Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 1 Μαΐου 2022

ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ ΜΕ...ΠΡΟΤΆΣΕΙΣ...

Με το έμπα του καινούργιου μήνα  είπα, μια που άρχισαν σιγά σιγά οι βόλτες στις παραλίες και μια που οι βουτιές  ακόμα δεν είναι στο φόρτε τους, να σας κάνω κάποιες προτάσεις για να απολαύσετε κάτω από τις όχι και τόσο καυτές αχτίνες του ήλιου ξαπλωμένοι, κάποια από τα βιβλία που διάβασα αυτόν τον χειμώνα.

Η πρώτη μου πρόταση είναι το βιβλίο της αγαπημένης μου Αλκυόνης Παπαδάκη,

"Τα όμορφα τοπία της Κόλασης

Ένα βιβλίο, που όπως λέει η ίδια, ακόμα και στα βάθη της κόλασης υπάρχουν πάντα όμορφα τοπία, που μπορείς αν θέλεις να τα ανακαλύψεις και να αφήσεις την ψυχή σου ελεύθερη να ξαποστάσει.

Το βιβλίο αυτό ήρθε σαν δώρο στα χέρια μου από την Μαρία την Κανελλάκι μας. 

 Μικρές  ιστορίες με την γνωστή και αγαπημένη γραφή της Αλκυόνης!

Η δεύτερη πρότασή μου είναι για ένα ακόμα εξαιρετικό βιβλίο, του Σπύρου Καπώνη...

"ΟΙ ΓΥΝΑΊΚΕΣ εδώ δεν ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ"

Ένα βιβλίο που η ιστορία του εξελίσσεται στην τουρκοκρατούμενη Κρήτη και που κράτησε το ενδιαφέρον μου μέχρι την τελευταία του σελίδα...

Είμαι αλήθεια τυχερή που και αυτό το βιβλίο ήταν δώρο από την αγαπημένη μας φίλη  και σε όλους γνωστή μας Ρένας Χριστοδούλου

Η τρίτη πρόταση μου είναι το βιβλίο 

" Η ΑΘΕΑΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙ ΛΑΡΙ"

Η ιστορία του βιβλίου διαδραματίζεται, στην Γαλλία το 1714.

Και όπως γράφει το οπισθόφυλλο, σε μια στιγμή απόγνωσης, μια νεαρή κοπέλα κλείνει συμφωνία με τον διάβολο. Θα ζει για πάντα, με αντίτιμο όσοι την γνωρίζουν να την ξεχνούν την ίδιαν κι όλας στιγμή. Ένα βιβλίο για όσους αγαπούν το μυστήριο και το ανεξήγητο.

Η τελευταία και όχι ασθμαίνουσα πρόταση μου, είναι ένα βιβλίο  του Ηλία Καζάν και λέγεται...

"Πέρα από το Αιγαίο"

Η ιστορία του είναι ένα εκπληκτικό χρονικό  που δείχνει  την δύναμη του ήρωα  για επιβίωση ως την τελική του λύτρωση. Ένα συγκλονιστικό βιβλίο, που  μιλάει για τα λάθη και την υπεροψία τον πολιτικών, τον καιρό εκείνο λίγο πριν την καταστροφή  της Σμύρνης.

Αυτές ήταν προτάσεις μου και ελπίζω να τις βρείτε ενδιαφέρουσες!!

Μεχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, εύχομαι να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και  να βρίσκετε χρόνο για διάβασμα.

Να προσέχετε τον εαυτό σας, να μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο σας περιμένει στην γωνία!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

Σας ευχαριστώ πολύ  περνάτε και τα λέμε!



    

18 σχόλια:

  1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΚΑΛΟ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ολάνθιστο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη καρντάσι μου να είναι καλός ο Μάιος για όλο τον κόσμο και ας φέρει την ειρήνη παντού.
      Να είστε όλοι καλά την αγάπη μου πάντα φιλιαααα!!🌼

      Διαγραφή
  2. Μία προς μία, οι προτάσεις σου είναι εξαιρετικές Ρούλα μου. Πολύ καλοί τίτλοι, συγγραφείς και θέματα. Η Αλκυόνη Παπαδάκη, μού αρέσει πολύ καθώς έχει έναν ιδιαίτερο λογοτεχνικό λυρισμό στο λόγο της.
    Ευχαριστούμε καλή μας φίλη. Καλό μήνα Μάη να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά τα βιβλία...τι ωραία συντροφιά που είναι!! και όταν σου κρατούν το ενδιαφέρον τότε είναι ακόμα καλύτερα.
      Η Παπαδάκη, είναι μια από εκείνες τις συγγραφείς, που όταν την διαβάζω νομίζω ότι μπαίνω στο πετσί του κάθε ήρωά της...όντως είναι πιο κοντά στην δική μου προτίμηση.
      Καλό μήνα να έχεις με ότι αυτό συνεπάγεται... να περνάς καλά...🌼

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου όμορφες προτάσεις! Η Παπαδάκη αγαπημένη (και σε ποιον δεν αρέσει) Το δεύτερο βιβλίο φαίνεται ενδιαφέρον , μου αρέσουν τα ιστορικά μυθιστορήματα, ενδιαφέροντα φαίνονται και τα άλλα δύο. Μπράβο στα κορίτσια για τις επιλογές τους. Σ' ευχαριστούμε για τις προτάσεις!
    Καλό κι ευλογημένο μήνα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να προτείνουμε βιβλία που έχουμε διαβάσει και είχαν κάποιο ενδιαφέρον στην ανάγνωσή τους Αννίκα μου, είναι κάτι που ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.
      Το βιβλίο είναι για μένα ένα από τα πιο ξεχωριστά δώρα και ευχαριστώ τα κορίτσια που μου τα χάρισαν και δεν είναι απαραίτητο να είναι καινούργια, θα μπορούσαν μας ταξιδεύουν όσο παλιά και να είναι ...
      Καλό μήνα να έχουμε Αννίκα μου να περνάς καλά με ότι αγαπάς να κάνεις ,την αγάπη μου φιλιαααα!!🌼

      Διαγραφή
  4. Ω τι ωραία, με βιβλιοπροτάσεις ξεκίνησες τον μήνα μας. Μπράβο Σμαραγδένια μου, τις σημειώνω όλες, να τους ρίξω μια ματιά.
    Να περνάς όμορφα και εσύ και να 'χεις έναν υπέροχο Μάιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτηκα ότι τώρα που καλοκαιρεύει ο καιρός σιγά σιγά, ένα βιβλίο είναι ότι καλύτερο για να περνάμε την ώρα μας ευχάριστα, από το να κρατάμε το κινητό όλη μέρα σαν προέκταση του χεριού μας...
      Ας δώσουμε και λίγο από τον χρόνο μας σε ένα βιβλίο Μαρινάκι μου.
      Καλό μήνα με ότι καλύτερο κάνεις μικρή μου την αγάπη μου φιλιαααα!!🌼

      Διαγραφή
  5. Λατρεύω Αλκυόνη Παπαδάκη!
    Σε ευχαριστούμε για τις προτάσεις... Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιανού δεν θα αρέσει η Παπαδάκη Γιώτα μου ; όταν διαβάσεις ένα βιβλίο της , είναι αδύνατον να μη κολλήσεις με την γραφή της οτιδήποτε και να γράψει αυτή η γυναίκα...ρουφάς κυριολεκτικά τα λόγια της.
      Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ότι διάβασα αυτόν τον καιρό.
      Να περνας όμορφα με ότι κάνεις και να είσαι καλά...να έχεις έναν όμορφο μήνα με χαμόγελα πολλά. 😊

      Διαγραφή
  6. Οι προτάσεις σου, Ρούλα μου, δεν είναι απλά ενδιαφέρουσες είναι εξαιρετικές και όχι γιατί αυτά τα βιβλία είναι ένα και ένα, αλλά γιατί αυτοί που σου τα χάρισαν ήξεραν πως θα τα εκτιμήσεις! ;)
    Καλές αναγνώσεις λοιπόν και καλή ανοιξιάτικη χαλάρωση! :)

    ΑΦιλάκια αγάπης, γλυκά, χαμογελαστά και πάντα υπομονετικά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή μου άρεσαν θέλησα να σας τα προτείνω και αν καμιά φορά πέσουν στα χέρια σου φιλενάδα να ξέρεις ότι αξίζουν της προσοχής σου...
      Για μένα το πολυτιμότερο δώρο είναι ένα βιβλίο , ας είναι διαβασμένο, παλιό δεν με πειράζει , ειδικά αυτά τα εκτιμώ περισσότερο και εξ άλλου το ίδιο κάνω και εγώ όταν δεν έχουν αφιέρωση επάνω..😉
      Καλό μήνα να έχεις φίλη μου να είσαι καλά, η υπομονή είναι μία από τις κυριότερες αξίες στην ζωή μας... την αγάπη μου πάντα με χαμόγελο φιλιαααα!!🧡🌼

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Ρούλα μου. Πώς και την έχασα αυτήν την ανάρτηση; Κρατώ τις βιβλιοπροτάσεις σου. Λατρεύω κι εγώ το διάβασμα και είναι η καλύτερη παρέα πολλές φορές
    Να σαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα..χα.. δεν έχασες τίποτα Αννιώ μου οι προτάσεις είναι εδώ και εμείς τις βλέπουμε όποτε έχουμε καιρό ..εγώ να δεις που έλεγα πως θα τελειώσει το Πάσχα και θα έχω δικό μου χρόνο...εδώ γελάμε...🤣 με ένα πιτσιρίκι από πάνω μας στο επάνω σπίτι εννοώ... επειδή είμαι η αναπληρώτρια γιαγιά και η πιο κοντινή καταλαβαίνεις ε; αλλά χαλάλι του αφού μας έχει γεμίσει χαρές...
    Και εμένα μου αρέσει να διαβάζω ο χρόνος μου μου είναι λίγος αλλά πάντα θα ξεκλέψω λίγο να τον αφιερώσω εκεί ας είναι και μισή ωρίτσα...
    Καλό μήνα και σε σένα Αννιώ μου να περνας όμορφα ότι και να κάνεις την αγάπη μου φιλιααα 🧡🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περιμενω πως και πως να καλοκαιριασει για να καθομαι στην βεραντα να διαβασω.Θα μου πεις και στον καναπε ωραια ειναι με τοσο ενδιαφεροντα βιβλια αλλα αλλι πραγμα στην βεραντουλα σου.Φιλακια Ρουλακι μου και να περνατε ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλοκαιράκι είναι η καλύτερη εποχή για διάβασμα φιλενάδα...χαλάρωση στην πολυθρόνα-σεζλονκ το απογευματάκι, καφεδάκι και διάβασμα, έτσι για αλλαγή, αφήνουμε κινητά και φέης μπούκ να ξεκουραστούν και αυτά από εμάς για λίγο ε; σαν πολύ δεν τα έχουμε κουράσει; τι λες;
      (Ασχετο...πέρασα από την φιλενάδα) 😊
      Καλά να είσαστε όλοι ... την αγάπη μου φιλιααασα 🧡🌼

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Σματαγδένια. Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τί ωραίες ιδέες μας έδωσες Ρούλα! Δεν μπορώ να σκεφτώ ούτε στιγμή τον εαυτό μου χωρίς να έχω ένα βιβλίο για να διαβάσω, οπότε κρατάω τις προτάσεις σου για το άμεσο μέλλον! Καλές αναγνώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή