Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

ΝΕΓΡΙΚΟ ΜΠΛΟΥΖ..!!!

Ιστορίες της νύχτας μας λέει η Αριστέα από
 το μπλοκ της η ζωή είναι ωραία... να εμπνευστούμε από την σκοτεινιά της και να βάλουμε την φαντασία μας να δουλέψει και να τολμήσουμε...
Εγώ δεν τόλμησα τώρα .... άλλα πριν από πολλά χρόνια .. περίμενε κλεισμένο μέσα στο συρτάρι να έρθει η ώρα του και να βγει στο φως του ήλιου...ωχ.. συγνώμη στην σκοτεινιά της νύχτας ήθελα να πω..
Και ιδού εδώ μπροστά σας.. ξεδιπλώνεται..ένα


           ΝΈΓΡΙΚΟ ΜΠΛΟΥΖ.!

           Η νύχτα απλώνει 
           καρδιά και κορμί
           και εσύ είσαι μόνη
           σ ενός μπαρ το σκαμνί.
           Ανθρώπινα φώτα
           και γύρω φωνές,
           μισοσκότεινα φώτα
           δεν ακούω τι λες.
           Απ το άδειο ποτήρι
           η ζωή σου περνά.
           Για δικό της χατίρι
           η μοναξιά σε κερνά.
           Στους καπνούς των τσιγάρων
           των ανθρώπων οσμές,
           σε τυλίγουν σαν δίχτυ
           και σου κόβουν πνοές.
           Το Τζούκ μποξ στην γωνία
           τους δίσκους μετράει
           κι ένα νέγρικο μπλουζ,
           τις νότες σκορπάει.

           Μια ανάμνηση φέρνει
           στου μυαλού σου την άκρη
           στην ψυχή σου κυλά,
           σιωπηλά ένα δάκρυ.
           Οι αναμνήσεις σε παίρνουν 
           στο δικό τους ρυθμό,
           και οι σκέψεις χορεύουν
           στο θολό σου μυαλό.


Αγαπημένη μου παρέα..ας αφήσουμε την νύχτα.. αύριο ξημερώνει μια υπέροχη μέρα  σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο και λουλουδιασμένο μήνα καλό Μάιο σε όλους και είμαι σίγουρη ότι θα χαμογελάσετε βλέποντας την ομορφιά ενός λουλουδιού....


Από την αυλή μου με αγάπη.. να είστε όλοι καλά..!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ..!!!







78 σχόλια:

  1. Τι υπεροχη νυχτερινη συμμμετοχη, Ρουλακι μου!
    Δεν εχει σημασια αν γραφτηκε στο παρελθον η αν ειναι νεο... Το σημαντικο ειναι πως μοιραστηκες μαζι μας, ενα ακομη κομματι της σμαραγδενιας ψυχης σου!
    Λατρεψα το τεμπο και τις εικονες του καθε στιχου!
    (Το τριανταφυλλακι σου... Μες τη γλυκα!)
    Αγκαλια, φιλι γλυκο και ευχες για εναν ολανθιστο μηνα, κοριτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλο ξημερωμα!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συριανάκι μου με το καλο σου λόγο παντα...σε ευχαριστω πολύ μικρή μου... με πολύ χαρα καθε φορα που γινεται κατι στην γειτονια .. τρεχω να παρω μερος μην τυχον και χάσω... που λενε.. αφου μου αρέσει τι να κανω; :D :D να έχεις και εσυ εναν ομορφο και χαρουμενο μηνα.. και να χαμογελας .. ναι; το ξεχνας...φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  2. Καλή Πρωτομαγιά Ρούλα μου!
    Ιδιαίτερη και διαφορετική η συμμετοχή σου, κρίμα που δεν το δημοσίευσες νωρίτερα!
    Ποτέ δεν είναι αργά! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου σε ευχαριστω πολύ... αλλα έχει σημασια το πότε το δημοσιευουμε αυτο; δεν το ξερω... να σου πώ την αλήθεια.. ειχα την εντύπωση οτι τα δημοσιευαμε μεχρι τις 20 Μαίου.. αυτή την ημερομηνια είδα στις Αριστεας..εκτος αν αλλαξε κατι ...να έχεις ενα ομορφο μηνα Κατερινα μου φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίοι στίχοι!!!!!!! ''Για δικό της χατήρι η μοναξιά σε κερνάει''!!!ή ''στην ψυχή σου κυλά,
    σιωπηλά ένα δάκρυ''!! Μπράβο Ρούλα μου Από παλιά εγραφες σμαράγδια έτσι;;;
    Ωραίες φώτο που συνοδεύουν τη δημιουργία σου!
    Και το τριαντάφυλλο κλέβει χαμόγελα σίγουρα
    Καλό μήνα ολάνθιστο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε οχι και Σμαράγδια Αννα μου.....απλα γραφω οπως μου ερθει η εμπνευση....σε ευχαριστω πολύ παντως για τα ομορφα σου λόγια με κανεις και χαιρομαι..:D να έχεις ενα χαμογελαστο μήνα ... φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  4. Καλό μήνα Ρουλίτσα μου!
    Για άλλη μια φορά, μας κερασες ένα ωραίο ποίημα σου. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου καλό και ευλογημενο Μάιο να έχουμε για όλους μας σε ευχαριστώ φιλεναδα να μου φιλησεις την Ευγενούλα..:D .να είστε καλα όλοι ... φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  5. ΡΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑ με έστειλες!
    Ξέρεις τρέλα που έχω με τα νέγρικα μπλουζ;
    Λόγια υπέροχα, κομματάρα επέλεξες ...τα λάτρεψα όλα!
    Το κομμάτι το φύλαξα στα αγαπημένα ακούσματα!
    Κι εσένα τρέχω να προσθέσω στις Ιστορίες μας!

    Καλή πρωτομαγιά μάτια μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ κοντευει να περασει ο μηνας και εγώ ακομη τωρα απαντω...Αριστακι μου τι να κανω που ειμαι πολυασχολο ; ...το κομματι αυτό του μπλουζ το επελεξα τυχαια... δεν το ηξερα καθολου.. η μπορεί να το έχω ακουσει ... αλλα με κανενα τροπο δεν θα το ευρισκα αν το γύρευα..τοσο ενημερη ειμαι αλλα χαρηκα πολύ που σου άρεσε.. καμια φορα η τυχη είναι με τους πρωταρηδες και τους άσχετους λενε..:D καλό και χαρουμενο Μαιο να έχεις μικρη ...να περνας καλα φιλακιαααα!!! ::k <3

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Καλό μηνα και χαρουμενο και σε σενα Κατερινα να περνας ομορφα οτι και να κάνεις φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  7. Τα μπλουζ είναι τα αγαπημένα μου και τα νέγρικα ιδιαίτερα. Oμορφαίνουν τις νύχτες!
    Άλλη εικόνα το πρωί ν’ ανοίγεις το παράθυρο και να χαίρεσαι το χάρισμα της γενναιόδωρης φύσης.

    Κρατάω το ωραίο τριαντάφυλλό σου και σου εύχομαι μια χαρούμενη Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μου αρεσουν πολύ αυτα τα τραγουδια και προπαντως η μουσική τους ...καταπληκτική ακουω πολύ συχνα μπλουζ... σε ευχαριστω πολύ να είσαι καλά και να έχεις ενα ομορφο μηνα .. καλό σου βραδυ... :D

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου οι στίχοι σου καταπληκτικοί και μου αρέσουν και οι φωτογραφίες που τους συνοδεύουν!!!!!!
    Το τριαντάφυλλό σου πανέμορφο.
    Εύχομαι καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου να είσαι καλά και να έχεις ενα ομορφο και χαρουμενο μηνα .. :D να περνάς καλά φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  9. Οι στίχοι σου μπορεί και να γινόντουσαν ένα σμαραγδένιο μπλουζ...
    Γλυκό και νοσταλγικό το ποίημα σου Ρουλάκι μου, που πλαισιώνεται από ένα καταπληκτικό κομμάτι και φυσικά άρωμα τριαντάφυλλου απ' τον κήπο σου.
    Το καλύτερο ξεκίνημα για τον νιόφερτο Μάη!
    Καλό μήνα να έχετε Ρουλάκι μου!
    Μυρωδάτο, ανθοφόρο και καλοδιάβατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτήν την προοπτική γράφτηκε τότε Κανελλάκι μου.. σκεψου ψωναρα απο τότε.. ημουν ..:D σε ευχαριστω πολύ που παντα έχεις ενα καλό λογο να μου πεις οσο για το κοκκάτι τπου επελεξα .. ηταν τυχαιο δεν το ηξερα ουτε πως λεγεται.. απλως ακουω πολύ πλουζ μουσική ....το ακουσα μου αρεσε και το επελεξα.. χαιρομαι που σου αρεσε... να είσαι καλα φιλη μου...να περασεις και εσύ ενα όμορφο μηνα μακαρι και η πατριδα μας .. να περνάς καλά φιλώ σε.. :k <3

      Διαγραφή
  10. Σμαραγδένια μου είσαι καταπληκτική!!!
    Καλόν Μάη και καλή Πρωτομαγιά!
    Το λουλουδάκι σου μοσχομύριστο...

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου το λες βρε Ελενη μου γιατί που ξερεις καμια φορα θα το παρω επανω μου και θα καβαλίσω κανενα καλάμι .. και δεν έχουμε και παρκιν... που θα το αφηνω μου λες;...σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλη μου να είσαι καλά και να έχεις ενα χαρούμενο μηνα ... φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Σμαραγδένια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μας μάγεψες πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα .. Ρένα μου σε ευχαριστω παρα πολύ χαιρομαι που σου αρεσε.. ο στιχος μου.. να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Ρουλα μου γεμάτο όμορφα πράγματα. Να είσαι καλά να μας χαρίζεις τις ομορφιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου καλο μηνα φιλη μου εστω και λιγο καθυστεριμενη η ευχη μου...να περάσεις οσο γινεται πιο χαρουμενα αυτον τον Μάιο ...:D σε ευχαριστω που περνας,...αυτον το καιρό μια ιωση που με ταλαιπωρει με κανεις να αργω .. στις συναντησεις μας... να είσαι καλα ... καλή εβδομαδα... φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  13. Το Νέγρικο Μπλουζ
    Τι Ομρφιά!!!
    και τι δεν μου θυμησες!!
    μια φορά στο Baton Rouge πρωτεύουσα της Louisianas περπατούσα στην απένατι όχθη του Μισισιπί προσπαθώντας να βρω το Φερρι να με περάσει απέναντι. Μπαρ χαμένα σε απο γειτονικά ακουγόταν τα μπλουζ από το Τζουκ μποξ με δίσκους 45 στροφών.
    Όμως στις γειτονιές της Νέας Ορλεάνης και ειδικά στην Γαλλική συνοικία εκεί τραγουδούσαν τα μλπουζ και τζαζ καθεαυτό τραγουδιστές.
    Μας άνοιγαν τις πόρτες ρίχναμε μια ματιά πηγαίναμε μέσα ναυτικοί ήμασταν πίναμε μια μικρή μπύρα και φεύγαμε για κάτι τι το πιο φτηνό
    Μια εποχή της χρυσής ναυτικής νεολαίας
    Με μάγεψαν τα λόγια των στίχων σου,
    Καλή πρωτομαγιά, καλό μήνα
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τυχερος που είστε φιλε.. να έχεις ζήσει όλα αυτές τις εμεπειρίες στην ζωή σου ... που άλλοι ουτε στα ονειρα τους ... σε ζηλευω.. για ΄'οτι έζησες... τα νεγρικα μπλους είναι τα πιο ομορφα σε πανε οταν τα ακους σε αλλους κόσμους ... σε ευχαριστω πολύ για τα καλά σου λογια... να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύερα... καλό σου μηνα...:D

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου Να έχεις εναν όμορφο και ευλογημένο μήνα!!! Θαυμάζω τα σμαράγδια του μυαλού σου!!! Σ' αγαπώ φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κοπλιμέντο σου Εφη μου με εκανε και κοκκίνισα.. βρε φιλεναδα.. σε ευχαριστω πολύ να έχεις τον καλύτερο ροζ γιαγιακα ..και ενα απο τους πιο ομορφους Μάιους στην ζωή σου..:D :D πολλα πολλα πολλα φιλακιαααααααα!!! και εξτρα και στις δυο τωρα εγγονουλες .. σου... φιλακιααααααααααααα!! :k :k :k <3

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου υπέροχοι οι στίχοι σου, όπως ακριβώς ένα νέγρικο μπλουζ.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου αυτό το θυμηθηκα που το είχα γραψει παλια... γιατί είχε σχεση με την νυχτα που ήθελε η Αριστεα μας και αφου δεν είχε περιορισμους .. αν ηταν κειμενο η στιχος... το εβαλα . γιατί . και εμενα γενικα μου αρεσουν τα μπλούζ... σε ευχαριστώ πολύ φιλη μου .. να έχεις ενα ομορφο και χαρούμενο μηνα .. φιλακιαααααα!!!..:k :k

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρια Ελενα να είσαι καλα .. να έχεις και εσύ ενα ομορφο ΜΆΙΟ.. φιλακιαααα!!:k

      Διαγραφή
  17. Παιδί μου και νέγρικο μπλουζ;;; Θα μας τρελάνεις εσύ!χαχαχα. Γεια σου Ρουλάκι μου που είσαι μέσα σ'όλα και μας αφήνεις με το στόμα ανοιχτό κάθε φορά. Καλό μήνα να'χουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε.. οχι και να σας τρελανω Μαρακι μου .. τι νομιζεις βρε παιδι μου φταιω .. που μου αρεσει όλα να τα δοκιμαζω;... σαν παιδακι που θελει να τα μαθει όλα... λιγο αργα βέβαια αλλα τωρα έχω την ευκαιρια.... να την αφήσω να μου φυγει... .!!! χαιρομαι που σου αρεσε αντε να βγαλουμε και δισκογραφια... !!! εσύ πότε θα μας κανει κανενα μαθημα; τωρα που κλεισουν τα σχολεια να ανοιξουμε εμεις... κανονιζε...!!! :D :D σε ευχαριστω για τα καλα σου λογακια καλο μηνα και χαρουμενο να έχεις Μαρακι μου... φιλάκιαααααα...!!! :k :k <3

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Καλο και χαρουμενο μήνα να έχεις Τετα μου σε ευχαριστώ ... φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  19. Σε όλα μέσα Ρουλάκι μου και σε χαίρομαι !!!
    Φιλάκια πολλά και ένα όμορφο μήνα Μάη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Νικολ μου να μην χάσω είδες; σε όλα όμως.. οταν μπορω έ; μου αρεσει να προσπαθω .. και δεν σκεφτομαι το αποτελεσμα.. πολλες φορες.. με πιανει μια παρόρμηση ποτε ποτε..:D .να έχεις ενα ομορφο Μάιο.. φιλη μου... να είσαι καλα΄ φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  20. Υπέροχο το νέγρικο μπλούζ σου, Ρουλίτσα!!!!!!!!!!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!!
    Σου εύχομαι έναν καλό και όμορφο μήνα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Μαριαννα μου να είσαι καλα να περνας ακομα καλύτερα :D .. και να έχεις ενα ομορφο και χαρουμενα Μάιο...φιλακιαααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  21. Πόσο ωραία θα ήταν να ζούσα μια τέτοια βραδιά... Σαν παλιό σινεμά! Φιλιά πολλά Σμαράγδι μου και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα τα μπλουζ Πετρινα μου μα κανουν να μπαινουμε σε τετοιο κλιμα ... σε μπαρ με χαμηλωμενα φωτα και στην γωνια να τραγουδα με την κιθαρα του και την καταπλικτική φωνη του ...ο νεγρος μπλουζιστας... σαν σινεμα που λες..!! σε ευχαριστώ πολύ να έχεις ενα ομορφο Μάιο και να είσαι καλα΄ φιλακιαααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  22. Ρούλα μου στίχοι και μουσική με μάγεψαν!!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα γεμάτο ομορφιά κι εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χάρηκα που σου αρεσαν η γνωμη σου .. μαζι με άλλων που η πενα τους βγαζει διαμαντια .... μετραει για μενα πολύ ...σε ευχαριστω... πολύ ακομα παιδευομαι με την ιωση... και καθυστερω τις απαντησεις μου.. να έχεις φιλη μου .. ομορφο μηαν και χαρουμενο οσο μπορουμε.. φιλακιααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  23. Ωραίο ποίημα, αλλά αρκετά μελαγχολικό και μοναχικό.
    Σε αντίθεση με την Άνοιξη που χώθηκε απαλα στις ψυχες μας. Επιτελους.

    Καλό μήνα ναέχουμε.
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως η νυχτα μας βγαζει μια μελαγχολία Κουλα μου αντιθετως με την μερα που μας γεμιζει φως και ελπίδα ευτυχως οι μερες ζέσταναν αρκετα... καλο και χαμογελαστο μηνα να έχεις .. να περνας καλα΄φιλακιααααα!! :k :k

      Διαγραφή
  24. Πιστευω οτι ολοι μας λιγο πολυ εχουμε βρεθει σε ενα απομερο μπαρ, να πινουμε και να βυθιζομαστε στις σκεψεις μας...πολυ ομορφο!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και ποτε δεν έχω βρεθεί σε μπαρ.. και οχι απο σνομπαρισμα..Κατερινα μου αλλα στην εποχη που ημουν νέα για μπαράκια δεν υπήρχαν....:D απλως καπως έτσι είχα στην φαντασία μου το μπαρ....πιο πολύ στις ταινες εχω δει... να περνας καλα και να έχεις ενα ομορφο Μάιο.... φιλακιααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  25. Ρούλα μου καλό μήνα με υγεία .Γιά άλλη μιά φορά σε θαυμάζω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολιτσα μου σε ευχαριστω πολύ που βρισκει χρονο να περνας με τόσες δουλειες που έχεις ....να είσαι καλα κα να περνας ακομα καλυτερα .. καλό και ομορφο ΜΆΙΟ να έχεις φιλακιααααα θα τα πουμε... :k :)

      Διαγραφή
  26. Ρουλίτσα, μπράβο!
    Πολύ ατμοσφαιρικό το ποίημα και ο τίτλος επίσης!!
    Πραγματικά ό,τι πρέπει για νύχτα!
    Καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αληθεια Ινω μου .. οτι κάπως έτσι φανταζομαι την νυχτα σε ενα μπαρ... οσο για τα μπλουζ... η αγαπη μου.. είναι... να έχεις ενα ομορφο ΜΑΊΟ και να περνας καλά σε ευχαριστω για το πέρασμά σου... φιλακιααααααα!!!:k :k

      Διαγραφή
  27. Υπέροχο Ρούλα μου!
    Οι "νότες" απ' τις λέξεις σου, χόρεψαν στον αισιόδοξο σκοπό των μηνυμάτων
    που μας έδωσες! Να είσαι καλά και να έχεις έναν ολάνθιστο και γόνιμο Μάη!
    Το μουσικό κομμάτι καταπληκτική επιλογή!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μου αρεσει αυτή η μουσική...να ξερεις και μενα Κατραινα μου... μπορω να την ακουω .. ωρας... με ταξιδευει στον Μισισσιπή... οχι οτι εχω παει δηλαδή :D αλλα απο τις ταινες που βλεπαμε και τωρα με το ιντερνετ... εχουμε την ευκαιρια να τα ακουμε όποτε θέλουμε.. τι όμορφο...ε; σε ευχαριστω και για τα καλά σου λογια να έχεις ενα ομορφο Μάιο και να περνας καλά ... φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  28. Καλό μήνα Ρούλα, με υγεία και ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν.
    Αχ τι μπορουν να κανουν οι αναμνήσεις!
    Πολλά Φιλιά
    Καλό Σαββατοκύριακο :) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και όμορφο μηνα και σε σένα Αριανδη μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι και να περνας καλα... φιλακιααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  29. Ρουλα μου πολυ ομορφο ποιημα , να εισαι καλα να εμπνεεσαι και να γραφεις παντα, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Μαρια .. σε ευχαριστω που πέρασες και για τα καλα σου λογια χαρηκα παρα πολύ να έχεις ενα ομορφο μηνα να περνας καλά φιλακιααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφο ποίημα Ρουλά μου ...
    καλό μήνα ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ Ειρηνη μου να είσαι κλα καλό και ομορφο Μάιο να περασεις φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Ρούλα μου.
    Υπέροχοι οι στίχοι του νέγρικου μλπουζ.
    Νάσαι καλά και καλό μήνα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ φιλε μου για τα καλα σου λόγια χαρηκα που σου αρεσαν να έχεις ενα ομορφο Μάιο.. παντα καλά να είσαι .. καλο σου βραδυ..:)

      Διαγραφή
  32. Ο πιο όμορφος τρόπος να υποδέχεται κανείς τον Μάη, είναι ποιητικά... και είναι κάτι που ξέρεις πολύ καλά να κάνεις Ρούλα μου!
    Καλό δημιουργικό μήνα λοιπόν! ;)
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά και τοσο δεν θα το έλεγα Μαγισουλα μου αλλα προσπαθώ να κανω οτι καλύτερο μπορω... χαιρομαι που σου αρεσε..φίλη μου να είσαι και να περνας καλά ::D ομορφο λουλουδενιο ΜΆΙΟ να έχεις :) ... φιλακιαααα !!! :k <3

