 

Νομίζεις ότι ζεις σε άλλο αιώνα!

Η Ponte pietra η όμορφη πέτρινη γέφυρα πάνω από τον ποταμό  Αdige...

       
Το περίφημο μπαλκόνι...

Σας άφησα το καλύτερο για το τέλος, το πιάσιμο του στήθους της Ιουλιέτας για γούρι λένε! 😊

Μια μικρή βόλτα ήταν έτσι για να καλωσορίσουμε την εβδομάδα...

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να αγαπάτε και να προσέχετε τον εαυτό σας και τους γύρω σας και μην ξεχνάτε,  πως η πιο όμορφη καλημέρα λέγεται με ένα χαμόγελο παρέα!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!  






26 σχόλια:

  1. Σε ακολούθησα βεβαίως βεβαίως με πολύ χαρά και απόλαυσα τις φωτογραφίες.
    Ταξίδεψα κι εγώ μέσα απ τα παιδιά σου και σας ευχαριστώ.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου χαίρομαι που συνταξιδέψαμε έστω και νοερά...Να είναι καλά τα παιδιά όλων μας να ταξιδεύουν εκείνα και να χαιρόμαστε εμείς μέσα από τις φωτογραφίες τους μέρη που δεν θα μπορέσουμε να πάμε. Η μεγάλη μου κόρη το κάνουν αυτό με τις φίλες της κάθε χρόνο!
      Τα ταξίδια είναι εμπειρίες ζωής φιλενάδα...να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Καλή εβδομάδα Ράνια μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  2. Την χάρηκα την ανάρτηση σου, Ρούλα μου και οι λόγοι είναι πολλοί! Ο πρώτος είναι πως την έχω επισκεφτεί την Βερόνα πριν πολλά χρόνια και οι φωτό των παιδιών σου, μου την ξαναθύμισαν! Ο δεύτερος λόγος είναι πως έχω καιρό να ταξιδέψω, έτσι χαίρομαι το μοίρασμα ταξιδιών και ο τρίτος λόγος, ταξιδεύω νοερά με τον μικρό μου γιο που λόγω δουλειάς γυρίζει όλο τον πλανήτη!
    Καλή φωτεινή και χαρούμενη βδομάδα να έχουμε με πολλά ΑΦιλάκια αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου λες τώρα Στεφανία μου! από τις φωτογραφίες είδα ότι πράγματι είναι από ωραία μέρη της Ιταλίας είναι και η Βερόνα και όχι μόνο, όπως και οι χιονισμένες βουνοκορφές των Δολομιτικών Αλπεων...
      Τα ταξίδια γεμίζουν με όμορφες στιγμές αναμνήσεων το ντουλαπάκι του μυαλού μας!
      Λατρεύω να ταξιδεύω και το κάνω ποια μέσα απο τις φωτογραφίες των παιδιών μου ...άσε που τρελαίνομαι με ταξιδιωτικές εκπομπές και ντοκιμαντέρ που έχουν σχέση με χώρες και τα τοπία τους.
      Αχ ομορφιές που έχει αυτός ο πλανήτης μας!
      Καλή εβδομάδα σου εύχομαι φίλη μου με τα καλύτερα της να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  3. Nα περνάτε όμορφα αγαπημένη, απολαυστικότατες οι λήψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου να είσαι καλά να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις.
      Καλή εβδομάδα και καλό ξημέρωμα να έχεις. φιλιαααα! 😘 😊

      Διαγραφή
  4. Σμαραγδάκι μου τι όμορφο παράθυρο είναι αυτό, γέμισαν τα μάτια μου ομορφιά με τις ορχιδέες και το κίτρινο λουλούδι τί είναι; Και ναι, σου ευχήθηκα κι εγώ (παρ' ότι μέσα Απρίλη) "Καλή άνοιξη!", το άκουσες;

    Και τι όμορφο ξεκίνημα της εβδομάδας ταξιδεύοντας... σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες τις λήψεις των παιδιών σου! Με ξεσήκωσες! Μου αρέσουν τα ταξίδια τό ο ο σο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια την άκουσα την ευχή κοπέλα μου με το καναρινί φόρεμα... οι ευχές είναι καλοδεχούμενες ολόκληρη την Άνοιξη...χαίρομαι που σου άρεσαν τα καμάρια μου (οι ορχιδέες μου) τις έχω χρόνια και μου ανθίζουν κάθε χρόνο... και το κίτρινο λουλούδι ορχιδέα είναι.
      Όσο για τα ταξίδια και εγώ τα λατρεύω, αλλά τώρα είναι λίγο δύσκολα για μας, οπότε προτρέπω να πηγαίνουν τα παιδιά μας όποτε μπορούν και μέσα από εκείνα και τις φωτογραφίες τους ταξιδεύουμε και εμείς νοερά!!
      Να περνάς και εσύ όμορφα με ότι κάνεις στην ζωή σου! καλό σου ξημερωμα! 🤗😊🌙

      Διαγραφή
  5. Εννοείται ότι σε ακολούθησα, Ρούλα μου και σε ευχαριστώ που μάς πήρες μαζί σου σε αυτό το πανέμορφο ταξίδι. Ένα ταξίδι, που δύσκολα θα έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε. Ναι, είναι υπέροχο να μπορούμε να ταξιδέψουμε και εμείς μέσα απ' τα παιδιά μας. Αν βέβαια ταξιδεύουν και αυτά.
    Και η περιοδεία αυτή ήταν υπέροχη.
    Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κάτι όμορφο ήθελα να ξεκινήσει η εβδομάδα μας και με όμορφες εικόνες , να γλυκάνει λιγάκι το μάτι μας εστω και μέσα από φωτογραφίες...θα μου πεις μπορείς να μπεις στο You Tube και να πας σε όσα ταξίδια θέλεις. Αλλά δεν θα ακούσεις να σου τα περιγράφουν τα παιδιά σου! 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ που συνταξιδέψαμε για λίγο... επαφίομαι για την συνέχεια.
      Να είσαι καλά, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις να έχεις ένα όμορφο ξημερωμα ! 🌙

      Διαγραφή
  6. Τέτοια ομορφιά δεν χωρά σε λέξεις Ρούλα μου! Να είναι καλά τα παιδιά να ταξιδεύουν και με τα δικά τους τα μάτια να ταξιδεύουμε και εμείς! Σ' ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!
    Φιλιά πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έίναι η σειρά τους Αννίκα μου να κάνουν τα ταξιδάκια τους και μέσα από αυτά με τις φωτογραφίες τους , να απολαμβάνουμε και εμείς όσα δεν μπορέσαμε να δούμε τον καιρό που έπρεπε, αφού είχαμε άλλες προτεραιότητες και τα λίγα που κάναμε τα κάναμε όταν είχαν τελειώσει οι προτεραιότητες μας!
      Να είσαι καλά και περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλή μου φίλη μου. Την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡 🤗

      Διαγραφή
  7. Αν δεν τα είχα επισκεφθεί ήδη, θα είχα πάθει "τσότσο" με τις φωτογραφίες, αλλά τώρα οκ χαχα! Χαίρομαι να ταξιδεύουν οι άνθρωποι (αρκεί να με παίρνουν μαζί τους..) Σε καληνυχτίζω μέσα από τις όμορφες εικόνες τών παιδιών σου, ευελπιστώντας σε ένα επόμενο ταξίδι μου, και ευχόμενη πολλά ακόμα ταξίδια για εκείνα..! 🎁😘🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. .το είχα ψυχανεμιστεί ότι μπορεί να είχες πάει...τι τόσα ταξίδια έχεις κάνει και θα άφηνες την Βερόνα; 😉 να κάνεις και άλλα τόσα και όσα μπορείς περισσότερα...
      Και εγώ το ίδιο τους λέω να με βάζουν στην τσέπη τους και να με παίρνουν μαζί τους 🤣 Αλλιώς τι Τοξοτίνα θα ήμουν ε; 😉
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και αντεύχομαι Πετρίνα μου μια από ίδια και σε σένα...την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  8. Ωραία μέρη και χαίρομαι που τα παιδιά σου τα επισκέφθηκαν. Ωραίες φωτογραφίες. Να κάνεις καλά ταξίδια μέσα από τις φώτο των παιδιών σου, αλλά και ο Ευτύχης δεν σ'αφήνει παραπονεμένη.
    Καλό απόγευμα Ρούλα μου
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα πια ταξιδεύουν εκείνα για μας Αννιώ μου και χαίρομαι που μέσα από αυτά και τις φωτογραφίες τους
      κάνουμε και εμείς νοερά τα ταξίδια μας... ναι έρχεται και αυτός ο καιρός όταν μεγαλώνεις...
      Εχουμε κάνει και εμείς τα ταξιδάκια μας και αυτά θα είναι οι ωραίες στιγμές που θα θυμόμαστε.
      Και εννοείτε ότι δεν χάνουμε τον Ευτύχη και ότι ταξιδιωτικές εκπομπές υπάρχουν🤣 το χούι δεν κόβεται φίλη μου!
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  9. Πωπω τί ομορφιά Ρούλα μου!
    Κι εμείς έχουμε πολύ καιρό να ταξιδέψουμε και λαχταρώ.
    Ζηλεύω αυτή την καθαρή φύση, αισθάνθηκα μέχρι και τον δροσερό αέρα από τις Άλπεις.
    Πρέπει να προγραμματίσουμε ένα ταξιδάκι όσο βαστανε ακόμα τα πόδια μας.
    Να είστε καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτές τις ομορφιές είναι τα ταξίδια Ρένα μου και βέβαια δεν συγκρίνονται οι λίγες φωτογραφίες με το τι βλέπουν τα μάτια όταν είσαι εκεί και απολαμβάνεις αυτές τις ομορφιές από κοντά...Ποτέ δεν θα ξεχάσω τι υπέροχα τοπία είδαν τα μάτια μας όταν είχαμε πάει στην Γερμανία (το μοναδικό ταξίδι που κάναμε στο εξωτερικό ) 40 χρόνια μετά που φύγαμε από εκεί...και δεν είχαμε ιντερνετ και κινητά τότε!
      Να μην αφήνεται ευκαιρίες για ταξιδάκια φιλενάδα να πηγαίνουν χαμένες!
      Να περνάτε όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου πάντα φιλια στα κορίτσια και όλους σας! 🧡🤗

      Διαγραφή
  10. Τα λατρευω τα ταξιδια Ρουλακι μου και μακαρι να μπορουσανα ταξιδευω.Ομως χαιρομαι που τα παιδια μου μπορουν και ταξιδευουν.Ετσι γεμιζουν και τα δικα μου ματια εικονες μεσα απο τις φωτογραφιες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ εγώ; δώσε ταξιδάκι και ας φάω ψωμί κι ελιές την άλλη μέρα που λένε! Τα λατρεύω Λίτσα μου και μακάρι να μπορούσαμε να τα κάναμε ακόμα, αλλά είναι δύσκολα από πολλές απόψεις ποια και μια από αυτές είναι η ηλικία...😉 Αυτό κάνουμε και εμείς με τα παιδιά μας...απολαυμβάνουμε μέσα από τις φωτογραφίες τους νοερά τα ταξίδια τους. Να περνάς καλά με ότι κάνεις θα τα πούμε φιλεναδα! την αγάπη μου φιλιάααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα καλή μου φίλη Σμαράγδα ! ;) Πολύ όμορφες φωτογραφίες με τις μοναδικές Δολομιτικές Άλπεις . Σμαράγδα χαίρομαι για σένα , γιατί το 2024 είναι δημιουτγικό για τις αναρτήσεις σου !! Μπράβο !! Εύχομαι ολόψυχα υγεία , τύχη , δύναμη σε σένα και την αγαπημένη οικογένεια σου να ζ'ησετε και να πραγματοποιήσετε τα όνειρά σας <3 <3 . Καλή μαγική Άνοιξη !! Φιλιά ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω!!! Καλώς την μου! Κούλα μου τώρα συνειδητοποίησα πόσο καιρό έχουμε να τα πούμε...Ποτέ δεν είναι αργά όμως και ευτυχώς που υπάρχουν γραμμένα εκεί και μας περιμένουν να τα διαβάσουμε οι αναρτήσεις !
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου και που πέρασες και τα είπαμε.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις... έχω χάσει πολλές αναρτήσεις σου και σίγουρα θα περάσω να τα πούμε θα έχω να μάθω πολλά! Σου εύχομαι ένα όμορφο βράδυ! 😊🌙

      Διαγραφή
  12. Μια ωραία βόλτα στον ρομαντισμό μου χάρισες Σμαραγδάκι μου, έτσι για κλείσει όμορφα η εβδομάδα μου.
    "Με τα ταξίδια διπλασιάζεται ο χρόνος", μου είπε κάποτε ένας ηλικιωμένος συγγενής μου που είχε καταφέρει να γυρίσει όλο τον κόσμο. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ αλλά δεν κατάφερα να κάνω όσα ονειρεύτηκα. Ευτυχώς που έχουμε την φαντασία, λέω για να παρηγορούμαι χαχα.
    Σ' ευχαριστώ για την βόλτα Σμαραγδάκι μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά από μένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις οι παλιοί (για μένα το λέω που είμαι πολύ παλιά 😊) Μαρία μου νομίζω ότι όλοι μας έχουμε μέσα μας μια δόση ρομαντισμού και αυτό κάνει λίγο πιο όμορφη την ζωή μας...γιατί τι θα ήταν η αγάπη χωρίς τον ρομαντισμό; Χωρίς να μας συνεπαίρνει μια όμορφη εικόνα, ένα ηλιοβασίλεμα!
      Αν καταφέρναμε να ΄εχουμε κάνει όσα ονειρευόμασταν, θα είμασταν όλοι μας πολύ ευτυχισμένοι Μαρία μου, αλλά δεν ξέρω αν και με αυτό θα είμασταν ευχαριστημένοι, αφού ο άνθρωπος όλο και κάτι θέλει πάντα ε; 😊
      Δεν έχω κάνει πολλά ταξίδια στη ζωή μου, και τώρα που είναι δύσκολα να ταξιδέψω, το κάνω νοερά μέσα απο τις φωτογραφίες των παιδιών μου., βάζοντας και εγώ την φαντασία μου να ταξιδεύει...
      Σε ευχαριστώ πολύ που έγινες συνοδοιπόρος μου Μαρία μου...
      Να είσαι καλά να περνάς ωραία με ότι κάνεις και να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  13. ΄Εστω και μέσα απ' τα μάτια των παιδιών, ταξίδεψες κι εσύ και μας πήρες συνεπιβάτες σ' αυτή την πανέμορφη διαδρομή. Δεν έχω επισκεφτεί παρά μόνο την Νότια Ιταλία και την Ρώμη κι έτσι έκανα ένα σύντομο τουρ πιο βόρεια. Πανέμορφα τοπία! Εύχομαι να είστε πάντα καλά και να περιπλανιέστε νοερά στα ταξίδια των παιδιών. Η δική τους χαρά άλλωστε, είναι και δική μας. Και ό,τι ζουν, το ζούμε κι εμείς μέσα απ' αυτά.
    Φιλιά πολλά και ταξιδιάρικα, Ρουλάκι μου 🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε τυχεροί που τα παιδιά μας έχουν αυτήν την πολυτέλεια προς το παρόν Κανελλάκι μου να ταξιδεύουν, (γιατί δεν βλέπω να το κάνουν για πολύ καιρό ακόμα έτσι πως πάνε τα πράγματα αγάπη μου)και έτσι γινόμαστε με λίγη φαντασία συνταξιδιώτες τους και κατα επέκταση και εσείς μαζί μας, αφού ήθελα να μοιραστώ αυτές τις όμορφες εικόνες μαζί σας Κανελλάκι μου
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου μου να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, μαζί με την αγάπη μου ΣΛ. 🧡🤗

      Διαγραφή