Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

ΑΥΤΟΣ Ο...ΜΑΡΤΗΣ!

 


Ένιωσα έναν άγγελο - Άγνωστος συγγραφέας

Αυτό το ποίημα για την απώλεια δεν αποδίδεται σε κανέναν ειδικότερα, αλλά είναι ένα πραγματικό δώρο, όποιος κι αν ήταν ο συγγραφέας.

Μας λέει να μην παραβλέπουμε την παρουσία ενός αποθανόντος αγαπημένου προσώπου - τον άγγελο που περιγράφεται με αυτά τα λόγια.

Παρόλο που μπορεί να μην είναι μαζί μας φυσικά, παραμένουν πάντα μαζί μας με πνεύμα.

Ένιωσα έναν άγγελο κοντά σήμερα, αν και δεν μπορούσα να δω
Ένιωσα έναν άγγελο που ήταν τόσο κοντά, που έστειλε για να με παρηγορήσει

Ένιωσα ένα φιλί αγγέλου, απαλό στο μάγουλό μου
Και ω, χωρίς μια λέξη φροντίδας, μίλησε

Ένιωσα την αγάπη του αγγέλου, απαλή στην καρδιά μου
Και με αυτό το άγγιγμα, ένιωσα τον πόνο και τον πόνο μέσα στην αναχώρηση

Ένιωσα τα χλιαρά δάκρυα ενός αγγέλου, να πέφτουν απαλά δίπλα μου
Και ήξερα ότι καθώς αυτά τα δάκρυα στεγνώνουν, μια νέα μέρα θα είναι δική μου

Ένιωσα τα μεταξωτά φτερά ενός αγγέλου με τυλίγουν με αγνή αγάπη
Και ένιωσα μια δύναμη μέσα μου να μεγαλώνει, μια δύναμη που στέλνεται από ψηλά

Ένιωσα έναν άγγελο πολύ κοντά, αν και δεν μπορούσα να δω
Ένιωσα έναν άγγελο κοντά σήμερα, που μου έστειλε για να με παρηγορήσει.

Για ότι διαβάσατε μέχρι εδώ, Η πηγή εδώ. 

Λόγια δεν υπάρχουν...

Τα δυο πρώτα λουλούδια μου που πρόβαλαν δειλά, ακουμπώ  συμβολικά στην μνήμη όλων όσων έβαλαν φτερά και έγιναν άγγελοι!


Κουράγιο και συμπόνια σε όσους σηκώνουν το βάρος της απώλειας!

Να είστε καλά να προσέχετε τον εαυτό σας, γιατί τίποτε δεν είναι δεδομένο στην ζωή...

Καλή εβδομάδα να έχετε!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...🙏




13 σχόλια:

  1. Ωραίο, συγκινητικό! Να σαι καλά Ρούλα μου. Πώς μας έκανε ποδαρικό ο Μάρτης!!!! Τρομερές καταστάσεις ζούμε.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο κουράγιο μπορεί κανείς να δώσει σε τόσο πόνο;;;
    Ζούμε σε μια χώρα που δεν κάνει τίποτα για τους πολίτες της δυστυχώς.......
    Καλή εβδομάδα αγαπημένη και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ! Οι άγγελοι! :)
    Πιστεύω στη στήριξη των αγγέλων και ευλογημένοι όσοι έχουν έναν φύλακα άγγελο που με τις φτερούγες του, κρατά ζεστά την καρδιά τους και στον πόνο είναι η μοναδική παρηγοριά...
    Υπέροχο κείμενο Ρούλα μου και χίλια ευχαριστώ που μας το έκανες γνωστό!
    ΑΦιλάκια πάντα ζεστά και με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γραπτό γεμάτο συναισθήματα και ρίγη ψυχής. Κάθε μας σκέψη είναι κοντά σε εκείνους που έφυγαν αλλά και σε όσους έμειναν πίσω, θλιβερά απομεινάρια σαν δέντρα κουτσουρεμένα.
    Και αυτά εδώ τα λόγια ηχούν γλυκά και τρυφερά, Ρούλα μου.
    Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Ρούλα μου...
    Γέμισε ο ουρανός αγγέλους. Ας ήταν μονάχα ένας. Αλλά αυτό το ομαδικό έγκλημα, ούτε ο Θεός δεν το αντέχει... 😥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαστε όλοι συγκλονισμένοι, Ρούλα μου, μ'αυτό το τραγικό δυστύχημα! Πόσος πόνος για όλες αυτές τις ψυχές που έφυγαν και για τις οικογένειές τους! Πολύ ωραίο το κείμενο με τους αγγέλους!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο συγκινητικό. Όπως τα λες Σμαραγδένια μου, δεν υπάρχουν λόγια.
    Τι να πει κανείς, σε αυτές τις οικογένειες. Τι παρηγοριά να δώσεις.
    Αχ!
    Καλό βράδυ Σμαραγδένια μου.
    Μακάρι ποτέ ξανά, να μην ζήσει η χώρα μας νέα τραγωδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δακρυσμένη καλημέρα από συγκίνηση Ρουλίτσα μου γλυκιά...
    Τα λόγια ωχριούν σε τόσο πόνο... Αφήνω την αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πάλι, ως πιο κυνικός τύπος, θα πω πως τίποτα δεν είναι δεδομένο στη ζωή στην Ελλάδα... Γιατί διαπιστώνουμε με πίκρα και οργή, ότι μας έχουν "για πέταμα" ως πολίτες.. Πραγματικά, δεν ξέρω ούτε εγώ τί να πω.. Τα φιλιά μου Σμαράγδι μου 🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Κυριακή ;) Σμαράγδα μου <3 Αγαπώ τον Άγγελο σαν σύμβολο αγάπης , προστασίας ! Οι Άγγελοι δεν πρέπει να πικραίνονται και οφείλουμε να προσέχουμε για αυτό .. Να είσαι πάντα καλά Σμαράγδα και να χαίρεσαι την οικογένειά σου<3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένοι μου φίλοι Αννιώ μου , Ράνια μου , Στεφανία μου , Γιάννη , Κανελλάκι μου, Μαριάννα μου, Μαρινάκι μου, Μαίρη μου, Πετρίνα μου, Κούλα μου, όλα τα έχετε πει με τα σχόλιά σας για ότι τραγικά γεγονότα ζήσαμε την εβδομάδα που πέρασε...δεν έχω να προσθέσω τίποτε περισσότερο, Θεώρησα καλύτερο να περάσω από εσάς και να αφήσω εκεί δυο λόγια.
    Και απλά να σας ευχαριστήσω πολύ που περάσατε και αφήσατε τα όμορφα σχόλια σας...θα τα πούμε στην επόμενη ανάρτηση φίλοι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν υπάρχουν λόγια γι'αυτό το έγκλημα Ρούλα μου!
    Τα παιδιά μας έγιναν άγγελοι , μόνο που τα θέλαμε ακόμα εδώ!
    Άδικο που έφυγαν με τέτοιο τρόπο .
    Σας φιλώ όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου είναι όπως το λες αυτό νιώθουμε όλοι μας ας τα φυλάει ο Θεός εκεί ψηλά και να δίνει κουράγιο και υπομονή στους γονείς τους...

      Διαγραφή