      Διαγραφή
  33. Υπέροχοι στίχοι Ρούλα, μελωδικοί κι ας μην είναι "ντυμένοι" με μελωδία, με ταξίδεψαν κι σ΄ευχαριστώ πολύ, γι' αυτό!!!
    Καλό, χαρούμενο και δημιουργικό μήνα, εύχομαι από καρδιάς!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως όρισες στο μπλοκ μου Μαρινα χαρηκα παρα πολύ που σου αρεσαν οι στιχοι μου ... δεν θα το πιστεψεις απο τοστε που σε πρωτοειδα σε μπλοκ φίλης ηθελα να περασω να σου κανω επισκεψη .. με πρόλαβες και χαιρομαι ...γι αυτό σιγουρα θα τα λεμε .. εστω και αν αργω λιγο...:) το ιντερνετ μου ειναι πολύ αργό και μου τρωει χρονο .. να έχεις ενα ομορφο ΜΆΙΟ και να περνας καλα΄ θα τα πουμε συντομα... φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  34. Αγαπώ τα νέγρικα μπλουζ και το δικό σου είναι ένα τέτοιο μπλουζ
    γραμμένο με ψυχή!
    Μπράβο, Ρούλα!
    Καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα νεγρικα μπλουζ Γλαυκη μου ειναι το είδος της μουσικής που με ξεκουραζει οταν το ακουω...έχουν μια μαγεια οι νοτες τους...σε ταξιδευουν ...πόσο σε ευχαριστω για τα ομορφα σου λόγια... χαιρομαι οταν αυτά που γραφω έτσω και λιγο αρεσουν και σε σε αλλους ανθρωπους..:) .να είσαι καλά και να έχεις ενα ομορφο και χαρουμενο μηνα ... να περνας καλά .. φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  35. Υπέροχοι οι στίχοι Ρούλα μου, μαγευτικοί θα έλεγα, που αγγίζουν την ψυχή!! Το τριαντάφυλλο από τον κήπο σου πανέμορφο!! Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρεσαν :) Θάλεια μου σε ευχαριστώ πολύ . το τριαναταφυλλο αυτό ηταν απο τα τελευταια της τριανταφυλλιας μου πριν την καψει ο καιρός χαιρομαι που πρόλαβα και το έβγαλα φωτογραφία... να έχεις ένα ομορφο και χαρούμενο μήνα φιλη μου... να περνας καλά φιλακιαααα!!! :k:k

      Διαγραφή
  36. Αλλο ένα κομμάτι σου που δεν γνωρίζαμε, Σμαραγδένια!!! Νέγρικο μπλουζ, λοιπόν !!! Λατρεμένο ! Οι στίχοι σου απλά μαγικοί, αληθινά σμαράγδια της ψυχής σου!!
    Να'σαι καλά, Ρουλάκι και να'χεις έναν υπέροχο ευωδιαστό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα σιγα μου βγαινουν Πέπη μου . αυτο ειχε γραφτει παλαιά.. και η αιτια που βγηκε απο το συρταρι του...ηταν οι ιστοριες της νυχτας...σε ευχαριστω πολύ γαι τα ομορφα σου λόγια... να περνας φιλη μου καλά και να έχεις ενα χαρουμενο Μάιο ... φιλακιααα! :k :k

      Διαγραφή
  37. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελλη μου να είσαι καλα μικρή μου...και να περνας ακομα καλύτερα να έχεις ενα ομορφο και χαρούμενο Μαιο..φιλακιαααα! :k :k

      Διαγραφή
  38. Δεν σταματάς να εκπλήσσεις Ρούλα μου, με αυτό το όμορφο ποίημά σου δημιούργησες εικόνες και ή ήχου,ς μιάς πολύ ιδιαίτερης ιστορίας της νύχτας και ενός νέχρικου μπλούζ !!!Ανεξάντλητη και εκπληκτική Σμαραγδένια μου, σου εύχομαι καθυστερημένα, Καλό μήνα και σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ε, καλά, δεν παίζεσαι λέμε!!!!!!!
    Πολύ ωραίο Ρουλίτσα μου, μπράβο σου!!!
    Την ομορφιά του τριαντάφυλλου να έχεις πάντα στην ψυχή και τη σκέψη σου!

    Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρυ μου σε ευχαριστω παρα πολύ για τα ομορφα σου λογια ..:D να είσαι καλα να έχεις ενα ομορφη Μαιο και να περνας παντα ωραια.....καλο Σαββατοκυριακο φιλακιαααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  40. Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου Σμαραγδένια μου, υπέροχη.
    Να 'σαι καλά, καλό απόγευμα να έχουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή