Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 23 Μαΐου 2022

Η ΖΩΗ ΜΑΣ...

 Το μικρό μας έχει μεγαλώσει. Δεν το πιστεύω πως είναι πιά ενός χρόνου. Ήδη έχει αρχίσει να δείχνει την προτίμηση του σε ότι του αρέσει.

Εντάξει δεν θα σας πω η κουκουβαγιογιαγιά, πως είναι το πιο όμορφο δισέγγονο του κόσμου ε;🎈

Μια από τα ίδια και ο προπάππους εννοείτε!! Έχουμε μείνει άναυδοι με το πόσα καταλαβαίνουν τα μικρά πριν ακόμα μιλήσουν καλά καλά, σου δίνουν να  καταλάβεις τι θέλουν να πουν.

Το ότι μας έχει χαρίσει πάνω από δέκα χρόνια ζωής αυτός ο μπόμπιρας είναι βέβαιο, μπορεί να μην το ξέρει αλλά όταν μεγαλώσει θα του το πούνε  οι γονείς του.

Καλά μην φωνάζετε...κατεβαίνω από το καλάμι...🤣🤣

Που λέτε εδώ και καιρό τον ενδιαφέρει ότι έχει σχέση με το μαγείρεμα. Μην δει κανέναν να πάει στην κουζίνα, πιάνει ότι κουτάλες υπάρχουν και ανακατεύει ότι πιατικό βρίσκει.😊

Εεεε πείτε μου μετά από ότι έβλεπα, τι θα έκανα η γιαγιά οέο;

Του έλειπε κάτι να συμπληρώσει την αμφίεση του. Ναι ναι το βρήκατε...γίνεται μάγειρας χωρίς ποδιά; 

 
και μάλιστα όχι μια, αλλά δυο να τις μεταλλάζει.🤣🤣


Και εννοείτε ότι δεν είμαι μόνο εγώ η κουζουλή, αλλά και άλλοι όπως  η θεία του, που τι του λείπει του μάγειρα;
Ναι..ναι... η κουζίνα, γιατί ποδιές έχει αλλά, που θα μαγειρεύει ο σεφ; 🤣
 Όλοι μας μας λίγο πολύ, την έχουμε πατήσει μαζί του, αφού βλέποντας την αγάπη του για ότι έχει σχέση με το μαγείρεμα...να ξηγιόμαστε γιατί με το φαγητό, δεν είναι και κανένα φαγανό παιδάκι; ούτε κατά διάνοια...
Δώσε του κουζινικό και τι στον κόσμο...
Πω..πω..κουζινάρα!!
Ας ανάψουμε το μάτι...
ανοίγοντας τα ντουλάπια..
άραγε τι να κρύβουν μέσα;
Αααα τι ωραίοι θησαυροί; ένα μπολάκι τι να βάλουμε μέσα άραγε;
 Να κάνουμε μια ωραία κρεμούλα για μένα;
Ουπς... ένα τηγανάκι
χμμμ να ετοιμάσω κι ένα αυγουλάκι για την μανούλα!!

Μέχρι εδώ καλά τα πήγαμε αρκετά για σήμερα, νομίζω ότι κουράστηκα απ το μαγείρεμα ας κλείσουμε το μάτι.


Τέλος το μαγείρεμα για σήμερα πάω να παίξω...


Αυτά είχα εν ολίγοις να σας πω για τον μικρούλη, που άλλαξε την ζωή μας!
Σας εύχομαι από καρδιάς, να νιώσετε τις ίδιες χαρές και ακόμα περισσότερες.
Να είστε όλοι καλά, να περνάτε όμορφα με ότι σας αρέσει να κάνετε και η ζωή είναι εδώ να σας χαρίσει τα χαμόγελα της!!
Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, καλή εβδομάδα να έχετε!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!

   



33 σχόλια:

  1. Τελείωσα την ανάγνωση με ένα τεράστιο χαμόγελο.Πώς να μην σας χαρίσει 10 χρόνια και βάλε ζωής; Είναι υπέροχος ο σεφ σας και η γιαγιά του, η προγιαγιά, απίθανη. Τι όμορφες ποδιές; Και έγραψες και επάνω χαχαααα απίθανη είσαι!
    Πώς να μην είσαι ξετρελαμένη με τον μικρούλη; Τα παιδιά μόνο αγάπη χρειάζονται και αγάπη γεννούν στις καρδιές μας.
    Να σαι καλά να τον βλέπεις να μεγαλώνει καλά και να ναι τυχερό στη ζωή του
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το που πήρα την απόφαση να κάνω ανάρτηση για τον μικρό μπόμπιρα μας, άρχισα να χαμογελώ μόνη μου με τα καμώματά του...μα πόσο μας εκπλήττουν τα μικρά είναι απορίας άξιον Αννιω μου...
      Πόσο χαίρομαι που σε έκανα και χαμογέλασες!!! μόνο χαμόγελα μας προσφέρουν τα παιδιά και μάλιστα πλατιά, οπότε το να τα μοιραζόμαστε σε εποχές που δεν ακούμε και τα καλύτερα από παντού, το να βρίσκουμε ευκαιρίες να χαμογελάμε, δεν τις αφήνουμε να πηγαίνουν χαμένες!!
      Εύχομαι να νιώσεις τόσο όμορφα και να γνωρίσεις τέτοιες ωραίες στιγμές Αννιώ μου καλή εβδομάδα, την αγάπη μου φιλιαααα!! 😊🧡

      Διαγραφή
  2. Είναι να μη σου δώσει 10 και 20 χρονια ζωής αυτός ο μικρός ξυπόλητος Πρίγκηπας ; Εδω εγω τον βλέπω και μου τρέοχυν τα σάλια και μου έρχεται να δαγκώσω τις πατουσίτσες τις στρουμπουλές. Μακάρι να τον αξιώσει ο Θεός να κάνει τα θέλω του πραγματικότητα και να νοστιμεύει τις ζωές των αγαπημένων του.Οοσ για σας ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ νάχει να θυμάται για τη συνέχεια ;) Φιλάκια πολλά σ όλους σας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό με τις πατουσίτσες του πόσα φιλιά να δώσεις εκεί; Ασε Χαρά μου που ο μικρός μας δίνει φιλιά σε όλους ,σε γατάκια σκυλάκια και πάει λέγοντας... μα πόση γλύκα και σορόπια μπορεί να έχουν αυτά τα φιλάκια;🤣🤣
      Ας έχει την υγειά του να μεγαλώσει και ας κάνει ότι θέλει η ψυχούλα του...καλός άνθρωπος να γίνει και όλα τα άλλα θα έρθουν τζόγια μου.
      Ευχή μου να πάρεις και εσύ χαρές τόσες και άλλες τόσες Χαρούλα μου την αγάπη μου🧡 πάντα φιλιάααα 😘

      Διαγραφή
  3. Τι μου θύμισες Σμαραγδάκι μου! Να ήξερες πόσα χρόνια με πήγες πίσω. Ο μικρούλης σας έχει την ορμή του μικρού εξερευνητή. Είναι στην ηλικία που αρχίζει να μαθαίνει τον κόσμο που τον περιβάλλει. Αυτή η ηλικία ειδικά είναι απολαυστική και για τον ίδιο και για σας που την ξαναζείτε μαζί του.
    Σας βρίσκω μάλιστα πολύ οργανωμένους. Μπράβο σας.
    Όσο για την ιδέα της ποδιάς, τι να πω; :) :)
    Μας χάρισες το πιο ευχάριστο ξεκίνημα της εβδομάδας
    Να είστε καλά και να χαίρεστε την κάθε στιγμή με το εγγονάκι σας. Είναι πολύτιμες αυτές οι στιγμές γιατί περνάνε γρήγορα.
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό κάνει και ο μικρούλης μας εξερευνά και μαθαίνει...μα τόσο γρήγορα!!!
      Να μεγαλώνουν όμορφα Μαρία μου, περιστοιχισμένα από αγάπη γιατί αυτό αξίζουν τα παιδιά όλου του κόσμου.
      Η ανάρτηση αυτή ήταν, όχι μόνο για να μοιραστώ μαζί σας τα καμώματα του;😊αλλά και για να τα δει, όταν μεγαλώσει τι έκανε σαν πιτσιρίκος!!🤣 εμ μάγειρας χωρίς ποδιά δεν γίνεται!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές μακάρι να είναι όλα τα παιδιά να είναι χαρούμενα και ευτυχισμένα.
      Μαρία μου εύχομαι να καμαρώσεις όλες τις χαρές του κόσμου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. καλό σου ξημέρωμα φιλιαααα 🌙😘

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι να σου θύμισα όμορφα πράγματα Μαρία μου. 🧡

      Διαγραφή
  4. Α! Αυτή την σούπερ κουζινούλα την έχω "παίξει" και η ίδια με τα εγγόνια μου όταν ήταν μικρά και ξέρεις Ρούλα μου, το αποτέλεσμα; Ο εγγονός 15 ετών πλέον έχει εξελιχθεί σε τρομερός μάγειρας, τι τους φτιάχνει δεν μπορείς να φανταστείς, βλέπεις όλη η οικογένεια του, είναι καλοφαγάδες και έχει πελατεία! :)
    Καλή χαρούμενη βδομάδα θα ευχηθώ σε όλη την γλυκιά σου οικογένεια!
    ΑΦιλάκια πάντα με χαμόγελο και αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιά η κουζινούλα και τα πιατικά ήταν παιχνιδάκια που τα έπαιρναν στα κοριτσάκια φιλενάδα, αλλά χαίρομαι πολύ που οι νέοι γονείς έχουν πιο προχωρημένες ιδέες και πολύ καλά κάνουν...το τι θα αποφασίσουν να κάνουν στην ζωή τους είναι δική τους απόφαση.
      Ο μπαμπάς του ήδη βοηθάει στο μαγείρεμα οπότε , το παιδί ότι βλέπει κάνει...🤣 άσε που είναι της υγιεινής διατροφής.
      Το να γευτούμε από τα χεράκια του κάτι, κομμάτι δύσκολο, προς το παρόν μας δίνει όταν τρώει να κάνουμε μαμ... 🤣🤣🤣
      Καλά να είσαι και εύχομαι να γευτείς την χαρά του δισέγγονου μαγισσούλα μου την αγάπη μου φιλιάαααα!!

      Διαγραφή
  5. Ειδες που στα ελεγα?Αυτα ειναι η χαρα της ζωης.Να σας δωσει χρονια ο Θεος να φατε απο τα χερακια του.Φιλακια και στους τρεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι φιλενάδα πιο χαρά δεν γίνεται..🤣.όπως όλες οι γιαγιάδες και οι παππούδες τα εγγονάκια, πόσο μάλλον τα δισέγγονα μας ξανανιώνουν Λίτσα μου.. .
      Το να προλάβουμε να φάμε κανονικό φαί από τα χεράκια του, δεν το νομίζω να προλάβουμε, προς το παρόν μας δίνει μαμ...🤣
      Να είναι χαρούμενα και ευτυχισμένα όλα τα παιδιά του κόσμου Λίτσα μου μαζί και τα δικά μας την αγάπη μου φιλιαααα!!🧡

      Διαγραφή
  6. Αχ αυτές οι γιαγιάδες (και προ-) μ' αυτήν τη στοργή και την αγάπη που δεν έχει όρια. Πόσο φωτεινές είναι οι μέρες σας με ένα τέτοιο ζουζούνι ανάμεσά σας. Να είναι γερό και τυχερό αλλά και εσείς να είστε καλά να χαίρεστε τις στιγμές μαζί του. Ανεπανάληπτες Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά και ιδιαίτερα στην πατουσίτσα του Γιαννάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να έχει όρια αυτή η αγάπη που ήρθε στις ζωές μας μετά από τριάντα χρόνια που μεγαλώναμε τα εγγόνια μας Αννίκα μου...
      Το να πάρεις στην αγκαλιά σου ένα δισέγγονο, δεν είναι από τα πρώτα σου όνειρα που κάνουμε όταν έχουμε εγγονάκια...μα ο καιρός περνάει τόσο γρήγορα και ξαφνικά η εγγονή σου που είναι 30 γίνεται μανούλα και βρίσκεσαι εσύ προγιαγιά μες την τρελή χαρά...🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φίλη μου εύχομαι να καμαρώσεις και εσύ τις χαρές αυτές...την αγάπη μου φιλιααααα!!🧡

      Διαγραφή
  7. Η πιο όμορφη ανάρτηση! Να τον χαίρεστε Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου σαν γιαγιά νομίζω ότι με καταλαβαίνεις αν υπερβάλουμε και λιγάκι...😊
      Στα παιδιά, όλου του κόσμου, μόνο αγάπη αξίζει φίλη μου να είναι χαρούμενα και ευτυχισμένα την αγάπη μου φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  8. Υπέροχος ο μικρός μάγειρας. Και υπέροχες και οι ποδιές που του έφτιαξε η υπέροχη γιαγιά του!!!!
    Εύχομαι από καρδιάς, να του μαγειρέψει πολλές χαρές η ζωή και στιγμές γεμάτες αγάπη.
    Πολλά φιλιά Σμαραγδένια μου.
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ μικρή μου όλα υπέροχα τα βλέπεις και καλά κάνεις γιατί το να χαίρεται κάποιος με την χαρά του άλλου είναι πολύ όμορφο...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ να περνάς ωραία ότι και να κάνεις και σου εύχομαι μικρή μου να είσαι καλά, να μεγαλώσεις και να ζήσεις τις χαρές αυτές...την αγάπη μου Μαρινάκι μου φιλιαααα!!!🧡

      Διαγραφή
  9. Ψυχούλα μου, φατσούλα μου, μάγειρά μου εσύ!
    Κούκλος είναι βρε Ρούλα μου, να είναι πάντα γερός, δυνατός και τυχερός.
    Αχ ...τρελογιαγιά δις! Ναι, αυτές οι στιγμές και παρουσίες στη ζωή μας, είναι ευλογημένες καλή μου φίλη. Το ξέρω, το νιώθω, το συναισθάνομαι. Μακάρι να τις ζήσουμε και εμείς εδώ Ρούλα μου. Να είσαι καλά για τις ευχές σου.
    Φιλιά στέλνω πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο τρελογιαγιά δεν γίνεται 🤣🤣 πως θα νιώθαμε ξανά αυτά τα συναισθήματα και μάλιστα θα μας έφερνε τόσο γέλιο αυτός ο μικρούλης δεν το φανταζόμαστε...
      Ευλογία θεού είναι πράγματι ένα μωρό στο σπίτι...μεγάλωσα πριν 30 χρόνια τέσσερα εγγόνια, το ένα πίσω από το άλλο , αφού τα παιδιά μας μένανε δίπλα μας...
      Ας είναι γερά και ευτυχισμένα όλου του κόσμου τα παιδιά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου και σου εύχομαι να καμαρώσεις και εσύ τέτοιες χαρές. Καλό σου ξημερωμα να είσαι καλά !! 😊🌙

      Διαγραφή
  10. Τόσο γλυκό παιδάκι, είναι να μην σας δίνει ζωή με το πάρα πάνω !!!!
    Οι δε ποδιές τέλειες.....έτσι είναι όταν έχεις δημιουργικές γιαγιάδες. Να τον χαίρεστε φιλενάδα και να είστε καλά να τον δείτε να μεγαλώνει και να φάτε απ τα χεράκια του ωραίες λιχουδιές !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου Ράνια μου πιο παιδάκι δεν είναι γλυκό και όμορφο; και όταν χαμογελούν δεν σε γεμίζουν τρυφερότητα;
      Και προπαντός όταν είναι εγγονάκι δις τότε δεν μπορείς να είσαι αντικειμενική και κάνεις υπερβολές, εξ ού και οι ποδιές του μπόμπιρα μας.
      Σε ευχαριστούμε φίλη μου για τις ευχές , εύχομαι να είσαι καλά και να γνωρίσεις μόνο χαρές από παιδιά και εγγόνια.😊
      Να περνάς όμορφα Ράνια μου την αγάπη μου καλό σου ξημερωμα φιλιααα!!🧡🌙

      Διαγραφή
  11. Ρουλα μου, τι γλυκο πλασματάκι που είναι ο μικρούλης σας!! Να τον χαίρεστε και να σας χαρίζει πολλά χρόνια και πολλά χαμόγελα!
    Οι ποδιές κι η κουζίνα είναι όνειρο! Τα καλύτερα ενθύμια για τη ζωή του!
    Φιλιά πολλά!!
    Νίκη - ονειροποιείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου πως να αντισταθείς και να μην χαμογελάσει ακόμα και η καρδιά σου όταν έχεις ένα ζουζουνάκι να σου κάνει κολπάκια; κάθε μέρα και κάτι καινούργιο θα κάνει και μας έχει κουζουλάνει στα γεράματα...🤣
      Πόσο χάρηκα που πέρασες και τα είπαμε και εδώ και αλλιώς. Σε ευχαριστώ πολύ.
      Εύχομαι όταν έρθει η ώρα των παιδιών σου να γευτείς και εσύ τις χαρές τους Νικάκι μου καλό σου βράδυ να περνας όμορφα! την αγάπη ,μου 🧡 φιλιααα 😘

      Διαγραφή
  12. Είναι ο μελλοντικός μάστερ σεφ, όπως βλέπω 😀 Η φωτογραφία με τον προπάππο του, είναι τόσο τρυφερή... Όσο για τις ποδιές που του έφτιαξες, τι να πω; Έτοιμος να οργώσει τις κουζίνες ο κούκλος σας! Πόσο αισιόδοξη και γλυκιά ανάρτηση αυτή η συγκεκριμένη, Ρούλα μου! Να είστε όλοι σας καλά και να καμαρώνετε τα επόμενα βήματά του ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες Κανελλάκι μου; ότι θέλει ας γίνει το μικρό μας να κάνει όνειρα και να τα πραγματοποιεί...ότι έχει πάντως μια αγάπη για παιχνίδι με κουζινικά την έχει του πουλάκι μας...εεε πες μου τώρα η κουζουλοπρογιαγιά χωρίς ποδιά θα τον άφηνε;🤣
      Από καιρό ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τα καμώματα του έτσι για να γελάσει το χειλάκι μας...ευτυχώς που υπάρχουν τα παιδιά να μας θυμίζουν πως χαμογελάνε!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές μάτια μου , σου εύχομαι ολόψυχα να γνωρίσεις τέτοιες χαρές Κανελλάκι μου
      την αγάπη μου φιλώ σε και...Σ.Λ.🧡

      Διαγραφή
  13. Έλιωσα με την φωτογραφία με τον προπάππου του όπως και η Κανελλάκη. και φυσικά για τις ποδιές που έφτιαξες... τα σέβη μου ! Η χαρά σου ξεχειλίζει και πως ήταν δυνατόν αλλώστε να μην ... και να σου πω και κάτι ξεχειλίζει τόσο που με λούζει και εμένα. !!!!!
    Δεν αντέχω ... έχω πεθάνει στα γέλια με το μουστάκι τόσο της ποδιάς όσο και στον μικρό Γιάννη σας. !!! Σωστός κρητικός μα θες !!! Εχουμε έναν εδώ στο Μόντρεαλ κρητικό με ένα μουστάκι τόσο μεγάλο που το περνάει στα αυτιά του με παραδοσιακή στολή και από πάνω ποδιά άσπρη και ένα μπαλτά να με το συμπάθιο να μοιράζει γουρουνοπούλα ειδικά στο πανηγύρι του 15 Αυγούστου χαχαχαα
    Εδώ να μαστε να καμαρώνετε εσείς και να χαιρόμαστε εμείς με κάθε του μαγείρεμα.. Θα σας χορέψει στο ταψί λεμεεεε χαχαχαχα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να τους δεις από κοντά Μάνια μου όταν έρχεται να τον ξυπνήσει από τον μεσημεριανό του ύπνο του απόγευμα ο μικρός, είναι το καλύτερό του να τον σηκώνει για να πάνε στην αυλή να παίξουνε...στο μεταξύ έχουμε ξαναθυμηθεί, όλα τα παιδικά τραγουδάκια από το YouTube που τρελαίνεται να τα ακούει χορεύοντας...🤣
      Εμ κρητικός είναι τι περιμένουμε;😊σίγουρα θα μας χορέψει στο ταψί... χαλάλι του όμως ακόμα και να τον κακομάθουμε δεν πειράζει η αγάπη δεν ξέρει από όρια και δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...
      Αντιθέτως Μάνια μου όσο πολύ να είναι τόσο το καλύτερο!!
      Όταν αυτό το πλασματάκι αντί για αντίο όταν φεύγει, σου στέλνει μπα...μπα...φιλια; πως να μην λειώσεις;
      Χαίρομαι που μοιραζόμαστε ότι αγαπάμε Μάνια μου .
      Να περνάς όμορφα με ότι σε κάνει χαρούμενη...φιλιαααα!!😘🧡
      Καλημέρα στην Μονρεάλη σου.

      Διαγραφή
  14. Αχ τρελογιαγια μου!
    Πώς να μη χάσετε το μυαλό σας με τέτοιο παλικάρι καλέ;
    Να είστε γεροί να το καμαρώνετε κι αυτό κι άλλα πολλά ακόμα.
    Τέλειες οι ποδιές και η κουζίνα του μάστερ σεφ.
    Να τον πάρω αγκαλιά να τον ζουλίξω λίγο θέλω.
    Καντο εσύ για μας και δώστου πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας έχει τρελάνει ο μικρός ,όπως όλα τα εγγονάκια τους παππούδες και τις γιαγιάδες και ένα παραπάνω όταν είναι δις φιλενάδα...🤣
      Να μην μένουμε χωρίς δημιουργίες 🤣 το ξέρεις και το χαίρεσαι και εσύ με τα δικά σου κοριτσάκια...
      Όχι ένα ζούλιγμα , αλλά πολλά θα του κάνω για σένα φιλενάδα.
      Να είστε καλά όλοι να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Ρένα μου την αγάπη μου φιλιαααα!!🧡😘

      Διαγραφή
  15. Το γλυκούλι μου, να μην μπορώ να έρθω εκεί να του ζουλήξω τα μαγουλάκια!!!
    Κι εσύ προγιαγιά όμως, δεν παίζεσαι με τις τέλειες ποδιές! Να το φιλήσεις γλυκά
    κι από εμένα, Σμαράγδι μου, και να το χαίρεστε το γλυκομπεμπέ σας! 💖💕💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρες μου ένα μωρό που να μην είναι γλυκό σαν σοροπάκι Πέτρίνα μου και να μην θέλεις να το ζουλίξεις και να το φας από αγάπη.😊
      Εμ γι αυτά είναι οι γιαγιάδες για να κάνουνε ποδιές στους μελλοντικούς μαγείρους 🤣...
      Σε ευχαριστώ πολύ θα του δώσω χίλια φιλακιαααα...να είσαι καλά Πετρίνα μου να κάνεις ότι αγαπάς κούκλα μου φιλιααααα..😘🧡

      Διαγραφή
  16. Αγαπημένη μου φίλη, τι όμορφες εικόνες, δάκρυσα πίστεψε με. Να σου δίνει ο Θεός μόνο τέτοιες χαρές φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν είναι αυτό ευτυχία φιλενάδα τότε τι άλλο μπορεί να είναι;
      Σε ευχαριστώ πολύ αχτίδα μου και σου εύχομαι να την αποκτήσεις και εσύ. Και μάλλον το βλέπω σε σύντομο χρόνο, να καμαρώνεις και εσύ τέτοια ευτυχία, αφού η εγγονή σου πιά είναι ολόκληρη κοπέλα ε;
      Ευχες από καρδιάς , την αγάπη μου🧡 φιλιααααα!!😘

      Διαγραφή