Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

ΑΠΌΠΕΙΡΕΣ ΣΕ...ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΌΝΤΟ...

Καλημέρα σας...

Τι κάναμε αυτή την φορά;

Ο τίτλος της ανάρτησης κάπου σας παραπέμπει ε;

Ε...ναι είναι αυτό που νομίζετε.

Τόλμησα να ξαναπιάσω το μολύβι και να το παίξω πως ζωγραφίζω σε φόντο ασπρόμαυρο...

Το θέμα είναι, πως χωρίς μαθήματα δεν μπορείς να  κάνεις σωστή ζωγραφική, αλλά όταν σου αρέσει το κάνεις, όπως ένα παιδί...

Απλά χαίρεσαι και το διασκεδάζεις, όπως ακριβώς έκανα.

Ψάχνοντας για εικόνες στο διαδίκτυο,  βρήκα στην αρχή το πορτραίτο της Φρίντα Κάλο...εδώ γελάνε!!🤣

Ελα όμως που οι δυσκολίες με τραβάνε σαν μαγνήτης! Οπότε, ότι δείτε παρακάτω είναι αποκλειστικά και μόνο η δική μου ευθύνη...

Μην παρεξηγήσετε σας παρακαλώ την Φρίντα που σας κοιτάζει γεμάτη απορία; γιατί έτσι ακριβώς με κοιτάζει και μένα για το θράσος μου!!😮

Το πρωτότυπο...


Και το αντίγραφο...

Εν συνεχεία, πήρε σειρά μια άλλη κοπελιά, που από την ντροπή της δεν ήθελε να την βλέπουν γι αυτό και έκρυψε το πρόσωπο της ανάμεσα στα γόνατά της!!..

Το πρωτότυπο...


Και το αντίγραφο...

Εδώ ταιριάζει το...που πας βρε Καραμήτρο...🤣

Χωρίς να πτοηθώ η γυναίκα, είπα να ψάξω εικόνες πιο βατές στο μπόι μου!

Ψάχνοντας στην ιαπωνική ζωγραφική ένα παράξενο πουλί μου έκανε εντύπωση και η προσπάθεια συνεχίστηκε στο ασπρόμαυρο φόντο!!

Το πρωτότυπο...

Και το αντίγραφο...

Σε βαλτοτοτόπι

τα φτερά απλώθηκαν 

υγρό στοιχείο.

Ελα σου όμως που πήρα φόρα,(σταματήστε με καλέ;)και είχα τον ασταμάτητο!!🤣

Μια τελευταία απόπειρα, έτσι για να περνά η ώρα μου...

Το πρωτότυπο...

Και το αντίγραφο...

Στην πανσέληνο

ερωτόλογα είπε

η αμυγδαλιά.


Αν είχατε την υπομονή να φτάσετε μέχρι εδώ, σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας!!!

Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και πότε πότε σκάστε κανένα χαμόγελο στην ζωή και ας είναι δύσκολη...ομορφαίνει!! 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!! 


 

 

34 σχόλια:

  1. Μπράβο Ρούλα, πολύ καλή δουλειά. Συνέχισε τώρα που ζεστάθηκες και όλο και θα βελτιώνεσαι. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν έχω κάνει καλή δουλειά, απλά κάποιες προσπάθειες δεν πάνε καλά, αλλά αυτό δεν με πτοεί γιατί έχουν πολλές δυσκολίες...το πορτραίτο είναι από τα δυσκολότερα και θέλει κάναβο για να το προσεγγίσεις και πολλά πολλά μαθήματα!!
      Καλύτερα να συνεχίσω με το πλέξιμο που το ξέρω κι όλας ,😊 σαν το πλέξιμο όμως δεν έχει...το κατέχεις ε; αλλά επειδή μου αρέσει να δοκιμάζω τις δυνατότητες μου, η επόμενη φορά αν υπάρξει, θα δείξει...
      Να είσαι καλά να κάνεις και εσύ ότι αγαπάς φίλη μου. Καλό σου βράδυ φιλιααα!! 😊

      Διαγραφή
  2. Μια χαρά τα πας...Καραμήτρο και δεν είναι η πρώτη φορά που αριστεύεις στη Τέχνη. Να κάνεις πάντα γλυκιά μου, αγαπημένη φίλη ότι δε κσνει ευτυχισμένη..παλιοδις γιαγιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις τώρα φιλενάδα, που η αγάπη σου δεν σε αφήνει να δεις αντικειμενικά την "τέχνη " μου 😊
      Εχω το γνώθι σε αυτόν, αλλά αυτό δεν με πτοεί να κάνω τις προσπάθειες μου και εσύ το ξέρεις καλύτερα από τον καθένα μας...όμως σε ευχαριστώ πάρα πολύ αχτίδα μου για τα καλά σου λόγια και βέβαια κάνουμε αυτό που μας αρέσει άσχετα από τα αποτελέσματα... εδώ είμαστε για να περνάμε καλά!! καλά να περνάς Γιωργία μου!!φιλιααα!!😘😊❤

      Διαγραφή
  3. Ξέρεις πόσοι ζωγράφοι ειναι αυτοδίδακτοι; Και ειναι υπέροχο αυτό που κάνεις. Πολύ ωραία Ρούλα μου. Και το ασπρόμαυρο μ'αρέσει.
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να πούμε και του στραβού το δίκιο Αννιώ μου αν ασχολείστε μια στο τόσο με το οποιοδήποτε αντικείμενο, δεν έχεις το αποτέλεσμα που περιμένεις να έχεις...
      Η ζωγραφική η σωστή λέμε, θέλει πολλές προσπάθειες , έχει κανόνες που αν δεν τους μάθεις, δεν θα κάνεις σωστή δουλεια...
      Αν όμως κάνεις ότι σου αρέσει ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, τότε είσαι χαρούμενη 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου φίλη μου καλό σου βραδυ φιλιααα!! ❤🤗

      Διαγραφή
  4. χαχαχχαχαχχαααααα ατίθαση μικρή μου τελικά η Ιαπωνική τέχνη σου πάει εκφραστικά και ποιητικά και ζωγραφικά!
    Δε κρίνω καθόλου τα έργα σου,ποιά είμαι εγω που θα το κάνω που έχω να ζωγραφίσω πάνω απο 1 μιση χρόνο; αλλά θαυμάζω το πάθος σου και τους στόχους σου!Στοχεύεις ψηλά και τα καταφέρνεις και ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ,ακόμα και πώς μας το πασάρεις ;)
    Συνέχισε λοιπόν απτόητη και συνδύασε τις ζωγραφιές σου με χαϊκού...ξέρεις εσύ ;) <3
    Φιλιά αμέτρητα και θαυμαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού Χαρά μου είναι πολύ πιο εύκολα να ζωγραφίζεις Ιαπωνικά τοπία, γιατί έχουν μια απλότητα για τις αρχάριες βλέπε Ρούλα..🤣
      Που ξέρεις αγάπη μου μπορεί στην προηγούμενη ζωή μου να είχα κάποια σχέση 😊 δυστυχώς δεν προλαβαίνω για να μάθω σωστά να ζωγραφίζω, όχι γιατί δεν έχω το μυαλό, αλλά γιατί δεν θέλουν τα χέρια μου!! εξού και ότι βλέπεις εδώ...😊
      Ναι νομίζω ότι στα παιδικά είμαι καλή..🤣 και το διασκεδάζω...νομίζω ότι αυτό έχει σημασία να περνάμε καλά Χαρούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια... την αγάπη μου να είσαι καλά ψυχή μου φιλιαααα!!❤😘

      Διαγραφή
  5. Ρούλα μου, εγώ βρήκα τα έργα σου υπέροχα. Και η Φρίντα μου άρεσε, και το γυμνό αλλά και οι ιαπωνικές εικόνες. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ, φίλη μου, και ΜΗΝ ΠΤΟΕΙΣΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως Μία μου δεν τα πρόσεξες καλά;🤣 πως κορίτσι μου σου φαίνονται υπέροχα;
      Να μου πεις ότι ο "ο ζωγράφος," έχει το δικό του μάτι το πως βλέπει αυτό που ζωγραφίζει ε;😊
      Εκεί θα συμφωνήσω φίλη μου και το μπράβο σου θα το κρατήσω για να πάρω θάρρος και το μην "πτοείσαι" φαίνεται από της προσπάθειες μου.. 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!! να περνας όμορφα ότι και να κάνεις...τελικά αυτό έχει σημασία Μία μου φιλιαααα!! ❤😘

      Διαγραφή
  6. Με πολύ ταπεινό τρόπο μας παρουσιάζεις τα έργα σου Ρούλα. Αυτή η δύναμη της θέλησης είναι δώρο και κίνητρο δημιουργίας που μας συγκινεί. Υπέροχα όλα και σε παρακαλώ να συνεχίσεις να μας εκπλήσσεις. Μπράβο Ρούλα μου!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ταπεινότητα αυτό που κάνω Αννίκα μου για θράσος το βλέπω εγώ, αφού εν γνώση μου είναι ότι δεν το κατέχω καλά το άθλημα , αλλά επιμένω στις προσπάθειες μου τις οποίες δεν ντρέπομαι να τις βγάλω στο μεΪντάνι που λένε εδώ... 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο σου Αννίκα που με έκανε να χαμογελάσω!! να είσαι καλά φίλη μου...φιλιααα!!❤😘

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν Ρούλα μου, χωρίς περιστροφές και σαν απλός θεατής θα σου πω ευθέως τη γνώμη μου:
    Μου άρεσαν όλα! Λιγότερο το πορτραίτο. Όμως το πορτραίτο, σε ανφάς θέση είναι πολύ δύσκολη υπόθεση και θέλει και γεωμετρία στην εκμάθυνση. Οι αναλογίες του προσώπου έχουν συγκεκριμένους λόγους και κλάσματα. Μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ η κοπέλα στο δεύτερο κάδρο κι ας λες ότι θες. Απλά σου έχει βγει λίγο, ένα κλικ, περισσότερο στη ...δίαιτα. Δώσε της λίγο περισσότερες καμπύλες και είναι τέλεια. Για τα άλλα είναι εξαιρετικά σε παρακαλώ και δεν ακούω κουβέντα.
    Μπράβο ειλικρινά για το μεράκι, τη διάθεση, την προσπάθεια.
    Είμαι σίγουρος ότι, συνεχίζοντας, θα διαπρέψεις κοπέλα μου.
    Καλή βδομάδα με φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς θέλω την αλήθεια...όχι ότι δεν την βλέπω και εγώ, να λέμε το σωστό...αλλά είπαμε ότι κάνουμε το κάνουμε για να περνάμε εμείς καλά...
      πράγματι η τέχνη του πορτραίτου είναι πάρα πολύ δύσκολη...το ξέρω από την κόρη μου που κάνει καταπληκτικά πορτραίτα. Εχει εξελίξει πολύ το γονίδιο...😊.. εγώ δεν έχω βλέψεις για περισσότερα...
      Σε ευχαριστώ πολύ για το χωρίς περιστροφές αλλά αληθινό σχόλιο σου.. τα ίδια θα έγραφα και εγώ για τον εαυτό μου, να μην σου πω και περισσότερα 😊
      Να είσαι καλά χαίρομαι που περνας και τα λέμε και ας κάνουμε ότι μας κάνει να νιώθουμε καλά, έστω και με ατέλειες!! καλο σου βράδυ!!🌙😊

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Αχ Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ...ας κάνουμε πραγματα που αγαπάμε άλλα καλά και άλλα με τις ατέλειες τους, που μας φέρνουν χαμόγελα...τα έχουμε ανάγκη αυτό το καιρό φίλη μου!!
      Ας μην φοβόμαστε να εκτεθούμε στις προσπάθειες μας αφού ότι κάνουμε μας κάνει χαρούμενους!! 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο κομπλιμέντο σου!!να περνας όμορφα Ελένη μου φιλιαααα!!❤😘

      Διαγραφή
  9. Μια ιαπωνική παροιμία λέει: "Εάν μια γυναίκα θέλει κάτι, θα σκαρφαλώσει βουνό για να το πάρει". Κι εσύ έχεις αποδείξει πως δεν φοβάσαι τις "αναρριχήσεις". Τα έργα σου είναι μοναδικά και το πορτρέτο της Φρίντα, δεν κρύβει απορία, αλλά ξεχυλίζει συναισθήματα.
    Τα ιαπωνικά είναι άψογα!
    Τι να σου πω βρε Ρουλάκι μου; Κάθε σου ανάρτηση είναι και μια υπέροχη λιακάδα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι μόνο βουνό Κανελλάκι μου ολόκληρα Ιμαλάια θαρρείς πως ανέβηκα και πάλι λίγο ήταν...
      Αλλά το θέμα είναι να ξέρεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις...αλλά πες μου βρε αγάπη μου αν δεν προσπαθήσεις πως θα το ξέρεις αυτό ε; ααααα και να μην φοβάσαι να εκτεθείς αν κάποιες προσπάθειες σου δεν πάνε και τόσο καλά, αλλά να είσαι χαρούμενη με αυτό που κατάφερες..
      Να ήξερες πόσο χαίρομαι Κανελλάκι μου αγαπημένο που είδες την λιακάδα μου!!Σ.Λ ❤🤗😘

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία τα σκίτσα σου, Ρούλα μου!!! Μπράβο σου, που προσπαθείς και απ'ότι βλέπω τα έκανες και μαζεμένα τις τελευταίες ημέρες!!! Το πορτραίτο φυσικά και είναι πιό δύσκολο, αλλά τα άλλα τα αντέγραψες μιά χαρά...ειδικά το πουλί μου άρεσε πάρα πολύ!!! Καλή συνέχεια, σου εύχομαι! Και θα περνάς την ώρα σου και κάθε μέρα θα είναι και καλύτερα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωγραφική ήταν το αποθημένο μου από μικρή Μαριάννα μου αλλά, που τότε ούτε στο ύπνο μας, οπότε έμεινε όνειρο...αλλά πότε πότε κάνω τις προσπάθειες μου όχι για να κάνω την ζωγράφο αλλά για να περάσω καλά εγώ...
      Και που θα τις δείξω αυτές τις προσπάθειες, αν όχι σε σας τις φίλες μου ε; 🤣
      Ας κάνουμε ότι μας κάνει χαρούμενους φίλη μου αυτό έχει σημασία ...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φίλη μου καλοδεχούμενες πάντα...να περνας όμορφα και εσύ καλο σου ξημερωμα φιλιααα!! ❤😘

      Διαγραφή
  11. Ένα έχω να πω.
    Είσαι αστέρι, όχι γιατί τα έκανες τέλεια, αλλά γιατί δεν φοβάσαι να εκτεθείς.
    Πέρασες καλά ζωγραφιζοντας; αυτό μετράει.
    Πάντως στην προηγούμενη ζωή σου θα ήσουν Γιαπωνέζα, αφού αυτά τα απέδωσε καλύτερα.
    Όταν έχεις χρόνο να ζωγραφίζεις και να μη σκέφτεσαι αν είναι καλά, εμας μας αρέσουν.
    Η έκφραση της Φρίντα λέει πολλά.
    Να είσαι καλά και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις φιλενάδα, δεν χρειάζεται η τελειότητα, δεν λέω καλό είναι να ξέρεις να την κάνεις, αλλά αν δεν μπορείς δεν πειράζει να εκτεθείς, αφού είναι η αλήθεια σ αυτό που κάνεις...😊
      Και εξ άλλου πειραματιζόμαστε σε ότι μας αρέσει και αν δεν δείξω τις προσπάθειες μου σε εσάς τις φίλες που θα τις δείξω οέο;🤣
      Αυτό με την ιαπωνική ζωγραφική, νομίζω και εγώ πως το κατέχω καλύτερα έχει απλές γραμμές που εκεί τα καταφέρνω κάπως !!
      Η Φρίντα ακόμα θα με κοιτάζει με απορία τι της έκανα..🤣🤣
      Στην επόμενη προσπάθεια θα δούμε τι θα κάνουμε ...
      Να είσαι καλά Ρένα μου σε ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση... καλό σου ξημερωμα φιλιααα!!❤😘

      Διαγραφή
  12. Σμαραγδενιαααααααααααα μου γλυκια οι κοπελες μουρλιαααα
    αλλα ο Γερανος απιθανος!!!!!!! και η αμυγδαλια λατρευω αυτο το θεμα
    συνεχισε μην σταματας ολο κ καλυτερα τα πας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε ναι η αλήθεια είναι αυτή Σοφάκι μου πως ότι ο γερανός μου στάθηκε καλύτερα στην πόζα, οι άλλοι μου κουνιότανε 🤣🤣
      Στην επόμενη προσπάθεια θα κάνω μόνο ιαπωνικά που είναι μόνο γραμμές!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την για το σκούντημα...την αγάπη μου φιλιααα!!❤😘

      Διαγραφή
  13. Τι ειπες τωρα?Ουτε στο μικρο σου δαχτυλακι μερικες μερικες.Ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε. Απλα εξαιρετικα.Φιλακια Ρουλιτσα μου και συνεχισε ακαθεκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είπαμε ζωγραφίζουμε αλλά όχι και να το παίρνουμε στα σοβαρά Λιτσάκι μου ε;
      Μπορεί να μην μπορούνε μερικές να ζωγραφίζουνε, όμως ζωγραφίζουνε στην μαγειρική...🤣🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ φιλενάδα για το όμορφο σχόλιο σου...να περνας καλά με ότι κάνεις και εσύ ,γιατί αυτό ειναι πραγματικά που χρειαζόμαστε φιλιααα!!❤😘

      Διαγραφή
  14. Πάντως εμένα η Φρίντα μού έμοιασε αρκετά, απλά σαν να είναι
    σε μεγαλύτερη ηλικία από αυτή τού πρωτότυπου. Μαγικό! 😉😊
    Καλά κάνεις και ζωγραφίζεις ευφραίνεις την καρδιά σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Φρίντα αν έβλεπε έτσι που την την έκανα θα έφευγε από το πρωτότυπο με ελαφρά πηδηματάκια Πετρίνα μου, αλλά ο καλλιτέχνης "βλέπε Ρούλα" 😊 μέχρι εκεί μπορούσε να φτάσει...
      Επειδή ακριβώς χαίρομαι που το κάνω γι αυτό τα μοστράρω να σκάσουμε και κανένα χαμόγελο ε;😊
      Γιατι τι είναι η ζωή χωρίς χαμόγελα Πετρίνα μου; σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο σου φιλιάααα ❤😘

      Διαγραφή
  15. Καλέ πανέμορφα τα έκανες όλα. Μπράβο σου! Έτσι και αλλιώς, κάθε καλλιτέχνης (ωφείλει να) προσθέτει τις δικές του πινελιές! Πολλά συγχαρητήρια!!!!!!
    Πάντα να περνάς όμορφα και να δημιουργείς Σμαραγδένια μου!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει Μαρινάκι μου η δική σου οπτική επάνω στην ζωγραφική...εεε ναι έβαλα σαν "καλλιτέχνης" και εγώ την δική μου πινελιά επάνω στην Φρίντα...τώρα αν της αρέσει δεν ξέρω έτσι που την έκανα!!🤣
      Αυτό ειναι το ζητούμενο μικρή μου να περνάμε καλά με ότι κάνουμε και ας μην είναι τέλειο...τέλειο θα το κάνει το χαμόγελο μας με τα λάθη μας!!😊
      Σε ευχαριστώ πολύ να περνας όμορφα και εσύ με ότι κάνεις καλο σου ξημερωμα 🌙 φιλιααα ❤😘

      Διαγραφή
  16. Το χεις με τα πορτρέτα πολύ καλά μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατάσσα μου με τίποτα δεν το έχω σωστά, αλλά περνάω την ώρα μου προσπαθώντας να κάνω αυτό που αρέσει, έστω και αν δεν τα καταφέρνω καλά!! 😉
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε.. να κάνεις και εσύ ότι αγαπάς Νατάσσα μου φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  17. Ωστε Ρένα, ήταν να μην πάρεις φόρα και να γεμίσεις το σπίτι, το φυσικό και το διαδικτυακό, με όμορφες και ιδιαίτερες εικόνες.
    Στην Φρίντα, βλέπω στο βλέμμα της μία αγωνία. Για το αποτέλεσμα; Για το πώς θα την κρίνουν οι άλλοι; Το βλέμμα της παραμένει ζωντανό. Και το σώμα που μας παρουσιάζεις, έχει μια πλαστικότητα. Αναρωτιέμαι γιατί στο πρωτότυπο κρύβεται το κεφάλι..
    Καλό και γεμάτο εμπνεύσεις Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζοάννα μου μπορεί να μου αρέσει η ζωγραφική, αλλά αυτό δεν αρκεί να κάνει κανείς μια σωστή ζωγραφιά...αλλά όταν αγαπάς κάτι που κάνεις η ατέλειες δεν σε φοβίζουν γιατί έχεις κάνει το χόμπι σου και είσαι χαρούμενη με αυτό που κατάφερες😊...με το σώμα και εγώ αναρωτήθηκα αλλά ο ζωγράφος που έκανε το πρωτότυπο αυτήν την ιδεα είχε και εγω την ακολούθησα!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια να περνας όμορφα με ότι κάνεις και εσύ φιλιααα!! 😊

      Διαγραφή