Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ..!!


Με ανάμικτα συναισθήματα ξεκινά για μένα ,ίσως και για πολλούς από εσάς η εβδομάδα  των Παθών του Κυρίου μας.
Δεν ξέρω τι θα νιώσω μένοντας κλεισμένη στο σπίτι, χωρίς να μπορώ να πάω στην εκκλησία..να ανάψω το κερί μου και να βρεθώ κοντά Του τις στιγμές τις κορύφωσης Του Πάθους Του.
Να Του ζητήσω συγχώρεση γονατίζοντας στα Πόδια Του.
Μας το απαγορεύουν ...για το καλό μας..λένε.. ο ιός.. Γέμισαν  με τον φόβο του θανάτου για τους αγαπημένους μας οι  καρδιές μας..
Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς  θα μου πείτε..
Οχι κάνετε λάθος..και βέβαια μπορούμε..
Μπορεί να είναι πρωτόγνωρο να μην βρισκόμαστε  με την παρουσία μας στις εκκλησίες ....
Ομως νομίζω ότι θα είναι η πιο ουσιαστική Μεγάλη Εβδομάδα  μας..μια μικρή θυσία από όλους μας  το να λείπουμε από τον ναό Του.. 
Μπροστά στην δική Του απέραντη ..ένας κόκκος άμμου είναι..η δική μας..
Το ξέρει ότι θα είμαστε κοντά του  μέσα από τις ανοιχτές καρδιές μας..ευχαριστώντας Τον ,που με την Θυσία του επάνω στο Σταυρό μας έμαθε  την προσφορά, την ταπείνωση, την ειρήνη  την υπομονή, την φιλεσπλαχνία, την ελπίδα,την αγάπη  και το  κυριότερο την  συγχώρεση.. 
Φέτος θα είμαστε.. εμείς και Εκείνος  οι δυο μας..θα νιώσουμε πιο  κοντά Του  ο καθένας μας ξεχωριστά..στην προσευχή του  θα παρακαλέσει..θα ευχαριστήσει.. γεμάτοι κατάνυξη  χωρίς να την  διακόψει..κανένας ψίθυρος του διπλανού του.. 
Ας γίνει η προσευχή μας  εκείνη που θα Τον παρακαλέσει να δώσει κουράγιο σε όσους έχουν χάσει τους αγαπημένους τους και δεν μπόρεσαν να τους αποχαιρετίσουν ..ότι πιο οδυνηρό..στην πανδημία αυτή.!!
Το Πάσχα αυτό το ξέρουμε δεν θα είναι σαν τα άλλα.. θα μας λείπουν οι αγαπημένοι μας που θα είναι μακρυά μας..όμως δεν θα λείπει η αγάπη από της καρδιές μας και η ελπίδα ότι θα ανοίξουμε διάπλατα τις αγκαλιές μας να  τους  αγκαλιάσουμε  πιο σφιχτά την μέρα που θα μπορέσουμε να το κάνουμε ..
Και δεν θα αργήσει να γίνει..αυτό πιστέψτε το !!!
Είναι το μόνο  που μας λείπει..
πηγήΝα είστε όλοι καλά να έχετε υπομονή και όλα θα πάνε καλά!!! Θα χαμογελάσουμε ξανά...
 ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΑ  ΣΕ ΟΛΟΥΣ..!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..





















33 σχόλια:

  1. Αχ αυτές οι σκέψεις σου!
    Τι να προσθέσουμε εμείς που να μην το είπες;
    Ας έχουμε πίστη μέσα μας, αγάπη , ειρήνη κι όσο ζει το κεράκι της ελπίδας θα ανάψει και τα άλλα κεριά αν χρειαστεί!
    Συγκλονιστικό το βίντεο , διδακτικό!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα, σε όλους μας, γιατί για όλους είναι αλλιώς!
    Ας ελπίσουμε, μετά την Ανάσταση, να νοιώσουμε μέσα μας γιατί έγινε έτσι!
    Ίσως για να βιώσει ο καθένας μας, εσωτερική Ανάσταση.Είθε.
    Καλή δύναμη, καλή Μεγάλη Εβδομάδα!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λέω τίποτε παραπάνω από ότι σκεφτόμαστε ο καθένας μας σ αυτές τις δύσκολες ώρες που δοκιμάζεται αδέρφι μου η αντοχή μας .. αν έχουμε πίστη μέσα μας ας δυναμώσει τις μέρες αυτές.. αφού Εκείνος μας δείχνει τον δρόμο της ελπίδας..!!
      Ο κάθε ένας από εμάς ας βιώσει εντός του την Σταύρωση και την Ανάσταση Του...
      Να είστε όλοι καλά Βαρβαρούλα μου μου Καλή Μεγαλοβδομάδα και καλό Πάσχα..!!! και την δική μου αγάπη !.. 💚

      Διαγραφή
  2. Το πιο οδυνηρό είναι αυτό Ρούλα μου, να φεύγει κάποιος από τη ζωή, χωρίς κάποιον δικό του δίπλα του.
    Νομίζω ότι θα βιώσουμε πιο έντονα αυτή την Ανάσταση , γιατί το έχουμε ανάγκη, ακόμα κι αυτοί που δεν πηγαίνουν στην εκκλησία.
    Ας μείνουμε στο σπίτι μας για οσο χρειαστεί κι ελπίζουμε να τελειώσει γρήγορα κι ανώδυνα όλο αυτό το κακό.
    Να είστε καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου αυτό είναι το πιο άσκημο από όλα η μοναξιά εκείνων που φεύγουν και ο πόνος εκείνων που δεν μπορούσαν να είναι δίπλα τους αυτήν την ώρα του φευγιού...
      Οντως έτσι νομίζω και εγώ πως το φετινό Πάσχα θα το βιώσουμε όλοι πιο ουσιαστικά έστω και αν είμαστε χωριστά από τους αγαπημένους μας..Εκείνος μας έδωσε την ελπίδα της Ανάστασης με την Σταύρωση Του..
      Να είστε καλά και εσείς φιλενάδα ας έχουμε την ελπίδα μας και όλα θα περάσουν..καλή μεγαλοβδομαδα να έχουμε Καλο Πάσχα !!! την αγαπη μου φιλιάααα!! 💚

      Διαγραφή
  3. Σμαραγδένια μου κάποτε ο άνδρας μου πήγε στο Άγιο Όρος να κοινωνήσει και γνώρισε ένα ερημήτη. Όταν του εξομολογήθηκε πως δεν πάει συχνά στην εκκλησία όπως πρέπει καιπροσεύχεται μόνος του τότε αυτός του απάντησε: Παιδί μου όταν προσεύχεσαι ο Θεός είναι εκεί ακόμα και αν κάνεις προσευχή μπροστά στο ..ντουλάπι της κουζίνας.Ας κάνουμε το σπίτι μας εκκλησία για πρώτη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό είναι αχτίδα μου ο καθένας μας έχει το Θεό μέσα του..και την πίστη του προς Εκείνον την εκφράζει όπως νιώθει..
      Αυτό θα κάνουμε ας προσευχηθούμε για όλο τον κόσμο φιλενάδα για μια ελπίδα και για την Ανάσταση που θα έρθει..
      Θα είναι η πιο όμορφη προσευχή μας φιλενάδα.. να είστε όλοι καλά..Καλο Πάσχα με αγαπη .. φιλιάαα.💚

      Διαγραφή
  4. Παντού είναι ο Χριστός. Πάνω από όλα είναι στην ψυχή μας. Μια κατάλληλη ατμόσφαιρα στο σπίτι και προσευχή αρκούν. Φιλιά πολλά Ρουλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ειρήνη μου παντού είναι ο Κύριος μας..Εκείνος θυσιάστηκε για εμάς ας κάνουμε και εμείς φέτος για πρώτη φορά μια μικρή θυσία να τους αγαπημένους μας!!!
      Ετσι είναι ναός μπορεί να γίνει κάθε τόπος της προσευχής μας..!!!
      Καλα να είστε όλοι σας Ειρήνη μου να έχετε ένα όμορφο Πάσχα.. την αγάπη μου φιλιάαα!!💚

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κορίτσι μου μέχρι να σου πω καλή μεγαλοβδομαδα αυτή πέρασε σχεδόν κιόλας..Καλό Πάσχα να έχετε Ίριδα μου καλη δύναμη σε όλους μας... και καλή Ανάσταση παντού.. την αγάπη μου φιλιάαα!!💚

      Διαγραφή
  6. Άντε να μας δω τώρα, που ζούμε στ' αλήθεια (άλλη μία) εβδομάδα των παθών. Τώρα θα φανεί πόσο καλοί Χριστιανοί είμαστε. Και δεν χρειάζεται ένας ναός για να αποδείξουμε την χριστιανοσύνη μας. Στα εικονίσματά μας, στις προσωπικές μας προσευχές και στα μικρά θαύματα που μπορούμε όλοι να κάνουμε ανακουφίζοντας έναν συνάνθρωπο, εκεί θα μετρηθεί η πίστη μας. Ο λόγος σου είναι παρηγορητικός και γεμάτος ελπίδα Ρούλα μου. Όπως πάντα άλλωστε. Κι όταν με το καλό τελειώσει η δοκιμασία αυτή, θα κάνουμε τους απολογισμούς μας και θα βγάλουμε τα "καρφιά" από πάνω μας.
    Καλή Ανά(σ)ταση ψυχής Ρουλιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κανελλάκι μου έχεις δίκιο αυτό το χριστανοί είναι μεγάλη κουβέντα.. ας κάνουμε την αυτοκριτική μας μαζί με την προσευχή μας..και ας αναρωτηθούμε πόσο ο καθένας μας κάνει πράξη και όχι μόνο λόγια και σταυρούς..την αγάπη που Εκεινος μας έμαθε..
      Ας ευχηθούμε η προσωπική μας πίστη να είναι η δύναμη που θα μας κάνει καλύτερους ανθρώπους προς τους γύρω μας..
      Μακάρι να κοιτάξουμε πίσω μας όταν τελειώσει αυτό το δύσκολο μονοπάτι..και να αλλάξουμε σαν άνθρωποι ..που δύσκολο το βλέπω αγάπη μου..
      Ας ελπίσουμε τουλάχιστον..
      Τι όμορφη ευχή!!!! Καλή(σ)ταση ψυχής Κανελλακι μου..την αγάπη μου πάντα με μια καδρούλα ελπίδας 💚

      Διαγραφή
  7. Όπως το λες αγαπημένη μας φίλη, τώρα θα κριθεί η πραγματική μας Θέωση. Ο τρόπος που πιστεύει ο καθένας είναι κάτι αυστηρά προσωπικό. Κατά τη γνώμη μου, η όποια πίστη δεν μπαίνει σε κανόνες, θεσμούς, άρθρα και τυπολατρεία. Καθένας προσεγγίζει το δικό του Γολγοθά με το δικό του τρόπο. Είναι ώρα λοιπόν να το νιώσουμε και να το βιώσουμε αυτό.
    Ρούλα μου, κράτα τις ευχές μου. Καλή Μεγαλοβδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η ευκαιρία μας φίλε μου ..να επαναεξατάσουμε την ανθρωπιά μας και την πίστη μας σε ότι πιστεύει ο καθείς μας.όλο μας έχουμε τον γογλοθά μας..και όλοι θέλουμε μια Ανασταση μέσα μας..ας το κάνουμε και ας ανάψει το κερί της ελπίδας για ένα καλύτερο κόσμο μετά από αυτό...
      Σε ευχαριστώ για τις ευχες καλοδεχούμενες πάντα..
      Καλα να εισαι να προσεχεις .. καλο Πασχα και καλή Ανάσταση παντού .. κάλο σου βράδυ..!! 💚

      Διαγραφή

  8. Ο θάνατος που μας περικυκλώνει δεν είναι μόνο ο ιός Ρούλα μου. Είναι το χρήμα, η εξουσία, η αλαζονεία , η αθλιότητα της ψυχής μας, η αποστροφή προς τον συνάνθρωπο, όλα αυτά που αποτελούν την ψευδαίσθηση της παντοδυναμίας μας και την μικρότητα της ψυχής μας. Η πίστη και η παράδοση μας κρατάει όρθιους. Όλη μας η ζωή είναι μια προσμονή αλλά και μια γέννα του θαύματος της Ανάστασης.
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι κορίτσι μου δεν είναι μόνο αυτό ο ιός είναι όλα όσα λες δυστυχώς η ανθρωπιά σαν έννοια έχει χάσει πια το νοημά της για πολλούς ανθρώπους..
      Η αγάπη..τι να σου κάνει και εκείνη..έτσι που την έχουν ξεχάσει..είναι όμορφη η πίστη μας γεματη ελπίδα για έναν καλύτερο κόσμο..ας ελπίσουμε αυτο που περναμε να είναι ένα καμπανακι για όλη την ανθρωπότητα.. προς το καλύτερο φίλη μου...
      Να είσαι καλά .. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση παντού!!! την αγάπη μου πάντα.. 💚

      Διαγραφή
  9. Καλή μεγάλη εβδομάδα Σμαραγδάκι μου. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεχρι να σου ευχηθω καλή μεγαλοβδομάδα εκείνη έχει έχει περάσει κιόλας..Καναρίνι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις δικές σου είχες.. οι δικές μου οι ευχές...για ένα Πάσχα όπως το θέλεις με πολύ αγάπη και καλή Ανάσταση παντού για όλους!! 💚

      Διαγραφή
  10. 'Ετσι όπως τα λες. Μόνοι μας με την καρδιά ορθάνοικτη ας προσευχηθούμε. Η Εκκλησία δεν κάνει τη διαφορά, το πόσο αληθινό είναι αυτό που νοιώθουμε είναι το πραγματικό Πάσχα της Αγάπης.
    Και η σκέψη μας σ'αυτούς που παλεύουν, μονάχοι φεύγουν-ό,τι χειρότερο- μονάχοι ρισκάρουν προσφέροντας, μονάχοι αγωνίζονται.
    Ας μη ξεχνάμε όσους έχουν ανάγκη. Σε καθένα είναι ο Ιησούς.
    Καλό Πάσχα καλή μου με υγεία εύχομαι και η Ανάσταση να γίνει ανάσταση ζωής για όλους μας
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως να είναι και η μοναδική ευκαιρία στην ζωή μας Αννιώ μου να βιώσουμε εντός μας τα Πάθη Του και την Ανάσταση του ..να καταλάβουμε πόσο πολύτιμη είναι η ζωή μας και των αγαπημένων μας..
      Αυτό που με σοκάρει περισσότερο στην παρούσα κατάσταση είναι αυτό ακριβώς φίλη μου..η μοναξιά των χιλιάδων ανθρώπων όσων χάνουν την ζωή τους και ο πόνος των δικών τους που εκείνοι φεύγουν ολομόναχοι..όπως μοναχός Του ήταν και εκείνος που Σταυρώθηκε..
      Ισως αυτό το Πάσχα το ιδιαίτερο οι προσευχες μας να εισακουστούν απο το θεό να σταματήσουν πια τα δεινά του κόσμου...ας ελπίσουμε Αννιώ μου..
      Να είσαι καλά καλο Πασχα φίλη μου και καλή Ανάσταση παντού ..την αγαπη μου παντα.. φιλιάα!!💚

      Διαγραφή
  11. Αχ Ρούλα μου έτσι είναι....δεν έχω λόγια!!Μόνο μας όπλο σε όλα αυτά που συμβαίνουν η πίστη μας!!!
    Καλό Πάσχα γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πίστη μας και σε ότι μας παραδόθηκε αιώνες τώρα Δέσποινα μου θα μας κρατήσει όρθιους θα μας δώσει δύναμη και κουράγιο να ξεπεράσουμε όλοι μαζί τα δύσκολα...
      Θα είναι ένα αλλιώτικο Πάσχα μακρυά από τα αγαπημένα μας πρόσωπα ..αλλά ο Χριστός μας μας έχει διδάξει με την Ανάσταση Του την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο...
      Να είσαι καλά.. να προσέχεις να έχεις ένα καλό Πάσχα και μια Ανάσταση παντού.!! καλό σου ξημέρωμα ..φιλια... 💚

      Διαγραφή
  12. Τα πάντα γύρω μας, φωνάζουν:
    "Την προσφορά, την ταπείνωση, την ειρήνη την υπομονή, την φιλεσπλαχνία, την ελπίδα, την αγάπη και το κυριότερο την συγχώρεση..."
    Εύχομαι την Ανάσταση να την ζήσει ο καθένας με ανάταση και προπαντώς με αγάπη στην καρδιά του!
    ΑΦιλάκια αγαπημένη μου Ρούλα και καλή Μεγαλοβδομάδα να έχουμε! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορούσαμε Στεφανία μου να νιώθαμε όλα αυτά που μας δίδαξε με την αγάπη για τον άνθρωπο Εκείνος..τότε η ανθρωπότητα θα ήταν αυτό που ο άνθρωπος μονο στην φαντασία του μπορεί να φτάσει..
      Το ξερω ότι ειναι ουτοπικό να πιστεύει πια κανείς σε κάτι τέτοιο ..αλλά μου αρέσει να το πιστεύω
      Να είστε καλα φιλεναδα και να προσέχετε..ας είναι το Πασχα αυτό το ΠΑΣΧΑ της καρδιας μας..καλη ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντού την αγάπη μου φιλια!💚

      Διαγραφή
  13. Υπομονή και κουράγιο Ρούλα μου!!
    Θα περάσει και αυτό..

    Ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για όλους να αναθεωρήσουμε!
    Οπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε, δεν μας χρειάζεται ένας ναός..
    Ας δείξουμε με άλλους τρόπους και ας νιώσουμε με άλλους τρόπους
    ό,τι πιστεύει ο καθένας μας! Όταν σπάσουμε αυτά τα δεσμά που μας
    επιβάλλουν και που επιβάλλουμε οι ίδιοι στους εαυτούς μας τότε θα
    λυτρωθούμε και θα πρεσβεύουμε τις αξίες της χριστιανοσύνης.

    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου υπομονή κορίτσι μου αφού δεν μπορούμε να κάνουμε σίγουρα θα περάσει και αυτό όπως πέρασαν και τόσα αλλα..
      Πραγματι ο καθενας μας θα πράξει όπως νιώθει τις μέρες αυτές και όχι μόνο ..το θέμα τις πίστης είναι πολύ προσωπικό για τον καθενα μας.. ας το βιώσουμε όπως το νιώσουμε εντός μας..!!
      Μακαρι να βγούμε πολύ καλύτεροι άνθρωποι από όλα αυτα..
      Να είσαι καλα κορίτσι μου να προσεχεις ..Καλο Πάσχα και καλή Ανάσταση παντού να έχεις... την αγάπη μου !!!💚

      Διαγραφή
  14. Πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    με υγεία, ελπίδα, αγάπη και χαρά!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες Κική μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για την επίσκεψη και για τις όμορφες ευχές.../
      Ο χρόνος μου αυτόν τον καιρό έχει λιγοστέψει τις επισκέψεις μου μου όμως θα τα πούμε σύντομα..
      Και εσύ μικρή μου να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο Πασχα και καλή Ανάσταση παντού στις ψυχές μας..φιλιαα!!💚

      Διαγραφή
  15. Φέτος περισσότερο από κάθε άλλη φορά έχουμε ανάγκη να εκτιμήσουμε και να μοιραστούμε με τους άλλους "την προσφορά, την ταπείνωση, την ειρήνη, την υπομονή, την φιλεσπλαχνία, την ελπίδα, την αγάπη". Άφησα από έξω το κυριότερο, τη συγχώρεση για έναν λόγο. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να συν-χωρέσουμε όταν πονάμε και νιώθουμε κολλημένοι στον πόνο και στη θλίψη. Πως για εμάς δεν υπάρχουν επιλογές. Ίσως σε στιγμές σαν και αυτές η συγχώρηση να χτυπά την πόρτα πιο δυνατά. Όμως μας αφήνει ο πόνος να την ανοίξουμε; Να συγχωρήσουμε τον εαυτό μας για όσα έκανε ή δεν έκανε. Να συγχωρήσουμε τους άλλους για τα δικά τους λάθη και πάθη...
    Ένας προβληματισμός και μια ευχή, για Καλό Πάσχα- Καλή Ανάσταση, στο φως της αγάπης και της θαλπωρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Τζοάννα μου ας ρίξουμε μια ματιά στο βαθος της καρδιάς μας να δούμε τι μας λέει γιατί μόνο εκείνη ξέρει την γλώσσα της αγάπης που τόσο ανάγκη την έχουμε εμείς οι άνθρωποι για να υπερβούμε τα συναισθήματα που μας κατακλύζουν ..
      Για μενα προσωπικά η συγχώρεση είναι το μεγαλύτερο και το δυσκολότερο και εκεί είναι που πρέπει να υπερβεί κάποιος τον ευατό του..εκεί είναι που ελαφρώνει η καρδιά..χαρισματικός όποιος το καταφέρνει..
      Ας είναι αυτό το ιδιαίτερο Πάσχα..να είναι το Πάσχα της περισυλλογής εντός μας και μακαρι να βγουμε από αυτο καλύτεροι άνθρωποι Τζοάνα μου
      Σε ευχαριστω πολύ για τις όμορφες ευχές σου..
      Να είσαι καλά ..Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση στις καρδιές όλου του κόσμου..!
      💚

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένη Ρούλα, σου εύχομαι Καλή Ανάσταση με χαρά, υγεία κι αισιοδοξία! Να 'σαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή Ανάσταση Ευγενία μου με υγεια και αγαπη .. παντού..να είστε καλα κοριτσι μου σε ευχαρσιστώ πολύ ..είθε το φως της Ανάστασης να φωτίζει της καρδιες του κόσμου.. την αγαπη μου φιλιααα..💚

      Διαγραφή
  17. Ρουλίτσα μου τις ίδιες σκέψεις κάναμε...
    Δυστυχώς οι τόσο άσχημες κι επικίνδυνες συνθήκες άλλαξαν τη ζωή μας όλες αυτές τις μέρες κι ευτυχώς που μέσω διαδικτύου παρακολουθήσαμε την Εβδομάδα των Παθών και την Ανάσταση του Κυρίου μας, ήταν μια παρηγοριά...
    Αγάπη και ταπείνωση να έχουμε όλοι μας κι η Χάρη Του μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή