Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

ΣΤΟ ΤΣΑΚ...ΤΑ ΠΟΥΛΙΆ...

 Περιδιαβένοντας την γειτονιά προχθές, βλέπω κάτι αναρτήσεις με πουλιά, σε μια πρόσκληση που κάνει η Μία εδώ.

Μπαίνω στο μπλοκ της να δω και ίσα που προλάβαινα να κάνω κάτι ( μαθημένη με έχετε πια να μην δω πρόσκληση ή  δρώμενο  τρέχω μην χάσω!!😊

Το δρώμενο έχει να κανει με πουλιά σε οποιαδήποτε μορφή τους και τι άλλο θα μπορούσα να κάνω; εεεε ναι καλά μαντέψατε...

Έβγαλα τα μπλοκ της ζωγραφικής και έψαξα να βρω στο ίντερνετ κάποιο θέμα με πουλιά εύκολο, που να μπορώ να τα καταφέρω κάπως. Ψάχνοντας όμως μου άρεσαν δύο εικόνες, η μία είχε μια τελείως διαφορετική τεχνική από την άλλη που με προκαλούσε, κυρίως η δεύτερη... δεν μπορούσα να διαλέξω ποια από τις δυο θα έκανα αλλά, σαν καλή μαθήτρια άρχισα να ζωγραφίζω πουλιάααα...🤣

Τα πρώτα που προσπάθησα να κάνω ήταν δυο καναρινάκια με νερομπογιές, αρκετά δύσκολο για μένα, αφού τα χέρια δεν βοηθούν και τόσο.

Η πρώτη μου προσπάθεια...

Αφού τελείωσα αυτό, είπα να δοκιμάσω και την άλλη εικόνα που μου κίνησε το ενδιαφέρον...δεν ξέρω πως λέγεται αυτή η τέχνη της ζωγραφικής, αλλά είχε πολύ ενδιαφέρον η προσπάθεια της.

Αν κάποιος ξέρει πως λέγεται, θα χαιρόμουν να το μάθω.
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στην πρόσκληση  που κάνει η Μία με θέμα τα πουλιά!

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια ήρεμη εβδομάδα, να  προσέχετε τον εαυτό σας και όσους αγαπάτε και να μην ξεχνάτε, πως ένα χαμόγελο δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!



 

25 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω την τεχνική αλλά πολύ μου αρέσει. Και τα δυο σου έργα αλλά το δεύτερο περισσότερο. Εμ είπα κι εγώ, πού εί΄ναι η Ρούλα με τις συμμετοχές της; Αν λείπεις δεν πάει καλά οποιοδήποτε δρώμενο να το ξέρεις
    Καλή σου εβδομάδα Ρούλα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννώ μου κοίτα να δεις, που στο μπλοκ σου είδα την συμμετοχή σου αυτή με τα πουλιά και μπήκα στης Μίας να δω τι είναι, αφού με τον μικρούλη μας δεν έχω πολύ χρόνο να κάνω τις βόλτες μου στην γειτονιά.
      Μόλις είδα το θέμα και τον χρόνο που είχα, ήταν το μόνο που μπορούσα να κάνω τσακ μπάμ που λένε χι..χι..εμ λείπει ο Μάρτης από την Σαρακοστή; 😉
      Το ότι μπορούμε να κάνουμε και να μοιραζόμαστε αυτό που μας αρέσει και να μας δίνει χαρά, είναι μια διέξοδος μέσα σε ότι μας αναγκάζουν να ζούμε φίλη μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά την αγάπη μου φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  2. Και τα δύο σου έργα Ρούλα μου υπέροχα! Εντελώς διαφορετικές τεχνικές αλλά και τα δύο είναι λες και τρέχεις εμπειρία χρόνων στο είδος! Όχι δεν ξέρω πώς ονομάζεται αυτή η τεχνική. Μια παρόμοια έχω δει σε μια Γαλλίδα φίλη αλλά δεν είναι το ίδιο για να την ρωτήσω. Μπράβο καλή μου. Πάντα σε χαιρόμαστε σε κάθε όμορφη δημιουργία και συνάντηση εδώ στη γειτονιά.
    Καλή βδομάδα Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπειρία μηδέν όπως ξέρεις φίλε μου...θα παραδεχτώ όμως ότι πιάνει λίγο το χέρι μου...ίσως κάποια γονίδια; ποιος ξέρει; η κόρη μου έχει ταλέντο στην ζωγραφική ίσως να το έχω πάρει από εκείνη λες;🤣 και τις δύο εικόνες τις βρήκα στο πίντερεστ.
      Το θέμα είναι ότι μου αρέσουν οι προκλήσεις και προσπαθώ να κάνω ότι μπορώ στις γειτονιάς τα δρώμενα.
      Είναι κάτι σαν με σπρώχνει μπροστά...ασε δε που βάζουμε και το μυαλό μας, τα χέρια μας και ότι άλλο μας βρίσκεται ε;
      Να είσαι καλά να κάνεις και εσύ ότι αγαπάς καλό σου βράδυ... 🌙

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου, τα χρυσά σου χεράκια με ό,τι κι αν καταπιάνονται το κάνουν αριστούργημα. Η ακουαρέλα σου είναι θαυμάσια. Τα καναρινάκια σου μοιάζουν ευτυχισμένα μαζί πάνω στα όμορφα ανθισμένα κλαδάκια. Και το άλλο σου έργο είναι εξαιρετικό. Δεν ξέρω πώς λέγεται η τεχνική αυτή αλλά μου μοιάζει ένα μείγμα από λαϊκή τέχνη (βλ. Θεόφιλος), από πουαντιγισμό και από zentangle. Πολλά φιλιά, φίλη μου, και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση Craftlandia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που μπόρεσα να πάρω μέρος στην πρόσκλησή σου Μία μου, και τι άλλο θα μπορούσα να κάνω εκτός από το να ζωγραφίσω ερασιτεχνικά ότι πουλάκια βρήκα εύκολα στο πίντερεστ...🤣
      Εγώ σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να πιάσω τις μπογιές μου για άλλη μια φορά.
      Να είσαι καλά φίλη μου να κάνεις ότι αγαπάς την αγάπη μου καλό σου βράδυ φιλιααα!! 😘

      Διαγραφή
  4. Καλέ τι ωραία που είναι! Και τα δυο! Βέβαια αγάπησα τα καναρινάκια λίγο παραπάνω!
    Δεν έχω ιδέα από τεχνικές Σμαραγδένια μου, εγώ καταλαβαίνω από μεράκι. Και φαίνεται πως και τα δυο τα απόλαυσες.
    Και αυτό μετράει!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα είδες Μαρινάκι μου; εμ τι τα έχουμε τα γαλόνια;🤣 είναι να μην πάρω θάρρος και το παίρνω πάνω μου πως ζωγραφίζω ε;
      Ότι το απόλαυσα το απόλαυσα αυτό να λέγεται εξ άλλου γι αυτό είναι οι προσπάθειες.
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου Να είσαι καλά, σου στέλνω και εγώ ένα μεγάλο φιλί😘 και μια αγκαλίτσα. !! 🤗

      Διαγραφή
  5. Lovely paintings, you are a great artist! Thank you for joining the Craftalandia Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια για την συμμετοχή μου να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς καλή σου νύχτα! 🌙

      Διαγραφή
  6. Ότι κάνεις εσύ είναι όμορφο, δεν χρειάζονται ονομασία, υπέροχα τα καταφέρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλά τώρα... κάνε με να κοκκινίζω φιλενάδα αφού ξέρεις πως ότι κάνω στην ζωγραφική, θα μπορούσε και ένα μικρό παιδί να το κάνει...😉
      Σε ευχαριστώ πολύ αχτίδα μου να είσαι καλά και να περνας όμορφα με ότι κάνεις καλο σου βράδυ φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Ρούλα μου.
    Όχι μια , αλλά 2 συμμετοχές!
    Μπράβο!
    Έτσι δυναμικά απαντάμε στις δυσκολίες που ακούμε και βλέπουμε όλη μέρα.
    Υπέροχες και οι δύο.
    Μπορούν να γίνουν και κεντήματα, άνετα.
    Και πάτσγουορκ, ιδίως το δεύτερο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε είναι να μην πάρω μπρος Ρένα μου...τι είναι ένα πουλάκι; μια που πήρα φόρα είπα να φτιάξω και ένα ακόμα μια που μου γυάλισε το μάτι και το άλλο 🤣.
      Ευτυχώς που έχουμε αφορμές εδώ στην γειτονιά, μια με τις προσκλήσεις, μια με τα δρώμενα , σκέψου πως έχουν περάσει δυο χρόνια μέσα στις δυσκολίες και έχουμε αυτές τις δημιουργίες για να ξανοίξει λίγο ο ουρανός μας φιλενάδα.
      Χάρηκα που πρόλαβα έστω και τσάκ με τις ζωγραφιές μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες..😊
      Να είσαστε καλά Ρένα μου καλό σου ξημερωμα την αγάπη και τα φιλια μου σε όλους σας 😘

      Διαγραφή
  8. Λοιπόν κυρία Ρούλα μου, θέλω να μου πεις τι έκανες και πέταξαν τα πουλάκια και κολλήσανε στο χαρτί σου; :P
    Δεν μπορεί έχεις αυτό το χάρισμα και σε κάθε σου ανάρτηση κάνεις μαγικά και μας αφήνεις άφωνους! ;)
    Ρωτάς πώς λένε το δεύτερο πουλί, μα είναι ξεκάθαρα, το "Ρουλοπουλένιο"!!! :)

    ΑΦλάκια πάντα χαμογελαστά και φωτεινά! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έχω πέσει κάτω από τα γέλια με το "Ρουλόπουλένιο" 🤣🤣🤣 πως το σκέφτηκες βρε κορίτσι μου; ...Δεν με δουλεύεις φιλενάδα ε; πως σου αρέσουν τα πουλάκια μου; πιο απλή ζωγραφική δεν γίνεται και τα μικρά παιδιά μπορούν να την κάνουν, πόσο μάλλον οι γιαγιάδες 😊
      Ααααα έτσι πληροφοριακά το... γονίδιο το πήρα από την κόρη μου που ζωγραφίζει υπέροχα!!! 😀
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όνομα του πουλιού, κατοχυρώθηκε..🤣
      Να είσαι καλά φιλενάδα καλό σου ξημέρωμα φιλάκια και από μένα γεμάτα χαμόγελα 😘😊

      Διαγραφή
  9. Η μία καλύτερη απ' την άλλη. Και σε βλέπω να κάνεις διεθνή καριέρα τώρα με τους ακόλουθους της Μίας μας 🙂
    Δεν υπάρχουν λόγια για τις δεξιότητες και τα πολλά ταλέντα σου, Ρούλα μου. Μ' ότι κι αν καταπιαστείς, βγάζεις ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Τα πουλιά λοιπόν, είχαν την τιμητική τους.
    Μπράβο απ' την καρδιά μου Ρουλάκι μου γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε τώρα εγώ να μη καβαλήσω κανένα καλάμι Κανελλάκι μου με τόσα που λέτε, μετά θα φταίω ναι; 🤣
      Καλέ δεν το περίμενα πως θα άρεσαν κι όλας τα πουλάκια μου; καλά κοκκινίζω...
      Ετσι για την τιμή των όπλων είπαν να προσπαθήσω να ζωγραφίσω, με ξέρεις καλά αγάπη μου είναι να μην δω πρόσκληση η προσπάθεια να τα καταφέρω όπως μπορώ, γίνεται κίνητρο για παίξω..😊
      Να είσαι καλά Κανελλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ την αγάπη μου πάντα καλο σου ξημέρωμα φιλώ σε και...Σ.Λ.❤

      Διαγραφή
  10. Θα πάρω τη νονά Στεφανία για κέρασμα. Όπως και να λέγεται η τέχνη της ζωγραφικής το αποτέλεσμα είναι τέλειο. Μπράβο Ρούλα μου και τα δύο τα έργα σου υπέροχα. Ένα φσσστ χρειάζονται για να πετάξουν.
    Να είσαι καλά! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι πρέπει να μας κεράσει Αννίκα μου τι νονά θα είναι αν δεν το κάνει; βαφτιστικά θέλουμε 🤣
      Δεν μπορείς να πεις πάντως το όνομα είναι πολύ πρωτότυπο ε; 🤣
      Η ζωγραφική για μένα είναι απωθημένο που δεν εκπληρώθηκε ποτέ και έτσι ζωγραφίζω όπως ένα παιδάκι...και μου αρέσει κι όλας 🤣
      Αννίκα μου να είσαι καλά φίλη μου σε ευχαριστώ πολύ καλό ξημερωμα να έχεις την αγάπη μου φιλιαααα!!😘🌙

      Διαγραφή
  11. Μα τι χρυσά χέρια έχεις τέλος πάντων ;;;
    Όχι μία, αλλά δύο ζωγραφιές και μάλιστα απίθανες !!!!!!!!
    Μπράβο σου, είσαι αξιοθαύμαστη !!!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε τι τσιγγουνιές θα κάνουμε Ράνια μου;🤣 ψάχνοντας εύκολες εικόνες με πουλιά βρήκα αυτές που μπορούσα να κάνω, αφού ερασιτεχνικά μόνο ζωγραφίζω...η προσπάθεια μετράει έτσι δεν λέμε;😀
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά φίλη μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλο σου απόγευμα φιλιαααα😘

      Διαγραφή
  12. Το πόσο ζηλεύω να βλέπω ανθρώπους να ζωγραφίζουν.. Εγώ καλά-καλά, δεν μπορώ να κρατήσω ούτε ένα μολύβι, όχι να ζωγραφίσω κιόλας 😊 Σμαράγδι μου καλλιτεχνικό, έκανες πολύ καλή δουλίτσα, και μόνο που είναι από τα χεράκια σου, φαντάζομαι ότι θα είναι πανέμορφο το συναίσθημα! Καλησπερούδια και φιλιά! 🌼🌺🌷🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι ναι Πέτρίνα μου γι αυτό το συναίσθημα πρόκειται που αισθάνονται και τα μικρά παιδιά όταν κάνουν τις δικές τους ζωγραφιές και γεμάτες χαρά τις δείχνουν στην μαμά τους 🤣.
    Είναι να μην δω δρώμενο και πρόσκληση...όπως λέει και η παροιμία, "όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη" 🤣🤣
    Να είσαι καλά Πέτρίνα μου να κάνεις ότι αγαπάς την αγάπη μου φιλιαααααα 😘🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ohhh que bellas pinturas, no puedo mas que admirar tus lindo canarios con acuarela, un tipo de pintura con la que no consigo ni manchar el papel jeje. Y la otra ave que has pintado tiene una belleza extraordinaria, parece que tenga relieve, la técnica yo en principio me vino a la cabeza el puntillismo (pero claron no eran solo puntitos) y me recordaba también al zentangle, pero mi curiosidad pudo conmigo y me puse a investigar, jeje, y es una técnica muy interesante que me quedo con ganas de probar, llamada gond painting.
    Muchas gracias por participar con nosotras en el reto de Craftlandia!!!
    Besote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή