Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

ΠΕΤΑΛΟΎΔΕΣ ΠΑΝΤΟΎ.... ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ ..ΚΑΛΌ ΚΑΛΟΚΑΙΡΆΚΙ..

Αυτή η ανάρτηση περίμενε υπομονετικά, ένα χρόνο σχεδόν για να δει το φως της δημοσιότητας...
Ολο έλεγα πως ήρθε η ώρα της ...και όλο κάτι άλλο προέκυπτε που έπαιρνε την σειρά της..
Άλλες φορές την ξεχνούσα και άλλες είχαν προτεραιότητα άλλα...
Και να που έφτασε η ώρα...
Σήμερα που μπαίνει το καλοκαιράκι; για να δούμε αν όντως μας κάνει τη χάρη και φανεί..είπα να σας δείξω αυτά που είχα κάνει το περσινό καλοκαίρι..
Πέρσι που λέτε με ενημερώνει η φίλη μας η  Κλαυδία..
πως οι κλωστές Πεταλούδα θα κάνουν μια έκθεση με θέμα ακριβώς αυτό.. την πεταλούδα..οτιδήποτε θέλουμε αρκεί να είναι κεντημένα με τις  κλωστές αυτές.
Εεε με έχετε μάθει πια σαν κάλπικη δεκάρα...να μην δω πρόκληση-πρόσκληση...
Η σκέψη μου λοιπόν ήταν να κάνω δυο τσαντούλες πάνινες, αφού τις χρησιμοποιούν τα κορίτσια μας και εμείς στα ψώνια μας.. μια που τις   δημιουργίες της κάθε μιας μας θα μας τις έστελναν πίσω μετά το τέλος της έκθεσης.
Ξεκίνησα λοιπόν το κέντημα το περασμένο καλοκαιράκι..

και το ράψιμο στην συνέχεια..

Εδώ ποζάρουν τελειωμένες..

 Εκείνη την εποχή η μικρή αυλή μου ήταν γεμάτη μαργαρίτες 
που κατά σύμπτωση;  ήρθε και βόλταρε μια πανέμορφη πεταλούδα..!!! 
και που κατά τύχη πάλι την είδα και άρχισα να την φωτογραφίζω, σε όλες τις πόζες.. ανφάς και προφίλ..







Από τότε περίμεναν και η πεταλούδα και οι τσαντούλες να τις παρουσιάσω..!!
Η επιστροφή των δημιουργιών μας ήταν έκπληξη για μένα.. όπως και για όλες της κυρίες που πήραν μέρος ..
Ένα μεγάλο άλμπουμ με όλες τις δημιουργίες των συμμετεχόντων υπέροχα παρουσιασμένες 

 και μαζί τέσσερις κούτσες μαλλάκι σε χρώμα σκούρο κυπαρισσί, 
 που από  τις οποίες έκανα τον χειμώνα ένα σάλι της κόρης μου που σας το είχα δείξει, σε προηγούμενη ανάρτηση..
Αυτά τα..ολίγα για να ξεκινήσει το καλοκαίρι  όμορφα για όλους σας..
Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα.. και ένα χαρούμενο καλοκαιράκι..
Και αν σας περισσεύουν τα χαμόγελα μοιραστείτε τα..μπορεί κάποιοι να τα χρειάζονται..
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...





33 σχόλια:

  1. Yπέροχες οι τσαντούλες σου Ρούλα μου! Αλλά και το όμορφο σάλι που έπλεξες με το δώρο σου!!! Όσο για την πεταλούδα, σου έκανε την χάρη και σου πόζαρε μια χαρά!! Πολύ ωραία φωτογράφιση!!!
    Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσότερο στην Άνοιξη ταίριαζε αυτή η ανάρτηση Μαριάννα μου με τις πεταλούδες..αλλά περνούσε ο καιρός και την είχα ξεχάσει...τώρα που μπήκε το καλοκαίρι.. αν και όπως πάει δεν ξέρεις πιά τι να περιμένεις...
      Η πεταλούδα αυτή ήταν πρώτη φορά που έτυχε να την δω από τόσο κοντά..και δεν έφευγε ένα παράξενο πράγμα..συνήθως δω έρχονται από εκείνες τις μικρές τις άσπρες πεταλούδες..ίσως οι μαργαρίτες να την γοήτευσαν..χα.χα.
      Να περνας όμορφα και εσύ φίλη μου και να χαίρεσαι ότι δημιουργείς..Να έχεις έναν όμορφο μήνα φιλιααα!! ❤

      Διαγραφή
  2. Τί ωραίες πεταλούδες Ρούλα μου!
    Κι αυτές που κέντησες κσι η αληθινή!
    Φαντάζομαι τη χαρά σου όταν πήρες πίσω τα εργα σου και τα δώρα.
    Το σαλι είναι ονειρεμένο.
    Μπράβο χρυσοχέρα φίλη μου.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήταν μια σύμπτωση τότε με την πεταλούδα όταν τις έραβα...και όντως ήταν έκπληξη και περισσότερο το άλμπουμ που έστειλαν έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά...και είναι κάτι σαν ενθύμιο για αυτή την συμμετοχή...και επειδή είχαν και τα δυο θέμα την πεταλούδα...φωτογραφίες και τσαντούλες...είπα να τις έβαζα μαζί...αλλά περίμεναν πολύ καιρό φιλενάδα..
      Να έχεειες ενα ομορφο μηνα καλο σου ξημερωμα φιλιααα!!!❤

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και να έχεις ενα χαρούμενο μηνα... καλο καλοκαιρακι..φιλιαα!!!❤

      Διαγραφή
  4. Αχ! Γλυκιά μου αγαπημένη Σμαραγδένια με τα χρυσά χεράκια και τις υπέροχες πεταλούδες που ξέρεις πόσο αγαπώ! Σου εύχομαι καλό μήνα και..αύριο πάω κτήμα να πάρω τον αέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για ποιόν δεν είναι το αγαπημένο του θέμα οι πεταλούδες με τα πανέμορφα χρώματα τους που μας φτιάχνουν την διάθεση φιλενάδα; ή φωτογραφία, ή ζωγραφιά. ή ζωντανά, ή ακόμα και κεντημένες, οι πεταλούδες είναι υπέροχες..
      Ααααα τι ωραία που θα πάτε στο κτήμα...!!! να περάσετε όμορφα αχτιδα μου..καλό μήνα να έχετε.. φιλιαααα!! ❤ 🌼

      Διαγραφή
  5. Μας άνοιξες την καρδιά Ρούλα μου. Με τις δημιουργίες σου, την τέχνη, τη λεπτότητά σου και τις εμπνεύσεις σου.
    Καλό μήνα να ευχηθώ ολόψυχα, να το ξέρεις. Και μακάρι να είναι καλοκαιρινός γιατί μέχρι τώρα για ...Οκτώβρη το νιώθουμε το πράγμα.
    Στέλνω φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε να ανοίξει ο καιρός και να δούμε μια καλοκαιρινή μέρα στο επόμενο διάστημα..ας κάνουμε ακόμα λίγη υπομονή και δεν γίνεται να μην έρθει και το καλοκαιράκι..δειλά δειλά θα κάνει την εμφάνιση του..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια πάντα .. να είσαι καλά και να έχεις ένα υπέροχο μήνα..
      καλό σου ξημέρωμα...🌙

      Διαγραφή
  6. Όλα πολύ όμορφα, να είσαι γερή να φτιάχνεις και να τα χαίρεσαι!

    καλησπέρα :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι και εσύ καλά να κάνεις ότι αγαπάς.. και να περνάς όμορφα..
      Να έχεις καλο μήνα και ένα χαρούμενο καλοκαιράκι μόλις φτιάξει ο καιρός...που θα πάει θα ζεστάνει..
      Κάλο σου ξημέρωμα.. φιλιααα!!😊🌙

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελεν καλώς όρισες στο χώρο μου σε ευχαριστώ πολύ που μου χάρισες τον χρόνο σου..για να με επισκεφτείς..🌼
      Να περνάς όμορφα και δημιουργικά πάντα..
      Καλό σου μήνα και καλό ξημερωμα.. 😊🌙

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου οι τσαντούλες σου είναι το ίδιο όμορφες με την πεταλούδα που τρυγούσε την γύρη των λουλουδιών σου.
    Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου ταίριαξαν και τα δύο μαζί στο θέμα που περίμεναν υπομονετικά να τα μοιραστώ μαζί σας..
      Να περνάς όμορφα φίλη μου και εσύ με ότι κάνεις να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι..καλό σου μήνα την αγάπη μου φιλιααα!!😃❤

      Διαγραφή
  9. Κοιτα να δεις συμπτωση.Ολο το απογευμα τραγουδουσα στη μικρη μας μεσω σκαιπ.μια ωραια πεταλουδα μια ωραια πεταλουδα.και να για πεταλουδες αποψε η κουβεντα.και οι τσαντουλες πολυ ομορφες.καλο σου βραδυ φιλεναδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..σαν να το ήξερα Λίτσα μου και σου μόστραρα και εγώ τις δικές μου πεταλούδες να κάνουν συντροφιά στην δικιά σου την τραγουδιστή..να την μάθεις να την τραγουδάει την τσούπρα σας...έτσι έχουν μεγαλώσει τα κορίτσια μας φιλενάδα..
      Να περνάτε όμορφα καλό μήνα και καλό καλοκαιράκι την αγάπη μου φιλιάα!!❤😃

      Διαγραφή
  10. Καταπληκτικές οι τσάντες σου, αλλά και το σάλι τέλειο !!!!!
    Χρυσοχέρα φίλη μου και η πεταλούδα σε πήρε χαμπάρι και μια χαρά πόζαρε να την φωτογραφίσεις !!!!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου για τα όμορφα σου λόγια..όλο και με κάτι καταπιάνομαι αφού δεν μπορώ να κάτσω ήσυχη..χι.χι... κάποιες φορές όπως πέρσι με την πεταλούδα ..ήρθε και έκατσε που λέμε..
      Να είσαι καλά φίλη μου να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι και καλό μήνα την αγάπη μου φιλιααα!❤😊

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΕΎΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ένα πεταλουδένιο καλοκαίρι, όμορφο σαν τις αναρτήσεις σου!
    Ζεστό όπως το πλεκτό σου σάλι, πολύχρωμο σαν τα λουλούδια της αυλής σου, ανάλαφρο όπως τα φτερά της πεταλούδας!
    Σ΄αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρες πολλές αδέρφι μου μπορεί να μην προλαβαίνω την καλημέρα σου αλλά η ώρα που κάθομαι στον υ.π είναι πάντα το απόγευμα έως βράδυ..οπότε μονό καλησπέρα θα σου λέω..χα.χα..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια καρδιάς πάντα χαίρομαι πολύ που τα λέμε και αλλιώς..
      Να έχεις και εσύ ένα όμορφο καλοκαιράκι όπως το θέλεις με την βοήθεια του Θεού μικρή μου.. την αγάπη μου πάντα που είναι αμοιβαία..φιλιααα!! ❤😃🌼

      Διαγραφή
  12. Χρυσοχέρα γιαγιά καλό κι ευλογημένο μήνα!
    Όμορφες οι τσαντούλες σου Ρούλα μου! Να τις χαρείτε με υγεία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννίκα μου σε ευχαριστώ πολύ να περνάς και εσύ όμορφα με ότι κάνεις..
      Να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι φίλη μου καλό σου μήνα..την αγάπη μου φιλιαα!! ❤🤗

      Διαγραφή
  13. Υπέροχες οι τσάντες με τις πεταλούδες σου!! Και η έκπληξη το άλμπουμ και το μαλλάκι για πλέξιμο πολύ όμορφη. Όπως και η εσάρπα!! Είσαι υπέροχη, χρυσοχέρα και ό,τι φτιάχνεις είναι πανέμορφο. Κι ό,τι φτιάχνεις δεν είναι για σένα έτσι; χααχα της μαμάς ο ρόλος!
    Η αληθινή πεταλούδα έψαχνε μάλλον τις αδελφές της αυτές που κέντησες. Τόσο αληθινές μοιάζουν.
    Καλό μήνα Ρούλα μου
    Να είναι καλοκαιρινός όπως πρέπει και χαμογελαστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου πράγματι ήταν έκπληξη η επιστροφή των κεντημάτων.
      Θα έχουμε έτσι ένα ενθύμιο όλες από την συμμετοχή αυτή..και εγώ ακόμα περισσότερο και από την πεταλούδα που ήρθε τότε να βολτάρει στην αυλή μας..και ήμουν τόσο τυχερή να την φωτογραφίσω..!!
      Και όπως καλά κατάλαβες,χα..χα πρέπει να κάνω κάτι και για μένα κάποια φορά μόλις βρω τον χρόνο...αν φίλη μου μεγάλο λόγο δεν λέω...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου Αννιώ μου να έχεις και εσύ ένα όμορφο μήνα .. καλό καλοκαιράκι την αγάπη μου πάντα φιλιαα!! ❤🤗😊

      Διαγραφή
  14. Μπήκες και στο λεύκωμα των θρυλικών κλωστών "Πεταλούδα", Ρούλα μου.
    Κανονικά εσύ στο βιβλίο Γκίνες θα έπρεπε να μπεις, αλλά πού ξέρεις; Mπορεί να γίνει κι αυτό...
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου και το κυνήγι με την πεταλούδα στον κήπο (μου έγινες και παπαράτσι)
    Να ευχηθώ να έχει ο μήνας αυτός λίγη απ' την αισιοδοξία και το χαμόγελό σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες βρε Κανελλακι μου; αυτό δεν μου πέρασε από το νου αν δεν μου το έγραφες..χα χα μην μου βάζεις ιδέες..χα..χα..
      Αυτή η σύμπτωση με την πεταλούδα..τι να πω ότι πρώτη φορά ήταν που ήρθε στην αυλή μας μια τόσο όμορφη πεταλούδα.. εε πως να μην κάνω την παπαράτσι..χι χι.. μα και αυτή (η πεταλούδα) θαρρείς πως ήθελε να κάνει την πασαρέλα της..την φωτογράφιζα με όλη μου την άνεση...χα..χα..και να που ήρθε η ώρα να την παρουσιάσω..μαζί με τις δικές μου..
      Το λεύκωμα ήταν από τις ωραίες μου εκπλήξεις Μαρακι μου.
      Να έχεις αγάπη μου ένα όμορφο μήνα την αγάπη μου καλό καλοκαιράκι με περισσότερα χαμόγελα αν γίνεται..φιλω σε ❤😊🤗

      Διαγραφή
  15. Για ακόμα μια φορά "Μπράβο Ρούλα"!
    Όλα υπέροχα τα έχεις καμωμένα!
    Καλό μήνα και φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε αρτίστα μου..τι μου θύμισες με το "Μπράβο Ρούλα" μια πάλαι ποτέ Κορομηλά..τόση δημοσιότη πια!!χα..χα.. αφού το λες καλά καμωμένα χαίρομαι που είναι.. ότι μπορούμε κάνουμε φιλενάδα...και ευχαριστώ σε για τις ευχές ..καλό και ήρεμο μήνα να έχεις και ένα όμορφο καλοκαιράκι..την αγάπη μου φιλιάααα ❤😊🤗🌙 καλό ξημερωμα..

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια Σμαραγδάκι μου!!!
    Αν τις έβλεπα σε βιτρίνα θα έμπαινα στο μαγαζί να τις αγοράσω. Είναι πανέμορφες και λεπτοδουλεμένες. Μου αρέσουν οι λεπτομέρειες που έχουν. Φαίνεται πως η αληθινή πριγκιπική πεταλούδα του κήπου σου, σου έδωσε σπουδαία έμπνευση.
    Μου κάνει μάλιστα μεγάλη εντύπωση, πώς κατάφερες να την φωτογραφίσεις τόσο καθαρά! Ήταν μιλημένη; :)Αυτές έτσι και πας να τις πλησιάσεις πετάνε μακριά.
    Να είσαι καλά Σμαραγδάκι μου και να χαρίζεις ομορφιά και χαρά με τις δημιουργίες σου.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μαρία μου απόρησα με την πεταλούδα θαρρείς και ήθελε να ποζάρει.. όλα ήταν μια πολύ ωραία σύμπτωση.. οπότε θέλησα να να τις παρουσιάσω μαζί αφού και το θέμα του κεντήματος ήταν η πεταλούδα..σε όλες τις μορφές της..Σ ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά να περνάς όμορφα καλό μήνα να έχεις Μαρία μου φιλιααα!! ❤🌼

      Διαγραφή
  17. Ρούλα μου οι τσάντες σου είναι υπέροχες όπως και το σάλι που έφτιαξες. Είσαι χρυσοχέρα! Πανέμορφες και οι φωτογραφίες που τράβηξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή