Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023

ΦΙΛΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ νο 158... "Κύκλοι και/ή ρίγες"

Η φίλη μας η Μία Craftartista είναι η διοργανώτρια της φιλικής πρόσκλησης Νο 158 .

     "Κύκλοι και/ή ρίγες"

     Εδώ και το λογότυπο της!


Μας κάλεσε, όποιοι φίλοι θέλουν να συμμετέχουν με το εν λόγο θέμα και με οποιοδήποτε τρόπο σε αυτήν την πρόσκληση.

Το να κάνω μια ζωγραφιά με ρίγες και κύκλους, μου φάνηκε ευκολάκι για να πω την αλήθεια μου, αλλά τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;  

Σκέφτηκα τι ξέρω να κάνω καλύτερα; Μα ναι, σίγουρα να πλέκω...αλλά πως θα εντάξω σε πλεκτό ρίγες και κύκλους αναρωτήθηκα; Και τι να πλέξω οέο; 😮 μπήκα στο ψαχτήρι, και κάτι μου έκανε κλίκ σαν ιδέα...😉 οπότε την έβαλα μπροστά και ιδού το αποτέλεσμα...

Μια ωραία θήκη για γυαλιά, πρεσβυωπίας λόγο ηλικίας,😉 

αλλά θα μπορούσε να φιλοξενήσει και γυαλιά ηλίου, μια χαρά!

Εξυπηρετεί και τις δυο περιπτώσεις ε;😊 Είναι πολύ εύχρηστη και απόρησα πως δεν είχα φτιάξει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα για μένα, διότι είχα κάνει θήκες γυαλιών δωράκια.🤣 

Σε ευχαριστώ πολύ Μία μου για την πρόσκληση και την ευκαιρία να δημιουργήσω αυτήν την θήκη.

Σας αφήνω, με μια φωτογραφία από τον χθεσινό μου  περίπατο.

Θαυμάζοντας αυτό το ηλιοβασίλεμα, η σκέψη μου στάθηκε στο πόσο όμορφος είναι ο κόσμος της φύσης και πόσο μικροί είμαστε απέναντί της εμείς οι άνθρωποι. 
 Με την ευχή να είσαστε όλοι καλά, να έχετε έναν όμορφο μήνα, αν μπορείτε χαρίστε ένα χαμόγελο μαζί με μια καλημέρα σας, ας είναι άγνωστος  ο αποδέκτης της θα ξαφνιαστεί ευχάριστα...
Ας είναι αυτή η Σαρακοστή η αφορμή να κοιτάξουμε λίγο πιο βαθιά μέσα μας, να ζητήσουμε συγνώμη σε όσους έχουμε στεναχωρήσει και  να τους δώσουμε την αγάπη μας. Αυτό θα μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. 

Με την σύντομη αυτή ανάρτηση σας αποχαιρετώ, μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 


 

 


 

31 σχόλια:

  1. Καλή Σαρακοστή Ρούλα μου! Μου αρέσουν τα χρώματα της θήκης. Χαρούμενα και ανοιξιάτικα! Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η θήκη Ειρήνη μου τα χρώματα της τα έβαλα για να μου θυμίζουν την Άνοιξη που μόλις μπήκε..
      Καλό μήνα να έχεις να κάνεις ότι αγαπάς, καλή Σαρακοστή Ειρήνη μου. φιλιααααα...🤗

      Διαγραφή
  2. Κύκλους κάνει και η ζωή Ρούλα μου και αν το καλοσκεφτούμε γύρω μας, η φύση μας δείχνει και πολλούς άλλους κύκλους όπως ο ήλιος και η πανσέληνος! :)
    Όσο για τις ρίγες, μια βόλτα στους ασφαλτωμένους δρόμους μπορεί να δούμε και ρίγες να χωρίζουν τον δρόμο! ;-)
    Πολύ καλά έκανες και σκέφτηκες τον εαυτό σου και έφτιαξες μια πανέμορφη θήκη για τα γυαλιά σου!
    ΑΦιλάκια γλυκά και καλή Σαρακοστή να έχουν οι καρδιές και τα στομάχια μας!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Στεφανία μου έτσι είναι η ζωή μας ανοίγουν και κλείνουν κύκλοι και εμείς καλούμαστε να τους αποδεχτούμε.
      Σαν ιδέα σκέφτηκα να κάνω την πλεκτή θήκη αυτή, αφού είναι μαλακή και χωράει στην μικρή καθημερινή τσαντούλα μου όταν πηγαίνω για ψώνια... είναι η πρώτη φορά που τελειώνω κάτι δικό μου, αφού συνήθως άλλοι έχουν προτεραιότητα...
      Θα μπορούσαμε να χαρούμε τον ερχομό της Άνοιξης όπως της αξίζει αν δεν υπήρχε η θλίψη στην καρδιά μας για ότι θλιβερό συμβαίνει φίλη μου.
      Καλή Σαρακοστή να έχουμε φιλιααα! 🤗

      Διαγραφή
  3. Ωραία η θηκη,ωραία εμπνεύστηκες από τους κύκλους και τις ρίγες. Να έχεις και συ κάτι από τα χέρα σου ε;
    Ωραία και η φώτο από το ηλιοβασίλεμα
    Καλή Σαρακοστή Ρούλα μου
    Τα φιλιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι για πλεκτό και μικρό έψαχνα Αννιώ μου για να το τελειώσω σύντομα, αφού περιμένουν στη σειρά και άλλοι, είπα να κάνω κάτι για μένα αυτή την φορά και όντως με εξυπηρέτησε πολύ αυτή η θηκούλα γιαλών για την τσάντα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε φίλη μου.
      Ηλιοβασιλέματα και ουρανοί, είναι αυτά που μου αρέσει να φωτογραφίζω., μαζί με τα λουλούδια.
      Δυστυχώς για άλλη μια φορά η θλίψη για το τραγικό δυστύχημα είναι πάνω από όλα. κουράγιο στους δικούς τους εύχομαι.
      Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή να έχουμε Αννιώ μου. φιλιαααα! 🤗

      Διαγραφή
  4. ειδες ωραια αφορμηηηηηηηηηη για δωρακι για το Ρουλακιιιιιιιιιι
    εγινε γλυκααααααααααααααα με γεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους είπα και εγώ να κάνω κάτι για μένα Σοφάκι μου ευκαιρία τη θεώρησα την πρόσκληση. Κάτι μικρό και μέσα στο θέμα να ήταν. Το θέμα είναι ότι δεν είχα καταλάβει τόσο καιρό ότι χρειαζόμουν μια τέτοια μαλακή θήκη για τα γυαλιά μου...
      Θα χαιρόμουν αν δεν υπήρχε το δυστύχημα που μας γέμισε θλίψη αγάπη μου ...καλή υπομονή και κουράγιο θα ευχηθώ για όλους.
      Να είσαι καλά καλή σαρακοστή και καλό μήνα Σοφάκι μου φιλια σε όλες σας.! 🤗

      Διαγραφή
  5. Είσαι σίγουρη ότι θα μπει στη φίλη σου τσάντα Ρούλα μου;
    Ή θα πάει αλλού όπως η δική μου τσάντα;
    Δεν πειράζει όμως, αφού χαιρόμαστε περισσότερο όταν δίνουμε.
    Έγινε υπέροχη! Θα κάνω κι εγώ μια με κουρελάκια, τί άλλο;
    Φιλιά πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι και τόσο σίγουρη δεν είμαι Ρένα μου , πάντως μέχρι τώρα δεν την έχουνε δει, αφού την έβαλα κατευθείαν στην μικρή κρεμαστή τσαντούλα που παίρνω μαζί μου για τα ψώνια. 😉 δεν τους την δείχνω για ευνόητους λόγους όπως καταλαβαίνεις. Μην κάνεις εσύ θα σου κάνω εγώ μία ...δεν της έβαλα καπάκι, γιατί είναι πολύ πιο εύκολα έτσι να μπαινοβγαίνουν τα γυαλιά φιλενάδα...
      Θα χαιρόμουν αν η θλίψη δεν έκανε την καρδιά μου να πονά με την τραγωδία του δυστυχήματος. μόνο κουράγιο και υπομονή να ευχηθούμε στους ανθρώπους όλους .
      Καλή Σαρακοστή Ρένα ,μου και καλό μήνα τι να πούμε... φιλιααα!🤗

      Διαγραφή
  6. Καλή Σαρακοστή, αγαπημένη μας φίλη. Και εσύ χρυσοχέρα και ευρηματική στη φαντασία. Περιττό να σου πω ότι τρελάθηκα με τη θήκη έτσι; Μιλάμε υπέροχη σαν σύλληψη και σαν δημιούργημα. Και φυσικά πρακτικότατη, Ρούλα μου, σε κάθε εποχή. Για τα γυαλάκια μας, που είναι και πολλά.
    Όσο για τις σκέψεις σου, πάντα αγγίζουν τα ανθρώπινα συναισθήματα και μάς δίνουν ευκαιρία για ζεστασιά.
    Την αγάπη μου, Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρακτικότητα που προέκυψε από την θήκη δεν την περίμενα...είναι μικρή και χωράει παντού και επειδή είναι μαλακή δεν πιάνει πολύ χώρο στην τσάντα...ήταν μια ιδέα και ένα δωράκι από μένα για μένα., αυτή η συμμετοχή μου στην πρόσκληση της φίλης μας...
      Πάντα χαίρομαι και σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σου, αλλά αυτήν την φορά η τραγωδία που προέκυψε στα Τέμπη με τόσες ζωές να χάνονται άδικα, δεν με αφήνει να χαρώ, αφού η καρδιά μου έχει γεμίσει θλίψη από το συμβάν αυτό.
      Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι και καλό μήνα. την καληνύχτα μου.🌙

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο, Ρούλα μου, σε νιώθω απόλυτα. Μακάρι να μπορούσαμε να σβήσουμε τον πόνο στους ανθρώπους εκεί. Το μόνο που μπορούμε είναι να επαγρυπνούμε και να απαιτούμε σεβασμό στη ζωή μας.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μπελαρμίνη...είναι ωραία να ασχολείσαι με το πλέξιμο.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις! 🌼

      Διαγραφή
  8. Ficou lindo seu porta-oculos, adorei a combinação de cores, circulos e listras. Beijos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Carla η θήκη.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό βράδυ και καλή Άνοιξη. 🌼

      Διαγραφή
  9. Οι ρίγες σου και οι κύκλοι σε ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα!!!
    Καλό Μήνα Ρούλα μου! Καλή κι ευλογημένη Σαρακοστή!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου δεν το περίμενα πως θα με ικανοποιούσε τόσο η μικρή αυτή θήκη για τα γυαλάκια μου, που είναι μαλακή και εύχρηστη συνάμα... είναι το πρώτο μου δώρο από μένα σε μένα...😉 που φτιάχτηκε χάρη στην συμμετοχή μου στην πρόσκληση τη; Μίας.
      Δεν μπορώ να νιώσω όμορφα μετά το τραγικό συμβάν με το δυστύχημα στα Τέμπη φίλη μου.
      Ας ευχηθούμε να δώσει ο Θεός κουράγιο στους ανθρώπους όλους που έχασαν αγαπημένα πρόσωπα. γεμίζει θλίψη η καρδιά.
      Καλό μήνα Αννίκα μου και καλή Σαρακοστή με αγάπη και συγνώμες! στέλνω αγκαλιά! 🤗

      Διαγραφή
  10. Qué bien, has logrado círculos y rayas al mismo tiempo ^-^ ! Bonito bolsito y bonita combinación de colores. Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έτσι...μου άρεσαν και τα δύο και τα συνδύασα.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. καλό Ανοιξιάτικο μήνα. φιλιαααα 😊

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λιδία να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό μήνα φιλιααα 😊

      Διαγραφή
  12. Καλέ, τι ωραία θήκη είναι αυτή!!!!!! Μπράβο σου Σμαραγδένια μου!!!!!! Πανέμορφη και εξαιρετικά χρηστική η συμμετοχή σου!
    Πάντα να 'χεις τόσο ωραίες εμπνεύσεις.
    Στέλνω ολόγλυκο φιλί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι άλλο να έκανα Μαρινάκι μου; του πλεκτού βλέπεις είμαι😊 και αφού δεν είχα κάνει τίποτε για μένα είπα να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου...
    Όμως δεν μπόρεσα να χαρώ και η καρδιά μου ένιωσε πολύ θλίψη με τα τραγικά γεγονότα και τον χαμό άδικα τόσων νέων παιδιών απίστευτο!! Μόνο συμπόνια και κουράγιο στους δικούς τους ανθρώπους εύχομαι.
    Καλά να είσαι μικρή μου , καλή Σαρακοστή και καλό μήνα ...ανταποδίνω το φιλί μαζι με μια αγκαλιά! 🤗😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφη η ανοιξιάτικη θήκη...πολύ ωραία χρώματα, να την χαίρεσαι !!! Καλή Σαρακοστή και καλό μήνα !!! Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου όταν την έπλεκα την Ανοιξη είχα στο μυαλό μου...την χαρά που επιτέλους έκανα και ένα δωράκι σε μένα, την έδιωξαν τα τραγικά γεγονότα του δυστυχήματος στα Τέμπη...δεν μπορείς να μείνει ασυγκίνητος κάποιος από αυτήν την τραγωδία που έχει συμβεί. Ο Θεός να δίνει κουράγιο και υπομονή στους οικείους τους.
      Καλή Σαρακοστή να έχετε Ράνια μου και καλό μήνα φιλιαααα! 🤗😘

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου, είχα αφήσει σχόλιο λέγοντάς σου το πόσο μου άρεσε η δημιουργία σου αλλά, όπως φαίνεται, δεν δημοσιεύθηκε. Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό αλλά δεν πειράζει. Λοιπόν, σου λέω ξανά από εδώ ότι η πλεκτή σου θήκη γυαλιών είναι υπέροχη (και, φυσικά, εξαιρετικά χρήσιμη). Ωραία χρώματα και όμορφο σχέδιο. Λάτρεψα την ιδέα σου να βάλεις κύκλους πάνω από τη ριγέ θήκη. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στη Φιλική Πρόκληση 158, φίλη μου. Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσες φορές την έχω πατήσει σε σχόλια...που είχα την εντύπωση ότι τα έγραψα... 😉 σε ευχαριστώ πολύ Μία μου για την ευκαιρία που μου έδωσες μέσα από την πρόσκλησή σου, να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου και μάλιστα τόσο εύχρηστο...Πάντα ωραίες προσκλήσεις να κάνεις και να περνάς όμορφα .
      Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή να έχεις φίλη μου με αγάπη φιλιάαααα!🤗😘

      Διαγραφή