Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

Ο...ΔΕΚΆΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΚΑΛΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ!

 Πριν λίγες μέρες ήταν λέει η μέρα της γιαγιάς και ποιος να την θυμηθεί μέσα στον κυκεώνα των  ημερών και σε αυτά τα παράλογα που συμβαίνουν γύρω μας;

Είχα διαβάσει αυτό το κείμενο στο χαμομηλάκι πέρσι και το κράτησα, γιατί συμφωνούσα απόλυτα με ότι έγραφε, επί της ευκαιρίας το αναδημοσιεύω αυτούσιο με την άδεια του.  

Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021

Ο Δεκάλογος της Καλής Γιαγιάς

Ο ρόλος της γιαγιάς δεν είναι τόσο εύκολος όσο φαίνεται. 
Γιατί κάπου εκεί ανάμεσα στην ανιδιοτελή αγάπη για τα εγγόνια και τα παιδιά της, πρέπει να βρει τις ισορροπίες και να μην υπερβαίνει τα όρια. 
Τι θα θέλαμε, λοιπόν, να πούμε στις μαμάδες μας, τις γιαγιάδες των παιδιών μας με πολλή αγάπη;

1. Να μην διακρίσεις ανάμεσα στα εγγόνια. 
Μπορεί να είναι μικρά αλλά καταλαβαίνουν πότε ξεχωρίζουμε κάποιο παιδί. Διακρίσεις γιατί «το πρώτο παιδί έχει το όνομά ου» ή «γιατί μου μοιάζει περισσότερο» δεν είναι καλό να γίνονται. 
Ποια είναι η λύση; 
Να δείχνει την ίδια αδυναμία και στα δύο, δεν είναι δύσκολο. Εξάλλου, σίγουρα τα αγαπάει το ίδιο!

2. Να μην «ακυρώνει» τους γονείς. 
Δεν είναι εύκολο να βρεθούν οι ισορροπίες σε θέματα διαπαιδαγώγησης, όμως πρέπει να θυμάται ότι οι γονείς έχουν τον πρώτο λόγο και ρόλος των παππούδων είναι τον ακούν και να τον τηρούν.

3. Να βάζει όρια στην… κακομαθιά! 
Ναι, είναι δεδομένο και ίσως θεμιτό πως η γιαγιά θα κακομάθει τα εγγόνια της αλλά το θέμα είναι να μην το παρακάνει. 
Τα χατίρια και οι χάρες είναι καλό είναι να γίνονται, αλλά πάντα με μέτρο.

4. Να προσέχει τη διατροφή τους. 
Ξέρουμε ότι η γιαγιά πολύ πιο εύκολα θα πει «ναι» σε ένα δεύτερο παγωτό την ίδια μέρα αλλά η διατροφή σχετίζεται με την υγεία και η υγεία είναι το πρώτο μέλημα κάθε γονιού για τα παιδιά του. 
Ναι στα γλυκά και τα ανθυγιεινά σνακ, λοιπόν, αλλά με σύνεση.

5. Να αφήνει χώρο και στην άλλη γιαγιά. 
Ακούγεται αυτονόητο αλλά δεν είναι πάντα. Σε κάποιες περιπτώσεις οι 2 γιαγιάδες έναν ακήρυχτο πόλεμο μεταξύ τους και ανταγωνίζονται για το ποια θα κερδίσει την αγάπη των εγγονών. Υπάρχει, όμως χώρος και για τις δύο τόσο στην καρδιά των παιδιών όσο και στην καθημερινότητά τους.

6. Να είναι εκεί στις σημαντικές στιγμές- τις γιορτές, τα γενέθλια και τις πρώτες κατακτήσεις των παιδιών. 
Ακόμα κι αν μένει μακριά μπορεί να βρει άλλους τρόπους να επικοινωνήσει με τα εγγόνια της. 
Εξάλλου, πλέον ποιος δεν μπορεί να κάνει video κλήση από το smartphone;

7. Να μην το παρακάνει συνέχεια με τα δώρα. 
Τα δώρα θεωρούνται μία από τις «υποχρεώσεις» της γιαγιάς όμως όταν γίνονται συχνά χάνουν την αξία τους και τα παιδιά αρχίζουν να μην εκτιμούν όσα τους δίνουμε.

8. Να μην κατακρίνει τους γονείς και ειδικά τη μαμά- κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. 
Θυμηθείτε πόσο δύσκολο ήταν να πρέπει να διαμορφώσεις τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα ενός παιδιού, βάζοντας όρια και χωρίς να χάσεις την υπομονή σου. 
Συμβουλέψτε τους, χρησιμοποιήστε σαν όπλο την εμπειρία σας και σταθείτε τους. Θα το εκτιμήσουν.

9. Να σκέφτεται πώς αλλιώς μπορεί να βοηθήσει. 
Δεν είναι ανάγκη να κάνετε συνέχεια babysitiing στα εγγόνια σας. Ένα φαγητό που θα μαγειρέψετε βγάζοντας τη μαμά απ’ τον κόπο της κουζίνας, ένα τηλέφωνο για να ρωτήσετε αν οι γονείς χρειάζονται βοήθεια είναι μερικοί απλοί τρόποι να δείξετε ότι είστε δίπλα στην καινούρια οικογένεια που δημιούργησαν τα παιδιά σας- και τη στηρίζετε πραγματικά.

10. Να δείχνει την αγάπη της, να μην την κρύβει! 
Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, δεν είναι όλες οι γιαγιάδες εγκάρδιες ούτε έχουν πάντα μια ζεστή αγκαλιά για τα εγγόνια τους.

dinfo
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι  
ΕΔΏ 

Σας εύχομαι να έχετε υγεία, μια ήρεμη  εβδομάδα, κουράγιο και δύναμη για ότι δύσκολο περνάει ο καθένας μας και ελπίδα πως ο κόσμος δεν είναι κατά βάθος τόσο  άσκημος όσο φαίνεται. 
Υπάρχει και η καλή του όψη όταν χαμογελάει.
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!

   





27 σχόλια:

  1. Ναι τον είχα διαβάσει το 10λογο και συμφωνώ απόλυτα. Καλά έκανες και το παρουσίασες. Ούτε εγώ πήρα είδηση πότε γιορτάστηκε η ημέρα της γιαγιάς, με όσα συμβαίνουν...έχω χάσει το μυαλό μου.
    Όσο για τον κόσμο, δεν ελπίζω όιι δεν είναι άσχημος ή ότι είναι μόνο κατά βάθος. Μάλλον είναι άσχημος και στην επιφάνεια.
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την μέρα της γιαγιάς ήταν στις 28 Μαρτίου από ότι θυμάμαι Αννιώ μου, ούτε και εγώ την ήξερα.
      Στο βάϊπερ την είδα και μια που κανείς δεν την σκέφτηκε είπα να βάλω αυτήν την ανάρτηση, να μαθαίνω και εγώ.
      Με αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο έχεις δίκιο να νιώθεις έτσι φίλη μου, αλλά επίτρεψέ μου να έχω μια μικρή ελπίδα, πως κάποτε τα πράγματα θα αλλάξουν.
      Καλά να είσαι Αννιώ μου καλή εβδομάδα την αγάπη μου φιλιααα 🌼

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικος ο δεκαλογος Ρουλακι μου.Καλο σου ξημερωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου όντως είναι εξαιρετικός αυτός ο δεκάλογος εκτός από σωστός, αλλά εμείς δεν είμαι σίγουρη ότι ακολουθούμε πιστά τον κανόνα. ε; χα..χα...εδώ η αγάπη κάνει τα λάθη της πότε πότε.!! εγγόνια είναι αυτά!!
      Να είστε καλά φιλενάδα καλό σου βράδυ την αγάπη μου φιλιααα!🌼

      Διαγραφή
  3. Ωραίος ο δεκάλογος, θα φροντίσω να τον έχω κατά νου όταν γίνω γιαγιά !
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο και να τον έχεις στο νου σου τον δεκάλογο αυτόν Ράνια μου και γίνεις γιαγιά προπαντός και πρώτη φορά, να ξέρεις από τώρα σου το λέω ότι θα παραβείς πολλούς κανόνες,χα..χα.. και δεν θα είσαι η πρώτη πίστεψε με.😊
      Με το καλό να είναι και όποτε έρθει φιλενάδα...να είσαι καλά την αγάπη μου φιλιααα!! 🌼

      Διαγραφή
  4. Καλό ξη,έρωμα και καλή εβδομάδα Σμαράγδα ! ;) Δεν ξέχασα τις όμορφες συνταγές με φαγητά και γλυκά , πίτες γιά τα εγγονάκια σου . Τα πλεκτά δεν τα ξεχνώ ποτέ , τα χαίρομαι πάντα . Σμαράγδα να είσαι πάντα γερή , δυνατή , χαμογελαστή να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου άνθρωποι ,οι φίλοι κα οι γνωστοί σου ;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γιαγιάδες χαίροντα να κάνουν ότι μπορούν για τα εγγόνια τους, αυτή είναι η ευχαρίστησή τους.
      Σε ευχαριστώ πολύ Κυριακή μου για τα όμορφα σου λόγια, χαίρομαι που πέρασες και τα είπαμε.
      Να είσαι καλά, να κάνεις ότι αγαπάς και από μένα καλό σου ξημέρωμα φιλιαααα!!🌼

      Διαγραφή
  5. Πολύ καλημέρα Ρούλα μου και Χρόνια μας Πολλά.
    Πράγματι η αγάπη για τα εγγόνια είναι τόσο μεγάλη και απλόχερη, που κάποιες φορές μας κάνει να λυγάμε στην επιθυμία τους για κάποιο παραπάνω γλυκό, παιχνίδι κ.λ. Οι ισορροπίες είναι λεπτές και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Άλλωστε και εμείς αποτελούμε μέρος της διαπαιδαγώγησής τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Αντιγόνη στο σπιτικό μου...έτσι είμαστε οι γιαγιάδες λυγάμε εμπρός στις επιθυμίες των αγαπημένων μας εγγονιών και παραβαίνουμε αρκετούς από τους κανόνες του δεκάλογου είναι αλήθεια...αχ αυτή η αγάπη!!🧡
      Το μέτρο είναι το καλύτερο σε όλες τις περιπτώσεις, όσο μπορούμε να το ακολουθούμε...
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη Αντιγόνη να είσαι καλά καλο σου βράδυ 🌙🌼😀

      Διαγραφή
  6. Aπό μια γιαγιά με πολλά παράσημα, όπως είσαι εσύ, ο δεκάλογος αυτός είναι ιερό ευαγγέλιο. Ξέρω πόσο δύσκολα κρατιούνται αυτές οι ισορροπίες, κυρίως αν υπάρχουν διαφορετικά στρατόπεδα μέσα στην οικογένεια. Συνήθως ο ρόλος της γιαγιάς καταντάει άλλη μια εσωτερική συμμαχία και το παιδί καλείται να διαλέξει πλευρά. Με όλα τα επακόλουθα...
    Ρούλα μου, θέλει μεγάλη τέχνη και μια καρδιά γεμάτη αγάπη και κατανόηση, για να είσαι επαρκής στο ρόλο της γιαγιάς. Είσαι ευλογημένη που κρατάς γερά το τιμόνι αυτό και να νιώθεις και υπερήφανη γιατί δεν είναι εύκολο.
    Ευχαριστούμε για την αναδημοσίευση, γιατί αυτές οι συμβουλές είναι το ίδιο χρήσιμες και στους γονεϊκούς μας ρόλους.
    Την αγάπη και τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κανελλάκι μου τι θα σε κάνω με τα παινέματα σου κάθε φορά μάτια μου; 😀
      Πράγματι θέλει μεγάλη τέχνη να πετύχουν οι γιαγιάδες τις ισορροπίες και αν το καταφέρουν θα υπάρχουν και οι παρασπονδίες στους κανόνες πότε πότε, που σε αυτές συνησφαίρουν και οι παππούδες που εκτροχιάζονται...🤣
      Ο δεκάλογος αυτός καλό είναι να τον ακολουθούμε όσο γίνεται, αλλά από την άλλη η αγάπη είναι εκείνη που θα μας δείξει τον δρόμο, να είμαστε εκεί μόνο όταν μας χρειάζονται Κανελλάκι μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ θα τα πούμε να είσαι καλά, την αγάπη μου 🧡πάντα φιλώ σε Σ.Λ.🤗

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικό κείμενο Ρούλα μου και τι κρίμα που δεν πήρα είδηση πως γιορτάζαμε!!! ;)
    Η άλλη γιαγιά των εγγονιών μου, δυστυχώς μένει μακριά τους, αλλά τηλεφωνιόμαστε συχνά και ανταλλάσσουμε φωτό και νέα!
    Για τις προγιαγιάδες τι λένε; χαχαχαχα! :D
    ΑΦιλάκια και να ζήσουμε να κάνουμε πράξη τις όμορφες αυτές συμβουλές! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει φιλενάδα που δεν το πήρες είδηση ούτε και εγώ το ήξερα, αλλά μου άρεσαν αυτές οι συμβολές του δεκάλογου αυτού, γι αυτό τον αναδημοσίευσα, ενώ το ξέρω πολύ καλά ότι δεν τον ακολουθώ πιστά...η αγαπη μας κάνει αδύναμες καμιά φορά στα καπρίτσια τους αλλά χαλάλι τους.
      Ασε δε το δισσέγγονο προσπαθούμε να ακολουθούμε τους κανόνες των γωνιών τους αφού εκείνοι έχουν τον πρώτο λόγο και εμείς να είμαστε δίπλα τους σε ότι χρειαστούν!😊
      Ας κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να περνάμε όλοι καλά φιλενάδα. την αγάπη μου 🧡 πάντα φιλιααααα!!😘🌼

      Διαγραφή
  8. Είναι σπουδαίος ο ρόλος της γιαγιάς και να τον απολαμβάνετε όπως σας αξίζει, με όλη την αγάπη και τα χαμόγελα και τις αγκαλιές που τον συνοδεύουν.
    Πολύ σοφός ο δεκάλογος!!!!!
    Να είστε καλά όλες οι γιαγιάδες και πόσο μάλλον εσύ που είσαι υπέροχη, δοτική, χρυσοχέρα και πόσα άλλα όμορφα που σε χαρακτηρίζουν.
    Σε φιλώ γλυκά :)
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ να κάνω Μαρινάκι μου, ο ρόλος αυτός είναι από τους πιο αγαπημένους για ένα άνθρωπο, αλλά και τους πιο δύσκολους για να μην κακομάθεις τα εγγόνια σου, λίγο δύσκολο αυτό, αλλά αν προσπαθήσεις με γνώμονα την αγάπη τότε πράττεις καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο όμορφα λόγια σου μικρή μου να είσαι καλά την αγάπη μου φιλιάααα 😊🌼

      Διαγραφή
  9. Χμ πολύ μεγάλο θέμα βάζεις Ρούλα μου. Ένα θέμα που ταλανίζει τα ελληνικά σπίτια και προκαλεί ζητήματα στις οικογένειες. Οι σχέσεις αυτές, πολλές φορές, βαδίζουν σε τεντωμένο σκοινί, με άσχημα αποτελέσματα.
    Κρίνω τον δεκάλογο, που αναφέρεις, πολύ σωστό και ειδικά οι 5 πρώτες "εντολές-παραινέσεις", κρίνονται ζωτικές!
    Να χαίρεσαι τις στιγμές σου σαν γιαγιά Ρούλα μου απ' την καρδιά μου.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα είναι από τα πιο λεπτά ζητήματα αυτό των γιαγιάδων και των παππούδων αλλά, υπάρχουν μέσα στις ζωές των οικογενειών.
      Οταν κρατιούνται οι ισορροπίες όσο είναι δυνατόν, με κάποιες ατασθαλίες βεβαίως βεβαίως, αυτή η συμβίωση μπορεί να είναι από τις καλύτερες στις αναμνήσεις των εγγονιών όταν μεγαλώσουν και πίστεψέ με το λέω εκ πείρας αυτό, αφού τα δικά μας εγγόνια μεγάλα παιδιά πιά, όποτε μαζευόμαστε όλοι μαζί θυμούνται αυτά που έκαναν μικρά και μια αγκαλιά και ένα φιλί είναι η ευτυχία μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου, που με χαρά σου εύχομαι να την ζήσεις και εσύ.
      Να είσαι καλά καλό σου ξημέρωμα! 🌙🌼

      Διαγραφή
  10. Χρόνια μας πολλά Ρούλα μου.
    Εγώ ήξερα ότι γιορτάζουν 1 Οκτωβρίου οι γιαγιάδες και οι παππούδες.
    Μας αφιέρωσαν κι άλλη μέρα αποκλειστικά;
    Υπέροχος και πολύτιμος ο 10λογος.
    Τα κοριτσάκια μας τα λατρεύω, δεν ξεχνώ όμως ότι δεν τα γέννησα εγώ.
    Νομίζω ότι είμαι μέσα στα πλαίσια.
    Δεν μου αρέσει να κάνω ό,τι δεν θα ήθελα να μου κάνουν.
    Σε φιλώ, πολύτιμη μεγαλογιαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την 1 Οκτωβρίου γιορτάζουν και οι δύο φιλενάδα, αλλά πριν μερικές μέρες λέει ήταν η μέρα της γιαγιάς μόνο ... μας έκαναν ξεχωριστή μέρα 😊.
      Αυτός ο δεκάλογος όντως είναι σωστός και καλό είναι να τον τηρούμε με τις λιγότερες ατασθαλίες Ρένα μου και εγώ τα ίδια με σένα πιστεύω, ότι δεν θέλεις να σου κάνουν μην το κάνεις όσο και αν αγαπάς τα εγγόνια σου.. όταν τα παιδιά μας μας χρειαστούν ξέρουν ότι θα είμαστε εκεί για εκείνα.
      Να είσαι καλά πάντα φιλενάδα με όσους αγαπάς γύρω σου την αγάπη μου🧡 φιλιααα 😊🌼

      Διαγραφή
  11. Νομίζω πως έχω πατήσει πολλούς κανόνες όπως..να τους κάνω τα χατίρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ φιλενάδα έχω πατήσει κανόνες στα εγγόνια μου όχι πολλούς ευτυχώς...
      Τώρα με το δισέγγονο μας έχει κανει σεμινάρια η μαμά του με κανόνες που ακολουθούμε όσο πιστά μπορούμε 😊...έχει χρονίσει κι όλας και να σκεφτείς ότι δεν έχει δοκιμάσει ακόμη την γεύση της ζάχαρης, ενώ το αβοκάντο το τρώει σαν φρούτο🤣.
      Όταν μένεις δίπλα δεν μπορείς να μην κάνεις τα χατίρια τους πότε πότε, αλλά με το μέτρο αν γίνεται.😉
      Να είσαι καλά να τα χαίρεσαι αχτίδα μου όλα τα αγαπημένα σου καλό σου ξημερωμα φιλιααα!! 🧡🌼

      Διαγραφή
  12. Αχ αυτές οι γιαγιάδες!!!!!! Να τις φυλάει ο Θεός να είναι παρούσες σε κάθε στιγμή!
    Φιλιά πολλά σε μια προ-γιαγιά άξια του τίτλου της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ωραιότερος και ο πιο δύσκολος ρόλος είναι Αννίκα μου πίστεψέ με...αναγκαίο κακό είμαστε, όταν οι μαμάδες τους δεν μπορούν να είναι κοντά τους όλη μέρα, που αυτό θα ήταν το ιδανικότερο για ένα μωρό που μεγαλώνει.
      Αν ξέρουμε οι γιαγιάδες μέχρι που είναι τα όριά μας και τα παιδιά νιώθουν εμπιστοσύνη να τα βοηθήσεις όταν μπορείς αλλά πιο όμορφα νιώθεις εσύ που βοηθάς στο μεγάλωμα των παιδιών τους.
      Πόσο μάλλον στο μεγάλωμα ενος δισέγγονου.
      Σε ευχαριστώ πολύ να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου. Καλό σου ξημερωμα 🌙 φιλιααα!😊🌼

      Διαγραφή
  13. Πολύτιμες οι γιαγιάδες και οι παππούδες και τυχερά τα παιδάκια που τους έχουν.....ο σοός δεκάλογος που αναδημοσίευσες χρησιμότατος γιά να μην παρεκτρεπόμαστε....Του παιδιού σου το παιδί είναι δυό φορές παιδί σου και μπορεί σαν γονείς να τηρούσαμε τους κανόνες αλλά, έχω εξ ιδίων διαπιστώσει, ότι ως γιαγιάδες έχουμε την τάση να παρεκτρεπόμαστε.....Σε φιλώ και σ΄ευχαριστώ γιά την δημοσίευση !!!! Χρησιμότατη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα να το πεις Κλαυδία μου πόσο τυχερά είναι εγώ δεν έχω γνωρίσει ούτε παππούδες ούτε γιαγιάδες και μπορώ να καταλάβω την έλλειψη από αυτούς, ευτυχώς που ο Θεός με ευλόγησε να ζήσω μέχρι τώρα και να γευθώ την απόλυτη ευτυχία.
      Σαν γιαγιάδες έχουμε σίγουρα καταπατούμε κάποιους κανόνες αλλά γι αυτό δεν είναι και ο ρόλος αυτός; να καλομαθένουμε πότε πότε τα εγγονάκια μας.
      Για αυτό όταν είδα αυτόν το δεκάλογο συμφώνησα με τους κανόνες του, άσχετα που έχω παρεκτραπεί όπως όλες οι γιαγιάδες του κόσμου...🤣
      Καλά να περνάς Κλαυδία μου θα χαρώ να να τα πούμε κάποια στιγμή την αγάπη μου 🧡καλό σου ξημέρωμα φιλιααα!🌙🌼

      Διαγραφή
  14. Φυσικά, και έχω μια ένσταση. Δεν είμαι ούτε μαμά, ούτε γιαγιά. Βλέπω αρκετά όμως πράγματα από την οπτική και μόνο γωνία του παιδιού. Εκείνο που θέλω να τονίσω για να το καταλάβουν οι γονείς είναι πως τα παιδιά ρουφούν σαν σφουγγάρι την κάθε τους κίνηση και συνήθεια. Αυτό σημαίνει πως σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να γίνει επίπληξη της γιαγιάς μπροστά στα παιδιά και πάντα μα πάντα ο λόγος της γιαγιάς και του παππού θα πρέπει να έχει την ισχύ του νόμου, κάτι σαν απόφαση Αρίου Πάγου. χαχαχχαχα
    Αναφέρομαι κυρίως στο 2, να μην ακυρώνει τους γονείς η γιαγιά. Οι γονείς θα πρέπει να προσέχουν με τις πράξεις τους πρώτα από όλα, να μην ακυρώσουν ποτέ τη γιαγιά και τον παππού γιατί είναι ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ, αυτό είναι το βασικό μάθημα για τα παιδιά τους. Μόνο έτσι θα κατανοήσουν τα παιδιά τι σημαίνει ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ.
    Ζήτω η γιαγιά και ο παππούς!!!! Στη βάση του ακυρώνω αυτό το δεκάλογο χαχαχαχαα Η γιαγιάδες και οι παπούδες έχουν το δικαίωμα να κάνουν ότι θέλουν με τα εγγονάκια τους. Φυσικά, και ως γονείς, είναι πάντα έτοιμοι να συζητήσουν και αν κρίνουν να αποδεχθούν τα αιτήματα των παιδιών τους (και νεαρών γονέων)
    Αυτά :)
    Καλή συνέχεια καλή δύναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή