Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2021

ΠΡΟΤΆΣΕΙΣ...

 Αυτή την φορά θα ήθελα να σας προτείνω, μια που το καλοκαιρακι είναι εδώ πιά και ο χρόνος μας χαλαρώνει, δύο βιβλία, τόσο διαφορετικά μεταξύ τους, μα τόσο ενδιαφέροντα και τα δύο!!

Τα λάτρεψα το καθένα για διαφορετικό λόγο.  

Και τα δύο δωράκια από αγαπημένα πρόσωπα, αφού ξέρουν πόσο αγαπώ τα βιβλία, τα θεωρώ το καλύτερο δώρο!!

Το πρώτο που σας προτείνω, ήταν μια πολύ όμορφη έκπληξη από την εγγονή μου την μεγάλη.

Με κάλεσε να πάμε μια βόλτα στο Ηράκλειο, να με κεράσει και  ότι ήθελε προκύψει.😊

Και εγώ πέταξα την σκούφια μου εννοείτε ε; και δεν είναι το κέρασμα εννοείτε αλλά, για την σκέψη της, που την κάνει ταχτικά!!

Με πήρε από το χέρι και πριν να πάμε να με κεράσει μου λέει...

-Γιαγιά θα περάσουμε πρώτα από το βιβλιοπωλείο που ψωνίζω!

Οκ σκέφτηκα θα θέλει να αγοράσει κάποιο βιβλίο...

Με το που μπήκαμε μέσα λέει στον βιβλιοπώλη, πως ήθελε να μου κάνει ένα δώρο όποιο βιβλίο ήθελα...

Με έπιασε απροετοίμαστη.

Μου λέει ο νεαρός τι διαβάζετε; 

Του λέω τα πάντα.

Θα σας προτείνω ένα βιβλίο  φαινόμενο ενός άγνωστου μέχρι τίνος συγγραφέα, με πολύ μυστήριο!! 



Και όντως είχε δίκιο...ήταν πράγματι ένα από τα πιο καταπληκτικά βιβλία μυστηρίου που διάβασα και που κράτησε το ενδιαφέρον μου μέχρι την τελευταία του σελίδα...

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!

Όμως οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν, όταν μου είπε ότι αντί για καφέ, θα με κερνούσε ένα ποτό!!!!!

-Τι λες αγάπη μου της λέω, εγώ ποτό ποτέ δεν έχω πιει... 🤣

-Εεεε ήρθε η ώρα να το κάνεις μου λέει γελώντας!!

Με πήγε που λέτε σε ένα καφέ μπαρ, και μου λέει...τι θα πιείς; 

Εδώ γελάνε...τι να πιώ  αγάπη μου; 

-Να σε κεράσω ένα Απερόλ;

-Τι είναι αυτό ψυχή μου; την ρώτησα.

-Είναι η τελευταία τάση στα απεριτίφ.

-Εεεε αμα είναι η τελευταία  τάση μέσα είμαι να μην την χάσουμε!!! 😊

Εξ ού και η επαλήθευση. Τελικά είναι πολύ ωραίο ποτό...στην υγειά σας!!

Η δεύτερη πρόταση μου,  ξέροντας την προτίμηση μου στην αγαπημένη μου συγγραφέα Αλκυόνη Παπαδάκη, μια φίλη μου από εδώ, μου χάρισε ένα δικό της βιβλίο, "ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΔΡΆΚΟΥ" που όπως πάντα σε βάζει να ζεις και εσύ μαζί με τους ήρωες της, τα όμορφα και τα άσκημα της ζωής με τον δικό της μοναδικό τρόπο!!



Με ταξίδεψε με την τόσο χαρακτηριστική γραφή της!!

Σας αφήνω με ότι όμορφο πρόσεξα στον δρόμο και με γέμισε χαμόγελα...

Μια έξυπνη δημιουργική ιδέα ενός άγνωστου καλλιτέχνη...

Στο βάθος διακρίνεται ένα στολισμένο με λουλούδια ποδήλατο...

Απο κοντά μια ομορφιά!! 

Ρίχνετε και εσείς καμιά ματιά γύρω σας, όλο και κάτι θα σας κάνει να χαμογελάσετε!!

Να είστε όλοι καλά παρεάκι μου,  να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!!


  

20 σχόλια:

  1. Σμαραγδένια μου, μπορεί να μην έχω χρόνο για διάβασμα λογοτεχνίας αυτόν τον καιρό αλλά το Απερόλ θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Άντε στην υγειά μας, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Μία μου είναι πολύ ωραίο ποτό νομίζω ότι δεν πίνετε σκέτο κάτι βάζουν μέσα και γίνετε ένα
      δροσιστικό απεριτίφ με ωραία γεύση...
      Όταν θα έχεις τον χρόνο για διάβασμα σκέψου την πρόταση μου...
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις φίλη μου.. άντε στην υγειά μας φιλιααα!!❤ 😘

      Διαγραφή
  2. Καλή σου μέρα Καλή εβδομάδα. Τι ωραία!! Εγώ στο ποτό έμεινα πιο πολύ. Γιαγιά και εγγόνα τι άλλο να θες;
    Τα βιβλία στα υπόψιν. Τα κρατάω. Να περνάς καλά πάντα.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα στα γεράματα Αννιώ μου έμαθα και εγώ το Απερολ, είναι αυτό που διαφημίζει η τηλεόραση...🤣
      Μου τα κάνει κάτι τέτοια η μεγάλη εγγονή μου που έχουμε και το ίδιο όνομα 😊 να με πηγαίνει για καφεδάκι, αλλά αυτή την φορά με κέρασε ποτό!!!! Της λέω εγώ παιδί μου να κεράσω και μου λέει τώρα είναι η σειρά μας!!
      Εεεε τι να πεις αυτά είναι τα τυχερά μας σαν γιαγιάδες!!
      Να περνάς όμορφα Αννιώ μου ότι και να κάνεις φιλιααα!!❤😘

      Διαγραφή
  3. Τα βιβλία μπορούν να φέρουν ένα άλλο άρωμα στη καρδιά μας, ειδικά αν καταφέρνουν να κρατήσουν το ενδιαφέρον μας. Της Αλκυόνης έχουν αυτό το ειδικό άρωμα: "Τον πόνο να τον σπέρνουμε στον αέρα γιατί αλλιώς πιάνει ρίζες στη ψυχή μας".
    Μη ξεχνάμε όμως πως ο αέρας μπορεί να φέρει και αρνητικούς σπόρους που αν δεν προσέξουμε μπορεί να βλαστήσουν! ;-)

    ΑΦιλάκια γλυκά και καλή δημιουργική βδομάδα να έχουμε! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Παπαδάκη φιλενάδα σταθερή αξία μπορώ να πω ότι μου ταιριάζει πολύ ο τρόπος που γράφει, δεν ξέρω αλλά την λατρεύω...
      Οσο για την πρώτη πρότασή μου όντως ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα βιβλία μυστηρίου!!
      Η εγγονή μου μου κάνει όμορφες εκπλήξεις, όπως αυτό το απεριτίφ που δοκίμασα τώρα στα γεράματα η γυναίκα.. 🤣...
      Να περνάς όμορφα φίλη μου καλο σου απόγευμα φιλιαααα!!❤😊

      Διαγραφή
  4. Δυο γενιές σε μια φωτογραφία, να τσουγκρίζετε τα ποτήρια σας... πόσο όμορφο!
    Και τι δεν είχε αυτή η βόλτα!
    Το βιβλίο της Αλκυόνης το έχω διαβάσει και με συγκίνησε πολύ. Εξαιρετικό.
    Την άλλη σου πρόταση την κρατάω στα υπόψιν.
    Και πόσο υπέροχες δημιουργίες αυτές που μας φωτογράφισες στο δρόμο!
    Αχ, πόσο απόλαυσα αυτή τη βολτίτσα σας με την εγγονή σου, Ρουλάκι μου αγαπημένο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιασες το κύριο μέρος της ανάρτησης Κανελλακι μου, όπως λέμε την ουσία...αυτές είναι από τις στιγμές που σε γεμίζουν χαρά και πληρότητα, κάνουν την καρδιά σου να χτυπάει σε άλλους ρυθμούς, σε εκείνους που μόνο εκείνη ξέρει να χτυπά...
      Η Αλκυόνη ξέρει να μιλά απόλυτα στο συναίσθημα πραγματι το βιβλίο εκπληκτικό...τι γράφει η γυναίκα ε;
      Αααα ναι είδες τι βλέπεις αν έχεις τα μάτια σου ανοιχτά γύρω σου; μου αρέσουν και θαυμάζω τους δημιουργούς του δρόμου, γιατί με κάνουν να χαμογελώ με τις ιδέες τους...😊
      Σου εύχομαι Κανελλάκι μου να απολαύσεις στην ζωή σου που είναι μπροστά, όμορφες βολτίτσες!! την αγάπη μου φιλώ σε!! Σ.Λ. ❤ 🤗

      Διαγραφή
  5. Σμαραγδένια μου αγαπημένη, κι εγώ δθαβάζω το βιβλίο που μου έστειλε φίλος μαη αλήθεια είναι πως το βιβλίο βρε παιδάκι μου θέλει...θάλασσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί το διάβασμα να θέλει θάλασσα φιλενάδα αλλά όταν δεν μπορείς να πας, βρίσκεις ακόμα και τα πιο απίθανα μέρει να το κάνεις, αρκεί να σου κινεί το ενδιαφέρον αυτό που διαβάζεις 😊😊΄
      Εμένα μου κινήσανε και τα δύο το ενδιαφέρον για διαφορετικό λόγο το καθένα κορίτσι μου...
      Να περνάμε όμορφα ότι και να κάνουμε αυτή είναι η ουσία αχτίδα μου καλο σου βραδάκι φιλιααα!! ❤😊

      Διαγραφή
  6. Αυτό που μας λες να ρίχνουμε μια ματιά γύρω μας, όλο και κάτι θα βρούμε που θα μας ενθουσιάσει, ναι είναι αλήθεια. Σε κάποια γωνιά, διακριτικά, κάτι όμορφο θα παραμονεύει να μας γεμίσει γαλήνη το βλέμμα και την ψυχή. Η Αλκυόνη Παπαδάκη αγαπημένη και σε μένα. Το άλλο βιβλίο με εντυπωσίασε με τα χαρακτηριστικά του. Το απεριτίφ σούπερ έκπληξη! Νομίζω ότι η εγγονή ήρθε σαν μαγισσούλα να δώσει την έξοδο του μήνα! Και μπράβο στο κορίτσι ειλικρινά.
    Ρούλα μου φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι εγώ το κάνω όταν βγαίνω για ψώνια ή για περπάτημα, έχω αυτό το χούι να παρατηρώ... όλο και κάτι θα δω που θα με κάνει να χαμογελάσω...ή ένα ωραίο ηλιοβασίλεμα, ή η ομορφιά ενός λουλουδιού, ή ότι άλλο μου τραβήξει την προσοχή μου...
      Η Παπαδάκη, όποτε πέσει κάποιο βιβλίο της στα χέρια μου, η ανάγνωσή του θα με γεμίσει συναίσθημα, γιατί μιλάνε στην ψυχή τα λόγια της...
      Το Βιβλίο του Ζόελ Ντίκερ "Η αλήθεια για την υπόθεση του Χάρρυ Κέμπερτ" θα το λατρέψεις...όταν το διαβαζα σκεφτόμουν εσένα και πόσο θα σου άρεσε αν το βρεις να το διαβάσεις...μέχρι την τελευταία του σελίδα σου κρατα το ενδιαφέρον αμείωτο...
      Η ουσιαστική αιτία της ανάρτησης ήταν ακριβώς γι αυτήν την έξοδο με την εγγονή μου..
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχλόλιο σου να περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλο σου βράδυ!! 🌙😊

      Διαγραφή
  7. Εννοείται ότι έχω αναζητήσει ήδη στο διαδίκτυο το πρώτο βιβλίο που μας προτείνεις, το οποίο και δεν ήξερα, γιατί δεν διαβάζω πολύ εκδόσεις Πατάκη. Όμως βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την πλοκή, άρα μελλοντικά θα το διαβάσω σίγουρα! Το ποτό ούτε εγώ το γνωρίζω, η φωτογραφία όμως είναι τέλεια, με δυό υπέροχα χέρια να σμίγουν μέσα από ένα "στην υγειά μας"! Παπαδάκη έχω διαβάσει πάρα πολύ στο παρελθόν, κάποια στιγμή θα διαβάσω κι αυτό που προτείνεις. Πέρα και πάνω από όλα όμως, αξία έχει εκείνη η όμορφη ημέρα/εμπειρία με την εγγόνα, και ναι, είναι ανεκτίμητη.. Πάντα τέτοια, Σμαράγδι μου! 🌺🌸🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι για κάτι τέτοιες ανεκτίμητες στιγμές Πετρίνα μου πιο πολύ ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας και ήταν η ουσία της ανάρτησης τα άλλα προέκυψαν... 😊 το Άπερολ ήταν η αφορμή να πούμε τα δικά μας...
      Το βιβλίο στο συστήνω θα βρεις εξαιρετικά ενδιαφέρον το θέμα του...
      Χαίρομαι που έπιασες το νόημα!! κάτι τέτοιες στιγμές μας κάνουν να εκτιμάμε τις αξίες της ζωής μας!!
      Να περνας όμορφα όσο μπορείς το ξέρω δεν μας αφήνουν αλλά ας το προσπαθούμε να το κάνουμε για εμάς Πετρίνα μου...καλό σου βράδυ φίλιάαα!! ❤🤗

      Διαγραφή
  8. Τέτοιες στιγμές ο άνθρωπος λάμπει απ' την ομορφιά της ψυχής Ρούλα μου. Να κάθεσαι με την εγγονή σου, να τσουγκρίζεις το ποτήρι και κείνο το ποτό, όπως κι αν λέγεται, να ανοίγει ένα παράθυρο στην ευτυχία. Υπέροχες αυτές οι στιγμές να σε κερνά η αγάπη τη χαρά της ζωής και να είναι απ' τα χεράκια της εγγονής σου. Αυτή είναι ομορφιά!
    Η Παπαδάκη αγαπημένη (και σε ποιον δεν είναι) το άλλο βιβλίο στα υπόψιν
    Ρούλα μου, να είστε καλά (γιαγιά και εγγονή) και να περνάτε όμορφα.
    Σας φιλώ!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Αννίκα μου είναι αυτές οι στιγμές που σου αφήνουν μια γλυκιά γεύση, τώρα που μεγάλωσαν και άνοιξαν τα φτερά τους για την δική τους ζωή, οι συναντήσεις αυτές αποκτούν την ουσία της αγάπης και της πληρότητας στην ευτυχία...και δεν ήταν από το απεριτίφ...😊 αλλά όλα όσα προέκυψαν από αυτό!!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σου να κάνεις ότι αγαπάς φίλη μου αυτό έχει σημασία καλο σου βράδυ την αγάπη μου φιλιααα!!❤🤗


      Διαγραφή
  9. Αυτε οι στιγμες ειναι που μετρανε στην καρδια μας.Πολυ ωραιες προτασεις τα βιβλια.Αλλα δεν μας ειπες καλο το Αperol?Μας το συστηνεις δηλαδη να το δοκιμασουμε?Παντα τετοια ευχομαι Ρουλακι μου.Πολλα πολλα φιλακια και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι Λίτσα μου και αυτό είναι που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις στιγμές αυτές που με κάνουν τόσο χαρούμενη...όταν τα μεγάλωνα, γιατί καθόμαστε όλοι μαζί πάνω κάτω.. δεν φανταζόμουν πως θα έχει κάποτε ο καιρός να με βγάζει για ποτό η εγγονή μου 🤣 βρε που φτάσαμε φιλενάδα!!😊 Ναι το Απερολ ήταν πολύ ωραίο,το πουλάνε λέει στο σούπερ αλλά δεν ξέρω τι άλλο βάζουν μέσα...για δες στο ιντερνετ...τι την έχουμε την τεχνολογία;
      Αν δεις καλά την εικόνα που έβαλα επάνω με τις βαρκούλες φαίνονται κοντά κάτι βράχια...εεε από εκεί μιλάμε χα..χα.🤣 καλό ξημέρωμα 🌙 φιλιαααα 😘

      Διαγραφή
  10. Τί ωραία έξοδος!
    Τέτοιες μικρές χαρές μας δίνουν φτερά κσι πετάμε.
    Μπράβο στο κοριτσάκι σου.
    Την Παπαδάκη κι εγώ την λατρεύω, αυτό όμως δεν το διάβασα ακόμα.
    Και τα αστυνομικά μου αρέσουν, οπότε το σημειώνω κι αυτό.
    Έχω πάρει μια ντάνα βιβλία στο κάμπινγκ, να δούμε πόσα θα προλάβω να διαβάσω.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ρένα μου θα δεις μεθαύριο που θα μεγαλώσουν και οι δικές σας θα σε πηγαίνουν για καφεδάκια και βολτίτσες... αναζωογονήθηκα, για μένα που οι έξοδοι μου είναι πια σπάνιοι αυτές οι μικρές χαρές όντως με κάνουν χαρούμενη...και επειδή ξέρει ότι λατρεύω τα βιβλία ήταν για μένα έκπληξη το δωράκι της!!😊
      Το βιβλίο είναι καταπληκτικό μέχρι την τελευταία του σελίδα σου κρατά το ενδιαφέρον!!
      Παπαδακη σταθερή αξία το χαμόγελο του δράκου είναι από αυτά που σου αφήνουν πολλά συναισθήματα!!
      Να περάσετε τέλεια στις διακοπές σας να χαλαρώσεις και τις απολαύσεις φιλενάδα!! την αγάπη μου❤ θα τα πούμε...φιλιάααα!😘

      Διαγραφή