Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ..ΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ..!!


                   
Και να μαι μόνο οκτώ χρονών καλέ; πιτσιρίκα είμαι ακόμα..!!! 
Πότε ήταν που ήμουν νήπιο...και   τι νήπιο!! όταν με πήρε από το χεράκι ο εγγονός μου (ετών τότε 24) και με έφερε στο νηπιαγωγείο  του μπλόκινκ....
Θα είναι κι άλλα παιδάκια εκεί μικρά σαν και μένα; τον ρώτησα..
Σαν και σένα όχι ..λίγο μεγαλύτερα ναι..!!! 
Γιαγιά...είναι εύκολο.. θα κάνεις αυτό..αυτό  και αυτό ..!!
Και θα τα μάθω εγώ όλα αυτά;
Θα έχεις δικό σου μπλοκ και θα γράφεις τα δικά σου!!
Ποιος αγάπη μου του λέω θα τα κάνει αυτά είπαμε; 
Εσύ καλέ γιαγιά.. έλα  εύκολο είναι!!
Χα..χα...ήταν η πρώτη μου αντίδραση επτά χρόνια  πριν!!!
Εύκολο για σένα που παίζεις την τεχνολογία στα δάχτυλα του είπα.!
Είχα όμως και μια περιέργεια.. τι να υπάρχει.. εκεί πίσω; πίσω  από μια  οθόνη;
  Και έτσι μπήκα γεμάτη απορίες και θαυμασμό σε ένα κόσμο..που  για μένα ήταν ένα  μεγάλο και τεράστιο βήμα..στην τεχνολογία !!!
Βήμα βήμα...όπως λέμε συλλαβιστά.. έκανα τα πρώτα μου βήματα..!!
Και έτσι κάπως δημιουργήθηκε το μπλοκ ..
Σμαραγδένια..
ΑΥΤΌ ήταν το πρώτο μου σχόλιο τότε από την αγαπημένη μου μετέπειτα  ΧΑΡΑ...τότε δεν την ήξερα.. τι χαρά πήρα δεν λέγεται!!!

(Γειά σου Ρούλα
Με Χαρά σε καλωσορίζω στη γειτονιά.
Θα ενθουσιαστείς με τη γειτονιά μας και θα κάνεις ό,τι τρέλλα έχεις απωθημένο.
Μη μασάς,κάνε ο,τι ονειρεύεσαι χωρίς αναστολές, κανένας δεν θα σε σχολιάσει ούτε φυσικά θα σε κατηγορήσει...ΜΑΖΙ ΣΟΥ!)
Και ήταν αυτό που μου έδωσε το θάρρος...μου παρά έδωσε μπορώ να πω τώρα..χα..χα..) και άρχισα να ξεσαλώνω εδώ μέσα..!!!
Είναι αυτό που λένε...δώσε θάρρος στον..χ...θα  σ ανέβει στο κρεβάτι..!!
Και άρχισα να ρωτάω .. πως θα το κάνω αυτό; πως θα το κάνω εκείνο; και να μου έρχεται η βοήθεια από φίλες παντού !!! 
Μέντορας μου σ αυτήν την προσπάθεια μου η Μαίρη η Ginger.. πάλαι ποτέ μπλόκερ... και αργότερα μια από τις πρώτες φίλες που γνωριστήκαμε από κοντά..
Είχα βρει μια μπλοκογειτονιά που δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα μπορούσε να εξελιχτεί σε μια όμορφη μεγάλη παρέα..!!!
Η προσωπικές γνωριμίες μου με πολλές από εσάς φίλες μου με έχει κάνει αφάνταστα χαρούμενη!!! 
 Τι ωραίες εποχές!!! 
Και λέω εποχές.. γιατί πολλές έχετε πια εγκαταλείψει τα μπλοκ σας και η αιτία είναι  το φεης μπουκ.. που σίγουρα είναι πιο άμεσο...
Δεν έχω φεης  και δεν θα κάνω  από άποψη... ούτε και κανένα άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης...κοίτα τι γράφω η γυναίκα..χα..χα..
Τι άλλο να χωρέσει και αυτό το έρμο το μυαλό μου
Ένα είναι.. και παραμονεύει και μια αλτζχάϊμερ.. πιο πέρα χι..χι.!!
Ένα μπλοκ μου αρκεί και αυτό πολύ μου είναι!!
Όμως χαίρομαι πολύ που δεν έχουμε χάσει την επαφή μεταξύ μας..έστω και απούσες όταν είστε  από την γειτονιά... και αυτό είναι το κέρδος μου από τα όμορφα του του μπλόκιν..
Από την αρχή ήταν για μένα ένα μέσον να περνάω την ώρα μου χωρίς να το αφήσω να με εθίσει..χα..χα... μεγάλα λόγια είμαι και εγώ μια εθισμένη μπλοκέρισα!!! 
Και αφού σας είπα  την ιστορία  της επτάχρονης ζωής μου εδώ μέσα..μια λιγούρα μας έπιασε θαρρώ..ε;
 Ελάτε να φάμε, να πιούμε και νηστικοί να κοιμηθούμε που λέει και ο αγαπημένος μας καραγκιόζης!! 
Λέω να ξεφύγουμε από τα τετριμμένα παρεάκι μου..τούρτες γλυκά και τα παράγωγα τους και αντί αυτών ..να πιούμε ένα κρασάκι στην υγειά σας...
  και  να σας τρατάρω ένα ταψί γεμιστά ..Κρήτης
και με την συνταγή τους..χι..χι. 


 και για επιδόρπιο να σας γλυκάνω με λουκουμάδες ε; τι λέτε;
 Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!
Σας ευχαριστώ που με συντροφεύεται  όλα αυτά τα χρόνια στον κόσμο του μπλόκινκ.. 
Ελπίζω να σας έκανα να χαμογελάσετε και να νιώσετε όμορφα!!
..η χαρά πρώτα είναι δικιά μου..αν τα έχω καταφέρει!!!
Σας ευχαριστώ πολύ   κάθε φορά που περνάτε από εδώ και τα λέμε!!!
Και πάνω εκεί που ήμουν έτοιμη να την αναδημοσιεύσω..στο σμαρτ φον... να σου το ανανεωμένο μου λάπτοπ σαν καινούργιο και πιο γρήγορο...και άντε εγώ να το προλάβω και να το μάθω από την αρχή...χι..χι..και άντε να προλάβω να κάνω ανάρτηση για σήμερα..που είναι η μέρα που ξεκίνησα αυτό το μπλοκ...
Έτσι κι αλλιώς τα ίδια θα έγραφα πάνω κάτω..άλλαξα μόνο τον αριθμό...
Για όσους  έφτασαν μέχρι εδώ και δεν την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και για όσους  μου κρατήσατε συντροφιά αυτά τα οκτώ χρόνια ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!
Με πολύ αγάπη έφτιαξα ένα μικρό δωράκι που θα το πάρει κατόπιν κλήρωσης βεβαίως βεβαίως..κάποια τυχερή...

 Να είστε όλοι καλά,να περνάτε όμορφα,να μην ξεχνάτε και στα δύσκολα ένα χαμόγελο... 
Να έχετε ένα γλυκό φθινόπωρο !!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε ακόμα και τα λέμε 

51 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά, φιλενάδα και μπλογκο-συμμαθήτρια!!!!!!
    Διάβαζα τόση ώρα και ήμουν σίγουρη πως είχα κάποτε ξαναδιαβάσει αυτά που έγραφες! Και νά που δεν έκανα λάθος...χα χα χα!!!
    Και το δικό μου το λάπτοπ σέρνεται και μου είναι αδύνατον να κάνω ανάρτηση από το κινητό! Θα προσπαθήσω όμως, αφού έχω κι εγώ μπλογκο-γενέθλια! Να είμαστε καλά, Ρούλα μου, να συνεχίζουμε την όμορφη παρεούλα που κάνουμε σ-αυτή την γειτονιά, έστω και πιό αραιά πιά, όπως λές κι εσύ πιό πάνω. Χαίρομαι που φτιάχτηκε το λάπτοπ σου, να δώ τί θα κάνω με το δικό μου!!!!
    Πολλά φιλιά, καλό φθινόπωρο (σήμερα είχαμε βροχούλα εδώ) και πολύχρονο να είναι το φιλόξενο και όμορφο σπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά φιλεναδα πολλες θα το παρατηρησατε αυτο ..πως καπου σαν να τα ξαναδιαβασατε και δεν εκανες λαθος ..στο παραπεντε τι να κανω; Εκανα και εγω αντιγραφη την περσινη αναρτηση...και η φαση ηταν οτι ειχαν αντιγραφει και όλα τα περσινα σχολια..χα..χα. εκει να δεις ψαξιμο...στο μεταξυ πηγα για υπνο...και καποια στιγμη μου ηρθε η ιδεα τι λαθος εκανα και στις 2 η ωρα τα ξημερωματα σηκωθηκα κα το εφτιαξα..καλα για πολύ φαση λεμε..
      Αχ τι ωραία άνεση Μαριάννα μου να γραφω παλι με μια μεγαλη οθονη μπροστα μου χα..χα και δεν εννοω του λαπτοτ..αλλα τις μικρης μου τηλεορασης αφου δεν την χρησημοποιούσα μου περασε εκει ο εγγονος με ενα καλωδιακι και μου την εκανε οθονη...χι..χι..ειδες τι μαθενω η γυναικα;
      Σε καταλαβενω απόλυτα Μαριαννα μου το περασα και ειναι δυσκολο να γραφεις και να κανεις αναρτηση με το σμαρτφον..ειναι ομως και μια λυση..οταν το μαθεις ...
      Το θυμηθηκα οτι και εισαι συμαθητρια μου .. αντε και στα δικα σου γενεθλια να τα πουμε ..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες... εχουμε γινει πια μια παρεα και αυτή ειναι η ουσια του μπλοκιν..οποτε μπορουμε θα τα λεμε
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα και εσύ..την αγαπη μου Μαριαννα μου φιλακιααααα!! <3

      Διαγραφή
  2. πολυχρονο!!!και συ γερη και δυνατη....να γραφεις και να δημιουργεις......καλο φθινοπωρο!!!!την αγαπη μου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κοριτσι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σου φιλη μου ελπίζω οτι εισαι στα καλυτερα σου να έχεις και εσύ ενα ομορφο φθινοπωρο ..να μου φιλησεις οτι αγαπας...
      Να περνας ομορφα σε ευχαριστω που με θυμασαι.. στελνω αγκαλια και φιλί..<3

      Διαγραφή
  3. Πολύχρονο το μπλογκ σου! Και πόσο χαίρομαι που έγινες εξπέρ στην τεχνολογία! Κάπως έτσι έμαθα κι εγώ. Με τον ανιψιό μου για δάσκαλο...Μας χαρίζεις χαμόγελα και αισιοδοξία και εύχομαι πολλά πολλά χρόνια να το κάνεις ακόμη και να μην βαρεθείς.
    Καλορίζικο το γρήγορο λαπτοπ σου. Να που έγινε η πρώτη γενέθλια ανάρτηση με το γρήγορο λαπ τοπ...Όλα σημαδιακά
    Να σαι καλά Ρούλα μου γερή και δυνατή να προσφέρεις χαρά γύρω σου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Αννιω μου ..και που να δεις μια οθονη που εχω μπροστα μου χι.χι μου μεγαλη οσο μια μικρη τηλεοραση που δεν χρησιμποιουσα και που της εχει περασει ενα καλωδιο ο εγγονος και την εχει ενωσει με το λαπτοπ..καλα δεν σου λέω τιποτα..αχ αυτα τα παιδια τι μας μαθενουν .. αλλα και εμεις καλες μαθητριες φιλεναδα; χα..χα αφου ειναι τα παιχνιδακια μας σιγα να μην το βαρεθώ ..ακομα μικρη ειμαι..χι..χι..
      Με τιποτα δεν περιμενα να μου το φερουν σημερα οντως σημαδιακη μερα.. σαν να ξεκινησα απο την αρχή...κοιτα να δεις ομως κατι συμπτωσεις..!!!
      Σε ευχαριστω πολύ για τις ομορφες ευχες σου να είσαι καλα και να σου ερχονται τα πραγματα ολα με το καλό..
      Καλο φθινόπωρο Αννιω μου την αγαπη μου φιλακιααα..<3

      Διαγραφή
  4. Πολύχρονο το blog σου , να είσαι καλά με υγεία και χαρά και να γράφεις πάντα ωραία και δημιουργικά. Εύχομαι Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρα πολύ Μαρία μου για τις ευχες σου χαιρομαι που περασες. μακαρι η δημιουργία να είναι η ξενασιά μας απο την καθημερινότητα..θα τα πουμε συντομα..
      Να είσαι καλα να έχεις ενα ομορφο φθινοπωρο και εσύ Μαρια μου να περνας ωραια με οτι κανεις.. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  5. Πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου,να είσαι καλά να μας δείχνεις και να μας λές τόσο όμορφα πράγματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασια μου σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου.αντε να μαζευομαστε σιγα σιγα.. τωρα που δροσερεψε ο καιρός ε;
      Εδω κανω ότι αγαπω και με κανει να νιωθω ομορφα..εξ αλλου για την ευχαριστηση μας είμαστε μια παρεα που λεμε και κανουμε ομορφα πραγματα.. χαιρομαι αν εχω καταφερει να το περασω και σε εσας...απο την αρχη αυτος ηταν ο σκοπος μου
      Να είσαι καλα και εσύ να περνας ομορφα.. καλο σου φθινόπωρο..θα τα πουμε φιλακιαααα...<3

      Διαγραφή
  6. Είδες Ρούλα μου, πώς το σύμπαν μεριμνά για να μπορέσουμε να μοιραστούμε τις χαρές μας; :D
    "Φτιάχνει" τα τεχνολογικά και έτσι πλέον μπορούμε να γιορτάσουμε, να φάμε και να πιούμε και χορτάτοι να σε συγχαρούμε!!! ;)
    Και δεν μπορώ να μη πω το κοινότυπο: Πόσο γρήγορα περνά ο καιρός! :P
    Τις πιο γλυκές και αγαπησιάρικες ευχές σου στέλνω για πολλές πολλές εμπνεύσεις και χαρές! :)
    Καλό μας φθινόπωρο και επισήμως από σήμερα! :)
    Και πολλά πολλά χαμογελαστά ΑΦιλάκια καρδιάς! :k <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..αυτο το συμπαν μαγισσουλα μου αν σου πω πως το σκεφτηκα οταν μου εφερε το παιδι εχθες το βραδυ το λαπιτοπι;χα..χα..
      Αν με εβλεπες απο μια μερια.. θα γελουσες.. μεγαλη γυναικα να κανω ετσι απο την χαρα μου..σαν παιδακι βρε φιλεναδα αισθανουμουν που του έφεραν το σπασμενο του παιχνιδι..χι.χι..και δεν ειναι μονο που μου το εφτιαξαν ..αλλά μου περασε με ενα καλωδιο απο το λαπτοπ σε μια μικρη τηλεόραση που δεν την χρειαζοαμασταν και μου εκανε μια μεγαλη οθονη υπολογιστή..οποτε καταλαβενεις καθησμενη στο γραφειο τι απολαυση νιωθω να σερφαρω πια..:D
      Οσο για το ποσο γρηγορα περνα ο καιρος φιλεναδα δεν θελω να το σκεφτομαι γιατί αυτα που εχω στο μυαλο μου να μαθω και να κανω δεν φτανει μια ζωή....χι..χι.. :)πως θα καταλαβες απο την φωτογραφια επανω επανήλθαμε στα πατρια εδαφη..
      Σε ευχαρσιστω πολύ για τις ομορφες ευχες σου και οσο μπορουμε να παταμε τα πληκτρα αυτου του pc..θα ειμαστε εδω παρεούλα..
      Καλο φθινωπορο και ηρεμο να εχουμε φιλεναδα..να περνας καλα...την αγαπη μου <3 με ενα μεγαλο φιλί..!! :k

      Διαγραφή
  7. Ρούλα μου γλυκιά να είσαι γερή και δυνατή και να συνεχίσεις με το blogging να μας εκπλήσεις με τις θαυμάσιες δημιουργίες σου και τα καταπληκτικά κείμενα που γράφεις.
    Είδα τα γεμιστά και τους λουκουμάδες που είναι τα δύο πιο αγαπημένα μου εδέσματα και δεν λέω να φύγω από εδώ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενη μου σε ευχαριστω παρα πολύ για τα ομορφα σου λόγια..και ειναι αλήθεια οτι καπως ντρεπομαι που εβαλα την περσινη μου αναρτηση.. αλλα ειχα στο μυαλο μου για την καθε μια σας ξεχωριστα.. αλλα..ερχονται και τα αναποδα ..οποτε κανουμε οτι μπορουμε με αυτα που εχουμε..χι..χι..
      Ειναι αλήθεια οτι και για μενα είναι τα αγαπημενα μου γεμιστα και λουκουμαδες..απλα ετυχαν απο περσι.. ευτυχως δεν χαλασανε..ε; χα..χα..
      Σου ευχομαι να περνας ομορφα με τα αγαπημενα σου τριγυρω..να έχετε ενα γλυκο φθινοπωρο..αυτη η εποχη μπορει να εχει μια μελανχολια αλλα και μια γυκα μαζι..
      Να είσαι καλα την αγαπη μου φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  8. Πολύχρονο το μπλογκοσπιτάκι σου, Ρουλα μου! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να κάνεις όμορφες αναρτήσεις. Το μπλογκ σου μου αρέσει κυρίως για την αισιοδοξία που αποπνέει. Σε ευχαριστούμε που είσαι μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολύ φίλη μου... αυτό το μπλοκ ειμαι εγω και χαιρομαι που εχω την απαοδοχη σας..μου αρεσει να βλεπω τους ανθρωπους χαρουμενους οσο αυτο ειναι εφικτο.. η αισιοδοξία είναι η δευτερη φυση μου γιατι αρνουμαι να δω την ζωή αλλιως.. ειναι μια και ειναι μκρη...θελω να βλεπω πρωτα την θετικη πλευρα των πραγματων δεν μου αρεσει να γκρινιαζω για πραγματα που μπορουν να διορθωθουν.. ομως ολα μεσα στην ζωη μας ειναι το θεμα ειναι πως τα βλεπουμε εμεις ..εγω σας ευχαριστω ολύ που με τα ομορφα σχολια σας με κανετε και νιωθω χαρα...
      Να περνας καλα και εσύ φιλη μου και να εχεις ενα όμορφα φθινόπωρο..φιλακιααα!!! <3

      Διαγραφή
  9. Το μπλοκ σογ αγαπημένη μου να κρατήσει όσο και η φιλία μας δηλαδή στο..άπειρο! Μου θύμησες το 2007 τομ Ιούλη που άνοιξα δειλά το δικό μου μπλοκ με πρώτη την Χελωνίτσα. Φίλη μου οι ευχές μου όνειρα σου και....μπορώ να πάρω αντί για δωράκι το πιάτο με τους λουκουμάδες; Μαζεύω τα σάλια μου!!!
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι μεχρι το απειρο φιλεναδα...χα..χα να ξερεις τι μου θυμησες με την λέξη αυτή...οταν ηταν μικρος ο εγγονος μας ετων 4-5 οταν ηθελε να μας δειξει ποσο αγαπουσε καποιον ..έλεγε..σ αγαπω παππου ως το άπειρο..χα..χα χωρις να εχει βεβαια την επιγνωση ποσο ειναι το απειρο..απλα απο καπου το ειχε ακουσει... μετα το καθιερωσαμε ολοι το...απειρο!!!
      Πολύ χαίρομαο για ολες μας που ειμαστε αυτες που ειμαστε και εχουμε γινει μια ομορφη παρεα..που μας ενώνει η αγαπη μας ακομα για μαθηση για την τεχνολογια.. χα.χα οτι μαθενουμε καλο ειναι..ε;
      Να παρεις φιλεναδα οτι θελεις αν και πειναι περσινοι η λουκουμαδες..χι .χι.. θα φτιαξουμε φρεσκους οταν με το καλο κατεβητε κατω...μακαρι..!!!
      Να εισαι καλα αχτιδα μου να εχετε ενα ομορφο φθιοπωρο.. σε ευχαρσιστω πολύ γαι τις ευχες.σου ..την αγαπη μου φιλακιαααα!!<3

      Διαγραφή
  10. Πολύχρονο το blog σου Σμαραγδένια μου,
    να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνεις πάντα σαν να είναι η πρώτη του μέρα!

    Πω πω τί όμορφα δωράκια είναι αυτά, και τί λουκουμάδες!!!
    Αμ τα γεμιστά;;; Μιαμ μιαμ..

    Μ αρέσουν οι αναρτήσεις σου είναι αγαπησιάρικες και ζεστές.
    Τις καλύτερες ευχές μου και σε σένα και στο blog σου.

    Φιλάκια πολλά
    καλό σαββατοκύριακο
    :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Στελλα μου για τις ευχες.. πραγματι καθε φορα που καθομαι στο γραφειο για να μπλοκάρω..χα..χα. δικος μου ορος αυτος..αφου μονο το μπλοκ εχω ..οποτε σερφαρω μονο σ αυτην την γειτονια αφού δεν προαλαβενω να κανω κατι αλλο..αφιερωνω το βραδακι μου σε αυτο που με ξεκουραζει αφού κανω την βολτα μου (για μενα βολτα ειναι) στην μπλοκογειτονια..στην οποια οπως το είπα πολλες εχουν φυγει και πολλες εχουν ερθει..χαιρομαι για αυτην την ανανεωση..!!
      Σε υχαριστω πολύ για τα καλα σου λογια..να είσαι καλα να περνας ομορφα και να εχεις ενα ομορφο φθινοπωρο.. φιλακιαααα!!<3 ..

      Διαγραφή
  11. Αφήνω τις ευχές μου να γίνουν οχτώ στο νιοστή τα χρόνια του μπλογκ σου, βουτάω το ταψί με τα γεμιστά και γίνομαι μπουχός...
    Για το πώς νιώθω που γνωριστήκαμε μέσα απ' αυτό το μαραφέτι, θα το παρομοίαζα με τους λαχταριστούς λουκουμάδες που μας ετοίμασες.
    Σιρόπιασες την (διαδικτυακή) ζωή μου! Και όχι μόνο...
    Μεταβίβασε τις θερμές μας ευχαριστίες στον εγγονό σου, που δίχως να το ξέρει, μας έκανε ένα δώρο ζωής.
    Γιατί η γνωριμία μαζί σου, είναι ένα μεγάλο μάθημα ζωής για όλους μας. Να χαμογελάμε και να μη φοβόμαστε να τολμήσουμε.
    Να είσαι πάντα καλά βρε Ρουλιώ μου! Σ' αγαπώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι Κανελλακι μου φευγεις; που πας; που θα βρεις καλυτερα απο εδώ; χα..χα. αχ μακαρι να ειμασταν κοντα..να σου κανω γεμιστα οποτε τα πεθυμουσες..ποτε ειπαμε πως θα ανακαλυψουν τον διακτινισμο των φαγητων;;;χι..χι..
      Αχ αγαπη μου αν δεν βαλουμε και λιγη γλυκα στην ζωη μας πως θα ομορφηνει;.
      Η χαρα ειναι ολη δικη μου αυτην την στιγμή και το ευχαριστω μου γιατι χαρι στο δικο σου χερακι μπορώ αυτην την στιγμή να απαντω στα σχολια σας τσαμπατζιεν..χι.χι..
      Για μενα αυτο το μπλοκ Κανελλακι μου είναι η πορτα που μου ανοιξε οριζοντες..για μαθηση για... ομορφες αληθινες φιλιες..για δημιουργίες ..
      Σε ευχαριστω εγώ για την παρεα.. γιατι αυτο ακριβως νιωθω σαν είμαστε μαζι καθε φορα που διαβαζω τα σχολια σου γεματα αγαπη να ξερεις οτι ειναι αμοιβαία Μαρακι μου ..
      Να περνας όμορφα οτι και να κανεις ματια μου .. την αγαπη μου παντα <3 καλο σου φθινοπωρο φιλω σε..!! <3

      Διαγραφή
  12. Θα συμφωνησω με τη Μαρια τη Κανελλακη.ο εγγονος σουας εκανε δωρο ζωης.Ετσι και εμεις σε γνωρισαμε και εχουμε δεθει τοσο μαζι σου.να εισαι καλα Ρουλιτσα μου και σε ευχαριστουμε για ολα.Την αγαπη μου και τα φιλια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα νομιζεις οτι εμενα πηγαινε ποτε το μυαλο μου τι εξελιξη θα ειχε αυτη του η προτροπη;..που να ήξερε οτι η μαθητρια του θα του εβαζε τα γυαλια σημερα..φιλεναδα.. αν σου πω πως οταν μου εφερε το λαπτοτπ.. και το ανοιξα ενω τα βρηκα ολα οπως ηταν ομως δεν μπορουσα να κανω μεταφραση σε λεξεις αγγλικες στα ελληνικα ...χα.χα.. παιρνω τον εγγονο το και το του λεω..γιαγια θα περάασω αυριο να το δω ...αυτα στο βάιπερ...σε λιγο του στελνω...μεταφραση φτιαχτηκε οβερ...και η απαντηση του...παιρνεις αριστα..!!!χα..χα... εγω..τι δασκαλο ειχα..χι..χι..
      Αυτες τις χαρες θα τις ειχα φιλεναδα αν δεν ηταν το αγορι μας;
      σας ευχαρσιστω εγω πολύ για την παρεα και για την αγαπη που ανατποδινω με χαρα Λιτσα μου..
      Να περνας καλα .. ννα έχεις αφορμες να χαμογελας...και να εχεις ενα ομορφο φθινοπωρο...την αγαπη μου φιλακιααα!!<3

      Διαγραφή
  13. Κι εγώ συμμαθήτρια και βλέπω με μεγάλη μου χαρά ότι έχεις αριστεύσει για τα καλά !!!!
    Πολύ τις πάω τις αναρτήσεις σου φιλενάδα και φρόντισε να κάνεις περισσότερες για πολλά πολλά χρόνια ακόμα !!!!
    Θα κεραστώ ευχαρίστως απ τα γεμιστά, τα γλυκά στα χαρίζω, δεν είμαι καθόλου γλυκατζού ....
    Άντε και μεταπτυχιακό τώρα στην τεχνολογία σου εύχομαι και σε φιλώ με αγάπη !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι επιμελης μαθήτρια φιλεναδα ..δεν κανω κοπανες ..μεχρι και φυτό μπορεις να με πεις..χα.χα..προσπαθω να μην μενω στις ταξεις..και καμια φορα τις πηδαω κι όλας..χι.,.χι
      Ρανια μου σε ευχαριστω παρα πολύ για τις ευχες ..εδώ παιδι μου εγω πιστη στο μπλοκιν κρατω θερμοπυλες.....που να παω και που θα βρω καλύτερα απο εδώ με τοσες φιλες να τα λεμε εστω και πότε ποτε..
      Αααα και το μεταπτυχιακο δεν προλαβες να μου το ευχηθεις και το πηρα..χα.χα βρηκα πως κανουμε μεταφραση απο τα ελληνικα στα αγγλικα..τι ολο τον εγγονο θα εχω βοηθεια; χα..χα..Ευτυχως δηλαδή που εβαλα και τα γεμισταε; αλλιως θα εφευγες ακεραστη φιλεναδα...
      Να περνας ωραια Ρανια μου οτι και να κανεις.. να έχεις ενα ομορφο φθινόπωρο.. φιλακιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  14. Ρούλαααααααααα όλο σε γιορτές ,γενέθλια και ταρταρίσματα σε πετυχαίνω!! Σε βλέπω στα 100 σου να μαθαίνεις εσύ τα δισέγγονά σου τα της τεχνολογίας!Ένα σου λέω απο τώρα : όταν ξανασυνταθούμε θα κρατάς μπολάρα με λουκουμάδες!
    Φιλιά σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι να σου κανω Νάσια μου που τοτε το περνεις μυρωδια; απο την μια τα γεμιστα απο την αλλη οι λουκουμαδες..χα..χα. πολύ θελει νομιζει ο ανθρωπος να αμαρτησει;
      Κυρια ..κυρια .. ειμαι μελετηρο παιδι..και μαθενω γρηγορα.. αν ξαναερθεις διαβασε την απαντηση μου στην Λιτα .τ να μην τα ξεναγραφω....(μην βλεπεις ομως τα λαθη μου και τους τονους που δεν βαζω γιατί με καθυστερουν στο γραψιμο χι..χι.)
      Αν δεν μαθεις απο την αρχή τους τονους αστο Νασια μου..
      Ελα εσύ και οι λουκουδες θα σε περιμενουν ζεστοι ζεστοι...τι ετσι θα σε αφησως
      Σε ευχαριστω πολύ κοριτσι μου για τις ευχες τα εχουμε πει τι ειναι το μπλοκν για μενα ..εκει θα είμαι με χαρα οποτε εχεις όρεξη για επισκεψεις..αν λειπω το κλειδι θα ειναι κατω απο το χαλακι..χι.χιχ.
      Να περνατε ομορφα.. καλο φθινώπορο κουκλα μου ...φιλια στα αγορια σου όλα και σε σε ξεχωριστα...την αγαπη μου παντα...<3

      Διαγραφή
  15. Ρούλα, τελεία και παύλα: είσαι έμπνευση!
    Χρόνια πολλά και πολλές ακόμα επετείους σου εύχομαι. Είσαι άξια πολλών συγχαρητηρίων για τα κατορθώματά σου, να ξέρεις, δεν αρκεί η βοήθεια του εγγονού, εκείνη από μόνη της δεν θα έκανε τίποτα...
    Πολλά φιλάκια, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτα να δεις τωρα Πιππη μου...ηταν να μην γινει η αρχή που ειναι το βασικοτερο όλων με τον εγγονο μου τωρα που μπηκα στον χορό θα χορεψω ..το θελω ..(οχι θελω δεν θελω.χι.χι) γιατι δεν αφηνω στην μεση τιποτα..για μενα η προσπαθεια μετραει αν αυτη φερει και αποτελεσμα ακομα κλύτερα.ε; βεβαια για να πω την αλήθεια μου ουτε εγω δεν περιμενα να φτασω να κανω τοσα πραγματα απο ενα κομπιουτερ.. αλλα αφου η τεχνολογια προχωραει γιατι οχι και εμεις; βεβαια ειχα και πολύ καλες φιλλες μεντορες.
      Σε ευχαριστω πολύ για το ομορφο σου σχολιο..θα τα πουμε να περνας ομορφα οτι και να κανεις καλο φθινοπωρο σου ευχομαι φιλακιαααα!!!<3

      Διαγραφή
  16. Μια γλύκα ότι κι αν γράψεις κι από όπου. Να κάτι σαν τους λουκουμάδες σου κυρίως όμως σαν την ψυχή σου.
    Ρούλα μου όχι 8 αλλά 18, 28, και γιατί όχι πολλά -πολλά 8 ακόμα να 'ναι τα χρόνια του μπλογκ.
    Να ξέρεις σ' αγαπάμε πολύ και σου ευχόμαστε τα καλύτερα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aννικα μου μολις πήρα είδηση οτι πήδηξα το σχολιο σου καλε ;αααα θαρρω πως γερναω..χι.χι.μολις ανοιξα το πι σι μου και εκανα ελενχο ν==στις απαντησης μου ..σορυ φιλη μου το ξερεις οτι δεν εγινε επιτηδες ε;
      Πρωτα να σε ευχαριστησω που παντα εχεις ενα καλο λογο να μου αφησεις οπως και τα αλλα κοριτσια..διπλα ευχαριστω γιατι με πας με τις ευχες σου πολύ μακρυα που κι αλλη ζωη να ειχα δεν θα τα εφτανα τα χρονια ..ομως οσο ειμαι καλα και μπορω θα ειμαι εδω γιατι για μενα το σεριανισμα στα δικα σας μπλοκοσπιτακια ειναι η ξεκουραση μου και ο δικος μου χρονος ευχαριστησης..και ξεκουρασης..
      Με πολύ χαρα μου βλεπω να επιστρεφουν αγαπημενες φιλες απο τις διακοπες και σιγουρα θα εχουμε περισσοτερο χρονο να τα λεμε..τωρα που θα χειμωνιαζει.. εδω ακομα καλοκαιρι ειναι...
      Σε ευχαριστω ακομα για την αγαπη σου και να ξερεις οτι αυτη ειναι αμοιβαια..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις Αννικα μου να εχεις ενα ομορφο φθινοπωρο...θα τα πουμε ..φιλακιαα <3

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά στο όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου, Ρούλα μου. Έννοια σου κι εγώ κάπως έτσι ξεκίνησα. Χωρίς να έχω ιδέα από blogging. Ήθελα όμως να δείξω τις δημιουργίες μου. Το δικό μου μπλογκοσπιτάκι το έφτιαξε η αδερφή μου. Έκανα μία βδομάδα να κάνω ανάρτηση γιατί προσπαθούσα να μάθω τι πρέπει να κάνω, τι φόντο να βάλω, και λοιπά και λοιπά. Ούτε εγώ έχω Facebook και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κι εγώ, όπως εσύ, αρνούμαι να ενδώσω από άποψη. Παίρνω μια μερίδα γεμιστά και για επιδόρπιο οπωσδήποτε λουκουμάδες και σου δίνω πολλά πολλά φιλιά.
    Το πλεκτό σου δωράκι είναι υπέροχο (ξέρεις πόσο αγαπώ τις πλεκτές σου δημιουργίες). Θα χαρώ να είμαι εγώ η τυχερή όμως εύχομαι να το χαρεί και όποια τυχερή κληρώσεις. Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μια μου για τις ευχες σου.. νομιζω οτι λιγο πολύ καπως ετσι γινεται το ξεκινημα σε ενα χωρο αγνωστο μεχρι χθες ...για μενα ..αν και ειναι παλια ιστορια το ιντερνετ και το μπλοκιν ..εγω το ανακαλυψα πριν οκτω χρονια.. και το λατρεψα..εθισμος ειναι οτι αγαπαμε...
      Εεεεε ναι δεν γινεται φαγητο χωρις γλυκό..ετσι για γλυκανουν και οι καρδιες Μία μου .. οπως λεμε..
      Χαίρομαι που σου αρεσε το δωρακι μου μακαρι να εισαι η τυχερή..
      Να περνας ομορφα οτι και να κανεις ...να εχεις ενα ομορφο φθινοπωρο .. φιλακιαααα!! <3

      Διαγραφή
  18. χρόνια πολλά
    να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις το μπλογκ σου τον δικό σου χώρο με όλα αυτά που σου δίνουν χαρά και μοιράζεσαι μαζί μας {και ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας}
    με την ίδια αγάπη και όρεξη
    ευχαριστούμε για τα κεραστικά
    όμορφα αυτά που έφτιαξες και μόνο η ιδέα κάτι δικό σου χειροποίητο μετρά πιο πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβως αυτο κανω δελφινακι μου.. απολαμβανω την παρεα σας πρωτα.. μαθενω πολλα απο όλες σας.. και χαιρομαι που μοιραζομαι τα καλά και τα δυσκολα μαζι σας.. το μπλοκ για μενα ειναι το παιχνιδι μου και η ξεκουραση μου απο την καθημερινοτητα...
      Το να δημιουργώ πραγματα με τα χερια μου ειναι απο τα πραγματα που με γεμιζουν και με κανουν χαρουμενη..
      Σε ευχαριστω παρα πολύ για τις ευχες και τα ομορφα σου λογιαα θα τα πομε να περνας ομορφα καλο σου φθινωρο..φιλακιαα...<3

      Διαγραφή
  19. Ρουλάκι μου καλό, χρόνια πολλά για το μπλογκοσπιτακι σου.
    Έιμαι κι εγώ ευγνώμων για τον ανιψιό σου, που σου το έφτιαξε κι έγινε αφορμή να γνωριστούμε .
    Κι οχι μόνο να γνωριστούμε διαδικτυακά, αλλά κι από κοντά.
    Έχω και τη χαρά να πω ότι έχω φάει αυτά τα ΥΠΈΡΟΧΑ γεμιστά και δεν μπορώ να τα ξεχάσω.
    Να είσαι καλά και να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω να δεις φιλεναδα ποσο χαρουμενη ειμαι που εχω βρεθει σ αυτην την μπλοκογειτονια.. και πιο πολύ που εχουμε γνωριστεί απο κοντα και με σενα .. και μονο που μενεις πατριδα φτανει..παντα θυμαμαι τις μερες που περσαμε παρεα.. τι ομορφα που ηταν!!ασε δε που η φαντασία σου να δημιουργεις μας ξεσηκωνει καθε φορα..ποσα πραγματα μαθενω εδώ μεσα!!! γι αυτο και ειμαι ευγνωμων γι αυτην την παρεα ..και σιγουρα θα τα λεμε πρωτα ο ΘΕΟς οσο ειμαστε καλα ...
      Σε ευχαριστω πολύ Ρενα μου να εχετε ενα ομορφο φθινοπωρο..θα τα πουμε ναι; την αγαπη μου φιλακιαααα!!! <3

      Διαγραφή
  20. χρονια πολλα και πολλα και πολλα και πολλα ακομη
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου σε ευχαριστω πολύ κοριτσι μου για τις ευχες. να ξερεις πόσο το θελω να ειμαι εδω σ αυτην την παρεα που περναω τοσο καλά.. για μενα αυτη ειναι η ουσια του μπλοκιν..
      Να εισαι καλα να περνας ομορφα και να εχεις ενα γλυκο φθινοπωρο..φιλακιααα!! <3

      Διαγραφή
  21. ευτυχωωωωωωωωωωωωως ευτυχωωωωωωωωωως σε πηρε απ το χερακι και σε εφερε εδω ...θα χαναμε ολοι οι υπολοιποι χωρις εσεναααααααα............ να τον ευχαριστησεις διπλα κ τριδιπλααααααααααααα σ αγαπαμεεεεεεεεεεεεε ααααχ αυτα τα φαγιαααααα θα μας τρελανειςςςςςςςς χρυσοχερα αμα χρυσοχερααααααααααααα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..χα..Σοφακι μου σαν το παιδακι ειμαι πες το και παλιμπαιδισμό αμα γερασει ο ανθρωπος τι να σου πω ...χι.χι..
      Εγω σας ευχαριστω πολύ για την αγαπη σας καις επισκεψεις σας εδω ..για την παρεα που μου κανετε εστω και εικονική.. πισω απο ενα υπολογιστη ομως βρισκεστε εσεις που πληκρολογιτε τα ομορφα λογια και σας ευχαριστω πολύ γι αυτο...αν δεν είσασταν εσεις Σοφακι μου .... καλα δεν είδες οτι και περσι τα ιδια γεμιστα και ους λουκουμαδες σας κερασα; χα χα ..ανωτερα βία λεμε..
      Να εισαι καλα φιλη μου να πςρνας ομορφα με τα κοριτσια σου να εχετε ενα δημιουργικο και γλυκο φθινοπωρο την αγαπη μου φιλακιαααα..!!<3

      Διαγραφή
  22. Χρόνια πολλά!
    Να ζήσεις να το χαίρεσαι το βλογ σου και να το χαιρόμαστε κι εμείς μαζί σου!
    Και για πες τώρα, βάζεις σταφίδες και κουκουνάρι στα γεμιστά;

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιντα σταφιδες μου λες καμαρι μου..και κουκουναρι...στα γεμιστα μπαινει δυοσμος πολύς και τα υπολοιπα τα βλεπεις στο βιντεο. φιλεναδα!!!
      Σε ευχαριστω παρα πολύ για τις ευχες σου και την βολτα σου κατα δω..ετσι να ξελαργαρεις λιγο..και να σε προσεχεις κουκλα μου.. και αν χρειαστεις κατι εδω εμεις.. την αγαπη μου και μια μεγαλη αγκαλια ματια μου .!!φιλω σε..<3

      Διαγραφή
    2. Μμμμμμ καλά! Εμείς τα εγγόνια των προσφύγων από τη Μικρά Ασία, τα φτιάχνουμε όπως τα έφτιαχναν οι γιαγιάδες μας. Βάζουμε στη γέμιση σταφίδες και κουκουναράκια! Και δυόσμο εννοείται!
      Καλό μεσημέρι Ρουλάκι!

      Διαγραφή
    3. Aααα ναι παιδι μου εσυ λες για τα Κωνσταντινοπολιτικα γεμιστα..με βαζεις στο πειρασμο για την επομενη φορα χι..χι. μου αρεσει να γευομαι γευσεις που δεν ξερω..και αν μ αρεσουν; γιατι να τις χανω οεο; <3

      Διαγραφή
    4. Ναι, αλλά για να μην σας πάρω στο λαιμό μου όλη την οικογένεια, βάλε μόνο σε 2-3 και όχι σε όλο το ταψί, γιατί μπορεί να μη σας αρέσουν!
      🍅🍆🍲

      Διαγραφή
  23. Χρόνια πολλά στην όμορφη γωνιά σου και σε σένα Ρούλα μου αγαπημένη!! Αν δεν είχαν προηγηθεί όλα αυτά, δεν θα γνωριζόμασταν ποτέ!! Ευτυχώς που υπάρχει η τεχνολογία και επικοινωνούμε και ακουμπάμε ο ένας την ψυχή του άλλου!
    Να είσαι πάντα καλά φίλη και να χαμογελάς!!
    Πολλά, πολλά φιλιά!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είδα ξανά το βίντεο, έτσι για το καλό των γενεθλίων!
    Ρουλίτσα μου αγαπημένη είσαι μεγάλο αστέρι, μαθαίνεις γρήγορα, καταπιάνεσαι με τα πάντα και μπράβο σου! Μας έδωσες τη χαρά να σε γνωρίσουμε και να σε καμαρώνουμε!!!
    Να είσαι πάντα γερή και να ζεις μέσα στη χαρά της δημιουργίας! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή