Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2024

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ...ΑΠΟΔΡΑΣΕΙς...

Ξέρω ξέρω πως ο τίτλος θα σας παραπέμψει και θα περιμένετε να σας περιγράψω κάποια καλοκαιρινή μου απόδραση!

Πιστέψτε με, δεν ξέρετε πόσο πολύ θα το ήθελα, όπως και πολλοί από εσάς που φέτος δεν τα καταφέραμε, ο καθένας μας για διαφορετικούς λόγους.

Ο δικός μου λόγος εκτός από το ότι είμαι ακόμη σε ανάρρωση, που αυτό προϋποθέτει, περιορισμό σε μερική απασχόληση 😉...και τι μπορείς να κάνεις όταν οι ώρες και οι μέρες σου φαίνονται ακίνητες και  δεν περνούν;

Απλούστατα σου κάνει συντροφιά ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει, όσο εσύ είσαι ακίνητη...αυτή είναι η μαγεία του διαβάσματος! 

Τα βιβλία που θα σας δείξω δεν ξέρω αν θα σας κινήσουν την περιέργεια, γιατί δεν ήταν από τα πιο χαρούμενα, αλλά ήταν αυτά που με συντρόφευσαν αυτόν το καιρό και τα ένιωσα παρέα μου.

Απλά σας τα παρουσιάζω, έτσι για να πούμε μια καλημέρα και γιατί μου λείπει και η δική σας παρέα.

Το πρώτο που ήταν δώρο από την Αριστέα  την γνωστή μας πυργοδέσποινα. Είναι η αληθινή   ιστορία ενός ανθρώπου, που γλύτωσε από τα κρεματόρια του Άουσβιτς και η θέληση του να ζήσει, που πραγματικά με συγκλόνισε. 


Το δεύτερο επίσης δικό της που το λάτρεψα γιατί είναι ένα πολύ έξυπνα γραμμένο  βιβλίο, που αποτυπώνει την σύγχρονη εποχή την ψηφιακής τεχνολογίας!

Το οπισθόφυλλο...


Και η προτροπή της...

Μου άρεσε πολύ Αριστάκι μου!!

Και ένα τρίτο που μου το έκανε δώρο η μεγάλη μου εγγονή η Βίκυ μας με τον καλό της.  Είναι ένα βιβλίο που η ιστορία του εξελίσσεται στην  βορειοανατολική  Νορβηγία το έτος 1617 την εποχή του σκοταδισμού.


Το οπισθόφυλλο για να πάρετε μια ιδέα...


Κι η αφιέρωση τους!


Τρία βιβλία που το κάθε ένα με τον τρόπο του, με ταξίδεψε σε διαφορετικούς κόσμους και εποχές!

Αυτά τα λίγα από μένα προς το παρόν, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και να ευχηθώ ένα ακόμα πιο όμορφο υπόλοιπο καλοκαιράκι. 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.



  


 

14 σχόλια:

  1. Η πιο ωραία συντροφιά τα βιβλία, πόσο μάλλον όταν πρέπει να αναρρώσουμε.
    Φαίνονται ενδιαφέροντα και τα 3 .
    Εγώ αυτή την περίοδο παίρνω εφημερίδες που έχουν βιβλία αφού είμαι εκτός ....δεν είναι άσχημα, αφού βολεύομαι έτσι. Υπομονή Ρούλα μου και θα περάσει η ταλαιπωρία σου. Σου στέλνω μια αγκαλιά και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν τον καιρό Ράνια μολυ Παρ όλο που ήταν δύσκολο ακόμα και να διαβάζω αφού τις περισσότερες ώρες είμαι ξαπλωμένη μου έκαναν συντροφιά είναι αλήθεια. Είναι πολύ καλή ιδέα αυτό με τις εφημερίδες παλιά το έκανα και εγώ. Τώρα που έχγραφτεί συνδρομητρια Στη βιβλιοθήκη του Ηρακλείου εχω και επιλογές.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αγκαλια και τα φιλιά φίλη μου ανταποδίδω να είσαι πάντα καλά ..

      Διαγραφή
  2. Τί ωραία να σ αγαπούν και να σου το δείχνουν!
    Ρουλα μου, εύχομαι να αρχίσεις τις βόλτες γρήγορα.
    Καλά τα βιβλία, αλλά χρειάζεται και το έξω.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το ρένα μου αν έχεις ανθρώπους γύρω σου και δεν είσαι μόνος σου το ξεπερνάς κάνεις υπομονή
      Αυτό κάνω και περιμένω τον καιρό να περάσει μέχρι να μπορώ να κάτσω περισσότερη ώρα είμαι ξαπλωμένη.
      Το δύσκολο σε αυτές τις καταστάσεις είναι ένα αποδεχτείς μόνη σου την ανεμπόρια που είναι το πιο δύσκολο κομμάτι.
      Περιμένω πώς και πώς να περάσει και αυτός ο μήνας και ν αρχίσω τις εξόδους...
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου αμήν και πότε παναγία μου φιλάκια πολλά την αγάπη μου.
      Όπως καταλάβεις μιλάω στο κινητό και αυτό γράφει ....

      Διαγραφή
  3. Ωραίες οι προτάσεις σου, Ρούλα μου, για να αποδράσεις από μια καθηλωτική καθημερινότητα "αλλά" ειλικρινά προτιμώ μια απόδραση στη θάλασσα και αυτό γιατί είμαι καθηλωμένη στο σπίτι για λόγους υγείας οικείων μου!
    Υπομονή και εύχομαι γρήγορα να βρεθείς εκεί που το επιθυμείς!
    ΑΦιλάκια πάντα αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός στεφανία μου αυτό επιθυμό αν όχι να κολυμπήσω να περπατήσω δίπλα στη θάλασσα όπως το έκανα και πριν ελπίζω να το κάνω και μετά μόλις σηκωθώ.
      Λίγη υπομονή ακόμα θέλει και θα τα καταφέρω
      Καλοδεχούμενες σε ευχές σου σε ευχαριστώ πολύ στεφανία μου να είσαι καλά.
      Εγώ μιλάω και ότι γράφει το κινητό γιατί είναι δύσκολο τώρα να δακτυλογραφώ με τα χέρια μου γιατί αλλού πατάω κι άλλα γράφουνε χαχα, φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου, τα βιβλία είναι η καλύτερη συντροφιά. Πόσο μάλλον σε μια τέτοια δύσκολη κατάσταση σαν και αυτή που αντιμετωπίζεις.
    Δώρα αγαπημένων προσώπων, διαλεγμένα με αγάπη και νοιάξιμο. Και, βλέπω, με εξαίρετο κριτίριο επιλογής.
    Πολύ ενδιαφέροντα και τα τρία βιβλία, το καθένα διαφορετικό από το άλλο. Με πολλά μηνύματα το καθένα να μάς δώσει.
    Ρούλα μου, να ευχηθώ, όπως πάντα, σιδερένια γρήγορα, καλή μου φίλη, για να απολαύσεις και εσύ όμορφες καλοκαιρινές στιγμές.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη που είναι τριγύρω αυτή βοηθάει να αντιμετωπίσεις τις δύσκολες στιγμές η οποίες αν είναι κάνουμε υπομονή και θα περάσουν
      Τα βιβλία είναι να σύντροφος σε αυτές τις δύσκολες ώρες και χωρίς να υπάρχει δυσκολία πάλι ωραίο σύντροφος είναι.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις στερμές ευχές σου και εύχομαι να είσαι πάντα καλά με αγάπη γύρω σου σε ευχαριστώ καλό βράδυ

      Διαγραφή
  5. Ρούλα μου την καλύτερη συντροφιά είχες. Μετά από τους αγαπημένους μας η καλύτερη συντροφιά είναι ένα βιβλίο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό ελένη μου ευτυχώς έχουμε ανθρώπους γύρω μας να μας βοηθήσουνε στις δύσκολες ώρες είμαστε πολύ τυχεροί.
      Το διάβασμα βοηθάει στο να περνάνε οι ώρες πιο εύκολα και να ξεχνιόμαστε στα δύσκολα που περνάνε ευτυχώς σύντομα λίγο υπομονη ούτως ή άλλως δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά όταν ξέρουμε όταν κάτι θα περάσει απλά θέλει το χρόνο του
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές να είσαι πάντα καλά γιατί υγεία είναι το πολύτιμότερο που έχουμε φιλάκια πολλά την αγάπη μου

      Διαγραφή
  6. Ρουλίτσα μου, χαίρομαι που έπιασαν τόπο!
    Η αφιέρωση να πω εδώ ότι δεν είναι δική μου.... Είναι του ίδιου του συγγραφέα. Είχα πάρει απευθείας από τον ίδιο το βιβλίο του, για να τον στηρίξω στην πρώτη του προσπάθεια. Αλλά πολλές φορές χαρίζω βιβλία διαβασμένα, γιατί το βιβλίο πρέπει να αλλάζει χέρια και να ταξιδεύει. Δίνω, όπως μου δίνουν και είναι υπέροχη εμπειρία η ανταλλαγή βιβλίων!
    Το πρώτο έχει να κάνει με τους εβραίους της Θεσσαλονίκης. Πέρυσι, αφού διάβασα το Εάν αυτός είναι ο Άνθρωπος, του Πρίμο Λέβι, που είναι η πιο σημαντική μαρτυρία για το Άουσβιτς, παθιάστηκα τόσο πολύ με την γενοκτονία των εβραίων, που έκτοτε διάβασα αρκετές άλλες μαρτυρίες. Όντως βαρύ το θέμα...
    Να επιστρέψεις γρήγορα Ρούλα μου, στις βόλτες σου και στις δημιουργικές απασχολήσεις σου!
    Εύχομαι να μην πονάς άλλο... Έχω βιώσει έντονους πόνους τους προηγούμενους μήνες ( και τώρα, λόγω της ορμονοθεραπείας πονάω ακόμα) ξέρω πόσο πίσω σε κρατούν από το χαίρεσαι ακόμα και τα απλά πράγματα!

    Πολλά φιλιά!
    Χάρηκα που σε άκουσα σήμερα στο τηλέφωνο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ να δεις πως χάρηκα αγάπη μου. Σήμερα ανακάλυψα και το μικρόφωνο στα σχόλια ... Μιλάω και αυτό γράφει και δεν το ήξερα τόσο καιρό στο κινητό είναι δύσκολο να γράφω γιατί τα δάχτυλά μου αλλού τα πατάω και αλλού πάνε χα χα..
    Πολύ μου άρεσαν αυτά τα δυο που διάβασα μόλις βρω το χρόνο θα διαβάσω τα υπόλοιπα.
    Οσο για την υπομονή στα δύσκολα παίρνω δύναμη από εσένα.
    Να ξέρεις ότι όσο δίνεις
    Αγάπη τόσο σου επιστρέφεται
    Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχολείο σου και χάρικα και εγώ πολύ μέχρι την επόμενη φορά φιλάκια πολλά να είσαι καλά Αριστακι μου την αγάπη μου πάντα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με το καλό όρθια και πάλι δυνατή και δραστήρια Ρούλα μου. Η καλύτερη παρέα το δια΄βασμα. Και οταν αγαπημένα πρόσωπα σε θυμούνται είναι ό,τι καλύτερο. Φιλιά πολλά και υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ πολύ Αννιω μου για τις ευχές... Θέλω λίγο ακόμα χρόνο και μετα όλα καλά... Το διάβασμα βοηθάει να περάσει λίγο ο καιρός.
    Αν έχεις πάει στο νησί ελπίζω να περνάς όμορφα
    Σε ευχαριστώ που πέρασες
    Την αγάπη μου πάντα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή