Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023

ΚΑΙ ΜΙΑ...ΚΑΙ ΔΥΟ...ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ!!


 Με ένα μεγααάλο ευχαριστώ από καρδιάς θα αρχίσω αυτήν την ανάρτηση για να ευχαριστήσω ένα έναν ξεχωριστά όλους  σας, που περάσατε να αφήσετε τις πανέμορφες ευχές σας για τα γενέθλια και την γιορτή μου...

Θα παρατηρήσατε πως δεν απάντησα στην προηγουμένη ανάρτηση μου με σχόλια, αλλά, με καρδούλες και αγκαλιές.

Όλες οι  ευχαριστίες μου είναι εδώ!!

Μαριάννα 

Αριστάκι.

Αννιώ.

Αννίκα.

Στεφανία

Ελένη

Κανελλάκι

Πίππη

Γιάννης

Μαρία .Γ

Μία Πέτρα

Μαρινάκι 

Χαρά

Ρένα

Ράνια

Λίτσα.

Βαρβαρούλα

Σοφάκι 

Μαριέτα

Προτίμησα να περάσω από τους δικούς σας χώρους και να τα τα πούμε από εκεί, αφού ό χρόνος μου (και αυτή την φορά) δεν με άφησε να απαντήσω στον καθένα σας ξεχωριστά, γι αυτό σας ζητώ συγνώμη!

Και τώρα αφού εξήγησα τους λόγους, ήρθε η ώρα να εξηγήσω και τον τίτλο της αυτής της ανάρτησης.

Ναι αυτή την φορά, δεν θα κάνω μία, δεν θα κάνω δύο, αλλά τρείς κληρώσεις  και ο λόγος είναι ότι στα γενέθλια του μπλοκ μου, δεν έκανα καμία κλήρωση, οπότε χρωστάω ένα δωράκι από τότε...μην νομίζετε, πως το ξέχασα...😉

Σαν να ήταν χθές που ξαναέκανα τα ίδια και όμως πέρασε ένας χρόνος σαν το νεράκι!

Η διαδικασία κλασική, την ξέρετε όλοι τόσα χρόνια πιά... το μπολάκι καρδούλα πήρε θέση...

τετράδιο, ονόματα, χαρτάκια, τύλιγμα...

Στολίσαμε γιορτινά το μπολάκι μας και βάλαμε μέσα τους αγαπημένους φίλους, που πέρασαν από την προηγούμενη ανάρτηση και άφησαν τις ευχές τους!

Και...ταρατατάμ...(το μικρό μας λείπει στην κόρη μου στην άλλη του γιαγιά 😊) και θα υποστείτε την χερούκλα μου 🤣...

Η διαδικασία επαναλήφθηκε άλλες δύο φορές όπως θα το καταλάβατε!
Η πρώτη τυχερή για την γιορτή μου είναι η...Αννιώ μας, που γιορτάζει και σήμερα.😊


Η δεύτερη τυχερή μας για τα γενέθλια μου είναι η... γνωστή Αριστέα μας...😊

Και η τρίτη τυχερή είναι η...Μαριάννα μας, για εκείνη την κλήρωση που χρωστούσα.

Από ένα συμβολικό δωράκι στην κάθε φίλη, έτσι για το καλό! 

Όταν τίκαρα τα ονόματα που κέρδισαν, με έκπληξη μου είδα ότι ήταν οι τρεις πρώτες φίλες που είχαν σχολιάσει 🤣

Να είστε τυχερές φίλες μου πάντα και σε ποιο ουσιαστικά πράγματα!

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη και ήσυχη εβδομάδα, να βαδίσουμε με γαλήνη τις γιορτινές μέρες που έρχονται. Γεμίστε τις καρδιές σας με αγάπη 🧡 και μοιράστε τη μαζί με ένα χαμόγελο! 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 


 

33 σχόλια:

  1. Πάντα τυχερές να είναι οι φίλες !!!!
    Με το καλό οι άγιες μέρες....φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι Ράνια μου τυχερές σε πολλά άλλα ουσιαστικά...τα δωράκια μου είναι της πλάκας, έτσι για το καλό των ημερών.
      Θα ήθελα να μπορούσα να έστελνα σε όλες κάτι, αλλά...
      Οι Αγιες μέρες που έρχονται να φέρουν σε όλο τον κόσμο ειρήνη και αγάπη φίλη μου.
      Να είστε όλοι καλά να περνας όμορφα την αγαπη μου φιλιάααα!✨🎄😘

      Διαγραφή
  2. Ωωωω τι όμορφη καλημέρα είναι αυτή!!! Να σαι καλά γαλαντόμα φιλη της γειτονιάς. Με το καλό να ΄περάσεις όμορφες γιορτές. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σε καλημέρησα με χαμόγελο Αννιώ μου και που ήσουν μια από τις τυχερές...
      Τα δωράκια μου είναι συμβολικά έτσι για το καλό της κλήρωσης...Τα πιο ουσιαστικά είναι μέσα στην καρδιά!
      Το καλό όμως θα ήταν να κέρδιζες κανένα Τζόκερ που σου το εύχομαι ολόψυχα...
      Σου έστειλα μέηλ για επιβεβαίωση σωστής διεύθυνσης μην τα στείλω αλλού χι..χι...
      Καλές γιορτές και σε σένα με όσους αγαπάς κοντά σου!
      Να έχεις υγεία και να περνάς καλά. Να έχεις μια όμρφη εβδομάδα! την αγαπη μου φιλιάααα! ✨🎄🧡

      Διαγραφή
  3. Καλές γιορτές να έχεις Ρούλα μου και να είναι και για σένα τυχερές, γιατί λένε πως η τύχη είναι μεταδοτική!
    Στέλνω πολλά χαμογελαστά ΑΦιλάκια καρδιάς, με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι αλ΄γθεια αυτό Στεφανία μου, και να είναι τα κορίτσια τυχερά και εμείς να πάρουμε λίγη τύχη, αλλιώς να την φτιάξουμε! 😊
      Καλά να είμαστε φιλενάδα και ναι, παρ όλα τα δύσκολα να βρίσκουμε μικρές χαραμάδες χαράς, να μας δίνουν ελπίδες πως υπάρχει και η ελπίδα για τα καλύτερα!
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις...Ας βαδίσουμε με αγάπη προς τις γιορτινές μέρες... την αγαπη μου φιλιαααα 🎄✨😘

      Διαγραφή
  4. Την αγάπη μας στις τυχερές μας φίλες και συνοδοιπόρισσες. Τις πιο ζεστές μας ευχές για όμορφες γιορτινές μέρες σε όλους μας.
    Ρούλα μου, να είσαι γερή, να μοιράζεσαι τα αισθήματα και την αγάπη σου, καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε. Η χαρα είναι για μοιράζεται αν και περισσότερο τα κάνουμε αυτά έτσι για να περνάει η ώρα μας και να πούμε το ευχαριστώ μας και με άλλο τρόπο ...έτσι κι αλλιώς τα δωράκια είναι συμβολικά...
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα με ότι κάνεις αυτές τις γιορτινές που έρχονται. καλό σου βράδυ ✨🎄🌙

      Διαγραφή
  5. Αυτό το δημιουργικό όραμα να προσφέρεις πάντα χαρά είναι απόδειξη της μεγάλης σου καρδιάς Ρούλα μου. Να είσαι πάντα γερή, να προσφέρεις χαμόγελα όπως τόσο όμορφα κάνεις κάθε φορά ζωντανεύοντας όλες τις έννοιες των συναισθημάτων. Καλότυχα πάντα τα κορίτσια! Με πολλή αγάπη Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ήταν η παρέα Αννίκα μου, δεν θα είχα την ευκαιρία να κάνω ότι κάνουμε εδώ μέσα και να εξωτερικεύσω τα συναισθήματα μου , που για μένα είναι ο σπουδαιότερος παράγοντας για να νιώσω όμορφα!
      Μακάρι να είναι τυχερά παντού και περισσότερο στην αγάπη που είναι το ομορφότερο δώρο που χαρίζεται!
      Καλά Χριστούγεννα να έχεις με γαλήνη και ευλογία στην οικογένεια σου Αννίκα μου . την αγάπη μου φιλιααα!
      🧡✨🎄

      Διαγραφή
  6. Τυχερά πάντα να είναι τα κορίτσια Ρουλίτσα μου!
    Η χαρά της προσφοράς αγάπης είναι ανεκτίμητη! Καλές κι ευλογημένες γιορτές με υγεία και πολλή αγάπη, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι Μαίρυ μου η Χαρά που έχεις όταν προσφέρεις, δεν περιγράφεται γιατί πρώτα εσύ νιώθεις όμορφα !
      Μακάρι η τύχη τους να συνεχιστεί για ποιο ουσιώδες πράγματα. Η κληρώσεις γίνονται έτσι για το καλό! και να περνάμε όμορφα!
      Καλά Χριστούγεννα να περάσεις όμορφα με την οικογένεια σου Μαιρούλα μου . Την αγάπη μου φιλιάααα! 🎄✨🎁🧡

      Διαγραφή
  7. Πάντα τυχερές να είναι οι φίλες μας, Ρούλα μου!
    Κι εσύ να είσαι καλά να φτιάχνεις όμορφα πράγματα!
    Είναι τόσο ωραία τα δωράκια που γίνονται με αγάπη και προσωπική φροντίδα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να περάσουμε λίγο καλά και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα Ρένα μου και να βρούμε αφορμές να χαμογελάσουμε...
      Μακάρι να έχουνε ουσιαστική τύχη και σε πιο ουσιώδη πράγματα φιλενάδα. Τα δωράκια μου είναι κάτι μικρό και αναμνηστικό περισσότερο έτσι για το καλό!
      Λέει ...Όταν παίρνεις, γεμίζουν τα χέρια...όταν δίνεις γεμίζει η καρδιά! αυτό κάνουμε όλες φιλενάδα!
      Σε ευχαριστώ πολύ να περάσετε όμορφα και ευλογημένα Χριστούγεννα οικογενειακώς! την αγάπη μου πάντα φιλιααα σε όλους! 🧡🎄✨

      Διαγραφή
  8. Από ένα σχόλιο όσους σε κάποιο blog βρέθηκα στο δικό σου, αν και κατόπιν εορτής που λένε θα σου ευχηθώ και εγώ

    Μία ανθοδέσμη με ευχές για τα γενέθλιά σου
    Σκιά να είναι η χαρά και ο πόνος μακριά σου!
    Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πολύ όμορφες έμμετρες ευχές σου και για την επίσκεψη σου.
      Να είσαι καλά, να περάσεις όσο μπορείς καλύτερα ετούτες τις γιορτινές μέρες που έρχονται.!
      Καλά Χριστούγεννα με αγάπη παντού! 🎄✨

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια στις τρεις κυρίες, να είναι πάντα τυχερές!
    Ο Άγιος Βασίλης μέσω τής Σμαραγδοβαρβαρούλας, θα φτάσει στις πόρτες τους! 💚🧡🎁🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους τους Πετρίνα μου καλότυχες να είναι παντού, να κερδίσουν κανένα Τζόκερ εύχομαι και όχι μόνο αναμνηστικά δωράκια...🎁 😊
      Λένε ότι: Όταν παίρνεις, γεμίζουν τα χέρια, αλλά όταν δίνεις γεμίζει η καρδιά!! 😉 την αγάπη μου
      Καλά Χριστούγεννα να περάσεις φίλη μου με όλους όσους αγαπάς κοντά σου! την αγαπη μου φιλιαααα! 🎄✨🧡

      Διαγραφή
  10. χαχαχαχαχαχα τιποτα δεν ειναι τυχαιοοοοοο
    μπραβο αντε παντα τετοιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα..χα... αυτό το τυχαίο το έχουμε εμπεδώσει πια Σοφάκι μου...γενικά θέμα τύχης είναι τα πάντα να πούμε;
      ναι ας έχουμε πάντα τέτοια όσο μπορούμε!!!
      Καλά Χριστούγεννα εύχομαι Σοφάκι μου με υγεία και πολλά χαμόγελα! την αγάπη μου σε όλους σας φιλιαααα
      ✨🎄🧡🤗

      Διαγραφή
  11. Με γεια τα δωρα στα κοριτσια.Πολλα φιλακια σε εσενα Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου να είναι τυχερά και στην ζωή τους. Τα δωράκια μου είναι συμβολικά έτσι για το καλό. Μακάρι να είχα την ευκολία να κάνω κάτι σε όλους σας. Δεν νοείται να μην ευχαριστήσω όλους σας για τις ευχές κάθε χρόνο και να μην κάνω κλήρωση για ένα μικρό δωράκι!
      Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσετε με την οικογένεια σας φίλη μου. την αγάπη μου φιλιαααα! ✨🎄🧡🤗

      Διαγραφή
  12. Με έσυραν να έρθω εδώ. Μέχρι χτες δεν μπορούσα! Πονούσα ( και η τύχη μου δούλευε!)
    Έλα, δεν το πιστεύω! Είμαι τυχερή κάπου, αναρωτήθηκα; Βασικά είμαι τυχερή που ζω κι
    αναπνέω ακόμα κι έχω τόσους ανθρώπους να με αγαπούν! Αλλά, τι καλά! Θα λάβω ένα
    ακόμα κουτάκι από τα χεράκια της Σμαραγδένιας μας! ♥ Εγγύηση ότι θα με κάνει να
    συγκινηθώ!
    Ρουλίτσα μου, να έχεις υγεία και χαρές ως τα βαθιά βαθιά γεράματα!
    Φιλάκια πολλά!♥

    υγ: Μπράβο και στα άλλα δύο κορίτσια που κέρδισαν! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε εσύ είσαι Πυργοδέσποινα και μπορείς να έρχεσαι όποτε θέλεις! Το ξέρω ότι είσαι τυχερή , αλλιώς δεν θα τραβούσα κλήρο με το όνομα σου Αριστάκι μου. Να είσαι τυχερή αγάπη μου σε ουσιώδες αξίες της ζωής !
      Το δωράκι μου δε είναι τίποτα το σπουδαίο, έτσι για το καλό που λέμε, αλλά συνοδεύεται από τις ευχές μου και την αγάπη μου! Μακάρι να μπορούσα να έστελνα σε όλους έστω από μια καρτούλα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κορίτσι μου!
      Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα με υγεία υγεία υγεία, χαρούμενες ειδήσεις και πολλά πολλά χαμόγελα Αριστάκι μου !! ✨🎄🧡😊😊 🎁

      Διαγραφή
  13. Είναι απ' τα πιο γλυκά έθιμα των γιορτών, αυτή η θρυλική κλήρωση με τους λαχνούς. Πόσο την χαίρομαι κάθε φορά, να 'ξερες!...
    Πάντα καλότυχα να είναι τα κορίτσια μας που κληρώθηκαν και να 'σαι κι εσύ καλά και να μας μοιράζεις τα καλούδια και την αγάπη σου!
    ΣΛ γιορτινοστολισμένο και άπειρες ευχές, αγαπημένο μου Ρουλάκι 🎅🎄🎈💟💥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι κάθε φορά Κανελλάκι μου όταν έρχεται η ώρα να κάνω αυτήν την προπολεμική παραδοσιακή κλήρωση 🤣 γιατί νιώθω ότι σας έχω όλους κοντά μου, καθόμαστε γύρω από ένα τραπέζι περιμένοντας σε ποιον θα πέσει το φλουρί!!! 🤣
      Μακάρι η τύχη των κοριτσιών να συνεχιστεί σε ουσιώδες αξίες της ζωής...Βέβαια θα ήταν καλοδεχούμενο να κέρδιζαν και κανένα Τζόκερ!!!!!😊
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου και εκ μέρος των κοριτσιών!
      Μέρες που έρχονται, ας ευχηθούμε, ποτέ ξανά χαμένες ζωές παιδιών στον βωμό της απληστίας των ανθρώπων χωρίς καρδιά!
      Ας χαρίσουμε χαμόγελα με τις πράξεις μας σε όλους εκείνους που τα χρειάζονται.
      Καλά Χριστούγεννα Κανελλάκι μου με υγεία και αγάπη παντού!! Σ.Λ ✨🎄🧡 🤗

      Διαγραφή
  14. Υγεία, τύχη, αγάπη εύχομαι να έχουν πάντα και τα τρία κορίτσια! Αφού έβαλες εσύ το χεράκι σου Σμαραγδάκι μου, έτσι θα γίνει :)
    Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Παναγία μου! Να έχουν τύχη τα κορίτσια πολύ περισσότερη και όπου τους χρειάζεται, αγάπη παντού, και υγεία πάνω από όλα Μαρία μου! Νομίζω ότι λίγο πολύ όλοι μας τα ίδια έχουμε ανάγκη.
      Όταν παίρνουμε, γεμίζουν τα χέρια φίλη μου, αλλά όταν δίνουμε γεμίζει η καρδιά...
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου. Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και χαμόγελα στο σπιτικό σου! φιλιααα ✨🎄🧡🤗

      Διαγραφή
  15. Υγεία και χαρές να έχουν τα κορίτσια που κέρδισαν και εσύ Ρούλα να είσαι καλά μαζί με την οικογένειά σου.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστούμε πολύ και εκ μέρους των κοριτσιών Ενα αναμνηστικό δωράκι έτσι για το καλό που λέμε είναι και μακάρι να είναι και ποιο ουσιαστική η τύχη τους σε όμορφα συναισθήματα. όπως η αγάπη!!
      Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα Ελένη μου να περάσεις και εσύ με την οικογένεια σου όμορφες στιγμές!
      Την αγΆπη μου φιλιαααα! 🎄✨🧡🤗

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας που κέρδισαν. Να 'ναι πάντα έτσι τυχερά! Και εσύ να 'σαι καλά Σμαραγδένια μου, να χαρίζεις χαρές και χαμόγελα!
    Και του χρόνου!
    Καλές γιορτές με υγεία και χαρές!!!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό ευχαριστούμε πολύ και εκ μέρους των κοριτσιών!
      Η τύχη τους να συνεχιστεί και με την καινούργια χρονιά εύχομαι και μάλιστα σε πολύ παραπάνω τύχη...κανένα Τζόκερ να πούμε; 🤣
      Καλά Χριστούγεννα μικρή μου να περάσεις με την οικογένεια σου και με την ευλογία του μικρού Χριστού στο σπιτικό σας! γιορτινά φιλιααα 🎄✨🎁

      Διαγραφή
  17. Αγαπημένη μου Ρούλα, ξέρω πως είμαι απαράδεκτη που δεν έχω περάσει τόσον καιρό από το μπλογκάκι σου, όπως και από πολλά άλλα της γειτονιάς μας. Η αλήθεια είναι πως από καιρό είχε χαλάσει και το λάπτοπ μου και το είχα στείλει για αλλαγή οθόνης, οπότε μου ήταν δύσκολο να μπαίνω από το κινητό. Πόσο χάρηκα που σε άκουσα στο τηλέφωνο και είπαμε λίγο τα νέα μας! Και άλλο τόσο που στάθηκα μία από τις τυχερές στην κλήρωση που έκανες. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή