Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΊΕΣ ΓΙΑ...ΤΟ ΠΑΡΌΝ!

Χρόνια Πολλά  φίλοι  μου Χριστός Ανέστη!

 


ΠΌΣΟ ΑΞΊΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΌΝ! 

Να αποθησαυρίζεις την κάθε στιγμή που διαθέτεις! Αυτό θα το κατορθώνεις στο έπακρο, κάθε φορά που θα μοιράζεσαι με κάποιον πολύ σημαντικό άνθρωπο. Εκείνος θα είναι οπωσδήποτε σημαντικός, γιατί ΕΣΥ τον διάλεξες να μοιραστείς μαζί του την συγκεκριμένη στιγμή.  Και να θυμάσαι: Ο χρόνος δεν περιμένει κανένα"! -Ανώνυμος.

Το ρολόι τρέχει. Κάνε σήμερα ότι καλύτερο και περισσότερο μπορείς!

 * Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΧΡΌΝΟΥ ρώτησε ένα σπουδαστή που έχασε μια χρονιά!


* Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΜΉΝΑ ρώτησε μια μάνα που είχε πρόωρη γέννα!

* Για να εκτιμήσεις την αξία ΜΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ρώτησε τον εκδότη εβδομαδιαίου περιοδικού.

* Για να εκτιμήσεις την αξία ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ρώτησε  τους ερωτευμένους που προσμένουν να συναντηθούν.

* Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΎ ρώτησε κάποιον που μόλις έχασε το τρένο.

* Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΔΕΥΕΡΟΛΈΠΤΟΥ ρώτησε κάποιον που μόλις γλύτωσε από ένα ατύχημα!

* Για να εκτιμήσεις την αξία ΕΝΟΣ ΧΙΛΙΟΣΤΟΎ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΈΠΤΟΥ ρώτησε κάποιον που κέρδισε αργυρό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς!

Όπως θα καταλάβατε φίλοι μου ακόμα μια ιστορία είναι, που δανείστηκα, από το μικρό αυτό το μικρό βιβλιαράκι...

Εδώ, θα ήθελα να σας ζητήσω συγνώμη που δεν απάντησα στα σχόλια σας στην προηγούμενη ανάρτηση μου, αφού μια ίωση και μια φαρυγγίτιδα με έριξε Πασχαλιάτικα στο κρεβάτι και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Αύριο είναι  όμως μια άλλη μέρα!
 Θα  προσπαθήσω να περάσω από εσάς να τα πούμε από εκεί!

Μέχρι την επόμενη φορά, που θα τα ξαναπούμε,  ελπίζω  να περάσατε όλοι  όμορφα το Πάσχα με τις παρέες σας και τους αγαπημένους σας.

Να είστε όλοι καλά  και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και να μην ξεχνάτε πως...μια μέρα χωρίς χαμόγελο 😊είναι μια μέρα χαμένη.

Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν σήμερα, να ευχηθώ και στους δικούς μου αγαπημένους και προπαντός στον δικό μου Γιώργο, που είναι κοντά μου και με στηρίζει 62 ολόκληρα χρόνια!😊 🤗  

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!   


       

  

15 σχόλια:

  1. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά !!!!
    Να χαίρεσαι τον Γιώργο σου και να είστε μαζί ως τα βαθιά σας γεράματα !!!
    Η ιστορία δε καταπληκτική !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Ράνια μου σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Μακάρι να γίνει η ευχή σου πραγματικότητα γιατί και όσο μεγαλώνουμε τόσο καταλαβαίνουμε πόσο σημαντική είναι η στήριξη ο ένας του άλλου!
      Και μένα με εντυπωσίασε για την πραγματικότητα του χρόνου και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας.
      Να είσαι καλά Ράνια μου και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! την αγάπη μου φιλιααααα!🧡 🤗

      Διαγραφή
  2. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ!
    Και για να εκτιμήσεις την αξία του μπλόγκινγκ, επισκέψου το σπιτικό της Ρούλας!
    Περαστικά Ρούλα μου και μην ανησυχείς εδώ είμαστε και σε περιμένουμε!
    ΑΦιλάκια πάντα με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Στεφανία μου. Το σχόλιο σου με το μπλόγκινκ με έκανε και γέλασα 🤣 χαίρομαι όταν μπορώ να να μοιράζομαι όμορφα συναισθήματα με τους φίλους.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα περαστικά , ήδη είμαι λίγο καλύτερα .
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα. την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  3. Σοφά όλα!! Εύχομαι να είσαι καλά τώρα. Χρόνια πολλά για τον άντρα σου. Να τον χαίρεσαι. Χριστός Ανέστη . Κάθε καλό στο σπιτικό σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννιώ μου είμαι λίγο καλύτερα, απλά θέλουν χρόνο αυτά και όταν είσαι σε πιο μεγάλη ηλικία όπως εγώ αργούν λίγο παραπάνω , αλλά που θα πάει θα περάσει .
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά φίλη μου και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις .
      Καλή εβδομάδα την αγάπη μου φιλιαααα 🧡🤗

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Ρούλα μου. Χριστός Ανέστη!
    Να χαίρεσαι τον Γιώργο σου, χρόνια του πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου Χρόνια πολλά, Αληθώς Ανέστη! Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου, να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου, να είναι καλά και να έχουν υγεία, το πολυτιμότερο των αγαθών φίλη μου, για όλο τον κόσμο!
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις... την αγάπη μου φιλιααα! 🧡 🤗

      Διαγραφή
  5. ΚΕΡΙΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ7 Μαΐου 2024 στις 11:43 π.μ.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ!!! Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου , για την εκτίμηση του χρόνου! Ας ζούμε την κάθε στιγμή μας με ευγνωμοσύνη και αγάπη! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΈΣΤΗ Βαρβαρούλα μου Χρόνια πολλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου στους εορτάζοντες μου, να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε το θέμα αυτό με το πως εκτιμάμε τον χρόνο μας...μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας μικρή μου.
      Να είσαι καλά και να περνας όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου πάντα φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου, Χριστός Ανέστη, κορίτσι μου και χρόνια πολλά στον αγαπημένο σου σύντροφο, με μια αγκαλιά ευχές μου.
    Δυστυχώς οι άνθρωποι, δεν δίνουμε τη δέουσα βαρύτητα στο παρόν. Στο σήμερα. Είτε μας απασχολεί το αύριο είτε μας τυραννάει το παρελθόν. Νομίζω ότι η ευτυχία βρίσκεται στις μικρές απλές στιγμές του παρόντος, για τις οποίες οφείλουμε να φροντίσουμε.
    Την καλησπέρα μου καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη χρόνια πολλά σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!
      Έτσι ακριβώς όπως το λες είναι η συμπεριφορά μας είναι απέναντι στον χρόνο, δεν του δίνουμε την πρέπουσα σημασία και όμως, όπως λέει το μικρό αυτό κείμενο, είναι αυτές οι μικρές στιγμές που του δίνουν την αξία που του πρέπει!
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ. 🌙 🌼

      Διαγραφή
  7. Αληθώς Ανέστη!!!
    Χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα Ρουλίτσα μου, να χαίρεσαι τους εορτάζοντες και τον αντρούλη σου! Πολύ ωραία όσα έγραψες για την αξία του χρόνου, γίνονται τόσα σε μια μόνο στιγμή...
    Πασχαλινά φιλάκια πολλά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου για τις όμορφες ευχές σου! Να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου με υγεία όλους!
      Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον το θέμα του χρόνου και πως το διαχειριζόμαστε και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας!
      Να είσαι καλά φίλη μου νε περνάς όμορφα με ότι κάνεις. σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες την αγάπη μου φιλιάααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  8. Περαστικούλια σου, δημιουργικό Σμαράγδι μου!
    Είσαι μέσα σε όλα, πώς να σε αφήσουν οι ιώσεις
    ήσυχη, σε ματιάζουν αφού! Και του χρόνου λοιπόν! 💚💜🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή