Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 18 Απριλίου 2022

ΤΗΣ...ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΆΓΜΑΤΑ..

Αυτή την φορά, θα ήθελα να σαν γνωρίσω και να σας συστήσω μια ομάδα γυναικών, τον "Σύνδεσμο Μελών Γυναικείων Σωματίων Ηράκλειου" που σαν σκοπό της έχει βαλθεί να κάνει όσα περισσότερα μπορεί για να κτιστεί ένας ξενώνας και να  χαρίσει χαμόγελα σε κακοποιημένα παιδιά.

Ο Ξενώνας φιλοξενίας βρεφών και νηπίων, ηλικίας 0-6 ετών, βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ανέγερσης στην περιοχή Αρχάνες Ηρακλείου. Σκοπός του να φιλοξενεί βρέφη και νήπια, θύματα κακοποίησης, εγκατάλειψης και παραμέλησης, τα οποία απομακρύνονται μέσω Κοινωνικών Υπηρεσιών από τις οικογένειες τους.

 Εδώ  θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε, γι αυτό το έργο, "Το σπίτι των αγγέλων" που και εγώ το έμαθα, εδώ και αρκετό καιρό.


Σε  αυτήν την προσπάθεια η ασήμαντη μικρή μου συμμετοχή, με γέμισε χαρά, αφού με το μικρό μου λιθαράκι, εδώ και ένα χρόνο μπορώ να συμβάλω με το ελάχιστο που μπορώ με την προσφορά μου στο Πασχαλινό  παζάρι τους

 


Με μια ζακέτα που κατά λάθος την έπλυνα σε βαθμούς που ήταν απαγορευμένοι έγινε για πέταμα.
Για πέταμα; να μην το διαβάσει αυτό η Ρένα θα με σκοτώσει😊
Να τι έμαθα εδώ μέσα και για αυτό είμαι ευγνώμων πως δεν πετάμε τίποτα, αν δεν του δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία...
Και της την έδωσα, κόβοντας τα μανίκια, κάνοντας τα κουνελάκια όπως και κάτι άσπρες κάλτσες καινούργιες που  αυτές δεν ήταν για πέταμα, αλλά δεν τις φορούσε κανείς.

Εδώ παρελαύνουν οι κλασικές  πλεκτές χαρτοπετσετοθήκες μου
και την μικρή μου προσφορά συμπληρώνουν τα  πλεκτά(τι άλλο;🤣)χρωματιστά καλαθάκια με τα σοκολατάκια τους!

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε να είστε όλοι καλά, να περάσουμε μια κατανυκτική μεγάλη εβδομάδα και να γεμίσουμε με αγάπη τις καρδιές μας.
Οι σκέψεις μας αυτές τις μέρες και όχι μόνο, θα είναι σε εκείνους που μέσα σε μια στιγμή μέσα έχασαν ότι είχαν από έναν παράλογο πόλεμο  και πήραν τον δρόμο της προσφυγιάς, κουβαλώντας ο καθένας τον Σταυρό του!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.

  
 


32 σχόλια:

  1. Καμία βοήθεια - συμμετοχή σε τέτοιους συνδέσμους δεν είναι ασήμαντη!
    Ως Ηρακλειώτισσα και δημοσιογράφος, έχω δει από κοντά το έργο του Συνδέσμου Μελών Γυναικείων Σωματίων Ηράκλειου.
    Μπράβο σου για τα όμορφα πράγματα που κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω... χαίρομαι που σε καλωσορίζω στον χώρο μου Γιώτα μου και που ξέρεις το έργο που κάνουν οι κυρίες του Συλλόγου.
      Εγώ είμαι καινούργια φίλη και θα είμαι εκεί σε ότι μπορώ να προσφέρω με τις μικρές μου δυνάμεις.
      θα χαρώ, να βρεθούμε κάποια στιγμή να τα πούμε και από κοντά αφού μένουμε στην ίδια πόλη.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη, να είσαι καλά, να κάνεις ότι αγαπάς.
      Καλό Πάσχα να περάσεις Καλή Ανάσταση παντού με αγάπη Γιώτα μου. φιλιαααα 😘 🌼

      Διαγραφή
  2. τι ομορφη πρωτοβουλια αυτη μπραβο τους
    αξιες ... κ συ φυσικα με οσαπροσφερεις....
    τελεια τα κουνελακιαααααααααααα και οι χαρτοπετσετοθηκη φοβερη παντααααααααα
    με το καλο το ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου...Σοφάκι μου το ξέρεις ότι έχει σχέση με το παιδί και την προσφορά , δεν μπορώ να μείνω αδιάφορη, αφού αυτά είναι το μέλλον του κόσμου και τους αξίζει κάθε προσπάθεια ακόμα και η παραμικρή, να κάνουμε την ζωή τους καλύτερη.
      Να περάσετε όμορφα το Πάσχα με τους αγαπημένους σου, Καλή Ανάσταση παντού Σοφάκι μου φιλιά στα κορίτσια!!! την αγάπη μου!!😘🌼

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Ρούλα μου... πόσο δραστήρια και δοτική είσαι. Χαμογέλασε η ελπίδα μ' αυτή την χαρμόσυνη είδηση για τον ξενώνα. Μακάρι να γίνουν πράξη όλες οι επιδιώξεις σας. Και πολλά συγχαρητήρια για τις τρυφερές σου δημιουργίες!
    Γέλασα με το σχόλιό σου για την Ρένα, γιατί κι εγώ την έχω σημείο αναφοράς όταν πρόκειται να αποσύρω κάτι. Τίποτα δεν πετιέται βέβαια, ακόμα και τα ψίχουλα απ' το τραπέζι ταϊζουν τα πετούμενα της γειτονιάς.
    Καλή Ανάσταση αγαπημένη μου, κι όλα όσα προσφέρεις στους συνανθρώπους σου, να επιστρέφουν με αγάπη στην οικογένειά σου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποια προσπάθεια Κανελλάκι μου γίνεται για την προστασία των παιδιών είναι όχι μόνο καλοδεχούμενη , αλλά και αναγκαία και μακάρι να ολοκληρωθεί σύντομα ο σκοπός του Συλλόγου αυτών των σπουδαίων κυριών και να υπάρξει αυτή η στέγη να φιλοξενήσει τις ταλαιπωρημένες παιδικές καρδούλες.
      Είναι χρέος μας να συνεισφέρουμε με ότι μικρό μπορεί ο καθένας μας...χαίρομαι δε, που αυτή η πρωτοβουλία γίνεται
      εδώ, στον ν. Ηρακλείου.
      Ακριβώς όπως το λες αγάπη μου και τα ψιχουλάκια χρειάζονται.
      " Όταν παίρνεις, γεμίζουν τα χέρια...όταν δίνεις γεμίζει η καρδιά" το διάβασα κάπου και το έκανα μότο μου αποθηκεύοντας το στο μέρος της καρδιάς!
      Όταν πάω να πετάξω κάτι, παθαίνω Ρένα... 🤣🤣
      Να περάσετε ένα ήρεμο και όμορφο Πάσχα Κανελλάκι μου γλυκό Καλή Ανάσταση παντού όμως ε; την αγάπη μου Σ.Λ.🧡🌼

      Διαγραφή
  4. Μπράβο βρε Ρούλα μου! Σε καμαρώνουμε, είμαστε περήφανοι για σένα και την ψυχούλα σου. Η ένταξή σου σε μια τέτοια δομή και σημαντική και ουσιαστική είναι. Έχουμε ανάγκη από τέτοιους χώρους για να αναπληρώσουμε, όσο γίνεται, την πληγωμένη τρυφερότητα των πλασμάτων εκείνων, που την στερήθηκαν τόσο τραγικά.
    Οι δημιουργίες σου είναι τέλειες αλλά, το κυριότερο, κουβαλούν το άρωμα της αγάπης σου και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
    Καλό Πάσχα γλυκιά μου σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω τίποτα σπουδαίο, είναι τόσο αυτονόητο για όλους μας νομίζω να προσφέρουμε έστω και το ελάχιστο με όποιο τρόπο μπορεί ο καθένας μας για το κάθε παιδί του κόσμου που δεν έχει την αγάπη που του αξίζει!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο ευγενικά σχόλια σου κάθε φορά...να είσαι καλά, να περάσεις όμορφα το Πάσχα με τους αγαπημένους σου, Καλή Ανάσταση παντού!🌼!

      Διαγραφή
  5. Εδω και αν αξιζει να δινεις βοηθεια.!!!!Και αφου το εμαθε η Ρουλα μας νατην με τις ομορφιες της.Μπραβο Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είπα και εγώ Λίτσα μου αξίζει κάθε προσπάθεια και για το κάθε παιδί του κόσμου να κάνουμε ότι μπορούμε να με το μικρό μας λιθαράκι φιλενάδα.
      Να περάσετε ένα όμορφο Πάσχα με τους αγαπημένους σας καλή Ανάσταση παντού με υγεία! την αγάπη μου φιλιάαα!!😘🌼

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα τα έργα των χειρών σου Ρούλα μου!!! Σημαντική η βοήθειά σου και το ελάχιστο που λες γίνεται Μέγιστο Ευαίσθητη δοτική ψυχή! Να είσαι καλά! Γεια στα χέρια σου!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και Καλή Ανάσταση Ρούλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου ότι κάνουν τα ανθρώπινα χέρια και είναι για καλό σκοπό είναι πάντα όμορφο γιατί γίνεται από καρδιάς και αυτή μόνο ομορφιές κάνει!
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να περάσεις ένα όμορφο και ήρεμο Πάσχα με όσους αγαπάς κοντά σου καλή Ανάσταση παντού με υγεία την αγάπη μου φιλιααα 😘🌼

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία στο πασχαλινό παζάρι και γενικά σε αυτόν τον εξαιρετικό σκοπό του.

    Γέλασα με τις λευκές κάλτσες χαχαχαχα όσο για τα μικρά καλαθάκια πραγματικά μου έκλεψαν την καρδιά!

    Καλή Ανάσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Μάνια μου ότι γίνεται με σκοπό να κάνει εστω και ένα παιδί να χαμογελάσει είναι σπουδαίο, γιατί από κάτι παιδιά λείπει πραγματικά το χαμόγελο, αφού δεν είναι τόσο προνομιούχα όπως τα δικά μας και εκεί πρέπει να εστιάζεται η προσοχή μας.
      Αααα να ξέρεις ότι με τις κάλτσες μπορείς να κάνεις και χιοναθρωπάκια θα τα δεις τα Χριστούγεννα...🤣
      Καλά να περνάς Μάνια μου ότι και να κάνεις Καλό και όμορφο Πάσχα να έχετε καλή Ανάσταση παντού με υγεία!! φιλιαααα!! 😘🌼

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία πράγματα Μπράβο σου! Πάντα προσφέρεις αγάπη γι αυτό την παίρνεις στο πολλαπλάσιο. Να πάει καλά το μπαζάρ σας και να ναι καλά που νιάζονται για τα παιδάκια που κακοποιήθηκαν. Και μόνο που το γράφω ανατριχιάζω
    Ωραιότατα όσα έφτιαξες και η Ρένα θα είναι περήφανη που δεν πέταξες τίποτε
    Καλό Πάσχα Ρούλα μου
    Η Ανάσταση να φέρει υγεία, γαλήνη και ειρήνη στον κόσμο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς ένιωσα και εγώ Αννιώ μου ανατριχίλα όταν έμαθα για τον ξενώνα αυτόν και για την προσπάθεια που κάνουν αυτές οι κυρίες και να συνησφαίρουν όπως μπορούν για τα παιδιά που δεν έχουν νιώσει την αγάπη ενώ την αξίζουν όπως όλα τα παιδιά του κόσμου!
      Που να πετάξω τίποτε, αστειεύεσαι; είμαι καλή μαθήτρια...😊
      Να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα και εσύ φίλη μου καλή Ανάσταση παντού με υγεία και ας είναι η ειρήνη το χαρμόσυνο γεγονός για τον κόσμο. την αγάπη μου φιλιαααα!!😘🌼

      Διαγραφή
  9. Κουνελοπλεκτά που θα πουληθούν για καλό σκοπό! Ε! είπαμε τα κουνελάκια εκτός από τρύπες στον λαχανόκηπο μας, ξέρουν να ανοίγουν και τρύπες αγάπης και στη καρδιά μας! ;)
    Ακολουθούν τα πλεκτοκάλαθα και οι χαρτοπετσέτες που θα έχουν και αυτά γκραν- σουξέ!!! :)

    ΑΦιλάκια με μια Ανάσταση που θα φωτίσει όλες τις καρδιές της ανθρωπότητας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο σκοπός είναι που σε κάνει να θέλεις να βάλεις και εσύ ένα μικρό μα πολύ μικρό λιθαράκι, και να ελπίζεις ότι αυτό που κάνουν κάποιοι άνθρωποι είναι ταγμένοι να κάνουν το καλύτερο που μπορούν για κάθε παιδί που χρειάζεται αγάπη και να χαμογελάσει στην ζωή!!
      Καλό Πάσχα Φιλενάδα με καρδιές ανοιχτές και μακάρι η Ανάσταση Του να γίνει ο φάρος της αγάπης και της ελπίδας στον κόσμο φιλιαααα!! 🧡😘🌼

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Αριστάκι μου καλή Ανάσταση παντού με υγεία και αγάπη...Σ.Λ φιλιααα!🧡😘🌼

      Διαγραφή
  11. Μπράβο Ρούλα μου! Πάντα παρούσα και δοτική σε κάθε δραστηριότητα.
    Καλή επιτυχία στο παζάρι!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου μακάρι να μπορούσα και περισσότερα, αλλά έστω και αυτό το λίγο κάτι είναι...τα παιδιά πάντα θα είναι ένα ευαίσθητο θέμα για όλους μας νομίζω, είναι αυτά που δεν φταίνε σε τίποτα.
      Να είσαι καλά φίλη μου καλή Ανάσταση να έχεις μαζί με τους αγαπημένους σου με υγεία, αγάπη και ειρήνη παντού!!
      Φιλιααααα!!😘🌼

      Διαγραφή
  12. Τα μπράβο Ελένη μου αξίζουν σε αυτόν το σύλλογο των κυριών που έχει κάνει σκοπό της να αποπερατώσει τον ξενώνα αυτόν που θα βρίσκουν ένα καταφύγιο τα ταλαιπωρημένα παιδιά και μια μεγάλη αγκαλιά γεμάτη αγάπη.
    Ότι άλλο μπορεί να βοηθήσει είναι καλοδεχούμενο, έτσι και το δικό μου μικρό λιθαρακι.
    Σε ευχαριστούμε για τις ευχές.
    Να έχεις Ελένη μου ένα όμορφο Πάσχα μαζί με τους αγαπημένους σου, Καλή Ανάσταση παντού με υγεία και αγάπη Ελένη μου φιλιαααα!😘🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σμαραγδένια μου πρώτα να σε ευχαριστήσω ξανά για το δωράκι σου και μετά να θαυμάσω τα υπέροχα λαγουδάκια σου. Είσαι ένα αστείρευτο πηγάδι αγάπης και δημιουργίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην τα παραλέμε φιλενάδα και ντρέπομαι, δεν άνω και τίποτα σπουδαίο κάτι μικρούλικο ήταν...έτσι για τα χρόνια πολλά σου, να είσαι καλά και να τα λέμε από εδω μέσα αλλά και αλλιώς...
      Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη, μακάρι το φως της Ανάστασής Του να φέρει την ειρήνη σε όλο τον κόσμο αχτίδα μου φιλιαααα!!!😘🌼

      Διαγραφή
  14. Της αγάπης πράγματα βέβαια όλα όσα έφτιαξες Ρούλα μου !!!!!
    Μπράβο σε όλες τις κυρίες και καλή επιτυχία στο μπαζάρ !!!
    Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Ράνια μου, ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα σε αυτά τα παιδιά που χρειάζονται την ζεστασιά μιας αγκαλιάς.
      Να είσαι καλά φίλη μου καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου και σε όλο τον κόσμο με υγεία και αγάπη παντού! φιλιααααα!!😘🌼

      Διαγραφή
  15. Μπράβο για τα ωραία δωράκια που έφτιαξες Ρούλα μου.
    Μπράβο και στις κυρίες που προσπαθούν γιαυτό το σκοπό.
    Άλλο ένα Μπράβο που δεν πέταξες τη ζακέτα σου.
    Πολύ γέλασα που με σκέφτεστε όταν είναι να πετάξετε κάτι.
    Έγινα μπαμπούλας;
    Όλα αξιοποιούντε όμως.
    Καλή Ανάσταση.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣 Αχ Ρένα μου δεν ξέρεις πως στεναχωρήθηκα με την ζακέτα όταν την είδα, λέω κρίμα θα την πετάξω... με το που έκανα αυτή την σκέψη μου ήρθες στον νου φιλενάδα και η σκέψη έκανε στροφή 180 μοιρών 🤣 εξου και προέκειψαν τα κουνελάκια και χάρηκα πάρα πολύ φιλενάδα.
      Καλή Ανάσταση να έχεις με τους αγαπημένους σου μαζί με υγεία και αγάπη μακάρι το φως της Ανάστασης Του να φέρει την ειρήνη παντού...την αγαπη μου φιλιαααα!!😘🧡

      Διαγραφή
  16. Βρε σμαραγδένιε άνθρωπε, τί τέλεια κουνελάκια είναι αυτά;!
    Αυτός ο τόσο ιερός σκοπός για αυτόν τον ιερό χώρο, αυτό ακριβώς
    είναι το Πάσχα, Σμαράγδι μου.. Η αγάπη προς τον άνθρωπο, και πιο
    ειδικά, η έμπρακτη αγάπη για κάθε παιδί τού κόσμου.. Πολλά φιλιά
    και να περάσετε ένα όμορφο Πάσχα με όοοοοολη την οικογένεια!😘🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε καλέ Πέτρίνα μου σιγά δεν είναι τίποτα σπουδαίο, μια κάλτσα, ή ένα μανίκι ζακέτας που έχεις βάλει στο πλυντήριο σε λάθος θερμοκρασία και έχει μείνει το ένα τρίτο από ότι ήταν , λίγο ρύζι και έτοιμο το κουνελάκι...🤣 Κάτι τόσο μικρά λιθαράκια χρειάζονται για να μπορεί να βρει μια αγκαλιά και αγάπη ένα παιδί που δεν τα έχει γνωρίσει.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές να είσαι καλά Πετρίνα μου καλή Ανάσταση παντού να έχουμε με υγεία και αγάπη!! 🧡φιλιαααα😘

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ αδερφούλα μου!
    Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΊΝΑΙ ΑΓΑΠΗ κι εσύ το αποδεικνύεις πάντα και παντού στην πράξη! Υπέροχα ό,τι αγγίζουν τα χεράκια σου!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
    Και του χρόνου με υγεία!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στους εορτάζοντες του τριημέρου:) Με αγάπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή