Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΆΣ!!


 Οι γιορτές βρίσκονται μια ανάσα μακριά φίλοι μου. 

Οι γυναίκες επωμιζόμαστε με ένα σωρό δουλειές αφού οι περισσότερες, εκτός από τις κλασικές δουλειές του σπιτιού, έχουμε και την βιοποριστική δουλειά. Οι ώρες που θα έχουμε στην διάθεσή μας για να κάνουμε αυτό που μας αρέσει. π.χ 😉 σερφάρισμα και επισκέψεις στην μπλοκογειτονιά, που  γίνονται τώρα τελευταία με χρονοκαθυστέρηση... 😊

Με αυτήν την σκέψη μου, αυτή η  ανάρτηση θα είναι απλά γιορτινή με το να σας δείξω  ευχετήριες καρτούλες με κάτι μικρά πλεκτούλια, που έφτιαξα, έτσι για το καλό, τον λίγο χρόνο που είχα στην διάθεσή μου.

Εδώ είναι η πλεκτή Χριστουγεννιάτικη κολεξιόν μας!! Μην στρυμώχνεστε καλέ;

-Δεν φταίμε εμείς, εσύ μας στρύμωξες έτσι , τι φωνάζεις;

Και εδώ οι ευχετήριες καρτούλες μου, ευτυχώς αυτές δεν παραπονέθηκαν με το στρίμωγμα...😊

Για το τέλος θέλησα να σας κεράσω, όχι μελομακάρονα, αφού αυτά μου κάηκαν λίγο, γιατί ήμουν στο μπλοκ της Κανελλάκι... και είχα πέσει κάτω από τα γέλια, ξεχνώντας τα μελομακάρονα στον φούρνο...🤣 έτσι  είπα να κάνω την ανατροπή με  μερικά μηλοπιτάκια που μπορεί να μην είναι της Χριστουγεννιάτικης παράδοσης, αλλά είναι πεντανόστιμα  και νηστίσιμα, για όποιον τα προτιμά. Χιονισμένα δε, ταιριάζουν και αυτές τις μέρες!


Οι ευχές μου ολόψυχα να περάσετε μαγικά  ετούτες τις Άγιες μέρες όλοι,  μαζί με τους αγαπημένους σας όμορφα, οικογενειακά, με αγάπη γύρω σας, μοιραστείτε  ευτυχισμένες στιγμές, αφού σαν την οικογένεια μας δεν έχει και χαρίσετε χαμόγελα όσο μπορείτε περισσότερα.

Ας κοιτάξουμε και γύρω μας όλο και κάποιος θα χρειάζεται ένα χαμόγελο μαζί με την έμπρακτη αγάπη μας. Ας το χαρίσουμε!

Να είστε όλοι καλά, μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!✨🧡

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 







 

38 σχόλια:

  1. Έγραφα, έγραφα και έγραφα για τα ατυχήματα του blogging και το πόσα φαγητά πέταξα, πόσες κατσαρόλες έκαψα και πόση δουλειά θέλει η επαναφορά μιας κατσαρόλας και τσουππππππππ το σχόλιο εξαφανίστηκε! :(
    Το blogging όμως έχει πιο πολλές χαρές, γιατί οι χρυσοχέρες, μας δείχνουν τις δημιουργίες τους και έτσι ξεχνάμε τα καμμένα μελομακάρονα και τα χαμένα σχόλια! :)
    Πανέμορφες οι καρτούλες και τα στολίδια σου που θα δώσουν πολύ χαρά στους παραλείπτες! :)
    ΑΦιλάκια καρδιάς και καλές γιορτινές προετοιμασίες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις τι μου θύμησες φιλενάδα...πόσες φορές ήταν π[ου δεν μπορούσα να αφήσω σχόλιο στο μπλοκ σου και εκεί εγω να επιμένω μέχρι που τα κατάφερνα ή έτσι ή αλλιώς μέσα στο μέηλ σου θυμάσαι;😉
      Δεν πειράζει όμως η χαρά που νιώθουμε όταν τα καταφέρνουμε αξίζει γιατί μας κάνει να νιώθουμε καλά😊.
      Αν κάψουμε και κανένα φαγητό ή γλυκό , δεν έγινε τίποτα; κάνουμε άλλα...🤣 για να γλυκάνουμε το μέσα και το έξω μας!
      Εύχομαι καλά να περάσεις και εσύ Στεφανία μου τις γιορτινές μέρες που έρχονται...την αγάπη μου φιλιααα.!🎄✨🧡

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα στολίδια αν και άτακτα. Έχω την τύχη να έχω αρκετά δικά σου να στολιζω αυτές τις ημέρες. Καλά να περάσεις με τους αγαπημένους σου. Υγεία, χαμόγελα και μεγάλες αγκαλιές. Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτακτα ήταν Αννιώ μου... άλλο ήθελε να είναι στην μέση και άλλο στην άκρη...άσε αυτά που έπεφταν κάτω επειδή
      δεν ήθελαν δημοσιότητα...🤣 και εγώ άρον άρον να τα βγάλω στη φόρα.
      Είπα να στείλω τις ευχές μου λίγο νωρίς γιατί έχει πολύ δουλειά για την Πρωτοχρονιά για την οικογένεια και με βλέπω να χρωστάω δωράκια στα παιδιά τον καινούργιο χρόνο. 🤣🤣
      Όμορφα να περάσεις Αννιώ μου με τους αγαπημένους σου. Καλά Χριστούγεννα με αγάπη παντού. φιλιααα!!✨🎄🧡

      Διαγραφή
  3. Γειά σου σε σένα και στα χεράκια σου. Πολύ όμορφα τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου από δαντέλα, καθώς και οι χαριτωμένες κάρτες σου. Εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου Χρόνια Πολλά με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αντιγόνη δεν είναι τίποτε σπουδαία, λόγο των ημερών επιβάλλεται να κάνουμε κάτι γιορτινό για το καλό...
      Να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα τις γιορτινές μέρες με όσους αγαπάς κοντά σου. Καλά Χριστούγεννα! 🎄✨😍

      Διαγραφή
  4. Βρήκες τον πιο όμορφο τρόπο να μας ευχηθείς Σμαραγδάκι μου, δημιουργικό και πεντάγλυκο!
    Οι δουλειές πράγματι δεν τελειώνουν ποτέ αλλά όταν έχεις την αίσθηση της ελευθερίας να καλπάζει μέσα σου :) βρίσκεις το χρόνο για όλα.
    Σου εύχομαι να ζήσεις τα πιο ζεστά, τρυφερά, χαρούμενα και μυρωδάτα Χριστούγεννα των τελευταίων χρόνων.
    Να τα ζήσεις με υγεία και πολλή αγάπη. Να σου μείνουν αξέχαστα!
    Πολλά γλυκιά φιλιά Σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλοδεχούμενες οι όμορφες ευχές σου και τα όμορφα λόγια σου. Έτσι για το καλό ,λίγα μικρά πραγματάκια φέτος ίσα να μπούμε στο πνεύμα των Χριστουγέννων.
      Σίγουρα θα μας μείνουν αξέχαστες, αυτές οι γιορτές γιατί ο μικρούλης μας έχει μεγαλώσει και καταλαβαίνει πια τα πάντα, όποτε καταλαβαίνεις με το δυσσέγγονο οι γιορτές μας θα είναι μαγικές.😊
      Να περάσεις όμορφα και εσύ Μαρία μου μαζί με όσους αγαπάς κοντά σου. Αυτή είναι ευτυχία!
      Καλά Χριστούγεννα με χαμόγελα αγάπης. γιορτινά φιλιαααα!!✨🎄🧡

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα και σε σένα Ειρήνη μου να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου κοντά
      και να χαίρεσαι την οικογένειά σου .Καλές γιορτές! ✨🎄🎁

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Ρούλα μου με όμορφες χαρούμενες στιγμές γεμάτες χαμόγελα και ευτυχία! Να περάσεις όμορφα κοντά στους αγαπημένους σου!
    Όμορφα τα δημιουργήματά σου, γεια στα χέρια σου!
    την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...μακάρι να είναι χαρούμενες οι γιορτινές ετούτες μέρες για όλους τους ανθρώπους και να έχουμε αγάπη και ειρήνη επί της γης.,.όσο δύσκολο και ακατόρθωτο να είναι αυτό...
      Αν ότι κάνομε το κάνουμε γιατί το αγαπάμε, τότε εκπέμπει αγάπη όσο μικρούλικο και να είναι. Όσο περνούν τα χρόνια πάντως όλο και πιο δύσκολο γίνεται το πλέξιμο...😉
      Να περάσεις Αννίκα μου όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα με όσους αγαπάς φίλη μου. την αγάπη μου φιλιααα ✨🎄🧡

      Διαγραφή
  7. Όμορφα στολίδια !!!!!!
    Και του χρόνου αγαπητή μας και καλά Χριστούγεννα !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου να είσαι καλά, να περάσεις μαγικά με τους αγαπημένους σου ζεστά και όμορφα να είναι όλα, και να είμαστε εδώ όλοι και του χρόνου να τα λέμε...
      Καλά και ΄χαρούμενα Χριστούγεννα. Καλές γιορτές με αγάπη φιλιααα!! 🎄✨🧡

      Διαγραφή
  8. Έχασα επεισόδιο με το κανελλάκι αλλά εδώ που τα λέμε εγώ έτσι και αλλιώς αν είχα να διαλέξω μεταξύ μελομακάρονου και μηλοπιτάκι, μηλοπιτάκιΑ δαγκωτά και όλα δικά μου χαχαχαχα
    Άπαιχτα τα πλεκτούλια στολίδια, που βρίσεις τον χρόνο δεν μπορώ να το συλλάβω...
    Καλά Χριστούγεννα λέμεεεε ... γιαμι γιάμι μηλοπιτάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣 Που το έχασες Μάνια μου; δεν φεύγει εκεί είναι στης Κανελλάκις 😊...
      Του μηλοπιτακίου και εσύ; αρε γιατί να είμαστε τόσο μακριά; επαφίομαι όμως αν σε βγάλει η στράτα σου κατά Κρήτη μεριά, να τα φας μαζί με το παλιοπαλτό σου!!!😊 και όχι μόνο αυτά!!
      Αν κάνεις με αγάπη ότι κάνεις τότε βρίσκεις τον χρόνο....αν και εδώ που τα λέμε μέχρι την πρωτοχρονιά συνεχίζεται η πλεκτική...😊
      Να περάσεις τέλεια μαγικά Χριστούγεννα με το παλιοπαλτό σου να σε ζεσταίνει με την αγάπη του και όχι μόνο!!
      Καλές χαρούμενες γιορτές να έχετε τα δυο σας την αγάπη μου πάντα φιλιαααα!! ✨🎄🧡

      Διαγραφή
  9. Το "Απάγκιο" αναλαμβάνει την ευθύνη για το κάψιμο των μελομακάρονων. Και σιγά που θα μάσαγες εσύ και δεν θα έκανες τη μαγειρική σου ανατροπή. "Πάρτε μια λαμαρίνα μηλοπιτάκια, να μάθετε!"
    Αυτή η αγαπημένη και γνώριμη κολεξιόν απ' τα πλεχτά σου διακοσμητικά, στολίζει κάθε χρόνο το μίνιμαλ δεντράκι μου (βασικά κάτι ξερόκλαδα είναι με λαμπάκια και στολίδια)... αλλά έχει τη δική σου αύρα, κι αυτό είναι υπεραρκετό.
    Να είστε όλοι σας καλά και να περάσετε ζεστά και χαρούμενα Χριστούγεννα
    ΣΛ 🎄🎈💝 ΣΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου όταν συνήλθα μετά τα πολλά γέλια 🤣🤣 ξέρεις πόσα πουλάκια της αυλής μας ευχαριστήθηκαν τα μελομακάρονα; ευτυχώς που δεν τα είχα μελώσει...🤣... μα πόσο καλά με ξέρεις πες μου😊 αφού είχα μήλα είχα αλεύρι είχα και καρύδια που μόλις είχε καθαρίσει το αγόρι μου; τι άλλο θα έκανα οέο; άσε που δεν πρόλαβα να τα χιονίσω όλα γιατί έφυγαν εν ριπή οφθαλμού!😊...όσο για τα πλεκτούλια είναι σαν να συμμετέχω στο στόλισμα του δέντρου σου και χαίρομαι γι αυτό...😊 και του χρόνου να είμαστε καλά να τα ξανακάνουμε ...
      Καλά Χριστούγεννα να περάσετε Κανελλάκι μου με γέλια πολλά και με όμορφες στιγμές αγαπημένη μου την αγάπη μου πάντα φιλω σε!!🎄✨🧡 Σ.Λ.

      Διαγραφή
  10. καλά Χριστούγεννα, δημιουργικά, υγεία και χαρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα με πολλά χαμόγελα και σε σένα Παρασκευή μου να περάσεις όμορφα και χαρούμενα με όσους αγαπάς κοντά σου! με αγάπη φιλιαααα!!🎄✨🧡

      Διαγραφή
  11. Καλά Χριστούγεννα, Ρούλα μου, να περάσεις με την υπέροχη οικογένειά σου! Υγεία, αγάπη και χαρές να έχετε από τα παιδιά, τα εγγόνια και το δισεγγονάκι σας! Δεν πειράζει για τα μελομακάρονα...Τα μηλοπιτάκια σου φαίνονται φανταστικά!!!
    τα δε έργα των χειρών σου, υπέροχα, όπως πάντα!
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να αντευχηθώ και εγώ για την οικογένεια σου και για για όλους σας υγεία αγάπη και χαρές πολλές που τις παίρνουμε πως ξέρεις και εσύ από τα παιδιά και τα εγγόνια μας φίλη μου
      Τα μελομακάρονα τα έφαγαν τα πουλάκια της αυτής μας ,οπότε τίποτα δεν πήγε χαμένο. 🤣
      Να περάσετε μαγικά Χριστούγεννα Μαριάννα μου! με πολύ αγάπη γύρω σας! φιλιααα!! ✨🎄🧡

      Διαγραφή
  12. Τα στολίδια σου τα λατρεύω. Είμαι από τους τυχερούς που έχω από τα χεράκια σου.
    Τέλειες και οι καρτούλες σου και τα μηλοπιτάκια σου.
    Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική Σμαραγδένια μου.
    Καλά Χριστούγεννα. Όλα τα καλά στο σπιτικό σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα...πολύ χαίρομαι που οι περισσότερες φίλες έχετε κάτι μικρό από τα χεράκια μου Μαρινάκι μου.
      Αυτή η εβδομάδα που θα έρθει είμαι φούλ τάιμ πλέξιμο για Πρωτοχρονιάτικα δωράκια στα παιδιά και εγγονια!!
      Να περάσεις όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία αγάπη και τους αγαπημένους σου κοντά. την αγάπη μου γιορτινά φιλιαααα!!🧡🎄✨😘

      Διαγραφή
  13. Στόλισα και εφέτος με το κόκκινο στεφανάκι με πέρλες,το πράσινο δεντράκι με φιόγκο χρυσοκλωστής και
    τον ολόλευκο άγγελο με φιόγκο ασημοκλωστής.. όλα πλεγμένα απο τα χέρια σου..
    Τώρα που σου γράφω,τα βλέπω απέναντί μου και σου εύχομαι ο,τι καλύτερο για εσένα και την οικογένειά σου!

    Σε φιλώ με αγάπη και εκτίμηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω πόσο χαίρομαι που συμβάλω με τα μικρά μου στολιδάκια στον Χριστουγεννιάτικο στολισμό σου Λένιώ μου.
      Μικρά ενθύμια χαράς είναι με την σκέψη να χαρίσουν χαμόγελα, αφού είναι αυτά που έχουμε ανάγκη τον καιρό αυτό.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη χαίρομαι που σε βλέπω εδώ.
      Να περάσεις ζεστά και όμορφα τα Χριστούγεννα και όλες τις γιορτινές μέρες με τους αγαπημένους σου κοντά, με υγεία και με αγάπη παντού. φιλιαααα!! 🎄✨🧡

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη η πλεκτή κολεξιόν!!! Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα Σμαραγδούλα μου!!! (Δεν αντέχω άλλες δουλειές!!! Δεν έχω σταματήσει!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις Όλγα μου πόσο σε καταλαβαίνω! μαζί σου! και νομίζω ότι δεν είμαι μόνο εγώ, αλλά όλες απανταχού οι γυναίκες της γης! λίγες στιγμές δικές μας θέλουμε και κάποιος να κάνει κάτι για μας! Ας το ελπίσουμε...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές λίγο πριν την εκπνοή τους τα Χριστούγεννα θα είναι παρελθόν.
      Ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει υγεία ξεκούραση και δώρα καρδιάς! φιλιααα 🎄🎁

      Διαγραφή
  15. Χρονια πολλα Ρουλιτσα μου!!! Με τις λιχουδιες σου τις πεντανοστιμες!! Τα δε πλεχτουλια νομιζω την φχαριστηθηκαν δεοντως την φωτογραφιση!! 😉 Καλα Χριστουγεννα να χεις!! Να περασετε πολυ πολυ ομορφα με τους αγαπημενους σου, μες στις αγκαλιες και στα φιλια!! 🎄🎅 Πολλα πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαριλενα απο marilenaspotofart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριλένα μου για τις ευχές ΄ήδη της Χριστουγεννιάτικες αγκαλιές τις πήραμε και τις δώσαμε...σε λίγο τα Χριστούγεννα θα είναι παρελθόν ...πάμε τώρα για τις Πρωτοχρονιάτικες ευχές για υγεία, και με δώρα καρδιάς και αγάπης ! φιλιααα 🎄🧡🎁

      Διαγραφή
  17. Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία!
    Κι εγώ που ήθελα να φάω μελομακάρονα, να πάω στο Απάγκιο της Κανελλάκη;
    Είδες τί κάνουν οι 'κακές' παρέες Ρούλα μου; Ευτυχώς που μου αρέσουν και τα μηλοπιτάκια!
    Τα στολίδια σου πανέμορφα και χαίρομαι που έχω κι εγώ μερικά!!
    Να περνάτε καλά με τους αγαπημένους σας.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα...Ρένα μου τα μελομακάρονα ξανά έγιναν, αλλά αυτή την φορά δεν έκανα σεργιάνι στην γειτονιά...
      Τώρα αν πήγες στης Κανελλάκις για μελομακάρονα την έβαψες φιλενάδα 🤣 εδώ τουλάχιστον βολεύτηκες με τα μηλοπιτάκια χο..χο..χο.. που ακούστηκε Χριστούγεννα και μηλοπιτάκια καλέ; μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά 🤣
      Σε μια ώρα τα Χριστούγεννα φεύγουν και εμείς θα αρχίσουμε να ευχόμαστε για την καινούργια χρονιά που έρχεται Ρένα μου να είναι καλή για όλο τον κόσμο με υγεία αγάπη και δώρα καρδιάς! την αγάπη μου φιλιααα!🧡🎄🎁

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά κι Ευλογημένα Ρούλα μου,με υγεία και κάθε ευτυχία μέσα στο σπιτικό σας!!!
    Παίρνω το κέρασμα μου,που είναι πεντάνοστιμο κι εύχομαι με το καλό να υποδεχθούμε το Νέο Έτος!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά Μαρία μου με την βοήθεια του Θεού να πάνε όλα όμορφα τον καινούργιο χρόνο που έρχεται
      Ας φέρει υγειά και αγάπη στις καρδιές των ανθρώπων για να γίνει ο κόσμος καλύτερος!
      Να περάσεις υπέροχα με όσους αγαπάς καλή πρωτοχρονιά!! φιλιαααα 🎄🎁🧡

      Διαγραφή
  19. Βρε, φέρε μηλοπιτάκια, φέρε τσουρέκια, φέρε μέχρι κι αυγά (πασχαλιάτικα), φέρε ακόμα και χειροποίητα δεντράκια (που μου έχεις στείλει, έτσι κι αλλιώς💚), όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω, όλα τα τσακίζω! 😋 Θερμές ευχές για καλή παραμονή πρωτοχρονιάς, Σμαράγδι μου, να τους χαίρεσαι όλους και να τους καμαρώνεις! Την αγάπη μου 🧡💚🎄🎅

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φέρω...να φέρω Πετρίνα μου αχ να μην είμασταν κοντά; Τι είσαι παιδί μου και όλα τα σφάζεις και όλα τα μαχαιρώνεις; Τοξότης; την ίδια ατάκα έχω...🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να ενώσω και τις δικές μου για τον καινούργιο χρόνο που οσονούπω φτάνει,
      να κρατά για όλο τον κόσμο υγεία, υγεία, υγεία, πολλές χαρές και καρδιές ανοιχτές στην αγάπη!! γιορτινά φιλιααααα 🎄🎁🧡

      Διαγραφή
  20. Καλή Χρονιά Ρούλα μου! Σ ευχαριστώ για τα δωράκια σου! Τα αγάπησα πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή