Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

ΟΤΑΝ ΟΥΡΑΝΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ......!!!!

Οι γιορτές τελειώσαν σήμερα με τον αγιασμό των υδάτων ..καλή φώτιση σε όλους μας.. 
και εμείς έτοιμοι για την καθημερινότητα μας...
Ωραία ήταν,μια όμορφη ανάπαυλα αφού είχαμε  ευκαιρίες για μικρές εκδρομούλες!!
Μια εκδρομή τέτοια κάναμε  με τα παιδιά..σε ένα πολύ όμορφο χωριό..
Μια όμορφη παραδοσιακή ταβέρνα,που πολύ έξυπνα έχουν επενδύσει οι ιδιοκτήτες της εκτός από το καλό φαγητό..
έχουν φτιάξει  γύρω από τον χώρο πολύ όμορφα και ενδιαφέροντα πράγματα..
Ομως ας σας τα δείξω για να τα απολαύσετε και εσείς όπως και εμείς..
Η ταβέρνα που ήταν ένα καταπληκτικό σπίτι..
 με ότι παλιό υπάρχει ακόμα ..κάτι σαν μουσείο..



Δυστυχώς δεν πήρα πολλές φωτογραφίες από το εσωτερικό του...
Ομως μπορείτε να δείτε περισσότερες ΕΔΩ..
 Από την αυλή του  βλέπετε πολύ όμορφες κατασκευές με πέτρα που επάνω τους έχουν γλυπτά όπως ο διάσημος Αίγαγρος  η κρι κρί...το αγριοκάτσικο της Κρήτης..
μικρά συντριβάνια..
υπέροχες κατασκευές από πέτρα και τούβλα..
Όμορφα παγόνια που εκείνη την ώρα δεν είχε κανένα ανοιγμένη την ουρά του..

γαϊδουράκι  πάπιες και χήνες
Εδώ μια ράτσα κατσικιών που μάλωναν...
Σπιτάκια για τις κατσικούλες 



Ολα πεντακάθαρα..!!!
Ηταν πολύ όμορφα..
Αλλά εκείνο που για μένα ήταν το ποιοοοοο όμορφο και είμαι σίγουρη ότι  λίγες φορές θα το συναντήσει κανείς ...
Γυρίζοντας στο σπίτι μας..
Ηταν ένας ουρανός που ζωγράφιζε με το κόκκινο  χρώμα του  χωρίς να είναι ηλιοβασίλεμα ..αλλά ένας θυμωμένος ουρανός..!!! 










Δέος.!!!!
Οι φωτογραφίες πάρθηκαν μέσα από το αυτοκίνητο...
Να έχετε παρεάκι μου μια όμορφη δεκαετία όπως ο καθένας σας επιθυμεί...
Καλή εβδομάδα.. καλά να περνάτε..κρατήστε τα χαμόγελα που σας περίσσεψαν... πάντα περισσεύουν.. και μοιραστείτε τα...

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..





36 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και φωτισμένα Ρούλα μου!!!!! Εύχομαι η καινούργια δεκαετία να είναι ειρηνική!! Πολύ ωραία η ταβέρνα!!!Μου αρέσουν πολύ τα πέτρινα έργα και τα ζωάκια!!!Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονια Μεταξια μου να ειναι η καλυτερη με υγεια και ειρηνη σε ολο τον κόσμο..ας πρυτανευσει η φωτιση παντού και η καλοσυνη για τον συνανθρωπο μας..
      Η βόλτα μας αυτή είναι αλήθεια ότι την χρειαζόμουν περισσοτερο εγω (νομιζω όμως και όλες μας) μετά απο τις δουλειές των ημερών που πέρασαν.. και του χρόνου παλι να είμαστε εδώ όλοι η παρεα..μαζί..
      Να περνας ομορφα και εσύ όπου και να πηγαινεις.. !!! φιλιααα!! 😊

      Διαγραφή
  2. Χρονια πολλα Ρουλιτσα μου .πσντα τετοιες εκδρομουλες.φανταζομαι η χαρα του Γιωργου οι κατασκευες με πετρα.και σε εσενα οι φωτογραφιες.Να ειστε καλα και να περνατε καλυτερα.Τελικα τα καταφερες ε....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλά φιλενάδα μου ευτυχως που βρίσκονται και αυτες οι μικρές αποδράσεις περισσότερο να ξεκουραστούμε και εμείς λιγάκι ε;
      Καλά η χαρά του Γιώργου δεν λεγόταν όπου υπαρχουν πέτρα και ξύλο το καλύτερο του ..
      Στον γυρισμό έπαθα πλάκα με τον ουρανο..!!και βέβαια δεν άφησα την ευκαιρία για να φωτογραφίσω ένα τόσο σπάνιο ουράνιο φαινόμενο..
      Να περνάς όμορφα.. φιλιαα!!!!😊

      Διαγραφή
  3. Πάντα όμορφα να περνάτε Ρούλα μου,με αγαπημένα πρόσωπα!!!
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας,αυτήν την υπέροχη ,παραδοσιακή ταβέρνα!!!
    Καλή Φώτιση!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή φώτιση να έχουμε Μαρία μου και καλή χρονιά..με υγεία και ειρηνη σε ολο τον κόσμο..
      Ηταν πολύ όμορφα εκει που πήγαμε..αλλά πιο πολύ με ενθουσίασε ο ουρανός στον γυρισμό μας..δεν είχα ξαναδεί τέτοιο ουρανό.. εντυπωσιάστηκα..και θέλησα να σας το δείξω.. να το μοιραστώ.. είναι ωραίο να μοιραζόμαστε άπλα και καθημερινά .ε;
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις..χρόνια πολλά και καλά!! 😊

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφος χώρος πραγματικά !!!
    Καλή χρονιά αγαπημένη και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Ρανια μου χρόνια πολλά και καλή φώτιση να έχουμε φίλη μου ..περισσότερο ηθελα να σας δείξω τον κόκκινο ουρανό....από αυτό το φαινόμενο ενθουσιάστηκα.. οσο για τον χωρο που πήγαμε το μεράκι των ανθρώπων φαινόταν σε κάθε κατασκευή τους..
      Να είσαι καλά φιλη μου να περνάς όμορφα ..χάρηκα που μιλήσαμε.. φιλιααα!!! 😀

      Διαγραφή
  5. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Ρουλίτσα μου αγαπημένη!
    Να ομορφοπερνάς πάντα! ;-)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και χαρούμενη χρονιά και σε σένα Αριστάκι μου με υγεία και ότι καλύτερο σου εύχομαι να σου φέρει ..τα κλασικά μα τόσο απαραίτητα.. όπως χαρά, χαμόγελα..αγάπη παντού και τύχη γιατί όχι;..
      Και εσύ να περνάς όμορφα αγάπη μου..θα τα πούμε ..φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  6. καλη χρονια αγαπημενη μου
    με υγεια και καθε καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Κική μου..με υγεία, αγάπη γεμάτη εμπνεύσεις να είναι με πολλά χαμόγελα και με όλα τα καλά του Θεού.
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις...!!!😊

      Διαγραφή
  7. Καλή χρόνια αγαπημένη μου .Υπέροχες εικόνες..από που να αρχίσω..η ταβέρνα είναι για συγχαρητήρια στον ιδιοκτήτη.Είδες όταν ο άνθρωπος έχει μέσα του την δημιουργία τι όμορφα πράγματα κάνει; Γλυκιά μου εύχομαι μία χρονιά γεμάτη υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου καλή χρονιά να έχεις και εσύ φιλενάδα..με υγεία και αγάπη..Μα είδες τι δημιούργησαν οι άνθρωποι εκεί;...ο δικός μου θαύμασε το μεράκι γιατί μονο με αυτό όταν αγαπάς κάτι δημιουργείς..και μετά ειδαμε και αυτόν το θυμωμένο κόκκινο ουρανό και γέμισε η καρδια και τα μάτια ομορφιά κοριτσι μου.. εεε πως να μην το μοιραστώ μαζί σας κατι τέτοιο ε;
      Καλή χρονιά και μονο υγεια φιλεναδα και η αγάπη να είναι παντού να περνάς όμορφα ..θα τα πουμε...φιλιαααα..😊
      Κ

      Διαγραφή
  8. καλά μονο απο την εισοδο προετοιμαζεσαι για το τι θα δεις μεσα!!!
    το αγριοκατσικο και στην δυο παραστασεις απιθανοοοοοοοο επιβλητικο...
    μακαρι να συνεχιζει να προστατευεται απο τους ανθρωπους πρωτα και μετα τον νομο φυσικα!!!
    καλη φωτιση σε ολο τον κοσμο τα χρωματα απιθαναααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου ..ευτυχώς που είχαμε ευκαιρία να πάμε κάπου βόλτα ..τα παιδιά μας πήγανε..δηλαδή και απολαύσαμε αυτές τις όμορφες κατασκευές και προπαντώς τον ουρανό με τα υπέροχα χρώματα του φιλενάδα..
      καλή φώτιση Σοφάκι μου αγαπη και ειρήνη σε όλο τον κόσμο..να περνάς όμορφα.. φιλιαααα!😊

      Διαγραφή
  9. Το ταβερνόσπιτο που μας έδειξες Ρούλα μου, φώναζε "μεράκι" και όπου μεράκι εκεί και καλό φαγητό! ;)
    Χαίρομαι που το ευχαριστηθήκατε γιατί μετά από την κούραση της κουζίνας των ημερών, το να κάθεσαι να σε σερβίρουν είναι ότι καλύτερο! :P
    Όσο για τον πανέμορφο κόκκινο ουρανό, όταν τον βλέπουμε στη Δύση, θα πει αέρας και πολλά μποφόρ, όπως βλέπεις!!! :D
    ΑΦιλάκια πάντα χαμογελαστά! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς φιλενάδα ο τόπος αυτός δείχνει την αγάπη και το μεράκι του ανθρώπου που τον έφτιαξε.. τα παιδιά μας που μας πήγαν εκεί ήξεραν ότι θα μας αρέσει συν το καλό φαγητό..αυτο το να σε σερβίρουν έτοιμο φαγητό.. είναι το καλύτερου ..αφού πια σπάνιες φόρες γίνετε αυτό..
      Ο ουρανός στο τέλος με έκανε να νιώσω ένα δέος με τα χρώματα του..😯
      Να περνάς όμορφα Στεφανία μου πολλά φιλιά 😘από μια Κρήτη που μας έχει κάνει να μην βγούμε από το σπίτι μια εβδομάδα....😯🧡

      Διαγραφή
  10. Ω, τρομερή ταβέρνα και το τζάκι της καταπληκτικό!
    Πάντα να περνάς καλά Σμαράγδι μου και καλή χρονιά! 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Πετρίνα μου όμορφο μέρος; γι αυτο και εγώ θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας...αμ ο ουρανός που είδα; πόσο με αποζημίωσε με την ζωγραφιά του;
      Δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο φίλη μου..είναι από αυτά τα φαινόμενα που τα βλέπεις λίγες φορές στην ζωή σου εγω στην δική μου που είναι και μεγάλη ζωή..στα χρόνια εννοώ.. μην παρεξηγηθούμε χα..χα..😂
      Καλή χρονιά να εχεις και εσύ Πετρίνα μου.. να περνάς όμορφα .. φιλιααα!!💖

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά, Ρουλα μου! Να είσαι καλά και να περνάς πάντα έτσι όμορφα με την οικογένεια σου. Εμείς μείναμε σπίτι, μιας και η μικρή μου ειναι άρρωστη. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Ειρήνη μου να είναι αυτή η χρονιά με όσο γίνεται λιγότερα δύσκολα ..να είναι όλα περαστικά και γρήγορα..ελπίζω να είναι καλά τώρα η μικρή σας.. αρκεί που ήσασταν μαζί όλοι η οικογένεια.. και μόνο αυτό έχει σημασία Ειρήνη μου και όχι η μέρα.. σίγουρα θα βρείτε πολλές άλλες αφορμές να πάτε τις βόλτες σας..😊
      Να περάσετε όμορφα την επόμενη φορα ναι; ΚαλΉ χρονιά με υγεία και αγαπη παντού..φιλιαα!!😉

      Διαγραφή
  12. Απίθανη βόλτα πήγατε! Ξεχωριστό μαγαζί, πολύ ζεστό και φιλόξενο. Σας φαντάζομαι να τριγυρίζετε το χώρο και να θαυμάζετε την κάθε γωνιά του. Κι ο ουρανός στην επιστροφή, μοιάζει όντως θυμωμένος.
    Καλή χρονιά και πάλι και να χαίρεστε τους εορτάζοντες σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν κατεβείτε κάτω Κανελλακι μου να πάτε είναι μόνο δέκα χιλιόμετρα από το Ηράκλειο..ηταν εκπληξη για μας όταν μας πήγαν τα παιδια..εκεινα ξετρυπώνουν τετοιες όμορφες γωνιές..ήταν αφορμή να απολαύσω και εγώ ..ένα φαγητό που δεν το είχα μαγειρέψει..χα..χα ωραία ήταν..και για έμενα ο ουρανός ήταν το αποκορύφωμα της βόλτας .. δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο στην ζωή μου..😉
      Να περνάς όμορφα Κανελλακι μου την αγάπη μου πάντα...φιλώ σε..😊

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου και του χρόνου να είστε καλά πάλι με μια τέτοια όμορφη εξόρμηση.
    Αυτό παιδί μου δεν είναι ταβέρνα. Ο πύργος των Ιπποτών είναι! Πανέμορφα όλα και ιδιαίτερα οι μοναδικές στιγμές της φύσης.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς το είδαμε και εμείς σαν πύργο ..μας εντυπωσίασε το μεράκι των ανθρώπων .. στο ότι είχαν την την διάθεση να φτιάξουν ότι φτιάξανε εκεί.. εννοείτε και πήραν τα συγχαρητήρια μας.. ευκαιρία ήταν και για εμάς να τα απολαύσουμε..
      Πράγματι αυτό με τον ουρανό πρώτη φορά έβλεπα κάτι τέτοιο.. εμπειρία ήταν και αυτό..
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις .. καλό σου βράδυ... 😊

      Διαγραφή
  14. Να έχετε πάντα χρόνο για τέτοιες όμορφες βόλτες. Μερακλήδες οι ιδιοκτήτες της ταβέρνας αλλά και οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες.
    Μπράβο Ρούλα μου Να είστε καλά να περνάτε όμορφα!
    Πολλά Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννίκκα μου οσο μεγαλώνουμε τόσο σπιτόγατοι γινόμαστε.. και μακάρι να έχουν χρόνο τα παιδιά μας...που είναι δύσκολο..να πηγαίνουμε κάπου κάπου..
      και να μας ξεσηκώνουν και εμάς..πάντως την χαρήκαμε πολλαπλώς την βόλτα μας και από την άποψη του καλού φαγητού..της πολύ ωραίας διακόσμησης του χώρου και της φύσης με αυτόν τον υπέροχο ουρανό...τόσα πολλά όμορφα μαζεμένα..σκέτη απόλαυση ήταν..
      Καλά να περνάς και εσύ Αννίκα μου..την αγάπη μου φιλιάαα!! 😊

      Διαγραφή
  15. Aγαπημένη μου Ρούλα, τι υπέροχες φωτογραφίες και τι ωραίο κτήμα! Σου εύχομαι μια ευτυχισμένη χρονιά, με υγεία και δημιουργικότητα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου τώρα αν συγκρίνουμε τα δικά σου ταξίδια..(πόσο μου αρέσουν να ξέρεις)..αυτή η βολτούλα μας για μένα ήταν μια μικρή ανάσα ξεκούρασης..και χαράς με αυτά που είδαμε και απολαύσαμε ..έχουμε και εδώ στην Κρήτη αν ψάξει κανείς ωραία μέρη.. αλλά τώρα πια για μας είναι δύσκολα τα ταξίδια ..όμως χαίρομαι όταν τα βλέπω σε άλλα μπλοκ όπως το δικό σου..μπορεί να αργώ να περάσω αλλά μόλις βρίσκω χρόνο το κάνω...Μάγδα μου
      Να έχεις και εσύ μια όμορφη χρονιά με υγεία και πολλά ταξίδια.. φιλιά!!! 😊

      Διαγραφή
  16. Ρουλάκι μου πάντα να περνάτε καλά και ο νέος χρόνος να σας φέρει μόνο καλές στιγμές, με βόλτες και χαρά.
    Καλή χρονιά να έχουμε φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου τις ευχές σου να έχεις και εσύ γλυκιά μου μια όμορφη καινούργια χρονιά να σου φέρει τα καλύτερα με υγεία πρώτα.. και ότι άλλο θέλει η καρδούλα σου να γίνει πραγματικότητα.. η αγάπη να κυριαρχεί στην ζωή σας πάντα..
      Καλή και ευλογημένη χρονιά Μαρία μου.. φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  17. Καλή χρονιά Ρούλα μου και στο σπιτικό σου εδώ. Η ταβέρνα σαν παραμύθι...υπέροχες ψώτο και ο ουρανός πραγματικά δέος προκαλεί.
    Να είστε καλά και να περνάτε υπέροχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και χαρούμενη χρονιά Αννιώ μου να έχεις και εσύ φίλη μου με υγεία για όλους σας..να είναι η καλύτερη σου με ότι εσύ αγαπάς να κάνεις..με πολύ αγάπη γύρω σου..
      Ευτυχώς που κάνουμε πότε πότε μικρές αποδράσεις απο την καθημερινότητα μας.. είναι που τις χρειαζόμαστε κάποιες φορές.. για να συνεχίσουμε...την απόλαυσα όσο δεν φαντάζεσαι.. ο ουρανός δε!!! είναι από τις στιγμές που μένουν και ευτυχώς που υπάρχουν και οι φωτογραφίες και μένουν μέσα στον χρόνο... να τις βλέπουμε ...
      Να περνάς όμορφα και εσύ κορίτσι μου..καλή χρονιά να έχεις.. φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφες εικόνες!!!
    Η ταβέρνα υπέροχη, προσεγμένη, δε θυμίζει μαγαζί εστίασης όπως την κοιτάζεις, ο χώρος γύρω, τα αγριοκάτσικα, όλα τέλεια! Το χρώμα τ' ουρανού σαν πίνακας ζωγραφικής, τέλειο Ρουλίτσα μου!!!

    Υγεία, φώτιση, αγάπη, οι ευχές μου και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι ωραίο κτήμα είναι αυτό! Φοβερές οι φωτογραφίες του συννεφιασμένου ουρανού! Ρούλα μου να περνάτε πάντα έτσι όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή