Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 19 Απριλίου 2020

ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΤΑΠΕΡΑΚΙΑ....!!


πηγή

Το είδαμε και αυτό..
Ενα Πάσχα αλλιώτικο που ποτέ δεν θα περνούσε από το μυαλό μας πως θα βλέπαμε  στην ζωή μας..
Αυτές οι μέρες  ήταν πάντα όσο θυμάμαι στο πέρασμα της δικής μου ζωής  που...δεν είναι και τόσο λίγη..σαν σήμερα  ..ήταν πάντα η μάζωξη..και όσο ποιο πολλοί είμαστε τόσο πιο όμορφα περνούσαμε..όπως όλοι μας νομίζω..
Και όμως να το!! μπροστά μας  ένα Πάσχα να σε καλεί να το περάσεις αλλιώτικα από όσα ήξερες..
Να ξεχάσεις ..μόνο για φέτος εύχομαι..τις αγκαλιές τα αγγίγματα,να δείξεις  την χαρά σου με τα μάτια σου αφού αυτά λένε  την αλήθεια..
Υποτάσσεσαι στα κελεύσματα των καιρών όμως χωρίς την θέληση σου..μόνο γιατί πρέπει..και είναι κάποιες φορές που  ακολουθείς αυτά τα πρέπει όταν πρόκειται όπως λένε για θέματα υγείας των αγαπημένων σου ..
Αυτοί θα λείψουν φέτος από κοντά μας οι  αγαπημένοι μας..με...την ζωντανή παρουσία τους και..κοιτά να δεις που θα ευχαριστούμε τα βάϊπερ και τα άλλα  μέσα μαζικής δικτύωσης..επειδή θα μπορούμε να τα δούμε από εκεί..
Εμείς όμως τι κάνουμε  όταν δεν μπορούμε να φάμε παρέα τα καλτσιουνάκια  και τα αυγουλάκια μας;  
Επιστρατεύουμε..
Εεεε μη μου πείτε ότι δεν πέρασε από νου σας..!!
Μα φυσικά τα  ταπεράκια μας..(οχι πλαστικά γιατί  αυτά πάνε και δεν ξαναγυρίζουν..χα..χα.. )αλλά ας βαφτίσουμε ταπεράκια  και τα αλουμίνια μιας χρήσεως..
Αφού φτιάξαμε.. μόνη μου τα έφτιαξα..( ο πληθυντικός είναι γιατί ξέρω ότι όλες μας λίγο πολύ το ίδιο θα κάναμε...) τα καλτσιουνάκια μας.. το γλυκό αυτό έδεσμα που το κάνουν το Πάσχα εδώ στην Κρήτη..την συνταγή την έχω πάρει από αυτό το σάιτ.. μιας φίλης που χρόνια το συμβουλεύομαι για κρητικές συνταγές..
Και επί το έργο...για όσες θέλουν να τα κάνουν και εκτός Πάσχα..εμείς τα τρώμε όλο των χρόνο.. 








Στο  https://www.cretangastronomy.gr/    θα δείτε την διαδικασία και θα  θα διαβάσετε την συνταγή...
Και αφού τελειώσαμε τα καλτσιουνάκια.. μπήκαν ευχαρίστως στα ταπεράκια τους παρεούλα  με τα κόκκινα αυγουλάκια και τα κουνελάκια τους μαζί..
Δεν σας θυμίζω την κ. Βέφα;Την ξεπέρασα..χα..χα..
 που πλέχτηκαν για συνοδεία...για τα εγγονάκια μας..
Για μας θα είναι πάντα τα μικρά μας και ας έχουν καβατζάρει όλα προ πολλού..τα 25 ..χι..χι..
Τέσσερα ήταν το ένα βιάστηκε να φύγει...για να μην φάει κανένα πρόστιμο και του  στοιχίσουν ο κούκος αϊδόνι...
Φέτος μου  μου λένε ότι έγιναν πιο νόστιμα.. ίσως την διαφορά να την έκανε  ο δυόσμος που έβαλα..   μου το είπαν οι διπλανοί μας..νοικάρηδες, ένα ζευγάρι που ξώμειναν  εδώ λόγο καραντίνας...
Μέσα εννοείτε και... έξω.. 
Και κατά πως το βλέπω δεν θα προλάβω να τα δοκιμάσω  θα έχουν εξαφανιστεί.....χα..χα. οπότε πάμε για  άλλη μια δόση ..
Να είστε  καλά και του χρόνου όλοι μαζί μια αγκαλιά....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ...ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ  με αγάπη παντού..!!
Εύχομαι το Αναστάσιμο φως να φωτίζει τις καρδιές μας!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε..!!





47 σχόλια:

  1. Ρούλααααααα Καλημέρα !!!!!!!! Χριστός Ανέστη !! Καλό Πάσχα να έχετε και του χρόνου να μην έχεις που να τους βάλεις και τι να πρωτοφτιάξεις!Όχι να ήταν ο ιός όταν ήμουν Κρητη να ξεμείνω κι εγω εκεί,να λάβω ταπεράκι σου!
    Πολλά φιλιά και χάρηκα που ειστε καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου ..Αληθώς Ανέστη Νάσια μου..θα σε ρωτούσα τι μου κάνεις κορίτσι μου αλλά θεώρησα πιο σημαντικό να τα πούμε και αλλιώς..χα..χα.. γιατί μέχρι να σου απαντήσω εδώ άστα.. πως περνάει έτσι γρήγορα ο καιρός στην καραντίνα;..
      Καμιά φορά όταν κάνουμε ευχές ο Θεός ακούει να το ξέρεις...και να ξέρεις αν κατηφορίσεις κατά δω...ταπεράκια υπάρχουν πάντα..
      Είναι αλήθεια ότι φέτος μου κακοφάνηκε.. αλλά; το καλό το παλικάρι..ξέρει κι άλλο μονοπάτι..σιγά μην μας σταματήσει ένας ιός και μια καραντίνα..ούτε με καραμπίνα..εμείς κάναμε τα δέοντα..και φέτος και του χρόνου..και όλα τα χρόνια που θα έρθουν..
      Νάσια μου χάρηκα και εγω πάρα πολυυυυυ!!!να προσέχετε..να είστε καλά... να μου φιλήσεις τα αγόρια σου..
      Χρόνια πολλά με αγάπη πάντα..φιλιαααα!! 🌺

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου. Με υγεία για όλους. Και του χρόνου πιο άνθρωποι, πιο μυαλωμένοι και μαζεμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη φίλε μας χρόνια πολλά με υγεία πάντα ..σίγουρα του χρόνου θα είμαστε καλύτεροι άνθρωποι..ας πάρουμε από αυτόν τον ιό τα καλά του.. το ότι κοιτάξαμε περισσότερο εντός μας...όταν περάσει με το καλό θα δούμε τα υπέρ και τα κατά..και ας κάνουμε τον απολογισμό μας..
      Να είσαι καλά..να προσέχεις η θετική σκέψη πάντα μας βοηθάει..καλό σου ξημέρωμα.. !!🌺




      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά Σμαραγδένια μου! Με υγεία για όλο τον κόσμο, με δύναμη για να αντέξουμε και με ελπίδα ότι όλα τα κακά θα είναι περαστικά και θα τελειώσουν γρήγορα! Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Βαγγελιώ μου παντα ερχομαι και παιρνω συνταγες και συμβουλες από το μπλοκ σου..παλια μπορούσα να σου αφηνω χόλια.. μετα την αλλαγη που εκανες και όντως ειναι πολύ καλυτερη... απλα δεν ξερω γιατί δεν μπορω να σου αφησω σχόλια...θα το ξανακοιταξω ..εννοείτε οτι σε συστηνω και σε φιλες αν και δεν χρειάζεται γιατί είσαι πασίγνωστη ..
      Εγω ειμαι απο θεσσαλονικη αλλα η δευτερη πατριδα μου πια ειναι η Κρήτη και δη το Ηράκλειο που μενω μονιμα..
      Εχουμε μαι κοινή φιλη .. και καποια στιγμή πρεπει να τα πουμε και τηλεφωνικώς.. εδω ειναι το μεηλ μου roulamakedonisa@gmail.com αν θελεις επεικοινωσε να τα πουμε..
      Σε ευχαρσιστω πολύ που περασαες να εισαι καλα ..δεν χανουμε την ελπίδα μας και αυτό θα περασει.. με αγαπη ..🌺

      Διαγραφή
  4. Να είσαι καλά αγαπημένη μου, υπέροχα τα ταπεράκια, δικό μου είναι το ένα; από που να το πάρω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη φιλενάδα χρόνια πολλά μακάρι να ήμασταν κοντά και σίγουρα δεν θα έπαιρνες μόνο ένα..
      Καλά να είσαστε όλοι παιδιά και εγγόνια και του χρόνου όλοι μαζί.. με αγάπη φιλιάαα!! 🌺

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη Ρουλίτσα μου. Με ταπεράκια σαν τα δικά σου το Πάσχα γίνεται ωραιότερο. Πάω να δω τη συνταγή...Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Αννιώ μου.. χρόνια πολλά τι να κάνουμε αφού φέτος ήμασταν μακρυά από τα παιδιά από παιδιά και εγγόνια..και αφού πάντα κάνω τα καλτσουνάκια και τα παίρνουν όταν φεύγουν από το σπίτι μου μετά την Ανάσταση που μαζευόμαστε και τρώμε όλοι μαζί..φέτος αφού αυτό δεν μπορούσε να γίνει επιστρατεύτηκαν τα ταπεράκια..χα..χα ..ας είμαστε καλά και του χρόνου θα είμαστε όλοι μαζί..
      Η συνταγή είναι εξαιρετική να την δοκιμάσεις φίλη μου .. να είσαι καλά να προσέχετε.. την αγάπη μου φιλιααα!!🌺

      Διαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη φίλοι μου!!!!
    Αυτά τα καλούδια που έφτιαξες, μοσχομύρισαν μέχρι εδώ!
    Να είμαστε γεροί να γιορτάσουμε πολλές Αναστάσεις χωρίς αυτόν τον φόβο!!!!!
    Με το καλό να ανταμώσετε όλοι !
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη χρόνια πολλά Ρένα μου σε όλους σας.. τι να κάνουμε στις δύσκολες καταστάσεις πρέπει να βρίσκουμε πως να περνάμε καλά έστω και από μακρυά ..με την ελπίδα του χρόνου για όλους μας να γιορτάσουμε όπως πάντα με τα παιδιά και τα εγγόνια μας κοντά..αμήν..
      Να είσαστε καλά και να προσέχετε.. την αγάπη μας φιλιαα!!!🌺

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου! Χρόνια Πολλά! Ας είναι οι μέρες που θα ρθουν ήρεμες και γαλήνιες.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Αννίκα μου μακάρι η Ανάσταση Του να φέρει την αγάπη και την ειρήνη σε όλο τον κόσμο φίλη μου..
      Να είσαι καλά να προσέχεις χρόνια πολλά ..την αγάπη μου .. φιλιάαα!!🌺

      Διαγραφή
  8. Τα ταπεράκια είναι πάντα χρυσά και πολύτιμα από τα χέρια που οι αποδέκτες τους πάντα αγαπάνε!
    Πολύ σε χάρηκα, Ρούλα μου!
    Όταν υπάρχει αγάπη, και μόνο τα μάτια έχουν να πουν πολλά, πάρα πολλά, όμως και τα ταπεράκια θα γλυκάνουν την ψυχή αυτών των ματιών! Δεν μπαίνει κανένας και τίποτε ως εμπόδιο, όταν οι καρδιές είναι κοντά!
    Χριστός Ανέστη!
    Χρόνια Πολλά!
    Υπομονή και το αντάμωμα δεν θα αργήσει πολύ!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Γλαύκη μου χρόνια πολλά.. τα ταπεράκια είναι ένα μέσον για να ταξιδέψει η αγάπη για φέτος μόνο ελπίζω σε όσους αγαπημένους στερούμαστε την παρουσία τους αυτόν τον καιρό..στις συνήθεις περιπτώσεις παραλαμβάνονται αυτοπροσώπως..χι.χι.. ας ελπίσουμε πως του χρόνου το Πάσχα θα είναι για όλους μας μια αγκαλιά!!
      Να είσαι καλά να προσέχεις καλό σου βράδυ την αγαπη μου φιλιααα!!!🌺













      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Ρούλα μου
    Χριστός Ανέστη!!!
    Τι όμορφα αυτά που έφτιαξες!!!
    Να σαι καλά και του χρόνου όλοι μαζεμένοι!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλα και σε σένα Δέσποινα μου Αληθώς Ανέστη σε ευχαριστώ πολύ...όλες μας φτιάξαμε νομίζω τα όμορφα μας αυτές τις μέρες ε; δεν θα σταματήσουμε τις Πασχαλιάτικες συνήθειες μας για ένα ιό; Ηταν ένα Πάσχα διαφορετικό για όλο τον κόσμο..ναι το πιστεύω πως του χρόνου θα είναι καλύτερα να χορτάσουμε αγκαλιές.!!!
      Να είσαι καλά΄και να προσέχεις Δέσποινα μου..καλό σου ξημέρωμα φιλιάα 🌺

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου. Χρόνια πολλά και του χρόνου να γιορτάσουμε το Πάσχα μαζί με τις οικογένειες μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Ελενη μου αμήν.. ας είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που γιορτάζουμε το Πάσχα μακρυά από τους αγαπημένους μας..θα μου πεις και τόσοι άνθρωποι που είναι κάθε γιορτές μακρυά από τις οικογένειες τους;
      Σίγουρα είναι η σκέψη μας στους γιατρούς και τους νοσηλευτές και εκείνοι γιατί θα ήθελαν να είναι με τους δικούς τους..ας τους βάλουμε στην προσευχή μας να τους έχει ο θεός καλά που φροντίζουν όσους νοσούν..
      Χρόνια πολλά.. να είσαι καλά Ελενη μου..και του χρόνου.. την αγαπη μου φιλιααα!!🌺

      Διαγραφή
  11. Χριστός Ανέστη!!!
    Χρόνια Πολλά!!!
    Υπέροχα τα εδέσματα σου Ρούλα μου,ελπίζω οι παραλήπτες να τα απόλαυσαν!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου χρόνια πολλά και σε σένα ..αυτά που έφτιαξα ήδη έχουν φαγωθεί θα πάμε για άλλη μια δόση .. είναι το Πασχαλιάτικο παραδοσιακό καλτσουνακι ..έτσι το λένε.. που γίνεται ανάρπαστο αυτόν τον καιρό αν και όλο τον χρόνο κυκλοφορεί και στα ζαχαροπλαστεία εδώ..
      Και του χρόνου να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.. καλο σου ξημερωμα φιλιαα!!! 🌺

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά Σμαραγδάκι μου!!
    Του χρόνου τέτοιες μέρες θα στήνεις το τραπέζι σου στον κήπο και θα το έχεις γεμίσει με του κόσμου τις λιχουδιές και τα φαγητά.
    Μέχρι τότε...όπως βρίσκουμε κάνουμε.
    Να έχεις υγεία και όλα θα γίνουν. Μια μικρή παρένθεση είναι αυτό που ζούμε σήμερα και σίγουρα θα μας αφήσει και πολλά καλά.
    Πολλά φιλιά!Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου ελπίζουμε να πιάσουν οι ευχές σου και του χρόνου να είμαστε με τους αγαπημένους μας μαζί για όλους μας φίλη μου...
      Οσο για τον χρόνο του εγκλεισμού μας υπάρχουν τόσα πολλά να κάνουμε..όπως πάντα γεμίζουμε τον χρόνο αυτό με ότι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε ..να νιώσουμε..υγεία μόνο να υπάρχει και ίσως εδώ θα πω μπορεί αυτή η περιπέτεια να μας κάνει και καλύτερους ανθρώπους..ελπίζω...
      Να είσαι καλά χρόνια πολλά Μαρία μου καλο σου απόγευμα..φιλιααα!! 🌺

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Ρουλα μου! Μακάρι να ηταν μόνο φέτος. Μακάρι του χρόνου να είμαστε όλοι υγιείς και να σμίξουμε με τους αγαπημένους μας όπως κάθε χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το πιστεύω αυτό Ειρήνη μου του χρόνου το Πάσχα θα λέμε τι περάσαμε το 2020 ένα έτος που σίγουρα είχε τις επιπτώσεις του μπορώ να πω και τις κακές που ήταν οι απώλειες των ανθρώπων και τις καλές..που ήταν η ανάσα που πήρε ο πλανήτης μας κλείνοντας όλα αυτά τα εργοστάσια που τον μόλυνα.. σήμερα που είναι η μέρα της γης το έλεγαν και αυτό είναι ένα από τα καλά.. ας δούμε και αυτά..για να χαρούμε λίγο..
      Να είσαι καλά Ειρήνη μου χρόνια πολλά και ...ναι του χρ΄νου όλοι μαζί μια αγκαλιά...φιλακιαα!!! 🌺

      Διαγραφή
  14. Κυρία "Βέφα" μας, τι ωραία πράγματα φτιάξατε πάλι!
    Να σε μυριστεί ο Χαρδαλιάς, να βγάλει νέο φιρμάνι για απαγόρευση διακίνησης ταπερακίων... Ικανό τον έχω.
    Ήμουν σίγουρη πως θα έβρισκες τον τρόπο να φυγαδεύσεις την αγάπη και τις γεύσεις σου στα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Μου τρέχουν τα σάλια απ' τις φωτογραφίες σου και σε φαντάζομαι την ώρα που ετοίμαζες τα "πολεμοφόδια" για να τα πάρουν τα παιδιά. Έτσι και τους τσακώνανε στο δρόμο, σίγουρα θα τα είχαν κατασχέσει.
    Ρουλάκι μου όμορφο, Χρόνια Πολλά στην οικογένειά σου, να σας έχει ο Θεός καλά και πάντα να στήνετε γιορτές, ακόμα κι όταν έξω κάνει "παγωνιά".
    Φιλί αναστάσιμο 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Κανελλακι μου.. όταν το σχόλιο ξεκινά με τέτοια προσφώνηση..(ποιος την χάρη μου) χα..χα πως να μην βάλεις στο πρόσωπο ένα χαμόγελο νααααααα!!
      Ευτυχώς προλάβαμε και πήγανε όλα κατ ευχή..αν είχα και καβάτζα εννοείτε και οδηγίες για παν ενδεχόμενο να κεράσουν εκείνους που θα ήταν στα μπλόκα..και εκείνα τα παιδιά την δουλειά τους κάνουν βρε αγάπη μου..
      Του χρόνου..να χτυπήσω ξύλο..δεν θα χρειαστούν να ταξιδέψουν τα ταπεράκια θα τα πάρουν αυτοπροσώπως πρώτα ο Θεός..
      Σήμερα η μέρα της γης..το καλό του ιού, πήρε μια ανάσα εκείνη..μακάρι να το κάναμε εθελοντικά κάθε χρόνο..και να κλεινόμαστε μέσα με την θέληση μας λίγες μέρες μέσα..για το καλό μας και για τις γενιές που θα την παραλάβουν..🌺
      Χρόνια πολλά Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές ..για όλα.. να είστε καλά..την αγάπη μου πάντα.. φιλώ σε..🌼

      Διαγραφή
  15. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου, η αγάπη πάντα βρίσκει τρόπο....τέλεια τα τήρησες τα έθιμα των ημερών και παρά τις ιδιαιτερότητες αυτού του Πάσχα, εσύ απτόητη γέμισες τα ταπεράκια σου παραδοσιακές λιχουδιές, μυρωδιές και αγάπη !!! Γλύκα τα κουνελάκια σου !!! Εύχομαι και του χρόνου με υγεία να γιορτάσουμε το Πάσχα με τους αγαπημένους μας !!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Κλαυδία μου τα έθιμα μας είναι η παράδοση μας και τα κρατάμε ακόμα ..κάθε Πάσχα όλοι μαζί μετά το Χριστός Ανέστη που ακούγαμεε στην εκκλησιά.. μαζευόμαστε στο σπίτι μας και τρώγαμε την σούπα μαζί με τα μεζεδάκια..φέτος τα τηρήσαμε τα δυο μας..
      Να έχουμε υγεία φιλενάδα και του χρόνου να είστε καλά να ανοίξουμε αγκαλιές .. την αγάπη μου φιλιααα!!🌺

      Διαγραφή
  16. Ποια βεφα καλε?το δικο μου ποιο ειναι? Τα ταπερακια?πονεμενη ιστορια.πανε και δεν ξαναρχοναι και οταν τυχει και ερθου τα μισα θα ειναι χωρις καπακι η θα ερθον τα καπακια μονα τους.τωρα πια γελαω και απλα συνεχως προμηθευομαι αλλα.καθως οι παραληπτες πολλοι.φιλακια Ρουλιτσα μου και χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεσαίο είναι το δικό σου..που είναι και το πιο όμορφο φιλενάδα..χα..χα..
      Αχ αυτά τα ταπεράκια πραγματικά πονεμένη ιστορία ..ακριβώς μια από τα ίδια και τα δικά μου όπως και τα δικά σου..ομοιοπαθείς...χα..χα..
      Χριστός Ανέστη χρόνια πολλά Λίτσα μου και του χρόνου ανοιχτές αγκαλιές..φιλιαααα🌺

      Διαγραφή
  17. Τι καλά τα ταπεράκια σου, Ρούλα μου!
    Τώρα να πω πως δεν ζήλεψα τα εγγόνια σου;
    Κανένα ταπεράκι ούτε ήρθε σε μένα ούτε έφυγε από μένα και αυτό γιατί είμαι μεν μες την πανέμορφη φύση αλλά μακριά από επισκέψεις και λόγω χάι-πισκ του συντρόφου!

    ΑΦιλάκια και Χρόνια μας Πολλά με υγεία και ας μην έχουμε ταπεράκια! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγάπη φιλενάδα δεν μετριέται σε ταπεράκια μετριέται με αυτά που κουβαλάμε στην καρδιά μας..όταν υπάρχει η αγάπη βρίσκει τρόπους ..και ξέρει που πηγαίνει..και μπορεί να πάει παντού σε όλο τον κόσμο..!!!
      Χρόνια πολλά Στεφανία μου και του χρόνου να είμαστε καλά..και η κάθε δυσκολία ας μας κάνει καλύτερους ανθρώπους..καλό βράδυ την αγάπη μου φιλιαααα!! 🌺

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά γεμάτη Αγάπη, Υγεία και όμορφες στιγμές! Χριστός Ανέστη!!!
    αχ...έτσι λάβαμ εκαι εμεις τα ταπεράκια μας από τη μαμά μου που ετοιμασε του κόσμου τα καλουδια για τα εγγονακια της...και φυσικα, στειλαμε κ τα δικά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλά Λίτσα μου Χριστός Ανέστη καλή μου οι μαμάδες έτσι είμαστε (θα το κάνεις και εσύ στα δικά σου παιδιά αργότερα..)στέλνουμε την αγάπη μέσα σε αυτά όταν δεν μπορούμε να τα δώσουμε αυτοπροσώπως ..
      Εμείς οι Ελληνες θέλουμε την αγκαλίτσα μας τα φιλάκια μας..θα τα ξαναβρούμε..υπομονή ..
      Να είστε καλά Λιτσα μου να προσεχετε.. φιλια..!!🌺

      Διαγραφή
  19. Τα ταπεράκια δεν θα εκλείψουν ποτέ από τις ζωές μας,
    είναι θεσμός! Χρόνια πολλά με Υγεία Σμαράγδι μου! 🐇

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πετρίνα μου Ελληνικός μαμαδίστικος θεσμός..τον έχουμε κατοχυρώσει...τα ταπεράκια μας και μία ζακέτα..χα..χα.
      Σε ευχαριστώ για το πέρασμα χρόνια πολλά με υγεία πάντα και σε σένα Πετρίνα μου την αγάπη μου φιλιάαα!!🌺

      Διαγραφή
  20. χρονια πολλα γλυκια μου!!!με υγεια!!και του χρονου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Ιριδα μου χρόνια πολλά και σε σένα με την οικογένεια σου με υγεία και αγάπη παντού φίλη μου.!!🌺

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα γλυκιά μου
    Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, με υγεία και κάθε καλό!
    ειναι τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανεστη Κική μου χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία πάνω από όλα καλή μου και το χρόνου όλοι μαζί.. καλό σου βράδυ φιλιαα!! 🌺

      Διαγραφή
  22. Χριστός Ανέστη!!!
    Ρουλίτσα μου χρόνια πολλά, καλά κι ευλογημένα!!!
    Χτύπησες φλέβα με τα ωραία σου καλιτσουνάκια, τους έχω μεγάλη αδυναμία κι αφού πήρες τη συνταγή από την Ευαγγελίτσα μας φαίνονται ότι εκτός από την εξαιρετική τους εμφάνιση είναι και πεντανόστιμα!
    Να είσαι καλά και να φτιάχνεις για πολλά πολλά ακόμα χρόνια και να δημιουργείς πανέμορφα κουνελάκια να συνοδεύουν τα πασχαλινά σου εδέσματα!

    Φιλάκια αναστάσιμα πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαίρη μου χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία φίλη μου Πάντα όταν χρειάζομαι να κάνω μια συνταγή στις Βαγγελιώς πάω ..οσο για τα καλτσιούνια της όντως είναι πεντανόστιμα..ετοιμάζομαι να κάνω την τρίτη δόση.. οι δεύτερη έχει εξαφανιστεί..χα..χα..Οσο για τα κουνελάκια μου να δω πότε θα το καταλαβω ότι έχουν μεγαλωσει πια και κατι τετοια δωρακια τους προκαλούν γέλια.. ομως εγω εκεί επιμενω να τα βλέπω μικρά...χα..χα.
      Να είσαι καλα φίλη μου να προσέχετε.. καλό βράδυ την αγάπη μου φιλιάααα!! 🌺

      Διαγραφή
  23. Θα το φωνάζω δυνατά όλοι να το γροικούνε
    πως μερακληδες Γιώργηδες μόνο στην Κρήτη ζούνε

    Χρόνια Πολλά Ρούλα μου. Να είναι γερός να τον χαίρεστε και στην Τζωρτζίνα καλότυχη και χαρές πάντα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αααααα σε ευχαριστώ πολύ Αννικα μου η καλύτερη μαντιναδοευχή ηταν..ουτε εγω δεν την ήξερα φιλενάδα την μαντινάδα..πάρα πολύ ωραία..να είσαι καλά χίλια ευχαριστούμε.. την αγάπη μας 🧁🌺🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη, Ρούλα μου! Οταν υπάρχει καλή καρδιά ολα γίνονται! Και του χρόνου με χαρά και υγεία! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή