Πάντα της άρεσαν τα ταξίδια της Αργυρώς.
Που θα την έβρισκες που θα την έχανες καθισμένη στην κουνιστή πολυθρόνα της, δίπλα στο παράθυρο, να αγναντεύει την ομορφιά του ηλιοβασίλεματος στη θάλασσα.
Λάτρευε και ζήλευε τους γλάρους, που με με τα φτερά τους ανοιγμένα πετούσαν πάνω από τα πέλαγα.
Ένα ανοιχτό βιβλίο ήταν πάντα στα πόδια της, και αν δεν διάβαζε, θα έπλεκε διάφορα χρήσιμα κι αχρείαστα. Η τηλεόραση για εκείνη ήταν το μέσο να ταξιδεύει βλέποντας ταξιδιωτικές εκπομπές!
Η ψυχή της, ανυπόταχτη, ταξιδιάρα, λαχταρούσε να βάλει δυό φτερά στους ώμους σαν τα πουλιά και να πετάει.
Όταν ήταν μικρή συχνά έβλεπε στο όνειρό της ότι πετούσε. Τότε δεν μπορούσε να το εξηγήσει αυτό.
Στα χρόνια που πέρασαν θυμόταν πότε πότε εκείνο το όνειρο.
Στάθηκε τυχερή, που η ζωή της έκανε το πιο όμορφο δώρο κάνοντας μια όμορφη οικογένεια, παιδιά, εγγόνια που όλοι είχαν την ανάγκη της και εκείνη την έδωσε απλόχερα σε όλους. Που χρόνος να θυμάται το όνειρο; Ξεχάστηκε κρυμμένο στο υποσυνείδητο.
Μπα σε καλό μου; Πως μου ήρθε τώρα και θυμήθηκα αυτό το όνειρο; Αναρωτήθηκε καθώς έβλεπε δυο σύννεφα να κυνηγιούνται στον ουρανό και ανάμεσα από το άνοιγμα τους να προβάλει μια ηλιαχτίδα γεμάτη φως.
Επιτέλους θα ξαστερώσει σκέφτηκε χαμογελώντας πηγαίνοντας στην κουζίνα να φτιάξει τα καφεδάκια τους.
-Έλα Αργυρώ μου κάνε γρήγορα θα χάσεις την αρχή απ το ταξίδι για την Παταγονία!
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο λογοτεχνικό δρώμενο της Μαρίας στο κείμενο. Αν πατήσετε στο όνομά της, θα δείτε όλες τις όμορφες συμμετοχές!
Σας ευχαριστώ πολύ που της χαρίσατε τον χρόνο σας!
Ο φίλος μας ο Γιάννης, με την δική του συμμετοχή ξεχώρισε πρώτος. Όλοι ήσασταν ταν υπέροχοι!
Να προσέχετε τον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας και να μην ξεχνάτε πως...ένα και μόνο χαμόγελο , ανοίγει και την πιο κλειστή καρδιά!😊
Καλό μήνα να έχετε και ένα όμορφο καλοκαιράκι!🏊♀️
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα

Και εσύ, Ρούλα μου! Πάντα υπέροχη, δοτική, συμμετοχική. Πάντα με την καλή σου καρδιά και την πέννα σου. Είμαστε τυχεροί, που μας δίνεις τα όμορφα γραπτά της ψυχής σου. Ένα όμορφο ταξιδιάρικο αφήγημα γεμάτο όμορφα όνειρα και νοσταλγία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα να το ζούμε έτσι και να το απολαμβάνουμε, καλή μου φίλη. Καλό μήνα, με την καρδιά μου.
Εγώ είμαι τυχερή φίλε μου που βρίσκομαι σε αυτήν την όμορφη παρέα και μου δίνεται η αφορμή να παίρνω μέρος στα δρώμενα της γειτονιάς! Για μένα είναι σωτήριο να απασχολώ την σκέψη μου, τόσο όσο μπορώ!
ΔιαγραφήΑυτό με κάνει χαρούμενη που ακόμα το καταφέρνω αυτό, γιατί στην ηλικία μου το μυαλό είναι περίεργο πράγμα. 😊 Ποτέ δεν είσαι σίγουρος μέχρι που θα μπορείς να σκέφτεσαι νορμάλ.
Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια. να έχεις έναν όμορφο μήνα. Καλό καλοκαίρι. 😊🏊♀️
Ρουλάκη μου σ΄ ευχαριστούμε για αυτό το ταξίδι ψυχής. Καλό καλοκαίρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αφορμή για να κάνω αυτό το νοσταλγικό ταξίδι ήταν το δρώμενο σου Μαρία μου και σε ευχαριστώ πολύ!
ΔιαγραφήΚάπως έτσι όπως κατάλαβες είναι ένα κομμάτι από την ζωή μου. Όταν δεν μπορούμε να κάνουμε τα ταξίδια που θέλαμε στα νιάτα μας, τα κάνουμε , είτε διαβάζοντας, είτε παρακολουθώντας ταξιδιωτικές εκπομπές, και ντοκιμαντέρ, που πράγματι εμπλουτίζουν τις γνώσεις μας για τον κόσμο που μας περιβάλει!
Σε ευχαριστώ πολύ. Να περάσεις ένα όμορφο καλοκαίρι με την οικογένεια σου. Καλό σου ξημέρωμα φιλιααα! 🤗🧡
Πώς τα κατάφερες και χώρεσες σε 200 λέξεις, τα όνειρα & το ταξίδι μιας ζωής, με τελικό (νοερό) προορισμό μάλιστα την Παταγονία! Υπέροχη η συμμετοχή σου, Ρουλάκι μου! Δεν ξέρω αν έχει βιωματικά στοιχεία, πάντως μας γέμισε εικόνες και συναισθήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό σου μήνα, αγαπημένη μου 🧡
Εκεί στην Παταγονία ήθελα να πάω Κανελλάκι μου! 😊 Και κοίτα πως τα έφερε η μοίρα, να το κάνω το ταξίδι αυτό μέσα από την τηλεόραση, και μέσα από ένα δρώμενο. Δώσε μου ταξίδια και ντοκιμαντέρ και πάρε μου την ψυχή που λέμε! 😂 Ακριβώς αυτό που κατάλαβες έχει! Τα συναισθήματα μου, έβαλα μέσα στο γραπτό μου λόγο εν συντομία! Τα ταξίδια πλουτίζουν και ανοίγουν την σκέψη , όταν διψάει να μάθει. Σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια μπορούν να μας πάνε τρείς λέξεις, ε; είναι μαγικό! Τα ταξίδια είναι ονειρικά , είτε στην πραγματικότητα τα κάνεις, είτε μέσα από την ψυχή σου!
ΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πάρα πολύ Κανελλάκι μου. Να έχεις ένα όμορφο και δημιουργικό μήνα! Καλό σου ξημέρωμα.
Την αγάπη μου πάντα . φιλώ σε! Σ.Λ. 🧡🤗🏊♀️
Καλό μήνα σου εύχομαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ. Να είσαι καλά. Καλό μήνα και σε σένα και να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι. 🌞
ΔιαγραφήΠολύ όμορφη η συμμετοχή σου, Ρούλα μου, Αργυρούλα μου! Και πόσα συναισθήματα μας μετέδωσες μέσα από αυτές τις 200 λέξεις! Δεν είναι καθόλου εύκολο αυτό, σου αξίζουν πολλά μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα έχεις έναν όμορφο μήνα!
Φιλάκια πολλά
Γενικά Πίππη μου είμαι της συντόμευσης, άλλο αν καμιά φορά γράφω σεντόνι...😂 Αυτή την φορά έπρεπε περιοριστούμε στον κανόνα των 200 λέξεων, στο οποίο δεν τα κατάφερα τόσο καλά, αφού έσβησα κι όλας!
ΔιαγραφήΠεριορίστηκα στα πιο ουσιώδη. Τα υπόλοιπα τα άφησα στην φαντασία του αναγνώστη!🤣
Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σου σχόλιο. Να περνάς όμορφα! Καλό καλοκαιράκι να έχεις Πίππη μου. φιλιααα! 🤗🏊♀️
Όπου διαβάζω για φτερά και ταξίδια και ελευθερία στέκομαι και δεν λέω να το κουνήσω από κει. Έχουμε τα ίδιο όνειρο με την Αργυρώ :) Πολλά φιλιά και πολλές ευχές για ένα ήρεμο, γλυκό και ονειροπόλο Ιούνιο Σμαραγδάκι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑαααα δικιά μου είσαι Μαρία μου! Μια από τα ίδια και εγώ σαν την Αργυρώ και εσένα...😉.
ΔιαγραφήΛατρεμένα είναι τα ταξίδια, όπου και να πας! Αυτή μου την λαχτάρα, την έχω μεταδώσει στα παιδιά και στα εγγόνια, και έχουν γίνει πολύ ταξιδιάρικα πλάσματα! Ετσι τα απολαμβάνω και εγώ πιά μέσα από τις φωτογραφίες τους και τα βίντεο τους. Είναι και αυτό μια όμορφη ευχαρίστηση!
Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Μαρία μου . Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου. Καλό καλοκαιρακι και σε σένα! φιλιααααα! 😂🏊♀️🧡
Τα ταξίδια του ονείρου και του μυαλού είναι τα πιο όμορφα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό Καλοκαίρι Ρούλα μου!
Αχ ναι Ελένη μου είναι όπως το λες! Είναι πολύ όμορφα και είναι της ζωής μας ταξίδια! Τώρα με βοήθεια της τεχνολογίας μπορούμε να πάμε παντού στο κόσμο!
ΔιαγραφήΓια τους μεγάλους ανθρώπους (όπως εμείς) τουλάχιστον έχουμε αυτήν την χαρά καθισμένοι στο σαλόνι του σπιτιού μας!
Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου που χάρισες τον χρόνο σου! Να είσαι καλά φίλη μου, καλό καλοκαιρακι και σε σένα με την οικογένεια σου! Την αγάπη μου φιλιαααα! 🤗🧡
Τί ωραία που θα ήταν, να πετούσαμε σαν τα πουλιά, Ρούλα μου !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα ταξιδεύουμε μόνο από την οθόνη !
Ανεβα κατεβα , σε αεροπλάνα και βαπόρια άσε καλύτερα!
Τέλεια η συμμετοχή σου!
Κοίτα να βρεις και τον δικό μου Γιάννη στην Παταγονία!
Εκεί είπε ότι θα πάει @
Πολλά φιλιά!
Αχ ναι Ρένα μου αυτό ήταν ένα όνειρο που το έβλεπα τακτικά στον ύπνο μου...Οπως λέμε ο πεινασμένος στον ύπνο του καρβέλια ονειρεύεται; άσχετο... εεεε εγώ ονειρευόμουν ότι πετούσα.😂
ΔιαγραφήΠάντως αν είχαμε πολλά, μα πάρα πολλά λέμε , θα τα τρώγαμε όλα στα ταξίδια φιλενάδα! 😊
Πες του Γιάννη πάντως, όταν πάμε Παταγονία θα τον πάρουμε μαζί μας! Εσύ δεν θα έρθεις Ρένα μου; Θα χάσεις να το ξέρεις...🤣 Πάντως δεν πρέπει να έχουμε παράπονο; Η τεχνολογία μας βοηθάει στο να τα κάνουμε έστω και μέσα από μια οθόνη.
Εύχομαι να περνάτε όμορφα όπου και να ταξιδεύετε... Καλό μήνα φίλη μου και καλό καλοκαιράκι να έχετε. την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗🏊♀️
Πώς την πάτησα εγώ έτσι και δεν "ήρθα" μαζί σου στην Παταγονία, το φυσάω και δεν κρυώνει, Σμαράγδι μου! Αρκεί που η Αργυρώ περιστοιχίζεται από ανθρώπους που την αγαπούν, τί ποιό σπουδαίο; Πολλά φιλιά! 🧡😘🎁
ΑπάντησηΔιαγραφή😂🤣 Εμ εσένα έπρεπε να σκεφτώ πρώτα να σε πάρω στην Παταγονία, Πετρίνα μου θα ήσουν πολύ καλή ξεναγός, εκτός ότι θα περνούσαμε ωραία, στις φωτογραφίες δεν παίζεσαι λέμε! 😊.
ΔιαγραφήΑυτό το τελευταίο όντως αρκεί κορίτσι μου.
Εύχομαι εσύ να μπορέσεις να κάνεις όσα ταξίδια επιθυμείς φίλη μου. Είναι πλούτος της σκέψης!
Καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι να έχεις . την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗🏊♀️
Μπράβο και στους δυο σας, το φίλο Γιάννη και την Σμαραγδοαργυρώ! Δε φτάνει που με ταξίδεψες με συγκίνησες κιόλας. Καλό μήνα Σμαραγδάκι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο σχόλιό σου κοπέλα μου. Χαίρομαι πολύ αν σε ταξίδεψα και σε συγκίνησα.
ΔιαγραφήΕίναι όμορφα συναισθήματα και τα δύο. Σε ευχαριστώ που περνάς και τα λέμε. Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα κοπέλα μου ! φιλιαααα! 🤗😊