Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

"ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ"...

Όταν γεράσεις...ποτέ μην διδάξεις σε κανέναν τίποτα, ακόμα κι αν ξέρεις για ένα γεγονός ότι έχεις δίκιο.

Θυμήσου πόσο ενοχλημένη ήσουν κάποτε, που άκουγες τις συμβουλές των ηλικιωμένων.

Μην προσπαθήσεις να βοηθήσεις αν δεν σου ζητηθεί.

Μην επιβάλεις σε κανέναν τίποτα.

Μην προσπαθήσεις να είσαι προστατευτική στους αγαπημένους σου...

Απλά αγάπα τους!!!

Μην παραπονιέσαι σχετικά με την υγεία σου, τους γείτονες, την κυβέρνηση, το ταμείο της συνταξιοδότησης...

Μην περιμένεις ευγνωμοσύνη από τα παιδιά σου.

Απλά θυμήσου ότι δεν υπάρχουν αχάριστα παιδιά...υπάρχουν ηλίθιοι γονείς, που περιμένουν ευγνωμοσύνη από τα παιδιά τους.

Μην λες φράσεις όπως...

"Όταν ήμουν στην ηλικία σου..."

"Σου έδωσα τα καλύτερα μου χρόνια..."

"Είμαι μεγαλύτερη για να ξέρω καλύτερα από σένα..."

Αυτό είναι αβάσταχτο!

Αν έχεις εγγόνια, μην επιμένεις να σε φωνάζουν με το όνομα σου, αν σε φωνάζουν γιαγιά, αυτό είναι ηλίθιο.

Μην ξοδεύεις τα τελευταία σου χρήματα σε αντιγηραντικές θεραπείες, είναι ανώφελο.

Καλύτερα να τα ξοδέψεις σε ένα ταξίδι...

Μην κοιτάς τον καθρέφτη και κολακεύεσαι, προσπάθησε να δείχνεις όσο πιο κομψή γίνεται.

Ακριβώς κομψή όχι νεανική.

Φρόντισε τον άνθρωπό σου, ίσως είναι ο μόνος που σε χρειάζεται τώρα...

Προσπάθησε να κατανοήσεις τις νέες τεχνολογίες, να μελετάς συνεχώς κάτι νέο, να μην μένεις πίσω.

Αυτό είναι εξέλιξη...

Κάνε ότι θέλεις, όσα μπορείς να κάνεις!!

Μην κατηγορείς τον εαυτό σου για τίποτα.

Ότι συνέβει στην ζωή σου, ή στην ζωή των παιδιών σου, έγινε.

Έκανες ότι μπορούσες!

Διατήρησε την διαύγεια σου μέχρι το τέλος.

Βάλε τα δυνατά σου αγαπητή μου, αυτό είναι πολύ σημαντικό!!

Και να θυμάσαι, ότι κάποιος σε χρειάζεται!!!

Αλιεύτηκε από το διαδίκτυο...Όταν είδα αυτό το κείμενο, αναζήτησα την πηγή του αλλά δεν την βρήκα...Αν κάποιος την ξέρει ας μου το πει να την βάλω!

Όταν το διάβασα, είπα να μην γράψω τίποτε άλλο εγώ.
Ήταν ένα κείμενο που έλεγε όλα όσα δεν έπρεπε να έχω κάνει, αλλά και κάποια άλλα που μου έδωσαν το έναυσμα να γράψω δυο λέξεις! 
  Δεν ξέρω για εσάς φίλες μου αλλά εγώ, όλα αυτά τα λάθη που γράφει τα έχω κάνει...λίγο αργά πια για να διορθωθούν, όμως θα ακολουθήσω την παρότρυνσή που λέει, να μην κατηγορήσω τον εαυτό μου και ότι έγινε ...έγινε!   
Σε κάποια άλλα όμως βρίσκομαι σε καλό δρόμο, όπως δεν θα ήθελα να με φωνάζουν τα εγγόνια μου με το όνομα μου και ευχαρίστως θα ξόδευα όλα μου τα χρήματα για ΄ταξίδια...
Και επίσης, προσπαθώ να κατανοήσω την τεχνολογία και να εξελιχτώ  ως προς  σ αυτήν και χαίρομαι ιδιαίτερα που το κάνω!!
Αααα χαίρομαι επίσης που υπάρχουν  άνθρωποι που με χρειάζονται ακόμα και με τα λάθη μου!!!
Σας αφήνω, με ένα ακόμη πανέμορφο  ηλιοβασίλεμα...
Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να μην ξεχνάτε να χαρίζετε το χαμόγελο σας υπάρχουν άνθρωποι που το χρειάζονται!! 😊Σας ευχαριστώ  που περνάτε και τα λέμε!! 


  


 

23 σχόλια:

  1. Ακριβώς καλή μου, ότι έγινε έγινε .....πολύ ωραίο κείμενο και πραγματικό !!
    Το ηλιοβασίλεμα καταπληκτικό !!!!!!
    Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου όντως ότι έγινε ..έγινε καλή μου...μακάρι να σκεφτόμασταν από τότε που μεγαλώναμε τα παιδιά μας έτσι...
      Νομίζω ότι πολλές φορές ΄γινόμαστε από την πολύ αγάπη μας καταπιεστικές και το κείμενο μας τις επισημάνει εκτός των άλλων ...
      Τα απογεύματα μου είναι αυτό που βλέπω...ενα ηλιοβασίλεμα πάντα μας γαληνεύει φίλη μου..
      Να είσαι καλά να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις ... φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  2. Ωραίο κείμενο Ρούλα μου, στο μόνο που διαφωνώ είναι σ αυτό που συμφωνείς και συ. Το να σε φωνάζουν με τ ονομά σου τα εγγόνια σου. Υπάρχει μεγαλύτερο αξίωμα από το να σε φωνάζουν γιαγιά ή παππού; Μακάρι να αξιωθούμε να το ακούσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως συμφωνούμε σε αυτό, πως είναι ο καλύτερος τίτλος να σε φωνάζουν τα εγγόνια σου γιαγιά, ακόμα και τα δισέγγονα σου ...μακάρι να το αξιωθείς, όλοι το θέλουμε αυτό χελώνα μου...
      Να είσαι καλά, να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις φιλιααα 😍

      Διαγραφή
  3. Yπέροχο κείμενο! Ευχαριστούμε που μας το κοινοποίησες και είμαι βέβαιη ότι, εσύ τουλάχιστον, έχεις εκπληρώσει το σύνολο αυτών των συμβουλών. Απόδειξη ότι διαβάζεις τέτοια κείμενα και τα μοιράζεσαι.
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου, υπερήφανη μάνα, γιαγιά, συντρόφισσα και Γυναίκα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Κανελλάκι μου; κάτι τέτοια κείμενα όταν τα διαβάζω βλέπω μέσα τους τις αλήθειες που έπρεπε... και τότε βλέπω ότι έχω κάνει λάθος, ενω εγώ το θεωρούσα σωστό...
      Μου αρέσουν κάτι τέτοια να τα διαβάζω γιατί γίνομαι καλύτερος άνθρωπος...και σίγουρα χαίρομαι να τα μοιράζομαι...στο τέλος τα κατάφερες να κοκκινίσω πάλι!!😊
      Να είσαι καλά Κανελλάκι μου, να περνάς όμορφα... Σ.Λ. πάντα φιλί μεγάλο!!😘🤗

      Διαγραφή
  4. Όχι Ρούλα μου, δεν ξέρω ποιος έχει γράψει το κείμενο που ανέφερες και δεν το έχω διαβάσει ξανά. Πρώτη φορά εδώ σε σένα το βρίσκω. Μπορώ να πω ότι έχει εξαιρετικά σημεία σκέψης. Έχω μερικές απορίες μάλλον σε κάποια του σημεία αλλά στο γενικό του νόημα δεν μπορώ να διαφωνήσω.
    Μου κάνει εντύπωση και χαίρομαι ιδιαίτερα που είσαι ένας άνθρωπος που συνεχώς θέλεις να βελτιώνεσαι, να μαθαίνεις, να ζεις, να μοιράζεσαι με τους άλλους. Είναι ένα μάθημα ζωής για όλους μας αυτή σου η στάση ζωής καλή μου φίλη.
    Μακάρι να μπορέσω να την ακολουθήσω.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό μου αρέσει να κάνω να ψάχνω, να μαθαίνω, και να βελτιώνομαι εκεί που μπορώ να το κάνω...
      Όλους μας λίγο πολύ διαβάζοντας κάτι για πρώτη φορά κάτι που μας κάνει εντύπωση...με άλλα που γράφουν ,μπορεί να συμφωνούμε και με άλλα όχι... αυτό είναι προσωπική επιλογή μας και θα συμφωνήσω μαζί σου επάνω σε αυτό του νοήματος... που ήταν αιτία και μοιράστηκα μαζί σας αυτό το κείμενο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για για τα πάντα ευγενικά σου σχόλια να είσαι καλά, με ότι κάνεις καλό σου ξημερωμα!!🌙

      Διαγραφή
  5. Γλυκιά μου φίλη το κείμενο υπέροχο, συμφωνώ όμως με όσα εσύ λες. Θα σου γράψω κάτι που...ψάρεψα κι εγώ από το διαδίκτυο, " Ο γάμος φαίνεται στο..διαζύγιο, τα αδέλφια στα κληρονομικά, η φιλία στις πίκρες, τα παιδιά στα γεράματα", μη μου πεις πως δεν σου αρέσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω πόσο σοφό και αυτό που βρήκες; και πραγματικό όμως έτσι είναι φιλενάδα...
      Δεν έχω φεης μπούκ και δεν ξέρω να τόσο πολύ να ψάχνω...αν βρω κάτι θα είναι από τύχη 😊 δεν ξέρω πως ο χρόνος μου περνά με την καθημερινότητα μας και μόνο το βράδυ αργά κάθομαι στον υπολογιστή να κάνω τις βόλτες μου...
      Να σου ευχηθώ να περνας όμορφα όπου και να είσαι σπίτι ή κτήμα...καλο σου ξημερωμα φιλενάδα!!φιλιααα!!😘

      Διαγραφή

  6. Ένα παραμύθι η ζήση μας κι ο καθένας ας το διαφεντέψει κατά πως ορίζει η ψυχή του. Εκείνο που κατάλαβα είναι πως όσο ζεις δάσκαλος είσαι και μαθητής μαζί. Πάντα θα διδάσκεις και πάντα θα μαθαίνεις.
    Υπέροχο το κείμενο Ρούλα μου και πολύ σ’ ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.
    Με όλη μου την αγάπη Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Αννίκα μου οπως λέει και ένα αρχαίο γνωμικό "γηράσκω αεί διδασκόμενος" ας μαθαίνουμε όσο μεγαλώνουμε καλό μας κάνει και στην σκέψη και στην ψυχή, για όσους θέλουν να το κάνουν...
      Μπορεί να έχουμε την εμπειρία σαν μεγαλύτεροι να την διδάξουμε όμως δεν είναι το παν αυτή...ας αποδεχόμαστε και εμείς τα λάθη μας και ας προσπαθήσουμε να τα τα αποφύγουμε την επόμενη φορά που θα χρειαστεί να τα κάνουμε...έτσι βελτιωνόμαστε και σαν άνθρωποι νομίζω!!
      Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το κείμενο φίλη μου, να είσαι καλά ,να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου ξημέρωμα🌙 φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  7. Όντος υπέροχο κείμενο Ρούλα μου και χίλια ευχαριστώ που το αναδημοσίευσες!
    Αν το διαβάσει κανείς προσεχτικά, ανακαλύπτει πως πολλά ​από αυτά είναι προτροπές και όχι συμβουλές και μου θυμίζει την ταμπέλα που είχε κρεμάσει πάνω από το κρεβάτι του, ένας καλός φίλος όταν ήταν στο νοσοκομείο:
    "Συμβουλές δεν δέχομαι, λάθη κάνω και μόνος"!
    Πάντως τα παραπάνω ισχύουν όχι μόνο για τα γερατειά, έτσι δεν είναι;
    ΑΦιλάκια τρυφερά και με όλη μου την Αγάπη!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε τόσο πολύ!! και ειλικρινά φιλενάδα, είδα μέσα από αυτό το κείμενο πόσα έχω κάνει ακριβώς τα ίδια που δεν έπρεπε... νομίζω ότι ήταν η απειρία των πρώτων χρόνων στην ζωή μια παντρεμένης γυναίκας και μαμάς...με τα χρόνια όμως αποκτάς κάποια πείρα, αλλά δεν έχεις τον χρόνο να αναλύσεις την συμπεριφορά σου, απέναντι στα παιδιά σου...ομως όσο περισσότερα χρόνια κουβαλάς στην πλάτη σου τόσο περισσότερο χρόνο έχεις να βλέπεις πίσω στην ζωή σου και να αναγνωρίζεις τα λάθη σου που τότε τα νόμιζες σωστά!!
      Οντως και εγώ δεν τις είδα ως συμβουλές , αλλά σαν προτροπές που θα μπορούσαν να με βελτιώσουν σαν άνθρωπο!! και βέβαια περισσότερο θα τα χρειαστούν και οι σημερινές μαμάδες εγώ το έστειλα στο βάιπερ 🤣 της εγγονής μου της καινούργιας μανούλας...από τώρα πρέπει να τα μαθαίνουν...
      Μάλωσε με γιατί πάλι τέτοια ώρα γράφω...🌙εντάξει πάω για ύπνο μην φωνάζεις..🤣
      Χαίρομαι που σου άρεσε Στεφανία μου καλά να περνας ότι και να κάνεις την αγάπη μου φιλιαααα 😍

      Διαγραφή
  8. αχ νια ποσο σοφοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφότατο ...Σοφάκι μου...μακάρι να μπορούσαμε να ξέρουμε ποιος είναι ο σωστός τρόπος να μεγαλώσεις τα παιδιά σου...εμείς απλά το κάναμε από ένστικτο και πολύ αγάπη έστω και καταπιεσμένη...😊 όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις.
      Να περνάτε όμορφα φιλιά στα κορίτσια και σε σένα με αγάπη καλο σου ξημέρωμα φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  9. Πολύ σοφά όλα όσα λέει Ρουλιτσα μου.
    Καλό είναι να προσπαθήσουμε λίγο παραπάνω να κόψουμε ορισμένες συνήθειες.
    Νομίζω όμως είμαι σε καλό δρόμο.
    Εφαρμόζω το , μην κάνεις ό,τι δεν θέλεις να σου κάνουν.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν διάβασα αυτό το κείμενο...έπρεπε να τα σκεφτόμασταν πολύ πριν αυτά, αλλά περισσότερο λειτουργούσαμε με την καρδιά και την αγάπη που περνώντας τα χρόνια και βλέποντας κάποια πράγματα, καταλάβαμε εκ των υστέρων πόσο καταπιεστικοί ήμασταν να μην σου πω...ναι να προσπαθήσουμε αυτό χρειαζόμαστε και ναι όντως είσαι σε καλο δρόμο φιλενάδα...ακριβώς να μην κάνεις ότι δεν θέλεις να σου κάνουν ακόμα μια σοφή παραίνεση..😊
      Στην τεχνολογία όμως δεν μπορείς να πεις ε; κάτι καταφέρνουμε φιλενάδα... καλο ξημερωμα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  10. Ωραιο το κειμενο Ρουλακι μου αλλα ελα που η ζωη και οι σχεσεις των ανθρωπων ειναι εξαιρετικα δυσκολες.Αυτη η σταση ζωης θα ηταν η ιδανικη αλλα ποιος εχει την δυναμη να τα περασει ολα χωρις να επηρεαστει?Φιλακια Ρουλιτσα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου πεις Λίτσα μου πως δεν θα ήθελες σαν μαμά και γιαγιά να μπορούσες να ήσουν όπως και εγώ θα ήθελα, να ήξερα την σωστή ανατροφή των παιδιών μας, κάναμε ότι γνωρίζαμε και εμείς χωρίς πολλές γνώσεις, απλά μόνο την αγάπη ξέραμε... 😊
      Οι σχέσεις και προπάντων οι οικογενειακές είναι δύσκολες με τα παιδιά που μεγαλώνουν και εμείς που τα βλέπουμε ακόμα μικρά!!
      Μακάρι οι καινούργιες γενιές που θα μεγαλώσουν τα δικά τους παιδιά να ξέρουν πως θα το κάνουν...
      Να είσαι καλά φιλενάδα να περνάτε όμορφα ...καιρό έχουμε να τα πούμε ε; την αγάπη μου φιλιααα!! 😍😘

      Διαγραφή
  11. Кαλημέρα Ρούλα
    Επιστροφή στην αγαπημένη μπλογκογειτονιά μετά από μια μικρή διακοπή. Πολύ καλά έκανες που το μοιράστηκες μαζί μας, αυτό το υπέροχο κείμενο. Πόσες αλήθειες, δύσκολες αλήθειες βλέπουν το φως της ημέρας. Ξέρεις, σκέφτομαι, από τη μια, δεν θέλουμε να μας δίνουν συμβουλές και να μας λένε πώς να ζήσουμε τη ζωή μας, από την άλλη, σαν να μας έρχεται πιο εύκολο να πούμε στους άλλους πώς να ζήσουν - από το να δούμε τι πραγματικά θέλουμε για εμάς.
    Καλό υπόλοιπο του Σ/Κ, καλή μας φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Τζοάννα μου το κείμενο λέει αλήθειες και ξέρω ότι δύσκολα θα κανει αυτά που προτείνει ένα γονιός μακάρι να γινόνταν ..θα ήταν η ιδανικές σχέσεις γονέων παιδιών...
      Μέχρι να έρθει όμως αυτός ο καιρός θα κάνουμε τα λάθη μας, από αγάπη πάντα και θα τα διορθώνουμε όσο μπορούμε από αγάπη πάντα...αυτό δεν αλλάζει!!
      Οσο περισσότερα μαθένουμε για εμάς τόσο λιγότερα λάθη θα κάνουμε στις σχέσεις μας με τα παιδιά μας!!
      Να είσαι καλά Τζοάννα μου χάρηκα που τα ξαναλέμε... καλό σου ξημέρωμα 😍🌙

      Διαγραφή
  12. ΔΑΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟ LIGHTSTREAM ©


    Η καλύτερη εταιρεία δανείων LIGHTSTREAM είναι εδώ για να σας χορηγήσει το δάνειο που αναζητούσατε χωρίς άγχος ή πολύ χαρτί χωρίς κρυφές πληρωμές. Έχετε προβληματιστεί για το πού να πάρετε δάνειο; απορρίφθηκε από τις τράπεζες λόγω της χαμηλής πιστωτικής βαθμολογίας σας; ή ανησυχείτε για τον online δανεισμό.

    Μην ανησυχείτε άλλο γιατί η LIGHTSTREAM LOANS θα σας χορηγήσει δάνειο με επιτόκιο έως 3%. Επικοινωνήστε μαζί μας (lightstreamloansinc@gmail.com).

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν. Δάνεια επιχειρήσεων, Δάνεια αυτοκινήτων, Στεγαστικά δάνεια, Φοιτητικά δάνεια, πραγματική χρηματοδότηση, επενδυτής ακινήτων, δάνεια κατασκευών, στεγαστικά δάνεια. Καταναλωτικά δάνεια, δάνεια FHA, προσωπικά δάνεια, δάνεια αυτοκινήτων κ.λπ.

    Το LIGHTSTREAM προσφέρει δάνεια χωρίς κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS για διάρκεια 1 έως 20 ετών. Είμαστε στη διάθεσή σας όλες τις ώρες της ημέρας. Οι μέθοδοί μας είναι απλές και σύντομες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να υποβάλετε αίτηση και να λάβετε δάνειο εντός 24 ωρών.
    Μην διστάσετε, μην αφήσετε αυτό το οικονομικό βάρος να σας πνίξει. Μην αφήσετε τη χρηματοδότηση να σταματήσει αυτήν την επιχείρηση, να σας στερήσει αυτό το μηχάνημα, ένα νέο αυτοκίνητο ή ένα νέο σπίτι.

    Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στις επίσημες διευθύνσεις email μας

    Email 1: (lightstreamloansinc@gmail.com)
    Email 2: (lightstreaminc@zohomail.com)

    LIGHTSTREAM ©

    ΑπάντησηΔιαγραφή