Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022

ΕΦΤΑΣΕ Η...ΩΡΑ!!!

 Ποια ώρα έφτασε αναρωτιέστε; Εεεε αυτή του ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σας και τις όμορφες ευχές σας για τα γενέθλια και την γιορτή μου.

Και μόνο με ένα τρόπο θα μπορούσα να το κάνω αυτό, με το να κληρώσω δύο δωράκια με την κλασική πια μέθοδο, "χειρωνακτικά" 🤣    τετράδιο, χαρτάκια, τύλιγμα, καρδούλα Χαράς και...κλήρωση!!


Δύο θα είναι οι τυχερές, αφού δυο ήταν και οι γιορτές μου. Μακάρι να είχα την δυνατότητα να έκανα σε όλους σας κάτι, θα το ήθελα πολύ.

Ενώ η μέθοδος της κλήρωσης είναι η κλασική μου, φέτος είπα αντί για τα ονόματα στα χαρτάκια, να βάλω αριθμούς, αφού είχα γράψει τα ονόματα σας αριθμημένα στο τετράδιο.
Και δεν ήταν μόνο αυτή η διαφορά, κάθε φορά βλέπατε την χερούκλα μου να τραβάει τον κλήρο και να βγάζει τον τυχερό αριθμό...

Φέτος την δουλειά αυτή την ανέλαβε ένα μικρό χεράκι, που κοίτα τώρα σύμπτωση, με άφησε άφωνη που το μικρό χεράκι με μιας, έπιασε δυο κλήρους μαζί, που και να το ήθελε κάποιος να το κάνει, δεν θα το κατάφερνε...με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια!🤣


🤣🤣

Να μην σας κρατάω άλλο σε αγωνία όμως, ξετυλίγοντας τα χαρτάκια...

Παραπαπάμμμμ! η πρώτη τυχερή είναι η Αριστέα μας με το συμπόσιο της  με τον αριθμό 7...

και η δεύτερη τυχερή είναι η  Γλαύκη με τον καφέ της, με τον αριθμό 24...

είμαι πολύ χαρούμενη και για τα δυο κορίτσια...και για του λόγου το αληθές εδώ το τετράδιο!

Τα δωράκια μου είναι απλά συμβολικά, φτιαγμένα με πολύ αγάπη που θα μοιραστούν στις φίλες είναι μια θήκη να φορτίζει το τηλέφωνο κρεμασμένο από την πρίζα, μια κρεμαστρούλα για ότι μπορείς να βάλεις και πιάστρες για τον φούρνο.

Ελπίζω να τους φανούν χρήσιμα.

Εύχομαι να έχετε μια όμορφη εβδομάδα μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά, να χαμογελάτε στα δύσκολα, μας δίνει την δύναμη να συνεχίσουμε να ελπίζουμε για κάτι καλύτερο...😊 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...






26 σχόλια:

  1. Καλημέρα Ρούλα! Πόσο μου αρέσουν τα μπλογκάκια τα απλά σαν τα δικά μας με τις κληρώσεις χωρίς τους εντυπωσιακούς διαγωνισμούς των Social! Γιατί γίνονται με αγάπη και όχι για κερδίζονται ακόλουθοι! Βοήθεια μας ο Άγιος Σπυρίδωνας.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου εδώ και δέκα χρόνια αυτό το μπλοκάκι, ακολουθεί αυτήν την πορεία...είναι αυτή που εκφράζει εμένα.
      Χαίρομαι που σου αρέσει αυτός ο τρόπος.
      Οσο για το "ακόλουθοι" δεν με απασχόλησαν ποτέ, αφού δεν έχω κανένα άλλο μέσον Social! εκτός από αυτό το μπλοκόσπιτο από επιλογή μου!
      Ολος ο κόσμος είναι ευπρόσδεκτος εδώ με αγάπη πάντα... θα χαρώ να τα λέμε!
      Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Βοήθεια ο Άγιος Σπυρίδωνας για όλο τον κόσμο Ειρήνη μου. Καλές Αγιες και γιορτινές μέρες να περάσεις με τους αγαπημένους σου φιλιαααα!! 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  2. Τυχερές οι νικήτριες είμαι σίγουρη πως θα τα χαρούν και τυχερή και η τελευταία κλήρωση του 22!
    Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά για την επόμενη του 23 που θα είναι ακόμα πιο χαρούμενη!
    ΑΦιλάκια αγάπης για μια όμορφη και χαμογελαστή βδομάδα! <3 :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι φιλενάδα που έστω και τυπικά, κάνω δυο φίλες χαρούμενες στο τέλος του χρόνου...τα δωράκια μου είναι έτσι για το καλό που...λέμε.
      Τα πραγματικά δώρα μαγισσούλα μου, είναι αυτά που έχουμε μες την καρδιά μας και τα προσφέρουμε με αγάπη.
      Μακάρι οι ευχές σου να εισακουστούν για όλο το κόσμο!
      Να είσαι καλά, να κάνεις το χαμόγελο δύναμη σου καλή εβδομάδα και σε σένα φίλη μου...την αγάπη μου φιλιααα!🎄✨

      Διαγραφή
  3. Έλα, τι ωραία!!! Να τις χαρούν αυτές τις υπέροχες δημιουργίες σου οι νικήτριες μας!
    Να είσαι καλά, να συνεχίσεις να μας χαρίζεις χαμόγελα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα μου και εγώ χάρηκα πολύ για τις φίλες που ήταν τυχερές, όμως η ευχή μου είναι να είναι τυχερές σε ουσιαστικά συναισθήματα όπως αγάπη...τα δωράκια είναι τυπικά έτσι για το καλό.
      Μακάρι να μπορώ να το κάνω αυτό με τα χαμόγελα, είναι αυτά που μας δίνουν δύναμη και κάνουν τον κόσμο μας ομορφότερο...✨
      Να είσαι καλά και εσύ Γιώτα μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιααα!!🎄 🎁

      Διαγραφή
  4. Αυτές είναι πολύ όμορφες στιγμές, χαράς και δοτικότητας. Συγχαρητήρια στα τυχερά κορίτσια. Ρούλα μου είναι όμως και πολύ όμορφα τα δώρα που έφτιαξες και τόσο πρακτικά και χρήσιμα. Είσαι ένας θησαυρός! Καλές γιορτές από καρδιάς σε όλους. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι Στέλλα μου και προπαντός όταν φτιάχνεις πράγματα για να τα προσφέρεις, το κάνεις γιατί πρώτα εσύ το νιώθεις και γιατί θέλεις να κάνεις χαρούμενους τους άλλους. Και μετά χαίρονται εκείνοι που τα παίρνουν.
      Αυτή είναι η ουσία της αγάπης, όπως την νιώθω εγώ.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις.
      Καλες γιορτινές μέρες να περάσεις..φιλιααα!! 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  5. Χρυσοχέρα και δοτική πάντα! Να τα χαρούν οι φίλες τα δώρα σου, δώρα καρδιάς
    Και του χρόνου να είσαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αννιώ μου η πείρα με τα χρόνια με έμαθαν να κάνω πράγματα...όχι ότι δεν μου αρέσει; ίσα ίσα που μου αρέσει πάρα πολύ...αν ότι κάνουμε ότι αγαπάμε, τότε γίνετε όμορφο Αννιώ μου.
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις ... καλές γιορτινές μέρες να έχεις την αγάπη μου φιλιαααα 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  6. Έλα! Φάνηκα κάπου τυχερή; Γιατί το '22 ήταν λιγάκι αγενές μαζί μου, το λιγότερο! 😁
    χαχαχαχα! Πλάκα κάνω, δεν φταίει κάτι το '22, βασικά δεν ευθύνεται κανείς. Έτσι είναι
    η ζωή και έμαθα να τα δέχομαι όλα, καλά και λιγότερο καλά.
    Ρουλίτσα μου, πολύχρονη να είσαι πάντα και χρυσοχέρα μέχρι το τέλος (που εύχομαι
    να αργήσει πολύ, γιατί έχεις πολλά ακόμα να δώσεις ! ♥
    Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για το ειδοποιητήριο...είναι λίγο δύσκολες οι μέρες μου
    και δεν θα προλάβαινα να το δω! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αριστάκι μου, εσύ "κοιμάσαι" 🤣 και η τύχη σου δουλεύει...απλά ήθελε να σου δώσει αφορμή για μικρά χαμόγελα, που γαληνεύουν τις δυσκολίες...
      Χάρηκα που ήσουν εσύ μια από τις τυχερές (όχι πως δεν θα χαιρόμουν αν ήταν άλλη φίλη; να τα λέμε αυτά😊)
      Ακόμα και να την κάνω για εκεί πάνω, ένα βελονάκι θα το πάρω μαζί μου...τι έτσι νομίζεις θα κάθομαι;🤣
      Κορίτσι μου να είσαι καλά, να περάσεις όσο καλύτερα μπορείς τις γιορτινές μέρες που έρχονται την αγάπη μου φιλιααα 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  7. Μ' αρέσει που τα λες "απλά" και "συμβολικά" αυτά τα πανέμορφα πλεκτά δώρα...
    Έχετε γίνει "θεσμοί", εσύ με την κλήρωση στο μπολάκι κι η Αριστέα με το συμπόσιο.
    Κι αυτή η διαδικασία κλήρωσης φέτος, είχε μια ιδιαίτερη συγκίνηση. Οπότε διπλά τυχερές οι δύο φίλες.
    Και του χρόνου να ευχηθώ, να ξαναζήσουμε τέτοιες στιγμές.
    Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας που κληρώθηκαν και μπράβο σου για το νοιάξιμο και το υπέροχο αυτό κέρασμα αγάπης. Όσο για τα το τρυφερό χεράκι που συμμετείχε τόσο ενεργά, να του δώσεις ένα γλυκό φιλί εκ μέρους μας ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ναι Κανελλάκι μου φέτος η κλήρωση, ευτυχώς είχε άλλο αέρα μοσχομυριστό μωρουδίστικο...🤣 περίμενα πως και πως να μεγαλώσει λίγο ο μικρούλης μας...μα να πιάσει δυο κλήρους μαζί; 🤣🤣
      Χάρηκα πολύ και για τα δυο κορίτσια εύχομαι να είναι καλότυχα παντού...
      Να είσαι καλά αγάπη μου να περάσετε όσο γίνεται όμορφα ετούτες τις γιορτινές μέρες, την αγάπη μου ❤ φιλώ σε Σ.Λ...🎄✨🎁

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου, είναι μεγάλη έκπληξη για μένα το αποτέλεσμα ετούτης της κλήρωσης και είμαι συγκινημένη!
    Είναι τιμή μου να λάβω κάτι από τα χρυσά σου χέρια μα και άλλη τόση που την επιλογή την έκαναν αυτά τα τρυφερά χεράκια! Χαίρομαι πολύ και ανταποδίδω με ένα μεγάλο ευχαριστώ, μια ζεστή αγκαλιά και σβουρηχτό φιλί στα δυο σας!
    Εύχομαι πάντα να είσαι δημιουργική, δοτική, με πολλή αγάπη κι ευγένεια στην ψυχή σου μα και το εγγόνι στα βήματά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια Γλαύκη μου, από τότε δηλαδή που άνοιξα αυτό το μπλοκάκι, κλήρωση αυτή είχε αέρα μωρουδίστικο 😊 και είμαι τόσο χαρούμενη που ο μικρούλης μας μεγάλωσε κιόλας, ενάμιση χρονών είναι... 🤗 και έκανε αυτό που του ζήτησα, να πιάσει ένα χαρτάκι...και η έκπληξη να πιάσει δύο μαζί; 🤣 όλα τελικά είναι θέμα τύχης...εύχομαι να συνεχιστεί η καλοτυχία σου παντού.
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς Γλαύκη μου. Καλές γιορτινές μέρες να περάσεις φιλιαααα 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά, Ρούλα μου, και με γεια στις τυχερές! Να είστε όλες και όλοι καλά! Καλές γιορτές!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πίππη μου για τις ευχές σου...να είσαι καλά, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις.
      Να έχεις χαρούμενες γιορτινές μέρες, μαζί με όσους αγαπάς κοντά σου. 😊
      Αυτή είναι η ευτυχία και η ουσία της ζωής! την αγάπη μου φιλιαααα! 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  10. Το χεράκι το γλυκό, μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια, δύο τυχερά μας κορίτσια, δύο υπέροχα δωράκια γεμάτα αγάπη απ' τα χεράκια σου. Ρούλα μου και του χρόνου να είσαι καλά ψυχή μου. Κάθε ευχή σε κάθε σου αγαπημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα είδες; μεγάλωσε κι όλας ο μικρούλης μας και καταλαβαίνει ότι του λέμε...το πόσο είναι έξυπνα τα σημερινά παιδιά, έχω μείνει άφωνη... εντάξει δεν θα αρνηθώ πως είμαι μια κουκουβάγια δις γιαγιά; 🤣
    Μετά από δέκα χρόνια που έχω αυτό το μπλοκοσπιτάκι, χάρηκα τον τρόπο της κλήρωσης πρώτη φορά με παιδικό αθώο χεράκι.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, τις οποίες ανταποδίνω ολόψυχα να περάσετε όμορφα αυτές τις γιορτινές μέρες 🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ Μάνια μου 😊 να χαιρόμαστε αλλήλους !! Να περνάς όμορφα ακόμα και στα δύσκολα, αφού κάπου εκεί σουλατσάρει ένα χαμόγελο...σίγουρα θα το πετύχεις! άμορφες γιορτινές μέρες να περάσετε!
      Στέλνω αγκαλιά και φιλί 🤗😘 μεγάλα και χαρούμενα!!! ✨🎄🎁

      Διαγραφή
  13. υπεροχααααααααααααααααα !!!! καλές γιορτές .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου...να ξέρεις δεν ξεχνάω...απλά ο χρόνος μου είναι λίγος πια...ελπίζω να τα πούμε θα χαρώ πολύ να ξέρεις...έχεις την αγάπη μου πάντα καλές γιορτινές μέρες να περάσετε και εσείς! φιλια πολλά στα κορίτσια και σε σένα Σοφάκι μου! 😘🎄✨🧡

      Διαγραφή
  14. Α, έχω κι εγώ μικρά πλεκτά έργα τέχνης από τα χεράκια σου,
    αλλά κι αυτά τα μικρά χεράκια που τραβούν τους κλήρους, πόσο
    τρυφερά! Να είστε όλοι καλά, Σμαράγδι μου, και να περάσετε όμορφα!
    💚🎅🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναβαθμίσαμε την κλήρωση όπως είδες Πετρίνα μου, πήγαμε στην τρίτη γενιά κατευθείαν...🤣
      Χαίρομαι που έχεις κάτι να με θυμάσαι.. Σε ευχαριστώ πολύ να είστε και εσεις καλά και να περάσεις όμορφες γιορτές με τους αγαπημένους σου ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΠΕΤΡΊΝΑ ΜΟΥ την αγάπη μου φιλιααα ✨🎄🧡

      Διαγραφή