Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

ΕΥΧΕΣ ΑΓΑΠΗΣ.!!


Οι μέρες των γιορτών ζυγώνουν παρεάκι μου .. και τα  Χριστούγεννα βρίσκονται μια ανάσα κοντά..
Και τι καλύτερο να στείλουμε την αγάπη μας και τις ευχές μας...παντού και με όποιον τρόπο μπορούμε..
Και φέτος στέλνοντας  την μικρή μου προσφορά αγάπης στο  Ξεμπλοκάρισμα..το οποίο έχει τελειώσει με επιτυχία  κι όλας...



 και στο FRONT...
ήταν για μένα το λιγότερο που μπορούσα  να κάνω ..λόγο χρόνου..
Ομως γέμισα χαρά με ευχετήριες καρτούλες και δωράκια από αγαπημένες φίλες..όπως της Αχτίδας μας..

της Αννίκας..


 της Αρτίστας..με το έξυπνο  κγατζετάκι σελιδοδείκτη.. 
Κορίτσια μου όλα,  οι ευχές σας και η αγάπη σας  θα με συνοδεύουν σε όλες τις γιορτινές μέρες..
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ
Φέτος ήταν ο χρόνος μου πολύ περιορισμένος..γενικώς..
Η αγάπη  όσο μοιράζεται τόσο πολλαπλασιάζεται..και προπαντός σε όσους δεν έχουν τα αγαθά που είναι αυτονόητα για μας..αλλά όμως όχι για πολλούς συναθρώπους μας..
Μην ξεχνάτε να δίνετε το χέρι σας   εκεί όπου υπάρχει η ανάγκη...
Ενα χαμογελαστό ευχαριστημένο βλέμμα αξίζει πάρα πολλά...
Τελικά κάνετε ότι σας λέει η καρδιά σας..εκείνη δεν λαθεύει ποτέ!!!! 
Να περάσετε όμορφες, χαρούμενες, γιορτινές μέρες γεμάτες αγάπη μαζί με τους αγαπημένους σας..
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !!! ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΥ!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!







49 σχόλια:

  1. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα και χαρούμενα Χριστουγεννα να έχεις και εσύ Ιριδα μου με υγεια και αγαπη παντού!!! χρονια πολλα φιλη μου !!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα Ρούλα μου με υγεία και χαμόγελα!
    Να περάσεις όμορφα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουμενα Χριστουγεννα και σε σενα Αννιω μου να περασεις όμορφα με τους αγαπημενους σου με πολύ αγαπη παντου!!φιλακιαα!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  3. Καλά χριστούγεννα Σμαραγδένια Ρούλα μου, με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με υγεια Στελλα μου χαρουμενα Χριστουγγεννα να εχεις, να περασεις ομορφα με οσους αγαπας κοντα σου.. φιλακιααα!!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  4. Καλά Χριστούγεννα Σμαραγδάκι μου με την μεγάλη γενναιόδωρη καρδιά!!
    Με τέτοια καρδιά επόμενο να έχεις τέτοιους φίλους!
    Υπέροχα τα δώρα τους και του χρόνου να είστε καλά να το επαναλάβετε.
    Σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά Καλά Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου :)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα Χριστούγεννα με χαμογελο και υγεια να εχεις Μαρια μου..μακαρι να είμαστε καλα και του χρόνου.. η αγαπη οταν μοιραζεσαι είναι αυτη που κανει την καρδια να μεγαλωνει και να νιωθει ομορφα.. ειναι τοσο απλό!!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡
      Καθε καλο ευχομαι σε σενα και στους αγαπημενους σου.. καλες γιορτινες μερες.. με αγαπη παντου.!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Σμαραγδάκι.
    Να είσαι καλά και να μοιράζεσαι αγάπη και χαρά!
    Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Λεννιω μου τι καλυτερο απο το μοίρασμα της αγαπης ; σου δινει χαρα οπως και σε εκεινους που πηγαινει...
      Καλα και χαρουμενα Χριστουγεννα φιλη μου.. να περασεις ομορφα..με αγαπη παντου γυρω σου.!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Ρούλα μου με υγεία και ευλογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα και ευλογημένα Χριστούγεννα Αννίκα μου με υγεια και πολύ αγαπη γύρω σου..να περασεις ομορφες γιορτινες μερες.. και του χρονου.!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΣ ΡΟΥΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλά Χριστούγεννα εύχομαι και σε σένα να περασεις ομορφα με τους αγαπημενούς σου.. και του χρόνου με υγεια και .. με αγαπη παντού ..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα! Να περάσεις όμορφα μαζί με την οικογένειά σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Ελενη μου να χαίρεσαι τους αγαπημενους σου και ολες τις γιορτινες μερες να περασετε τελεια...!!!!!!
      Ο καινουργιος χρονος που θα ερθει να σου φερει οτι αγαπας υγεια πανω από όλα και πολλα χαμογελα ειρηνη στον κοσμο και αγαπη παντου....
      φιλιαααα!!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  9. Πω πω ομορφιές! Να τα χαίρεσαι όλα Ρούλα μου. Και τις στιγμές που μοιράζεσαι εξαίρετες. Να έχεις καλά Χριστούγεννα Ρούλα μου στην αγκαλιά των αγαπημένων σου προσώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου να χαιρεσαι και εσύ οτι αγαπας να περασεις ολος τις γιορτινες μερες σου με τους αγαπημενους σου αυτες οι μερες ειναι μοιρασμα αγαπης ..ας το κανουμε...χρονια πολλα...🎄✨❤❤❤❤

      Διαγραφή
  10. Να τα χαιρεσε τα δωρακια σου Ρουλιτσα μου παντα με υγεια.Καλες γιορτες σε εσενα και την οικογενεια σου.φιλακια κοπελα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Λιτσα μου Καλες γιορτινες μερες να έχεις και εσυ φιλενάδα.. να περασετε όμορφα με την οικογενεια σου..και τους αγαπημενους σου..
      Οι ευχες μου κλασικες..για τον καινουργιο χρονο να σας φερει οτι καλυτερο απο υγεια και αγαπη..παντου..τα μονα στανταρ. και απαραίτητα..φιλιακιααααα .. 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και δημιουργικότητα σου εύχομαι Ρούλα μου! Να τα περάσεις όμορφα και να μου φιλήσεις το Ηράκλειο, που μου έλειψε! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα Ευγενία μου να περασεις και εσύ ομορφα τις γιορτινες μερες με οσους αγαπας φιλη μου κοντα σου.. θα σου φιλησω το Ηρακλειο..οταν ξαναερθεις να τα πουμε.. ο καινουργιος χρονος που θα ερθει..να σου φερει τα καλυτερα.. υγεία και αγαπη..παντού ..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Ρούλα μου να περάσεις υπέροχα τα Χριστούγεννα με την οικογένεια και φίλους, να σε βρει ο καινούργιος χρόνος στα καλύτερα σου και να σου φέρει πολλές χαρούμενες εκπλήξεις! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Μαιρυ μου να χαιρεσαι οτι αγαπας φιλη μου να περασεις υπεροχα με τους αγαπημενους τις υπολοιπες γιορτινες μερες ..ο καινουργιος χρονος να σου φερει τα καλύτερα τα στανταρ..υγεια χαμογελα πολλα και αγαπη παντού...φιλιάααα!!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφα όλα και του χρόνου!
    Χρόνια πολλά καλά Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και ευτυχισμένες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρενα μου χρονια πολλα να περασεις ομορφα στις γιορτες με όσους αγαπας κοντα σου με πολλα χαμογελα..
      Ο καινουγιος χρονος να σου φερει τα καλύτερα που επιθυμείς...η υγεια και η αγαπη να σε συντροφευουν παντα.. φιλιααααα!
      Και του χρονου..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  14. Kαλές γιορτές να περάσετε Ρούλα μου, Χρόνια Πολλά στο Χριστινάκι σας και σε όλους όσους γιορτάζουν αυτές τις μέρες.
    Πανέμορφα δωράκια απ' τα χεράκια σου, που κάθε χρόνο δεν παραλείπουν να προσφέρουν σ' όσους έχουν ανάγκη.
    Την αγάπη μου και τις ολόψυχες ευχές μου σε όλους σας ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα και διπλα Κανελλακι μου..ηδη τα Χριστούγεννα αποτελουν παρελθον ..πότε ήρθαν πότε πέρασαν χαμπαρι δεν τα πήρα χι..χι..
      να χαιρεσαι οσους αγαπας και να περασεις τις υπολοιπες γιορτινές μερες με τους αγαπημενους σου κοντα..
      Σε ευχαριστω πολύ αγαπη μου απλα είναι ομορφα να ακουμε την καρδια μας..
      Ο καινουργιος χρόνος να σου φερει τα κλασικα στανταρακια..υγεια ..υγεια υγεια..χαμογελα και πολύ αγαπη παντου Κανελλακι μου 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου, είσαι μια πραγματική Αγιοβασιλίτσα που τα μαγικά της χέρια ξέρουν να φτιάχνουν υπέροχα δωράκια και να δίνουν παντού χαρά! 🤶 🙌 🎁
    Εύχομαι, να έχεις εσύ και η οικογένεια σου, ευλογημένα και φωτεινά Χριστούγεννα! 🌟 🎄 💏
    Πολλά και τα γιορτινά ΑΦιλάκια της καρδιάς μου! 😍 😘 🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ..τι ωραια θα ηταν να μπορουσα να γινομουν στα αληθεια φιλεναδα...εσύ τι μαγισσουλα εισαι και δεν κανεις κανενα μαγικο γι αυτο;.. να μπορούμε να γεμισουμε τον κοσμο δωρακια;να τον κανουμε χαρούμενο; χι..χι..αφου το ξερεις οταν η χαρα μοιραζεται πολλαπλασιαζεται..και χαιρομαστε γι αυτο Μαγισσουλα μου..
      Ο καινουργιος χρονος να σου φερει οτι αγαπας και τα καλυτερα οπως..η υγεια και η αγαπη...καλες υπολοιπες γιορτινες μερες με πολλα χαμογελα..και αγαπη παντου..!!🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  16. Καλά Χριστούγεννα, Ρούλα μου! Με υγεία, χαρά κι αγάπη γύρω σου!!
    Πολύ όμορφα όλα όσα φτιάχνουν και προσφέρουν τα χεράκια σου όπως και τα δωράκια σου!
    Να περάσετε υπέροχα!!!!
    Φιλάκια και χρόνια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου χρονια πολλά φιλη μου να περασεις ομορφα τις υπολοιπες γιορτινες μερες με τους αγαπημενους σου οι ανεκτιμητες αξιες της ζωής μας ειναι....μια που τα Χριστουγεννα ειναι παρελθον πια..Ο καινουργιος χρονος να σου φερει οτι επιθυμείς και προπαντως υγεια..πολλα χαμογελα και αγαπη παντού ..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  17. Καλά Χριστούγεννα Ρούλα μου,με υγεία και αγάπη!!να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!Να είσαι καλά να παίρνεις και να δίνεις αγάπη! Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαρσιστω πολύ Μεταξία μου αντευχωμαι και σε σενα το ιδιο οι αγαπημενοι μας ειναι οτι καλυτερο να περασουμε παρεα αυτες τις γιορτινες μερες ..η αγαπη που δινουμε στους άλλους πρωτα κανει χαρουμενους εμας...οποταν την δινουμε απλώχερα..
      Ο καινουργιος χρονος να σου φερει τα καλυτερα που θελεις εγω σου ευχωμαι υγεια, χαμογελα και πολύ αγαπη παντού..! 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  18. Σμαραγδένια μου χιονίζει στην ανθισμένη σου αυλή ; Χρονια πολλά με υγεία και πολλές χαρές μα πιότερο πολλες αγκαλιές αγάπης από τους δικου σου!!! Αφού εκανα την μετα πολλων μηνών ανάρτηση κανω και από σπιτάκια της γειτονιας μια περαντζάδα για ευχές και για παρόν Βλέπω μεγάλη και πανέμορφη πλεκτοκατασταση μέσα περιποιημένη συσκευασία ΜΠΡΆΒΟ για όλα αγαπημένη μου Καλες υπόλοιπες γιορτές ξαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιονιζει φιλεναδαα....αφου δεν βλεπουμε εδω ποτε χιονι ειπα να βαλο λιγο ας ειναι και ψευτικο..η ψευδαίσθηση καμια φορα βοηθαει να μπουμε στο κλιμα των γιορτων ..μακαρι να μπορούσαμε περισσοτερα ... Χρονια πολλα και σε σένα Εφη μου..χαιρόμαστε πολύ που σε ξαναβλεπουμε στα μέρη μας..να το κανεις συχνα γιατι μας έλεψεςκαι προπαντως οι δημιουργιες σου.
      Ο καινουργιος χρονος που θα ερεθει σε λιγες μερες να σου φερει οτι αγαπα η καρδουλα σου..υγεια πρωτα και πολύ αγαπη μετα..παντου..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  19. κανεις δουλεια ισα με τα ξωτικααααααααααα!!!
    μπραβοοοοοο καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΟ...ΧΟ..ΧΟΟΟΟ.. Καλες γιορτινες μερες Σοφακι μου να περασεις με τα αγαπημενα σου..ο καινουργιος χρονος να σας φερει τα καλυτερα και τα κλασικά φιλεναδα υγεια..χαμογελα και αγαπη παντου..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  20. Σμεραγδένια μου, πόσο μ' αρέσει αυτό το όνομα!
    Να σου ευχηθώ θερμά και από εδώ και να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια...
    Τι ομορφιές βλέπω σ' αυτό το μπλογκ... μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαριέλα μου για την επισκεψη και για τις ευχες.. καλως ορισες λεμε εδώ..
      Το ονμα του μπλοκ μπλοκοσπιτιου μου προερχεται απο το επιθετο μου..Σμαραγδάκη...
      χαρομαι που σου αρεσε η βολτα σου εδω..ελπιζω να τα λεμε..
      Να περασεις ομορφα τις γιορτινες μερς σου με οτι αγαπς κοντα σου.. και το 2020 να σου φερει τα καλύτερα.. μαζι με την υγεια και την αγαπη...🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  21. Ρουλίτσα μου χρόνια πολλά με υγεία, χαρά και αγάπη! Υπέροχα όλα τα δωράκια, τι πιο όμορφο από το να προσφέρεις και να δέχεσαι δώρα αγάπης! Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα με την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα Θαλεια μου ..πόσο χαιρομαι που σε.. βλεπω!! πως εισαι; ελπίζω να ειναι ολα καλα να περνας όμορφα ο καινουργιος χρονος να σου φερει οτι καλυτερο στην ζωή σου υγεια και μονο χαρες να εχεις..με πολυ αγαπη γυρω σου ..🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡 καλες γιορτες Θαλεια μου θα τα πουμε..φιλιααα!!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλά είμαι Ρούλα μου. Προσπαθώ σιγά σιγά να ξαναγυρίσω στο μπλογκοσπιτάκι μου που το ειχα εγκαταλειψει οπότε τώρα θα τα λέμε. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Καλέ πόσο χιόνι έπεσε στη γειτονιά σας;;;;Τουφες χιόνια πέφτουνε στο παραθυράκι μου θύμισε!!!Αλλά πόσο ζεστό και αγαπησιάρικο ειναι μέσα το σπιτάκι σου Ρουλάκιμου αγαπημένο.Πάντα γεμάτο απο ΑΓΑΠΗ που κάνει και εξαγωγές!!!Νάσαι καλά και του χρόνου γλυκειά μου.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ,ευχομαι απο καρδιάς.
    Φιλιά πολλά σ όλους σας εναν προς έναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;..ειδες Χαρα μου; χα..χα..ειπα και εγω να βαλω λιγο ψευτικο αφού αληθινό δεν βλεπουμε εμεις εδω κοντα στην θαλασσα...
      Να δεις πόσο χαίρομαι και εγω που η αγαπη αυτη πηγαινοερχεται και μάλιστα πολλαπλασιασμένη..αυτη η κολώνια κραταει χρονια αγαπημενη μου....χα.χα..
      Παντα και εσυ ομως εχεις γλυκα λογια να μου πεις που με κανουν και κοκκινιζω..σε ευχαριστω πολύ φιλεναδα .. ο καινουργιος χρονος που θα ερθει να σας φερει τα καλυτερα σε ολους σας..και πρωτα υγεια ..υγεια ..υγεια..και πολύ αγαπη...🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡 αγαπη μου!!!φιλώ σε ΧΑΡΑ μου !!Χρονια πολλα!!

      Διαγραφή
  23. Τι ομορφιες ειναι αυτες!!!!!!!!
    Ευγε!
    Πως περασατε στο μπαζάρ;
    Πολύ όμορφα δωρακια έλαβες απο τα κορίτσια Ρουλα μου!
    Καλη πρωτοχρονια!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Αριαδνη μου να είσαι καλα..στο μπαζαρ..εγω δεν ημουν γιατι μενω Κρητη απλα εστηλα την αγαπη μου εκει ..
      ο καινουργιος χρονος να σου φερει καλη μου οτι αγαπας ..υγεια χαμογελα και αγαπη Καλή πρωτοχρονια ..!🧡🧡🧡🧡🧡🧡

      Διαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρουλίτσα μου και του χρόνου με υγεία και χαρά, να προσφέρεις και να λάβεις αγάπη!
    Οι δημιουργίες που προσφέρεις και τα δώρα που παίρνεις, μόνο Αγάπη τα χαρακτηρίζω!

    Ευχές αμέτρητες από καρδιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή