Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 24 Απριλίου 2023

30ο ΣΥΜΠΌΣΙΟ ΠΟΙΉΙΣΗΣ..." Ο ΚΎΚΝΟΣ"


"Ο Κύκνος"



 Γύρω της φως.

Η ζωή της ανήκει, μπαλαρίνα λευκή.

Δεν πατά στο σανίδι.

Στο ρυθμό των φτερών απλωμένα τα χέρια.

Η καρδιά της χτυπά στου θριάμβου την ώρα. 

Ο δικός της ο δρόμος, πιρουέτες στρωμένος.

Το κοινό της κι απόψε, είναι αυτό που γεμίζει, του θεάτρου τον χώρο.

Τον κατάλευκο κύκνο να θαυμάσει να νιώσει, του χορού της το κάλος.

Μια κραυγή ήταν μόνο, στο φινάλε του τέλους.

Το λευκό κοκκινίζει, χαμηλώνουν φτερά.

Σε απύθμενο χάος, στροβιλίζοντας πέφτει.

Μες στο βάθος ακούει, ουρλιαχτά και σειρήνες.

Δεν μπορεί νά ναι εκείνη, κάποια άλλη θα είναι.

Η ζωή θα γυρίσει τραγική ειρωνεία, σε δυο ρόδες επάνω.

Η ψυχή θα παλέψει διαδρομή να αλλάξει.

Δεν θ αφήσει την σκέψη να βουλιάξει στην θλίψη.

Μες τα χέρια κρατάει την ζωής ενός κύκνου, που στη μέση την κόβει μια αδέσποτη σφαίρα.

Ένας τίτλος θα φτάσει στα ευπώλητα τρία.

Το δικό της βιβλίο "η ακίνητη πορεία"

 Αυτή ήταν η δική μου προσπάθεια-συμμετοχή στο αγαπημένο μας συμπόσιο, που διοργανώνει με επιτυχία η  Αριστέα μας εδώ και 10 συναπτά έτη ανελλιπώς και, μας παρακινεί να ποιήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε...την ευχαριστούμε πολύ γι αυτό!

ΕΔΩ  θα βρείτε όλες τις υπέροχες συμμετοχές, διαβάστε τις και στον δικό τους χώρο, θα χαρούν εκείνοι που τις έγραψαν.  

Ευχαριστώ πολύ από καρδιάς, όσους  πέρασαν και μου χάρισαν τον χρόνο τους να διαβάζοντας την συμμετοχή μου.🧡

Επίσης σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε παρεάκι μου 









33 σχόλια:

  1. Υπέροχο Ρούλα μου! Μου άρεσε πάρα πολύ η συμμετοχή σου, συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιώτα μου να είσαι καλά χάρηκα που σου άρεσε...λόγο φόρτου εργασίας καθυστερώ να απαντήσω στα όμορφα σχόλιά σας... θα περάσω να τα πούμε με την πρώτη μου ευκαιρία.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ την αγάπη μου φιλιάαα 🧡🌼

      Διαγραφή
  2. Θυμάμαι που είχα διαβάσει γι αυτήν την κυρία που καθηλωμένη σε καροτσάκι και με Αλτσχάιμερ θυμήθηκε τις κινήσεις τις χορευτικές που έκανε ως μπαλαρίνα. Τι συγκινητικό! Κι εσύ απέδωσες τόσο όμορφα ένα πραγματικό γεγονός που συγκλόνισε.
    Συγχαρητήρια Ρούλα μου
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω Αννιώ μου πως δεν το ήξερα το βίντεο για την συγκεκριμένη μπαλαρίνα θα με πιστέψεις;
      Οταν έγραψα τον κύκνο, έψαχνα να βάλω μια φωτογραφία ή ένα βίντεο με μπαλέτο και έτσι γνώρισα τυχαία αυτή καταπληκτική την κυρία με την αλτσχάιμερ και ανατρίχιασα με την δύναμη του μυαλού...πράγματι συγκλονιστικό!
      Αυτό το διάστημα είμαι με πολύ πίεση χρόνου αργώ να απαντήσω στα σχόλια σόρυ...
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου να περνάς καλά με ότι κάνεις ..την αγαπη μου φιλιααα!΄🧡

      Διαγραφή
  3. Χριστός Ανέστη!
    Μπράβο σου, χίλια μπράβο Σμαραγδένια μου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μάγδα μου χρόνια πολλά σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά και να περνάς όμορφα στις ταξιδιάρικες διαδρομές σου. καλό ξημέρωμα φιλιαααα 🌙🧡

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια, Ρούλα μου, για τη συμμετοχή σου, ήταν ιδιαίτερο το θέμα που επέλεξες και ωραίος ο τρόπος που το απέδωσες! Είχε ρυθμό και ροή και μου άρεσαν ιδιαίτερα οι δύο τελευταίοι στίχοι. Ούτε που φαντάστηκα, βέβαια, ότι πίσω από αυτό κρυβόσουν εσύ (το "αστυνομικό" μου δαιμόνιο μόνο μέχρι Μαρία Κανελλάκη φτάνει)!
    Να είσαι πάντα τόσο ξεχωριστή και δημιουργική!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τόσες δύσκολες καταστάσεις που είχα την συγκεκριμένη περίοδο με τίποτα δεν περίμενα να γράψω...και να που 'ήρθε ή έμπνευση εξ ουρανού 😊.
      Στο συγκεκριμένο ποίημα είχα άλλους τελευταίους στίχους, που δεν κολλούσαν πολύ καλά, και με τίποτα δεν μπορούσα να να σκεφτώ κάτι άλλο.
      Και εκεί βάζει το χεράκι της η Αριστέα, με τους δύο τελευταίους στίχους, οπότε για αυτούς που σου άρεσαν τα εύσημα ανήκουν σε εκείνη.
      Ασε δε την έκπληξή μου όταν τελειώνοντας τον κύκνο, στην αναζήτηση μου για φωτογραφία μπαλαρίνας έπεσα επάνω στο βίντεο με την ηλικιωμένη πρώην μπαλαρίνα με αλτζχάιμερ, ακούγοντας την λίμνη των κύκνων χόρευε
      καθισμένη στην πολυθρόνα της με τις κινήσεις του μπαλέτου...απίστευτο όμως; έμεινα άφωνη!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Πίππη μου, να περνάς όμορφα με ότι γράφεις την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  5. Ένα πολύ όμορφο ποίημα Ρούλα μου γιατί δεν υπάρχει ομορφότερο πλάσμα από έναν κύκνο!
    Δυσκολεύομαι ακόμα με το pc μου ειδικά στο bloger αλλά δεν το βάζω κάτω και είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρω!
    ΑΦιλάκια καρδιάς από την Στεφανία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Στεφανία μου ένα κύκνος πραγματικός είναι ότι ομορφότερο μπορούμε να δούμε, αλλά και πόσο ομορφιά έχουν και οι μπαλαρίνες ενός μπαλέτου με τις κινήσεις τους, που βλέποντας τες νομίζεις ότι είναι κύκνοι...
      Εχω την εντύπωση ότι τα κατάφερες με το κομπιούτερ σου και σύντομα θα το παίζεις στα δάχτυλα...
      Σε ευχαριστώ πολύ να περνάς καλά με ότι κάνεις, την αγάπη μου πάντα φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  6. Αυτό κι αν ήταν έκπληξη! Ούτε που πέρασε απ' το μυαλό μου πως ήταν δική σου συμμετοχή, Ρούλα μου. Και το ότι αναφέρεται σ' ένα πραγματικό γεγονός, έχει ιδιαίτερη αξία. Μπράβο σου για την εξαιρετική συμμετοχή και για την ευαισθησία σου να θίξεις ένα τέτοιο θέμα!!!
    Την αγάπη μου με όλα τα ΣΛ 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Κανελλάκι μου, ότι αυτή την φορά με την πίεση χρόνου που είχα, δεν ήμουν σίγουρη ότι θα μπορούσα να γράψω κάτι για συμμετοχή...
      Ηταν μια έμπνευση στιγμής μπορώ να πω...
      Το ποίημα μου αυτό προηγήθηκε του γεγονότος το όποιο δεν ήξερα, ότι υπήρχε μια, όχι ακριβώς ίδια ιστορία με διαφορετικό όμως το αποτέλεσμα, το έμαθα κατόπιν, ψάχνοντας για μια φωτογραφία μπαλαρίνας να βάλω στην αρχή.
      Ήταν για μένα μια τεράστια έκπληξη και σύμπτωση να πέσω επάνω στο βίντεο με την συγκεκριμένη ηλικιωμένη μπαλαρίνα και όπως καταλαβαίνεις αγάπη μου έμεινα άφωνη, με την σύμπτωση αυτή.
      Όσο για το βίντεο συγκλονιστικό το λιγότερο, λάτρεψα την ψυχή που δεν ξεχνά!..
      Σ.Λ το ξέρεις ναι; ❤

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ράνια μου, να μην χάσω και δεν πάρω μέρος σε συμπόσιο!🤗 μου αρέσει να προσπαθώ, τα καταφέρνω ή όχι δεν με πειράζει αρκεί να περνάω καλά και να βάζω το μυαλό μου να δουλεύει. 😉
      Να είσαι καλά φίλη μου να περνάς όμορφα την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  8. Ο "κύκνος" σου, Ρούλα μου, ήταν από τα ποιήματα, που αγάπησα πολύ σ' αυτό το "Συμπόσιο". Όλο το γεγονός έχει έντονα δραματολογικά στοιχεία και δυνατά συναισθήματα. Έχει όλα όσα εκείνα χαρακτηρίζουν τη μεγάλη αφοσίωση ενός ανθρώπου σ' αυτό που αγαπά.
    Το έδωσες με εξαίρετο τρόπο. Το θεωρώ από τα καλύτερά σου ποιήματα, που έχεις γράψει και ένα πόνημα, που πραγματικά ξεχωρίζει, καλή μου φίλη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια γνώμη έχουμε για το καλύτερο μέχρι τώρα...δεν περίμενα με τον φόρτο εργασίας που είχα εκείνη την περίοδο, να έβρισκα τον καιρό να προλάβω να στείλω συμμετοχή, αλλά χάρηκα πολύ που το έκανα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα ευγενικά σου σχόλια.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου απόγευμα.! 🌻🌼

      Διαγραφή
  9. Σμαραγδένια μου δεν έγραψες ποίημα. Κέντησες στον καμβά της ψυχής μας.. Με συγκίνησε αφού αναφέρεται σε πραγματικό γεγονός. Ήταν η επιλογή μου από την αρχή. Η ηρωίδα σου σ' ένα πέταγμα της ψυχής, αντιστέκεται στις επιταγές της μοίρας έστω και με τη φαντασία, Ένα πολύ όμορφο ποίημα! Μπράβο Ρούλα μου!
    Φιλιά πολλά Αναστάσιμα! και Αγιοργήτικα. Να τον εχαίρεσαι τον καλό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φάση Αννίκα μου ήταν ότι όταν έγραψα τον κύκνο, δεν ήξερα ότι υπήρχε το θέμα στην πραγματικότητα σαν γεγονός με την μπαλαρίνα με την αλτσζχάιμερ...συγκλονίστηκα με την σύμπτωση και μάλιστα όταν είδα το βίντεο με την συγκεκριμένη σκηνή.
      Ακριβώς έτσι την σκέφτηκα την δική μου, με δύναμη ψυχής της να μην το βάζει κάτω και να αλλάζει την πορεία της ζωής της!
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
      Με το πολύ φορτωμένο πρόγραμμα που έχω αυτόν τον καιρό, μόνο αργά το βράδυ μπορώ να κάτσω για να απαντήσω στα σχόλια σας. θα προσπαθήσω να τα πούμε κάποια στιγμή...
      Να είσαι καλά Αννίκα μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις χρόνια πολλά με υγεία πάντα την αγάπη μου φιλιαααα! 🤗🧡

      Διαγραφή
  10. Μπράβο σου για την υπέροχη συμμετοχή σου Σμαραγδένια μου! Ήταν πολύ ξεχωριστή! Να είμαστε πάντα καλά, να ανταμώνουμε στα όμορφα δρώμενα μας.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρινάκι μου χαίρομαι που κατάφερα να στείλω την συμμετοχή μου ,γιατί ήταν δύσκολα για τον χρόνο που είχα. ακόμα προσπαθώ να τον βρω...για να κάνω τις επισκέψεις μου.
      Να περνάς καλά μικρή μου καλή αντάμωση στο επόμενο συμπόσιο με το καλό! την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  11. Πού πηγαίνουν τα σχόλιά μου, οεο; Γιατί δεν τα βλέπω; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μου ντε; που πήγαν; δεν τα βλέπω😮....Ντεν έχω χρόνο καρντιά μου να απαντήσω τώρα, δες ώρα... 😢.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα, Ρουλίτσα μου!
      Η Άννα βρήκε το σχόλιό μου στα ανεπιθύμητα!
      Τσέκαρε κι εσύ εκεί!

      Διαγραφή
    3. Το τσέκαρα Αριστάκι μου ούτε και εκεί είναι σνίφ σνιφφφφ 😭

      Διαγραφή
    4. Ελπίζω να μην χαθεί και αυτό το σχόλιο, Ρουλίτσα μου!
      Έγραφα (αν θυμάμαι καλά) ότι ήσουν η μία από τις δυο εκπλήξεις αυτού του Συμποσίου ( η
      άλλη ήταν η Πίπη μας!) Δεν ήσουν καθόλου αναγνωρίσιμη, έγραψες φανταστικό ποίημα, με
      ρυθμό λες και χόρευε η μπαλαρίνα σου μέσα από τα λόγια σου!
      Ήσουν υπέροχη, μοναδικά υπέροχη!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι μάχιμη!

      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    5. Αυτή την φορά τα καταφέραμε Αριστάκι μου το πολύ όμορφο σχόλιό σου επιτέλους είναι εδώ...σόρυ αγάπη μου που σε ταλαιπώρησε και σόρυ που λόγο έλλειψης χρόνου αυτόν τον καιρό, άργησα να απαντήσω γενικά στα σχόλια.
      Χαίρομαι που σε έκανε να νιώσεις τόσο όμορφα, γιατί τον ίδιο ρυθμό ένιωθα όταν το έγραφα...είχα μεταφερθεί σε μια τεράστια θεατρική αίθουσα...😊
      Το ξέρεις πάντα ότι η συμμετοχή μου θα είναι εκεί, αφού για μένα, μετράει η προσπάθεια που κάνω και η χαρά που νιώθω, να την φέρω σε πέρας, αφού το συμπόσιο πια έχει γίνει θεσμός, χάρη σε σένα Αριστάκι μου.
      Αν ξαναπάς στις Πέτρας δες το σχόλιο μου να γελάσεις...🤣
      Με το καλό να ξανανταμώσουμε και να ξεφαντώσουμε... με την αγάπη μου 🧡 πάντα και μια αγκαλιά για δύναμη.🤗

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Ρούλα μου!
    Το pc είναι οκ και η αφεντιά μου, το μαθαίνει! ;)
    Επί τέλους κατάφερα να σχολιάσω με το ονοματάκι ainafets που είναι το Στεφανία γραμμένο ανάποδα! :)
    Λατρεύω τους κύκνους και ότι έχει σχέση μαζί τους, έτσι και το ποίημα σου, μίλησε στη καρδιά μου! :)
    ΑΦιλάκια φωτεινά, χαρούμενα και ευλογημένα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο δυσκολεύτηκα και εγώ στην αρχή με την αναβάθμιση που είχα κάνει στον υπολογιστή μου...θέλει όπως το λες υπομονή και επιμονή λέω εγώ, όταν αγαπάμε να μαθαίνουμε Στεφανία μου.
      Και ποιος δεν αγαπάει αυτά τα υπέροχα πτηνά φίλη μου είναι πανέμορφα και οι μπαλαρίνες όταν χορεύουν την λίμνη των κύκνων, οι κινήσεις τους είναι σαν των κύκνων! Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου.
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις, να σου δίνει δύναμη αυτό και χαρά όταν καταφέρνεις να φτάνεις στον στόχο σου!
      Την αγάπη μου και μια ζεστή αγκαλιά... 🧡🤗

      Διαγραφή
  13. Με την σφραγίδα τής λυρικότητας! Μπράβο Σμαράγδι μου, που "ζωντάνεψες" μέσα από τους στίχους σου, την συγκινητική στιγμή μιας πρίμα μπαλαρίνας.. Σε φιλώ πολύ! 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, με τον λίγο χρόνο που είχα στην διάθεση μου Πετρίνα μου, έκανα ότι μπορούσα γιατί δεν ήθελα να χάσω το συμπόσιο, που έχει γίνει αγάπη και θεσμός πια.
      Για μένα μετράει η προσπάθεια που κάνω βάζοντας το μυαλό μου σε εγρήγορση διότι να μην ξεχνάμε ότι κυκλοφορεί και μια αλτζχάιμερ... 🤣..
      Να περνάς καλά όσο μπορείς ...με την αγάπη μου 🧡στέλνω αγκαλιά🤗 και διπλό φιλί😘😘

      Διαγραφή
  14. Πολύ πολύ όμορφο Ρούλα μου. Κρατώ αυτό - Δεν θ αφήσει την σκέψη να βουλιάξει στην θλίψη.- και το λίκνισμα μιας γλυκιάς χορεύτριας. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηθελα η ηρωίδα μου μέσα από την τραγικότητα της στιγμής Στέλλα μου να μην το βάλει κάτω όπως λέμε, να πάρει την ζωή στα χέρια της, κυριολεκτικώς και να αλλάξει πορεία με όποιον τρόπο μπορούσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε. Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις...καλο σου βράδυ🌙 φιλιααα.😘

      Διαγραφή
  15. Τώρα βρήκα χρόνο να αφήσω σχόλιο για το ποίημα σου Ρούλα μου.
    Μοναδικό και πολύ συγκινητικό.
    Πάντα προσπαθώ να μαντέψω ποιος κρύβεται πίσω από κάθε ποίημα στην πρώτη ανάγνωση.
    Ούτε που πήγε το μυαλό μου σε σένα.
    Μπράβο Ρούλα.
    Είσαι κι εσύ μοναδική.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή