Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ...ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ!

 


                         πηγή
                

Πως να αντισταθείς σ ένα καλοκαιράκι που δεν θέλει να φύγει;

 
Που αρνείται πεισματικά να καταλάβει πως οι μέρες του τελείωσαν;


Πως να του πεις όχι, όταν στέκεται ακόμη έξω από την πόρτα σου και σου προσφέρει τις τελευταίες μέρες του γεμάτες ηλιαχτίδες παίζοντας με τους πύργους στην άμμο; 

             
Πως να αρνηθείς την πρότασή του για ταξίδια που δεν τελειώνουν;

              
Πως να αρνηθείς, όταν σε καλεί να ακούσετε μαζί το τελευταίο ψιθύρισμα των κυμάτων μαζί με ένα από τα ωραιότερά του ηλιοβασιλέματα;
               
Το ξέρει πως θα φύγει.
Ο αποχαιρετισμός δύσκολος.
Προσπαθεί, να σε δελεάσει με τα τελευταία του δώρα, για να μην το ξεχάσεις τώρα που ήρθε ο Σεπτέμβρης, να διεκδικήσει τις μέρες του!
Εεεε και εσύ δεν είσαι τόσο σκληρή όσο θέλεις να φαίνεσαι! 
 

Καλώς ήρθες ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ! Με τα υπέροχα γήινα χρώματα σου!
Η φωτό είναι από το διαδίκτυο.

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά.
Να έχετε έναν  όμορφο και ήρεμο μήνα με ότι καλύτερο μπορεί να σας προσφέρει!
Προσφέρετέ του το καλύτερο χαμόγελό σας, ας είναι και μελαγχολικό!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 






14 σχόλια:

  1. Καλό αποκαλόκαιρο αγαπητή φίλη και καλό φθινοπωρινό μήνα !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου όντως το καλοκαιράκι έχει ακόμα μέρες που θα τις κλέψει σίγουρα από το Σεπτέμβρη που θα μας θυμίζει πως το φθινόπωρο οπου νάναι έρχεται
      Καλό σεπτέμβριο να έχουμε με υγεία και αγάπη στέλνω φιλιά 🤗😘

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να μπήκε ο Σεπτέμβρης με τα πρώτα φθινοπωρινά χρώματα αλλά το καλοκαιράκι καλά κρατεί και μας ευλογεί και με τις τόσο απαραίτητες βροχές του!
    Καλό μήνα λοιπόν Ρούλα μου και να είναι χαρούμενος, χαμογελαστός και με υγεία πάνω απ΄όλα!
    ΑΦιλάκια αγάπης μέσα από τη καρδιά μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Στεφανία μουσικοή έτσι είναι θα έχουμε ακό.μα καλοκαιρινές μέρες μέχρι να βάλουμε τις ζακετουλες μας.
      Ας τις απολαύσουμε όσο κρατάνε .
      Καλό Σεπτέμβριο να έχουμε και ένα ήρεμο Φθινόπωρο και όπως λες με υγεία.
      Να είσαι καλά την αγάπη μου πάντα φιλιααα ❤️🤗

      Διαγραφή
  3. Καλοπόρευτο Σεπτέμβρη να έχεις αγαπημένη μου!
    Με φθινοπωρινές λιακάδες, πολλές δημιουργίες, με υγεία κυρίως, και καλή διάθεση. 🧡

    ΥΓ. Οι φωτογραφίες σου είναι μαγικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Κανελλακι μου.
      Καλοδεχούμενη η ευχή σου να πορευόμαστε με υγεία και ηρεμία τον μήνα που μπήκενα μας φέρει το φθινόπωρο να δροσίσει και λίγο μπας και αλλάξει η διάθεση.
      Οι φωτογραφίες είναι από άλλα καλοκαίρια μιας όπως καταλαβαίνεις ε;
      Να είσαι καλά Κανελλακι μου στέλνω αγκαλιά και φιλι.Σ.Λ 🤗❤️

      Διαγραφή
  4. Μπορεί γιά κάποιους να τελειώνει το καλοκαίρι...αλλά για εμάς αύριο ξεκινούν τα μπάνια (αφού μεσολάβησαν η επέμβαση και η ανάρρωση του Νίκου μου), οπότε δεν λέμε ακόμα καλό φθινόπωρο, μέχρι να προλάβουμε να χαρούμε την θάλασσα, πριν χαλάσει ο καιρός!
    Καλοτάξιδος να είναι ο Σεπτέμβρης, με υγεία και χαρές για όλους!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου ο Σεπτέμβριος
      είναι ο καλύτερος μήνας για διακοπές και εμείς όταν πηγαίναμε διακοπές Σεπτέμβρη μήνα επιλέγαμε.
      Πολύ καλά κάνατε.
      Εύχομαι να είναι όλα καλά όλα τώρα και να απολαύσετε τα μπάνια σας έχει ακόμη καλό καιρό πίσω.
      Καλό μήνα με υγεία να έχουμε Μαριάννα μου. Την αγάπη μου φιλιά 🤗😘

      Διαγραφή
  5. Καλό Σεπτέμβρη Ρούλα μου.
    Κρατάει ακόμα το καλοκαίρι στα νησιά.
    Στο χωριό δρόσισε ο καιρός, μας διώχνει.
    Να περνάτε καλά.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διπλό ήρθε το σχόλιο σου Ρένα μου και θα συμφωνήσω και εγώ απόλυτα μαζί σου πώς εδώ το καλοκαίρι ακόμα καλά κρατεί.
    Σίγουρα στο χωριό θα κάνει και ψυχρούλα αλλά την θέλουμε τώρα μετά τις ζέστες.
    Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά όσοι είχατε φύγει.
    Φιλεναδα να περνάς καλά όπου και να είστε.
    Καλό Σεπτέμβριο να έχουμε με γαλήνη και ηρεμία.την αγάπη μου σε όλους φιλιααα.😃🤗



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Ρούλα μου. Καλό Σεπτέμβρη να χουμε. Εσύ πώς είσαι ; Όλα καλά; Καλό αποκαλόκαιρο και καλή σχολική χρονιά στα παιδιά που αρχίζουν σε λίγο
    Τα φιλιά΄μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σεπτέμβριο. Αννιω μου.Αν και το καλοκαιράκι ακόμα καλά κρατεί.
      Εγώ ευτυχώς δόξα το Θεό πάω καλύτερα
      Το κάταγμα στη μέση θέλει λίγο χρόνο ακόμα αλλά θα περάσει.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την έγνοια σου φίλη μου.
      Να είσαι καλά ελπίζω να περάσατε υπέροχα στο νησί γυρίσατε; Καλό βράδυ τα φιλιά μου ❤️🤗

      Διαγραφή
  8. Καλός να 'ναι ο Σεπτέμβρης κι αν μας κάνει τη χάρη να 'ναι και λίιιγο δροσερός, διπλά θα τον αγαπώ! Αυτό το καλοκαίρι Ρούλα μου, ήταν εφιαλτικό.....μας φρυγάνισε κι αν χρειάζεται να το αποχαιρετίσω, με χαρά θα το κάνω.
    Ας έχουμε Καλό μήνα, καλή προσαρμογή στους ταξιδιώτες και καλή ξεκούραση σε όσους ξεκινούν διακοπές, έτσι κι αλλιώς απεριόριστη η χαρά της φύσης, όποια εποχή!
    Να είστε καλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Αννικα μου θα τον αγαπήσω όταν δροσίσει. Αν και όλο το καλοκαιράκι ήμουν μέσα ξαπλωμένη με τον ανεμιστήρα απέναντι μου μέχρι που άρπαξα και μια ψύξη έτσι για κερασάκι στην τούρτα
      😄
      Ο Σεπτέμβρης είναι ο καλύτερος μήνας για διακοπές για όποιον μπορεί να τις κάνει
      Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά 😀
      Να είσαι καλά και να εω έχουμε ένα ήρεμο Φθινόπωρο.την αγάπη μου φιλιά 🤗 ❤️

      Διαγραφή