Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

ΑΣ...ΓΑΛΗΝΈΨΟΥΜΕ!!

 

          πηγή εικόνας

Περιδιαβαίνοντας και ψάχνοντας στο κόσμο του διαδικτύου, κάτι που να έγραφε για την γαλήνη, που την έχουμε όλοι μας νομίζω ανάγκη, αφού αυτές τις γιορτινές μέρες είναι αυτό που χρειαζόμαστε, μετά από το άγχος και το τρέξιμο των γιορτινών ημερών.

Βρήκα αυτό το πολύ όμορφο άρθρο ΕΔΩ και θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας, 

Εσωτερική γαλήνη

Για πολλούς ανθρώπους η εσωτερική γαλήνη είναι ένα μεγάλο στοίχημα, ψάχνουν να ανακαλύψουν τρόπους για την κατάκτησή της. Αλλά ποια είναι η λύση; Ο διαλογισμός στη φύση ή οι διακοπές σε ένα εξωτικό νησί; Η εσωτερική γαλήνη είναι κάτι τελείως προσωπικό για τον κάθε άνθρωπο και σε αυτό παίζουν τεράστιο ρόλο οι πεποιθήσεις και η ταυτότητα του καθένα.

Δεν υπάρχει ένας τρόπος που οδηγεί στη γαλήνη. Το στρες της καθημερινότητας, οι υποχρεώσεις και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά μας απομακρύνουν από την εσωτερική μας γαλήνη.

Στις μέρες μας, το άγχος είναι παντού. Είτε προέρχεται από τα social media, τη δουλειά, το σχολείο, τις σχέσεις ή την οικογένεια. Υπάρχει καταιγισμός πληροφοριών και απαιτήσεων. Αυτός ο συνεχής καταιγισμός από συναισθήματα μας δυσκολεύει να δίνουμε προσοχή σε οτιδήποτε άλλο. Και όταν έχουμε χρόνο να ηρεμήσουμε, συχνά νιώθουμε κόπωση και εξουθένωση.

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι το άγχος δεν είναι καλό για την υγεία μας και  δημιουργεί πολλά προβλήματα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να νιώθουμε ήρεμοι στην καθημερινότητα; Για να βρούμε την εσωτερική μας γαλήνη είναι σημαντικό να αλλάξουμε τρόπο σκέψης, να ζούμε στην παρούσα στιγμή.

Στην πραγματικότητα, είναι πιο εύκολο να επιτύχουμε την εσωτερική μας γαλήνη αν έχουμε ήδη βρει την ευτυχία. Το κλειδί για την ευτυχία είναι η ενσυνειδητότητα σε ότι κάνουμε. Αν σπαταλάμε το χρόνο μας με όσα δεν αγαπάμε, δεν θα βρούμε ποτέ τη γαλήνη. Είναι αναγκαίο να κάνουμε θετικές σκέψεις για να βρούμε τη γαλήνη που μας αξίζει.

Τι είναι η εσωτερική γαλήνη;

Η εσωτερική γαλήνη είναι μια κατάσταση σωματικής και πνευματικής ηρεμίας παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε. Για να βρει κάποιος την εσωτερική του γαλήνη πρέπει να βρει την ευτυχία και τις ευλογίες στη ζωή του παρά τις δυσκολίες. Η ευτυχία και η εσωτερική γαλήνη δεν σημαίνει ότι στη ζωή μας δεν υπάρχουν προβλήματα  ή συγκρούσεις. Αυτά είναι αναπόφευκτα στη ζωή μας.

Γιατί είναι τόσο δύσκολο να βρούμε γαλήνη;  

Τις περισσότερες φορές υπάρχουν κάποιες παρανοήσεις γύρω από την γαλήνη και την ευτυχία. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αν πάρουν την προαγωγή που θέλουν θα είναι ευτυχισμένοι, αν βρουν το σύντροφο της ζωής τους θα νιώσουν ηρεμία. Αλλά στην πραγματικότητα, αυτός ο τρόπος σκέψης δεν μας οδηγεί στην ευτυχία γιατί χάνουμε το παρόν.

Ο εγκέφαλός μας λειτουργεί ώστε να μας προστατεύει. Οι συμπεριφορές μας έχουν ως σκοπό την επιβίωσή μας. Σύμφωνα με τις μελέτες όλοι μας είμαστε πιο ευαίσθητοι στις αρνητικές εμπειρίες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι βιώνουμε εννέα θετικές εμπειρίες την ημέρα, αλλά μόνο μία αρνητική. Και όμως έχουμε μάθει να μένουμε σε αυτή τη μία αρνητική εμπειρία. Το μυαλό μας είναι ευαίσθητο στις αρνητικές εμπειρίες και αυτό εξηγεί γιατί σκεφτόμαστε αρνητικά.

Ξοδεύουμε πολύ χρόνο για να σκεφτόμαστε το παρελθόν και το μέλλον. Ανησυχούμε τόσο για την ασφάλειά μας, που ζούμε στο παρελθόν ή στο μέλλον. Για να αποφύγουμε τα ίδια λάθη στο μέλλον, κοιτάμε στο παρελθόν. Για να αποφύγουμε πιθανά προβλήματα κοιτάμε στο μέλλον. Σαν αποτέλεσμα, χάνουμε τη ζωή μας αυτή τη στιγμή.

Πιστεύουμε ότι οι σκέψεις μας είναι γεγονότα.  Από τη στιγμή που οι σκέψεις μας είναι τόσο συχνές και έντονες, πιστεύουμε ότι είναι και αληθινές. Συχνά ξοδεύουμε πολύ χρόνο για να καταπολεμήσουμε τις σκέψεις μας, να τις αλλάξουμε ή να ανησυχούμε για την άποψη των άλλων για εμάς. Έχετε νιώσει ποτέ άσχημα για κάτι που κάνατε, αλλά αν ρωτήσετε ένα άλλο άτομο θα σας πει ότι δεν είναι και κάτι τόσο σοβαρό; Οι σκέψεις μας πολλές φορές παραπλανούν την αντίληψή μας.

Γιατί είναι σημαντικό να βρούμε την εσωτερική μας γαλήνη;

Όταν νιώθουμε γαλήνη τότε είναι λιγότερες οι ανησυχίες, το άγχος και οι φόβοι. Η εσωτερική γαλήνη έχει άμεση σχέση με την επίτευξη της αυτοπραγμάτωσης. Όταν ένα άτομο βρει την ισορροπία στη ζωή του, τότε τα οφέλη είναι πολλά:

  • Καλύτερη λειτουργικότητα
  • Αυξημένα επίπεδα ενέργειας και καλύτερη διαχείριση των συναισθημάτων
  • Λιγότερο δράμα, λιγότερες ανησυχίες, άγχος και περισσότερες θετικές σκέψεις
  • Συμπόνια προς τον εαυτό μας και τους άλλους
  • Αντοχή στην αρνητικότητα που υπάρχει γύρω μας
  • Διαχείριση των επώδυνων συναισθημάτων
  • Καλύτερος ύπνος

Πώς μπορώ να βρω την εσωτερική μου γαλήνη;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να βρείτε την εσωτερική σας γαλήνη και την ευτυχία. Κάτι που λειτουργεί για εσάς ίσως να μην λειτουργεί για τους άλλους. Φυσικά, η ηρεμία του μυαλού δεν είναι κάτι που μπορούμε να κατακτήσουμε σε μια νύχτα, χρειάζεται προσπάθεια και υπομονή.

 Χρόνος στη φύση

Όταν περνάτε χρόνο στη φύση, όπως όταν κάνετε ένα περίπατο μπορείτε να βρείτε τη γαλήνη που ψάχνετε. Μια βόλτα στη φύση και μερικές βαθιές αναπνοές μπορούν να ηρεμήσουν το μυαλό σας από τις ανήσυχες σκέψεις. Αυτό δεν θα γίνει σε μια ημέρα, αλλά η συνεχής επαφή με τη φύση σας δίνει την ευκαιρία να αντιμετωπίσετε το στρες της καθημερινότητας.

Διαλογισμός

Ο διαλογισμός έχει πολλά αποδεδειγμένα οφέλη στην σωματική, στη συναισθηματική και στην ψυχική μας υγεία. Πιο συγκεκριμένα, η ενσυνειδητότητα μειώνει το άγχος και συμβάλλει στην πρόληψη της κατάθλιψης. Μπορείτε να δοκιμάσετε τη γιόγκα, έναν καθοδηγούμενο διαλογισμό, να διαβάσετε ένα βιβλίο. Όλα αυτά ανοίγουν το δρόμο για την ευτυχία και την ηρεμία.

Ευγνωμοσύνη

Για να βρει κάποιος την γαλήνη και να φροντίζει την ευεξία του σημαίνει ότι είναι ευγνώμων για όσα έχει στη ζωή του. Όταν εκτιμούμε όσα έχουμε, νιώθουμε περισσότερη γαλήνη. Οι μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που νιώθουν ευγνωμοσύνη και αναγνωρίζουν τις ευλογίες στη ζωή τους νιώθουν περισσότερη γαλήνη και ευτυχία.

Αναλάβετε την ευθύνη για τις πράξεις σας

Η ανάληψη των ευθυνών αποτελεί μια πολύ καλή ένδειξη ωριμότητας. Ακόμη και αν είναι δύσκολο, θα νιώσετε ηρεμία και ευτυχία αν παραδεχτείτε τα λάθη σας. Αποδεχτείτε την κριτική και χρησιμοποιήστε την για να βελτιωθείτε, αποδεχτείτε ότι έχετε κάνει λάθη και έτσι θα αποκτήσετε αντοχή.

Μην αφήνετε τα λάθη του παρελθόντος να σας ορίζουν

Όλοι μας έχουμε κάνει λάθη στο παρελθόν για τα οποία δεν είμαστε υπερήφανοι. Αν όμως μένετε κολλημένοι σε αυτά τα λάθη, δεν θα μπορείτε να γίνετε καλύτεροι. Μην αφήνετε τα λάθη του παρελθόντος να σας καθορίζουν και μην αφήνετε αυτές τις αναμνήσεις να μπαίνουν εμπόδιο στην προσωπική σας εξέλιξη. Για να βρείτε ηρεμία και γαλήνη, αφήστε πίσω σας τις ενοχές. Καλό είναι να θυμάστε ότι τα λάθη σας έχουν κάνει καλύτερο άνθρωπο σήμερα.

Αγαπήστε τον εαυτό σας

Η φροντίδα του εαυτού είναι πολύ σημαντική για την γαλήνη και την ευτυχία μας. Πώς θα βρείτε την ευτυχία αν δεν αγαπάτε τον εαυτό σας; Η αγάπη προς τον εαυτό σημαίνει ότι φροντίζουμε την σωματική, την συναισθηματική, την ψυχική και την πνευματική μας υγεία. Αυτό σημαίνει ότι τρώμε υγιεινά, κάνουμε άσκηση και φροντίζουμε την ευεξία μας.

Όταν έχουμε μια υγιή σχέση με τον εαυτό μας και τον φροντίζουμε, μπορούμε να προβάλλουμε αυτή τη θετική ενέργεια και στους άλλους. Πόσο ήρεμη και χαρούμενη θα ήταν η ζωή μας αν νιώθαμε καλά με τον εαυτό μας και είχαμε υγιείς σχέσεις με τους ανθρώπους γύρω μας;

Όλοι αξίζουμε να βρούμε την γαλήνη!

                    

Μέρες μετράμε μέχρι τα Χριστούγεννα!

Ας τα γιορτάσουμε με γαλήνη και αγάπη στις καρδιές μας!

Μέχρι τα Χριστούγεννα που θα τα πούμε ξανά να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα ας ξεχάσουμε για λίγο τα δύσκολα και ας χαρούμε το πνεύμα των Χριστουγέννων που έρχονται με χαμόγελα!

                     

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!





22 σχόλια:

  1. Να και ένα φιλοσοφικοψυχολογικό θέμα που έχει πολύ ενδιαφέρον αφού μας αφορά όλους!
    Η γαλήνη βρίσκεται στις καρδιές όλων μας και αν την περιμένουμε απ' έξω άδικα περιμένουμε!
    Η αρνητικές σκέψεις εμποδίζουν την καρδιά να συνδεθεί με την γαλήνη γι αυτό συμφωνώ απόλυτα με το κείμενο και τις λύσεις που προτείνει!
    Ρούλα μου, δώρο γιορτών το κείμενο σου και πολύ σ' ευχαριστούμε!
    ΑΦιλάκια, γιορτινά και χαρούμενα με τις καλύτερες μου ευχές για καλά Χριστούγενννα! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου θα ήταν ευχής έργο αν μπορούσαμε να κάναμε έστω και λίγα από αυτά που μας συμβουλεύει το κείμενο αυτό, που όταν το διάβασα ειδα τόσο όμορφα μηνύματα είχε και μέρες που είναι είπα να το μοιραστώ μαζί σας φίλη μου.
      Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσετε με την οικογένεια σας...ευχές από καρδιάς! φιλιαααα 🧡✨🎄

      Διαγραφή
  2. Έχουμε μεγάλη ανάγκη από εσωτερική γαλήνη, Ρούλα μου. Μεγάλη υπόθεση η ύπαρξή της στη ζωή μας. Και δικαιωματικά συγκροτημένη η παρουσίασή σου, καλή μου φίλη.
    Μακάρι να τη βρούμε στη ζωή μας. Με περισυλλογή τούτες οι μέρες των γιορτών. Καλή βδομάδα, Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η ηρεμία ή γαλήνη όπως και να την πούμε όλοι μας την έχουμε ανάγκη...το θέμα είναι το πως θα την αποκτήσουμε έστω και λίγες από τις στιγμές μας...
      Ενας μπούσουλας ήταν αυτό το άρθρο που βρήκα και διαβάζοντας τις συμβουλές του είδα πόσα πράγματα έστω και λίγα να τα σκεφτούμε για το καλό μας!
      Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσεις με την οικογένεια σου με πολύ αγάπη παντού! ✨🎄😊

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα που είναι τα λόγια και πόσο εύκολα όταν δεν αφορούν τη δική σου ¨καμπούρα¨ Προσπαθούμε Ρούλα μου, αλήθεια προσπαθούμε, αλλά είναι αυτό το πολύ σοφό του λαού ¨θέλω να αγιάσω και δεν μ’ αφήνουν οι διαόλοι¨ Πάντα θα υπάρχει ένας λόγος. Τις περισσότερες φορές υποκρινόμαστε πως ¨όλα είναι καλά¨ και ας βράζουμε μέσα μας. Ίσως θα πρέπει να κατανοήσουμε πως ο κόσμος δεν είναι τέλειος και δεν μπορούμε να τον αλλάξουμε. Δεν ευθυνόμαστε ούτε για τη σκληρότητά του, ούτε για τη συμπεριφορά του. Έχουμε επιλογές, αλλά ....είπαμε. Η γαλήνη και η ψυχική ηρεμία, είναι εσωτερική υπόθεση και μόνο αν καταφέρουμε να ξεφορτωθούμε τα βαρίδια της ψυχής, θα τη νιώσουμε.
    Καλή γιορτινή εβδομάδα Ρούλα μου! Με υγεία και γαλήνη τις Άγιες μέρες τις Χριστουγεννιάτικες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα λόγια διάβασα και εγώ Αννίκα μου και είπα να τα μοιραστώ μαζί σας , έστω και αν ξέρω πως είναι δύσκολο να πετύχεις την γαλήνη με τόσα που γίνονται γύρω μας...
      Υπάρχουν όμως άνθρωποι λίγοι μεν, αλλά υπάρχουν, που βλέπουν αλλιώς τα δύσκολα με άλλη σκέψη πιο θετική!
      Και εγώ πιστεύω πως όλα έχουν και τις δύο πλευρές τους και την αρνητική και την θετική τους και το θέμα είναι ποια επιλέγουμε εμείς να δούμε! τυχερός όποιος καταφέρει να βλέπει την θετική πλευρά!
      Μακάρι να είμαστε απο τους τυχερούς Αννίκα μου .
      Καλά και γαλήνια Χριστούγεννα να περάσετε οικογενειακώς φίλη μου όμορφες γιορτινές μέρες ! την αγάπη μου φιλιαααα! ✨🎄🧡😊

      Διαγραφή
  4. Είναι όμως και οι εξωτερικές συνθήκες που καθορίζουν την ψυχολογία μας. Είναι πολύ χρήσιμο και κατανοητό το άρθρο που μοιράζεσαι μαζί μας, Ρουλάκι μου. Ωστόσο, αυτά τα ρημάδια που βαραίνουν την ψυχή μας, όσο κι αν τα δουλεύουμε μέσα μας (και γιόγκα κάνουμε), είναι εκεί μονίμως και μας τραβάνε σε σκοτεινούς βυθούς. Με τις υπάρχουσες συνθήκες, το ζητούμενο είναι να επιβιώνουμε (σωματικά και ψυχολογικά). Η γαλήνη είναι μια ιδανική κατάσταση που νομίζω πως ελάχιστοι είναι αυτοί που την κατακτούν. Στιγμές χαλάρωσης, ίσως. Αλλά ως εκεί.
    Σ' ευχαριστούμε για την χρήσιμη υπενθύμιση, Ρουλιώ μου. Αν μη τι άλλο, μου έφτιαξες τη διάθεση.
    Όμορφα να κυλούν οι μέρες σου, αγαπημένη μου 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτές οι εξωτερικές συνθήκες Κανελλάκι μου που σίγουρα υπάρχουν και μας κάνουν να νιώθουμε αντίθετα και πέρα από αυτά που θα θέλαμε να νιώθουμε, π.χ ηρεμία , εσωτερική γαλήνη , έτσι λίγο για να πάρουμε μια ανάσα παιδί μου, από τα βαρίδια που λες!
      Οντως αυτοί που καταφέρνουν να ζουν με την γαλήνη μέσα τους είναι λίγοι και τυχεροί.
      Εμείς οι άλλοι το προσπαθούμε οσο μπορούμε νε κλέβουμε στιγμές που μας γαληνεύουν, παίρνοντας βαθιές ανάσες σκεπτόμενοι όμορφες μέρες της ζωής μας!
      Καλά και γαλήνια Χριστούγεννα να περάσεις μάτια μου. Ευχές πολλές από καρδιάς ! Σ.Λ.🧡🎄✨

      Διαγραφή
  5. Και να σκεφθείς ότι το άγχος και εγώ πορευόμαστε αντάμα. Δεν μας αφήνουν να γαληνέψουμε Ρουλιτσα. Όμορφα μας τα γράφεις, ωραίες συμβουλές και παραινέσεις. Γαλήνη! Αυτό μαζί με την υγεία εύχομαι για τις Αγιες ημέρες που έρχονται. Να περάσεις καλά με τους αγαπημένους σου Ρουλίτσα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας λίγο πολύ Αννιώ μου ένα άγχος το έχουμε γενικώς και μακάρι να μπορούμε να το κουλαντρίσουμε που λέμε εδώ (να το κουμαντάρουμε) ...άλλες φορές το καταφέρνουμε και άλλες όχι .Εύχομαι αυτές που δεν μπορούμε να είναι οι λιγότερες και γαληνεύουμε τις περισσότερες ...
      Καλά και ήρεμα Χριστούγεννα να περάσεις Αννιώ μου μαζί με την οικογένεια και όσους αγαπάς γύρω σου.
      Στέλνω μαζί με τις ευχές αγκαλιά και φιλιαααα!✨🎄🤗🧡

      Διαγραφή
  6. Ας γαληνέψουμε λοιπόν εν όψει γιορτών καλές γιορτές να χουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναττάσα μου μέσα σε αυτόν τον κυκαιώνα που ζούμε νομίζω ότι λίγη γαλήνη θα μας κάνει καλό, να κατεβάσουμε τους ρυθμούς μας και να απολαύσουμε για λίγο ότι απλόχερα μας προσφέρεται δωρεάν από την φύση.
      Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα να περάσεις με όσους αγαπάς κοντά σου. Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη παντού! φιλιαααα!🎄✨🎁

      Διαγραφή
  7. Η γαλήνη είναι ένα ζητούμενο Σμαραγδάκι μου. Και ποιος είναι εκείνος που δεν θέλει να απολαμβάνει το σήμερα με ηρεμία; Προσωπικά μπορώ να πω πως τα τελευταία χρόνια κάτι έχω καταφέρει πάνω σ' αυτό αλλά όχι σπουδαία πράγματα γιατί είναι αρκετές οι φορές που μου ξεφεύγει το πράγμα και παίρνει την ανηφόρα. Εξαρτάται βέβαια από τον χαρακτήρα του καθενός και τις συνθήκες μέσα στις οποίες ζει. Ο σύζυγός μου π.χ. ήταν πάντα και είναι κανονικός Βούδας, Δεν τον αγγίζει τίποτα αρνητικό παιδί μου. Έτσι γεννήθηκε, τι να πω; χαχα. Πολλά φιλιά Σμαραγδάκι μου και ας κάνουμε το ζητούμενο, δεδομένο της εσωτερικής μας ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια από τα ίδια και εγώ προσπαθώ Μαρία μου...και ναι θα συμφωνήσω μαζί σου πως είναι θέμα χαρακτήρα, γιατί έχω προσπαθήσει πολλές φορές να ηρεμήσω τον δικό μου που το άγχος κυκλοφορεί στα κύτταρα του, ενώ εγώ είμαι λέει ο πυροσβεστήρας του...🤣όπως καταλαβαίνεις τα δυο άκρα αντίθετα είμαστε εδώ και 60 ...χρόνια 🤣 Είσαι τυχερή με τον Βούδα σου 😊 αλήθεια τι ζώδιο είναι; Μου αρέσουν οι άνθρωποι που βλέπουν με αισιοδοξία ΄την ζωή, ακόμα και στα δύσκολα!
      Καλά και γαλήνια Χριστούγεννα εύχομαι να περάσετε Μαρία μου με όσους αγαπάς κοντά σου!
      Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη παντού! Μαζί με τις ευχές στέλνω αγκαλιά και φιλιαααα! ✨🎄🤗🧡

      Διαγραφή
  8. Φιλεναδα χτυπησες φλεβα.Περναω δυσκολες ωρες και αυτη η αναρτηση ειναι φαρμακο για μενα.Για να δουμε θα καταφερω να κανω κατι?απο ολα αυτα?Σε φιλω και να προσεχεις τον ευατο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρε φιλενάδα χαθήκαμε πάλι...χαίρομαι αν συνεισφέρω έστω και λίγο στο να νιώσεις καλύτερα...ελπίζω να είναι περαστικά. Σίγουρα θα προσπαθήσω να τα πούμε μόλις μπορέσω Λίτσα μου! ένα σου λέω δεν είσαι η μόνη!
      Καλά Χριστούγεννα να σου ευχηθώ με υγεία και αγάπη φίλη μου...θα τα πούμε την αγάπη μου φιλιααα 🎄✨🧡🤗

      Διαγραφή
  9. Ναι, καλά. Ας έρθει ο Δαλάι Λάμα εδώ στο Ελλαδιστάν να μπει έστω και μια φορά μέσα σε ένα σούπερ μάρκετ, κι αν δεν τιναχτεί στον αέρα -μέσα σε δευτερόλεπτα- η γαλήνη που "έχτισε" με κόπο, εμένα να μη με λένε Petra 😛😂 Διότι η γαλήνη είναι πνευματική υπόθεση, και προϋποθέτει την αποκοπή από τα υλικά. Συνεπώς, ψιλά γράμματα η γαλήνη 😊 Για το μόνο που μπορεί να παλεύει κανείς, είναι η συνείδησή του. Εξίσου δύσκολη υπόθεση, αλλά μπορεί να εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση, και να καταφέρει -κάποτε- να κοιμάται ήσυχος.. Η σωτηρία τής ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα, η -απόλυτη- γαλήνη υπάρχει μόνο στο Θιβέτ (και πάλι, κρατώ μια επιφύλαξη 😁) Με περιπαιχτική διάθεση σήμερα, Σμαράγδι μου. Φιλιά κι ευχές για γαλήνιες γιορτές! 😉🌟🎄💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. αυτό ακριβώς θα πάθει Πετρίνα μου είμαι σίγουρη. Νομίζεις ότι δεν καταλαβαίνω τι προϋποθέτει η γαλήνη; Ότι δεν είναι εύκολη υπόθεση; Ακόμα και να το θέλεις υπάρχουν γύρω σου χιλιάδες αρνητικοί παράγοντες.
      Ντάξει δεν είπαμε να φτάσουμε στο επίπεδο του Δαλάι, αλλά αν προσπαθούσαμε λίγο; τι λες; να γαληνεύαμε την ψυχή μας; επειδή οπως λέει και το τραγούδι πράγματι η σωτηρία της ψυχής και η γαλήνη θα πρόσθετα εγώ, είναι πολύ μεγάλο πράγμα!
      Είδα το άρθρο και είπα, να μια ωραία αφορμή να προσπαθήσουμε να γαληνέψουμε και ότι μπορέσουμε να κάνουμε πράξη!
      Να περάσεις εύχομαι τα Χριστούγεννα που ονειρεύεσαι με υγεία και με ότι αγαπάς να κάνεις φίλη μου.
      Πολλά ταξίδια να κάνεις τον καινούργιο χρόνο η ευχή μου την στέλνω μαζί με μια αγκαλιά και φιλί!
      Καλές γιορτές με αγάπη! 🎄✨🧡🤗

      Διαγραφή
  10. "Γαλήνη", μεγάλη κουβέντα σε έναν κόσμο παράνοιας!
    Όμως συμφωνώ με το άρθρό και την πρωτοβουλία σου να το μετάφερεις εδώ ως υπενθύμιση σχετικά με το τι οφείλουμε να κάνουμε προς τον εαυτό μας, για να τον προστατεύσουμε και με αυτό τον τρόπο να προστατεύσουμε και τους αγαπημένους μας.
    Καλά Χριστούγεννα, Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω Γλαύκη μου ότι δεν είναι εφικτό να έχουμε μέσα μας την γαλήνη αυτή ακριβώς που γράφει το κείμενο , αλλά, κάποια προσπάθεια και μόνο σαν υπενθύμιση που λες και εσύ δεν βλάπτει να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και να τον βάλουμε να σκεφτεί κάποια πράγματα προς όφελός του!
      Μια που τα Χριστούγεννα ήδη ανήκουν στο παρελθόν, να σου ευχηθώ να περάσεις όμορφα τις επόμενες γιορτινές μέρες που έρχονται Γλαύκη μου. φιλιααα! ✨🎄😘

      Διαγραφή
  11. Για να επιτύχουμε την γαλήνη και την ψυχική ηρεμία, Ρούλα μου, πρέπει να γίνουμε Βούδες, όπως λέει και η Μαρία!
    Εύκολο να τα διαβάζεις, δύσκολα να τα εφαρμόσεις!
    Είμαι αισιόδοξο άτομο και πάλι το άγχος με κυριεύει!
    Ωραία ανάρτηση, πρέπει να την διαβάζουμε πρωί βράδυ!
    Χρόνια πολλά και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια είναι δύσκολη η εφαρμογή της ψυχικής ηρεμίας στον κόσμο που ζούμε Ρένα μου αλλά διαβάζοντας τα περί γαλήνης, όλο και κάποια ψήγματα θα μείνουν στο πίσω μέρος του μυαλού μας.
      Μια από τα ίδια όλοι μας φιλενάδα...
      Χρόνια πολλά, να περάσουμε με γαλήνη τις υπόλοιπες γιορτινές μέρες που έρχονται φιλενάδα! φιλιααααα!🎄✨😘

      Διαγραφή