Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 24 Απριλίου 2022

ΛΟΥΛΟΥΔΕΝΙΕΣ...ΕΥΧΕΣ!! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!

 Ας αφήσουμε να μιλήσουν οι ευχές φέτος μέσα από τα λουλούδια, αγαπημένο μου παρεάκι...

Αναμένοντας το μήνυμα της Ανάστασής Του...

Δεξιά, φέτος προστέθηκε και το σερβίτσιο του πιτσιρικά μας! 🤣

Το πόσο γρήγορα άνθισαν μέσα στο θείο πάθος τα λουλούδια είναι να απορείς!!

Σαν να περίμεναν την Ανάστασή Του για να θεριέψουν 

να σκορπίσουν τις μυρωδιές τους, τα χρώματά τους.
Ανθισμένα όλα τριγύρω,
Οι βιολέτες στα καλύτερά τους...
Το πρώτο μας τριαντάφυλλο έκανε την παρουσία του αισθητή...

οι Πετούνιες, έχουν ομορφύνει την αυλή μας με τα χρώματα τους...
Στους δρόμους άνθισαν τα δέντρα..
Όπου και να κοιτάξεις θα δεις το μεγαλείο της φύσης.
ο καιρός έχει ζεστάνει και τα χαμόγελα έστω και διστακτικά έχουν κάνει την εμφάνισή τους στα πρόσωπα του κόσμου! 

Η ομορφιά των λουλουδιών ας χαϊδέψει το βλέμμα σας, χαρίζοντας σας ένα χαμόγελο...εύκολο είναι, δοκιμάστε το.

Ετσι απλά χωρίς πολλά λόγια, θα αφήσω τις ευχές μου για όλους σας.

Εκείνος που Αναστήθηκε ας είναι ο οδηγός μας...Αγαπήστε αλλήλους είπε!

 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!! 

Μια καινούργια εβδομάδα ξεκινά, μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά και μην ξεχνάτε, πως ζωή χωρίς χαμόγελο δεν γίνεται.!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!


   





34 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι την οικογένειά σου !!!!!
    Όμορφο το τραπέζι για τους αγαπημένους σου και βέβαια καταπληκτικά λουλούδια !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Ράνια μου...ευτυχώς που είναι οι γιορτές και μαζευόμαστε η οικογένεια μικροί μεγάλοι και
      πιο μεγάλοι...🤣
      Να περνάς πάντα όμορφα Ράνια μου την αγάπη μου φιλιαααα!!🌼

      Διαγραφή
  2. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου!Και του χρόνου με υγεία, να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη φίλη μου να είμαστε όλοι καλά και του χρόνου εδώ, να ξαναπούμε τις Πασχαλιάτικες ευχές μας.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου. με αγάπη φιλιάαα!! 🌼

      Διαγραφή
  3. Λίγη ξεκούραση από τα μαγειρέματα και απόλαυσα την ανάρτηση σου Ρούλα μου. Σε χαίρομαι. Εύχομαι χρόνια πολλά. Χριστός Ανέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι μέρες που πέρασαν Στέλλα μου Όντως μόνο κούραση ήταν , αλλά, όταν πρόκειται να κουραστούμε για τους αγαπημένους μας τότε χαλάλι ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες να είσαι καλά, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις.
      Χρόνια πολλά, Καλή εβδομάδα να έχεις Αληθώς Ανέστη Στέλλα μου!! 🌼

      Διαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη !! Χρόνια Πολλά !! Ευλογημένη φύση να δίνει ορμή και ελπίδα στα όνειρα και τη ζωή όλων .;):):D
    Υγεία , Αγάπη σου εύχομαι ολόψυχα Σμαράγδα να ζείτε τις χαρούμενες οικογενειακές στιγμές με Ειρήνη !<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Κυριακή μου...ευλογημένη δεν λες τίποτα... η φύση με την Άνοιξη της μας προκαλεί με τα χρώματα, τα αρώματα της και μας γεμίζει ελπίδες και αισιοδοξία πως τίποτα δεν χάνεται...😉
      Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη παντού Κυριακή μου καλή εβδομάδα... φιλιαααα!!🌼

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη Σμαραγδένια μου! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου.
    Και του χρόνου, με υγεία χαρά και καλύτερες μέρες!
    Σε φιλώ πολύ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να χαίρεσαι και εσύ ότι αγαπάς μικρή μου .Χρόνια πολλά με υγεία πρώτα από όλα , αγάπη🧡 και ειρήνη παντού στο κόσμο Μαρινάκι μου φιλιααα 🌼

      Διαγραφή
  6. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ Σμαραγδι μου και η Φύση αναστήθηκε όπως και η διάθεση των ανθρώπων μετά απο 3 χρόνια στέρησης.Ευχομαι να κρατήσει αυτή η χαρουμενη διάθεση. Εσυ είσαι πάντα έτσι κι ευχομαι να μη χάσεις ποτέ την παιδικότητα και την καλή σου καρδιά που μα ςχωρά όλους
    Φιλιά άπειρα Αναστάσιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μαζί με την Δική Του Ανάσταση, αναστήνεται και η φύση Χαρά μου και όπως κάθε Άνοιξη όλα τα χρώματα και τα αρώματα, το γαλάζιο του ουρανού που κάθε μέρα γίνεται και πιο φωτεινό, μας κάνει πιο αισιόδοξους...εεεε και αυτή βοηθάει να φτιάξει και η διάθεσή μας προς το καλύτερο...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ αγάπη μου για το τόσο τρυφερό σχόλιο σου.
      Χρόνια πολλά με υγεία και πολύ αγάπη 🧡 γύρω σου αυτήν που μας δίδαξε χρειαζόμαστε.
      Να περνάς όμορφα ψυχή μου φιλιαααα!! 🌼

      Διαγραφή
  7. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος.
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία.
    Μακάρι να τα αφήσουμε όλα πίσω μας όπως η φύση.
    Τα ξεχνάει όλα και αρχίζει από την αρχή.
    Να είστε όλοι καλά.
    Σας φιλώ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι πρέπει να κάνουμε και εμείς οι άνθρωποι φιλενάδα να παίρνουμε παράδειγμα από την φύση και να βρίσκουμε την ελπίδα στα δύσκολα.
      Ας την απολαύσουμε λοιπόν στα καλύτερά της...
      Χρόνια πολλά Ρένα μου με αγάπη πολύ γύρω σας το πιο ουσιαστικό, μετά την υγεία!!
      Να περνάτε όμορφα την αγάπη μου φιλιααααα!!🧡🌼

      Διαγραφή
  8. Μαζί με τα λουλούδια Ρούλα μου, ανθίζουμε και εμείς!
    Ο Χριστός Ανέστη και όλη η φύση ξαναγεννιέται και χαίρεται!
    Το Πασχαλινό τραπέζι πανέμορφα στρωμένο και είμαι σίγουρη πως και το φαγητό που ετοίμασες ήταν και αυτό άξιο της μέρας!

    ΑΦιλάκια γιορτινά πάντα φωτεινά και με αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ανάστασή Του φιλενάδα, προμηνύει και την ανάσταση της φύσης ,αλλά και την δική μας ανάταση καρδιάς, αφού το μήνυμα Του είναι η αγάπη πάνω από όλα, ας το ακούσουμε και ας γεμίσουμε τις καρδιές μας με αυτήν!
      Χρόνια πολλά Στεφανία μου να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου με υγεία και αισιοδοξία πως όλα θα πάρουν τον δρόμο τους!! να είσαι καλά φίλη μου την αγάπη μου φιλιαααα!!🧡🌼

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα. Χρόνια πολλά για τους Γιωργηδες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Ρένα μου να χαιρόμαστε όλους τους Γιώργηδες μας , να είναι καλά και ευτυχισμένοι όλοι τους
      Και του χρόνου φιλενάδα χρόνια τους πολλά! την αγάπη μου φιλιααα!!🧡🌼

      Διαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου. Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες. Να είστε όλοι καλά καλή μου φίλη. Ευχαριστούμε για τις υπέροχες εικόνες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη φίλε μου για όλους μας σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά.
      Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη τριγύρω σου .
      να χαίρεσαι ότι αγαπάς! 🌼🌸

      Διαγραφή
  11. Λίγα τα λόγια μα οι ευχές να είναι σαν τα πέταλα των λουλουδιών στην αυλή σου. Χρόνια πολλά στους αγαπημένους σου με υγεία χαρά και ευτυχία. Χριστός Ανέστη Ρούλα μου!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές δεν χρειάζονται πολλά λόγια Αννίκα μου εκείνες ξέρουν να τα αφήνουν εκεί που τα στέλνουν οι αποστολείς τους όπως εσύ φίλη μου και σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό.
      Αληθώς Ανέστη χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου Αννίκα μου την αγάπη μου φιλιαααα!!🧡🌼

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Σμαραγδάκι μου!!
    Το ωραιότερο δώρο το κάνεις εσύ με τις φωτογραφίες σου. Τι να πρωτοθαυμάσω; Αυτά που βλέπω ή όσα υπονοούνται μέσα απ' τις εικόνες σου; Αγάπη, οικογένεια, χαρά, ομορφιά...όλα είναι στη ζωή και στην καρδιά σου. Σε χαίρομαι, σας χαίρομαι και χαμογελώ με το μπιμπερό δίπλα στα κρυστάλλινα ποτήρια :) Η αρχή μιας νέας ζωής, ένας νέος κύκλος ανοίγει και δίνει σε όλους σας ελπίδα για το καλύτερο.
    Να είστε πάντα έτσι και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί τη ζωή.
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την ζεστασιά και την ηρεμία που μου χάρισες σήμερα.
    Πολλά φιλιά με πολλή αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου είναι χάρμα αυτήν την εποχή η φύση και στα καλύτερά της.
      Δεν είναι τυχαίο πως η Αναστασή Του Κυρίου μας γίνεται μέσα στην καρδιά της Ανοιξης..!!!
      Ας την απολαύσουμε με όλες μας τις αισθήσεις και να είμαστε ευγνώμονες, για τις στιγμές που βρισκόμαστε είμαστε όλοι μαζί με τους αγαπημένους μας.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις όμορφες ευχές σου...να είσαι καλά, να περνάς όμορφα με τους δικούς σου ανθρώπους πάντα κοντά σου.
      Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη παντού Μαρία μου φιλιαααα🧡🌼

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Ρουλάκι μου, να χαίρεσαι τον Γιώργη σου κι όλη την οικογένεια! Παράδεισος σωστός ο κήπος σας. Πόση ευλογία να πληθαίνουν τα σερβίτσια στο οικογενειακό τραπέζι! Να είστε όλοι σας καλά αγαπημένη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Κανελλάκι μου για τις ευχές σου αγάπη μου...ναι αυτόν τον καιρό η αυλή μας έχει βάλει τα Ανοιξιάτικά της... βλέπεις ήρθε ο καιρός της και γέμισε ομορφιές ο τόπος!!🌼🌸🌺
      Αυτή η ευλογία είναι που τα χρόνια δεν μετριούνται με τον συνηθισμένο χρόνο, που δεν φαίνονται και όμως υπάρχουν...🤣.
      Να είστε όλοι καλά Χριστός Ανέστη Μαρακι μου χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη μόνο παντού γύρω σας!! Σ.Λ 🧡φιλώ σε 🤗...

      Διαγραφή
  14. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!! ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΗΘΩΣ ΑΝΕΣΤΗ ...αδέρφι μου χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη που Εκείνος μας δίδαξε, παντού γύρω σας...την αγάπη μου πάντα σε όλους σας φιλιααααα!!🧡🌼😘

      Διαγραφή
  15. τι ομορφιαααααααααα Χριστος Ανεστη ...
    και γω τωρα περιμενω το πρωτο μπουμπουκι τριανταφυλλιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Σοφάκι μου είδες πόσο όμορφη είναι η Φύση στην Ανάσταση Του; τίποτα δεν γίνεται τυχαία στο κόσμο κορίτσι μου 😊
      Χρόνια πολλά με υγεία και πολύ αγάπη γύρω σου. να είστε όλοι καλά θα χαρώ να τα πούμε κάποια στιγμή την αγάπη μου φιλιαααα σε σένα και στα κορίτσια...🧡🌼

      Διαγραφή
  16. Μα πόσο τέλειο το τριαντάφυλλο! Όπως και όλη η φύση τριγύρω..
    Μα το σερβίτσιο τού μπεμπέ σας, αξία ανεκτίμητη! Και του χρόνου,
    Σμαράγδι μου, να περάσετε όμορφα με τα μωρά/τριαντάφυλλα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε ναι Πετρίνα μου καλύτερο ήταν το σερβίτσιο του Γιαννάκη μας.
      Μεγάλη η χάρη του αφού φέτος για το χατίρι του Αναστήσαμε τον Χριστό μας στις 8 το βράδυ για πρώτη μας φορά.🤣 σίγουρα ο Χριστός μας ήταν με το μέρος μας...🤣
      Να τον δεις να σκύβει να μυρίζει τα λουλούδια να πάθεις πλάκα ...εννοείτε ότι του μάθαμε να μην τα κόβει...🤣
      Χρόνια πολλά κορίτσι μου με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου να περνάς όμορφα φιλιααααα!!🌼

      Διαγραφή
  17. Γέμισαν τα ματάκια μου χρώματα και ομορφιές λουλουδάτες και ανθισμένες. Βλέπεις εδώ στο Μοντρεάλ τώρα αρχίζουν να τεντώνονται τα κλαδιά των γυμνών δέντρων πιασμένα τόσους μήνες από την παγωνιά. Αν δεν μας κάνει αταξίες ο Μάιος στο τέλος του θα τα έχουμε όλα φουντωμένα, κήπους και δέντρα.
    Ζήλεψα τις αυγοθήκες βεβαίως βεβαίως άλλα και το ζωγραφισμένο αυγό του μικρού, που μεγάλωσε και έχει σερβίτσιο πια στο τραπέζι !!!!!!!!!!!!!!! :)
    Και του χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο η ομορφιά των λουλουδιών μπορεί να το κάνει αυτό Μάνια μου να είμαστε ευγνώμονες στην φύση που μας δίνει απλόχερα τα δώρα της...
      Όσο για το ζουζουνάκι μας, έχει την προεδρική θέση όπως καταλαβαίνεις 🤣🤣
      Και του χρόνου Μάνια μου χρόνια πολλά με υγεία αγάπη παντού γύρω σας φιλιααα!!🌼🌸🌺

      Διαγραφή