Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

ΧΩΡΙΣ...ΣΕΝΑΡΙΟ...

 Ανοιξιάτικα δάκρυα αποχαιρετισμού στο τζάμι...

Πασπαλισμένα με την βροχή τα άνθη 

της βουκαμβίλιας...

Μενεξεδένιες φωτιές άνοιξαν χορό στον ουρανό, συνοδεύοντας τον ήλιο στο τέλος της μέρας...

Παιχνιδίσματα αποχρώσεων της φύσης τ αχνάρια του Θεού...

Παραλλαγές χρωμάτων σε κάθε γραμμή του ουρανού...

Το χρυσαφί λιόγερμα και το τελευταίο φιλί του ήλιου στην άκρη της θάλασσας κόβει την ανάσα...

Στιγμές ανθρώπου...

Κρύφτηκε ο ήλιος κάτω από την τέντα της νύχτας...

Λάμπει κρεμασμένο σαν πετράδι το φεγγάρι, στο στήθος του ουρανού...

Καληνύχτα κόσμε!!!


 Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να κοιτάτε γύρω σας υπάρχουν τόσες αφορμές για χαμόγελα!!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ  και ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ σε όλους σας με υγεία!!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!

34 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι φωτογραφίες σου, Ρουλίτσα μου, και πιό πολύ ακόμα οι περιγραφές τους!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου μια που μπήκε το καλοκαιρακι είπα να ξεχαστούμε και να σκεφτούμε πιο αισιόδοξα με την ελπίδα πως θα είναι καλύτερα λίγο τα πραγματα...
      Καλό μήνα φίλη μου και καλά ταξίδια όπου και να πάμε!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!! φιλιάαα 😘

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικές φωτογραφίες Ρούλα μου και πόσο όμορφα τις περιέγραψες.
    Καλό μήνα με υγεία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να καλωσορίσουμε τον μήνα με αισιοδοξία βλέποντας ομορφιές της φύσης που τόσο απλόχερα μας δίνει Ελένη μου... να αγναντέψουμε την θάλασσα, με ταξίδια που ίσως δεν τα κάνουμε αλλά μπορούμε να τα ονειρευτούμε όμως!!
      Καλό μήνα προπαντός με υγεία φίλη μου...να έχεις ενα όμορφο ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ.. φιλιααα! 🏊‍♀️ 😎

      Διαγραφή
  3. Και το χαμόγελο έγινε πλατύ με τις καταπληκτικές φωτογραφίες σου και την ποιητική σου διάθεση.
    Καλό μήνα Ρούλα μου! Καλά να είστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαίρομαι Αννίκα μου που τα κατάφερα να σε κάνω να χαμογελάσεις και μάλιστα πλατιά, γιατί αυτός ήταν ο απώτερος σκοπός μου, με τις φωτογραφίες και τις σκέψεις μου μαζί!!
      Καλό μήνα φίλη μου καλά να είσαι Καλό καλοκαιράκι να έχουμε 🌞φιλιάαααα!! 😎🏊‍♀️

      Διαγραφή
  4. Όμορφες φωτογραφίες και ακόμη ομορφότερα τα λόγια που τις συνοδεύουν. Καλό μήνα Ρούλα μου
    Καλό ονειρεμένο καλοκαίρι με υγεία και ξεκούραση.
    Μας χρειάζεται η ξεγνοιασιά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου καιρός μας είναι να αφήσουμε πίσω μας τις δυσκολίες όσο γίνεται και να δούμε πιο αισιόδοξα το καλοκαιρακι που έρχεται να μας κάνει πιο χαρούμενους έστω και με μικρές αποδράσεις όσοι μπορούν να το κάνουν...
      Οι φωτογραφίες είναι αυτές που μας κάνουν να ονειρευόμαστε καλύτερες μέρες μακάρι να έρθουν!!
      Καλό μήνα να έχουμε φίλη μου και ένα ξέγνοιαστο καλοκαιράκι...🌞 😎 φιλιαααα!!🏊‍♀️❤

      Διαγραφή
  5. αχ γλυκια μου καλο μηνααααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου καλό μήνα κορίτσι μου να έχουμε και ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαιράκι,🌞 με χαμόγελα 😊που τόσο μας έχουν λείψει...να είσαστε όλοι καλά...φιλιααααα!! ❤😘

      Διαγραφή
  6. Σμαραγδένια μου υπέροχες φωτογραφίες, σου εύχομαι καλό καλοκαίρι κι εμείς...τα λέμε στο τηλέφωνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες είναι αυτές που μας ταξιδεύουν και είναι εκείνες που κρατάνε τον χρόνο και την στιγμή αναλλοίωτη στο πέρασμα των χρόνων, να τις κοιτάζουμε και να θυμόμαστε φιλενάδα πόσο όμορφα νιώσαμε κοιτάζοντας απλώς κάποια πανέμορφα ηλιοβασιλέματα!!😎
      Καλό μήνα αχτίδα μου, να έχετε ένα όμορφο καλοκαιράκι 🌞 με υγεία και χαμόγελα...φιλιάαα!!😘

      Διαγραφή
  7. Ένα εισιτήριο παρακαλώ για το "σκάφος" σου!
    Τι ωραία που τα ταίριαξες όλα! Φωτογραφίες και σκέψεις...
    Καλό μήνα Ρουλάκι μου αγαπημένο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις στο έκλεισα Κανελλάκι μου στην καλύτερη σουίτα παρακαλώ με προσωπικό μαιτρ παρακαλώ...τι έτσι θα σε άφηνα νομίζεις; 🤣 τι τάχουμε τα κρουαζιερόπλοια.. 🤣
      Ευτυχως που υπάρχουν και οι φωτογραφίες που αιχμαλωτίζουν στο κλικ του φακού τους την ομορφιά γύρω μας κάνοντάς μας να νιώθουμε όμορφα κοιτάζοντας τες!!
      Καλό μήνα Κανελλάκι μου να έχουμε ένα καλοκαιρακι🌞 όπως το χρειαζόμαστε με ξεγνοιασιά και πολλά χαμόγελα😊 που μας έχουν λείψει!! την αγάπη μου φιλώ σε!!😎❤

      Διαγραφή
  8. Το καλωσόρισμα του Ιούνη με τις μαγικές σου εικόνες αλλά και τα λόγια σου μαζί είναι το καλύτερο. Μια προς μία διαλεχτή μαζί με τα συναισθήματά σου. Ρούλα μου πανέμορφες.
    Βέβαια, για να πω την αλήθεια μου, προτιμώ στην κεντρική σου εικόνα, την λατρεμένη αυλή σου. Δεν αγαπώ τα κρουαζιερόπλοια καθόλου. Με απωθούν. Αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Εγώ αγκάλιασα τις άλλες εικόνες να αφεθώ στην ομορφιά τους.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω τις φωτογραφίες και η φύση γύρω μας και από πάνω μας μας προσφέρει άπειρες αφορμές για να απαθανατίσουμε τις σπάνιες στιγμές της.
      Και πως να μην σε εμπνεύσουν να γράψεις κάτι για την μοναδικότητας της στιγμής αυτής;
      Η λαχτάρα μου για ταξίδια που δεν μπορώ να κάνω πια...με κάνει να στέκομαι στην άκρη της θάλασσας, που είναι δίπλα στο σπίτι μας, και να χαιρετώ τα καράβια που πάνε και έρχονται καθημερνά, να τα φωτογραφίζω
      και να ονειρεύομαι...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου σχόλια πάντα. Καλό μήνα και καλό καλοκαιρακι να έχεις!!😎🌞

      Διαγραφή
  9. Τι υπέροχη περιγραφή, ποιητική και τόσο όμορφες φωτογραφίες!!!
    Σε κρουαζιερόπλοιο ποτέ δεν θα ήθελα να είμαι, αλλά στην θάλασσα σου ναι!
    Ρούλα μου αγαπημένη, σου εύχομαι ένα πανέμορφο καλοκαίρι! Αρκετά μελαγχολήσαμε...
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφίες Μάγδα μου, και εσύ το ξέρεις καλύτερα, είναι αυτές που μας ταξιδεύουν είτε σε ταξίδια κανονικά όπως κάνεις εσύ, από ανθρώπων έργα είτε σε όμορφες εικόνες που μας προσφέρει η φύση και ο ουρανός!!
      Η θάλασσα είναι αναπόσπαστο κομμάτι μου αφού μένω δίπλα της και έχω την ευκαιρία να βλέπω τα καράβια να περνούν καθημερινά από μπροστα μου εξ ου και οι φωτογραφίες τους.. λατρεύω τα ταξίδια με ότι μέσον και να είναι αρκεί να ταξιδεύω... ο προορισμός δεν είναι το παν για μένα, οι διαδρομές όμως με συναρπάζουν !!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε Μάγδα μου, σου εύχομαι καλά και πανέμορφα ταξίδια.😊
      Καλο καλοκαιρακι με υγεία και χαμόγελα αισιοδοξίας!!😃 Καλό μήνα φιλιαααα!! 🌞😎

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα ρουλίτσα. Η photo σου υπέροχες ονειρεμένες!!
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αννα μου χαίρομαι σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου... η φύση μας δίνει απλόχερα τις ομορφιές της!!😊
      Καλό μήνα να έχεις και εσύ και το καλοκαίρι αυτό να σου φέρεις ότι περισσότερο επιθυμείς!! να είσαι καλά καλή δύναμη ότι και να κάνεις!!! σε ευχαριστώ που πέρασες...φιλιάαα 🤗

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Σμαράγδα :) Ευλογημένο καλοκαίρι με τους αγαπημένους σου ανθρώπους να απολαύσετε όμορφες ξένοιαστες στιγμές στη γαλάζια θάλασσα . Η βουκαβίλια όνειρο , πόσο όμορφη ανθισμένη είναι !!
    Παρακαλώ να δώσεις χαιρετισμούς στην Μαρία και πολλές ευχές !!
    Γλυκά φιλιά , καλό ξημέρωμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Κυριακή μου να περάσεις όμορφα είτε ταξιδέψεις , είτε κάνεις ταξίδια του νου όπως και εγώ...ας βάλουμε λίγη αισιοδοξία στην καρδιά μας πως θα έρθουν και καλύτερες μέρες για όλο τον κόσμο να ξαναβάλουμε το χαμόγελο στα χείλη μας, το έχουμε τόσο ανάγκη όλοι μας να γαληνέψουμε!!
      Αν ξαναπεράσεις από εδώ, θύμισε σε μου σε ποια Μαρία να δώσω χαιρετίσματα πλιζζζ!!!😊
      Καλό και ευλογημένο καλοκαιρακι να έχεις με υγεία πάντα!! καλο ξημερωμα και σε σένα Κυριακή μου φιλιααα!! 🌞😎

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφες περιγραφές και τι ωραίες φωτογραφίες !!!
    Καλό μήνα και καλό Καλοκαίρι αγαπητή φίλη !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα με ότι όμορφο σκεφτείς να περάσεις Ράνια μου να γεμίσει χαμόγελα η καρδιά σου και ωραίες καλοκαιρινές εικόνες να χαρείς ότι αγαπάς και να απολαύσεις όμορφες στιγμές μαζί τους.. 😊
      Καλό και αισιόδοξο καλοκαιρακι 🌞 😎σου εύχομαι και χαίρομαι που πέρασες να τα πούμε φίλη μου ...καλό σου ξημέρωμα φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  13. Πόσο ποιητικές οι περιγραφές σου! Όσο για τις εικόνες, υπέροχες! Καλό και όμορφο μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σωτηρία μου χαίρομαι που σου άρεσαν....είναι τόσο όμορφη η φύση και ο ουρανός που σε καλούν οι εικόνες τους να τις κλείσεις για πάντα στο κλίκ του κινητού σου...😊
      Καλό και όμορφο μήνα να έχεις να περάσετε ένα χαρούμενο ποιοτικό και αισιόδοξο καλοκαιρακι,😎🌞 με τους αγαπημένους σου, φιλιά σε σένα και στα κορίτσια σου !! 😘

      Διαγραφή
  14. Με όμορφες εικόνες και με δυνατό κείμενο, υποδέχτηκες τον Ιούνη Ρούλα μου και ας μας κλείνει το μάτι με ψυχρούλα και βροχούλες, εμείς τον αγαπάμε τον Ιούνη γιατί μας προετοιμάζει για το καλοκαίρι με τις ζέστες του!
    ΑΦιλάκια γλυκά και καλό χαμογελαστό μήνα να έχουμε! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εικόνες έχουν εδώ τον πρώτο λόγο φιλενάδα, χωρίς αυτές δεν θα υπήρχαν τα λόγια...
      Μια η βροχούλα που μας επισκέφτηκε στο τέλος του Μάη, και μια τα ηλιοβασιλέματα από το σταθερό μου σημείο πια, εεε πολύ το θέλει ο άνθρωπος νομίζεις να του έρθουν οι λέξεις; 😊
      Καλό μήνα να έχουμε Στεφανία μου και ένα αισιόδοξο καλοκαιράκι 🌞😎με όμορφα ταξίδια μικρά ή μεγάλα δεν έχει σημασία, αρκεί να ευφραίνει την καρδιά και το μυαλό του...φιλιαααα!! 😘❤

      Διαγραφή
  15. Εσυ με σενάριο ή χωρίς μεγαλουργείς,τι να λέμε τώρα;;;Μας εχεις βάλει τα γυαλιά γι αυτό σε θαυμάζουμε καιωσ αγαπάμε γιατί σε βλεπουμε καλλίτερα με τα πατομπούκαλα που μας έχεις φορέσει!!! ^_^ ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου τώρα Χαρούλα μου αν δεν ήταν αυτές οι ομορφιές που βλέπουν τα ματάκια μας θα μπορούσαμε να απαθανατίζουμε στο κλίκ του φακού όλη αυτή την ομορφιά; οπότε την πρώτη ύλη την έχουμε απλόχερα γύρω μας και έπονται τα λόγια...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια αλλά δεν μεγαλουργώ αγάπη μου απλά η καρδιά σου με βλέπει έτσι!!
      Και εννοείτε πως η αγάπες είναι αμοιβαίες!! 💚
      Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις και επιτέλους αυτό το καλοκαιράκι 😎🌞να φέρει την αισιοδοξία που όλοι την έχουμε ανάγκη, πως τα πραγματα θα πάνε καλύτερα!! μια μεγάλη αγκαλιά 🤗σου στέλνω και ένα γλυκό φιλί!! 😘

      Διαγραφή
  16. Τι να πω και εγω τωρα ?Τα ειπανε ολα τα κοριτσια.Αλλα αυτη η φωτογραφια με το καραβακι μπροστα στο κρουαζιεροπλοιο τα λεει ολα.Και φυσικα στονκαραβακι θα ηθελα να ειμαι.Φιλακια Ρουλακι μου.Εδω θα ειμαστε και θα τα λεμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου και εγώ στο το καραβάκι με τα άσπρα πανιά θα ήθελα να ήμουν παρεούλα μαζί σου φιλενάδα...πήγα να το φωτογραφήσω που περνούσε εκείνη την ώρα και ζήλεψε το κρουαζιερόπλοιο και πήγε να του κλέψει την πόζα...κατάλαβες δηλαδή; για τόση ζήλεια λέμε Λίτσα μου! 🤣
      Καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε κορίτσι μου και ας είμαστε αισιόδοξοι πως το καλοκαιρακι αυτό,🌞😎 θα είναι καλύτερα τα πραγματα...και βέβαια θα είμαστε εδώ και θα τα λέμε ...καλο σου ξημερωμα 🌙φίλη μου φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  17. Με όμορφες, ποιητικά δεμένες εικόνες υποδεχόμαστε τον Ιούνιο και το καλοκαιράκι. Ωραία. Μετά από καιρό, ετοιμαζόμαστε για ταξίδια στον εκτός διαδικτύου κόσμο. Με μικρό ή μεγάλο καράβι, δεν έχει σημασία. Με βροχή ή λιακάδα, δεν παίζει ρόλο. Η διάθεση για ταξίδι είναι εδώ. Φύγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πράγματι έτσι είναι Τζοάννα μου δεν έχει σημασία με τι θα αποδράσεις έστω και λίγο, έστω και μόνο με το νου, βλέποντας όμορφες εικόνες, με καράβια μικρά ή μεγάλα, με ηλιοβασιλέματα που σε κάνουν να ονειρεύεσαι ταξίδια!!😊
    Η διάθεση μετράει πάνω από όλα για αποδράσεις Τζοάννα μου ...να περάσεις όμορφα ότι και να κάνεις !!
    Καλό μήνα, καλό και ξέγνοιαστο καλοκαιρακι!! 🌞😎 φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή