Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ...

 Καλοκαιράκι πιά και μάλιστα με άγριες διαθέσεις, αφού εδώ και μια εβδομάδα μας έδειξε τι θα πει καύσωνας!!

Είμαστε όμως και εμείς ε; να κάνει κρύο δεν μας αρέσει να κάνει ζέστη δεν την θέλουμε...πως να μας βρει όλους ευχαριστημένους η φύση αφού εμείς είμαστε οι αίτιοι για ότι περνάμε; εδώ έχουμε περάσει τόσα και τόσα και ένας  καύσωνας, άντε δύο κατά τους μετεωρολόγους  θα μας  βάλει κάτω;

Αλλιώς ήθελα να αρχίσω αλλά, να μην πω και εγώ κάτι για τον καιρό;😊 μακάρι να είναι αυτά μόνο τα θέματα μας ε;...

Ας έρθουμε στο θέμα μας...που λέτε εδώ και λίγο καιρό, η καινούργια μανούλα η Έρρικα μας, ήθελε να αγοράσει μια πλεχτή καλοκαιρινή τουνίκ-γιλέκο, να την φοράει πάνω από το μαγιό. Το ακούω εγώ και που πάει το μυαλό σας;🤣 ναι καλέ; εκεί που πήγε και το δικό μου!!

Παλιά μου τέχνη κόσκινο που λέμε...

Εδώ και λίγο καιρό, η πολύ καλή φίλη μας η Κλαύδια μου είχε στείλει δωράκια πολλά για να τα αξιοποιήσω να φτιάξω κάτι για το δισέγγονο...μέσα αυτά ήταν και μία τεράστια μπομπίνα με βαμβακερή κλωστή, σε ένα υπέροχο εκρού χρώμα...ήταν ότι έπρεπε για το συγκεκριμένο που ήθελα να φτιάξω!

Εδώ η αρχή του, ενώ δίπλα του είναι το δώρο της Κλαύδιας!!


 

Και τελειωμένο.

Νομίζατε ότι τελειώσαμε; αμ δε!

Παραγγελιές είπαμε...😊

Μια πλεχτή τσάντα είδε η μεγάλη μου Εγγονή η Βίκυ, εεεε τι θα χαλούσαμε χατίρι;🤣

Μια κίτρινη  δίχτυνη τσάντα ήταν η δική της παραγγελιά...

Καθώς διαμορφώνονταν...
Εδώ έτοιμη για βόλτες!!
Αμ δεν πάει μόνο εκείνη βόλτες, πάμε και εμείς τον περίπατό μας, δίπλα στην θάλασσα...
Σας αφήνω,  βλέποντας τον ήλιο κουρασμένο από το καθημερινό του ταξίδι, να συνοδεύεται  με τα πιο όμορφα χρώματα της φύσης!!
Στο βάθος δεξιά, βρίσκεται το σπίτι μας...
Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη και δροσερή εβδομάδα,
να μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο την μέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα...σαν το μήλο ένα πράγμα...😊
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!


  

34 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι και τα δυο που έφτιαξες!! Τι χρυσοχέρα είσαι; Μπράβο σου και να τα χαρούν οι αποδέκτες.
    Μου άρεσαν και τα χρώματα, εκρου και κίτρινο. Καλές βόλτες λοιπόν και καλά μπάνια
    Και η ζέστη μας έχει διαλύσει. Όχι, όχι δεν θέλω τόση ζέστη. Να ψηθούμε...ναι;
    Καλά να περνάς και προσοχή με τις μάσκες μην τις βγάζετε ακόμη ό,τι και να λένε. Η μετάλλαξη ήρθε για να μείνει.
    Φιλιά πολλά Ρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου όταν ξέρεις να πλέκεις λέμε και έχεις παιδιά ή εγγόνια, είναι αυτονόητο και χαρά μας να φτιάχνουμε για εκείνα ότι μπορούμε...να έχουμε να ασχολούμαστε γιατί δεν ξέρω πόσο καιρό θα μπορώ ακόμα να πλέκω..😊
      Με τον καύσωνα τι να κάνουμε άλλο από υπομονή να περάσει φίλη μου;
      Προσέχουμε ακόμα πολύ εμεις που είναι και το μωράκι κοντά μας ένα παραπάνω Αννιω μου!
      Να περνάς καλά ότι και να κάνεις ...έφυγες; καλές διακοπές να περάσεις φιλιααα!!🤗 😘

      Διαγραφή
  2. Μπράααβο σου Ρούλα μου. Υπέροχα και τα δύο. Να τα χαρούν τα κοριτσάκια σου. Καλά να περνάς. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ χαίρομαι που άρεσαν η γνώμη σου για μένα μετράει επειδή ξέρεις τι εστί πλέξιμο, απλά τωρα δεν μπορώ να πλέξω με ψιλή κλωστή όπως έπλεκα παλιά τις προίκες των κορών μου...και αρκούμαι και κάτι πιο χοντρά...😊
      Να είσαι καλά χελώνα μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιαααα!! 🤗

      Διαγραφή
  3. Αχ ΓΙΑΓΙΑ χρυσοχέρα!!!! Υιοθετήστε με, καλέ και μένα το καημένο! Γεια στα χέρια σου Ρούλα μου, καλοφόρετα με υγεία, υπέροχα είναι!!
    Φιλιά από μια Αθήνα που βράζει.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αννίκα μου ποια γιαγιά δεν είναι χρυσοχέρα; από τις παλιές λέμε γιατί η κόρη μου που είναι γιαγιά, (τι αστείο μου φαίνεται να ΄ξέρεις 🤣) δεν έχει χρόνο να κάνει πολλά πραγματα επειδή έχει και την δουλειά της το καλοκαίρι, οπότε εγω που έχω άπλετο χρόνο πια, είναι χαρά μου να μου δίνουν παραγγελιές!!
      Και εδώ καύσωνας είναι αλλά έχουμε ενα μικρό αεράκι απο την θάλασσα...υπομονή φίλη μου όλα θα περάσουν...
      Να προσεχεις να είσαι καλά καλή εβδομάδα και σε σένα Αννίκα μου φιλιααα!! ❤ 🤗

      Διαγραφή
    2. Ααααα ξέχασα σε υιοθέτησα να το ξέρεις, οπότε κανόνισε παραγγελιές!! 🤣

      Διαγραφή
    3. ♥♥♥
      Ευχαριστώω!!
      Καλό μήνα

      Διαγραφή
  4. Υποβάλλω κι εγώ αίτημα για "υιοθεσία" 😊

    Ό,τι κι αν σου ζητήσουν, θα βρεις τον τρόπο, το χρόνο, και τα υλικά για να το φτιάξεις.
    Είσαι απίστευτα δημιουργική, σε θαυμάζω, σε φιλώ, και προσκυνώ το χαρακτήρα σου ♥
    Και τα δύο έργα σου, υπέροχα και μοναδικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτό το αίτημα Κανελλακι μου να σε υιοθετήσω γιατί όχι αγάπη μου; εδώ δεν χρειάζονται πολλά μόνο η αγάπη και είμαστε έτοιμες!! αυτή είναι η κινητήριος δύναμη για όλα!!
      Μόνο παραγγελίες θέλω και τα άλλα άστα επάνω μου!! 🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ, με κάνεις και κοκκινίζω να το ξέρεις!! να είσαι καλά Σ.Λ. αγκαλιά 🤗και Φιλί 😘

      Διαγραφή
  5. Αυτοί εχουν τον Αγιο Βασίλη σπίτι τους ή το τζίνι που εκτελεί επιθυμίες,τί αλλο να ζητήσουν βρε;;;
    ΑΝ κάνω μια ευχή λες απο τόσο μακρυά θα πιάσει;;;; :$ :o <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάνεις Χαρούλα μου ευχές ποτέ δεν ξέρεις... λένε ότι οι ευχές όλες είναι ευλογημένες και καλοδεχούμενες γι αυτό όσο μακρυά και αν πηγαίνουν έρχεται η στιγμή που πιάνουν!!😊
      Εγω πάντως σε υιοθέτησα, εσύ κανόνισε παραγγελιά...τι τον Αγιο βασίλη θα περιμένουμε;🤣
      Να είσαι καλά Χαρά μου να περνάς όμορφα🤗 ότι και να κάνεις την αγάπη μου❤ πάντα καλή εβδομάδα φιλιααα!😘!

      Διαγραφή
  6. Καλά και τα δύο έργα υπέροχα !!! Τυχερές .... Ο,τι ζητήσουν το χουν στο τσακ μπαμ χαχαχα να τα χαρούν αυτές κ συ να καμαρώνεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι μου όταν είσαι γιαγιά, θα το δεις όταν με το καλό γίνεις , πως δεν θα μπορείς να τους χαλάσεις κανένα χατίρι σε ότι σου ζητήσουν και μην ακούς πως τα κακομαθαίνουμε...η αγάπη ποτέ δεν έκανε σε κανένα παιδί κακό!!😊
      Ισα ίσα που όσο πιο πολύ αγάπη ❤ πάρουν, πάρουν τόσο πιο πολύ θα δώσουν καρατσεκαρισμένο!!🤣
      Να είσαι καλά να περνάτε όμορφα με τα κορίτσια σας να απολαύσετε το καλοκαιρακι σας🌞 Σοφάκι μου!! φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  7. Εμένα το μάτι μου Ρούλα μου έμεινε εκεί κάπου στο σπιτάκι σας δεξιά κοντά στην αγκαλιά της θάλασσας και του ήλιου που δύει. Και μαγεύτηκα. Πόσο μπορεί να αλλάξει την ψυχολογία ενός ανθρώπου ο περιβάλλον χώρος ε; Για σκέψου το. Τι αντικρίζεις και τι αντικρίζουμε κορίτσι μου.
    Όσο για τα έργα σου, διαλεχτά, όμορφα, λειτουργικά και πολύ χρήσιμα.
    Καλή βδομάδα με αγάπη για να περνάτε όμορφα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έβαζα αυτή την φωτογραφία σκεφτόμουν πόσο θα μπορούσα να αλλάξω βλέποντας τη έστω και για λίγο την ψυχολογία μας...και χαίρομαι τόσο που το κατάφερα αυτό...
      Ναι το ξέρω ότι είμαι τυχερή σε πολλά πράγματα στην ζωή μου και ένα από αυτά ήταν όνειρο μας να κάνουμε ένα σπίτι κοντά σε θάλασσα...η φωτογραφία επάνω είναι αυτή που βλέπουν τα μάτια μας βγαίνοντας από την πόρτα μας!! μακάρι να μπορούσαν όλοι οι άνθρωποι να έκαναν τα όνειρα τους πραγματικότητα...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου λόγια να είσαι καλά και αν δεν μπορούμε να έχουμε αυτά που θέλουμε, ας κλείσουμε τα μάτια μας και ας τα ονειρευτούμε...να είσαι καλά να περνάς όμορφα, καλο σου απόγευμα!! 🌞

      Διαγραφή
  8. Χρυσοχέρα μου, κάθε επιθυμία των αγαπημένων σου πριν καν προλάβει να διατυπωθεί, έχεις το χάρισμα να την πραγματοποιείς άμεσα....κάθε υλικό στα χέρια σου μετουσιώνεται σε δημιουργία αγάπης....χαίρομαι γιά την χαρά που σκορπίζεις γύρω σου, το δόσιμο και την πολύτιμη έγνοια σου. Σε φιλώ με απέραντη αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου δεν μπορείς να πεις όχι αν έχεις την χαρά να τους κάνεις τις επιθυμίες τους...ασε που βρίσκω αφορμές να απασχολώ τα χέρια μου περνάει και η ώρα μου ευχάριστα...ξέρεις τι χαλαρωτικό είναι το πλέξιμο;
      Βοήθησε όμως και η πελώρια μπομπίνα σου με την εκρού κλωστή της...σε ευχαριστώ ακόμα μια φορά φιλενάδακαι για τα καλά σου λόγια 😊
      Να είσαι καλά να έχεις μια όμορφη εβδομάδα και να κάνεις ότι αγαπάς ❤.. φιλιααα!! 😘

      Διαγραφή
  9. Ζέστη ξεζέστη εσύ Ρούλα μου, δεν χαμπαριάζεις! ;)
    Η τουνίκ της εγγόνας θα έχει μεγάλη επιτυχία στη παραλία, όσο για την τσάντα εύχομαι να είναι πάντα γεμάτη καλούδια!
    ΑΦιλάκια πολύ υπομονετικά για το β'κύμα ζεστούλας, αλλά όταν έχεις μπροστά σου τέτοια θέα, τίποτα να μη φοβάσαι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια τώρα που έχει περισσότερη ζέστη μας πιάνει μια χαλαρότητα αλλά και να κάθεσαι όλη μέρα πάλι δεν λέει...ασε που έρχονται και άλλες παραγγελίες..🤣🤣
      Το πλέξιμο για μένα είναι ψυχοθεραπεία φιλενάδα και μακάρι να μπορώ να το κάνω...
      Η ζεστούλα θα περάσει αρκεί να κάνουμε υπομονή ...
      Ειναι αλήθεια ότι και μόνο που βγαίνω από το σπίτι μας και βλέπω την θάλασσα δροσίζομαι...🤣
      Να είσαι καλά Στεφανία μου να προσέχετε και καύσωνας είναι θα περάσει φιλάκια θαλασσινά...😘

      Διαγραφή
  10. Γεια στα χέρια σου Ρούλα!! Μου θυμίζεις τη μαμά μας που μες στα καλοκαιρια τις βάζαμε τις πιο δυσκολες προκλησεις. Να μας πλεξει μπλουζες, ζακετες, τσαντάκια κι ο,τι αλλο μας ερχοταν στο μυαλό! Ως και πλεκτό φουστανι μου εφτιαξε μια φορά, αλλα βγηκε τοσο βαρυ που δεν το εβαλα σχεδον ποτέ... Το εχω ομως κρατημένο ενθύμιο!! Να τα χαρουν τα κορίτσια και προετοιμασου για νεες παραγγελίες!! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι μαμάδες και οι γιαγιάδες της της περασμένης γενιάς Ευγενία μου, οι πιο πολλές που δεν πηγαίναμε στην δουλειά, αυτές ήταν οι ασχολίες μας το πλέξιμο ,το κέντημα, το ράψιμο και προσπαθούσαμε να το μάθουμε και στα κορίτσια μας, όταν ήταν στο δημοτικό... 😊 μετά μεγαλώσανε και αυτό το άθλημα απλά το αναλάβαμε εμείς που ξέραμε, όσο είμαστε μαμάδες και μετά γιαγιάδες και τώρα προ γιαγιάδες 🤣...νιώθουμε όμως τόσο όμορφα που μπορούμε ακόμα να προσφέρουμε!!!
      Είναι ωραίο που έμαθες ράψιμο εσύ και κάνεις τόσο όμορφες δημιουργίες...πολύ τρυφερό που κράτησες το φόρεμα...
      Ηδη οι εγγονές μου τα χαίρονται, όσο για τις παραγγελιές έχουν μπει στη σειρά.. 🤣😊
      Να περνας όμορφα και εσύ με ότι κάνεις ..φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα πιο δροσερό εύχομαι.!!Ευγενία μου

      Διαγραφή
  11. Ναι Επειδη ουτε μαμα εχω ουτε γιαγια αντε να υιοθετησεις και εμενα το ορφανο και να παρω σειρα στις παραγγελιες.Φιλακια Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε άμα δεν υιοθετήσω εσένα φιλενάδα που είσαι ορφανό όπως και εγώ, ποιον θα υιοθετήσω μου λες; 🤣🤣 μια προτεραιότητα όσο να ναι την έχεις ..πες το κι έγινε που λέμε!!
      Ας ελπίσουμε πως θα δροσίσει υπομονή Λίτσα μου να είστε καλά και να προσέχετε!!! θα σου έστελνα δροσερά φιλάκια💋 μια που είμαστε δίπλα στην θάλασσα, αλλά και εδώ μια από τα ίδια με τον καύσωνα...ούτε ένα μικρό κυματάκι... 🌞🏊‍♀️ την αγάπη μου ❤

      Διαγραφή
    2. Μακάρι ο μήνας που μπήκε να είναι δροσερός φιλενάδα καλο μήνα... 😎

      Διαγραφή
  12. Γειά στα χέρια σου Ρούλα μου.
    Τα χρυσά σου τα χεράκια και η χρυσή σου ή καρδιά , δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο.
    Μέχρι τώρα μέτρησα 4 υιοθεσίες , αν δεν κάνω λάθος.
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς .
    Αυτό είναι κινητήριος δύναμη.
    Να περνάτε καλά.
    Πολλά φιλάκια σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές είναι οι μικρές χαρές μας Ρένα μου, νομίζω ότι όλες οι γιαγιάδες πάνω κάτω τα ίδια κάνουμε 😊
      Ευτυχώς κι όλας για να περάνει η ώρα μας αν και μέχρι να μεγαλώσουν αρκετά, είναι οι ώρες μας λίγες...αλλά αμα έχεις την καλή διάθεση να κάνεις τα χατιράκια τους, που όσο και να μεγαλώσουν οι παραγγελίες δεν θα λείπουν... θα μου το πεις σε μερικά χρονάκια φιλενάδα όχι και τόσο μακρινά...🤣
      Να είναι καλά όλα τους και εμείς να τους κάνουμε τα χατίρια ε;
      Παντως εγώ σε υιοθετώ φιλεναδα τι 4 τι 5 ...στον αριθμό θα κολλήσουμε; 🤣 καλά μπανάκια 🏊‍♀️την αγάπη μου φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
    2. Καλό ΄μήνα Ρένα μου ας ελπίσουμε να μας δροσίσει ο ερχομός του!!😎

      Διαγραφή
  13. Γεια στα χεράκια σου, που κάνουν πράγματα και θαύματα!
    Και τα δυο πανέμορφα! Και εξίσου όμορφη η φωτογραφία στο τέλος.
    Πάντα να δημιουργείς και να περνάς καλά Σμαραγδένια μου!
    Φιλιά στην ακούραστη δύναμη της ψυχής σου να χαρίζει χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια χαίρομαι που σου άρεσαν τα πλεχτά μου εκείνες που τα παράγγειλαν είναι στην ηλικία σου πάνω κάτω...αν θέλεις να σε υιοθετήσω στις παραγγελίες με χαρά θα το κάνω...😊 τα χαμόγελα είναι για μοιράζονται μικρή μου!! 😉
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις με αγάπη..φιλιαααα!!❤😘🤗

      Διαγραφή
    2. Καλό μήνα Μαρινακι μου να έχεις με δροσιά και όμορες στιγμές !!😎

      Διαγραφή
  14. Μα τι χρυσοχέρα γιαγιά είσαι εσύ !!!!!
    Όχι που δεν θα εκτελούσες αμέσως τις παραγγελίες που εκτός από χρυσά χέρια έχεις και χρυσή καρδιά !!!! Να τους χαίρεσαι όλους, καλό μήνα, καλό Καλοκαίρι και πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου τη... νομίζω όμως Ράνια μου, ότι όλες οι γιαγιάδες είμαστε χρυσοχέρες και προπαντός βρες μου μια γιαγιά στο κόσμο φίλη μου που να χαλάει χατίρι στα εγγόνια της, πόσο μάλλον όταν μεγαλώσουν κι ολας είναι κοπελιές και θέλουνε τα αξεσουάρ τους ε; με καταλαβαίνεις αφού είσαι και εσύ γιαγιά!!😊
      Πολύ χάρηκα που πέρασες και τα είπαμε Ράνια μου ελπίζω να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι και να κάνεις,
      Καλό μήνα σου εύχομαι και καλό καλοκαίρι 🌞🏊‍♀️ φιλιαααα!!❤😘

      Διαγραφή