Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Φιλική πρόσκληση νο 117

Να μαι εδώ για λίγο για να σας παρουσιάσω αυτή την φορά   μια φιλική συμμετοχή μου που μας κάλεσε να πάρουμε μέρος  η Μία Craftartista..και που  έπρεπε να είναι έτοιμη στις 30 Σεμπτεμβρίου ..σήμερα δηλαδή.. 
Και εννοείτε να μην δω πρόσκληση εγώ..τρέχω να μην χάσω έστω και... στο παρά πέντε..
Στην αρχή για να πω την αλήθεια δεν πολυκατάλαβα τους όρους..μεγάλη κοπέλα  είμαι με το δίκιο μου να θέλω εξηγήσεις..
Και εκεί έπεσαν τα τηλέφωνα ..
Μια μου, πως θα το κάνω αυτό ..μπλα..μπλα..μετά από τις εξηγήσεις..ναι με εδώ με την δική μου συμμετοχή και την προσπάθεια μου να ζωγραφίσω..το θέμα γυναίκα...








Είναι σχεδόν παιδική η ζωγραφιά μου..αλλά δεν είχα χρόνο για κάτι καλύτερο.
Χαίρομαι πολύ που πήρα μέρος στην φιλική αυτή πρόσκληση της φίλης μας..
Να είστε  όλοι καλά..να μην ξεχνατε να χαμογελάτε..
Θα τα πούμε πάλι αύριο!!! 
Θα δείτε γιατί...
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!!
   

62 σχόλια:

  1. ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΚΟΥΚΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ το μοντελοοοοοοοοοο απιθανη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε Σοφακι μου οποιος δεν έχει δουλεια..χα..χα. ..παίρνει μερος και σε προσκλησεις χι..χι..και καμια φορα ζωγραφιζουμε..σου φαινεται κουκλα γιατι ξερεις...νομιζω οτι τα χειλη της θυμίζουν ..μονο αυτα ...την τζολί...θα μου πεις πια ειναι αυτή..αστο κοριτσι μου...σε ευχαριστω πολύ για την επισκεψη.. καλη εβδομαδα να εχεις την αγαπη μου φιλακιαα ...

      Διαγραφή
  2. Εκτιμώ και μόνο την απόφαση σου να πάρεις μέρος, πόσο μάλλον το πολύ ωραίο ζωγραφικό έργο που εμπνεύστηκες και δημιούργησες.
    πολύ ωραία, μπράβο σου Ρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αληθθεια οτι οταν διαβασα για την προσληση Στελλα μου δεν ηξερα τι ακριβως χρειαζοταν ..αλλά με τις οδηγειες της Μαριας..ειχα την χαρα να συμμετεχω .. μου αρεσειμπολύ να ζωγραφιζω και να πλεκω..επειδη και με τα δυο χαλαρωνω...θα μπορουσα και λιγο καλυτερα να το κκανω εχει λαθη για μενα ..αλλα ηταν μονο για την συμμτοχη.. και ο χρονος μου λιγος αν και η Μια μας ειχε δωσει πολύ .. ομως περνα ο καιρος και δεν τοκαταλαβενουμε..
      Σε υχαριστω πολύ για το περασμα.. καλη εβδομαδα.. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  3. Hello!
    I come to see your work from Mia's blog and the friendly challenge in which I also participate.
    Your drawing is amazing
    Greetings from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταφραση...Γειά σου!
      Έρχομαι να δω τη δουλειά σας από το blog της Mia και τη φιλική πρόκληση στην οποία συμμετέχω και εγώ.
      Το σχέδιό σας είναι εκπληκτικό
      Χαιρετίσματα από την Ισπανία.

      Διαγραφή
    2. many thanks to you all and all the best for the future...Yours faithfully from Cretta..

      Διαγραφή
  4. Καλέ Ρουλάκι, τι καλό που το έκανες!
    Και πόσο ωραία έχεις φτιάξει τις βλεφαρίδες!
    Εύγε για τη συμμετοχή!
    Αν και τι εύγε;
    Σιγά που δεν θα συμμετείχες...
    Όπου γάμος και χαρά, το Ρουλάκι πρώτο!
    Καλημέρα και με χαρά να υποδεχτείς τον Οκτώβριο!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε ναι Αρτίστα μου οι βλεφαριδες ηταν το κερασακι στην τουρτα.. χα..χα. καλα εσύ μονο αυτς ειδες·.. τα χειλη δεν τα ειδες φιλεναδα που μοιαζουν σαν να εχει βαλει σιλικόνι..!!!!
      Ειδες ποσο καλα με ξερεις πια...χα χα χαιρομαι οταν το κανω..
      Θα τα πουμε αυριο..καλη εβδομαδα.. φιλακιααα
      Υ.Γ. με την ανανεωση του λαπιτοπι.. εχω χασει μερικα ..π.χ. το ερωτιματικο.. και τα εισαγωγικα.. ελπιζω να καταλαβεβεις τι γραφω εστω και χωρις αυτα...φιλεναδα..

      Διαγραφή
    2. Μην σε ανησυχεί καθόλου Ρουλάκι.
      Μια χαρά τα καταλαβαίνω!

      Διαγραφή
  5. Αχ βρε Ρούλα μου!! Τι όμορφο!! Χρυσά τα χεράκια σου!! Μπράβο αγαπημένη μου φίλη, σε θαυμάζω και το θαυμάζω!!
    Να είσαι πάντα καλά και να περνάς όμορφα!
    Πολλά φιλιά, καλή σου εβδομάδα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινακι μου σε ευχαριστω πολύ μου αρεσουν οι προκλησεις...προσκλησεις .. και ειναι ποιο πολύ οι συμμετοχες μου για να βαλω τον αυτο μου να προσπαθησει να κανει κατι εστω και αν δεν ειναι τελειο ..δεν με απασχολει αυτο γιατι γνωριζω μεχρι που τα τα καταφερνω ...ομως το να συμμετεχω ειναι για μενα ενα παιχνιδι..
      Να εισαι καλα κοριτσι μου θα τα πουμε καλη εβδομαδα.. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο βρε Ρουλίτσα μου. Ταλέντο είσαι και το λέω για άλλη μια φορά, σίγουρα όχι τη τελευταία.
    Πολύ όμορφη η ζωγραφική σου.
    Καλή σου εβδομάδα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. αυτες τις προσκλήσεις..δρωμενα Αννιω μου που γινονται στην γειτονια μας..με ινριγκαρουν να βαζω τον εαυτο μου να αναμετρηθεί με μενα...χα..χα. ετσι γαι την πλακα μου..τωρα αν γινεται και κατι καλο αυτο με ικανοποιηει ..ετσι απλα..οπως λεμε λιγο πραγμα και πολύ αγαπη..
      Θα τα πουμε φιλη μου αυριο...να περνας ομορφα καλη εβδομαδα φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  7. Gostei muito do seu desenho, seus traços são delicados e ficou muito legal. Parabéns pelo trabalho e pela participação. Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε να σε δω να απαντάς στις καινούργιες φίλες σου εκ του εξωτερικού, τώρα.
    Διεθνούς φήμης θα γίνεις Ρουλάκι μου 😉
    Μα τι ωραίο σχέδιο που έφτιαξες όμως! Κι ας το υποτιμάς, εσύ. Μια χαρά τα κατάφερες με τη συμμετοχή σου!
    Πασιονάρια Ρούλα, τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..για ανεβα και κατεβα να δεις μεταφραση Κανελλακι μου χα.χα οχι που θα με δυσκολευαν τα ισπανικα.. τι τα εχουμε τα γαλονια βρε αγαπη μου···
      Τωρα τι θα καταλαβουν οι ισπανοφωνες φιλες δεν ξερω..εγω οαντως προσπαθησα..
      Ειναι να μην δω δρώμενο το ξερεις ..χα..χα αφου χαιρομαι να παιζω με πιανει ενας παλιμπεδισμος τωρα στα γ.....α χι.χι. δεν λενε οταν μεγαλωσει ο ανθρωπος ξαναγινεται παιδι.. εεε αυτο...Κανελλακι μου..χι..χι. καλη εβδομαδα να εχεις την αγαπη μου .. φιλω σε..
      Ναι.. η λεξη πασιοναρια..με εβαλε να ψαξω τι ηταν ..και ψαχνοντας κοιτα να δεις ανακαλυψεις που εκανα.. με την Ντολορες ναι εχουμε κατι την μοδιστρική..και την διψα για το δικιο ...

      Διαγραφή
  9. Σμαραγδένια μου, υπέροχη η ζωγραφιά σου. Με χαρακτήρα και στυλ. Μπράβο σου. Ας έχουμε μια όμορφη βδομάδα. Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρινα μου εκανα οτι μπορούσα ισα για να δικαιολογησω την συμμετοχη μου..θα μπορουσα με λιγη προσπαθεια ακομα να την εκανα καλυτερη ..εχει τα λαθη της ..αλλα οκ ...
      Καλη εβδομαδα να εχουμε φιλη μου θα τα πουμε φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  10. Que precioso dibujas! Vengo del reto 117, del blog de Mia, me quedo a seguirte!
    Saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταφραση.....Προέρχομαι από την πρόκληση 117, από το blog της Mia, μένω να σας ακολουθήσω!
      Χαιρετισμοί, πόσο όμορφη σχεδιάζετε!

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου, λέγε τους απλά "Gracias" (ευχαριστώ) και, αν θες, "besos" (φιλιά). Μην ταλαιπωρείσαι με τη μετάφραση του Google.

      Διαγραφή
    3. Αααα ευχαριστω πολύ για την διευκρινηση Μαρία μου.. να εισαι καλά θα το καθιερωσω..φιλακιααα ..

      Διαγραφή
  11. Ουάου!!!
    Η γυναικάρα με τα κόκκινα χείλη!
    Ε όχι και παιδική ζωγραφιά.
    Την έκανες πολύ ωραία Ρουλίτσα μου.
    Το ζήτημα είναι πώς απαντάμε στις ισπανόφωνες φίλες μας, όπως λέει και το Μαράκι μας 🤣🤣🤣
    Καλό φθινόπωρο και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου απο ζωγραφικη ξερεις εκανα οτι μπορούσα φιλεναδα ..ερασυτχνες ειμαστε .. το θεμα ειναι οτι χαρηκα και εγω πολύ που καταφερα παρ όλες μας τις δουλειες εδω να προλαβω να συμμετεχω..χαιρομαι που σου αρεσε.. οσο για τις απαντησεις στην σπανιόλες για κοιτα απο πανω και απο κατω μεταφραση..χα..χα.. οχι που θα τις αφηνα αναπαντητες..χι..χι..
      Και σε αλλα με το καλο φιλεναδα θα τα πουμε αυριο.. καλη σου εβδομαδα και καλο μηνα .. φιλακιααα!!

      Διαγραφή
  12. Que don tan lindo tienes... muy bonito.... me quedo a conoces tus trabajos...
    Cariños

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταφραση...Τι ωραίο δώρο που έχετε ... πολύ όμορφο ... Ξέρω το έργο σας ...
      Η αγάπη..

      Διαγραφή
    2. Τρελαίνομαι που μας κάνεις και μετάφραση των ισπανικών αλλά και των αγγλικών σχολίων!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Χαίρομαι που είσαι πανταχού παρούσα! Χαίρομαι που είσαι δημιουργική, χαίρομαι και απολαμβάνω μια δύσκολη προσωπογραφία όμορφη, γοητευτική, χωρίς να υπερβάλλω.
    Μπράβο για τη συμμετοχή σου Ρούλα. Το σχέδιό σου είναι εκφραστικότατο και δεν ακούω κουβέντα.
    Ειλικρινά σε απολαμβάνουμε.
    Καλή σου βδομάδα Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το πανταχου παρουσα ειναι που με χαρακτηριζει και με κανει να προσπαθω..να κανω διαφορα..και λιγο απο όλα ..τωρα καλο ειναι ..δεν ξερω .. ξερω μονο οτι χαιρομαι καθε φορα που καταφερνω να κανω κατι..οτιδηποτε και αν ειναι αυτό..
      Σε ευχαριτω πολύ που τα σχολια σου ειναι όμορφα και ευγενικα..
      Να είσαι καλα και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα..καλο σου βραδυ..

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου μία χαρά τα πήγες και στην ζωγραφική...εκφραστικότατο το πορτραίτο και εντυπωσιακό !!! Ολα τα προλαβαίνεις και είσαι πανταχού παρούσα !!! Αυτό είναι χάρισμα και ομολογώ ότι σε θαυμάζω απεριόριστα....δεν σου μοιάζω ούτε στο νυχάκι σου...η ΜΙΑ είναι φίλη και θα ήθελα πολύ να συμμετέχω κι εγώ, αλλά είχα διάφορα άλλα τρεχάματα αυτόν τον καιρό και δεν τόλμησα, από τον φόβο της ασυνέπειας ...Καλη εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδιά μου είναι να μην οαρω κατι απόφαση μετα θελω να βγαλω εις περας που λεγαμε και παλια..με οτι ασχολουμε.. το ξερετε πια οτι μου αρεσει να προσππαθω και απλα το κανω.. γιατι πρωτα με διασκεδαζει να καταπιανομαι με διαφορα..και να σκοτωνω τον χρονο που μου μενει ελευθερος με οτι μου κανει ευχαριστηση..
      Εσυ φιλεναδα καταπιανεσαι με αλλα πολυ ωραια πραγματα που εγω δεν μπορω να τα κανω..το θεμα ειναι να περναμε καλα με οτι κανει η καθε μια μας και της αρεσει..το κακο με μενα ειναι οτι μου αρεσουν όλα..χα.χα..χα..
      Σε ευχαριστω για τα ομορφα σου λογια τα λεμε αυριο φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  15. Tι χειλάρες είναι αυτές!!! Τέλειες! Μάτια, φρύδια άψογα!! Μια πολύ όμορφη και σέξυ κυρία έφτιαξες Σμαραγδάκι μου!
    Άξιος ο μισθός σου!!! - όπως λένε στον τόπο μου όταν θέλουν να παινέψουν κάποιον-
    Πολλά φιλάκια και καλό μήνα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα της Τζολί δεν μοιαζουν τα χείλια γιατι μονο αυτα ξεχωριζουν....το αλλο προσωσπο απλα βλεπεται...ξερω τι λέω...σε ευχαριστω πολύ Μαρία μου που την βλέπεις ομορφη με κανεις χαρουμενη.χα.χα..αν ειχα και ενα μισθο θα ηταν τελεια φίλη μου..χι.χι..
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα.. θα τα πουμε καλη εβδομαδα και καλο μηνα φιλακιαααα

      Διαγραφή
  16. Πολύ μου αρέσει η ζωγραφική σου, Ρούλα μου. Η κοπελιά υπέροχη. Και με βλεφαρίδα στην τρίχα! Μπράβο, πάντα τέτοια.
    Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 117.
    Πολλά φιλιά, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω σε ευχαριστω πολύ για την ευκαιρια και τις εξηγησεις για να μπορεσω να παρω μερος στην προσκληση σου Μαρία μου..χαρι σε σενα εγινε η απλη αυτη ζωγραφια ..αφου το θεμα ηταν η γυναικα..
      Με πολύ χαρα το εκανα να εισαι καλα και να οερνας ομορφα με οτι κανεις.. καλη εβδομαδα και καλο μηνα να εχεις θα τα πουμε αυριο...φιλακιααα

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου, τι λες? Πάμε τώρα για την Φιλική Πρόκληση 118? Απλά αυτή τη φορά τη διοργανώνει ισπανόφωνη κοπέλα. Αν θες να συμμετέχεις, τα λέμε μέσω μαιλ. Φιλάκια.

      Διαγραφή
  17. Αισθησιακό το πορτραίτο της γυναίκας που ζωγράφισες Ρούλα μου, μπράβο γιατί κατάφερες να μεταδώσεις αυτή την θηλυκότητα και είμαι σίγουρη πως η συμμετοχή σου, δεν θα μείνει απαρατήρητη! ;)
    ΑΦιλάκια πολύ γλυκά και από αύριο ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΜΗΝΑ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε μαγισσουλα μου φαιντται οτι αυτην την γυναικα θα μπορουσε να την κανει και ενα μικρο παιδι..ειναι τοσο απλη η ζωγραφια..ομως χαιρομαι που συμετήχα και σε αυτην την προσκληση ..προκληση για μενα..
      Να είσαι καλα φιλεναδα θα τα πουμε αυριο..αν και η ωρα ειναι ηδη αυριο..χα.χα ξερω τι λεω.. καλη εβδομαδα και καλο μηνα και σε σενα φιλακιαααα!!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο βρε Ρούλα πραγματικά πανταχού παρούσα. Καθόλου παιδική η ζωγραφική σου, αντιθέτως χαριτωμένη και πολύ θηλυκή.
    Να είσαι καλά Ρούλα μου και καλή επιτυχία!
    Σε φιλώ
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθω Αννικα μου και μου αρεσει να δοκιμαζω και να συμμετεχω σε προσκλησεις που για μενα γινονται προκληση να δω αν τα καταφερω η οχι..και καθε φορα κανω και ενα βημα παραπανω.. μου αρεσει να μαθενω πραγματα .. ακι εννειτε οτι μεχρι εκει που μπορω.. με καλη διαθεση οταν γινεται κατι τοτε και το αποτελεσμα βγαινει καλο ..και αν δεν γινεις και τελειο δεν πειραζει.γαι να περνα η ωραμας το κανουμε..
      Να περνας ομορφα καλο μηνα για περασε και στην επομενη αναρτηση σε περιμενει μια εκπληξη..φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  19. Με τι θα καταπιαστει η αγαπημενη μας Ρουλιτσα και δεν θα τα καταφερει.γιατι μερικες απο μας ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε ουτε στο μικρο σου δαχτυλακι δεν σε φτανουμε.φιλακια ρουλιω μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ..ΧΑ. πολυτεχτισα και ερειμοσπιτισα που λενε φιλεναδα..τα χουμε πει ειμαι ανυσηχο παιδι ολα θελω να τα μαθενω.. εδω μαθαμε την τεχνολογια.. εδω θα σταματουσαμε...δεν ξερω γαιτι δεν βρισκω το ερωτηματικο και τα εισαγωγικα.. δεν μου τα βαζει το πληκτρολογιο..αλλα θα το ψαξω...χα.χα. τι ταχουμε τα καινουργια λαπιτοπι..χα.χα να περνας καλα Λιτσα μου.. καλη εβδομαδα και καλο μηνα τα λεμε .. φιλακιαααα!!!

      Διαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hola !!!
    Precioso tu trabajo, mucho talento en tus manos.
    Abrazos y besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Muy buena mano dibujante!!! Aplausos y felicitaciones por tan bello talento!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. You did a beautiful work for this friendly challenge, congratulations!!! Besitos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Opa, que bueno que está ese dibujo, que buena mano, felicitaciones!

    Saludos,
    Betto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρουλίτσα μου εσύ δημιούργησες την τέλεια γυναίκα λέμε, μπράβο!!!
    Μεταξύ μας τώρα, δε θα παραξενευτώ αν κάποια μέρα δηλώσεις ότι θα γίνεις αστροναύτης, έτσι βρε, για την εμπειρία!

    Φιλάκια θαυμασμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή