Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2022

ΕΙΚΌΝΑ ΚΑΙ ΦΡΆΣΗ #2 "Ο ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΣ"

 


Χτύπησε το κινητό της.

-Παρακαλώ;

-Είμαι ο κούριερ και είμαι έξω από την πόρτα σας.

-Ένα λεπτό έρχομαι.

Κύλισε την πολυθρόνα της μέχρι την πόρτα και την άνοιξε.

-Ορίστε τα βιβλία που παραγγείλατε κ. Ερμιόνη της είπε και ακούμπησε το δέμα που κρατούσε στα πόδια της.

-Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου.

-Παρακαλώ ότι χρειαστείτε, είμαι στην διάθεσή σας. Να σας κάνω μια ερώτηση;

-Παρακαλώ ρώτα μου ότι θέλεις.

-Διαβάζετε όλα αυτά τα βιβλία που αγοράζετε;

-Και βέβαια τα διαβάζω αλλιώς γιατί θα τα αγόραζα;

-Είστε τόσο τυχερή που έχετε ελεύθερο χρόνο να κάνετε αυτό που αγαπάτε!

-Στην ηλικία μου είναι αλήθεια έχω πάρα πολύ χρόνο πιά, που πρέπει να τον γεμίσω και πίστεψε με το κάνω με χαρά.

 -Τα βιβλία είναι ταξίδια και εμένα μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω του είπε και το βλέμμα της  έπεσε στα πόδια της που στέκονταν ακίνητα. 

Την χαιρέτησε με ένα μεγάλο χαμόγελο, ακουμπώντας το χέρι του στο γείσο του καπέλου του.

Με ανυπομονησία άνοιξε το πακέτο και η μυρωδιά του χαρτιού, έφτασε στα ρουθούνια της καθώς τα έφερε κοντά στο πρόσωπο της. Τρία ολοκαίνουργια βιβλία στέκονταν εκεί μπροστα της, έτοιμα να την ταξιδέψουν για μια ακόμα φορά έξω από την δική της πραγματικότητα.

Έκλεισε για λίγο τα μάτια της και θυμήθηκε την πρώτη της φορά που ανοίγοντας την πόρτα του ημιυπόγειου εκείνου βιβλιοπωλείου, άκουσε το καμπανάκι που ειδοποιούσε την άφιξη του πελάτη. Δεν σου γέμιζε το μάτι έτσι που ήταν στρυμωγμένο ανάμεσα σε δυο πολυκατοικίες. Της είχε κάνει εντύπωση η ονομασία του "Ο βιβλιοφάγος"... κινώντας την περιέργεια της, είχε κατέβει τα πέντε σκαλοπάτια του και... βρέθηκε στον Παράδεισο του βιβλίου. 

Η μυρωδιά του χαρτιού και της μελάνης πλανιόταν σε όλο τον χώρο.

Εκατοντάδες βιβλία μικρά και μεγάλα, σου τραβούσαν το ενδιαφέρον, μυθιστορήματα, περιπέτειας, ερωτικά, κοινωνικά, θρίλερ, βιβλιογραφίες, άλλα δερματόδετα με φανταχτερά εξώφυλλα και άλλα απλά, αλλά όλα έτοιμα να σε ταξιδέψουν με τον δικό τους τρόπο μέσα από τους ήρωες τους, που μόνο ένα βιβλίο ξέρει να το κανει.

Η Ερμιόνη θυμόταν πόσο αγαπούσε από μικρή να χάνεται μέσα στις σελίδες ενός βιβλίου. Την αγάπη της αυτή της την είχε μεταδώσει η μαμά της από τον καιρό που τις διάβαζε παραμύθια. Έτσι κάθε φορά που περνούσε από βιβλιοπωλείο, ήταν αδύνατο να μην μπει μέσα.

Αυτά θυμόταν αφήνοντας το βλέμμα της να πλανηθεί έξω από το παράθυρο, το πήγαινέλα του κόσμου. Σαν  εφιάλτης  πέρασε από τα μάτια της η στιγμή που   βρέθηκε ξαπλωμένη ακίνητη γεμάτη αίματα στην μέση του δρόμου και τον κόσμο να μαζεύεται γύρω της. Όταν συνήλθε στο δωμάτιο του νοσοκομείου, έμαθε για τον ασυνείδητο οδηγό, που την άφησε και έφυγε. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από εκείνο το περιστατικό, που την καθήλωσε σε μια αναπηρική καρέκλα.

Με τα χρόνια αποδέχτηκε την αλλαγή στην ζωή της,  ευγνωμονώντας την αγάπη της αυτή, αφού  το βιβλίο σε ταξιδεύει σε κόσμους υπαρκτούς και ανύπαρκτους, που ούτε καν τους φαντάστηκες.  Πόσο την είχε βοηθήσει να ξεπεράσει το ατύχημα της, ζώντας μέσα από τις περιπέτειες των ηρώων τους!!

  ★ °.˛.˛.°★。˛°.★ **★ ★ °.˛.˛.°★。˛°.★ **★  ★ °.˛.˛.°★。˛°.★ **★             

Αυτή είναι η συμμετοχή μου στο κάλεσμα του δρώμενου που μας έδωσε  η Μαίρη με την γήινη ματιά "Εικόνα και φράση # 2" διαλέγοντας εγώ την πρώτη εικόνα.

    Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να μην ξεχάσετε να ψάξετε το χαμόγελο που χάθηκε, φοβισμένο από τα τύμπανα του πολέμου.
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.

      


34 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανθρώπινη ιστορία η συμμετοχή σου Ρούλα μου σ' ευχαριστώ! Ταίριαξες όμορφα τη φράση και όντως το βιβλίο είναι ανεκτίμητος θησαυρός! Καλή εβδομάδα φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου η πολύ όμορφη και σουρεαλιστική εικόνα σου και η φράση ήταν το έναυσμα. Η ζωή είναι εκείνη που που πολλές φορές μας δίνει την αφορμή να γράψουμε.
      Προσπάθησα να πρωταγωνιστεί το βιβλίο, αφού αυτό ήταν το ζητούμενο.
      Χαίρομαι που τα κατάφερα να είμαι στο θέμα.
      Να είσαι καλά να περνάς όμορφα μέχρι το επόμενο δρώμενο Μαίρη μου. καλό απόγευμα φιλιααα!! 😊 🌺

      Διαγραφή
  2. Σμαραγδένια μου, τι όμορφη η ιστορία σου. Μεστή, γεμάτη ζεστασιά, αλλά και την ανατροπή στο τέλος με το ατύχημα.
    Μπράβο σου! Μας έκανες να νιώσουμε τη μυρωδιά του βιβλίου μέχρι εδώ!
    Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα!
    Να 'σαι πάντα καλά και να χαμογελάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου χαίρομαι που παίρνω μέρος σε δρώμενα γιατί για μένα είναι ένας τρόπος να ακονίζω το μυαλό μου.
      Η εικόνα ήταν καταπληκτική και μου έδωσε την ιδέα...λατρεύω το βιβλίο όσο μκρό και να είναι πάντα κάτι θα έχεινα σου πει και για μένα είναι το καλύτερο δώρο μακράν...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια και για το φιλί, που σου έρχεται πίσω διπλό...😘😘 😉 την αγάπη μου 🧡

      Διαγραφή
  3. Βιβλιοφάγος και η κ.Ερμιόνη!! Ξέρεις μ' αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι που αγαπούν το βιβλιο τόσο. Κι αυτή η μυρωδιά του χαρτιού ανεπανάληπτη!
    Ωραία η συμμετοχή σου και ωραία χρησ/σες τη φράση
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο θα ήθελα να είχα την ευκολία να μπορώ να αγοράζω σαν την κ. Ερμιόνη βιβλία, γιατί την αγάπη για το διάβασμα την έχω...
      Ναι Αννιώ μου για μένα κανένα μέσον ηλεκτρονικού βιβλίου δεν είναι σαν το χάρτινο...άλλη αίσθηση έχεις όταν το κρατάς στα χέρια σου...
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά φίλη μου την αγάπη μου🧡 καλό σου βράδυ. φιλιααα! 🌺

      Διαγραφή
  4. Μέσα απ' την αγάπη της ηρωίδας για τα βιβλία, πέρασες κρυφά τόσα πολλά νοήματα, Ρούλα μου!
    Αγάπη για τη ζωή κυρίως κι αυτό το "δεν το βάζω κάτω", όποια στραβή κι αν μου τύχει.
    Εγώ "είδα" μια κυρία Ερμιόνη γεμάτη ευγένεια, με καλλιέργεια πνεύματος & ψυχής και αποφασισμένη να μην παραδοθεί στην πνευματική αναπηρία και την αυτολύπηση.
    Εύγε Ρούλα μου ♥ Έδωσες το καλύτερο ξεκίνημα της νέας εβδομάδας 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτά τα μηνύματα που έπιασες Κανελλακι μου ήθελα να δώσω πως με ότι και να μας συμβεί να βρίσκουμε διεξόδους να κάνουμε ότι αγαπάμε ακόμη και στα δύσκολα υπάρχουν οι λύσεις να νιώσουμε όμορφα με τον δικό μας τρόπο.
      Οπως ελόγου σου που έχεις τον τρόπο να διαβάζεις και πίσω από τις λέξεις όταν γράφονται.
      Γι αυτό σε Σ.Λ. την αγάπη μου 🧡 Κανελλάκι μου φιλί! 😘🌺

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η ιστορία σου Ρούλα μου.
    Δεν υπάρχει καλύτερη παρέα από τα βιβλία κι ας έχει μπει στη ζωή μας το ίντερνετ.
    Η μυρωδιά τους δεν ξεχνιέται ποτέ.
    Και στα εύκολα και στα δύσκολα είναι κοντά σου χωρίς να ζητάει αντάλλαγμα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου ΄άρεσε Ρένα μου ένα βιβλίο μπορεί να είναι όντως συντροφιά, μας ταξιδεύουν σε κόσμους
      που η φαντασία του συγγραφέα έχει πάει πριν από εμάς.
      Ακόμα και τώρα που μπορείς να διαβάσεις ένα βιβλίο ηλεκτρονικά, το χαρτί και ή μυρωδιά υπερέχουν.
      Μια απλή ιστορία που έπρεπε να συνδυάσω με την εικόνα, αλλά να έχει και κάποιο μήνυμα...
      Ευτυχώς που υπάρχουν τα δρώμενα και βάζουμε το μυαλό μας να δουλέψει ..σκούντημα θέλουμε θαρρώ ε;
      Να είσαι καλά φιλενάδα την αγάπη μου 🧡 φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  6. Παρέα με την κ. Ερμιόνη όλοι μας, Ρούλα μου! Κοντά της! Στα πόδια της μη σου πω. Μας συγκίνησε η ιστορία της και η αγάπη της για τα βιβλία. Αυτόν το μαγικό κόσμο, όπως είπες. Η κάθοδος στο ημιυπόγειο βιβλιοπωλείο ήταν μια κάθοδος σε μια πηγή θησαυρού. Λες και βρήκαμε κάτι κρυμμένο στα ...έγκατα της γης. Και αυτό μοσχομύριζε βιβλίο.
    Να είσαι καλά βρε Ρούλα μου, που μάς θύμισες όμορφα την αξία τους.
    Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να γράψω μια ιστορία που ο πρωταγωνιστής να είναι το βιβλίο και πόσο μπορεί να βοηθήσει σε μια δύσκολη κατάσταση αρκεί, να έχει θέληση για ζωή και εκείνος που το κρατάει στα χέρια του.
      Και η κ. Ερμιόνη την είχε αυτήν, μαζί με την αγάπη της για το βιβλίο.
      Ενώ η πανέμορφη σουρεαλιστική εικόνα σε παρέπεμπε σε κάτι μοντέρνο, εμένα μου έβγαλε αυτό που διάβασες και χαίρομαι που σου άρεσε.😊
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο και ευγενικό σχόλιο σου. καλο σου βράδυ.! 🌙

      Διαγραφή
  7. Η αγάπη για το βιβλίο γίνεται στήριγμα και παρηγοριά για την Ερμιόνη. Ίσως μέσα από τις σελίδες τους μπορεί να ζήσει όσα της στέρησε η ζωή. Η δύναμη του βιβλίου. Ιστορία γραμμένη με ευαισθησία για όλα εκείνα τα άτομα, που η τύχη δεν στάθηκε τόσο καλή μαζί τους. Όμορφη γραφή!
    Να 'σαι καλά, Ρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς σκέφτηκα και εγώ για την ηρωίδα μου, αφού δεν μπορούσε να κάνει ότι όλοι μας, γινόταν η ηρωίδα των δικό της αναγνωσμάτων και κάθε φορά βρίσκονταν αλλού, με τα νοερά ταξίδια της, καθηλωμένη στο αμαξίδιο της.
      Χαίρομαι που η ιστορία μου κούνησε ευαισθησίες!
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε.. καλό σου βράδυ. 🌙

      Διαγραφή
  8. Τα βιβλία έκαναν την κυρία Ερμιόνη να ξεχάσει την αναπηρία της και να ταξιδέψει σε τόπους που δεν είχε φανταστεί.
    Πολύ ωραία η ιστορία σου Ρούλα μου.
    Να είσαι καλά.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Ελένη μου όταν βρίσκουμε διεξόδους στα δύσκολα μας και δεν το βάζουμε κάτω, τότε η ζωή μας γίνεται καλύτερη, με όλες τις δυσκολίες της, όπως έκανε και η κ. Ερμιόνη ταξιδεύοντας μαζί με τους ήρωές τους.
      Χαίρομαι που σου άρεσε φίλη μου η ιστορία μου όπως πολύ ωραία είναι και η εικόνα που με βοήθησε να την γράψω Ελένη μου.
      Να είσαι καλά και να βρισκόμαστε σε κάθε αφορμή που μας δίνεται. την αγάπη μου 🧡 φιλιαααα😘

      Διαγραφή
  9. Αχ Ρουλακι μου τι μου θυμισες τωρα.Εγω μεγαλωσα μεσα σε βιβλιοπωλειο λογω επαγγελματος του πατερα μου.Την λατρευω αυτη την μυρωδια.Ακομη και τωρα οταν μπαινω σε βιβλιοπωλειο συγκινουμαι.Εξαιρετικη η συμμετοχη σου και καλη επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακου τώρα τι μου λες φιλενάδα, δες τυχερή που είσαι, ζούσες μέσα σε ένα φανταστικό βασίλειο... δεν να το ήξερα, αλλά επίτρεψέ με να σε ζηλεύω Λίτσα μου.
      Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πάρα πολλά βιβλία ε; τι όμορφα!!
      Πάντα μου άρεσε να διαβάζω και το καλύτερο δώρα για μένα ήταν ένα βιβλίο, που δεν χρειάζεται να είναι καινούργιο.
      Πολλές φορές ανταλλάζουμε με κάποιες φίλες, βρίσκοντας αφορμές να διαβάζουμε περισσότερο.
      Να είσαι καλά φιλενάδα να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις την αγάπη μου🧡 φιλιάααα!!😘

      Διαγραφή
  10. Τι τρυφερή και συγκινητική η συμμετοχή σου, Ρούλα μου! :)
    Μες την ατυχία της, η Ερμιόνη είχε την τύχη να της αρέσει από παιδί το διάβασμα, σκέψου να μην της άρεσε το διάβασμα, πώς θα περνούσαν άραγε τις μέρες της; ;)
    Πολλά τρυφερά ΑΦιλάκια στέλνω μαζί με τα μπράβο μου!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρ όλο που η εικόνα είναι πολύ σουρεαλιστική εν τούτης από την εικόνα τόσων βιβλίων, γεννήθηκε η κ Ερμιόνη που αγαπούσε τα βιβλία και ταξίδευε μαζί με τους ήρωες τους καθηλωμένη στην πολυθρόνα της..
      Είναι κάποιοι άνθρωποι φιλενάδα που δεν το βάζουν κάτω όπως η ηρωίδα μου...΄οσο για εκείνους που δεν ξέρουμε πως θα περνούσαν τις δύσκολες ώρες τους, δεν θα το μάθουμε ποτέ.😊
      Να είσαι καλά Στεφανία μου σε ευχαριστώ πολύ την αγάπη μου 🧡καλο σου ξημερωμα φιλιαααα!! 😘

      Διαγραφή
  11. Βιβλίο....
    Το καλύτερο μέσον για πολλά.
    Για ταξίδια, για παρέα, για χαρά!
    Κι έτσι πολλές Ερμιόνες έχουν μια όμορφη ζωή,
    όσο κι αν τις χτύπησε η μοίρα!
    Φιλάκια πολλά, Ρουλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έτσι ακριβώς είναι Αριστάκι μου όταν ανοίγεις ένα βιβλίο, έχει αυτήν την μαγεία να σε κάνει ένα με τους ήρωες του και να σε βάζει μέσα στην πλοκή του, σαν να ζεις τις ιστορίες του και εσύ!
      Αυτό έβαλα να κάνει και η Ερμιόνη μου, να την κάνουν παρέα όλοι εκείνοι να περνάει στην μοναξιά της όμορφα.
      Να είσαι καλά μικρή μου την αγάπη μου🧡 φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ μου άρεσε η ιστορία σου, Σμαράγδι μου.
    Και μιλώντας για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα,
    έχει και ένα κοινωνικό μήνυμα το κείμενό σου.

    Τα βιβλία είναι για μένα αυτό που λέει η ρήση
    τού Αντρέ Μπρετόν: "(ο άνθρωπος) το βιβλίο είναι
    η απάντηση, όποια κι αν είναι η ερώτηση. Μεγάλοι
    σύντροφοι, συνεπείς και τίμιοι 😊 Φιλάκια! 🌼😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αυτήν την απλή ιστορία Πετρίνα μου ήθελα να δείξω πόσο μπορεί το βιβλίο αν το αγαπάμε, να γίνει σύντροφος στις δυσκολίες μας.
      Είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου μετά το σκυλάκι του😊.
      Δεν την ήξερα την ρήση αυτή Πετρίνα μου, όμως νομίζω ότι είναι πολύ σωστή! δεν θα σε προδώσουν ποτέ οι ήρωες τους!
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά Πέτρίνα μου την αγάπη μου 🧡καλό σου βράδυ φιλι!!😘🌺

      Διαγραφή
  13. Τα αγαπάμε τα βιβλία για τον τρόπο που δείχνουν την άλλη όψη του κόσμου. Υπέροχη μέσα στο αδύνατο της ύπαρξης, αληθινή και απίστευτη, ονειροπόλα, ταξιδιάρα, παρέα στη μοναξιά, αν και πιστεύω πως κανένας δεν αισθάνεται μόνος όταν έχει συντροφιά τους ήρωες του βιβλίου και ζει μια διαφορετική σχέση όπως θα ήθελε να την ζήσει. Έτσι και η κα Ερμιόνη μπορεί να περπατήσει σε φωτεινά μονοπάτια, ακόμα κι αν η ζωή στάθηκε σκληρή μαζί της.
    Ρούλα μου τρυφερή η ιστορία σου. Μπράβο! Αγαπάμε την κα Ερμιόνη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς Αννικα μου μας κάνουν τα βιβλία, εκτός από το να μας βάζουν μέσα στις ιστορίες τους, γινόμαστε ένα με τους ήρωες των συγγραφέων και ζούμε τους έρωτες, η την αγωνία και τις περιπέτειες τους.
      Μια από αυτές τις ηρωίδες είναι και η δική μου κ. Ερμιόνη που με την δική της ιστορία μας ταξίδεψε στον δικό της κόσμο πουν κατά ανάγκη αποδέχτηκε πως ήθελε να την συνεχίσει και να ζήσει μέσα από την αγάπη της στο βιβλίο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου φίλη μου να είσαι καλά την αγάπη μου 🧡καλο σου ξημερωμα...φιλιααα 😘

      Διαγραφή
  14. Τι ωραία και συγκινητική η ιστορία της κυρίας Ερμιόνης σου, Ρούλα μου! Η αγάπη της για τα βιβλία της δίνει δύναμη να αντιμετωπίσει το πρόβλημά της και εκείνα, με την σειρά τους, της κρατούν συντροφιά στις πολλές ώρες της μοναξιάς της.
    Πολύ σε χαίρομαι που συμμετέχεις σε όλα αυτά τα δρώμενα της μπλογκογειτονιάς! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαριάννα μου η απλή ιστορία της κ. Ερμιόνης...θέλησα να αγαπάει τα βιβλία όπως εγώ που λατρεύω ότι είναι γραμμένο στο χαρτί, όπως μου αρέσει και η μυρωδιά τους...είναι η παρέα σου που σε πηγαίνει σε κόσμους που ούτε φαντάστηκες ποτέ ότι θα μπορούσες να πας, όπως λέει και η φράση που έπρεπε να ενσωματώσουμε.
      Μου αρέσει να προσπαθώ να κάνω πράγματα που με πάνε ένα βήμα παραπέρα και να μαθαίνω καινούργια πράγματα.
      Να είσαι καλά Μαριάννα μου να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου ξημέρωμα 🌙 την αγάπη μου φιλιαααα 😘

      Διαγραφή
  15. Συγκινητική η ιστορία σου Ρούλα μου γεμάτη από έντονα συναισθήματα.
    Περιγραφή πως ένα πρόβλημα υγείας μπορεί να βελτιωθεί να ξεπεραστεί με τα βιβλία,που είναι η καλύτερη παρέα για όλους τους ανθρώπους.
    Συγχαρητήρια Ρούλα μου.
    Καλή συνέχεια
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κ. Ερμιόνη Μαρία μου ήταν τυχερή μέσα στην ατυχία της γιατί αγαπούσε από μικρή το διάβασμα και αυτό ήταν που την συντρόφεψε και στα δύσκολά της ..είναι μια λύση στην μοναξιά που ζούσε, αφού πρώτα αποδέχτηκε την κατάστασή της. ΄Μέσα από τα βιβλία, ζούσε μαζί με τους ήρωές τους!
      Να είσαι καλά ,σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε να περνάς καλά, καλό σου βράδυ φιλιάααα!!😀🌼

      Διαγραφή
  16. Αχ αυτή η μυρωδιά των βιβλίων Ρούλα μου....με ξετρελαίνει και ακόμα κι αυτή με ταξειδεύει !!!!
    Πολύ όμορφη η ιστορία σου, πέρα απ το ατύχημα βέβαια, που όμως στην ιστορία σου είναι μάθημα ζωής....χαίρομαι να σε διαβάζω......την αγάπη μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγκλονιστικό κείμενο, Ρούλα μου. Η άτυχη αυτή γυναίκα βρήκε διέξοδο στα βιβλία. Την παίρνουν μαζί τους και την ταξιδεύουν σε μέρη μακρινά. Πραγματικά υπέροχο, φίλη μου. Χίλια μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοριτσι μου με ταξίδεψες για μια ακομη φορά . Καθε τι με αρμονια και τάξη ολες οι αισθήσεις ολα τα συναισθηματα .Ακόμη και το όνομα της μοναχικης Ερμιονης, τοσο ξεχωριστα διαλεγμενο . Η Ερμιονη που γιορταζει στις αρχές του φθινοπωρου , διαλεγει τα καινουρια μονοπατια της πριν ο χειμώνας της παγωσει την ψυχή . Μπραβο σου αγαπημενη !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σύντροφος ανεκτίμητος το βιβλίο Ρούλα μου, το ανέδειξες με την όμορφη ιστορία σου γεμάτη μηνύματα και νοήματα...Και οι επισκέψεις στα βιβλιοπωλεία με την μοναδική ατμόσφαιρα και την χαρακτηριστική μυρωδιά μου θύμισε πόσο μου έχουν λείψει αυτές οι επισκέψεις....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή