Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

ΑΥΓΟΥΣΤΕ ΚΑΛΈ ΜΟΥ ΜΗΝΑ...

πηγή

Νά σουν δυο φορές τον χρόνο, έτσι δεν λέει ο λαός μας; Τι να του πρωτοπείς πεις τ' Αυγούστου να τον καλωσορίσεις, που είναι γεμάτος θάλασσα, διακοπές και όχι μόνο...

Έχει τις περισσότερες  παροιμίες από όλους τους μήνες, που όλοι μας λίγο πολύ τους ξέρουμε.  Πόσοι δεν έχουν υμνήσει  τα φεγγάρια του και όχι άδικα!

Ψάχνοντας στα παλιά μου μπλοκάκια, αν είχα γράψει κάτι που να ταιριάζει, με τον Αύγουστο, βρήκα πως είχα γράψει πολύ παλιά. Ισως και  να τα έχω ξαναβάλει...🤔

        πηγή

"Είναι Αύγουστος"

Κομμάτια τ αστέρια  στην αμμουδιά. Θαμπώνει το φως τους μες την νυχτιά. Φεγγάρι η νύχτα απόψε δεν έχει, ειν' Αύγουστος μήνας, μα μέσα μου βρέχει.

Στα δάχτυλα η άμμος κυλά σαν κλεψύδρα. Ο χρόνος περνάει κι ακόμα δεν σ είδα. Τα όνειρα βάλαν φτερά τρομαγμένα, στην σκέψη πετάξαν να βρούνε εσένα.

Στ ακρογιάλι το κύμα δεν λέει τραγούδια. Σκορπήσαν τα λόγια στου ανέμου την φούρια. Τριγύρω ο κόσμος γελάει και τρέχει, ειν' Αύγουστος μήνας, μα μέσα μου βρέχει!


"Το ταξίδι" 

Λευκά πανιά! Άσπρα καράβια.

Αυτή η λευκότητα που σε κρατά σφιχτά στην αγκαλιά της χωρίς να σε πνίγει. 

Πασπαλισμένη με το γαλάζιο της θάλασσας.

Σαλπάρουν τα όνειρα για εκεί που σμίγει ο ορίζοντας.

Ουρανός και θάλασσα σφιχταγκαλιασμένα και εσύ να αναρωτιέσαι που βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή.

Ψαχουλεύει το βλέμμα...προσπαθεί να την διακρίνει, να την κάνει πιο ξεκάθαρη, για να αγναντέψουν τα όνειρα.

Να ανέβουν στων γλάρων τα λευκά φτερά και να πετάξουν.

Κι ας είναι τα πόδια καρφωμένα στην γη. Κι ας ξεκουφαίνει ο θόρυβος τα αυτιά σου από τα αυτοκίνητα που τράχουν στην καυτή άσφαλτο.

ΕΣΥ... βρίσκεσαι κι όλας μακριά, ταξιδεύοντας με τα λευκά καράβια  και τ' άσπρα πανιά τους!

         η φωτό  δική μου

Με αυτά τα λίγα θα σας αφήσω.  Θα ήθελα να σας ευχηθώ να είστε όλοι καλά, να έχετε έναν όμορφο μήνα, να χαμογελάτε όσο δύσκολο και να σας φαίνεται. Να μην πτοείστε από τις δυσκολίες αφού και αυτές είναι μέρος της ζωή μας!

Για μένα ο Αύγουστος αυτός θα είναι ξεχωριστός. Θα είναι ο μήνας που στο τέλος του, προσμένω την κανονικότητα μου! 

ΚΑΛΌ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ! 🏊‍♀️

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε


 

14 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Ρούλα μου.
    Εύχομαι να γίνεις όπως ήσουν και καλύτερη, αλλά να προσέχεις.
    Υπέροχα τα ποιήματα σου.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε Ρένα μου. Με λίγη υπομονή και καλή θέληση, όλα θα πάνε καλά πρώτα ο Θεός.
      Σε ευχαριστώ πολύ να περνάτε όμορφα στις δροσιές σας...καλο υπόλοιπο καλοκαιράκι.
      Την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  2. Ωραία ποιήματα !!!!!
    Καλό μήνα και καλή αποκατάσταση....σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ράνια μου για τις σε ευχές.
      Από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί.
      Καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε.
      Την αγάπη μου πάντα φιλιά σε σένα και στη μικρή Ράνια.

      Διαγραφή
  3. Τρυφερά και ευαίσθητα τα ποιήματα σου Ρούλα μου, σαν και σένα!
    Εύχομαι ο Αύγουστος να σου φέρει χαρά και υγεία!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και γεμάτα υγεία και αγάπη! <3
    Στεφανία
    ΥΓ: Τώρα δεν συνεργάζεται η πλατφόρμα μου και με βγάζει άγνωστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α! Το έφτιαξα και τώρα είμαι επώνυμη!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα...χα...αχ αυτές αλλαγές πώς μας μπερδεύουν... Αλλά εμείς δεν το βάζουμε κάτω και την άκρη θα τη βρίσκουμε σαΐνια έχουμε γίνει φιλενάδα.
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου.
    Καλό αύγουστο να έχουμε με υγεία για όλους.
    Την αγάπη μου φιλάκια πολλά🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Ρούλα και καλή υπομονή! Αύγουστος αγαπημένος, πώς να μην τον αποζητάμε και να μην τον λαχταράμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μην είναι ο αύγουστος που αγαπημένος μήνας του λαού αφού και μόνο το όνομά του σε παραπέμπει σε διακοπές θάλασσα ξεκούραση αγαπητέ μου ανώνυμε. Γράψε μου από κάτω από το σχόλιο ποιος είσαι; Σε σε ευχαριστώ πολύ που περνάς και τα λέμε θα ήθελα πολύ να σου κάνω επίσκεψη και εγώ.
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι να έχεις φιλιά 🍉

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι που κοντεύει η κανονικότητά σου. Καλό υπόλοιπο Αυγούστου. Να σαι καλά Ρούλα μου και η φώτο σου πανέμορφη καθώς και όσα αφιέρωσες του Αυγούστου
    Σε φιλω και να χαμογελάς πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πώς την περιμένω αυτή την κανονικότητα Αννιω μου να ήξερες.,. Χρειάζομαι ακόμα χρόνο αλλά πάω πολύ καλύτερα
      Αν χάσουμε το χαμόγελο και το χιούμορ μας κλαψτα Χαράλαμπε που λέει και μία παροιμία φίλη μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις την αγάπη μου πάντα φιλάκια 😘❤️

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου αρέσει το blog μου.😀

    ΑπάντησηΔιαγραφή