Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 17 Μαΐου 2015

ΤΟ ΣΙΝΙΑΛΟ...!!!!



Κατέβασε τα γυαλιά της από την μύτη της και ακούμπησε το βιβλίο που διάβαζε δίπλα στο τραπεζάκι.
Σήκωσε τα μάτια της, στερέωσε με τα  δυο χτενάκια της τα τσουλούφια που πεταγόταν αυθάδικα  μέσα από τον καλοφτιαγμένο κότσο της,και κοίταξε την βροχή που χτυπούσε ανελέητα το τζάμι
Συνεχόμενα ρυάκια νερού  σχημάτιζαν νερένια δάκρυα που κυλούσαν βιαστικά..και θόλωναν  την επαφή με τον έξω κόσμο,αυτό όμως δεν εμπόδιζε το μυαλό της να τρέχει παρ όλο που ήθελε να ξεχάσει.
Πάντα όταν έβρεχε, η θύμηση της γύριζε σε εκείνα τα χρόνια και σε εκείνη την μέρα.
Θυμόταν με πόση λαχτάρα περίμενε να χτυπήσει το κουδούνι για διάλειμμα  για να μπορέσει να τον δει.
Να δει τα μάτια του να την κοιτάζουν και την καρδιά της να χτυπάει σαν τρελή σε κάθε του βλέμμα.
Η αγάπη της είχε χτυπήσει την πόρτα.
Θυμόταν τα αδέξια αγγίγματα τους  και τον φόβο μήπως και τους δει κανείς και το μάθει ο αυστηρός πατέρας της.
Το πρώτο τους ραντεβού τους με χτυποκάρδια
στο στενό δρομάκι .. και το πρώτο τους φιλί, που
δεν πρόλαβαν καλά καλά να το γευτούν  και ένα χέρι (του πατέρα) έπεσε βαρύ  επάνω στο ξαναμμένο της  μάγουλο .
Μα τι κακό είχε κάνει για να αξίζει αυτό το χαστούκι;
είχε σκεφτεί με αγανάκτηση φοβισμένη, με μάτια γεμάτα δάκρυα.
έσμιξε τα φρύδια της στην θύμηση τούτη.
Μέρες κλειδωμένη στο δωμάτιο της να κλαίει για την αγάπη.
(και τι είναι αγάπη παρακαλώ να την κάνεις εσύ ότι θέλεις;  ακόμα δεν την έμαθες; να ξέρεις πόσο ανίσχυρος είσαι  στα χέρια της!!)
Η μόνη ώρα που την έκανε χαρούμενη, ήταν η ώρα του σινιάλου.
Ευτυχώς που οι φίλες της είχαν γίνει οι ταχυδρόμοι
σημειωμάτων μεταξύ τους, πως   κάθε βράδυ την ώρα που όλοι θα κοιμούνται εκείνος θα στεκόταν κάτω από το φανάρι που βρισκόταν ακριβώς απέναντι από το παράθυρό της και θα της έστελνε ένα φιλί.
Εκείνη  θα άναβε για λίγο ένα κερί,για να καταλάβει εκείνος ότι  πήρε το φιλί του
Ακόμα και να έβρεχε εκείνος ήταν εκεί να περιμένει το σινιάλο του κεριού.
Και τότε ήταν που πήραν την απόφαση να πάρουν την ζωή στα άπειρα  ακόμα χέρια τους και να την κάνουν δίκη τους.
Όλα τα όνειρα σε μια μικρή βαλίτσα.
Όλη η βροχή του κόσμου να πέφτει επάνω τους , την νύχτα που αποφάσισαν να φύγουν μακρυά τα δυο τους.
Κλεψιά το είπαν οι άλλοι.
Εκείνοι το είπαν αγάπη.
Σηκώθηκε από την πολυθρόνα της να μαζέψει την κουβέρτα που είχε γλιστρήσει από τα πόδια του. Τον σκέπασε με τόση τρυφερότητα.!!!
Κοιμόταν σαν μικρο παιδί ενώ ένα χαμόγελο ακουμπούσε απαλά στα χείλη του με φόβο θαρρείς να μην τον ξυπνήσει.
Έσκυψε και άφησε ένα φιλί στα γκρίζα του μαλλιά...
Σε ευχαριστώ  του είπε και έπιασε ξανά το βιβλίο της.!!

Αυτή ήταν  η συμμετοχή μου στο παιχνίδι των λέξεων που οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία η me maria  από το μπλοκ  mytripsonblog  χαίρομαι κάθε φορά που παίρνω μέρος  σε αυτήν την όμορφη  προσπάθεια.....γιατί για μένα δεν είναι ο προορισμός αλλά  το ταξίδι και η προσπάθεια...η βαθμολογία είναι μόνο για το τυπικό του διαγωνισμού..υπάρχουν πένες  που γράφουν διαμάντια ..!!!!!!!!!!!!!!! περάσετε να τα διαβάσετε..!!!
Οι κόκκινες λέξεις είναι αυτές που έπρεπε να βάλουμε μέσα στην ιστορία μας..!!
Αγαπημένη μου παρέα... να έχετε όλοι  μια όμορφη εβδομάδα και είπαμε...στα δύσκολα .. επιμένουμε ...χαμόγελο..!!! και ελπίδα ότι όλα θα πάνε καλά..!!!!!!

58 σχόλια:

  1. Υπέροχο, υπέροχο, υπέροχο Ρούλα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! πόσο σε ευχαριστω Μαρία μου...δεν το περιμενα να αρεσει και τοσο γιατί ηταν πολύ ρομαντικη ιστορια... και ο ρομαντισμος νομίζω εχει πεθανει πια... ισως να είμαστε οι τελευταιοι του συναισθηματος...:D να περνας καλα .. φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για την ψήφο σου...!!!!

      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου η συμμετοχή σου είναι γεμάτη συναίσθημα και διάχυτη από μια αγάπη που αντέχει...πόσο ευλογημένοι είναι δυο άνθρωποι που μοιράζονται μια ολόκληρη ζωή, μα και πόσο τυχεροί όταν πέφτουν ο ένας πάνω στο άλλον από νωρίς!
    Συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου και σε ευχαριστώ πολύ!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιστορία μου.. θα μπορούσε να ήταν αληθινη Μαρία μου και να ήταν η δικη μου αν μερικα στοιχεια της είχαν αλαξει λογο των λεξεων...γενικα οι ανθρωποι παλια οταν υπηρχε η πραγματικη αγαπη..και η υπομονή μενανε μαζι μεχρι τα γεράματα τους...!!!! αυτό συμβαίνει ακομα σε μερικα ζευγαρια...:D ..χαιρομαι που ήσουν η αφορμή και την έγραψα...και που στην παρεα αυτή υπαρχουν υπεροχες πενες... να είσαι καλα και να περνας ομορφα Μαρια μου φιλάκιααααα!! :k

      Διαγραφή
  3. τελειο υπεροχο μπραβο ρουλα μου!!! καλημερα και καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφια μου σε ευχαριστω πολυ να είσαι καλα χαίρομαι που σου αρεσε....:D να έχεις μια ομορφη εβδομαδα.. φιλακιααα!!! :k

      Διαγραφή
  4. ποσο αληθινο , αχ γλυκο μου ολασμα με τα σινιαλο και τα ονειρατα σου σε φιλω καλη βδομαδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι μαλλον τις παλιας σχολης των ρομαντικων ακομη και οι λεξεις μου θυμισαν κατι δικά μου ...θα μπορουσε να ήμουν εγω εκεινη ...εχουμε ενα δυο κοινα στοιχεια.. σε ευχαριστω πολύ Κάτια μου.. :D να περνας ομορφα οτι και να κανεις φιλη μου.... φιλακιααααα!!! :k

      Διαγραφή
  5. Ρούλα μου αυτό το σινιάλο σου με κέρδισε αμέσως!!
    Το λάτρεψα.
    Το έζησα μαζί με τους ήρωές σου και πολύ το ευχαριστήθηκα που ακολούθησαν την αγάπη τους και δεν της γύρισαν την πλάτη.
    Γιατί υπάρχουν πολλοί που το κάνουν και ζουν μία ζωή μισή.
    Σε φιλώ καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το περιμενα Ελενα μου και σε ευχαριστω πολύ για την χαρα που μου έδωσες...ειναι αλήθεια οτι οι ηρωες μου.. εχουν κατι και απο την δικη μου ζωή απο τοτε μαζι......και ιδιαίτερα στο τελος...ναι υπαρχουν και αυτοί που το κανουν φιλη μου... γι αυτους γραφτηκε η μικρή αυτή ιστορια...:D να είσαι καλα και να περνας ομορφα... φιλακιααααααα!!! :k

      Διαγραφή
  6. Kαλή βδομάδα αγαπημένη μου,
    ...νερένια δάκρυα και...Όλα τα όνειρα σε μια μικρή βαλίτσα, μαζί με όλο το σκηνικό της αγάπης,
    πρωι πρωι μου γλυκαίνουν τη βδομάδα που ήρθε!Καλή επιτυχία τσα παιδιά που αγωνίζονται στα θρανία
    και μια υπέροχη και τρυφερή εβδομάδα για σενα!φιλιά και την αγάπη μου!Να είσαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτα να ευχηθουμε στα παιδια που γραφουν καλή επιτυχια .. και μετα να πουμε αδερφι μου για την ιστορία μου...που κατα βαθος ολο και κατι θα έχει απο την ζωή μας...στο θεμα της ευλογημενης αγαπης μεχρι τα γεραματα...!!! οντως σε μια βαλιτσα τα ονειρα ταξιδεψαν στο περασμα του χρονου... και ναι εγιναν πραγματικοτητα... σε ευχαριστω για την αγαπη σου...να περνας καλα μικρη μου φιλακιαααα !!!!!! :k :k <3

      Διαγραφή
  7. Α...το απόλαυσα Ρούλα μου. Μέσα στις τρεις επιλογές μου ήταν!!! Πολύ τρυφερή ιστορία γεμάτη αγάπη που αγγίζει χορδές στις αναμνήσεις μας.Συγχαρητήρια!
    Να σαι καλά και καλή σου εβδομάδα
    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ καλο!!!!
    καλημερα
    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ να έχεις μια ομορφη εβδομαδα... και να περνας καλά με οτι σε ευχαριστεί...:)

      Διαγραφή
  9. Ρούλα μου "Το σινιάλο" ήταν μία από τις επιλογές μου στην βαθμολογία. Μου άρεσε πολύ
    αυτή η ιστορία αγάπης που είχε διάρκεια.
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα Ελενη μου και σε ευχαριστω πολύ ειναι αλήθεια οτι δεν το περιμενα γιατί ηταν μια ιστορία που είχε και φανταστικα στοιχεία μεν αλλα και αληθινα δε...!! αγαπες που ειναι δύσκολα τωρα να υπαρχουν φιλη μου..! να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα.:D .. φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  10. Ρουλάκι μου!!!
    Τί όμορφη η συμμετοχή σου!!! Μπράβο, κορίτσι μου γλυκό!
    Κρατώ τη φράση σου "και τι είναι αγάπη παρακαλώ να την κάνεις εσύ ότι θέλεις; ακόμα δεν την έμαθες; να ξέρεις πόσο ανίσχυρος είσαι στα χέρια της!!!!), χαμογελώ και σου αφήνω πολλά γλυκά φιλάκια για μια υπέροχη εβδομάδα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, σμαραγδένια ψυχούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Συριανακι μου .. τι ειναι η αγαπη να την κανουμε οτι θελουμε; ανισχυροι ειμαστε απέναντι της.... χαιρομαι που σου χάρισα μικρή μου εστω και ενα χαμογελο... ειμαι και εγω σιγουρη οτι η εβδομαδα που μπηκε θα ειναι χαρουμενη για σενα..:D . να είσαι καλά και να κανεις παντα αυτο που σου αρέσει.. φιλακιααααα:k :k <3

      Διαγραφή
  11. Κόπια παλιού καλού καιρού Ρούλα μου
    Καταπληκτικό !!!
    Καλή σου εβδομάδα...

    φιλάκι ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου και εγω μαλλον του παλιού καιρου ειμαι και δυσκολα ξεφευγω απο αυτό φαινεται πολλες φορες απο αυτα που γραφω ακομα δεν έχω προσαρμοστει με την εποχη... εστω και αν εχω ιστολογιο....που παω η γυναικα..!!!:D σε ευχαριστω πολύ φιλη μου... να περνας καλα οτι και να κάνεις.. φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  12. Άτσα το Ρουλάκι μου!
    Μου άρεσε πολύ Ρούλα μου!
    Ρομαντική η ιστορία σου! Βγαλμένη λες από ασπρόμαυρες ταινίες!♥
    Φιλάκια ...μικρή μου ☺ αχαχα!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δικη μου η ζωή μια τέτοια ειναι βρε Αριστακι μου... αν δεν ήσουν πάντως εσυ να με σπρωχνεις καθε φορα.. δεν θα εμπαινα στην βάσανο της γραφής που οσο και απλη να ειναι θελει και το σπρωξιμο της να βγει στην επιφανεια.. χι.χι. σε ευχαριστω για το μικρή... με κανει και χαμογελω καθε φορα..:D να εισαι καλα μικρή μου .. φιλακιαααααα!! :k :k <3

      Διαγραφή
  13. "Εκείνοι το είπαν αγάπη"!!!!!!!!!!!! Τι τρυφερή ιστορία.... γεμάτη συναίσθημα και αγάπη!!!! Μπράβο Ρουλάκι μου!!!! Πολλά φιλιά αγαπημένη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ έτσι δεν ειναι κορίτσι μου; η αγαπη δεν ειναι αυτή που κινει τα νηματα και μας κανει να βλέπουμε τα όμορφα εκει που υπαρχουν!!! δεν ειναι όλα ασκημα.. στην ζωή.. υπαρχουν και αυτες οι αγαπες.. εγραψα κατι και απο την δική μας..σε ευχαριστω πολυ και χαρηκα που σου αρεσε Βικυ μου.. να εισαι καλά να κανεις οτι αγαπας.. και να μου προσέχεις εν ταξει;:D φιλακιααααα!!! :k :k <3

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραία ιστορία με άρωμα από τα παλιά! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου για τα καλά σου λογια να είσαι καλά και να περνάς ακομα καλύτερα... φιλακιαααα!!! :k

      Διαγραφή
  15. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου, Ρούλα μου! Είναι το όνειρό μου αυτό, ό,τι εύχομαι (και προσπαθώ) να μου συμβεί: αγάπη ως τα βαθιά γεράματα!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλη μου η ιστορία αυτή έχει ένα κοματι από την την ζωή μου...σου ευχωμαι μικρή μου να εχεις βρει την αγαπη και να την κρατήσεις μεχρι τότε.. αυτό ειναι ευτυχία . πίστεψε με..:D σε ευχαριστω πολύ να πέρνας καλα με οτι και να κανεις.. φιλακιαααα!! :k

      Διαγραφή
  16. Τόλμη και γοητεία! Ως γραφή εννοώ, για να μην παρεξηγηθώ! :) Η "κλεψιά" όντως συνηθισμένη σε παλαιότερες εποχές, όταν η οικογένεια έβαζε φραγμούς στους έρωτες και πριμοδοτούσε το "ντε και καλά" γάμο, κοινώς το προξενιό. Φιλιά πολλά Σμαράγδι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που την θυμηθηκες την τόλμη και γοητεια ;..Πετρίνα μου δεν παρεξηγήσε βρε.. μην νομιζεις παλια οι ζωές έτσι ηταν... η με κλεψια θα γινοταν αν αγαποιόνταν τα παιδια η με προξενιο .. οι γαμοι... και τα δικα μου παιδιά στην ιστορια μου είχαν κατι και απο την δικη μου ζωή...την πληροτητα... στο συναισθημα :D ...να είσαι καλα και σε ευχαριστω πολύ για το πέρασμα... να περνας καλά οτι και να κνεις... φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  17. Την αγάπησα την ιστορία αυτή και δεν το περίμενα ότι ήταν δική σου Ρούλα μου.
    Μας ξαφνιάζεις διαρκώς και ευχάριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως και δεν με καταλαβες Κανελλάκι μου; τέτοιες παλιομοδιτικες ιστοριες .. πιος αλλο θα τις έγραφε;; ηθελα να βαλω στιγμες απο την δικη μου την ζωή... πιο πολύ για την διάρκεια της αγαπης οταν ειναι αληθινη... και οταν υπαρχει η υπομονη και η κατανόηση μαζι με την αγαπη... τοτε μπορεί να παει παααααρα πολύ μακρυα... μεχρι το τελος..θριαμβεύτρια..!!!! χαιρομα καθε φορα για τα όμορφα που γραφεις Κανελλάκι μου σε ευχαριστώ..πολύ ...:D φίλη μου...να είσαι πάντα καλα φιλακιααααα!!! :k :k

      Διαγραφή
  18. Ρούλα μου, με γοήτευσε το σινιάλο σου και μου θύμισε την ιστορία αγάπης της συχωρεμένης της πεθεράς μου. Ο πεθερός μου την είδε στο παράθυρο και την ερωτεύτηκε κεραυνοβόλα, το ίδιο κι εκείνη, πέρναγε λοιπόν καθημερινά με έναν φίλο του, ο οποίος σφύριζε συνθηματικά για να βγεί εκείνη και να ανταλλάξουνε βλέμματα....για μήνες...Σε φιλώ καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δείς συπτωση ..έ; ...Χι..χι.. εκεινα τα χρόνια που να τολμήσουν οσοι αγαπούσαν να εκφρασουν την αγαπη τους..ολο και κατι σκαρφιζοταν για να να επικοινωνουν... κατι απο τα δικα μας.. ηταν ... .:D . και χίλια ευχαριστώ πολύ φιλη μου... ξερεις γιατί ...να περνας ομορφα..με πολύ αγαπη..Κλαυδια μου .φιλακιααα!!!k:k :k

      Διαγραφή
  19. Γεμάτο απο αγάπη και τρυφεράδα το κείμενο σου Ρουλα μου με έκανε και δάκρυσα. Καλή και όμορφη εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Κατερινα μου χαιρομαι που σου αρεσαι αν και εκει μεσα υπ'ηρχαν παραπολύ ομορφες ιστοριες..:D . να περμας ομορφα... φιλακιαα...!! :k

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη και τόσο ρομαντική η ιστορία σου, Ρούλα μου!!!! Γεμάτη ΑΓΑΠΗ!!!!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου σε ευχαριστω παρα πολύ για τα ομορφα σου λογια... μου αρέσει να προσπαθω σε προκλησεις...:D ερασιτεχνικα το κανω και γιατι μου αρεσει..να ακονιζω λιγο το μυαλο μου... να είσαι καλα φιλη μου... και να περνας ακομα καλύτερα φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  21. ειναι υπεροχο! συγχαρητηρια! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ μικρή μου να εισαι καλά ΄και να περνας όμορφα οτι και να κανεις..!! φιλακιααα!! :k :k

      Διαγραφή
  22. Ωραία ρομαντική ιστορία λίγο πριν την εποχή μας. Αν και στην εποχή μας στην επαρχία συνεβαιναν τέτοιες ιστορίες.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην δικη σου Νικολιτσα σιγουρα θα ηταν λιγο πριν.....στην δικη μου να μην σου πω ότι ηταν έτσι..... :D το αληθινο γεγονος στην ιστορια αυτή ειναι η μακροβιοτητα της αγαπης...να είσαι φιλη μου καλα... σε ευχαριστω ... πολύ φιλακιααααα!! :k

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρια Ελενα μου... να είσαι καλα και να συνεχιζεις τις βόλτες σου στην θάλασσα.. φιλακιααα!! :k

      Διαγραφή
  24. Βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα αυτή την απασχόληση, κάτι σαν εργαστήρι δημιουργικής γραφής.
    Το κατάφερες εξαιρετικά, Ρούλα, με την όμορφη ιστορίας σου.

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό ειναι Μηθυμναίε εργαστηρι που ο καθε ενας και η κάθε μια μας..καταθετει... την δημιουργια της σκεψη της... σε ευχαριστω πολύ να εισαι καλα .:)

      Διαγραφή
  25. Στο στοιχείο σου αυτές οι συμμετοχές σου σε όμορφες διηγήσεις!!!! Ομορφος λόγος ,γλυκά συναισθήματα που ΄πάντα πηγάζουν από την γεμάτη καλοσύνη ψυχή σου και μαζί με το ταλέντο σου δημιουργούν μικρά διαμαντάκια!!!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως με ξερεις .. πως με ξερεις Εφη μου..:D . δεν ειναι δυνατον οι εποχες εκεινες να μην μας είχαν υπερεασει .. με την αθωότητα τους την τρυφεραδα τους... και συνεχιζουν να το κανουν παρόλο που οι εποχές εχουν αλαξει φιλη μου... κατι απο τα παλια ηταn και αυτη η ιστορια.. μιση αληθινη μισή φανταστική...:D να περνας όμορφα με τα κοριτσια σου Εφη μου... να τις χαιρεσαι τις κούκλες σου... φιλακιαααα!! :k <3

      Διαγραφή
  26. Υπέροχη ιστορία Ρούλα μου!! Με μάγεψες με τον τρόπο που γράφεις!! Συγχαρητήρια!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου χαιρομαι που σου άρεσε η γραφή μου να είσαι καλα και να χαιρεσαι την κορούλα σου..:D .να έχεις ενα ομορφο Σαββατοκυριακο... φιλακιαα :k

      Διαγραφή
  27. Πολύ επιτυχημένη η ιστορία σου.
    Να ευχηθώ καλή επιτυχία.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω καλέ μου φιλε να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα... καλο Σαββατοκυριακο.. !!:)

      Διαγραφή
  28. Ρουλάκι
    η ιστορία σου μου θύμισε την ιστορία των γονιών μου,αλλά στη συνέχεια εσάς τους δυο...κάτι η βαλίτσα που μαζεψε όλα τ άγουρα όνειρα και ταξίδεψε,κάτι το χάδι και το φιλί στα γκρίζα μαλλιά...Πόσο σε καμαρώνω αγαπημένη!!!
    Νάσαι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!!!
    Φιλώ σε (σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aμ... απο εκεινη την μακρινή εποχή Χαρα μου εχει ξεθαφτεί αυτή η ιστορία..!! έχει όμως και φαντστικά απο μέρους μου στοιχεια αλλα πολλες φορες αληθινα.....!! ενα γύρισμα στο παρελθόν ήταν ...ποση αθοώτητα τότε.!! πόση αγαπη.. και πόση κατανόηση..!! σε ευχαριστώ πολύ που μου χαρίζεις λιγο απο το λίγο χρόνο σου.. Χαρά μου να σε εχει ο Θεός καλα .!! φιλακιααα!!! ::k:k <3 <3

      Διαγραφή
  29. Αν και ως συνήθως πολύ καθυστερημένα Ρούλα μου αγαπημένη, διάβασα την τόσο καλογραμμένη ιστορία σου και σαν σχόλιο θα προσθέσω, πως η κάθε σου συμμετοχή σ' αυτά τα όμορφα "παιχνίδια λέξεων" με αφήνει και πιο χαρούμενη, γιατί βλέπω τεράστια πρόοδο ως προς την εξωτερίκευση των συναισθημάτων σου!

    ΑΦιλάκια πάντα με όλη μου την αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τρυφερή και ρομαντική παλιά ιστορία, απ' αυτές που λατρεύω να διαβάζω!
    Πολλά μπράβο Ρουλίτσα μου!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή