Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΣΥΝΤΡΟΦΙΆ, ΜΕ ΈΝΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΤΡΊΑ...

 

απο το ίντερνετ η εικόνα

Ακόμα και με έναν υπολογιστή στα γόνατά μας, ένα βιβλίο πάντα θα είναι εκείνο που θα μας ταξιδεύει και θα έχει την μυρωδιά του χαρτιού, όσο παλιό και να είναι...ψάχνοντας στο απέραντο κόσμο του ίντερνετ... 

Από τον τίτλο και την εικόνα (Μα δεν είναι υπέροχη;)θα καταλάβατε για το  θέμα που πρόκειτε να πούμε...ναι  για άλλη μια φορά θα σας μιλήσω για βιβλία που έχω διαβάσει και θα σας τα προτείνω, ανάλογα βέβαια και με την  την προτίμησή σας στους συγγραφείς. Η περίοδος της ανάρρωσης μου άφησε αρκετό χρόνο ελεύθερο να διαβάσω...

Ο Αύγουστος έχω την εντύπωση ότι είναι ο μήνας που σίγουρα κάποιοι θα ασχοληθούμε περισσότερο με το διάβασμα ενός τουλάχιστον βιβλίου, ξαπλωμένοι σε κάποια παραλία...

Ας μπούμε στο θέμα των προτάσεων μου.

Είχα την τύχη, να έρθουν στα χέρια μου όχι ένα, όχι δύο, αλλά τρία βιβλία δώρα...ναι έτσι που σας το λέω.., λες και κάποια καλή νεράϊδα ξέρει την αγάπη μου για το διάβασμα και με το που έλεγα πως θα περάσει ο καιρός με το ένα χέρι δεμένο χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα, να σου τα βιβλιοδώρα 😊 χαμόγελο εγώ μέχρι τα αυτιά!!

Τα δύο ήρθαν από το αγαπημένο μου "αδέρφι" ή "καρντάση" αν προτιμάτε στα Σαλονικιώτικα, σε όλους μας γνωστή και αγαπημένη μου Βαρβάρα με τα Κέρινα ποιήματα της.

Το πρώτο είναι της Λένας Μαντά, για όσους αγαπούν την γραφή της...



«Το πράσινο φόρεμα, μικρό μου, είναι το ρούχο της ευτυχισμένης μας ψυχής… είναι η τρέλα που έρχεται μόνο μία φορά στη ζωή μας… είναι το επίσημο ένδυμα του ασυγκράτητου, παθιασμένου, ανείπωτου έρωτα, που ωστόσο εντός σου αφουγκράζεσαι πως σηματοδοτεί κάτι πολύ παραπάνω: το ίδιο το πεπρωμένο!… Και το φοράς μόνο μία φορά!»

Η γιαγιά Μάγδα οργανώνει το τέλειο σκηνικό, προκειμένου να αποτρέψει τον γάμο της εγγονής της μ’ έναν άντρα που η ίδια δεν εγκρίνει. Ξεδιπλώνει όλη την ιστορία αγάπης που κρύβεται πίσω από το πράσινο φόρεμα, με μοναδικό σκοπό να διώξει τον Λίνο από τη ζωή της Κοραλίας. Η προσπάθειά της αυτή θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου. Παλιές ιστορίες, σκοτεινές και απειλητικές, αναδύονται καθώς το χθες σμίγει εκρηκτικά με το σήμερα. Ο μυστηριώδης Άρης Αλαβάνος και ο γοητευτικός πιλότος Κωνσταντίνος Θαλάσσης έρχονται στο προσκήνιο με
δραματικό τρόπο, με μόνο τους κοινό στόχο να σώσουν τη ζωή της Κοραλίας…
Για ποιον από τους τρεις θα φορέσει εκείνη το πράσινο φόρεμα;

Ενα αισθηματικό βιβλίο με ενδιαφέρουσα πλοκή για όσους ενδιαφέρονται για το είδος αυτό.

Το δεύτερο είναι της Μαρίας Παναγωπούλου... 

Στο οπισθόφυλλο θα διαβάσετε την περίληψη του θέματος...που μας πάει εκεί που το απωθημένο αποφασίζει! 

Και τα δύο είναι εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ.

Το τρίτο είναι δώρο από την κόρη μου την Χριστίνα, του ΑΝΡΙ ΛΟΒΕΝΜΠΡΟΥΚ, 

"Η ΔΙΑΘΉΚΗ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ"

Από το οπισθόφυλλο που σε βάζει λίγο στο κλίμα του βιβλίου μέχρι να διαβαστεί, σε κρατά σε εγρήγορση ,μέχρι το τέλος του!


Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα, που έχει να κάνει με ένα μήνυμα του Ιησού...μια ιστορία  που γίνεται όσο διαβάζεις, ένα μυστήριο, που εξελίσσεται σε θρίλερ, που συναρπάζει!! 

Αυτές ήταν οι προτάσεις μου παρεάκι μου αν σας ενδιαφέρουν, για να περάσετε την ώρα σας διαβάζοντας!

Σας αφήνω με ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα, από το σπίτι μας!

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά, να λέτε την καλημέρα σας με ένα χαμόγελο, γίνεται ομορφότερη. Καλή εβδομάδα σε όλους σας.

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε... 



10 σχόλια:

  1. Ωραίες οι προτάσεις σου και τέλειο το ηλιοβασίλεμα !!!
    Καλά διαβάσματα !!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που έχω καιρό και δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα το έχω ρίξει στο διάβασμα Ράνια μου, αφού δεν μου έμενε ώρα για να το κάνω, έπεσα με τα μούτρα που λέμε...😊
      Τα ηλιοβασιλέματα είναι και αυτά μια από τις αγάπες μου.
      Να περνάς όμορφα Ράνια μου καλό σου βράδυ φιλιααα!!🤗

      Διαγραφή
  2. Με το καλό Ρούλα μου, να καταφέρεις να τα διαβάσεις όλα! :)
    Σαν προσωπικό γούστο να σου πω, πως ότι έχει γράψει η Λένα Μαντά που τυχαίνει να γνωρίζω και προσωπικά είναι πολύ "βίπερ Νόρα" που διαβάζαμε παλιά και ήταν όλα στο στυλ, "η φτωχή κοπέλα που πάντα βρίσκει πλούσιο γαμπρό"!!! :P
    Για τα άλλα δεν έχω προσωπική γνώμη!
    ΑΦιλάκια και καλό Αύγουστο να έχουμε! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω διαβάσει ήδη όλα φιλενάδα και συμφωνώ μαζί σου για την Μαντά είναι δεύτερη φορά που διαβάζω δικό της βιβλίο και ναι είναι εκεί περίπου το στυλ της...
      Με μένα το θέμα είναι ότι έχω ένα μαζοχισμό με τα βιβλία ακόμα και να μην μου αρέσει κάποιο όταν το ξεκινώ, δεν θέλω να το αφήσω πριν να δω το τέλος του, έστω και αν μετανιώνω για τον χρόνο που του αφιέρωσα... 😄
      Το δεύτερο μοιάζει περίπου σαν της Μαντά και το τρίτο που άφησα για το τέλος ,ήταν το καλύτερο γιατί ήταν το μόνο που είχε ενδιαφέρον και μυστήριο.
      Καλο υπόλοιπο Αύγουστο φιλενάδα, αφού ήδη έχουν περάσει 10 μέρες...😄
      Καλή και γρήγορη ανάρρωση καλο σου βράδυ. Στέλνω ...🤗 και 😘


      Διαγραφή
  3. Το διάβασμα είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας, Ρούλα μου. Κάθε μέρα πάντα ένα βιβλίο στη συντροφιά μας. Ειδικά το καλοκαίρι είναι ακόμα πιο θελκτικό, θα έλεγα.
    Από τις τρεις ενδιαφέρουσες προτάσεις, Ρούλα μου, βαστάω περισσότερο την τρίτη, που ομολογώ με εξιτάρει και μπράβο στο κορίτσι για την πρόταση.
    Καλά να περνάτε Ρούλα μου και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι το πόσο σε ταξιδεύει ένα βιβλίο όταν αξίζει η ανάγνωσή του, και πόσο σε αφήνει αδιάφορο όταν αυτό που διαβάζεις δεν έχει και πολύ ενδιαφέρον, αφού μπορείς να προβλέψεις το τέλος του.
      Πολύ καλά κάνεις και επιλέγεις την τρίτη επιλογή αξίζει να διαβαστεί...έχει μυστήριο και περιπέτεια ότι πρέπει για να έχει ενδιαφέρον ένα βιβλίο...αν θέλουμε κάτι ανάλαφρο πάμε σε τύπου άρλεκιν που λέει και η Στεφανία πιο πάνω. τα θυμάσαι;😊
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις καλό σου βράδυ...🌙

      Διαγραφή
  4. Έτσι όπως τα λες.
    Τα βιβλία είναι η καλύτερη παρέα για όλες τις εποχές.
    Έχω διαβάσει το τρίτο και είναι το είδος των βιβλίων που προτιμώ, μετά από τα ιστορικά.
    Καλό διάβασμα και καλά να περνάτε.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το λες Ρένα μου η καλύτερη παρέα για όλες τις εποχές ,αλλά τώρα που είχα τον καιρό αφού δεν μπορώ να πλέκω διαβάζω ότι πέσει στο χέρι μου.😊
      Θα συμφωνήσω μαζί σου για το τρίτο βιβλίο είναι μέσα σε αυτά που που προτιμώ και εγώ φιλενάδα. Ηταν πραγματικά ενδιαφέρον το θέμα του!!
      Καλά να είστε και να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε Ρένα μου καλο ξημέρωμα🌙 φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  5. Ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα συνοδεία ποικιλίας βιβλίων. Θα διάλεγα κι εγώ το τρίτο, βασισμένη στην περιγραφή του οπισθόφυλλου.
    Καλές αναγνώσεις στα επόμενα βιβλία σου, Ρουλάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο ίδιο ακριβώς βιβλίο και εγώ έδωσα περισσότερο την προσοχή μου Κανελλάκι μου , αφού προτιμώ αυτού του είδους τα βιβλία, όπως και εκείνα που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου...
      Η φάση είναι όμως ότι διαβάζω μέχρι τέλους και εκείνα που ξέρω ότι θα χάσω τον χρόνο μου αν το κάνω...ένα μαζοχισμό τον έχω με ότι έχει να κάνει με διάβασμα...😊
      Μια λύση είναι και η δανειστική βιβλιοθήκη βέβαια... ίσως μελλοντικά να το κάνω...
      Ευτυχώς που έχουμε και τα ηλιοβασιλέματα Κανελλάκι μου να ομορφύνουν το τέλος της κάθε μέρας μας...
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή... στέλνω 🤗 και 😘 Σ.Λ.

      Διαγραφή