Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...!!!! ΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΓΑΠΗ..!!!

Τι καλύτερο να υποδεχτούμε την καινούργια χρονιά με ποίηση;
Δεν χρειάζονται βαρύγδουπα λόγια..
 Απλές  λέξεις που γίνονται συναίσθημα..
Η συμμετοχή μου στο 25ο συμπόσιο   ποίησης..

που κάνει με επιτυχία η Αριστέα που βλέπει την ζωή ωραία..

Αληθινή αγαπημένη."
images (4).jpg
Χαίρομαι όταν μέσα απ τους δρόμους των ματιών μου περνάς και πηγαίνεις στα βάθη της  ψυχής μου.
Χαίρομαι που ζεις μέσα από τις λέξεις, τον λόγο και κανένας και τίποτα δεν μπορεί να σου πάρει αυτή την ζωή.
Υπάρχεις,γιατί υπάρχει  η αγάπη,ο πόνος,η χαρά και γίνονται λέξεις.
Λέξεις που γίνονται συναίσθημα.
Οποιος σε γνώρισε σ αγάπησε.
Και εκείνοι που σ αγγίξανε,μείναν αθάνατοι στο γύρισμα του χρόνου.
Ενα φως μέσα στο σκοτάδι είσαι.
Μέσα στην κουλτούρα ή την απλότητα,είσαι υπέροχη.
Ποίηση αληθινή αγαπημένη.

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που του αφιερώσατε για να το διαβάσετε..αλλά  και την προτίμηση σας με την βαθμολογία σας..αν  νομίζω ότι και μόνο η προσπάθεια  είναι η χαρά της συμμετοχής...
Ολες οι  συμμετοχές ήταν υπέροχες..αφού ο καθείς έγραψε με  την ψυχή του το πόνημα του.... 
Την πρωτιά αυτή την φορα την φορά ανήκει στην Μαίρη  με την γήινη ματιά της..
Και αφού είπαμε τα της ποίησης..ας έρθουμε και σε άλλα καλά..
Μπορεί ο παλιός ο χρόνος να μετρά ώρες μέχρι να φύγει.. όμως ακόμα και τώρα οι δικοί μου Αγιοβασίληδες..μου στέλνουν δωράκιααααα....
Η Χαρά  ήταν η μια Αγιοβασιλίτσα μου
που με έκανε χαρούμενη σαν μικρό παιδί..
και ο λόγος είναι εμφανής ε;
Και η έτερη Αγιοβασιλίτσα είναι η Νικόλ
ο γνωστός μας καλός άνθρωπος...!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ και τα δυο κορίτσια μου...

  Εεεε και δεν υπάρχει  Πρωτοχρονιά χωρίς την γλύκα του μπακλαβά...
Να σας κεράσω ένα κομμάτι...και δυο..και τρία...να έχει αυτή  η χρονιά  για όλους σας την γλύκα του...μέχρι το τέλος της..!!
 Και το κλου της αλλαγής του χρόνου...και του ρεβεγιον φέτος το  κάναμε με κεριά λόγο ΔΕΗ.....και η επιστράτευση με ότι άλλο μέσον υπήρχε...και πολύ γέλιο...η επαλήθευση..χα..χα..

Ενα παμπάλαιο τρατζιστοράκι μας συνόδεψε στην μουσική μας διασκέδαση...
χα..χα..

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ..ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.!!!!!!



54 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Καλή και χαρουμενη χρονια και σε σενα αρτίστα μου να σου φερει οτι αγαπας και ονειρευεσαι να κανεις...την αγαπη μου ...🧡

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά και του χρόνου με υγεία Ρουλίτσα μου.
    Πάντα τέτοια.
    Χαρά, υγεία και αγάπη στο σπιτικό σας..
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονια και σε σενα φιλεναδα με υγεια και οτι καλυτερο φετος ..το 2020 να ειναι χρονος δημιουργιας..και χαρας σε ολα τα επιπεδα Ρενα μου..
      Χρονια πολλα σε ολους σας..και του χρονου.. με την αγαπη μου ..🧡

      Διαγραφή
  3. Ωωωωωω λοιπόν!
    Το τρανζιστοράκι το λάτρεψα! Βρε Ρούλα που το βρήκες! Πωπωπωπω μιλάμε θησαυρός!

    "Χαίρομαι όταν μέσα απ τους δρόμους των ματιών μου περνάς και πηγαίνεις στα βάθη της ψυχής μου..."

    Κρατώ αυτόν τον πανέμορφο στίχο από το ποίημά σου και χαίρομαι ειλικρινά για κάθε σου συμμετοχή σε τέτοια δρώμενα. Τους δίνεις και τη δική σου αγάπη.

    Χάρηκα τα γιορτινά σας καλούδια και τις ευχές.

    Καλή χρονιά Ρούλα μου! Καλή και ευλογημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το τραντζιστορακι μου κρατα συντροφια πανω απο 35 χρονια και το ακουω (λατρεύω ραδιοφωνο) ακομα καθε πρωι με ενα ακουστικο στο αυτι μου για να μην ξυπνησω το έτερον μου ήμισυ..
      Φέτος ηταν η πιο ρομαντική πρωτοχρονια με κερια και υπεροχη μουσική ραδιοφωνου ..μεζεμενοι ολοι γυρω παο το τραπεζι να μετραμε μονοι μας την αντιστροφη μετρηση..
      Το τελειο ήταν οτι κανενας μας δεν αφησε το οτι ειμασταν χωρις ηλεκρικο να μας χαλασει η διαθεση..ακομα και η ανταλαγη των ευτελων αλλα γεματη αγαπη δωρων εγινε κατω απο το φως των κεριων...μια ομορφη πρωτοχρονιαπου θα την θυμομαστε παντα..τελικα το ρευμα ηρθε μιση ώρα μετα την αλλαγη της χρονιας....
      Καλη χρονια να εχεθις και εσύ με υγεια..αγαπη και πολλες ομορφες εμνευσεις.. καλο σου ξμερωμα...!! χρονια πολλα...🎄

      Διαγραφή
  4. Καλή Χρονιά Σμαραγδούλα μου!!
    Με υγεία και πάντα η καρδιά σου να είναι γεμάτη από αγάπη και πανέμορφα δώρα από ανθρώπους που σ'αγαπούν!
    Όλα τα καλά για σένα και τους αγαπημένους σου.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη και χαρουμενη χρονιά Μαρια μου και σε σενα και στην οικογενια σου με τα καλυτερα της να ερθουν πανω απο όλα υγεια για ολους σας.. η χαρα να σου κρατα συντροφια.. και η αγαπη να ειναι ολογυρα σου..
      Σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου φιλη μου να είσαι παντα καλα..χρονια πολλα!!!!! 🎄την αγαπη μου.🧡.

      Διαγραφή
  5. Καλέ Ρούλα, έχουμε το ίδιο τρανζιστοράκι! Συλλεκτικό κομμάτι όμως, ε? Υπέροχο και το λατρεύω!
    Πανέμορφα τα δώρα που έλαβες, φίλη μου. Να τα χαρείς. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες που οι παλιες αγαπες καπου μας ειναι χρησιμες; και εγω το λατρευω..χα.χα.. αν και εγω Μία μου το ακουω ακομα και σημερα τα πρωινα μου...
      Σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες φιλη μου να έχεις και εσυ μια χαρουμενη νεα χρονιά μμε τα καλυτερα της για σενα και τους αγαπημενους σου..υγεια κοριτσι μου και μονο χαρουμενες μερες να εχεις η αγαπη να σε συντροφευει παντού..Χρονια πολλα ..🎄 την αγαπη μου ..🧡

      Διαγραφή
  6. καλή χρονιά στην καλύτερη γιαγιά του κόσμου !! Έρρικα Μάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα Έρρικά μου, όχι μόνο για την γιαγιά, αλλά για την καλύτερη!!!
      ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
      Βαρβάρα

      Διαγραφή
    2. Καλή χρονιά 🎁 αγαπημένα μου να είναι γεμάτη ευτυχία για τα δυο σας..💑 σας ευχαριστώ πολύ ήταν η καλύτερη πρωτοχρονιά έβερ...φέτος..χι..χι..σας αγαπώ...🧡🧡

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΗ κι ευλογημένη χρονιά , αδερφούλα μου και φέτος!
    Ας ευχηθούμε και του χρόνου...να ανταλλάσσουμε ευχές με αγάπη!
    Κεράστηκα απ όλα τα καλούδια της καρδιάς σου και διάβασα την συμμετοχή , που λόγω χρόνου και τεχνικών προβλημάτων, δεν σας προλαβαίνω στα δρώμενα!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ακουμπησουμε τις ευχες στις καρδιες μας καρντάση μου με την ελπίδα να γινουν οσα περισσοτερα ευχομαστε πραγματικοτητα..ας εχουμε υγεια ας ειναι η καθε μερα χαρουμενη και η αγαπη να υπαρχει παντού..🧡
      Καλη και ευλογημενη χρονια αγαπημενο μου..🎄🎁 να ειναι η καλυτερη για ολους τους αγαπημενους σου και για όλο τον κόσμο φιλώ σε....χρονια πολλααα!!!!🧡

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου εύχομαι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου,
    Η συμμετοχή σου στο συμπόσιο ήταν πάρα πολύ καλή. Μπράβο!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Ελένη μου να είναι η καλύτερη και η πιο χαρούμενη με υγεία σε όλους σας ευτυχία και όμορφες στιγμές πάντα με αγάπη παντού στην οικογένεια σου και σε όλο τον κόσμο φίλη μου καλή..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου χρόνια πολλά🎄🎁 με αγάπη...φιλιααα!!!🧡

      Διαγραφή
  9. Ρούλα συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου στο συμπόσιο. Ήταν απ' τα ποιήματα που ξεχώρισα. Όμορφα τα δώρα σου, να τα χαρείς.
    Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και δύναμη.
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου για την προτίμηση σου και τις ευχές σου τις γεμάτες αγάπη να είσαι καλά φίλη μου να έχεις μια όμορφη καινούργια χρονιά με τα καλύτερα σε όλα τα επιπεδα της ζωης σου υγεια χαμόγελο και αγαπη να σε σε συντροφευουν σε όλη την καινουργια χρονια.. και σε όλη την δεκαετία της μην σου πω..
      Καλή χρονιά Αννικα μου🎄🎁 με αγάπη φιλιάαα!!!🧡

      Διαγραφή
  10. Με ομορφιές, με γλύκα, με ποίηση, με δώρα καρδιάς ξεκινάει η χρονιά Ρούλα μου και θα είναι εξ ίσου, γλυκιά, όμορφη, μελωδική και γενναιόδωρη γιατί το αξίζεις! 🎁 🎈
    Ευχές αγάπης και χαράς να σε ακολουθήσουν όλο το 2020! 💖 💖 💖

    ΑΦιλάκια φωτεινά και πολύ χαμογελαστά! 🤩 🤩 🤩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι Μαγισσουλα μου αυτα να είναι που θα μας απασχολούν μονο την νεα χρονια..ας γεμισουμε με ομορφες ευχες το συμπαν.. μπορει να ακουει...
      και να καλοποιασουμε το 2020 να είναι καλο μαζι μας και για όλο τον κόσμο...🎄🎁
      Να φέρει μονο υγεία χαρουμενες στιγμες φιλεναδα και πολύ αυτογνωσια μαζί με την αγαπη βεβαίως βεβαίως...ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ...!!!🧡🧡

      Διαγραφή
  11. Ο μπακλαβας παντως ειναι ολα τα λεφτα.και με συντροφια κεριων μια χαρα τρωγεται.Καλη κσι ευλογημενη χρονια Ρουλιτσα μου.Παντα με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά του ήταν και του μπακλαβά φιλενάδα..άντε να μαζευτούμε από τα φαγοπότια..χα..χα..
      Μπορώ να πω ότι η φετινή Πρωτοχρονιά ήταν από τις ωραιότερες που έχουμε περάσει..με χωρίς ρεύμα και με το τραντζιστοράκι.. σούπερ ήταν...🎄🎁🎇
      Αντε να βρούμε τον χρόνο μας σιγά σιγά..
      Καλή χρονιά και σένα Λίτσα μου με υγεία χαρούμενες στιγμές με τους αγαπημένους σου..και αγάπη παντού κορίτσι μου..🧡🧡

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά Ρούλα μου πηγαίο το ποίημα σου και σίγουρα η συμμετοχή είναι κάτι που μου αρέσει κι εμένα και έχεις απόλυτο δίκιο που το λες. Να χαίρεσαι τα όμορφα δώρα σου και την αγάπη των γύρω σου που είναι διάχυτη σε κάθε σου λέξη και εξιστόρηση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και χαρούμενη χρονιά Μαίρη μου και σε σένα είναι πολύ ωραία τα δρώμενα που γίνονται στην γειτονιά μας.. δεν είμαστε συγγραφείς ούτε ποιητές φίλη μου άπλα περνάμε όμορφα με τις συμμετοχές μας ..ένα παιχνίδι είναι και μακάρι να συνεχιστεί και την καινούργια χρονιά...που εύχομαι να είναι γεμάτη από υγεία ..χαρούμενες στιγμές και ότι καλύτερο για εσένα και τους αγαπημένους σου ειρήνη και αγάπη🧡 παντού...Χρόνια πολλά και καλά..!!🎄🎁

      Διαγραφή
  13. Ουπς!ήρθα να σου ευχηθώ κι έπεσα πάνω σε αποκαλύψεις 8) .Τι να κάνουμε,επειδή ο Άγιος Βασιλης σκέφτεται μόνο τα μικρά παιδιά κάποιοι πρέπει να σκεφτούν και τα μεγάλα που τα τρατάρουν μεγάλες δόσεις αγάπης ολο το χρόνο ;)!!!Χαίρομαι λοιπόν που η χειροποίητη καρδούλα μου γέμισε τα γλυκάκια της Γιορτής και σου εύχομαι να μην στερέψει ποτέ η δική σου να γλυκαίνει κόσμο!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου ευτυχώς που υπάρχουν οι Αγιοβασιλίτσες σαν και εσας...για εμας τα λίιιιγο πιο μεγάλα παιδάκια ..χα..χα και χαιρόμαστε και εμείς με τα δωράκια μας..μια μεγάλη αγκαλίτσα και ενα μεγαλο ευχαριστώ..με πολύ αγαπη αφου κυκλοφορει παντου.. και υποοσχομαι και το 2020 θα είμαι καλό παιδί..χα..χα οπότε καταλαβένεις ε;🎁χι..χι
      Καλή χρονια να έχεις αγαπημενη μου με υγεια δημιουργιες καρδιας χαμογελα και πολύ αγαπη παντου 🧡🧡 Χαρα μου χρονια πολλα και καλά .. 🎄

      Διαγραφή
  14. 2020 ευχες καρδιας....χρονια πολλα με υγεια...ευλογημενη χρονια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιριδα μου σε ευχαριστω πολύ πολλες ευχές και απο μενα καλή μου να είναι η καινουργια χρονιά που κανει ήδη τα πρώτα της βήματα η καλυτερη για σενα και την οικογένεια σου με υγεία καλοσύνη.. αγάπη και είρηνη στον κόσμο όλο..🧡
      Καλή χρονιά.. χρόνια πολλά και καλά!!!🎄

      Διαγραφή
  15. Ολα καλά!!!

    Καλή Χρονιά Σμαραγδάκι!
    Υγεία,χαρά και ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λενιώ μου με λίγη καλή θέληση όλα καλά θα πάνε Καλή χρονιά και σε σένα με τα καλύτερα της σου εύχομαι πρώτα υγεία φίλη μου .. περισσότερα χαμόγελα,
      όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου και αγάπη παντού γύρω..🧡
      Χρόνια πολλά και καλά .🎄.

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη η συμμετοχή σου! Και η παραμονή με το φως των κεριών μου άρεσε πολύ. Κλείνουμε κι εμείς τα φώτα και μένουμε με τα κεριά ως να έλθει ο νέος χ΄ρονος!
    Χρόνια πολλά και με υγεία το νέο έτος. Δημιουργία, θετικές σκέψεις,αγάπη, χαμόγελα να σου χαρίσει το 2020!
    Να τα χαρείς τα δώρα σου Ρούλα μου και να είναι η κάθε μέρα σου γιορτή
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου για τις ευχές ..ααα και εμείς σβήνουμε ένα λεπτό πριν να μπει η καινούργια χρονιά..το φως...αλλά αυτή την φορά φίλη μου ..μας το έκοψαν για πέντε ώρες ..αλλά παρόλα αυτά.. ήταν η καλύτερη πρωτοχρονιά που περάσαμε..
      Να είναι η καινούργια χρονιά καλύτερη για σένα και την οικογένεια σου και για όλο τον κόσμο με υγεία χαρούμενες στιγμές και αγάπη παντού..🧡
      Χρόνια πολλά και καλά Αννιω μου..🎄

      Διαγραφή
  17. Αυτά τα απρόβλεπτα χάπενινγκς είναι και τα καλύτερα Ρούλα μου! Κι εσείς δεν το βάλατε κάτω και το διασκεδάσατε όπως άξιζε! Πολλά φιλιά κι ευχές για χαρά, υγεία και αστείρευτη αγάπη και δημιουργικότητα. Υπέροχο το ποίημά σου, να 'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είχες παρόμοια περίπτωση όταν ήσουν εδώ Ευγενία μου ..πάντα τις γιορτές έχουμε τέτοιες διακοπές λόγο Δεη αλλά για λίγο πρώτη φορά τόσες ώρες ..αλλά και με κεριά και ένα τραντζιστοράκι περάσαμε υπέροχα..αρκούσε η καλή θέληση και η μάζωξη της οικογένειας που αυξάνεται σιγά σιγά..χα..χα..
      Καλή χρονιά να έχεις καλή μου με ότι καλύτερο την καινούργια χρονιά..υγεία πολλές όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου ειρήνη σε όλο τον κόσμο και αγάπη παντού ... 🧡
      Χρόνια πολλά και καλά... 🎄

      Διαγραφή
  18. "Ενα φως μέσα στο σκοτάδι είσαι"
    Nα είσαι καλά και να μας φωτίζεις με τη λάμψη που εκπέμπεις Ρούλα μου!
    Πολύ καλή να είναι η νέα σου χρονιά, με υγεία, δώρα φίλων, συνταγές αγάπης και πανέμορφες δημιουργίες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ποίηση λέμε να εξηγιόμαστε Κανελλάκι μου ε; χι..χι.. μην το πάρουμε κι επάνω μας...ας γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι αυτήν τη χρόνια και όχι μόνο
      μάτια μου και ας ευχηθούμε να υπάρξει ειρήνη στις βασανισμένες χώρες των πολέμων..και ακόμα να ευχηθούμε να αφυπνιστούμε όλοι για το περιβάλλον μας..
      Καλή και ευλογημένη χρονιά Κανελλακι μου με υγεία πάνω από όλα όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου και αγάπη παντού ..αγάπη μου..🧡
      Χρόνια πολλά και καλά...!!🎄

      Διαγραφή
  19. Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία ,αγάπη και ευημερία!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλή να είναι και ευλογημένη..για σένα και όλο τον κόσμο.. ας ευχηθούμε η καινούργια χρονιά να φέρει τα καλύτερα.. υγεία πάντα..χαρούμενες στιγμές με τους αγαπημένους σου ..ειρήνη και αγάπη παντού..🧡
      Καλή χρονιά χρόνια πολλά..🎄

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά Ρούλα μου και ευτυχισμένη με υγεία, αγάπη, δημιουργία!! Αν και με απρόοπτα χαίρομαι που περάσατε καλά! Υπέροχη η συμμετοχή σου στο συμπόσιο! Να περνάς όμορφα και να χαρείς τα όμορφα δωράκια! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω...τι χαρά !! Θάλεια μου καλώς την μου καλή χρονιά και σε σένα με τους αγαπημένους σου χαίρομαι που πέρασες να τα πούμε και να ανταλλάξουμε ευχές η καινούργια χρονιά να σου φέρει ότι καλύτερο πέρα από την υγεία να έχεις όμορφες και χαρούμενες στιγμές και αγάπη πολύ γύρω σου ..🧡
      Αν υπάρχει καλή διάθεση και καλή παρέα ακόμα και τα δύσκολα γίνονται εύκολα φίλη μου.. περνάς καλά..
      Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου..
      Καλή χρονιά χρόνια πολλά και καλά Θάλεια μου..!!!🎄

      Διαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά χαρούμενη με υγεία και ότι καλύτερο για σένα Ειρήνη μου και την οικογένεια σου ειρήνη και αγάπη σε όλο τον κόσμο..🧡
      Χρόνια πολλά και καλά..!! 🎄

      Διαγραφή
  22. Σμαραγδένια μου καλή χρονιά να έχεις και όλη η οικογένεια σου. Υγεία και δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καινούργια χρονιά που ήδη κάνει τα πρώτα βήματα της αχτίδα μου να είναι μια χρονιά με ότι καλύτερο για σένα και τους αγαπημένους σου με υγεία το πολυτιμότερο αγαθό φιλενάδα..πολλές όμορφες δημιουργίες χαρούμενες στιγμές και πολύ αγάπη παντού.🧡
      Καλή χρονιά χρόνια πολλά και καλά Γιωργία μου..!!🎄

      Διαγραφή
  23. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου στο συμπόσιο ποίησης, Ρουλίτσα μου!
    Και τί όμορφα τα δωράκια που έλαβες από τις καλές μας φίλες.
    Φυσικά και κεράστηκα από τον υπέροχο μπακλαβά σου!!! Τον λατρεύω!!!
    Εύχομαι κάθε καλό στην νέα χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλές χαρές στην οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου να είσαι καλά να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη χρονιά γλυκιά σαν τον μπακλαβά.. ..με υγεία.. χαρούμενες στιγμές με την οικογένεια σου όλα τα καλά του Θεού και πολύ αγάπη φίλη μου..🧡
      Καλή χρονιά χρόνια πολλά και καλά.. 🎄

      Διαγραφή
  24. Σου ευχομαι μία καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία σε όλους σας με πολλές χαρές και αφθονη τύχη σε όλες σου τις δραστηριότητες!!! Ησουν τυχερή που δεν προσγειώθηκε το σπίτι μας στην όμορφη αυλή σου !!διακοπή ρεύματος δεν είχαμε αλλά τα 10 μποφορ τα είχαμε στο τσεπάκι μας!! Εχει την χάρη του ο παλιός - παλιός εορτασμός της νέας χρονιάς με κεριά και με τρανζίστορ...είναι σημάδι οτι η φετεινή χρονιά σου θα είναι φωτεινή και ήρεμη όπως είναι και ψυχή σου γεμάτη φως ήλιο καλοσύνη και μεγάλη δοτικότητα!!! μία άγκαλιά συνοδευόμενη με ενα φιλί αγαπης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να μην έχει καμιά μας παράπονο φιλενάδα εμείς χωρίς ρεύμα και εσείς με 10 μποφώρ..χα.χα. τα σουβλατζίδικα δεν προλάβαιναν τις παραγγελιές..χρυσές δουλειές έκαναν χα..χα..
      τρανζίστοράκι και κεριά πιο όμορφη και ρομαντική πρωτοχρονιά δεν έχουμε περάσει Εφη μου..
      Μακάρι να είναι η καινούργια χρονιά για όλους φωτεινή και χαρούμενη με υγεία όμορφες στιγμές πολλές δημιουργίες και αγάπη παντού..🧡
      Καλή χρονιά..χρόνια πολλά...🎄

      Διαγραφή
  25. 🌺🎄Περασα να ευχηθω ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεια και ολα τα καλα στο σπιτι σου 🎄🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα με ότι καλύτερο στην ζωή σου ..με υγεία το πολυτιμότερο αγαθό..χαρούμενες στιγμές με όλα τα καλά του Θεού και πολύ αγάπη γύρω σου..
      Χρόνια πολλά και καλά..🎄

      Διαγραφή
  26. Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου καλή χρονιά και σε σένα χαρούμενη με όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου..με υγεία πολλές δημιουργίες ευτυχία και αγάπη παντού γύρω σου ..🧡
      Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!!🎄

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφο το ποίημα Ρουλίτσα μου, τι ωραία τα δώρα σου!!!
    Πάντα γελαστή και χαρούμενη να είσαι, να έχετε μια καλή κι ευλογημένη χρονιά με υγεία, πολλή αγάπη, γαλήνη κι αισιοδοξία!

    Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή